Felhasználónév: Jelszó:

Hozzászólások - Ricardo

Dátum: 2009.11.30. 18:03:32
Az a többszáz karakter mind-mind tudna védekezni (Te is tudsz), ha akarna. De rendben felőlem legyen változtatás, csak ne kelljen mindig ezt a "csak azért van ár szükség, mert mi máshogy gondoltuk" maszlagot olvasnom. Meg legyen kompenzáció, hiszen a többi erős tárgyat nem butították le.
Mivel kezd elfajulni a vita inkább egy egyszerű kérdést tennék föl, hogy megértsem mi is a célja az oda-vissza postolásnak.

Prisma Te pontosan mit szeretnél? Milyen védelmet?
Dátum: 2009.11.30. 17:45:35
Ha csak 5 karakterre igaz az állításom, akkor csak 5-re. A kristálygömböt 1-2 játékos miatt le fogják korlátozni.
Dátum: 2009.11.30. 17:34:57
"A játékban alapvető cél volt, hogy ne legyen SEMMILYEN mechanizmus, amellyel egyértelműen látható támadás nélkül, hogy ki vadászik."


Rendben. Ha ez a cél, akkor legyen korlátozás, változás, akármi. Én azt nem tudom elfogadni, hogy megint kettős mércével mérik a játékosokat. Akik a legfelső szinteken játszanak, azoknak fixen van lé a portyában, támadás nélkül megállapítható. (Ezt hívják KH-nak.) Ezzel szemben engem persze a nemes cél érdekében le kell korlátozni, pedig nekem még így sincs 100%-os biztonsággal LE a portyákban. (BlackJack többször leírta miért.)

Kettős mérce volt az epikusoknál (különböző felszerelések ugyanolyan lényeknek), a HT-nál, most már itt is.
Dátum: 2009.11.30. 16:17:49
Én azon döbbenek le, hogy megint az jött elő, mekkora aránytalanásgokat okoz a gömb, még talán nagyobbat is, mint a KH, HT, stb.

Bevallom őszintén mikor ezt a tárgyat megvettem azt gondoltam, hogy 1-2 millió lé be fog csorogni, aztán az emberek hozzászoknak és utána arra lesz jó, hogy minden nap lét termelő karakterekkel tömjem meg a kínzókamrát. Ugyanakkor telnek múlnak a hónapok és még mindig rengeteget rabolok. Elhiszem, hogy ez sokaknak szúrja a szemét és emiatt kell a változtatás, de megint leírom nem a gömbben van a hiba. Ez is egy játékelem, ehhez is alkalmazkodni kellene/kellett volna.

Mortimert még sosem bírtam lerabolni, mert nagyon sok ép-n jön ki 15% alól, nem lenne esélyem arra sem, hogy kivégezzem. Jerikó, Pöppem, Tiamat ugyanez. Xinx világéletében elköltötte a lét, a roninosok pár fosztás után álltak rá arra, hogy elköltik a lét ép határ alatt. Winnie, Harcos Kard, Grid és még jó pár ember olyan ügyesen öltözködik, hogy talán egyszer ha elkaptam őket. Stb. Sok olyan karakter van aki megtanult alkalmazkodni ehhez a játékelemhez is, őket nem is igazán zavarja. Meg van olyan, akitől szinte minden nap tudok rabolni.

Szóval emiatt nem érzem még mindig azt, hogy egyensúly romboló lenne ez a tárgy, inkább csak nincs kedve az embereknek egy újabb dologhoz alkalmazkodni. (Ha lesz változás akkor én hajlandó vagyok alkalmazkodni, de a kompenzációról nem szeretnék lemondani.)
Dátum: 2009.11.30. 10:57:04
A kristály horda és a hatalom tornya már régebb óta bennt van a játékban, mint a kristálygömb, sokkal nagyobb aránytalanságot okoz az erőviszonyokban, ahhoz mégsem nyúl hozzá a játékvezetés.

Pedig a KH megszégyeníti a Miklós által felállított szabályokat, hiszen fixen van náluk LE, ha valaki rájuk portyázik (még script vagy bármi anyámkínja sem kell hozzájuk). A HT nem ennek a topicnak a témája, arról felesleges beszélni.
Le lettem degradálva középmezőnynek.

Egyébként köszi Jerikó, hogy kiraktad a kínzókamrádat. Néha tényleg elhittem, hogy a KH csak kompenzáció az üres kamrák miatt a top-nak, de természetesen nem.
Igazából én azt nem értem, hogy miért akarnak a játékosok állandóan reformálni? Ez nem egy reformáló játék, ez egy pvp játék. Vannak szabályai, azokkal kéne együtt játszani. Ha nem tetszik lehet máshová is regelni, nem kötelező ezzel játszani.
Én a nem tökéletes, de nekem megfelelre szavaztam. Aki tud ennél jobb rendszert, az tegye fel a kezét, írja le az elképzeléseit, aztán majd megcáfoljuk.
Dátum: 2009.11.29. 23:33:52
Zsír. Gratula mindenkinek.
Dátum: 2009.11.29. 23:26:12
Idézet: Miklós - 2009.11.29. 23:03:03

A +5%-ot reggel kiírjuk hogy pontosan hány órától fog élni.


Mi ez a +5% ?
Dátum: 2009.11.29. 22:49:58
Off.

Az a kemény, hogy szinte az összes hozzászólás le lett pontozva, teljesen függetlenül attól, hogy melyik oldalt képviselte. Nincs jó megoldás ezek szerint?
A tp tömés ellen is van ellenszer, de az tényleg csak a diplomácia. Nem mindenki él ezzel, aki meg igen, azzal meg kell beszélned, hogy Te nem rabolod le, ő meg nem rajtad ütteti le magát.

A tp nem büntetés. A játékban mindenért kapsz tp-t, hiszen fejlődsz.
Inkább a háborúzás érne meg egy ráncfelvarrást, ahogy nézem az a baj alacsonyabb szinten is főleg, hogy rohadtul nem éri meg háborúzni.

Másfelől, az hogy valakit lerabolsz, ő cserébe az egyetlen fegyverét az üres tp-t adja és Te emiatt vendettázol ... nos ez inkább a támadó részéről gennyes. Én is sok karaktert raboltam le, meg is értem, hogy miért van teli a portyalistám, ha éjszakára benyomom a pihenést. Nem mondom, hogy nem bosszant, de teljesen érthető. Engem inkább az zavart, hogy egy 8 szinttel nagyobb karakter a 170k LE-mből 0 lét tudott rabolni, ami barátok közt is nagyon kevés. (szerintem többet kellett volna)
Be ne tegyünk még egy szakértelmet!

Ha megnézem a középmezőny kiemelkedő alakjait, akkor azt látom, hogy az LE/tp arányt már így is nagyon magasra lehet tenni. Felesleges szerintem ezen változtatni.
A büntető nem gátolja a portyát, csak lassítja a karakterek fejlődését. Ha minden ellenfeleden van büntető akkor is portyázhatsz akár 40-et is egy nap. (Jó, Te mondjuk pont nem. )
Dátum: 2009.11.29. 19:33:25
Huhh, most megnyugtattál. A v2-vel nem vagyok képben mióta pár hónapja töröltem onnan.

Ebben az esetben viszont nem a mezei, szabályosan játszó felhasználókat kellene b@szogatni, hanem az ottani csalóknak a nyakára verni.
Taktikai elem. Én dukátokkal lassítom magam, szeretném ha az ellenfeleim is lassulnának. Erre kiváló a büntető. Vagy max ép-ben ébredek, az meg más miatt kiváló.

Azt, ha bekerül egy tárgy, ami 1%-ra (vagy akár 0-ra) csökkenti a büntetés esélyét azt tökéletesen elfogadom. Annak aki nem akar csp-t kockáztatni, de mindenképpen meg szeretne kínozni, annak igenis kelljen megküzdenie a tárgyért a klántársakkal vagy az entitásokkal és igenis egy jobb nyaklánc vagy gyűrű helyett kelljen viselnie. (a büntetős tárgyak általában nem adnak olyan jó statokat, mint képességben gyengébb szintbeli társaik)
Dátum: 2009.11.29. 19:21:44
Én erre csak azt tudom mondani, hogy teljesen szabályosan játszom. Azt sem tudom pontosan mi az a script, csak homályos elképzeléseim vannak róla. Nem vagyok programozó (még a bevezetés az informatikába nevű kurzusom is csak harmadik tantárgy felvételre lett meg), viszont szeretem a stratégiai játékokat és szeretek bennük számolgatni. (Ha nem is annyira, mint Birka.)

Én most már nem egy karaktertől olvasom, hogy csalnak a gömbbel. Van még valaki aki ilyen effektíven használja, vagy rám akarják a népek mindenképpen ráhúzni a csaló jelzőt?
Szerintem nem szabad tovább csökkenteni a tp szerzést. Értem én a középmezőny tp-fóbiáját, de ez mutatja, hogy fejlődik a karakter. Halad előre az útján. Az hogy közben mennyit erősödik, az a játék része, ott dől el, hogy ki a jó és ki a kevésbé jó játékos.

Háborúban túl sok tp-t szereztél? A csapatmunka egyéni áldozatokat követel.
Kitömnek a farmok? Ez is ugyanolyan taktika, mint a pókság vagy a VF. Ha a 2 szinttel magasabb pókot 6-8 farm összefogva tömi, akkor gyorsan szintet léptetnek. 3 szintet már nem fog lefelé ütni a pók (szerintem), mert az már nem éri meg neki annyira. Nyugalom lesz egy ideig.

Azt azért figyelembe kell venni, hogy egy versenyen úgy is jobb lehetsz, hogy az ellenfelet gyengíted.