Felhasználónév: Jelszó:

Hozzászólások - Firdausz

Oldal: 12
Dátum: 2009.03.03. 19:01:18
Amióta a kismamák nem érnek rá elmenni a gyógyszertárba és az apukák kénytelenek kiváltani a gyógyszert. (A férfi ember tehát nem lehet kifogás!) Ha még nincs családod az se baj, mert ha lesz te már nagyon jól fogod tudni, hogy a K-vitamin bizony szükséges.
Dátum: 2009.03.03. 18:56:13
Nem mondanám, hogy agyas kérdés! Az én lányom 12 éves és kb. 2 hónapos koráig kapott K-vitamint. Véralvadáshoz szükséges és valóban nem jut hozzá a csecsemő az anyatejjel. Hiányában vérzékenység alakulhat ki. Ha tápszert kap vagy már nem csak anyatejet eszik, akkor nem szükséges. A válasz jó!
Dátum: 2009.03.03. 18:51:15
Nagyon is megértelek! Én kémia tanár vagyok és soha nem is említettem! Életemben először és utoljára a főiskolán hallottam, de jegyzem meg azóta el is felejtettem. Pedig csak 20 éve volt! Tehát én is azt mondom spec.
Dátum: 2009.02.28. 08:22:01
Mikor kezdődik az iskola?
október 23
szeptember 1
szeptember 4
augusztus 1

És ha hétvége? Ha már ezt kérdezte elég lett volna csak a hónap.

Nos nem akarlak elkeseríteni, de a kérdés és a válasz is úgy jó, ahogy van! Ugyanis a suli mindig szeptember 1-én kezdődik, az más kérdés, hogy az első tanítási nap más napra esik. Nézd meg nyugodtan az ide vonatkozó rendeleteket!
Dátum: 2009.02.27. 21:06:00
Hány csapot csaphatna 1 csap ha a csap csapot csaphatna?
12
5
18
4

Na ezt nekem is megmagyarázhatná valaki! Én azonnali törlésre jelöltem! Rosszul tettem? Én vagyok a nagyon-nagyon buta?
Dátum: 2009.02.19. 20:17:21
Ugye a helyesírásra gondolsz?
Dátum: 2009.02.19. 18:54:35
Én köszönöm, hogy elolvastad!
És valóban, sohasem említik így, nem is lehet, mert nem ez a neve. Az biokémia tanárom szíve-csücske volt ez a történet, én innen ismerem. DE azóta és azelőtt sem hallottam soha róla! Biokém speckolon viszont volt ilyesmire időnk! Sok olyan dolgot megtudtam Kóbor professzortól, amit a tankönyvek nem írnak!
Dátum: 2009.02.19. 18:23:22