Nos, nézzük a belső körös kemény mag gondolatai és fejlesztési javaslatai.

Ezek pedig sorban a következőek:
- Az isteni ereklyék további bővítése. Teljesen feledésbe merült, így az isteni kocka jelenleg egy haszontalan dologgá degradálódott. Pedig lenne ebben potenciál, illetve ismét egy értékes nyersanyag lenne, mert relative nem egyszerű "farmolni", szóval ezeknek a kiterjesztésével hosszú távú célokat lehetne szélesebb körben teremteni.
(Zárójeles gondolat: by myself (Larz) - A templomi ellátmány egyik feltétele, hogy transzdestrukció szakértelmed 1000-nél kevesebb. Javaslom ennek az eltörlését, mert sokan kimaradtak ebből, mert mire ez bekerült a játékból, a hardcore játékosok már rég túlhaladtak ezen a szinten: ellenben ez a 3x megvehető ereklye hasznos lenne mindenkinek.

)
- Ugyanezen logika mentén: a tetoválások fejlesztése. Jelenleg 10 tetoválás érhető el maximum: de ezek után szintén nincs tovább fejlesztési és fejlődési lehetőség. Jó lenne itt is sokkal több opcióval bővíteni a szinteket, ezzel is színesítve a játékpalettát.
- Ez már szóba lett hozva az élő fórumon, de azért ismét feldobnánk azt a labdát: ideiglenes, akár 1 napos relikvia "x" őskő költséggel; amely hatására a térkapuba belépés/újra használatnak nem lenne költsége a normál térkapu pontokon kívül.
Ennek pusztán taktikai és színtiszta farmolás a gondolata.
- A térkapu lehetőségek továbbgondolása kapcsán, illetve ezen gondolat összevonása az ékszerekkel.
Ez azt takarja első nekifutásra, hogy a térkapuból, a jelenleg kieső gyűrű/nyaklánc/fókuszkristályok és tönkrement relikvia mellett egy új matéria bevezetése: mondjuk úgy, hogy varázspor.
Ezen matéria (varázspor) az egyik előfeltétele lenne annak, hogy a jelenlegi gyűrűk és ékszerek fejlődési iránya mellett - ami a legendás fejlesztőkő - egy másik lehetőség is legyen.
Tehát az alapgondolat ezzel kapcsolatban az volt - mint pl a WoW-ban és más MMORPG-ben - hogy a nem használt tárgyakat elpusztítva tovább lehet erősíteni a meglévő tárgyaidat.
Így a jelenlegi ékszerekre lehetne további fejlődési lehetőséget tenni a varázspor felhasználásával, illetve az azonos szintű ékszerek "összedarálásával" egy erősebb verziót lehessen létrehozni belőle.
Pl: itt gondolhatunk arra, hogy egy 460-as szintű legendás ultínium smaragdgyűrűt szeretnénk erősíteni.
Ehhez kell x darab varázspor, és ugyanilyen típusu gyűrűből még 1-2-3-x darab, attól függően, hogy jelenleg mekkora fejlesztési szinten van.
A fejlesztéssel nem feltétlenül TÖ-t lehetne fejleszteni - hiszen arra ott van a legendás fejlesztőkő - hanem az ékszereken lévő képesseket lehetne tovább erősíteni, illetve/és vagy továbbiakat hozzáadni.
- Új szövetségi épület, amely lehetőséget biztosítana arra, hogy a szövetség megidézzen egy dimenzióportált, amely által a szövetség tagjai egy meghatározott ideig és fix ütésszámmal átmenjenek egy másik létsíkra, ahol szintén lehetőség lenne farmolni szintén varázsport.
Az épület minden szintje után "x" idővel nőne a portál nyitvamaradásának az ideje egy meghatározott maximumig.
A portált naponta 1x lehetne megnyitni, csakis olyan tag által, akinek legalább 5 szavazata van/vagy tud építeni a szövetségi épület.
A portál megnyitásának feltétele; minimum 50%-a a lélekkút maximális töltöttsége, maximum a 100%-a.
Amennyiben 50% nyílik meg a portál, akkor "x" ideig van nyitva a szövetség tagjai számára, amennyiben ennél több, akkor "y" idővel nő a nyitvatartás ideje.
Ezen idő tovább növelhető az épület szintjének növelésével.
Az épület szintjének növelése növeli a portál nyitvatartásának az idejét, illetve a támadások lehetséges számát, amely mindenki számára fix érték a szövetségen belül.
A támadásokért nem jár LE/TP, csakis a varázsport lehet ezzel %-os eséllyel droppoltatni.
Ezzel ismét a szövetségi élet fellendítése és szervezése lenne a cél, illetve könnyítés a napi raid-ek által az ékszerek erősítésére.
- A legendás fejlesztőkő újratervezése.
Ezzel kapcsolatban az a felvetésre gondoltunk, hogy a jelenlegi formájában, egy nagy szövetségben, ha egységesen mindenkinek lehetőséget akarunk adni, hogy kapjon ebből a materiál és fejleszteni tudja az ékszereit, akkor az nagyon sok idő: még akkor is, ha naponta le van ütve az epikus.
Így arra gondoltunk, hogy a normál epikus tárgyak licitrendszere változatlan maradna; de ellenben ott, ahol a szövetség már képes és aktívan farmolja a legendás fejlesztőköveket, akkor itt már nem egy ember kapja meg ezt a követ, hanem minden aktív tag, aki az epikus leütése után legalább 1x benéz a Kincseskamra és rak rá licitet saját magának. Ez lehet egy jelképes 1 kincspont, vagy akár más mennyiség is.
Így ezáltal mindenki egységesen esélyt kapna a legendás fejlesztőkő megszerzésére és ezzel együtt az ékszerek fejlesztésére.
FONTOS!
A legendás fejlesztőkő nem jár automatikusan a karakternek, ha nem lép be a játékba, illetve, ha be is lép, de nem lép rá a Kincseskamra.
Ez igenis arra kellene ösztökélni, hogy aktívan be kellene lépni és részt venni a szövetség életében.
Nem, beleütni az epikusba nem kellene ahhoz, hogy minden tagnak járjon a fejlesztőkő.
Csakis az a feltétele lenne, hogy amint meghal az epikus és kiesik ez a tárgy, akkor a szokásos visszaszámlálási időn belépjen a kincseskamra és tegyen rá licitet.
Minden tag esetében a kiesett fejlesztőkő lehet 2-4 darab, vagy akár statikusan mindenki számára a szövetségben.
Tehát vagy mindenkinek változó minden esetben a mennyiség, vagy pedig minden kiütés után, mindenkinek az adott szövetségben ugyanaz a mennyiség.
Amennyiben pedig visszahívott epikus van és nem legendás fejlesztő esik, akkor marad a régi licitrendszer, ahol 1 ember viszi el a tételt.
- Szóba került, hogy lehetne ráncfelvarrás a játéknak a mobil verziót nézve: nem feltétlenül optimális az elrendezés és a gombok használata: sokszor kell nagyítani, nehézkes a kezelés. Optimalizálára szorul.
- Lehetne egy relikvia, vagy AF, ami által a csatlós aréna pontok nem vesznének el. Hiszen a jelenlegi rendszerben, amennyiben 1 nap kimarad, akkor utána már nem a 2 napi mennyiség áll rendelkezésre, hanem annál jóval kevesebb.
Ez nem igazán felhasználóbarát.
Ezen AF vagy relikvia hatására, és ennek szintjének emelésével a rendszer nem vágná le a mennyiséget, hanem mentené és tárolná egy bizonyos pontok. Mondjuk 1-es szinten 2 napi mennyiséget (ami jelenleg a max ütés 18 ütés/nap); azaz akkor 36 pontnyit lehetne felhasználni.
További szintekkel további napokat lehetne így összevonni és elhasználni. Ez nyilván taktikázást is magában rejt mondjuk a Lady Alvariel toplistára, de akár mondjuk nyugodtabban lehetne kivenni 1-2 nap szabadságot és nem kellen agggódni, hogy mennyi "pont" vész el.
- Állat szintlépés setup: itt mondjuk egy AF képesség segítségével lehessen kijelölni, amennyiben a karakter már túllépte a 200 milliárdos limitet ÉS több állata van, mintsem 12 (hiszen ezen feltételek után csak 12 állat lép mindig szintet és nem az összes, mint előtte.); akkor lehessen kijelölni, hogy amikor ellő egy 12 állatra vonatkozó szintlépést TK pontok felhasználásával, akkor csak az a kijelölt 12 állat lépjen szintet és ne randomra.
Ez a metódus elvileg simán átemelhető az állatok gyógyítása panelről, ahol a rendszer a sérült állatokat nézi és ott is jelölhetőek, hogy az összeset vagy csak a kijelölteket akarjuk gyógyítani.
Ugyanezen elven lehetne a kijelölt 12 állat szintléptetése.
Felhasználóbarátibb megoldás.
- AH optimalizáció/hibajavítás: jelenleg a rendszer enged licitálni olyan tárgyakra, amelyeknek megvan az erősebb verziója.
Mert úgy érzékeli, hogy az a tárgy nincs meg, holott már az erősebb van a karakteren! (Tehát, mintha nem lenne összefüggés a gyengébb és az erősebb verzió között.)
Ez igaz a sima szívósság öv és arany szívósság övre, de a puha párna, tüskés bőr, arany vs gyémánttallér, stb.