Felhasználónév: Jelszó:
Szerző
Topic neve: Karakterek közötti különbség konzerválódása, kitörési pont hiánya
népszerűDarahNő
Végzetúr mester
2208 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Karakterek közötti különbség konzerválódása, kitörési pont hiánya
281. hozzászólás - 2009.07.14. 13:58:28 (Válasz Impopo #280 hozzászólására.)
Ha föléjük mész elég magas szintre, akkor valószínűleg meg fogod tudni tenni.
Az viszont garantált, hogy újabb vélt, avagy valós sérelmeket fogsz szerezni.
(v1-lmf-Gaia) kalaposinas

For the játékélmény!
Pontszám: 5
népszerűAjgatszFérfi
Végzetúr mester
403 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Karakterek közötti különbség konzerválódása, kitörési pont hiánya
282. hozzászólás - 2009.07.14. 13:59:32 (Válasz Timcsike #264 hozzászólására.)
Timcsi, a visszafogott azért jó, mert erős leszel a szinteden. Én emlékszem annó volt egy jó kis karakterem V1-en. Voltak akik elvertek, kb mindig ugyanazok, de azok kb 5-6 szintről magasabbak voltak. Nem nagyon jött nekem olyan aki nem legalább 3 szinttel magasabb volt mint én. És ez miért jó? Ha mondjuk csak 3 szinttel magasabbak csapnak, akkor nem kell parázni 15% környékén, viszonylag biztonságban leszel 15-30% között, és ez jó dolog.
Pontszám: 5
fórumozóYuureiFérfi
Végzetúr mester
376 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Karakterek közötti különbség konzerválódása, kitörési pont hiánya
283. hozzászólás - 2009.07.14. 14:07:17 (Válasz Ajgatsz #282 hozzászólására.)
Bocsi rossz helyre írtam, sry!
A hozzászólást Yuurei módosította 2009.07.14. 14:08:00-kor
- 3 szobás családi ház, utcára néző nagymamával eladó.

***************************

- V1
Pontszám: 3.60
népszerűTimcsikeNő
Végzetúr tehetség
206 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Karakterek közötti különbség konzerválódása, kitörési pont hiánya
284. hozzászólás - 2009.07.14. 14:20:04 (Válasz Ajgatsz #282 hozzászólására.)
Azért ennek a biztonságérzetnek is megvan a komoly ára. 10 szintet visszamaradva már könnyen összejön 15-20k LE mínusz naponta abból, hogy alacsonyabb szintű állatokat vadászok, sajtolok, a térkapuban gyengébb szörnyek jönnek, alacsony szintű karikat kamrázok. Én inkább parázok 15% környékén, mint hogy eleve bukjak napi 20k LE-t. Önmagamhoz képest akarok minél többet kihozni a karimból, nem pedig azokhoz képest erős lenni, akik hónapokkal késöbb kezdtek mint én. Azt sem érezném nagy teljesítménynek, hogy ha most visszamennék ált. iskolába és osztályelső lennék.
Pontszám: 9
népszerűAjgatszFérfi
Végzetúr mester
403 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Karakterek közötti különbség konzerválódása, kitörési pont hiánya
285. hozzászólás - 2009.07.14. 14:24:06
10. szinten térkapu és kamra??? Anyám... ehhh... szerintem ha erős akarsz lenni akkor 10. szint környékén inkább portyázz, annó nekem jobb volt a LE/TP arányom mint a vadászatból.

A lényeg: Ha erős akarsz lenni növeld a LE/TP arányod. Nagyon kedves tőled, hogy nem akarsz a "kisebbeken" elősködni, de szerintem sok ember elfelejti hogy nem azokkal van versenyben, akikkel egy időben kezdte, hanem azokkal akik szintben közel vannak. Az a mérvadó és nem más.
Pontszám: 5
népszerűDarahNő
Végzetúr mester
2208 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Karakterek közötti különbség konzerválódása, kitörési pont hiánya
286. hozzászólás - 2009.07.14. 14:28:12 (Válasz Timcsike #284 hozzászólására.)
Nem feleakkora állatokat fogsz befogni-sajtolni, hanem pontosan akkorákat, mint minden szintedbeli. Viszont kb kétszerannyit egy szint alatt.
És mivel kétszerannyi ideig tart szintetlépned, a térkapuból is pontosan kétszerannyi LE-t veszel ki egy szint alatt.

Hogy te nem akarsz visszamenni ált suliba, én ezt teljesen meg is értem, viszont a régebben kezdő szövik előnye nem behozható, épp az időtényező miatt normális feljődéssel, max értelmetlen rohanással, aminek vízfejű kari a vége, vagyis olyan, mintha az ált sulis alsósokat biztatgatnád, hogy gyertek csak szépen a gimibe, lesz ott rátok jó világ, és ott akarnál osztályelső lenni.
(v1-lmf-Gaia) kalaposinas

For the játékélmény!
Pontszám: 5
irritálóSznoopyNő
Végzetúr mester
372 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Karakterek közötti különbség konzerválódása, kitörési pont hiánya
287. hozzászólás - 2009.07.14. 14:32:51 (Válasz Impopo #275 hozzászólására.)
sziasztok,

az én játékosom egy kicsit erősebb átlagjátékos, de hasonló elven vagyok a visszafogottal kapcsolatban, ha kifejleszted végül jóval több LE jön a vadászatból de annyi helyre lehet költeni és annyi játékosnak leszel a célpontja hogy az rettentő. Lehet jobb megoldás hirtelen szintet lépni és a kereskedelem maxolásával, nagyon erős fegyvert venni, így kevésbé leszel célpont ( a gondolat nem az enyém )

de a portyázást mindenképp javaslom

engem erő híján az epikus 10-ből 9x agyonver, de azért sebzek is

jó játékot
v2 - Sznoopy - Sötét Mágus
Pontszám: 2.33
népszerűMortimerFérfi
Végzetúr mester
4247 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Karakterek közötti különbség konzerválódása, kitörési pont hiánya
288. hozzászólás - 2009.07.14. 14:34:04 (Válasz Ajgatsz #285 hozzászólására.)
"ntem sok ember elfelejti hogy nem azokkal van versenyben, akikkel egy időben kezdte, hanem azokkal akik szintben közel vannak."

Ezt te komolyan gondolod?
Az egészséged érje el a szinted kétszeresét!

Minden információ a Végzetúrról! Küldetések szakértelmek felsorolása, és még LE-t is kapsz, ha használod!http://vegzetur.wikidot.com/
Pontszám: 7.50
népszerűTimcsikeNő
Végzetúr tehetség
206 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Karakterek közötti különbség konzerválódása, kitörési pont hiánya
289. hozzászólás - 2009.07.14. 14:34:23 (Válasz Ajgatsz #285 hozzászólására.)
Nem írtam egy szóval sem 10-ik szinten térkapuról és kamráról. 10 szint különbséget említettem. Pl egy 40 és egy 50-ik szintű kari között.
Pontszám: 5
népszerűAjgatszFérfi
Végzetúr mester
403 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Karakterek közötti különbség konzerválódása, kitörési pont hiánya
290. hozzászólás - 2009.07.14. 14:42:00 (Válasz Mortimer #288 hozzászólására.)
Persze. Hisz akik szintben "közel" van, azokkal harcolok. Itt a "közel" értsd ütőtávon belül. Most egy 10. szintűnek mit fáj, az hogy Sharpa milyen fegyvert vesz, illetve 56. szinten az embernek nincsenek gondjai a 23. szintű pókokkal.

Timcsike, bocs, félreértettelek.
Pontszám: 5
népszerűDarahNő
Végzetúr mester
2208 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Karakterek közötti különbség konzerválódása, kitörési pont hiánya
291. hozzászólás - 2009.07.14. 14:47:03

Egyre inkább azt hiszem látom mi a baj.
Bár lehet hülyeség is.

Vannak, akiknek az a játék célja, hogy ők legyenek a legnagyobbak. Ha ez megvan, akkor győztek.

És vannak, akiknek az a játék célja, hogy a saját szintjükön legyenek jók, és akkor győztek.

Na most ha ez a V4 lenne, az első verzából majdhogynem logikusan következne a valós győzelem.

Csakhogy ez még egyelőre egy végtelenre tervezett játék, nap mint nap új regelőkkel, akiknek az első verza szerint már csak legyinteni lenne szabad, hogy nah itt nekem sanszom nincs.

Nem rosszabb egyik felfogás sem, mint a másik, csak más.
Viszont a másikét ettől lehülyézni abszolut nem ér.
Szerintem.
(v1-lmf-Gaia) kalaposinas

For the játékélmény!
Pontszám: 6.50
népszerűMong0oseFérfi
Végzetúr tehetség
116 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Karakterek közötti különbség konzerválódása, kitörési pont hiánya
292. hozzászólás - 2009.07.14. 14:48:34 (Válasz Mortimer #288 hozzászólására.)
Igen, komolyan gondolja és igaza van.

Darah: ha lassabban lépsz szintet, többet portyázol. Több lesz az üres (LE nélküli) TP is. Ezért nehéz megmondani, hogy pontosan mennyire is lassít le a visszafogott, mert attól függ, hogy mennyiszer és mennyi TP-ért portyázol (feltételezve, hogy LE nem jön a portyából) Minél jobban megerősödsz, annál többet is tudsz portyázni->több portyaTP-hez jutsz-> "hamarabb" lépsz szintet.
Femme Fatale - Sötét Ösvény (v1)
Dr. Horrible - Ködkapu Strázsái (v3)

Csak 10 féle ember van, aki érti a bináris számok logikáját és aki nem.
Pontszám: 5
népszerűS0larisFérfi
Végzetúr mester
908 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Karakterek közötti különbség konzerválódása, kitörési pont hiánya
293. hozzászólás - 2009.07.14. 14:51:00 (Válasz Ajgatsz #282 hozzászólására.)
Idézet: Ajgatsz - 2009.07.14. 13:59:32
Timcsi, a visszafogott azért jó, mert erős leszel a szinteden. Én emlékszem annó volt egy jó kis karakterem V1-en. Voltak akik elvertek, kb mindig ugyanazok, de azok kb 5-6 szintről magasabbak voltak. Nem nagyon jött nekem olyan aki nem legalább 3 szinttel magasabb volt mint én. És ez miért jó? Ha mondjuk csak 3 szinttel magasabbak csapnak, akkor nem kell parázni 15% környékén, viszonylag biztonságban leszel 15-30% között, és ez jó dolog.

itt a pont.

építő voltam 14-től 23-ig. tönkrement a karim, nekiálltam 24-es szinten az LE szerzés maxolásának. 36-ra be is fejeztem. 465 TÖ-m volt (ebből 95 szerencse) és 400 alatti SZÖ-m. alig volt olyan pillanat hogy kint voltam a 15%-ból. 1 szintem, vagy talán több ráment még a szükséges maradék fejlesztő szakikra, aztán 3 hét alatt 195 ponttal növeltem a TÖ-met. egyik pillanatról a másikra elmaradoztak a támadóim. most 44 vagyok, közel 750-es TÖ-vel, 700 feletti SZÖ-vel (ezt középmezőnynek nevezem.). naponta kapok 1, max 2 támadást 48-50-es támadóktól. néha arra vetemedem hogy LE-t is tartsak magamnál napközben, de azért eléggé óvatos vagyok, viszont nem gond 2-3 küldit megcsinálni aztán az LE-t elosztani anélkül hogy 15% alatt keljen csücsülni.

hogy miért jó a VF? azért mert fél évig a sarokban csücsültem összeverve, most meg azokat csapom le akik akkor engem ütöttek.
V1 - s0laris - Zugivó Italbarátok.

"Forged in blood, tempered in battle, we are the living weapons of humanity, the Space Marines."
http://www.youtube.com/watch?v=aFHKIFDjk9I&feature=fvw
Pontszám: 5
népszerűDarahNő
Végzetúr mester
2208 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Karakterek közötti különbség konzerválódása, kitörési pont hiánya
294. hozzászólás - 2009.07.14. 14:53:42 (Válasz Mong0ose #292 hozzászólására.)
Mongoose, ebben igazad van. De csak abban az esetben, ha valaki ragaszkodik ahhoz, hogy ha törik, ha szakad, neki el kell lőnie a napi portyapontját, mert...mert csak.
Ha megelégszik a kamrázás portyáival, avagy csak aránylag biztos zsákmányokra portyáz rá, akkor a szintlépése ismét belassul, vagyis kevesebb üres TP-t szerez. Ezt azért nehéz megállni, nem is mindig megy.
(v1-lmf-Gaia) kalaposinas

For the játékélmény!
Pontszám: 5
népszerűMong0oseFérfi
Végzetúr tehetség
116 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Karakterek közötti különbség konzerválódása, kitörési pont hiánya
295. hozzászólás - 2009.07.14. 14:58:32 (Válasz Darah #294 hozzászólására.)
Igazából utána kell számolni, hogy mennyi TP-ért, mennyi LE-t tudsz "kikínozni". Olyan szintre kell belőni, ami még elfogadható LE/TP arányt ad.
Femme Fatale - Sötét Ösvény (v1)
Dr. Horrible - Ködkapu Strázsái (v3)

Csak 10 féle ember van, aki érti a bináris számok logikáját és aki nem.
Pontszám: 5
népszerűDarahNő
Végzetúr mester
2208 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Karakterek közötti különbség konzerválódása, kitörési pont hiánya
296. hozzászólás - 2009.07.14. 15:05:44 (Válasz Mong0ose #295 hozzászólására.)
Ennyire nem vagyok optimalizátor, amikor a belső vészcsengő szól, hogy ez már így nem lesz ám jó, avagy a szöviben rámszólnak, hogy aztán hová-hová ilyen sietősen, akkor a kezemre csapok.
(v1-lmf-Gaia) kalaposinas

For the játékélmény!
Pontszám: 5
népszerűTimcsikeNő
Végzetúr tehetség
206 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Karakterek közötti különbség konzerválódása, kitörési pont hiánya
297. hozzászólás - 2009.07.14. 15:20:14 (Válasz Darah #291 hozzászólására.)
Igen, valóban van aki a saját szintjén akar erős lenni, van aki pedig a legnagyobb akar lenni. A kettő együtt csak pár tucat karakternél reális cél.
De létezik egy harmadik megközelítés is, mégpedig az, hogy a karakteremből a lehető legtöbbet hozzam ki. Megtalálni azt az utat, amivel X idő alatt a lehető legtöbb LE-t tudom összeszedni. Mindig lesznek akik legyőznek, de mivel én a LE maximumra hajtok, és nem a LE/TP maximumra, így szép lassan mindegyik legyőzőmet kinőhetem. Persze mindig jönnek helyettük újak. És valójában ez a két irány létezik. Vagy LE maximumra hajt az ember, vagy LE/TP-re.
Pontszám: 5
irritálóZantetsukenFérfi
Végzetúr tehetség
164 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Karakterek közötti különbség konzerválódása, kitörési pont hiánya
298. hozzászólás - 2009.07.14. 15:41:05
Üdv ismét!

Látom témaváltás volt, no de tereljük csak vissza az eredeti "problémára"!! Na jó csak vicceltem!

Szóval van egy jó hírem mindenkinek:

Történt egy kis szabotázs nálunk ezért abbahagyok(unk) mindent, amit még szinte el se kezdtem!
(szinte hallom a tapsvihart és az "ugye megmondtam" vagy a "na végre belátta a hülye" felkiáltásokat!)

Szóval nyertek ők/ti az "épületes" játékosok!! Gratula!!

Mindez azt jelenti, hogy egy etikus és a végletekig tisztességes játékkal és taktikával kell szétrúgjam majd a hátsótokat!

Szóval kösz mindent, további jó játékot és találkozunk a Bajnoki Viadalokon!

u.i.: ugye most már kisüthet a nap a nevem mellett...??
Pontszám: 4
népszerűDarahNő
Végzetúr mester
2208 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Karakterek közötti különbség konzerválódása, kitörési pont hiánya
299. hozzászólás - 2009.07.14. 15:41:27 (Válasz Timcsike #297 hozzászólására.)
Azt hiszem legalább megtaláltuk a közös nevezőt, én már ennek is örülök.

A később kezdőknek, bármi miatt lemaradóknak a max LE mindenki felett és max erő mindenki felett nem reális cél, így kialakult egy másik cél, ami szerintem egészséges. h
Ha nem lenne, nem lassú öngyilkolnák magukat a népek a visszafogottal, hanem max 20-as szinten, amikor rájönnek, hogy ez veszett fejsze nyele, hirtelen öngyilok lenne a vége.

Nem véletlenül térdepeltetik startvonalhoz a V4 játékosait sem.
Csak mint mondtam, az véges világ.
A többi meg még nem lett végesítve.
(v1-lmf-Gaia) kalaposinas

For the játékélmény!
Pontszám: 5
kedvencPeturFérfi
Végzetúr tehetség
141 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Karakterek közötti különbség konzerválódása, kitörési pont hiánya
300. hozzászólás - 2009.07.14. 15:55:02 (Válasz Timcsike #297 hozzászólására.)
A hozzászólásod egyetlen apró részletében volt az a lényeg, ami körül ez a topic forog.

Sokat vitatkoztunk már azon, hogy a játékban milyen erőforrások vannak. Van aki szerint csak a LÉ, van aki szerint a TP is, és egyesek még a PP-t is az erőforrások közé sorolják.
A VU-ban van egy negyedik aspektus is, ami sehol sem jelenik meg, ez pedig az idő. Ha számítana, hogy ki tudja az adott idő alatt a lehető legjobb eredményt elérni, akkor a visszafogott fejlődésnek vagy a Pók karakternek sokkal kevésbé lenne létjogosultsága. Nekünk ott a TOP-on számít az idő faktor. Nem veszhet el egyetlen CSP sem (nem váltunk be naponta 5 CSP-t dukátra), nem veszhet el egyetlen térkapu pont sem, és bizony nekünk a TP erőforrásnak számít.

Annak aki akár csak egy hónappal később lépett be a játékba az idő már nem számít. Számára nincs kitörési pont. Egy két különleges karaktertől eltekintve a TOP ugyanazokat az embereket jelenti hónapok óta. Ha viszont nincs idő tényező, akkor egyetlen dolog számít, legyél te a legerősebb a saját környezetedben. Ha ehhez Póknak kell lenni, akkor úgy, ha visszafogottan kell vadászni akkor úgy, ha kivégezni kell akkor úgy. Ha ránézel a toplistára, akkor azt nem látod, hogy az adott karakter mikor indult, kihagyott-e két hónapot stb. Ami látszik az a szint, a tulajdonság és a szakértelem összeg.
A hozzászólást Petur módosította 2009.07.14. 16:50:43-kor
Pontszám: 8.80
Dobókocka - a sokoldalú kiegészítőRésföld - a HKK legújabb kiegészítője