Felhasználónév: Jelszó:

Hozzászólások - Birka

Dátum: 2008.12.12. 13:41:29
Sööööt buszozás közben gondolkoztam rajtam, hogy ezzel a picike reformmal/korláttal mit lehetne elérni…
Egyetlen egy szorzót teszünk be a megszokott képletek mellé, az egész 3. világ azonos programkóddal megy, csak a harcrendszerbe betenni ezt a módosítót…
Cserébe megvan oldva a legozó játékosok gondja, a rabszolgázó, multizó bufferek gondja, és alapvetően nem tér el a világ3 a többitől, de mégis sokkal nyugisabb drasztikus módosítások nélkül…

A jelen példánál aki építkezni, passzív játékot akar játszani, annak annyi a teendője, hogy szint*1000*3 áldozatot hoz, és onnantól minden rá támadó ellenfél biztosan 0 lóerőt rabol…
Sőt továbbmegyek ki fog megtámadni egy olyan lélekurat, akinél siker esetén is -90%-os a lóerő nyerési esély? Valószínűleg sokkal hamarabb, már 50%-nál elmaradnak a támadások…

Innentől már csak a szintenkénti kvótát, és az ösztönző %-kat kell megpiszkálni, hogy Beholder szájíz szerint legyenek belőve… Az 1000/5/3-at hasra ütésre lőttem, és ahhoz képest meglepően használható eredményt kaptam…

Természetesen van egy dolog ami minimális változtatást érdemelhet még…
-kreatív affinitás (esetleg innentől kvótát növeljen 2%-al szintenként…)
Dátum: 2008.12.12. 11:14:54
szintenkénti 1000 lóerős, 5% bünti, 3% bónusz esetén:

10. szintű támad +20k-ról 8. szintűt aki -20k-ban van, akkor a mostani megszokott lékapásra kap még egy 0,36-os szorzót
8. szintű -15k-s megveri a 10. szintű +30k-s csókát valahogy, akkor kap 1,936-os szorzóta közel lehetetlen csata miatt!
10. szintű támad 9k-ról 9. szintű -7k semmi nem történik mert mind a 2-en kvótán belül vannak (szint*1000), azaz 1x-es szorzó
10. szintű támad 9k-ról 9. szintű +30k-t 1,63-as szorzó
10. szintű támad 30k-ról akármit 0-as szorzó...

Jó szórakozást az xls táblával

Term várom az ellenvéleményeket, hogy lehet ezzel még mindig rabszolgázni?! Alapfelállás az, hogy rengeteg farm kari van minimalis lélekenergia mérleggel, irdatlan lélekenergia készlettel, mert nincs vesztes Vilag3-ban! Esetleg magas karik egymás segítésére felszívják magukat 50-60k lóerőre, és úgy segítenek a haveroknak pufferként magas harci mérleggel...

http://webprod3.megashares.com/index.php?d01=ae675e0&sq=&d01go=1&fln=/ vilag3harckorrekciósötlet.xls
Dátum: 2008.12.12. 10:23:28
Ha kemgombbel kemlelek valakit, akkro a nevet nem irja ki csak egy smemit...

ures resz - 11. szintu vegzeturno

Eddig ugy mukodott hogy NEV - 11.szintu vegzeturno
Dátum: 2008.12.12. 08:28:45
Kicsit gazos a téma amit megpiszkáltál ezzel a kritikával. A biblia történetei mai napig a hiten alapulnak, és mivel valós helyszíneken, valósághű szereplőkkel írnak le egy történést, így nagyon félrevezetőek, és nem a mondanivalújukat, az eszmei tanításaikat nézik egyesek, hanem valóságosnak tartják őket.
Amennyiben szájhagyomány útján terjedő mese valóságos elemeket tartalmaz, és hosszú idő alatt elterjed nagy néptömegekben, úgy az lesz a feltételezett valőság...
A legenada besorolás ennek alapján teljesen megfelel a bibliának, ugyan úgy mint a korán pl bizonyos körökben, sőt bizonyos népcsoportokban akár a kamaszutra is kinőheti magát

TEHÁT kritika nélkül törlendő a kérdés, míg többszáz oldalas spam nem lesz belőle...
Dátum: 2008.12.12. 08:07:42
Egon, lehet hogy ez egy minimál játék, de a Behó sem jótét intézmény...
Semmiképpen nem érdekük elindítani egy olyan világot, ahol az egyetlen dolog ami miatt donatelnek az emberek értelmet veszti. A magyar, sőt a világ játékosai igen is arra vannak berendezkedve lelkileg, amit a valós világban látnak. A gyenge, béna stb elbukik, nélkülöz stb... A jólelkű, szociális, adakozó valamilyen kihasználás áldozata lesz, szépen lassan felörlődik... A pofátlan, gátlástalan nyomakvó halad, viszi valamire... Namost ha nem tudják a játékosok valamilyen módon dominanciájukat fitogtatni, vagy ennek semmi hatása nincs másokra, akkor sajnos érdektelenségbe fullad a játék.

Ha végiggondolod ezen csak úgy lehet segíteni, ha valamilyen egyéb módon tudsz verseny helyzetet teremteni, ahol tudják fitogtatni az emberek, hogy mijük van... jelenleg a donate rendszer CSAK a portyát támogatja, kvázi csak erre épül. Innentől kezdve egy békésebb világban nincs igazán értelme donatelni, azaz nem hoz nyereséget a vilag3, ha nem tesznek be egyéb verseny pozíciót...

Sir Ny: Sajnos ez minden böngészős játékban benne van. Akinek több ideje van, akinek több erőforrása (ip, proxy stb..), azt közel képtelenség megfogni. Nem kell agyon bonyolítani a képletet, havernak szólsz, hogy ugyan már indíts egy karit ebben az ismeretlen gameban, és az én elindult pihenő karakteremet üsd meg légyszi pár klikelés után a kapott 400 lével... Szólsz MSN-en 10-20 havernak akik nem játszanak jelenleg, és csattognak rólad, akkor percekkel a 3. világ indulása után drasztikus előnyöd van. Ezt csak valami épeszű korlát bevezetésével lehetne maximalizálni, de akkor megint a verseny sérül, megint a donate rendszer inog meg, megint egy nem jövedelmező világot kapsz, ami nem érdeke a Beholdernek. Be lehet vezetni Lóerő maximumot, maximum elrabolható lóerő korlátot, maximum szerezhető lóerőt, ezek mind statikus korlátok... Ennél pár fokkal jobb a szintedhez képest bukott lóerő alapján osztó a bukott lóerőre + ugyan ilyen drasztikus osztó a nyert lóerőre.
Pl.: Ha a nyereséged szint*1000 felett van, akkor további minden további szint*1000 lóerő szint*0,1 -5% lőerőt jelent portyában a nyereségből... Ha az eddíg rajtad nyert lóerők szint*2*1000 felett vannak, akkor a tőled vihető lóerőre szint*0,1 -5% kap minden újabb szint*2000 - után a támadó... Ez csak egy hirtelen kitalált képlet, de ha kiszámolod modndjuk 10. szintre:
+15k egyenlegű ember támad egy -25k-sat akinek van 10k aktuális lóerője --> -50% (*0,5) a pozitív egyenlegből, valamint (*0,75) a nagyon negatív támadottból... Így már csak 37,5%-át kapja meg a 10k-nak, ami még mindig 3750, de ugye a farmer karakter nem veszít semmit! Köv. csatájában már -87,5%-ot kap a támadó a pozitív egyenlegből, így drasztikusan csökken a farmolási lehetőség...
HA ezt még megtoldjuk egy szintenként egy embertől maximálisan elvihető lé korláttal is, akkor egy nagyon nehezen kijátszható rendszert kapunk, ahol érdemes ütni a pozitív egyenlegű embereket is, különösen ha a képlet pozitív módosítókat is tartalmaz....

Ha lesz nemi időm, akkor alkotok hozzá egy xls táblát erre a képletre pl...
Elsőre bonyinak tűnik, de dinamikus korlátokkal eléred azt hogy a toppnak megéri egymást ütnie, mert a rabszolgáktól egyáltalán nem kap már lét, míg 2 pozitív egyenlegű ha üti egymást akkor normál csata van... És ugye veszteség továbbra sincs...

Tudom a magyar ember ezt is kijátssza, mert piramis elvvel játszva 20 karakteren át fellegózza az xp-t, de több szinten át logolva acsatákat csak kibukik valami kereső algoritmusnak, hogy ugyan már figyelni kéne a csókára...
Dátum: 2008.12.11. 21:56:21
Latom az (N-1)-es fogas kérdés nem jött be, rossz kérdést csináltatok belőle
Dátum: 2008.12.11. 21:48:23
A papír felfedezését több egymásnak ellentmondó időhöz és helyhez szokták kötni. Egyes források Indiát, mások Kínát jelölik meg a papír származási helyéül.

Mennyivel szebb kerdeseket lehet feltenni a papíriparból

Pl.:

Melyik ezek közül hullám alappapír?
Srenc
Testliner
Wellenstof
Kraft

A nátron alappapírok mely termékek gyártásában használtak?
Hullámtekercsek
Zsákok
Hullámlemezek
Kartonok

Hol használják főkép a vízgyűrűs vákum szivattyúkat?
Lemezgépen
Papírgépen
Celfőzőben
Preprintgépnél

Celfőzés során milyen anyag nem keletkezik?
Alfa cel
Vanilin
Lignin
Facsiszolat

stbstbstb...
Dátum: 2008.12.11. 13:13:02
Azt se tudhatod, hogy ezt a konkrét sorozatot hányan néztek... Ami nem iskolai alapműveltséghez köthető, az mind speciális kérdés...

Hányas szintig fejleszthető a Terranok pajzsa? SC
Melyik fegyver a legolcsóbb CS-ben?
A C&C-ben hány küldetést van kampányonként?
Hány életed volt a Wizard of War nevezetű C64-es játékban?
Milyen lényt irányítottál a digger nevezetű játékba?
Milyen játék a Boulderdash?
Stb…

Kismillió ember játszott ezekkel a játékokkal, mégsem nyúzzuk velük a trubadúr láda és mozi őrültek agyátl…
De a Sport kérdésektől is herótom van! A MCDIIK olimpián 100m-es hátúszás második elődöntőjében ki volt a 3. helyezett?
Vég Béla (Bocs a névegyezésért esetlegesen!), Kukutyin alsó bal hátvédje hányszor szerelt a 78-as területi elődöntő második félidejében?
Dátum: 2008.12.11. 12:07:47
Nem lehetne bevezetni hogy a spongya bobos, TV/Film sorozatos, HKK-s agyrém kérdésekért autómatikusan 1 nap ban járjon???
Mikor született a soha nem hallottam színész 12. gyermeke kérdések a legjobbak...
Dátum: 2008.12.11. 12:04:10
Nem mindenki bújja a TV-t állandóan!

Ennyi erővel feltehetnék az L2 funok, hogy melyik Boss nem Epic boss?
Core
Ant Queen
Zaken
Appepy

Ők ezt nézik napi 4-10 órában, és nem a trubadúr ládát...

Hidd el ez se speciálisabb a te jóbarátos kérdésednél! Én személy szerint ha 1-2 részt láttam...
Dátum: 2008.12.11. 11:35:26
Mi a problema az N-1-el???
Dátum: 2008.12.11. 11:34:03
Ilyet kapott mar valaki?

"
Egy játékos maximálisan hány királynőt tehet fel egy meccsen a sakktáblára?

1
48
2
9
"

A kérdésre a válaszolók több mint 75%-a nem tudta a választ, ezért kivettük az adatbázisból!

Mi olyan bonyi az elvi kérdésekben? A paryt indulásakor 1, majd minden gyalogot becserélhet +1-re, ha közben leütötték az eredetit. Természetesen ez csak teória szinten működik, egy valós meccsen jó ha 1+1-et feltehetsz...
Dátum: 2008.12.11. 08:55:36
Kócos, valamiért nem kapom meg a reget a wikihez

Lszi hozdd letre ezt az oldalt.:
http://vegzetur.wikidot.com/haboru

http://forum.vegzetur.hu/index.php/topic,78.0#hsz19 hsz alapjan a haborurol csopogtetett infot akartam belokni, mint terkapunal a varazstargy kapasost...
Azt az antiszocialis mindenit! Semmi extra nem történt, Miklós megígérte az upgradet, lekódolta a sürgetésnek megfelelően, és sajnos némi elmaradás van benne.
A dokumentáltsága is elmaradt természetesen, de ezt a sürgetésre foghatjuk.

A szokásos „Béta teszt élesben” ala Beholder esettel állunk szemben, mely nem újdonság a régi ügyfelek körében…

A szavazást meg vélemény nyilvánításnak kell értelmezni, a döntés joga az Admine!!! Nyugodtan lehet úgy is értelmezni a feltett kérdést, hogy:

Mi lenne a véleményetek, ha megváltoztatnám a lélekkutat?

-Utálnánk érte (Nehogymán hozzápiszkálj a tápunkhoz!)
-Dögöljön meg a szomszéd tehene! (100k)
-Ha már rossz, akkor a kisebbik rossz… (50k)

Természetesen ezek után leszűrte Miklós a fórum pörgéséből, és az ötletekből, hogy bassza meg tényleg tenni kéne valamit, és a nem antiszocik közt inkább az 50k-s korlát lenne reálisabb.
Hat itt valami kimaradt a reformból

Gondolom a lélekkút töltésénél elfelejtette Miklós lecserélni a képletet ugyan arra mint a lélekkút számításinál. Így a régi képlet, azaz a régi kútméret alapján számolja valahogy a töltést, és nem az új alapján. Nem beszélve arról, hogy hol van a könnyítés/maximalizálás, amiről szó volt?
Egyszerü... Egy szövinek max annyi "háború" pontja lehet, ahány tagja van...
Innentől hiába gyűlne mint a bolond, 10 tagu szóvinek max 10 lehet, ráadásúl ha jól van belőve a regenerálódási ciklusa, akkor nem száll el a dolog ugye...
Másik topicban már írtam egy ötletet, most ezt tovább fejlesztettem.

Minden szövi kap „Támadás kutat” mely tartalmazza, hogy a szövi hány háborút indíthat. Ez X naponta 1-el növekszik, és 2 épület befolyásolja működését:

Épület1: A regenerálódásra ad bonuszt mondjuk szintenként 1-et.
Épület2: Az épület minden X (mondjuk 4-5) szintje után +1 pontba kerül elindítani egy háborút a szövetség felé.

-Hogy miből legyenek építhetőek? Lélekenergia az erősebb, aktívabb szövinek van, rabszolgázható stb… Portyapont esetén beállítok 1-2 elfekvő karit, akik maxoltak, és felhúzzák az épületet… Legyen ugyan úgy építhető, mint az energiakristályosító, azaz őskövekből!

Természetesen az automatikus kapituláció miatt azt is be kell vezetni, hogy ha az ellen szövi kapitulál, akkor a tagok megszavazhassák, hogy a lóerőt kérik vagy visszakérik a támadópontjukat!

A koncepció minden elemének az alapjai le vannak már programozva, így nem egy horror meló árán lehetne egy igazságosabb háború rendszert bevezetni, nem mellékesen növelni a bevételt (elépített őskövek), vagy a nem donatelő játékosoknak is kedvezni picit. (Soha fel nem használandó kiégett őskövek..)
Dátum: 2008.12.08. 19:36:35
Pár megjegyzés:

Ha nincs LE veszteség, akkor a buffer, le gyűjtő (Nyilvános proxy screen-ből, távoli gépből, másik ip stb..) karaktereket hogy akarod megfogni? Semmi mást nem fog csinálni, csak vadászni, és nem költi el semmire, a főkari meg farmolja....

Amennyiben miden világ azonos, akkor mi benne a vonzó, hogy elindítsam a 3. világban is a karakterem? Éppen hogy az a menő, ha minden világban van valami extra csavar, hogy ne legyenek azonosak...

Szerintem megéri valami "extrat" betenni, ami esetlegesen eltérzíti az alap játékmenetet, ezzel az eladhatóságot javítja.

Továbbá ne felejtd el, hogy MINDEN prémiumos tárgy CSAK a portyára van kiélezve, ha pont ennek nincs értelme a Világ3-ban, akkor kissé magad alatt vágod a fát effekt van....

Javaslok betenni a lélekkufárba extra tárgyakat! Pl.:
-Varázstekercsek (1-2-3-4-5-os tudatturbó pl..)
-5 csatára aszóló empower (mondjuk +5-10-20 stb % varázslat sebzés)
-5 csatára szóló bless (mondjuk +5-10-20 stb % sebzés)
-prayer (támadás) lucky (szerencse) stbstbstb...
Term egyszerre scak egy lehet elolvasva 0-10 szint közt 10-20 közt 2 stb...

Bérelhetrő szörnyek ősköért... Pl Mammeluk (+10% építés), bibircsók oriás (+20%) stbstbstb...
Dátum: 2008.12.08. 19:25:47
Miklós, pont te írtad: "ár: 2 őskő és 5 (esetleg 10?) portyapont"
Tudjuk, hogy bármibe kerülhet, csak le kell programozni...

Lóereje nem igazan van, mert ütnik. Ősköve nem igazán van, mert ugye akkor nem lenne ilyen gondja...

Lehessen venni kiégett őskőből, az áttételesen donate...

És javaslom, hogy azonos szintű támadónál 10% kisebbnél 5% magasabb szintű támadónál 15% bónuszt adjon...

Itt jut eszembe, a láthatatlanságot nem lehetne megreformálni +50% tulra? 20-asoknál nem változik semmi 40-eseknél +20 (kb 12. szinten ez reális is..) stb... Így talán érne is valamit!
Dátum: 2008.12.08. 16:08:51
Miklós, egy utólagosan betett tárgy, ami módosítja a harcrendszert...

Ráadásúl őskőért, és statikus eredménnyel... Nem az a cél, hoyg egy ilyen italt benyelve védelemben "kenődjenek" a támadők, ezzel lóerő es TP előnyt szerezzünk... Nem kicsitt felborítva a háborúkat...

Másik topicban javasoltam már, de inkább adjon 50% rnd faktort a csatába.

Inkább, ha valaki benyel egy ilyen italt, akkor 50% esélyjel az erőfölénytöl függetlenűl van esélye a nyerésre...