Felhasználónév: Jelszó:

Hozzászólások - MaciWorks

Oldal: 1234
Dátum: 2010.12.18. 08:55:34
75%-os volt a LE szívásom, nem akartam a véletlenre bízni
viszont az aurapajzsa Theodor szövijének magasabb, mint a mi épületünk.
Január már nincs messze, türelmesen várom a Baratytól a beígért változást
Dátum: 2010.12.17. 20:07:02
Megkaptam a választ, bemásolom hátha mást is érdekel

Hali!

Megnéztem, és azt kell mondanom, ezen egyelőre nem tudok segíteni. A lényeg, hogy mivel az ellenfél alacsonyabb szintű, és magas szintű aurapajzsuk/lélekpajzsuk van, ezért a jelenlegi LE-szerzés képlet mellett ennek a kettőnek a hatása okozza, hogy nem hozol tőle LE-t.

Annyi tudok mondani, hogy már tervben van a képlet átírása (több ok miatt is, ez is köztük van), viszont már mindenképpen januárra marad, addig a türelmedet kérem.

Baraty
Dátum: 2010.12.17. 09:18:21
Köszönöm rájöttem.
Baratynak külön üzenetben elküldtem, de eddig nem reagált rá
Dátum: 2010.12.17. 08:34:55
Ha szintkülönbség lenne az oka, akkor senki sem támadna se lefelé, sem felfelé, mindenki csak a saját szintbélivel csatázna.
Dátum: 2010.12.16. 22:48:21
Baraty!
Szeretném, ha megnéznéd ezt a két csatát:

Ma, 19:27MaciWorksTheodorTe nyerted a csatát.
A jutalmad 0 lélekenergia és 7 TP.
Ma, 19:30TheodorMaciWorksTe nyerted a csatát.
A jutalmad 0 lélekenergia és 7 TP.

Kíváncsi lennék véleményedre, mert értetlenül állók a csaták eredménye felett:S
Theodor 290k LE-vel várt, Maciworsk 14k LE-vel támadott.
Mind a 2 csatánál csak TP osztás történt, LE-t nem kaptam
Macin 75%-os LE szívós cucc volt.
Mi lehet az oka az eredménytelenségnek?
Dátum: 2009.09.02. 18:00:29
A 3. világon mindenkinek rendben van a vadászata?
A "javít.. akarom mondani elszarás" óta több mint gyenge vadászataim vannak, most már kib. dühítő a dolog. 50. szinten 119 szerencsével jó ha 8-900-as átlagokat vadászok.
Dátum: 2009.08.31. 06:40:49
Nincs oka. Egész egyszerűen adott egy hihetetlenül elbaltázott rendszer, ahol ~30% a valószínűsége annak, hogy akár nulla tulajdonsággal is sikeres lehet valaki. Ez ráadásul olyan "okosan" van megalkotva, hogy sokszor nem egyszerűen veszít az erősebb karakter, hanem valósággal eltapossa a gyengébb.
Ezért van az, hogy esetemben pl. a 258-as védelmet akár 100-as támadással is simán átcsapkodják, akár csatánként 5x is. De ugyanez előfordul varázslatoknál is.
Szóval Oltilacika: szokj hozzá.
Dátum: 2009.08.29. 10:08:10
vadászat (inkább töröltem...)
Dátum: 2009.08.28. 08:54:16
Ehhh, a 14-15000-es lényekből kijövő 4-5000 pontokat nem említettem, elég idegesítő a vadászat is.
Dátum: 2009.08.28. 06:35:14
Nem tudom igazából mi a hiba, de olyan, mintha semmiféle bónuszt nem venne figyelembe vadászatnál a rendszer, se turbó, de lehet, hogy maga a spektrálist se. Véletlenül sikerült turbó nélkül vadásznom, és átlagban tök ugyanolyanok jöttek mint turbózva. Nagyon nem stimmel a dolog.
Dátum: 2009.08.27. 21:04:40
60-80 vadászat után javult a vadászat. De így se jó, azaz jobb volt korábban.
Dátum: 2009.08.27. 18:43:22
Egyetértek.
A nagy javítás óta kritikán aluli a vadászat. 49-ik szinten 118-as szerencsével sorozatban jönnek az 500-as, 700-as néha 900-as lények.
Mindezt természetesen max. spektrálissal és akár a +10% bónusszal.
Dátum: 2009.07.04. 00:22:58
Melyik a legközelebbi csillag?
Esthajnalcsillag
Nap
Betelgeuse
Proxima Centauri

Mármint mihez legközelebbi?
Dátum: 2009.06.07. 22:20:59
Régen írtam ide utoljára, mert olyan mélységbe süllyedt a kvíz színvonala, hogy egyszerűen nem vagyok hajlandó idegesíteni magam a kvízzel sem vadászatkor, sem olimpia formájában, sem pedig kérdések feltevésével, de ezen felhúztam magam. (Üvölteni fogok.)

"Melyik nem egy csokifalyta?"
...


Az hagyján, hogy a kérdés íróját örökre eltiltanám a kvíztől, de arra végképp kíváncsi lennék, HOGY A BÜDÖS ##&><>#&Ł$ß-BA MEGY ÁT ÍGY A KÉRDÉS AZ ÉRTÉKELŐKÖN???????
Ezek után nekem ne mondja senki, hogy a kérdéseket ellenőrzi bárki is. Egyszerűen nem akarom elhinni, hogy a kérdés értékelője is ennyire sötét. Bár a kérdések színvonalát alapul véve - tisztelet a néhány kivételnek - ez sajnos nem lehetetlen.
Dátum: 2009.04.21. 21:14:39
Hogyan számoljuk ki a nyomást?
A felületnek ütköző test sebességét megszorozzuk a test tömegével.
A felületen lévő test tömegét elosztjuk a felület nagyságával.
A felületet érő erőhatást elosztjuk a felület nagyságával.
A test tömegét megszorozzuk a testet érő erőhatással.

Mármint milyen nyomást? Pontosítani vagy törölni.
Dátum: 2009.04.21. 20:30:15
Melyik nem Jonas Brothers tag?
Kevin
Chad
Nick
Joe

Ugyan engedtessék már meg nekem, hogy nem ismerek minden két-három éve alakult kis gagyizenét játszó süllyesztőben eltűnő divatbandát ill. zenekarocskát. Érdektelen, speciális. Törlést kérnék.
Dátum: 2009.04.19. 22:10:30
Elejétől olvasgatom a hozzászólásokat, s sajnos azt kell mondjam, hogy tényleg nem látják sokan a problémát.
Most őszintén: a magas egészség netán sebzéskompenzáció miben segítség?
Hiába van mondjuk 35. szinten 80 körüli egészsége az embernek, (~3000ÉP), ha egyszer ezt két vagy három erősebb, 1500-2000-es sebzést adó (ami itt nem ritka) felülről jövő támadással - sebzéskompenzáció meg regeneráció ide vagy oda - leverik róla. Akkor mit is segített az egész?
Dátum: 2009.04.19. 13:49:47
"Miklós hozzászólásait ha végigolvasod akkor:
-Tök normális, hogy midnenki a gyengébbet üti
-Megkaptuk a védelem italt, lehet neki örülni (Az, hogy 2 őskő van az árában...)
-A sebzéskompenzáció komolyan csökkenti a kapott sebzést (Azaz még többet lehetünk üthetőek)
-Talán ösztönözve lesznek az emberek az egészség növelésére küldetésekben (Bár nagyon leült ez a táma...)
-Miért büntessük azokat a játékosokat, akik tudnak játszani??? (Mindig is lesznek jobbak...)
-Továbbá több postban célzott már rá Miklós, hogy a portya rangeet NEM kívánja tovább csökkenteni! (A -1 szint is arabszolga modul miatt volt...)"

Már elnézést, de ezt nem gondolhatja komolyan.
Szövetségemben éppen egy jót vitáztunk ezen a dolgon, de a jelenlegi - mondhat akárki akármit, nagyon rossz és rosszul szabályozott - rendszer gyakorlatilag ellehetetleníti a középszintű és gyengébb játékosokat, akik nem biztos, hogy rosszul játszanak, csak éppen később csatlakoztak, vagy nincs idejük, lehetőségük állandóan itt ülni. Nem kockák.

Én a random-hülyeséggel is nagyon nehezen birkózom meg, mer a jelenlegi rendszer abban is nagyon rossz. Iszonyú magas randommal számol a rendszer, amit lehetetlen kiküszöbölni. Ráadásul nem arról van szó, hogy esetleg nem verem le az ellent, hanem arról, hogy a sokkal gyengébb is (az esetek 20-30%-ban) szanaszét veri az erősebbet. A vereség belefér, de nem mindegy, hogyan és milyen szinten. De mindegy, ez a másik probléma. Vissza a portyára.

Azzal, hogy lefelé lehet ütni, s nem is kevéssel, a lejjebb levő karaktereket szinte teljesen ellehetetleníti a játék. Óriási sebzések vannak, egy-két támadás és a kisebb játékos gyakorlatilag ki se tud jönni a pihenésből, esélytelen hogy térkapuzzon, hogy epikusozzon, hogy portyázzon, a vadászatait szétszedik stb.

Erre mondják, hogy sebzéskompenzáció, nyomni az egészséget, védelem itala stb. Ez NEM megoldás. Semmit sem ér.
Hiába a jelenlegi kompenzáció, ha adott egy középszintű játékos, akkor a felette levő 100-200 másik agyonveri. Ha nem 2, akkor majd 5 vagy 8 támadásból, de ugyanaz az eredmény. Ráadásul ha sebgyógyítást, meg egészséget kezd el nyomni, eleve hátrányban lesz, hiszen míg ő ugye kénytelen nyomni ezeket, csak azért, hogy néhány csatával később hulljon el, a felső pár ugye nem fogja, vagy legalábbis sokkal kisebb mértékben, mert nekik egyszerűen nem érdekük, nyomnak helyettük tehát mást, ergo még erősebbek lesznek. Így aztán folyamatosan elvannak a kicsik csapdosásából.
Az élmezőnyt nem érdekli és soha nem is fogja nyomni ezeket, mert nincs rászorulva. Nézzük meg a csatákat. Akkora különbségek vannak sebzésben, hogy hihetetlen.
Nézzünk egy 35. szintű játékost. Legyen 100 egészsége. Ekkor egészségből ~190-et gyógyul az emberünk, plusz sebgyógyítás. Legyen összesen ~250. Könyörgöm, gondolkozzunk kicsit. Amikor 20-22-23-ik szinten 500-as sebzések vannak, 3x-4x-en meg 1000-2000 vagy még nagyobb, legyen az állat bármekkora (főleg, ha kidől néhány csatánként, hála az eddigre szinte mindenkinek megnyomott másodlagos sebzéseknek, szikraesőnek stb.), akkor is, alig néhány csata és kidől az ember. Ahogy feljebb írtam, aki az élen van, az pedig nem fogja vagy nem ilyen mértékben nyomni a kompenzációkat, mert neki teljesen felesleges. Aránytalanok a csaták, alig kap sérülést.

Nos, én valahogy úgy tudnám elképzelni ezt a dolgot, hogy a rabolható LE mennyiségét kellene drasztikusan (!!!) tehát akár tizedére, huszadára csökkenteni lefelé támadáskor, illetve ilyen csatáknál a csata végén a sebződést egyszerűen csökkenteni. Mondjuk azt is tizedelni. (Konkrétan nem számolgattam, ez csak per has.) Ezzel egyszerűen nem érné meg a kicsit támadni. Vagy nem tudom.
Dátum: 2009.04.15. 19:37:35
Kezdem úgy érezni, hogy rohadtul nincs értelme - néhány másik emberrel együtt - itt tépni a számat, jelezni hogy nem stimmel valami. Ismét sikeresen belefutottam egy kérdésbe, ami már szerepelt itt:

A Terminator cimű filmből mennyi epizód készült?
4
3*
2
1

Tekintve, hogy gyakorlatilag kész a 4. rész, a kérdés elavult, kérném javítani vagy törölni.
Dátum: 2009.04.14. 20:32:52
Miből nincs a francia salátában?
virsli...
eper...
...

Nem olvastam végig, de az első kettő tutira nincs benne. Ilyenkor mi van?
Oldal: 1234