Felhasználónév: Jelszó:

Hozzászólások - LoWs

Dátum: 2010.08.13. 00:13:53
Ezt az avatárosdit felhasználva kicsit továbbgondoltam, és kisérletet tennék vele a játék sok hibájának orvoslására.
Nekem úgy tűnik, hogy ez is csak egy folt lenne a PvP-én és a játékon is. Olyan folt melyen mindenképp kilátszódna valahol a delinkvens
s*gge. Már most látszik, hogy annyi a buktató benne mint az utóbbi 10 fejlesztésben összesen.


Javasolnék egy új világ indítását ahol tesztjelleggel (akár meghívásos alapon) játszana egy kiválasztott csoport (nem csak a Kemény Mag!). Így be lehetne lőni az új szabályokat. Ilyenekre gondoltam:
-Az ütéstávot mint olyat ki kéne venni.
-A szakik+tárgyak+tulajdonságok árát sokkal progresszívebben kéne növelni! Ezzel elejétvéve a sokszintes lefelétámadás szindrómájának. Mivel ha nekem 10k-ba kerül egy szaki fejlesztése 1 ponttal akkor nem fogok 1TP-ért és 100Lé-ért 1 hétig 1-2es szintűeket ütni. Hogy addig valaki leraboljon.
-A lefele támadás szerezhető LE büntetését le kéne váltani egy gyengített és fordított láthatatlanság "bónuszra". Tehát lefele támadni ne legyen annyira könnyű mint most. Legyen ára ha az ember messzire lefele akar csapni.
-A szerehető TP ne büntesse annyira a felfelé támadást mint jelenleg!
-A regenerációs időt kb felezni/harmadolni kéne. Kivéve 15% alatt, ott maradna a jelenlegi sebesség, vagy ha nem akkor a vadászat alatti regeneráció lassúljon a jelenlegi szintre kb.
-A kreatív korlátot ki kéne venni és 100assá tenni a szakit. Legalább 2, de inkább 300% bónusz LÉt adjon. Ezzel újra portyára hívhatóak lennének az emberek.
-A nagy veszteségeket és a törléseket megakadályozandó a V3-ról ismert prémiumos hatást javasolnám bevezetni mindenkire. Miszerint a vesztes, csak a győztes által (alapból) kapott LE 10%-át veszti el ténylegesen. Így érdemes lenne LÉvel táborozni, mert ha az ember fog valakit akkor hatalmasat szakíthat, ha pedig nem, akkor meg bukik egy keveset. (Szövetségi háborúknál szintén, csak ott a jelenlegi veszteségeket kéne megtartani és a győztesnek adott LÉ-t kéne 10x-ezni)
-A magasról történő (kitolásból való) napi sokszori leütést megelőzendő, a támadhatósági ÉP határát 50%-ra tenném tehát egy 100-as szintű csak akkor támadhat 1-est ha annak az ÉPje legalább 50%. Viszont ahányada a támadott szintje a támadóénak, annyi PP-be kerüljön a csata kezdeményezése (maximum 10). Tehát ha valaki az alacsonyakat akarja szívatni akkor max 2-3 tud naponta 1x ütni és senki mást! Tehát magával tol ki. Viszont háborúban igen hasznos lehet ez.
-A tárgyaknak bizonyos tulajdonság/szint/szakértelem(!) követelménye legyen.
-VF kivétel és az EH mellé választhatónak a szingut kéne betenni (vagy mindkettőt külön tanulási szintre tenni)
-Jelenlegi LE védők benn maradnának.
-A kerskedelem a tárgyak követelményét is csökkentené, mondjuk max 20-30%-al.

Persze a számok csak első agymozdulattal kitaláltak, inkább az elvek és az irányok a lényegesek.
Ezáltal lehetnének tényleg varázsló és tényleg harcos karakterek. Hiszen ha valaki csak erőt és támadást fejleszt akkor hamar juthat igen erős fegyvehez amivel csépelheti a többieket, ugyan ez varázslóban. Valóban lenen különbség a két stílus között.

Így az emberek portyáznának és lépnék a szinteket rendületlenűl, hiszen mindíg újabb és újabb lehetőségek nyílnak meg a karakterek előtt. Nem is beszélve a nagyobb számokról az adatlapon
Így mi is jól járnánk, és a Beho is kapná a pénzt a sok-sok vásáról kavicsért.

Nem vagyok programozó, de ehez nem sok új dolgot kéne írni szerintem. Szinte csak a jelenelgi képleteket kéne átvariálni/kitörölni és pár korlátozást kivenni/betenni és nyernénk vele egy gyakorlatialg új alapokra helyezett játékot
Dátum: 2010.08.12. 22:00:49
Töllük sem rablunk semmit.

Találtunk egy képletet, miszerint az okozott sebzés 2x-esét kapja a győztes (minusz a szerzett LE)! De így sem jön ki a dolog...
Dátum: 2010.08.12. 19:09:12
Van egy rejtély amit eddig nem tudtam magamnak megmagyarázni:
Adottt két háborúban lévő szövetség: egy rubint és egy smaragd. V3. Az állás jelenleg 276 / 279 körül. Mindkét félnek maxos a HCS-a. Mégis azt mutatja, hogy a nyertes 50k LÉvel többet fog szerezni mint a vesztes. Az épp nyerésre álló szövetség 90+%-a katakombákban van/kilépett, tehát csak pár tag ütlegeli 5-8 szint magasból amieinket. Mégis ők 3-4 k LE bónuszokat szereznek egy csatából, mi meg 1-2-őt. Hangsúlyozom: ilyenkor sokkal magasabbak támadásait védjük ki! Egyik fél sem veszít jelentős LÉt a csaták során, tehát nem lehetséges h azért ez az állás mert mi a karaktereiket kirámoltuk volna.

Van esetleg valami bővebb leírás a HCS működéséről és a használt képletről?
Esetleg ez valami hiba lenne? Vagy a V3 szabályrendszere itt is bekavar?
Dátum: 2010.08.12. 09:06:33
Szerintem jogos az értékelés. Én pl tudom a választ. De ezt nem várom el mindenkitöl. Az emberek túlnyomó többsége nem természetfilmeken szocializálódott
Dátum: 2010.07.23. 23:25:07
24 portyázáspont
-180% (0%: 36:57)

Hogy ebben a portyában hogy le lehet fáradni!
Dátum: 2010.07.04. 19:23:50
Kiírták...
Dátum: 2010.04.22. 22:55:33
Hogy javaslat is legyen:
Szerintem a vesztes fél által vesztett és a nyertes fél által nyert LE aránya 1:10 legyen!

Igen, pont mint a V3-as prémiumosoknál!
Dátum: 2010.04.22. 22:52:15
A TP tömésről volt szó ma a szövifórumon.
Erre futotta nekem:

"A nyugalom megzavarására alkalmas szöveges hatások következnek! Kérem, azon olvasókat akik szeme nem szokott hozzá a trágár szavak látványához, azok NE olvassák tovább!

Tenni nem lehet ellene semmit. Max ha permanens 15% alatt van a karakter.
Megtorolni szintén lehetetlen. PC/Háború/összefogás/zaklatás... mind semmit sem érő taktika. Tényleg semmit. HA az ember a vereségre megy (ami itt V3on a porty-rendszer miatt is több mint kifizetődő) akkor csak nyerhet vele.
-szívatja azokat akik időt és energiát fektettek a karakterükbe
-a sok vereség miatt kevés lesz a veszíthető LE
-a támadói nem támadnak többé
-a szövetségük lógathatja a farkát a langyos állóvízben és vadászhatja a térképdarabokat
-vereség esetén is fejlődnek az állatok

Tehát: nagyon megéri szar játékosnak lenni. Vagy legalábbis az átlag körül téblábolni. Aki az átlagnál akár csak 10 centivel is jobb, az egyböl szophat amennyit csak bír.

A TP-tömés gyakorlatilag megállíthatatlan.
Tapasztalatból mondom. V2-őn legalább 2 szintet köszönhetek a Tp-vel tömő szarrágóknak!
2 módszer van:
-katakomba (ez pl ***nál permanens elbújást jelentene)
-karakter törlése.
Gondolom azt mindenki érzi, hogy nem elfogadható egyik sem.

Ez a játék PvP-ben úgy szar ahogy van:
-a TP árt a karakternek
-a folyamatos korlátozások miatt a portya 20-25ös szint felett gyakorlatilag meghal (most ne mondja senki, hogy az a napi pár darab 1k feletti rablás elég a megélhetéshez, és több mint 100LE/TP aránnyal tudja ezt hosszútávon hozni).
-a portyázás rengeteg időt és energiát igényel, nagyon kétséges és véletlenszerű eredményért, míg a vadászat gyakorlatilag csak passzív tevékenység.
-a portya elleni védekezésnek számtalan formája van (ide értve a TP-tömést is) míg a portya elősegítésére még a scriptelés és a portyagömbözés sem kiegyenlítő hatású. Pedig ez a kettő együtt már igencsak kivételes adottság!
-a háborúkban szerezhető LE gyakorlatilag nulla. Bármelyik 55-ös szint feletti jól felépített kari épít annyit amennyit egy háború hozhat 3 nap alatt. Itt V3on ez különösen érvényes, extra kicseszés velünk szemben a portyarendszer is!
-a sok szinttel magasabbak állandó zaklatásai előbb-utóbb kivédhetetlenek lesznek. Ezen a világon különösen, kiszen itt nincsenek 20-25 millás LE diffek 40-es szinten. Tehát a szint növekedésével egyre reménytelenebbé és feleslegessé válik a védekezés a magasabbak ellen.
-amióta bejött a baráti portya, még kevesebben portyáznak és tartanak maguknál akár csak minimális Lét is. Nem is beszélve a lélekszívás által okozott "nullára építés" szokásáról!
-az EH maxolt szakiszint alatt egy vicc. Még a vadászatot sem tudja helyettesíteni. V3on meg különösen szívás, hiszen a kötelező VF helyére kell felhúzni a szakit.

Összefogalva:
Ez a játék halott. Legalábbis PvP szintjén tutira. Ez nem egyedi vélemény, sok igen sikeres portyázó osztja ezt.
Mivel én a PvP miatt regeltem ide, a többi világra meg különösen.. így ez nekem külön szívás. Ezért (is) szarok erre az egészre mostanában. Nállam már igaz az, hogy: "csak a társaság maitt játszom!"
Ez a vadászgatás/epikus ölés egy másik vicc. Minek legyen jó cucca az embernek ha úgyis naponta alázza le 6-9 szint magasból egy középszar karakter? Minek fejlessze magát ha nincs ki ellen?
Nincs értelme támadni mert szinte tuti hogy csak gyengít magán ezzel.
Ha nincs értelme harcolni más emberek ellen akkor mos a gép által előre leprogramozott és passzív entitások és epikusok ellen harcoljon az ember? Ebben mi a kihívás? Szerintem semmi. Vársz 2-3 szintet és megint levered a szörnyeket.
Ezért a fostalicskáért nem éri meg pénzt kiadni.. ezért nem veszek követ november eleje óta.
Nah.. kurvára nem az ez a játék aminek lennie kellene. hanem egy teveclub-szintű tamagocsinevelde. Ez engem már kurvára nem szórakoztat."

A Nem békés világok portyázási lehetőségeiről:
"Magasabb szinten mégrosszabb a helyzet. A részleges elmepajzs gyakorlatilag szembefosta a portyagömb és kémgömb
használókat.
20-30-as szint felett szokássá vált, hogy SMS-ért veszik a portya LE-t az emberek. Konkrétan: a LE diff toplista 2. (!!!!) helyezettje Pepper, (saját bevallása szerint) vásárolja a LÉt. Nem egy szövitársam van aki adott, illetve vett már LÉt a piacon.
A nem békés világokon az emberek kicsivel több időt és energiát áldoznak a védekezésre mint itt, és máris egy hetente 1 nap
vadászó embernél van a 168óra alatt mondjuk 5x 30 másodperced, hogy megtámadd és találj nálla LÉt. De még ez sem tuti.
Ha valaki nem überkocka vagy milliomos, akkor azokat a világokat is baszhatja.

Ezt is tapasztalatból és mások véleményének meghallgatásából merem leírni.

Ezért szerintem itt nem a V3 szerverrel, hanem magával a portyarendszerrel van a kurvanagy probléma!"

Kicsit sarkítottam... de a lényeg érthető szerintem.
Ma, 17:27 Jesus Holocaust Fehérlófia Fehérlófia győzött
Ma, 14:52 Aqvir Fehérlófia Fehérlófia győzött
Ma, 07:44 Polip22 Fehérlófia Fehérlófia győzött
Ma, 07:17 Thordarr'n Fehérlófia Fehérlófia győzött
Ma, 05:01 Aqvir Fehérlófia Fehérlófia győzött

Még jó hogy megszünt a TP-tömés jelensége
Dátum: 2010.03.27. 20:36:58
Mi a tápláléka Megvagy Hadnagynak (Jamie és a csodalámpa)?

kétszersült
gumibogyó
rablóhús
gumibot

Az meg ki, és ki az a Jamie és egyébként is...
11395.
Yamato5
3 140 0 -1.7k
11396.
Yamato4
3 140 0 -1.6k
11397.
Yamato3
3 140 0 -1.6k
11398.
Yamato2
3 140 0 -1.5k
11399.
Yamato
3 140 0 -1.5k

Kissé gyanusan eggyező nevek és LE diffek. Lehet nem aktívak.. de mindenképp szemet szúrnak.
Dátum: 2010.03.15. 23:49:14
A "X% plusz sebzés epikus szörnybe" hat a varázslatok sebzésére is? Vagy csak a közelharcban okozotthoz ad bónuszt?
Dátum: 2010.03.15. 22:17:38
Ki kosárlabdázó valaha?

Kobe Bryant
Michael Schumacher
Lékó Péter
Alessandro Del Piero

Micsoda? Ki volt? Lehet kikéne egészíteni...
Dátum: 2010.03.15. 14:43:34
Nem tudok belépni! 1-2-3 világ egyikére sem!
Olyan mintha csak fissítené az oldalt amikor a belépésre kattintok!

ok! Meg oldottam! Szétvertem a gépem!
Dátum: 2010.03.14. 14:26:23
Kitől, és hol hangzott el a következő legendás mondat először? "Ne próbáld! Tedd vagy ne tedd, de ne próbáld!".

Windu-tól, a Halálcsillagon
Yoda-tól, Coruscant-on
Yoda-tól, a Dagobah-n
Luke -tól, a Dagobah-n

MENJEN A TUDDJA HOVÁ AZ ÖSSZES SW BUZI! Milyen kérdés ez már megint?!
Dátum: 2010.03.05. 12:42:03
Véletlen eladtam 10 dukátért az entitásból kigyepált Zafír csillagomat. Sírtam a röhögéstől
Dátum: 2010.03.04. 14:34:22
Túl gyakran támadtál az elmúlt 60 percben, várj egy kicsit, amíg újra harcolhatsz!

20-as kronokompenzációnál elég nehéz lenne. De ezt írja ki! A portyázás ablaknál természetesen.
Ellenben a fölső infósávban rendesen mutatja a hátralévő időt.
Fajok nevei nem nagybetűk?

Gyenge 1-es a helyesírásom. De én ezt sejtem a háttérben.
Dátum: 2010.03.03. 22:40:32
Erre van egy trükk!
Ha érdekel akkor írj privit és elküldöm neked
Dátum: 2010.03.03. 22:38:27
Melyik nagyvároshoz van közel Albertírsa?

Budapest
Miskolc
Zalaegerszeg
Szeged

Nincs jó válasz. Mivel szerintem egyikhez sincs közel.