1. Sok kis cég rátelepszik az előző vállalat romjaira, és lehetetlenné teszik a normális közlekedést. Lenne egy külön cég a villamos pályákon, a buszokon, a metrókon (Talán valaki még a 4-es metrót is valaki tovább építené!), a Vasutaknál, csak a fontosabb utak lennének meg, ezáltal a helyi buszokon lenne több "vendég"
2. Egy külföldi vagy hazai megacég (lásd. Malév), jönne a régi helyére, aki egy ideig "becsületesen" végezné munkáját, aztán jönne a ,,BKV leépülés" és ugyanott tartanánk.
3. Semmi, minden úgy maradna. Az állam egy ideig húzná az igát, de a nép nem bírná, ezért mi is a görögök útjára jutnánk.
Semelyik verzió nem kecsegtet szinte semmi jóval. Reméljük azonban, hogy valami olyan történik (pl.: a világ összes hitelét elengedik

Bízom benne, hogy nem fog ilyen történni!