Akinek az a baja, hogy "copy", az nem tudom mit vár. Minden rpg ugyanarról szól: elindulsz egy szál gatyában egy bottal/tőrrel/karddal/bukkóval, a kocsmában felveszed a questet, megölöd a goblint. Később 3-5-10-20-x társaddal együtt megölöd az óriást, sárkányt, krákent... Közben erősödsz, tanulsz szakikat, jobb felszerelésed lesz, optimális esetben találsz normális játékostársakat. Csináltok szövit/klánt/guildet és együtt ölitek a monstereket. Ha tetszik mindenki csinál x+1 új karaktert.
WoWban annyira gyenge a PvE, hogy elszomorító...annak, aki most kezdi, vagy kívülről nézi. Akik elérnek valamit, azok kicsit komolyabban veszik, persze egy bossnál nem állnak a tűzben/jégben, mert ez nyilván nem egészséges és ez rohangálásnak tűnhet, de mindig meghatározott rendje van, sokszor x yard távolságra egymástól/20 yard alatt 3szor megállva/óramutató járásával megegyező körben...Aki erre nem képes (ez eleinte nem is olyan egyszerű) és az említett 3-4 gombot nyomja össze-vissza az nem ér el semmit. Ha hozzávesszük, hogy a 3-4 gomb inkább 15-20 és az instantokból és pár másodperces castokból egy 30-40 másodperces körforgás áll össze, ami tele van "ha nekem ugrik be effekt" és "ha az ellenfelet nem találom el" kapcsolatokkal, akkor egyértelmű, hogy valami kevés matek van mögötte mindenféle prioritásokkal, azonnal kell mérlegelni és dönteni, hogy mit csinálsz...az a rész nincs benne, mint sok játéknál, hogy azt magamra nyomom, kis varázslat-nagy varázslat -nagyon nagy varázslat. Aktuálisan mindig van 1-2 kaszt, aki tényleg működik 3-4 gombbal, de nem az a jellemző és ezek mindig dpsek.
PvP lehet, hogy lassú, de mire az ember megtanulja, hogy 100 yardról ránézve megmondja, hogy milyen class jön vele szemben és annak milyen képességei vannak, addig elszótakozik egy kicsit Emellett a PvP szerintem minden játékban megunhatatlan, pont azért, mert nem egy gép, nem tudod mit fog lépni és lehet, hogy nem ért hozzá, vagy mellényom és akkor borul a bili.
Nekem nagyon bejött, időről időre visszatérek, egyetlen probléma, amit valaki hiányolt, race/class változatosság...ennek a nyomásnak hatására folyamatosan bővül és az eredetileg egyik oldalhoz rendelt classok mindkét oldal számára elérhetővé váltak, ez sokunknak nem szimpatikus, de a pénz nagy úr. Emellett a Blizz a világ egyik legjobban managelt cége, aki a hibáiból is előnyt kovácsol. Nemrégiben a "konferencián" felállt egy tizenx éves srác és megkérdezte, hogy 2 NPC ugyan miért halt meg? Nem kötekedni akart, csak függő és érdekli a háttér is Baromi zűrzavar támadt a fejlesztők között, hogy "De hát meghaltak, nem?". "Nem, nem haltak meg...sőt"...Ez elég cink volt nyilván és mégnagyobb lett volna idővel...de a Blizz javította a hibát és a srácot berakta a játékba "tényfeltáró" alnévvel. Vagy a South Park paródia után rögtön kerültek be itemek. Nem csak a szerencsén és a lóvén múlik a dolog, Ők tényleg a lehetp legtöbbször úgy lépnek, hogy az mindenkinek szimpatikus legyen.
Fizetősnek fizetős...VU is az...idővel mindenkinek és játszuk egy kevesen. WoWot egyébként értelmetlen tört szerveren játszani, CD (DVD) szintén nem kell, mert online le lehet tölteni, akkor ugyan tényleg kell bankszámla, ami amúgy nem létkérdés. Nem véletlenül játszák többen világszerte, mint ahány lakója van kishazánknak, lehet szeretni, nem szeretni, de a legkomolyabb fejlesztés, bugfix és support biztosan a WoW mögött van, nyilván a bevétel miatt.
Uff, bocs a zavarásért
Hozzászólások - Nem79
Oldal: 1
Dátum: 2010.12.06. 15:12:22
Oldal: 1