Felhasználónév: Jelszó:

Hozzászólások - Balor

Dátum: 2008.10.06. 20:29:07
Nálunk extrém sok a fórumüzenetek száma, mikor kit érdemes támadni. Sokszor négyen-öten is "végigmegyünk" a gazdag áldozatokon. Volt már példa 700 feletti rablásra is nálunk. Röppen az info, a többiek pedig szépen kiverik a mardékot az illetőből. Gondolom ez nálatok is hasonlóképpen működik. Ám sokan még most sem hoztuk be a rubinosok előnyét. Persze idővel remélem ez sikerül...
A taktikánk lehet elítélendő, de ha lépést akarunk tartani, akkor nem válogathatunk az eszközökben.
Dátum: 2008.10.06. 09:52:01
Ez már jól, izgalmasan és kihívóan hangzik.
Dátum: 2008.10.06. 08:04:20
Az erő, a támadás és a random, valamint a védekezés a legfőbb összetevői. Képzelj el egy extrém helyzetet, ahol a random nagy értéket "dob" a támadásra, ami az alap támadással együtt sokkal meghaladja a védekezést ("túlüt"). Ez sebzésbónuszban nyilánul meg. Ugyanúgy nagyot dob a fegyver sebzésére is, plusz még hozzá jön a az erőbónusz, stb.
A támadás és sebzés képlete nem ismert, de simán jöhetnek magas sebzések akár többször egymás után is. Ugyanez (extrém helyzet) igaz a "nem találok/keveset sebzek" szériára is.
Dátum: 2008.10.05. 01:52:07
Idézet: Eardog - 2008.10.04. 22:50:10
Egy olyan kérdésem lenne, ha az ERŐ-t növelem 1 ponttal, akkor az mennyivel növeli a tényleges sebzésemet? Köszi, Eraman


A pontos képlet nem ismert, de egy tulajdonság ide, vagy oda nem számottevő, szinte semmit sem jelent. Egy tanács: ha közelharci karakektert szeretnél növeld bátran (de ne csak eggyel), a támadással egyetemben. Viszont ha inkább mágusnak készülsz, akkor egyenlőre hanyagold...
Dátum: 2008.10.04. 19:45:10
Azt se feledjük el, hogy ez "csak" egy játék, nem egy verseny, bármennyire is él bennünk a versenyszellem.
Dátum: 2008.10.04. 19:42:04
Értelek. De 12-15 portyánál túl nagy szerepe van a randomnak (ami már így is elég, és sok játékosnak már ha meghallja feláll a hátán a szőr), illetve annak hányan támadnak Téged míg pihensz.
Az időproblémára a halmozódás messze nem garantál megoldást, és akkor finoman fogalmaztam.
A játék elvileg nem arról szól, hogy csak x időt játszhatsz és kész, hanem akár 10 perc is elég, de eltölthetsz vele pár órát is. Ezért is gondoltam a 25-30-ra napi szinten, amiből a 25 közelebb állna a mindenki által elfogadhatóhoz.
A fanatikus dologhoz meg annyit, hogy sajnos nem lehet/szabad túlszűkíteni a lehetőségeket, hogy mindenkinek a legoptimálisabb legyen időben. Sokan vannak, akik szeretnének és tudnának is többet portyázni napi 15-nél, nem kellene őket drasztikusan visszafogni.
Itt jönnek képbe a további szerverek, amik megoldást kínálnak, de sokan nem akarnak több karaktert maguknak, ezért ők elégedetlenkednének.
Gondolkozni kell ezen nagyon alaposan, hogy az esetleges változtatás miatt ne fajuljon el egyik irányba sem a helyzet.
Be kell látnunk, az eddigi összes javaslat csak félmegoldásokat kínál. Sajnos...

De a portyázást valamennyire korlátozni kell -ezt mindenkinek el kell fogadni.
Dátum: 2008.10.04. 18:04:47
Én nem feltétlen a korlátozás ellen beszélek, csak próbálok más lehetőségeket felvetni. Alapvetően nem magával a portyapont ellen van kifogásom, hanem a mennyisége ellen. Nekem a 12/15 nagyon kevésnek tűnik. Legyen 25-30 körül, ez barátibban hangzik. Ha még így is túl sok agyémántok előnye, akkor legyen a gyémánt bónusz akkora, mint béta2-n volt. Ha a balansz megköveteli, akkor senkinek egy szava sem lehet. De ne korlátozzuk a portyázások számát túlzottan, ez a játék egyik legjobb része
De akkor, hogy teljesen egyensúlyba kerüljön a dolog egészítsük ki azzal, hogy a xszázadik (3-5) portya után lép érvénybe a korlátozás.
Dátum: 2008.10.04. 17:47:29
Idézet: Syck - 2008.10.04. 17:09:59
A betak soran a gyemant volt a leggyengebb. A pontos szazelkokra mar nem emlekszem, talan 20/10 volt a beta1-n. A beta2n talan 30/20, majd 30/30 lett. A gyemantbonusz rovid tortenete ennyi, egyszeruen tul lett huzva a bonusz.


Béta2-n jobban egyensúlyban volt, mint most? Nem volt túl erős/gyenge? Ez engem (és gondolom még sokakat) nagyon érdekel.
Dátum: 2008.10.04. 17:35:34
Lehet félreérthetőn fogalmaztam. Arra akartam rávilágítani, hogy ha már a játékegyensúlynál tartunk, és a gyémánt tényleg sokkal táposabb lesz, ne őket gyengítsük, hanem erősíteni kell a többieket -leegyszerűsítve.
Mert ha nem így lenne, számomra egy "dögöljön meg a szomszéd tehene is" esetté válna az egész, ami valjuk be elég demoralizáló.

De a portyapont bevezetése elvileg azért merült fel, hogy tényleg napi egy-két órás játék legyen a VU. A balansz témához lehet nem ártana egy másik topic, bár egynlőre még nagyon szorosan összefügg a kettő.
Dátum: 2008.10.04. 17:27:43
Idézet: Syck - 2008.10.04. 17:09:59

A tfes hasonlatok abszolut rosszak, sot, egyenesen azt tamasztja ala, h mihamarabb meg kell fogni a nyilvanvalo unbalancet, h ne 1-2 honap mulva jojjon a balta effekt.


Nem is erre akartam kilyukadni. Hanem a balansz megvalósításának mikéntjére, ezért hoztam példának a TF-et.
Az egyértelmű, hogy valamit tenni kell, de nem átgondolatlanul.
Dátum: 2008.10.04. 17:22:51
Félreértettél. Óránkénti öt portya kb. 10 perc. Erre gondoltam.

Mint ahogy azt le is vezetted.
Dátum: 2008.10.04. 17:08:15
A "gyengébbeknek" van jópár lehetősége kikerülni a folyamatos verést, Miklós erről nemrég írt egy összefoglalót egy külön(!) fórumban.
Magasabb szinteken pedig egyre inkább elmosódnak majd a határok.
Dátum: 2008.10.04. 17:05:16
Idézet: Smargd Harcos - 2008.10.04. 16:59:23
Szerintem is kéne pp


Eddigi első fórum hsz-edben nagyon megeröltetted magad. Az érvek-ellenérvek pedig egyszerűen fantasztikusak. Kicsit bővebben pls!
Dátum: 2008.10.04. 17:02:48
Már bocs, de napi ötven portyához egy élkarakternek nem kell órákat a gép előtt ülni.
Dátum: 2008.10.04. 17:00:34
Nagyon jó. Az lesz, mint a TF-en a csatamezős korlátozásnál. Már bocsánat, de a portyaponttal -különösen ha csak 12, vagy 15- kiherélitek a játékot (a gyémánt klánra hogy hatna, azt meg hagyjuk).
Ha annyival erősebb a gyémánt horda, mint a többi (és még többen is vannak), akkor miért van az, hogy a toplista élmezőnyében több a rubin "darabszám", arányaiban meg pláne. Ez azért nem csak annak köszönhető, hogy többségben Ők teszteltek.
Árpi már leírta egyszer, hogy a portyapont bevezetésével nagyon megnőne a szerepe annak, hogy kit hányszor támadnak. Szerintem ez a portyapontosdi alapjaiban tenné tönkre az egész játékot.
Bírom, hogy mindenki sír az egyensúlyért (a'la TF), aztán pedig azon megy a rinya, hogy mindenki teljesen egyforma... (ezt Miklós tudná legjobban megmondani)
Az fel sem merül senkiben, hogy később lehetőség van a játék finomítására akár ÚJ (horda)képességek bevezetésével is.
Azon túl engem egyik fél sem győzött meg, hogy tényleg akkora előny-e egyik/másik klán bónusza a többivel szemben. Számomra ez nem egyértelmű (még?). És ezt ennyi játékidő után nem is lehet megmondani. Ha valamelyik "szín" erősebb (lesz) a többinél, ne az egész játékra kiható korlátozást kell bevezetni, hanem kompenzálni megfelelő szerepjátékos körítéssel. Leírom ismét: tökéletes egyensúly NEM LÉTEZIK, NEM LÉTEZHET!! Ezt el kell fogadni!
És bocsánat, hogy ezt merem írni, de ez tény: Ok, hogy demokrácia van. De egy tök kezdő játékos, aki most kezdett el foglalkozni a témával, ne rendelkezzen már ugyanakkora szavazati erővel, mint akik mögött több év(tized) tapasztalat van. Azokról ne is beszéljünk, akik nem is tudják, hogy létezik fórum menü. De "jó" lenne ha mindent kézfeltételes szavazásal valósítanánk meg, mint párezer éve. Én se szólhatok bele a politikai vezetés döntéseibe, max. annyi, hogy minimális befolyásoló erőm van abban, kik kerüljenek a döntéshozó szerepkörbe. Valamilyen rendszert az ilyen súlyos kérdések szavaztatásába be kell vezetni. Lehet gondolkozni mi lenne a megfelelő. Ez persze más tészta, de szoros összefüggésben van ezzel a témával.
Visszatérve a pontokra, kérek mindenkit gondolja át ezt a pár sort, és tegye fel a kérdést nem lenne-e jobb (ilyen durva) korlátozás helyett -ami nagyon sok egyensúlyi/rabszolga gondot (ld. fentebb, Jerikó..) okozhat- azt "kipróbálni" mennyivel élvezetesebb lehet a játék, ahol a különböző fejlődési szakaszokban egyik-másik fél jobb, mint a többi. Persze messze nem vezet ez sem tökéletes egyensúlyhoz (ami nem létezik), de legalább van kompenzálásra lehetőség, nincs tőle kihúzva a játék méregfoga, és még változatosabb is.
Dátum: 2008.10.04. 14:56:04
Támadáskor nem tudsz többet veszíteni, mint a z általad birtokolt LE kb. 10%-a (gyémántnak kevesebb). Pontos képlet nem ismert, de 2000 LE felett már működik.

AZ igaz, hogy nyugodtan támadhat erősebb karaktert, hátha visszanyeri a befektetett energiát. DE ha a támadott nem vesz el, vagy a támadó nem vesz el elég lélekenergiát, elmegy egy lehetőség. A durvább karakterek pedig általában nem 20-at sebeznek harconként. Három harc, és szépen ájuláskörüli ép-n vagy. Elkezdesz pihenni, eléred a 15%-os határt. Egy LE-vadász betámad, buksz párszáz LE-t. Persze ez csak egy példa, amit megfelelő tervezéssel el lehet kerülni.
Remélem azért érthető, mire akartam kilyukadni.
Dátum: 2008.10.04. 14:12:26
A biztos sikerhez inkább gyűjts össze min. 2000 LE-t, mert ha ezt elmulasztod, összességében a 200 alatti bukták miatt rosszabul fogsz kijönni. 1-2 tanács: támadj gyémánt hordást, írj neki előtte üzenetet, válassz erősebb karaktert, mert ő esélyesebb, hogy lever.
Ha gondolod segítek benne. Amennyiben érdekel, írj priv. üzenetet.

Wurgolx
Dátum: 2008.10.04. 14:07:08
Kandriska! Ezek az ősköves tul.bónuszok nem jelentenek olyan sokat, mint azt sokan -köztük Te is- hiszik/ed. Az én karakterem rendesen be van öltötve, és bizony előfordul, hogy "csicska"karakterek rommá vernek, és bőven 100 felett hagyok LE-t náluk. Első 3-4. szinten elérhető ősköves cuccok talán max.(!) 5% +esélyt ha jelentenek. Rengeteg megoldás, és alternatíva létezik a "szívás" elkerülésére. Tanácsolom nézz körül a haladóknak fórumon, és használd a játék lehetőségeit (info szö.társaktól, láthatatlanság, fejlődés megtervezése, stb...) Ezek nem emésztenek fel sok időt és enregiát. Próbálkozz, és hamar meglátod meghozza majd gyümölcsét. Persze csodát nem kell azért várnod. A legfontosabb, hogy élvezd a játékot a magad módján. Ha a sült galamb nem repül a szádba magától, akkor tegyél érte, hogy el tudd kapni -ogy egy közhellyel éljek. Azt viszont nem várhatod el, hogy sok összetevő teljes, vagy részleges hiánya ellenére egyenlő esélyed legyen a topkarakterek ellen.
Dátum: 2008.10.04. 02:14:22
De ha a toplistát megnézed, láthatod, hogy a 6. a legmagasabb szint. Nyugodtan nézm meg az ikonokat a menüben. A komolyabb műveletekhez úgyis mindig megerősítést kér.
Dátum: 2008.10.04. 02:08:31
Off:váltás után szívesen (is) látunk szövetségesként.