Felhasználónév: Jelszó:

Utolsó hozzászólások

Oldal: 12345
Dátum: 2025.10.14. 11:01:40
közkedveltTelumatanFérfi
Végzetúr
73 hozzászólás
Profil megtekintése
Küldetések oldalon, ha már imételhető küldiknél tartasz és az utolsó 3 (ebben nem vagyok biztos, lehet több/kevesebb) küldetésed állatszintlépés volt megjelenik egy gomb, amivel automatikusan végrehajt 10 szintlépős küldit. Ha több ismételhető küldit csinálsz egyszerre, akkor is megjelenik egy hasonló gomb a küldetések oldal alján.
Dátum: 2025.10.14. 09:26:44
kedvencDodoFérfi
Végzetúr tanonc
15 hozzászólás
Profil megtekintése
A templomkristályoknál a kiképzéssel nem lehet egyszerre több szintet fejleszteni az állatokon? Elég időigényes és idegesítő egyessével nyomogatni a kiképzést. Van 200k. templomkristályom és javát el szeretném használni erre.
Dátum: 2025.10.13. 20:48:20
kedvencpityuFérfi
Végzetúr mester
883 hozzászólás
Profil megtekintése
A kovászolás egy fermentációs eljárás, ahol a különböző baktériumtörzsek és élesztőtörzsek együttműködése révén savanyú végtermék jön létre. Amennyiben magas cukor és keményítő tartalmú dolgok erjednek, az élesztők szaporodnak el jobbára, ennek az eredménye pl: a kovászos kenyér. Ha alacsony a cukor és keményítő tartalma a kovászolandó dolgoknak, akkor jobbára a tejsavbaktériumok szaporodnak el, így jön létre pl: a savanyú káposzta és a kovászos uborka is.

És egy szép példa arra, hogy a kovászolás nem a kenyértől függ:
https://minalunk.hu/budaors/svab-kovaszos-uborka/
Dátum: 2025.10.13. 07:31:54
népszerűHusosfagyiFérfi
Végzetúr mester
536 hozzászólás
Profil megtekintése
A Hűség Útjánál jó volna, ha nem csak a keltetős, hanem a műhelyes küldinél is ki lene írva, hogy mit kell még csinálni.
Dátum: 2025.10.12. 07:52:24
népszerűMorobeyFérfi
Végzetúr tanonc
15 hozzászólás
Profil megtekintése
Kovászos finomságok – a nyár igazi slágerei
A kovászolás egy régi, természetes fermentációs technika, amely során a zöldség sóval, meleggel és némi kenyérrel együtt elindítja a természetes erjedést. A kovászos termékek íze enyhébben savanyú, de gazdagabb, összetettebb, és rendkívül egészségesek – tele vannak probiotikumokkal, amelyek jót tesznek az emésztésnek.

Tehát a válasz helytálló.
Dátum: 2025.10.11. 20:13:24
kedvencpityuFérfi
Végzetúr mester
883 hozzászólás
Profil megtekintése
Milyen savanyítási eljárás a kovászolás?
préseléses erjesztés
forróvizes erjesztés
ecetsavas erjesztés
*kenyérrel erjesztés

Ha valaki tudatlan, akkor legalább ne álljon ki büszkén a világ elé a baromságaival...
Kenyérrel erjesztés, ne röhögtesse már ki magát a "szerző". Legalább a guglit használja mielőtt baromságot ír.
Dátum: 2025.10.11. 16:47:06
kedvelt tagEMTybFérfi
Végzetúr tehetség
106 hozzászólás
Profil megtekintése
Van valahol valami leírása ennek a város dolognak?
Olyasmire gondolok, mint a szövetségi épületek egymástól függése, mert ez így ebben a formában nagyon gáz, hogy építesz valamit aztán, lesz valami... Ha semmi értelmes leírás nincs evvel kapcsolatban, akkor inkábbhagyom az egészet a fenébe, semmi kedvem +időt meg gondolkodást befektetni arra a JV hozzáállásra, hogy fedezd fel. Inkább az egész játékot abbahagyom.
Dátum: 2025.10.09. 17:14:52
népszerűLanMaffiaFérfi
Végzetúr mester
3374 hozzászólás
Profil megtekintése
Több gondolatom is van

Mindenekelőtt a lelkesedés abszolút dicsérendő. Van benne energia és átgondolás is.

Ez a fórum kb. alkalmatlan arra, hogy hosszabb gondolatmenetet értelmes formában, befogadhatóan át lehessen adni.

Érzek ellentmondásokat ott, hogy túl sok időbe kerül a játék, majd mindenféle upgrade lehetőségek és plusz event.

A VIP-val kapcsolatos okfejtés is sántít nekem. Ezt egyszer kell megvenni és kész, plusz ott a prémium és vissza lehet állítani a hűségbónuszt. Én is többször visszaállítottam már.

Szerintem a játék egyik fő problémája, hogy nincs hova fejlődni és amúgy is minek. LÉ-ből TÖ egy idő után megfeneklik, a karakterépítés TÖ részének jelentős része már alternatív módon teljesül, lásd csatlószintösszeg és gigatemplomok darálása a végtelenbe.

Egy új, ismeretlen event elég vonzó dolog játékosként, fejlesztőként viszont állati sok mindent át kell gondolni, nincs-e túlbonyolítva, érthető-e, megéri-e lefejleszteni stb. Ebből a szempontból nálam a városépítés nagyon alacsony pontszámot kap, a leírás és a játék adta információ észszerűtlenül kevés.

Egy ilyen új fejlesztési ötletnél lehet csinálnék valami demot vagy core-t, ami viszonylag észszerű idő alatt lefejleszthető, átlátható (!), tesztelhető, és utána építeném bele a többi részét. Ez így elsőre lehet sok. Persze itt egy vizuális prezentáció is nagyon sokat jelenteni, elválasztásokkal, nyilazással, feltételekkel, stb.

A régi eventek újragondolásával maximálisan egyetértek és nem csak jutalom szinten. Koncepcionális szinten nem érdekel +10.000 darab energiakoncentrátum vagy akármi ilyesmi. Viszont vannak még játékosok, akiknek egy-egy event tök jó szórakozás, szóval nekem nem fáj csak elkattintgatni.

A közösségépítő tevékenységek beépítése talán a leginkább jó vonal, akár szövetségi, akár világszinten. Az emberek csinálnának valamit közösen, ott az energia, csak nem tudnak.

A játék kényelmesebbé tételével is egyetértek. Ebben azért vannak lépések a játékvezetéstől. De azt az oldalt is megértem, hogy ne legyen már 2 kattintással minden megoldható, akkor minek a játék, minek csinálni bármit.

Jók lennének ilyen gondolatébresztő beszélgetések egyébként
Dátum: 2025.10.09. 11:57:22
népszerűRazorFérfi
Végzetúr mester
687 hozzászólás
Profil megtekintése
Koszi kiprobalnam de nem szoktam csak telefonon jatszani.

Meg azert jonlenne ha nem trukkozni kene hanem alapbol benne lenne.

Mint pl az esszencia atvaltas. Ha at akarok valtani 1000 x fajtat mondjuk 250 VF vagy EH-ra az most vagy 1250 kattintas 250 oldaltoltessel es scrollozgatassal vagy irok ra egy scriptet.

Ahelyett hogy atirhatova tennek a 4est az atvaltasnal es kesz 5 kattintassal. Ezert is regota konyorgok...
Dátum: 2025.10.09. 09:18:41
közkedveltTelumatanFérfi
Végzetúr
73 hozzászólás
Profil megtekintése
Én úgy szoktam, hogy megnyitom a végzetúr honlapot böngészőben, leveszem a nézetablak méretarányát 25%-ra (chrome-ban Ctrl&- billentyűk) és nyomom a támadás gombot ezerrel. Nem 10x gomb, de pár perc alatt kiszórható vele 1000 támadás is.
Dátum: 2025.10.09. 06:25:30
népszerűÖrdögFérfi
Végzetúr tanonc
35 hozzászólás
Profil megtekintése
Tele vagy fantasztikus ötlettel, remélem valamit felhasznál belőle a Beholder. Grat
Dátum: 2025.10.08. 22:51:11
népszerűRazorFérfi
Végzetúr mester
687 hozzászólás
Profil megtekintése
Nagyon kellene az a 10x tamadom a xenokat gomb...
Dátum: 2025.10.08. 14:29:01
kedvelt tagKerzsakovFérfi
Végzetúr tanonc
45 hozzászólás
Profil megtekintése
Most is 8 óránként lesz a váltás vagy az változott?
Dátum: 2025.10.08. 08:57:40
kedvencsivaNő
Végzetúr tehetség
231 hozzászólás
Profil megtekintése
Remèlem a Beholder Kft felajánl neked egy játékfejlesztő állást, ez nagyon hiányzik, hogy valaki belülről lássa a játékot. Èrdekesek, jók amiket leírtál, ilyenekre várunk a játèkban.
Köszönjük.
Ami a legfontosabb ès sokszor mondjuk az Idő! Rengeteg idő ha aktívan tolja az ember
Dátum: 2025.10.07. 10:09:09
népszerűBigHeroFérfi
Végzetúr poronty
6 hozzászólás
Profil megtekintése
Nektek is elindult a VÁROS? Mi lett a teszt vége, mármint a konklúzió? Van erről valami/bármi információ?
Dátum: 2025.10.07. 01:31:07
népszerűBlack DeathFérfi
Végzetúr tehetség
218 hozzászólás
Profil megtekintése
Kettő hozzászólásba sem fért bele. Bocsánat, hogy szétoffolom, de ha már megírtam, közzéteszem.

Lejutás a szurdokba:
10 szint, minden szinten egy ellenség, mely Harci illúzióval győzhető le. Egy selectorból kiválasztható melyik harci illúziót szeretné a játékos használni. A harci illúziók használatához maximum ÉP-n és VP-n kell lenni! Az illúzió használatához az összes VP-re szükség van (ezt használatkor fel is használja)! Ha sikeres a használat akkor a max ÉP 50%-át veszti el a játékos, ha sikertelen az ÉP-je nullázóik.
Illúziókat 15 percenként lehet használni (esetleg őskővel azonnal). Első szinten 10 lehetőség van (minden játékosnak más a sorrend, melyik illúzióval juthat tovább, itt nem lehet megosztani tehát melyik illúzió kellett, mindenkinek saját magának kell kiállnia az ÉP és VP gyilkos próbákat), második szinten már csak 9.. a szerencsésebbek előbb végeznek, akiknek nem volt szerencséjük nekik több idő, de pár nap alatt le lehet pörgetni.
Minden szinten használható, ha sikerült az ellenfelet legyőzni bármelyik Teremtő illúzió, itt a fix az illúzióhoz rendelt jutalmat megkapja a játékos, kis jutalom és nagy jutalom is előfordulhat (én az alábbi listát preferálom: 50 templomkristály, 40 hűségszilánk, 70 energiakoncentrátum, 10 Kisebb térkapu stimulátor, Templomi pálca, Verempálca, 30 vadászat itala, 50 portyázás itala, 30 relikviaforgács, 25 ork sör)

A szurdokba lejutva a játékosokat egy tölcsér alakú „pálya” (azaz a szurdok fogadja)

Szurdok felépítése: 2 darab féltölcsér A féltölcsér – jutalommező – B féltölcsér:
5 feladat 1 jutalommező 5 feladat
5 feladat 1 jutalommező 5 feladat
4 feladat 1 jutalommező 4 feladat
4 feladat 1 jutalommező 4 feladat
4 feladat 1 jutalommező 4 feladat
3 feladat 1 jutalommező 3 feladat
3 feladat 1 jutalommező 3 feladat
3 feladat 1 jutalommező 3 feladat
2 feladat 1 jutalommező 2 feladat
2 feladat 1 jutalommező 2 feladat
2 feladat 1 jutalommező 2 feladat
2 feladat 1 jutalommező 2 feladat
1 feladat 1 jutalommező 1 feladat
1 feladat 1 jutalommező 1 feladat
1 gomb: lejutás a szurdok kriptájába.
J








A B




T

• feladatmezők kékkel, nagyjából egyező feladatú mezők ugyanolyan kékkel, jutalommező sárgával, tovább gomb pirossal.

A szurok A és B féltölcsére egymástól függetlenül megoldható a kritérium, hogy az adott sor feladatai meg legyenek oldva, ha nincs kész pl az első sor első 5 feladata akkor nem mehet lejjebb.
Egy kis csavar: a feladatok az A és B féltölcsérben egyszerre is megoldhatóak, ha valaki szemfüles, mivel egymástól függetlenek, és az A féltölcsér első 5 feladata megegyezik a B féltölcsér második 5 feladatával, viszont fordítva ez nem teljesen igaz, a lényeg, hogy mindig legyenek olyan feladatok, amik megegyeznek 1 szint eltolódással, így a 2 féltölcsér egyszerre könnyebben megoldható, a játékosoknak a logikát kelljen megtalálni, mi a legcélszerűbb.
A feladatok szerintem lehetnek a megszokottak vagy akár egy Szurdokpanel-be behelyezhető a vadászat, portyázás, kihívás, térkapu, kaland, kvízkérdéshez az „orákulum”: pl vadássz a szurdokban 50 alkalommal  csak a szurdokpaneles vadászattal oldható meg a feladat, portyázz a szurdokban itt pl csak klónok ellen lehet harcolni, természetesen a jutalmak is változhatnak, mint a normál, de ha lenne egy külön panel a feladatokhoz akkor elkülönülne a normáltól, ami jó lenne, hiszen egy plusz élmény.
A szurdok összes feladatának teljesítésére a játékosnak 30 napja van, de legelőbb 15 nap után tud továbblépni a kriptába.

Lejutás a szurdok kriptájába: megnyomva az utolsó gombot a játékos lejut a Kriptába.

Kripta

A Kripta felépítése:

Déli szárny – A smaragd kripta – bejutás Kulcs Illúzióval
Nyugati szárny – A zafír kripta – bejutás Kulcs Illúzióval
Északi szárny – A gyémánt kripta – bejutás Kulcs Illúzióval
Keleti szárny – A rubin kripta – bejutás Kulcs Illúzióval
Központi mag – A kristály kripta – bejutás Kulcs Illúzióval, és az előző 4 kripta adta komponensekkel!

Minden szárnyhoz (kivéve központi mag!) kraftolni kell még az első 100 napon 10 vagy 20 darab a kripta nevéhez fűződő talizmánt (maximum 20 darabot!): smaragd talizmán, gyémánt talizmán, zafír talizmán, rubin talizmán.
A talizmánokat a kripta megfelelő szárnyában lehet felhasználni és kell is, minden talizmán felhasználásakor (1 csp vagy 1 pp + talizmán) a játékos egy jutalmat kap. 5-10 percenként lehet talizmánt használni, 20. alkalomra a játékos jutalomként megkapja a - A kristály kripta egyik komponensét a smaragd a smaragd elem-et adja, a gyémánt a gyémánt elemet..stb. A 4 elemet összerakva (pár csp, őskő) megkapja a játékos a Kristály kriptához szükséges védőpajzsot, hiszen itt sok veszély fenyegetheti, másrészt enélkül be sem juthat.
A 20. alkalom után még 10 alkalommal van lehetősége a játékosnak a jutalmakért menni talizmán nélkül, vagy ha nincs megfelelő mennyiségű talizmánja akkor 1 őskő és 1 csp és „X” LE áron folytathatja talizmán nélkül (azaz megéri kraftolni a talizmánokat) folytathatja a kincsek összeszedését. A kincseket a mágikus kripta adja, nem sírrablásról van szó!

A központi mag - A kristály kripta – A mélység temploma.

A kristály kripta nem más, mint a Mélység Temploma, ahol feladatok várnak a végzeturakra, hogy elnyerjék azt a kegyet, melyet a kripta ad (hogy mi ez a kegy arra van ötletem, de rád bíznám a legvégső jutalmat).

A mélység temploma:

Felépítés 9*9-as mátrix, 81 normál mező: 76 feladat, 5 jutalommező
Haladás a templomban először a 9*9 mátrix peremén lévő feladatokat kell megoldani – egy mező jutalommező - ha kész az összes feladat átveheti a jutalmat majd, jöhet a már 8*8 mátrix feladatai, szintén csak a külső mezők feladatai aktívak, majd így sorban és a végén amikor már 2*2-es mátrix marad az már az utolsó 3 feladat és a végső jutalom mezője. A feladatok a megszokottak lehetnek, a lényeg és az újdonság a felépítés és haladás.

Ábrázolom neked egy táblázatban. A piros mezők a jutalommezők. Első körben a világoskék feladatokat lehet csak megoldani, ha kész és átveszi a játékos a piros mezőben a jutalmat, utána oldhatja csak meg a következő színnel jelölt feladatokat, így szépen befelé jutva, a feladatok száma csökken, a jutalmak nőnek!

(jutalom előre csak az ismert amelyik „körben” van a játékos! (kis meglepi legyen mindig!).

A templom megoldására mindenkinek 60 napja van.

A vázlat itt véget ért, a jutalmak és kraftolható dolgok, ha megvalósul az event az rád van bízva akár visszajöhetnek az épületek is. Ha lesznek épületek akkor minden adott hozzájuk és lehet, hogy kelleni is fognak, hiszen az átváltások, selectorok egy ilyen eseménynél kellenek.
A küldetéslistát preferálom, hogy az event közben is legyenek előre látható jutalmak.
Dátum: 2025.10.07. 01:29:15
népszerűBlack DeathFérfi
Végzetúr tehetség
218 hozzászólás
Profil megtekintése
Folytatás, nem engedte egy hozzászólásban:
13. Vásárold meg a napi ajánlatot 1 alkalommal. Növekmény: alap + (megoldott kincsestérképek +1)*0,07--> tehát 100. alkalomra a célszám: 1+100*0,07= 8
14. Teljesíts 3 kalandot. Növekmény: alap + (megoldott kincsestérképek +1)*1,2--> tehát 100. alkalomra a célszám: 3+100*1,2= 150
15. Sajtolj ki 1 állatot. Növekmény: alap + (megoldott kincsestérképek +1)*0,3--> tehát 100. alkalomra a célszám: 1+100*0,3= 31

A kincsestérképek egyre nezebbek.

Könnyítés:
Minden térképnél 1 dekrétum használható 15 őskőért.
AF képesség: a célszámok 1 és 2-el kevesebbek lesznek, de minimum 1 a célszám!
Ősköves relikvia: a célszámok 10%al (de minimum eggyel) kevesebbek lesznek, de minimum 1 a célszám!
A csökkentés utáni célszámok 5 ösköért manuálisan megfelezhetőek. (az épp aktív feladatra egy térképen)

Cél: Ingyenesen is teljesíthető, bár brutálisan nehéz annak aki hamarabb szeretné megszerezni a fétist (késöbb kiderül a 2 fétist).
Előre látható, hogy a manakonstrukciózást egy idő után dekrétumozni fogják, felezni pedig többet is érdemes lesz.
Természetesen az őskőköltés és idő függvényében kell meghatározni a jutalmakat is a kivehető plusszokon kivül.

Elhasználódó tárgyak ötletek:
Lélekkút-robbantó:
Egyszer használható, a lélekkút a kiszámolt értékeket megduplázza (mindenből).

Kisebb hűség-inspirátor:
Egyszer használható, az aznapi (választható mikor kerül felhasználásra) hüségbónusz minden értékét megnöveli 50%-al

Hűség-inspirátor
Egyszer használható, az aznapi (választható mikor kerül felhasználásra) hűségbónusz minden értékét megnöveli 100%-al

Nagyobb hűség-inspirátor
Egyszer használható, az aznapi (választható mikor kerül felhasználásra) hűségbónusz minden értékét megnöveli 150%-al

Templom dekrétum-joker
365 naponta egyszer megvásárolható és használható joker, felhasználásakor az adott Végzet Temploma összes feldata telejesül. (Gigatemplomra nem használható)

Relikvia ötletek:
Lélekkút machinátor –
Meglévő őskőtől függetlenül a maximális jutalmat adja (Jelenleg a maximumhoz 1000 őskő kell, ennyit talonban tartani azért sokaknak sok, én sem sütök emiatt kutat..)

Templomi ultradekrétum –
A végzet templomában +1 random feladat magától teljesül
Relikviakuponból fejleszthető + 5 random feladatig

Templomi jutalom-inspirátor:
Az összes templomi jutalmat megnöveli 20%-al, lefelé kerekítve. (kivéve a végső jutalmat!)
Relikviakuponból fejleszhető 100%-ig.

Kreatúra machinátor:
+1 kreatúra pont naponta
Relikviakuponból fejleszhető max +4 kreatúra pontig

Csatlóskarom
+1 csatlós aréna csata naponta

Lélekkút szipoly
Lélekkút kisütésekor vadászat italát vagy kisebb vadászat italát is kapsz 2-10 darab között (őskőtől függüen, ahogy az LE..stb is)

Kalandspecializátor
Esély epikus kalandtérkép találására 1% esély (relikviakuponból fejleszthető)
Az eredeti kalandtérképtalálástól függgetlen!

Energiakoncentráló
Karácsonyi süti, energiakoncentrátum +2% LE-t ad (relikviakuponból fejleszthető)

Szintinspirátor
Minden szintlépéskor kapsz X vadászat italát és X portyázás italát is

Manainspirátor
Manakonstrukció +10% LE + 1 zöld myto (relikviakuponból fejleszthető)

Laborfókusz
Minden szintje növeli x-el a létrehozható megaesszenciák szintjét - (relikviakuponból fejleszthető)

Fétismaximalizátor
450-ről 500-ra nő a fétisek myto-ból fejleszthetősége, myto költség*2

Térkapu machinátor
Minden térkapus csatád után kapsz egy kisebb energiakoncentrátumot (energiakoncetrátum LE-jének 25%-a)

A Tér-idő:
Térkapu jutalom-specializátor
Térkapus csatád után 2% eséllyel kapsz egy Tér-idő ládikót.
Relikviakuponból fejleszhető 10%-ig.

Tér-idő ládikó:
Tér-idő ládikó 1000 ládikóra vetített esélyek

1 db Verempálca
1 db fétis joker
1 db férisszilánk
2 db Templomi pálca
3 db Relikvia kupon
15 db ősi arany joker
15 db ősi aranypénz
1 db éjkristály fókusz
3 db Felemelkedés Gyémántja
10 db arany lélekfókusz
5 db Relikvia joker
4 db Kryxomium fókusz
3 db Unobtánium fókusz
3 db Kristály myroaffinitás
1 db 100 templomkristály
2 db 30 relikviaforgács
10 db 5 relikviaforgács
5 db 5 sorsjegy
50 db Sorsjegy
20 db 30 templomkristály
40 db 10 templomkristály
20 db 20 csatlóskristály
40 db 5 csatlóskristály
50 db 10 mytokronyt joker
50 db 10 kristály joker
50 db 3 hüségszilánk
50 db 2 vadászat itala
50 db 2 portyázás itala
50 db 5 barna mytokronyt
50 db 5 kék mytokronyt
50 db 3 templom kristály
50 db 3 platina
50 db Karácsonyi süti
50 db 10 aranydukát
50 db 5 diránium
25 db Smaragdszelence
20 db Csatlóscsata-ital
100 db Tér-idő szilánk
1000

100 db Tér-idő szilánk = Térkapu fétis
250 db Tér-idő szilánk = Tér-idő fétis

A húség útja mintájára felhúzott event doksija, változtatások nélkül ahogy Miklósnak elküldtem. (Illusztrációkat nem tudom beilleszteni).
Közzéteszem, mert 2 és félév alatt semmi nem lett belőle, ezután sem lesz már akkor.

„Csak a szurdok kriptáit kerüld el”
Térképek
30 nap felkészülési idő, ezalatt térképdarabokat lehet találni:
6 vadászat: 1 térképdarab
8 portya: 1 térképdarab
12 kihívás: 1 térképdarab
Térképdarabok összeillesztése:
6 térképdarab: random térkép
9 térképdarab: választott térkép
30 nap felkészülési idő után elkezdődik a 100 napos Térkép/Felfedezés esemény:
Befizetés, ha kell X őskő = Felfedezők medálja
Minden belépéskor 4 jutalom szerezhető:
1. Belépésért (gyenge – közepes jutalmak)
2. TP szerzés után (gyengétől a közepes feletti jutalmakig)
3. Belépés, TP szerzés és Felfedezők medálja után (közepestől akár a nagyon erősig)
4. Felfedezők medálja után (kizárólag az eseményhez kapcsolódó jutalmak)
Az összejutalmak maximum 35%-a (beleértve a 4. jutalmat is kizárólag az eseményhez kapcsolódik).
A maradék 65% azoknak szól, akik továbbra is élvezni szeretnék a játékot és egy kis plusz, hogy belépjenek, TP szerezzenek, vagy a jutalmakért megejtsenek egy, ha lesz befizetést.
A jutalmak csak azon naptári napon vehetőek át „ingyen”, amely napokon generálodnak. Visszamenőleg őskőért pótolhatóak. Ha valaki az esemény közben vásárolja meg a Felfedezők medálját az visszamenőlegesen csak ezzel átvehető jutalmak őskő költsége drasztikusan csökken például fix 1/3-ad őskőre át nem vett jutalmanként.

A felkészülési idő után, azaz már az event részeként találhatóak térképek is (a térképdarab találás ugyanígy megmarad):
20 vadászat után: 1 random térkép
30 portya/SZB csata után: 1 random térkép
40 kihívás után: 1 random térkép
Kiírásban az evetben számlálók:
A következő térképdarab találása:
0/6 vadászat, 0/8 portya, 0/12 kihívás
A következő térkép találása:
0/20 vadászat, 0/30 portya, 0/40 kihívás
Nem összevonhatóak! Külön-külön megy a számláló! A számláló egyedüli összevonása a felfedezés ládikó-nál történhetne meg itt minden beleszámít 1-el, 0/100-ról indul, csökkenthető lenne relikviával.
Felfedezők ládikójának tartalma: az eventhez kellő (térképdarab) és egyéb jutalmak találhatóak benne.
A 100 nap alatt minden nap egy alkalommal vásárolható őskőért 1 felfedező ládikó 1 őskő-ért.
Felfedezés:
Ha már van térkép, el lehet indulni felfedezni:
1 Felfedezés, a kapott jutalmak miatt 3 cselekvéspontba kerül. Relikviával csökkenthető 2 cselekvéspontra, vagy 1-re.
Egyszerre 4 felfedezés futhat, de ugyanazon a területen egyszerre maximum 2!
5 területen zajlik a felfedezés:
- Milliárd éves romok
- Az ellenség elhagyott földje
- Ádáz háborúk völgye
- Sámánok hegye
- Mitikus lények erdeje

Minden területhez 4 féle méret tartozik:
Kisebb, közepes, nagy, hatalmas

Minden mérethez tartozik felfedezett végzethektár és felfedezési idő:
Kisebb: 75 végzethektár – 24 óra
Közepes: 100 végzethektár – 32 óra
Nagy: 125 végzethektár – 40 óra
Hatalmas: 150 végzethektár – 48 óra

Minden felfedezés ad egy komponenst!
- Milliárd éves romok – ékét vesztett ékkő
- Az ellenség elhagyott földje - xenopáncél
- Ádáz háborúk völgye – tönkrement fegyver
- Sámánok hegye - sárkányfog
- Mitikus lények erdeje – angyalszárny

Az egyszerűség kedvéért az 5 féle alapkomponenst továbbvive is megkapja a terület méretjelzőjét, így a Kisebb ékét vesztett ékkőtől, a Hatalmas angyalszárnyig 20 féle komponenst kapunk.

Minden felfedezés a komponens mellett ad 1 darab lélekgyöngyöt, ezek a gyöngyök beválthatóak kisebb vagy akár nagyobb jutalmakra is akár a kristályitaloktól a fétisig, vagy az energiakoncentrátumtól a verem/templomi pálcákig értékelve a játékosok aktivitását.

A felfedezett végzethektárok növelhetőek (relikvia) a felfedezési idők csökkenthetőek (relikvia). Az arányos növelés és csökkentés következetes, a fix pluszvégezthektár és fix időcsökkenés csak akkor működik, ha arányos- pl: (+20%) +15, +20, +25 +30 végzethektár, időben pedig: 3, 4, 5, 6 óra vagy többszörösei.

A végzethektárok felosztása: Nem mindegy milyen terület kerül felfedezésre!
A végzethektárok alapesetben:
- Sziklás rengeteg: 40 %
- Sivatagos terep: 30%
- Özönvíz sulytotta talaj: 20%
- Termékeny termőföld: 10%

Az arányok megfordíthatóak, de csak az elkövetkező felfedezésekre vonatkozóan!
Az esemény 80. napjától kezdve az istenek (vagy kufárok) igényt tartanak a területekre melyeket meg is vásárolnak, természetesen a Termékeny termőföldekért jobban „fizetnek”, mint a sziklás rengeteg után.
A végzethektárok felosztásával és a további területek felfedezésére a számlálók pörögnek felfelé, pl:
Jelenleg birtokodban van:
- Sziklás rengeteg: 400 végzethektár
- Sivatagos terep: 250 végzethektár
- Özönvíz súlytotta talaj: 200 végzethektár
- Termékeny termőföld: 50 végzethektár

A végzethektárok eladásával csökkennek a számlálók. 100 ugyanolyan végzethektáronként adható el a terület pl: energiakoncentrátumért, de míg a sziklás rengetegért 1 db jár, a termékeny termőföldért 8 darab. (Nincs mögötte konkrét számolás mennyi LE adható mennyi után, csak irányadóan következetes, hogy míg a legrosszabb 1 a legjobb 8 a köztes értékek pedig 3 és 5)

Feltárás

Visszakanyarodva a felfedezett területekhez, függetlenül milyen a terület, a területet fel kell tárni Terület feltárása néven. Egyszerre 4 terület tárható fel. A feltárásnak is ideje van, viszont itt az idő már töredék: 2-4-6-8 óra a terület nagyságától függően. Egyszerre 4 feltárás futhat. A feltárásnak nincs előfeltétele (azaz lehet valamilyen, de mivel szerves része az eventnek ezért könnyen hozzá lehessen férni).

Feltáráskor a következőek találhatóak:

Területtől függően, mérettől függetlenül:
- Milliárd éves romok  Komponens: Kristálygyöngy
- Az ellenség elhagyott földje  Komponens: Smaragdgyöngy
- Ádáz háborúk völgye  Komponens: Rubingyöngy
- Sámánok hegye  Komponens: Zafírgyöngy
- Mitikus lények erdeje  Komponens: Gyémántgyöngy

Területtől függően, de mérettől függetlenül található 15 darab további komponens, melyek egyéb dolgok kraftolásához kellenek:
- Milliárd éves romok  Komponens: rozsdás tallér vagy dukátmaradvány vagy ismeretlen érme
- Az ellenség elhagyott földje  Komponens: xenocsont vagy moa rúna vagy gnóm koponya
- Ádáz háborúk völgye  Komponens: tőrdarab vagy fejsze, vagy tönkrement parittya
- Sámánok hegye  Komponens: sámándob vagy sámánüst vagy sámánbot
- Mitikus lények erdeje  Komponens: sárkánycsont vagy grifftoll vagy megkövesedett maradvány

Ezekből kraftolható dolgok jutalmak, kicsi dolgoktól a nagyobb dolgokig.

Kincskeresés (prémium vagy ősköves opció)

A területeken, ha már feltárásra kerültek indítható kincskeresés vagy mélységi ásatás, melynek ugyanúgy ideje van 1-2-3-4 óra. Egyszerre 4 kincskeresés futhat. A kincskeresésnek van előfeltétele, hiszen bónuszopció, az event „szervetlen” része. Előfeltétel: Kincskereső kódex (relikvia), őskőért vásárolható.

Kincskereséssel a következőek találhatóak:

A játékban már létező kis jutalmak, amelyek az eventtel nem hozhatóak összefüggésbe:
1 kincskeresés 4 jutalmat ad:
Fixen ad 1 darab ősi gyémántot (beváltható X jutalmakra, függvényében annak milyen ára volt a Kincskereső kódexnek! pl: ha 120 őskő, akkor 1 Verempálca és 1 Templomi pálca kiszedhető legyen, ha fele, azaz 60 őskő, akkor egy Templomi pálca és persze a kisebb jutalmak a maradék ősi gyémántért)
A másik 3 jutalmat 3 „kalapból” kapja a játékos random, minden kalapból egyet:
Első kalap: 1 Fehér kristályital, 1 platina, 1 aranydukát, 1 hűségszilánk, 1 szubplazma, 1 ősdrágakő
Második kalap: 2 templomkristály, kisebb portyázás itala, Kézikönyv, Kútgerjesztő, Dukáttermő varázstekercs, Lélekgyémánt csomagocska
Harmadik kalap: Vadászat itala, Portyázás itala, Apró térkapu stimulátor, relikviaforgács, ork sör, energiakoncentrátum


Vándorkufár:
Az esemény indultával megjelenik a vándorkufár is, aki szívesen kicserél egy térképet a kívánt térképre 1 őskőért, mellette vásárolható nála minden nap 1-1 dolog, egyik platináért vagy lélekgyémántért, a másik őskőért, ezek lehetnek akár az eventhez kapcsolódó dolgok is és attól teljesen függetlenek is, a lényeg, hogy egy plusz vásárlási opció, amolyan kisebb „ünnepi akciós ajánlatok, amelyekre a játékosok is fogékonyak. Gondolok itt a költési akció alatt futó ajánlatokra, lehetnek benne, de például tizedrésze, 1000 mytojoker nem várható el, de 10-20 darab már elfogadható, lényeges, hogy őskőért a népszerűbb tárgyak fussanak, hogy ide is érdemes legyen belépni és megnézni az ajánlatot, ezzel is fokozva a belépés adta plusz örömöket.

Komponensek és a kraftolás:

40 féle komponens, 20 féle a felfedezéssel, 5+15 féle a feltárással.

Az event fontos eleme, amelyek nélkül 100 nap után már nincs tovább, azok az Illúziók.
10 féle Illúzió szükséges, hogy a 100 nap letelte után a játékosok a szurdok mélyére jussanak, de először is, kell egy térkép, ami elvezet a szurdokhoz:

A szurdokhoz vezető térkép-et elő kell állítani komponensekből.
A szurdokban való haladáshoz 10. szint lefelé, 10 különböző Illúzióra van szükség.
Az Illúziók folyamatos használata csak a legnagyobb mágusok kiváltsága, így egy végzetúr egy illúziót miután a komponensekből előállította, csak egy alkalommal használhat sikeresen, utána nem képes rá, sikertelen használat esetén újra használhatja.

Költési bónuszkuponok

Új tárgy:
A Hűség útján a játékosok a befizetéshez kaptak kuponokat, ebben az eventben viszont az őskő költése szerint kaphatnának költésül után bónuszokat. A játékosok saját maguk dönthetnék el az Őskövek oldalon, hogy melyik legyen aktív. Nincs időhöz kötve, hogy mennyi idő alatt kell elkölteni y mennyiséget, azaz korlátlan, akinek 1 nap kell hozzá az is rendben van, akinek 1 év vagy 2 év az is rendben van.
Egyszerre csak egy lehet aktív! A játékosnak kell aktiválni! Költési akció alatt is aktív!
10 féle lenne ebből is ahogy kuponból:
Réz: 100 őskő elköltése után a bónusz: 3 őskő, 5 ork sör, 5 sorsjegy, 25 platina, 2 katalizált őskő

Bronz: 200 őskő elköltése után a bónusz: 5 őskő, 10 vadászat itala, 8 sorsjegy, 5 katalizált őskő

Ezüst: 350 őskő elköltése után a bónusz: 10 őskő, 12 vadászat itala, 10 sorsjegy, 20 platina, 10 katalizált őskő

Arany: 500 őskő elköltése után a bónusz: 20 őskő, 15 vadászat itala, 50 kristály joker, 1 templomi pálca, 15 katalizált őskő

Platina: 750 őskő elköltése után a bónusz: 20 vadászat itala, 5 portyázás itala, 50 platina 80 kristály joker, 100 myrokronit joker, 1 templomi pálca, 25 katalizált őskő

Mithril: 1000 őskő elköltése után a bónusz: 25 vadászat itala, 8 portyázás itala 80 platina 100 kristály joker, 150 myrokronit joker, 2 templomi pálca, 40 katalizált őskő

Kryxinoum: 1500 őskő elköltése után a bónusz: 25 vadászat itala, 15 portyázás itala, 20 sorsjegy, 100 platina 120 kristály joker, 200 myrokronit joker, 2 templomi pálca, 60 katalizált őskő

Unobtánium 2000 őskő elköltése után a bónusz: 30 vadászat itala, 20 portyázás itala, 30 sorsjegy, 120 platina 150 kristály joker, 300 myrokronit joker, 2 templomi pálca, 1 verempálca 1 mytoaffinitás, 75 katalizált őskő

Éjkristály: 2500 őskő elköltése után a bónusz:
35 vadászat itala, 30 portyázás itala, 35 sorsjegy, 150 platina 180 kristály joker, 400 myrokronit joker, 4 templomi pálca, 1 verempálca, 1 mytoaffinitás 90 katalizált őskő


Isteni végzet: 5000 őskő elköltése után a bónusz:
60 vadászat itala, 60 portyázás itala, 60 sorsjegy, 200 platina 300 kristály joker, 1000 myrokronit joker, 6 templomi pálca, 2 verempálca, 2 mytoaffinitás 200 katalizált őskő


Katalizált őskő:
– beváltható:
pl: 200 katalizált őskő: Őskő fétis, necces, de szép lassan megszerezhető mindenkinek és itt bizony ehhez költés kell
(továbbá beváltható: vadászat itala (1), portyázás itala (1), energiakoncentrátum (1), relikviakupon (10), Felemelkedés gyémántja (20), Mytoaffinitás (60) Templomi pálca (70), Verempálca (90)

Felfedezéstóken:
Gyűjthető, beváltható, megmaradó tárgy, összegyűjtve jutalmakra váltható be.


Illúziók:

Mint említettem 10 féle illúzió szükséges a szurdok mélyére jutáshoz, ezek Harci illúziók.
További 10 féle Teremtő illúzió hozható létre és 5 darab Kulcs típusú illúzió.
Minden illúzió csak egyszer hozható létre, és egy használható csak sikeresen (sikertelen használat esetén használhatják újra), mivel a végzeturak nem rendelkeznek azzal a képességgel és erővel, hogy fenntartsák az illúziók folyamatos használatát, ezért felhasználás után az illúzió használatát elfelejtik.

A Teremtő Illúziókra a szurdokba lehutáshoz lesz szükség.
A Kulcs Illúziókra a Kriptában lesz szükség.

Szurdok

Lejutás a szurdokba:
Dátum: 2025.10.07. 01:26:19
népszerűBlack DeathFérfi
Végzetúr tehetség
218 hozzászólás
Profil megtekintése
Sziasztok!

Egy kicsit off leszek, de talán témába vágó is. És hosszú is, így akinek nincs idő/kedv/érdeklődés ne álljon neki olvasni

Számomra ezzel a "fejlesztéssel" a játák közel 17 év után véget ér. Talán egy évet, ha kihagytam.
Azon a véleményen vagyok, ha várost akarok építeni akkor keresek olyan játékot ahol ez a téma. Nekem a Végzetúr világába ez nagyon nem illik bele, sőt szerintem nagyon is távol áll tőle.
De lehet, hogy az időzítéssel van a legnagyobb probléma. Talán a játék nem jutott még el oda, hogy egy ilyen kitérő beleférjen.

A V5-ös főkarakterem átadó, amíg nem talál gazdára eltamagocsizom vele vagy elküldöm körülnézni a katakombákba.

Köszi srácok az elmúlt éveket! Még ha sokan le is vettetek LE-vel, vagy probáltatok!

INNENTŐL TELJESEN OFF, azaz nem ehhez a topichoz tartozó

Anno amikor a Hüség útja terveit küldtem el Miklósnak, kifejtettem, hogy valamivel meg kellene tartani a játékosokat. Azt a pár játékost aki kitartóan itt van és a mai napig szeret játszani ezzel a játékkal.
Erre az egyik legjobb megoldásnak véltem egy olyan eventet ami nem időigényes, lehet tápolni, kell egy kicsit gondolkodni. Így lett egy 100 napos event (+ templom) amit véleményem szerint észre veszünk, hogy van, jönnek a tojások, kraftolunk, de pár kattintás az egész és a végén a finálé a legnagyobb templom a játékban amit könnyű teljesíteni mivel annyi idő van rá, hogy szerintem sima ügy.

Az ilyen és ehhez hasonló dolgok, amik arra törekednek, hogy a játékosok érdeklődését fenntartsák att hiszem szükségesek, főleg azok amiknek az időigénye kicsi.
Anno megkértem Miklóst, hogy a Hüség Útja azért változzon egy kicsit évről évre. Ez ahogy a többi event is gyakorlatilag le van... ez is le lett.
Sajnos annyi sem fért bele, hogy legyen egy easter egg. Ez annyiból állt volna, hogy egyik nap mindenki kap egy galambtojást kb 3-5 napos keltetési idővel.
A galambtojás mivel nem illik a képbe funkciója csak annyi lett volna, hogy történet szerint a galamb kikel tojik egyet a fejedre jutalmul kapsz +1 szerecse tulajdonságot...
Miklóst ezen kivül kértem, hogy azaz javasoltam, hogy a kraftolás legyen kiterjedtebb, lehessen kraftolni energiakoncentrátumot (max mennyiséggel) és pár pálcát, persze sok összetevővel (és maximummal pl, max 3 db) és pl egy jelképes őskő költség mellett (pl: templomi pálca 15-20-25 őskő + a hozzávalók, verempálca hasonló elven). Ez és pár vadászat itala kraftolása opció lett volna az event továbbfejlesztésére és, hogy ne csak fixen minden évben ugyanaz legyen.
Ebből semmi sem valósult meg. Van egy event, amiben sok lehetőség lett volna még.
A negatívumokon kivül természetesen van egy nagyon nagy pozitív oldala is: Miklós nagyon jól átformálta az eredeti koncepciót a fő elemeket meghagyva (napi belépésért egy kis plusz, keltetés rendszere, kraftolás, őskő kuponok, tápolási lehetőség és fináléként egy nagy templom és, hogy mindezek ne legyenek időigényesek).

Miklósnál van egy doksi immáron több, mint két éve, egy hasonló eventről. Ott a költési kuponok lettek volna az újdonság (pl: aktíválsz egy 200 őskőves költési kupont, ha elköltöttél 200 őskővet, megkapod a jutalmat, ugyanez 500,1000,2000,5000-es verzióban természetesen mind korlátlan idő alatt azaz mindegy, hogy 20 perc vagy 3 év).
Erről az eventről a poszt végén írok többet.

Fentebb írtam az időzítésről.. hogy talán a legnagyobb probléma a rosszkor, mivel a játékban annyi fejleszteni való lenne ami valódi problémákat old meg, hogy szerintem arra kellett volna koncetrálni. Nagyrészt ezeket a javaslatokat Miklósnakis elküldtem már régen. El is olvasta, de nem történt semmi. Megprobálom röviden összefoglalni mi az amit Miklósnak írtam és mellé azt is megindokolni miért lenne/lett volna szükséges.

Szövetségek:
Szövetségi bajnoki:
- aki nem tud részt venni (magányos farkas) számára is legyen elérhető a gyakorló ütés
- szövetési bajnoki díjazás: 4. helytől ne lélekkút töltés legyen, hanem kapjon %-os formában mindenki téglát (pl 4. helyezett 80% tégla a jelenlegi szinthez.. majd csökkenő sorrend)
Szövetségi épületek:
- "Lélektorony" - csak lélekkútból építhető, mindenkinek egyenlő feltételekkel, 10 pont = lélekkút maximimumának betöltése (10%-os lélekkút résztöltéseknél 1 pont). 1 szint 10 pont, majd 2. szint 15., 3. szint 20 pont...stb. Minden szinten egy jutalmat vehet át a szövetség minden tagja, ha már az adott szövetség tagja legalább 60 napja.
(Probléma: csak a HT maradt sok helyen, V5-ön még az sincs, a felesleges lélekkúttöltöttség átalakítása bónusszá, és opció a HT vagy a torony építés között).
- "Manatorony" - csak manakontrukcióból építhető, itt a betöltött mana LE számítana vagy pontrendszer szerint, ugyanúgy szintek szerinti jutalmak.
(Probléma: Manakonstrukcióra érdemi hangsúly fektetése jelenleg nincs)

Eventek:
Landragór:
- Amikor egy évben csak egy alkalommal van, kapjunk egy bónusz meglepetés hetet (ez már, ha lesz ilyen, nem lesz meglepetés), azaz 21 napról 28 napos legyen az event ebben az esetben.
- Akár minimális őskő fejében a választható tulajdonságok száma csökkenthető legyen akár 1-re is.
- Relikvia: +0,1% a kapott tulajdonságokra (relikviakuponból..stb fejleszthető 2%-ra), így a betöltött LE-re felhúzható egy kis plusz táp.
Xeno:
- Legalább, ha valaki a győzelmeket és az építést is teljesítette akkor választhasson 2 helyett 3 jutalmat.
- Több kitin szerzésére lehetőség.
Remény városa:
- A napi helyett heti leosztásban tömbösítve a feladatok, így nem kellene minden nap ezzel szórakozni. Egyszerüen a napi kényszert átváltani kényelmes 1 éten ha van idő rászánom, megcsinálom. A mostani napi "pontgyüjtés" iszonyatos kényszer. (Én eddig végig vittem az összeset.. többet soha, már megszabadulok tőle).
Kufár csata:
- A célszámok megfelezése, új, értelmes jutalmak bekerülése. (Itt kicsit magam mellett beszélek: 4 percenként vagy óránként ütni, köszi, de nem, nekem erre nincs ennyi időm!)

Egyebek:
Térkapu italok halmozódása probléma:
Térkapus fétis, amihez első körben kb X szörny legyilkolása szükséges.. bizonyos relikviákkal csökkenthető célszám pl a felére.
Azt hiszem a fétis és egyéb jutalmak hatására megcsappannának az térkapus italok.. Bővebben erről lejebb, hiszen már elküldtem Miklósnak az elgondolásom.


Smaragdszelence:
X Smaradszelencséből létrehozható lehetne egy Gyémántszelence. A gyémántszelence Y számű komponenst tartalmaz. Z számú komponensből kraftolható értékes jutalmak (mytoaffinitás, pálcák, fókuszok, LE). Jutalmak előfeltétele lehet relilvia megléte is.

Mytokronítok felgyülemlése:
Talán ez lenne az egyik legérdekesebb. Ha előbújna végre az első Isteni fétis, amely tulajdonságait csak isteni mytokronitból lehet fejleszteni. Szintlépése sokkal lassabb (fele TP/csata és csatlóskristály/3). Tulajdonságainak fejlesztése kétszer annyiba kerül.. jutalom: talán képességei megengednék, hogy megnövelje egyik fétis adta bónuszt bizonyos %-al.
.. és ha már egy isteni fétis? miért ne legyen kettő?.. egy másik Isteni fétis aki nem reagál a csaták adta TP-re, nem fejlődik másképp, csak a csatlóskristály van rá hatással, az is csak töredékét adja neki, mint a többi fétisnek?.. Lehet, hogy megcsappanna a csatlóskristály készlet is?
Isteni mytokronit (létrehozása: minden mytokronitból 10 darab, kivéve a barna 1 (vagy 0 ) és kék myto 1 (vagy 0).

Aranydukátok:
Miért csak az AH?
Egy relikvia megszerzésével lehetőséget kaphatnának a játékosok, hogy az aranydukátokat elköltség, más számukra használható dologra.
Példaképp: (nincs kidolgozva)
360 naponta: 1 gigatemplomi pálca (igen, ez megnyitna egy gigatemplomot) Költség: nagyon sok dukát
180 naponta: 1 mytoaffinitás, költség: sok dukát
90 naponta: +1 TÖ mindenre, költség: sok dukát
90 naponta: 1 verempálca, költség: sok dukát
45 naponta: 1 templomi pálca: sok dukát
30 naponta: 100 vagy 300 enegriakoncentrátum: valamennyi dukát

A lényeg, hogy az időkeret miatt ennyi plusz szerzése aranydukátból egyrészt kivonna a forgalomból elég sok aranydukátot, másrészt nem okozna fennakadást, mivel szükséges dolgokra megy el a dukát és a mennyiség nem sok, de még is sok értelme lenne szerintem.

Szerencsekerék:
Szinte értelmetlenné vált. a Jutalmak gyengék ahhoz képest, mint az elején volt. Egy teljes renoválás lenne szükséges.
Példaképp: megszerezhető lehessen ösköves forgatással csatlóscsata-ital (ez le van programozva, egyszer már kaptunk), hozzáadva
egy kisebb vadászat itala ( 3 csp) vagy nagyobb vadászat itala (10 csp).. talán jót tenne...
Továbbá olyan elemek kerülhetnének be, amelyek csak itt szerezhetőek meg és nem feltétlenül kell pirosnak, vagy kéknek lennie.
Pl pálcadarabkák 1-5 darab... amiből létre lehetne hozni egy templomi vagy verempálcát ha összegyült az adott mennyiség..
Megírni az új listát 1-2 nap lenne vagy annyi sem.. az új dolgokat programozni kellene persze, de talán amennyien most nem használják ki az ösköves pörgetéseket ezután kihasználnák.. nem feltétlenül kell egyből az UR jutalmakhoz nyúlni (bár ahhoz sem ártana).

Egy kis boost:

Eljöhetett volna az az idő is, amikor egy relikvia által a fegyverbe behelyezhető lenne egy másodlagos fókusz is (fókuszkristály mellé).
A másodlagos fókusz jelenlegi kufárlistá listából vásárolható (de nem lehet ugyanolyan, mint az elsődleges!) vagy egy teljesen új listából választható..
..és itt nem kel megállni, a harmadlagos fókusz egy különös relikvia ami az elsődleges fókuszkristályt feljavítaná egy kicsit pár %-al...
.. és ha már fegyver.. van még ott bőven tárgy amivel ezt el lehet játszani

Ektoplazma:
Új tételekkel kellene bővülnie. Talán itt jöhetne elő, hogy ektoplazmán szintiszta veremenergiát vegyünk, csak semmi csp!

A játékra fordított idő:

Jelenleg nagyon sok idő, vagy csak nekem az? amit játékkal kell tölteni, az állandó eventek, minieventek egyszerűen sok.. időben sok. Másrészt a játékhoz való kedv is elég kevés.. legalább is nálam. A minievent egynapos feladatok 1/3 ösköért való kiváltása talán nem lenne ördögtől való.. vagy a kihagyott feladatok pótlására utólagosan (másnap és összesítetteben, pl: kihagytál 15 nem őskőves feladatot az ezért járó jutalmat át tudod venni 5 őskőért. Kihagytál 4 őskőves feladatot, az ezért járó jutalmat át tudod venni 8 őskőért..
Templom és verem.. van olyan hónap amikor elfoglalt valaki, de nem akarja, hogy kiessen, miért nem lehet bizonyos őskőért gyorsítani? havonta egy alkalommal egy vermen és templomon.. több idő jutna másra, és talán több kedv is lenne a játékra..

Egy kis saját vélemény és tapasztalat: Miklós sokszor emleget más játékokat, de, ha arról van szó, hogy egy nap nem lépek be és nincs VIP tagságom (amit más játéknál megkapok az első 1$-os vásárlásnál).. igen nincs VIP tagságom, de azért az évek alatt elköltöttem itt már egy szép összeget (nem mertem összeszámolni.. sok év minden befizetési akció 5 vagy 10ezerrel.. - az áremelésig, utána már csak 1-2 befizetés, attol függetlenül, hogy egyet értettem az áremeléssel én így már nem kértem őskövet/első sorban jobb lett volna, hogy az őskő ára marad csak a csomagok lesznek drágábbak, de ez mindegy)... és nem vagyok VIP tag. Ez kicsit vicces. Másrészt egy napot kihagytam (bocs Miklós, de épp sürgősségin voltam) és 6 napig nem kaptam teljes jutalmat.. más játékban ha nem lépek be egy nap bónuszt kapok és köszönik, hogy visszatértem.. itt meg ... van. Ez bőven koncepciós hiba. Szerintem.

Kitérő: nincsenek akciós csomagok, akár kéthavonta egyszer egy felboostolt 2500 Ft-os csomag, amivel talán egy nem ősköves játékos is támogatná a játékot.. sok kicsi sokra megy.. de azt látom, hogy Miklós nem ezt az elvet vallja.. vagy más a fogalom a kis befizetésekről.

Ez mind a saját véleményem, elnézést attól aki nem ért vele egyet, mást gondol. Nem gondolkodunk ugyan úgy, ez így van jól.
-------------------------------------------------------------------------------- ----
Mivel elég sok idő eltelt így közzé teszem nagyrészt a Miklósnak küldött dokumentumok tartalmát (nem copyright, saját ötletek). Lehet, hogy a fentebb leírtakkal vagy az alább leírtakkal jobban járt volna a játék. (Hangsúlyozom, ez a saját véleményem!)


Napi feladatok:

Lényeg:
A napi rutinok oldalon új gomb: Napi feladat

A napi feladatok lényege, egy egyszerü feladat teljesítése után a játékos kap egy kis jutalmat, ami a végén nagyobb jutalmakhoz juttatja, és van egy céllista is.
Minden nap van új feladat, heti bontásban: 5 öskö nélküli feldat, 1 kevésösköves és 1 többösköves feladat. Nincs kötelezőség, minden jutalom elérhető mindekinek, aki minden feladatot teljesít mindig annak előbb, aki nem, az késöbb jut jutalmakhoz.
Jutalmak:
öskö nélküli feladat: 1 kisebb energiakoncentrátum (jelenlegi energiakoncentrátum adta le 25%-a) + 1 feladattóken
kétösköves feladat: 3 kisebb energiakoncentrátum (jelenlegi energiakoncentrátum adta le 25%-a) + 2 feladattóken
többösköves feladat: 2 energiakoncentrátum + 4 feladattóken

Hetente szerezhető feladatókenek: 11 darab
Beváltás:
2 AF pont - 10 feladattóken
3 Vadászat itala - 10 feladattóken
3 Portyázás itala - 10 feladattóken
10 templomkristály : 15 feladattóken
10 Hűségszilánk - 20 feladattóken
Smaragdszelence - 25 feladattóken
Felemelkedés gyámántja - 50 feladattóken
Kristály mytoaffinitás - 70 feladattóken
Templomi pálca - 90 feladattójen
Verempálca - 120 feladattóken
Fétisszilánk - 200 feladattóken

Célok:
Minden 20. telejesített napi feladat után átvehető sorrendben: (napi eggyel növelhető csak, így az utolsó jutalom 1000 nap után szerezhető meg!)
Példajutalmak:
20 teljesített napi feladat után: 15 AF pont
40 teljesített napi feladat után: 25 Templomkristály
60 teljesített napi feladat után: Felemelkedés gyémántja
80: 40 Energiakoncentrátum
100: Templomi pálca!
120: 20 AF pont
140: 30 templomkristály
160: kristály mytoaffinitás
180: 50 Energiakoncebtrátum
200: Verempálca
220: 25 AF pont
240: 40 Templomkrstály
260:Felemelkedés gyámántja
280: Templomi pálca
300: kristály mytoaffinitás
320: 30 AF pont
340: Verempálca
360: 50 templomkristály
380: Templomi pálca
400: Kristéy mytoaffinitás
420: 100 Energiakoncentrátum
440: Felemelkedés gyámántja
460: 30 AF pont
480: 60 templomksirtály
500: Verempálca
520: Felemelkedés gyémántja
540: Templomi pálca
560: Kristéy mytoaffinitás
580: 20 AF pont, 30 templomkristály
600: 40 sorsjegy
620: Felemelkedés gyémántja
640: Verempálca
660: 20 AF pont, 40 templomkristály
680: Kristéy mytoaffinitás
700: Felemelkedés gyémántja
720: Templomi pálca
740: 150 Energiakoncetrátum
760: Felemelkedés gyémántja
780: 50 sorsjegy
800: Verempálca
820: 20 AF pont, 60 Templomkristály
840: Templomi pálca
860: Kristály mytoaffinitás
880: 25 AF pont, 80 Templomkristály
900: Verempálca
920: 30 AF pont, 100 Templomkristály
940: 200 Energiakoncentrátum
960: Kristály mytoaffinitás
980: Templomi pálca
1000: A Türelem fétise
ezután is folytatódik, a lista ugyanez a 1000. jutalom helyett 1 új relikvia.


Feladadtlista: (példák)
Öskö nélküli feladatok:
- Vadássz 1 alkalommal
- Portyázz 1 alkalommal
- Indits kihivást 1 alkalommal
- Szerezz 1 platinát
- Használj el 1 támadás italát
- Forgass a szerencsekeréken
- Használd a manakonstrukciót 1 alkalommal
- Adj el az aukciós házban egy nyakláncot
- Adj el az aukciós házban egy gyürüt
- Vásárolj egy nem ösköves gyógyitalt
- Vásárolj egy nem ösköves manaitalt
- Harcolj az Aránában 1 alkalommal
- Kémkedj 1 alkalommal
- Teljesíts egy küldetést
- Növelj szakértelmet 1 alkalommal
- Szerezz 5 kirstálypontot
- Szerezz 3 sisakszilánkot
- Insits egy térkapus csatát
- Indulj kalandozni 1 alkalommal
- Nézd meg a toplistában a helyezésed
- Nézd meg a Lady Alvariel verseny statisztikáját
Kétösköves feladatok:
- Vásárolj ösköves manaitalt
- Vásárolj ösköves gyógyitalt
- Vásárolj állatfelszerelést
- Forgass a szerencsekeréken 3 alkalommal
Többösköves feladatok:
- Vásárolj állatfelszerelést 2 alkalommal
- Költs el 6 öskövet
- Költs el 5 öskövet
- Költs el 4 öskövet


Kincsestérkép

Jutalomként találhatóak (vagy vásárolható lélekgyémántért..stb) , megoldásuk 15 feladathoz kötött. A megoldott kincsestérképek száma befolyásolja a következő kincsestérkép célszámait és jutalmát.
Fix jutalom: 1 darab ősi manna + akár egyéb jutalom
100 darab ősi manna: Térkép fétis (csak 1x) ha ezt a jutalmat kiveszi valaki megjelenik 200 darab ősi mannáért: Ősi Mannafétis (addig ez a jutalom "láthatatlan".
50 darab ősi manna: fétisszilánk
25 darab ösi manna: verempálca
10 darab ősi manna: templomi pálca


Feladatok (sorban, nincs változó) és növekmények (növekmények mindig lefele egészre kerekítendőek!):

1. Vadássz 5 almalommal. Növekmény: alap + (megoldott kincsestérképek +1)*2 --> tehát 100. alkalomra a célszám: 5+100*2= 205
2. Szerezz 15 sisakszilánkot. Növekmény: alap + (megoldott kincsestérképek +1)*1,7 --> tehát 100. alkalomra a célszám: 15+170*1= 185
3. Portyázz 5 alkalommal. Növekmény: alap + (megoldott kincsestérképek +1)*0,8 --> tehát 100. alkalomra a célszám: 5+100*0,8= 85
4. Használd a manakonstrokciót 1 alkalommal. Növekmény: alap + (megoldott kincsestérképek +1)*0,2--> tehát 100. alkalomra a célszám: 1+100*0,2= 21
5. Ejts fogjul 1 állatot. Növekmény: alap + (megoldott kincsestérképek +1)*0,25--> tehát 100. alkalomra a célszám: 1+100*0,25= 26
6. Forgass a szerencskeréken 1 alkalommal. Növekmény: alap + (megoldott kincsestérképek +1)*0,15--> tehát 100. alkalomra a célszám: 1+100*0,15= 16
7. Növelj szakértelmet 1 alkalommal. Növekmény: alap + (megoldott kincsestérképek +1)*0,3--> tehát 100. alkalomra a célszám: 1+100*0,3= 31
8. Vedd át 1 küldetés jutalmát. Növekmény: alap + (megoldott kincsestérképek +1)*0,2--> tehát 100. alkalomra a célszám: 1+100*0,2= 21
9. Szerezz 10 aranydukátot az aukciós házban Növekmény: alap + (megoldott kincsestérképek +1)*1,2--> tehát 100. alkalomra a célszám: 10+100*1,2= 130
10. Használt a mágikus regenerációt 1 alkalommal. Növekmény: alap + (megoldott kincsestérképek +1)*0,15-->tehát 100. alkalomra a célszám: 1+100*0,15= 16
11. Szerezz a lélekkufárnál 3 platinát. Növekmény: alap + (megoldott kincsestérképek +1)*0,3-->tehát 100. alkalomra a célszám: 3+100*0,3= 33
12. Idomíts be 1 állatot. Növekmény: alap + (megoldott kincsestérképek +1)*0,1--> tehát 100. alkalomra a célszám: 1+100*0,1= 11
13. Vásárold meg a napi ajánlatot 1 alkalommal. Növekmény: alap + (megoldott kincsestérképek +1)*0,07--> tehát 100. alkalomra a célszám: 1+100*0,07= 8
14
Dátum: 2025.10.06. 15:17:23
közkedveltTelumatanFérfi
Végzetúr
73 hozzászólás
Profil megtekintése
Entitás ütésért is ad, ha jól tudom. De mindenképp csak napi egyet, tehát napi első entitás, vagy epikütésre.
Dátum: 2025.10.06. 15:14:54
kedvencBaratyFérfi
Adminisztrátor
1108 hozzászólás
Profil megtekintése
Az éles város holnap 10-kor fog indulni. Két változtatás van a teszthez képest:
- kicsit még csökkentettük a lélektégla árát.
- a játékos kiválaszthatja, melyik tulajdonságot akarja fejleszteni amikor téglát vesz. Ez a tulajdonság úgy fog fejlődni, mintha rajta lenne a specializáció.
Oldal: 12345
Dobókocka - a sokoldalú kiegészítőAz Idő Kereke tovább forog! Megjelent a befejező trilógia utolsó része!