Felhasználónév: Jelszó:
Oldal: 123456789
Szerző
Topic neve: Helyettesítés vs multizás
népszerűCaveMaNFérfi
Végzetúr mester
2421 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Helyettesítés vs multizás
21. hozzászólás - 2009.04.17. 14:24:40 (Válasz masterv #16 hozzászólására.)
Rettentő jó ötlet, ami szerint én és a nejem egy háztartásból két gépről, de 1 ip címről 2 naponta váltva játszhatunk?
Craslorg legrosszabb klónja - ÉN dobtam vissza a kvízkérdésed (A többiekét is)

Viva la pontozókommandó
Pontszám: 5
kedvencRiusFérfi
Végzetúr mester
253 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Helyettesítés vs multizás
22. hozzászólás - 2009.04.17. 14:25:22
Konkrétan idevágó probléma: Unokaöcsémnek vannak egészségügyi gondjai(a monitor nézése ezen ront is), így mostanában felügyelettel napi 2-szer 30 percet ül a gépnél, pedig elég jó karaktere volt (van)V1-en. Mivel ott nem lehet csak ennyivel ellébecolni, így már abbahagyná és csak a V3-ast nyomná, ahol elég párat portyázni, és napi 2-szer 20 vadászatra elküldeni a karakterét, de Fórumra, még belsőre is minimális erőt szánhat.
Vajon az nem kitolás a szövetségével, hogy csak a Katakombákban ül, és néha elküldi Kennelbe az állatait? Vajon nem lenne jobb, ha beszállna helyette más, akár én, akár valaki a szövetségéből és legalább alapszinten elketyeg még egy darabig, amíg nem javul, vagy nem hagyja végleg abba?
Úgy vélem a helyettes megjelölésének lehetősége ésszerű lenne.
Ronda troll vagyok.
Éhes, agresszív, konok,
Mindent felfalok.

Világ 1: Rius, Világépítők
Világ 2: DeSide, Zafír
Világ 3: Drowsy Druid Abasc, Mohír
Pontszám: 5
irritálóMazleeFérfi
Végzetúr mester
400 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Helyettesítés vs multizás
23. hozzászólás - 2009.04.17. 14:25:42 (Válasz masterv #18 hozzászólására.)
most magadat cáfoltad 1 kommentben...

lehet csak ne 1 IP-ről aztán meg lehet csak ne többször mert akkor bejelez a mátrix...

a helyettesítés pedig helyettesítést jelent. senki nem mondta hogy állandóan ehhez kelljen folyamodni. de hogy határozod meg hogy mikor lehet és mikor nem?

és igen, ez korlátozás. függetlenül a csalók kiszűrésétől.
Mazlee - Azúr Légió
Pontszám: 5
fórumozóDr_FaktorFérfi
Végzetúr mester
852 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Helyettesítés vs multizás
24. hozzászólás - 2009.04.17. 14:34:59
egy másik játék ahol jáccok ott iylen szabályzat van multira számlagmegosztásra és gondozásra...tudom az egy oylan játék ez meg a végzetúr de talán bizonyos pontokat átlehetne venni vagy nemtom...midnestre bemásolom ide hátha lesz valmi haszna...


1§ Játékosi számlák

I Számla (account) megosztása
A számla megosztása szigorúan tilos. Kizárólag egy személy játszhat egy játékosi számlával. Számlamegosztás : Végleges kitiltás!

Értelmező rendelkezés: Ha a karaktert több fizikai személy használja, az számlamegosztásnak minősül! Ideértendőek a be nem jelentett karaktergondozások, más személytől való belépések a játékba, ha az adott fizikai személy is játszik ugyanazon a szerveren. Idetartoznak még a közösségi helyekről való belépések: kollégiumok, netkávézók stb. Ezen szabályok alól - csak méltányolható indoklás mellett - TGO/GO/SGO adhat írásban felmentést! Aki az engedély megérkezése előtt pl. belép máshoz, az érintett karakterek végleg kizárásra kerülnek a játékból!


II Több számla - MULTI
Minden játékos csakis egy karaktert vezethet Bitefight szerverenként. A több karaktert vezető játékosok - MULTIZÓK karakterei figyelmeztetés nélkül törölhetők. Azok a karakterek, melyek csupán aranyszerzés vagy a támadások számának növelése miatt léteznek, szintén ebbe a kategóriába tartoznak.
Ha több felhasználó jelentkezik be ugyanarról a hálózati IP címről (pl: iskola, munkahely, társasház, stb.), a kérdéses felhasználóknak, magyarázatot kell adnia. Ezt a fórum Állandó Multi - Bejelentés részébe, a szabályoknak megfelelően kell írni!
Ajánlatos tartózkodni a játékosi számlák további részleteinek azonosságától, ha a felhasználó olyan IP címről jelentkezik, melyet más is használ.
Az azonos IP használata nem vonja minden esetben magával a karakter kitiltását. de A két vagy több karakter tömörülése klánba, közös támadások, egymás elleni támadások, a karakterek előnyhöz juttatása vagy bármiféle manipuláció kitiltást eredményez.


Értelmező rendelkezés: Ha ugyanazon IP címről, ugyanazon a szerveren kettő vagy több karakter van játékban, az multinak minősül. A multi csak akkor nem tiltott, ha megfeleő indoklás mellett az erre szolgáló threadben bejelentést tettek a karakterek használói és ezt a TGO/GO/SGO engedélyezte (bejelentési kötelezettség + engedélyezési eljárás vége)! A bejelentés és engedélyezés elmaradása esetén az összes karakter kitilthatóak az azonos IP-ken! A szabályok szerint bejelentett és engedélyezett multi nem azt jelenti, hogy más szabályszegés esete miatt a karakter nem tiltható! Sőt! Ha még egy bejelentetlen karakter jelenik meg azon az IP címen, a már engedélyezett karakterek ismét tilthatóvá válnak! A piaci tápolások" visszaszorítása miatt is, itt emlékeztetünk minden felhasználót, hogy az is multinak minősül, ha valaki a piaci tranzakciók miatt tart egy gyengébb karaktert!!!



II/b. karakter ideiglenes gondozása
A következő szabályokat betartva engedélyezett másik karakter ideiglenes gondozása

- A server GO -t mindig tájékoztatni kell a gondozás megkezdése előtt és csak akkor lehet megkezdeni a gondozást, ha azt a GO írásban jóváhagyja. Aki anélkül kezdi meg, az büntethető.
- Mindig le kell írni, hogy mettől meddig tart a gondozás (pl.: 09-26 -szerda - 10.03 szerda)
- 1 játékos egyszerre 1 számlát gondozhat ideiglenesen
- A gondozás folyamatosan maximum 7 napig tarthat
- A 7 nap letelte után ugyanazt a karaktert ugyanaz a személy csak újabb 7 nap letelte után gondozhatja újra
- A gondozás a számlatulajdonos belépésével véget ér

A gondozás alatt megengedett:

- Temetői munka
- Ember vadászat
- Karakter fejlesztése (Piac/gyakorlás)

A gondozás alatt nem megengedett:

- A gondozott karakterrel más karaktert támadni
- A gondozott karaktert saját karakterrel támadni
- A gondozott karakterrel üzenetet küldeni
- A gondozott karakter számla beállításait megváltoztatni
- A gondozott karakter esetleges klánjának beállításait megváltoztatni, valamint a klánt elhagyni

Ezek megszegése büntetést von maga után
Nevem...Shaktor...Sharab Shaktor...V1
Pontszám: 3
irritálówinnieNő
Végzetúr mester
2177 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Helyettesítés vs multizás
25. hozzászólás - 2009.04.17. 14:36:38 (Válasz Petur #20 hozzászólására.)
Idézet: Petur - 2009.04.17. 13:43:18
Idézet: Nari77 - 2009.04.17. 10:11:22
http://vilag3.vegzetur.hu/index.php?m=jatekleiras&sub=multizas

Ezt átolvastad?


Igen, ismerem az ide vonatkozó részt. Pont ezért nyitottam ezt az oldalt. Sem az elmélet, sem a gyakorlat nem biztosít stabil fogódzót. Az ott leírtak nem egyértelműek. Nincsenek meg a jól definiált határok. Emiatt a játékvezetés utólagos döntésétől függ, hogy valami elfogadható-e vagy sem.

Nem akarom a szövetségem tagjait olyasmikre biztatni, amik nem állják ki a szabályosság próbáját, de nem szeretném eltiltani se olyasmitől, ami szokásos, vagy bevett gyakorlatnak számít, és a játékvezetés sem lát benne semmi kivetnivalót.


szerintem egyértelmű: "A Végzetúrban egy játékosnak egy világon egy karaktere lehet"

plusz miklós leírta, hogy a helyettesítés észrevétlenül átcsap "játékba", ezért nem kéne. nem tiltja, csak javasolja a prém tagság váltását, hogy minimalizáld a lockolás esélyét.

tiltás nincs. ami nem tilos, azt szabad - de ott a pallos a helyettesítő feje felett.

szerintem, nem mintha ez érdekelne valakit: 1 ember - 1 világ - 1 játékos. ha valaki egy ideig nem tud lenni, nem kell beszállni helyette, csak azért, hogy másnak jó legyen. majd visszajön.
Pontszám: 8
fórumozóZaccmesterFérfi
Végzetúr mester
645 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Helyettesítés vs multizás
26. hozzászólás - 2009.04.17. 15:10:13 (Válasz Dr_Faktor #24 hozzászólására.)
Valami ilyesmi szigort és betartást(!) hiányoltam sok-sok hónappal ezelőtt. A VU is sokkal élvezhetőbb játék lenne már...
Pontszám: 5
népszerűAjgatszFérfi
Végzetúr mester
403 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Helyettesítés vs multizás
27. hozzászólás - 2009.04.17. 15:29:54
Nekem nem kenyerem a helyettesítés, az én karaterem az enyém, nem adom ki másnak a jelszavamat. Viszont a kemény IP szűrésnek lehetnek csúnya hátulütői. Pl.: Maedhros nekem gyerekkori jóbarátom, elmegyek hozzá, beszélgetünk a játékról. Valamit meg akarok mutatni neki, ezért belépek én a saját karakteremmel. Nem multizunk, nem helyettesítjük egymást, de időnként lehet hogy ugyanarról az PC-ről jelentkezünk be. Sajnos én se tudok erre tuti megoldást, csak vázoltam egy lehetőséget.
Pontszám: 8.33
népszerűBaalCainFérfi
Végzetúr mester
611 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Helyettesítés vs multizás
28. hozzászólás - 2009.04.17. 15:44:03
Ami miatt igazán szükséges lenne engedélyezni a helyettesítést az az, h a bottal menők régen multizók, szövetség által vitt karik igy kisebb előnyt élveznének. Ha én nem tudok este belépni de kellene h a kari vmiben részt vegyen akkor szívott a szövi ill én.
HA egy "a szabályokat rugalmasan kezelő" játékosról ésszövetségről van szó akkor már meg van oldva a dolog.

Tehát jelenleg ezzel a nem megengedett módszerrel játszik a top 3 szövi és a top 100 kari jelentős része.
Ha vmi szabály engedmény lenne az csak azt eredményezné, h aki tisztességesen akar játszani az is képes lesz ennyit elérni.

Azoknak meg akik jelenleg is kihasználják A Beho engedékenységét nem kell félnie, a botjaitokat használhatjátok nyugodtan, csak vegyetek őskövet.
Pontszám: 6.50
fórumozóSzinvFérfi
Végzetúr tehetség
137 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Helyettesítés vs multizás
29. hozzászólás - 2009.04.17. 15:56:20 (Válasz BaalCain #28 hozzászólására.)
.
A hozzászólást Szinv módosította 2009.04.17. 15:57:00-kor
Pontszám: 4.25
népszerűMiklós
Adminisztrátor
3639 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Helyettesítés vs multizás
30. hozzászólás - 2009.04.17. 16:12:02
Alapvetően, mindenkinek javaslom, hogy olvassa el ezt:
http://www.vegzetur.hu/index.php?m=jatekleiras&sub=multizas
Egyértelmű volt, hogy számos hozzászóló ezt nem tette meg. Szóval ismételni az ott leírtakat nem akarom, de szívesen kiegészítem:

1. Mint a fentiekből kiderül, nem az a gond, ha 2 karaktert irányítasz, hanem az, ha ezzel visszaélsz: egymást ütik, az egyik építőrabszolga stb. Ha van 2 karakter, akik egymástól teljesen függetlenek, nem támadják egymást, nem játszanak össze, akkor nem megállapítható, hogy ezek ugyanannak az embernek a különböző karakterei, vagy egy háztartásban élő családtagok. Ennek ellenére, nem javasoljuk, hogy valaki 1 világon több karaktert indítson, mert hosszútávon szinte képtelenség megállni, hogy ezek a karakterek ne kooperáljanak. Ha csak 1 karaktert indítasz, biztos nem lesz ez a probléma. De az is nyilvánvaló, hogy azért senkit nem büntetünk meg, mert ugyanarról a gépről több, egymástól teljesen független karakter lépett be.
2. Az általunk futtatott algoritmusok adatokat gyűjtenek, és javaslatokat tesznek. Ezeket a javaslatokat a játékvezető átnézi, és az adatok fényében dönt arról, hogy valóban fennáll-e a multizás. Egy-egy esetért soha nem büntetünk senkit - ez lehetett a küldetés végrehajtása, helyettesítés stb. A zárolás akkor történik meg, ha valaki láthatóan, nagyüzemben csinálja a dolgot. Itt jegyzem meg, hogy most fejeztük be ennek az algoritmus rendszernek az átdolgozását, a jövő héten várható jónéhány zárolás ismét.
3. A travianos helyettesítés nem arra szolgál, hogy a multizást kivédje. Mindössze arra jó, hogy valaki anélkül tudjon belépni a karaktereddel, hogy tudná a jelszavadat. Multizni abban a rendszerben ugyanúgy lehet, egyszerűen beállítod a multi karakteredet helyettesnek és kész. A travianban ha nem lépsz be egy fél napig, akkor könnyen előfordulhat, hogy a karaktered elfüstöl, megsemmisül. A végzetúrban ilyen probléma nincs, ha akár napokig nem tudsz belépni, akkor se történik semmi. Gyakorlatban, véleményünk szerint nincs szükség helyettesítésre.
4. A multizást tökéletesen nem lehet kiszűrni. Soha semmilyen játékban nem sikerült - legfeljebb olyan áron, hogy számos nem bűnöst is kitiltanak. Nekünk ez nem célunk. Be lehet idézni bármely játék szabályzatát, több játékkal is játszottam, amelynek szigorúnak tűnő szabályai voltak - és a multizást a gyakorlatban senki semmilyen módon nem ellenőrizte. A Végzetúrban mi ezzel legalább aktívan foglalkozunk.
5. A topic apropóját nem teljesen értem. Ha valaki úgy érzi, jogtalanul zároltuk, vagy pedig multizást lát, ami elkerülte a figyelmünket, kérem írjon a banned email címünkre, és utánanézünk a problémának. Ezt a dolgot nem lehet egy teljesen automatikus rendszerrel, előre meghatározott szabályok szerint csinálni, mindenképpen emberi döntés szükséges.
Pontszám: 9.38
népszerűMiklós
Adminisztrátor
3639 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Helyettesítés vs multizás
31. hozzászólás - 2009.04.17. 16:12:36
Ez a topic egyébként nem a javaslatok témakörbe tartozik, ha nem találjátok itt, átraktam a panaszok témakörbe.
Pontszám: 5
kedvencPeturFérfi
Végzetúr tehetség
141 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Helyettesítés vs multizás
32. hozzászólás - 2009.04.18. 10:07:42
Miklós!

A poszt apropója a háború tornya, és mindjárt kifejtem, hol az összefüggés.

AZ általad leírtakból az következik, hogy semmi kivetni való nincs abban, ha az egyik szövetségi társamat helyettesítem, ha nem arra használom a helyettesítést, hogy tápoljam vele magamat. Abban sincs kivetnivaló ha nem egy, hanem két szövetségi társamat helyettesítem. Vagy akár 10-et. Mindaddig, amíg ezek önálló karakterként játszanak, nem egy valakit támogatva. Ezt egész szövetségre kivetíthetem. Felszabadíthatom a szövetségen belül a jelszavakat, és körbehelyettesíthetjük egymást. Az általad leírtakból arra következtetek, hogy ez nem szabálytalan. A morális érzékem viszont azt mondatja velem, hogy ez nem lenne helyes. Tönkretenném vele sokak játékát.

Ha képes lennék arra, hogy 24 órát a gép előtt üljek, akkor csak percekre lennék 15% felett. Manaregenrációval vagy átöltözéssel kijönnék a 15% alól, portyáznék kettőt, esetleg térkapuznék, és az epikussal máris vissza mennék a védett zónába. A szövetség képes rá, hogy folyamatosan aktív legyen, csak a 'helyettesítést' kell megoldani.

Jaana egy másik topicban bölcsen megjegyezte, hogy a háború sorsa elsősorban attól függ, hogy a szövetség tagjai mennyire tudnak aktívak lenni. Bekerült a játékba a háború tornya, amitől azt várhatjuk, hogy megnő a háborúk száma. Már így is létező jelenség a körbehelyettesítés. Mi ezzel eddig nem éltünk, de ha nem történik ezen a téren szabályozás, akkor kénytelen leszek bevezetni. Az előző bekezdésben leírtak miatt, viszont egy ilyen lépés nagyon sokat ártana a játék egészének.
Pontszám: 9.29
népszerűCaveMaNFérfi
Végzetúr mester
2421 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Helyettesítés vs multizás
33. hozzászólás - 2009.04.18. 10:24:57
Tény ami tény, 35 embernél könnyű megoldani, hogy legyen 1-2 éjszakás (vagy van alapból is).

Az a gondom, hogy ezt figyelni és/vagy korlátozni nem nagyon látom, hogy lehetne. Abban is biztos vagyok, hogy egy idő után a 7/24 miatt akik eredményt is szeretnének elérni a játékban, abba fogják hagyni.
Craslorg legrosszabb klónja - ÉN dobtam vissza a kvízkérdésed (A többiekét is)

Viva la pontozókommandó
Pontszám: 5
népszerűAderrickFérfi
Végzetúr mester
291 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Helyettesítés vs multizás
34. hozzászólás - 2009.04.18. 12:10:43
Végülis mi szükség karakterekre? Legyen egy 35 alentitással működő főentitás, a főentitás személye persze változhat. Sőt! Ezek után ne karaktereket irányíthassanak a játékosok, hanem szövetségeket! Vagy egymással szövetséges szövetségeket! Legyen mindenkinek saját világa, és nevezhesse is el! Határ a csillagos ég!

Ha valaki félreértené, ez irónia volt. Ha a tagok szövetsége helyett a szövetség egyes tagjai (akár az összes, váltásokkal) vívják ezek után a háborúkat ipari módon, méginkább kiüresedik ez a játék.
I. (Csinos) Maedhros, IstenKirályCsászár
Pontszám: 9.50
népszerűCaveMaNFérfi
Végzetúr mester
2421 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Helyettesítés vs multizás
35. hozzászólás - 2009.04.18. 12:17:05 (Válasz Petur #32 hozzászólására.)
Mondjuk az 1 ember 10 másikat helyettesít dolognak nagyon sok zárolás lesz a vége, legalábbis erősen remélem. Csak bíztatni tudok mindenkit, probálja már ki. Én nem akarok emiatt szívni, legyen biztos, hogy nincs büntetés
A hozzászólást CaveMaN módosította 2009.04.18. 12:30:49-kor
Craslorg legrosszabb klónja - ÉN dobtam vissza a kvízkérdésed (A többiekét is)

Viva la pontozókommandó
Pontszám: 5
kedvelt tagNari77Férfi
Végzetúr mester
1091 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Helyettesítés vs multizás
36. hozzászólás - 2009.04.18. 12:53:00
Ha a klánvezért zárolják/töröljék, akkor a klán megszűnik?
Pontszám: 3
kedvencPeturFérfi
Végzetúr tehetség
141 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Helyettesítés vs multizás
37. hozzászólás - 2009.04.18. 13:26:13
Pont az ennek a topicnak a célja, hogy tiszta, egyértelmű helyzetet teremtsen. Szeretném látni,mik az igazodási pontok. Amit leírtam nem fenyegetés, hanem lehetőség. Ami ma lehetőség, az holnap gyakorlat, holnapután pedig szükségszerűség. Hacsak nem teszünk ellene.
A hozzászólást Petur módosította 2009.04.18. 14:01:10-kor
Pontszám: 6.50
kedvelt tagNari77Férfi
Végzetúr mester
1091 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Helyettesítés vs multizás
38. hozzászólás - 2009.04.18. 13:31:38 (Válasz Miklós #30 hozzászólására.)
Vicces, hogy én beraktam ezt a linket a a topicba le lettem pontozva, berakja Miklós fel van pontozva. Köszönöm szépen!

Petur: ahogy én észrevettem, majdnem minden klánban ez megy, DE erről a klántagok 70%a nem tehet, és nem is tudnak mit tenni ellene, másfelől meg nem is akarnak ellene semmit sem tenni. Mert ha felszólal vagy kirúgják a klánból, vagy azért nem, mert így nekik kényelmes, hogy fel van építve minden, meg ha zárolják a klánvezért, akkor törlődik a szövi is, amit senki sem akar. Szerintem ez az általános magatartási forma.
Pontszám: 3
kedvelt tagKrazusFérfi
Végzetúr tehetség
105 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Helyettesítés vs multizás
39. hozzászólás - 2009.04.18. 13:34:21
Nehéz megoldani, a dolgot, de ez a körbehelyettesítés sem elfogadható.
http://www.viccbazis.gportal.hu
Pontszám: 5
kedvencMormordFérfi
Végzetúr mester
613 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Helyettesítés vs multizás
40. hozzászólás - 2009.04.18. 13:42:39 (Válasz Nari77 #36 hozzászólására.)
A játék szempontjából nincs olyan, hogy klánvezér. A szövetség addig létezik, amíg van legalább egy tagja.
Pontszám: 8.75
Oldal: 123456789
HKK - Zén minikiegészítő: Zén Legendái: A sötétség gyermekeiAz Idő Kereke tovább forog! Megjelent a befejező trilógia utolsó része!