Felhasználónév: Jelszó:

Hozzászólások - Doomlord118464

Oldal: 12
Dátum: 2019.03.05. 12:36:18
Mindenkinek Köszi a segítséget !

Sikerült megvenni és prémiumossá fejleszteni !

Ezen a szinten ezt lehetett kihozni belőle, de szerintem veszélyes fegyver .

Thomas D. fegyvere :
Szint: 162
Sebzés: 599-697
Fókuszkristály: isteni szivárvány
Erő: +36
Támadás: +66
Védekezés: +106
Egészség: +6
IQ: +64
Mágia: +6
Taumaturgia: +6
Kritikus sebzés: +2%
Kábítás: +21%
Regenerálás: +2
Dátum: 2019.03.01. 08:15:27
Köszönöm a segítséget Spellatrix !
Jelenleg 161- szintű felszerelést tudok megvásárolni.
Megnéztem a toplistán a 150 feletti karaktereket és sokaknál láttam a saját legendás fegyvert de csak az a alap sebzésük tűnik nagyobbnak (az egyéni beállítás miatt ) a többi érték nem tűnik olyan magasnak.
Azt nem tudom, megéri-e lecserélni a +46 IQ,-t +56 Mágiát: +21 Taumaturgát: +21Kritikus varázslat sebzést,+20% Kábítást: +15% Lélekszívást, +12%Elnyelést, +50 Varázslat elnyelést, +130 Kábítás elhárítást, +10%Regenerálás a + legendás fegyver magasabb sebzésére.
Dátum: 2019.03.01. 07:26:54
Üdvözlet !
Sikerült elérni a 150. szintet (VI. világ Thomas D. ) Korábban már beszereztem 6 db ősi aranypénzt . Jelenleg 161 szintű felszerelésem van és azt kérdezném, hogy 5 db ősi aranypénz és 1 620.000 lélekenergia befektetésével hányas szintű legendás felszerelést tudok létrehozni .
Az érdekelne, hogy a jelenlegi 161. szintű pillangótőr
Sebzés: 430-636,Fókuszkristály: isteni szivárvány Erő: +6 -Támadás: +46 Védekezés: +11 Egészség: +46IQ, +56 ,Mágia: +21 Taumaturgia: +21Kritikus varázslat sebzés:+20%Kábítás: +15% Lélekszívás: +12%Elnyelés: +50 Varázslat elnyelés: +130 Kábítás elhárítás: +10%Regenerálás: +20
- fegyvernél jobbat tudok létrehozni (fejlesztés nélkül) vagy gyengébbet és a kapott tárgy hányas szintről indul.
Köszönettel :
Thomas D
Dátum: 2018.03.08. 13:12:59
Mi köze a tulajdonságpontoknak ahhoz hogy milyen jutalmat kapok majd a Landragór csaták után? A már megelőlegezett jutalom pontjaimat vette vissza ,sőt azt sem kaptam meg amit a tegnai harcaim miatt hozzá adott volna..de válasz érkezett,,az admintól.

A jutalom tulajdonságnövekedés. Az ultraspecializáció ebbe beleszámit, mivel kevesebb LE-be kerül a fejlesztése egy tulajdonságnak, minél nagyobb ez a szakértelmed. Mivel te az elköltött LE függvényében kapod a jutalmakat, igy ha van ultraspecializációd, azt beleszámolva adja a végső jutalmat. Ha te menet közben lefelejted a szakértelmet, akkor a program újraszámolja a jutalmakat.

Mindegy ..Ezt sem értem,hogy menet közben mit ne csináljak,,hogy ne legyen kevesebb.
Dátum: 2018.03.08. 11:13:43
Az alábbi a gondom Landragór bebörtönzésével,azon belül a jutalmazással kapcsolatban:

A tegnapi délelőtt 2018. 03.07.-én megnéztem,hogyan állok . Akkor emlékeim szerint : Az egész napi támadásaim alapján az alábbi jutalmat kapnád:

+5 Erő, +5 Támadás, +5 Védekezés, +5 Egészség, +5 IQ, +3 Mágia, +3 Taumaturgia, +38 Kiégett őskő

A tegnapi nap folyamán, több ízben aktiváltam a manapilont és egyben támadtam is. Gondoltam a következő napon (ma) jutalom kiszámításakor + 1 ponttal többet kapok majd az egész napi aktivitásomért és mára +6 tulajdonságpontot kapnék.

Ma éjfél után újra aktiváltam egy manapilont és támadtam:
rubin drakón
162. szintű torzszülött
Fókuszálsz a manapilonon keresztül 430 lélekenergiát (-52500 LE). Egy pillanatra egy távoli kép jelenik meg előtted, a megsebzett és tomboló óriássárkányról.
A legyőzött sárkány pikkelyei között a következő tárgyat találtad: forrásvíz.
Találtál 1 asztrális kincset.
Találtál 9 ektoplazmát!
Találtál 2 sisakszilánkot!

Előre örültem ,hogy mennyivel lesz több mint tegnap,gyorsan meg is néztem mennyi lenne a jutalom a tegnapi aktiválások, csaták után.Nagyon meglepett amit üzenetként kaptam! Ahelyett ,hogy (ami tegnap 5 volt )+6 illetve (ami tegnap négy volt)+5 pontra megnövekedett volna a jutalom kiszámításakor kapott tulajdonságpontjaim visszaestek 1-1 ponttal és a tegnap eredményeim sem adódtak hozzá:

Jelenleg ez látható :

+4 Erő, +4 Támadás, +4 Védekezés, +4 Egészség, +4 IQ, +3 Mágia, +3 Taumaturgia, +36 Kiégett őskő

Nagyon elkeseredtem !

Nemhogy +6 pont tulajdonságonként hanem megint +4 ,mint 2-3 nappal ezelőtt.
Dátum: 2018.01.10. 18:54:51
Üdvözlet ! Amennyiben nem volt még róla szó, én javasolnám a csatlósok sisakjának és csizmájának a bevezetését, arany ezüst és bronz lélekfókuszért !
Jobban is mutatnának, erősebbek lennének és nagyon megdobná a játékot ! Köszi !
Dátum: 2018.01.03. 00:28:04
Hogyan lesz az ellenségből barát?

A hordaparancsnok a bőséges estebéd után ismét feladatot adott, elküldött vízért.
Ez első hallásra nem tűnt nehéznek de megtudod, hogy nem a közeli patakhoz kell menned, hanem a varázs kúthoz az erdei tisztásra.
Nagyuram! Minek nekünk az a kútvíz? - Kérdezed
A patak vize kristálytiszta, és fele olyan távol van.
A varázs kutakat mindig szörnyek őrzik és néha teljesen kiszáradnak.
Lehet, hogy egy csepp víz sincs benne és egy óra múlva besötétedik!
Elmegyek a patakhoz és az egész csapatnak hozok belőle vizet. Fél óra múlva itt is vagyok!
A varázskúthoz kell menned fiam! - Mondja a parancsnok a fejét rázva.
Ma este meglátogat bennünket egy mágus, neki kell a kútból a víz.
Csak a sötétedés előtt kimert víz felel meg erre a célra, mert kétszer olyan erős főzetet tud majd belőle készíteni, mint a napközben kimerítettből.
A főzetből gyógyitalt és varázsitalt kever és mi fejenként 3- 3 üveggel kapunk belőle.
Itt van ez az üres kecskebőr tömlő és a kulacsom, ha telemered őket bizony lesz súlyuk.
10 liter fér a tömlőbe és 2 liter a kulacsomba.
Remélem lesz benned annyi erő, hogy elhozd a vizet!

663. szintű Erő próba: Erő: 563 + 28 + 72 kristálypont = SIKERES!

Látom az erőd még mindig megvan és te vagy a leggyorsabb a katonáim között. - Mondja mosolyogva.
Ezért is választottalak téged és azért is, mert eddig minden kalandot megoldottál.
Indulj gyorsan, elég egy Szilmill varázstőrt vinned. – Mondja és sok szerencsét kíván.
Elindulsz , gyorsan szeded a lábad közben a fekete köpenyedet betűröd a derékszíjadba, hogy ne akadályozzon a haladásban. A kutat hamar eléred, leveszed a kecske bőr tömlőt a hátadról és a kút fülé hajolsz. Már csak az a kérdés van –e benne víz.

557. szintű Szerencse próba: Szerencse: 516 + 41 = SIKERES!

A kút szerencsére színültig van vízzel, de mielőtt belemerítenéd a tömlőt egy alacsony szőrös alak bújik elő a kút mögötti bokorból.
Állj! Egy lépést se tovább! A vízért fizetni kell! 1 aranydukát az ára! - mondja haragosan a törpe.
Ne haragudj Törpe uraság! Nincs nálam aranydukát. Én úgy tudtam, ingyen van a víz és mindenki annyi vesz amennyit akar. - Mondod neki
Rosszul tudtad, mi törpék építettük a kutat, nekünk van jogunk beszedni a vízdíjat is. - Feleli
Akkor miért van tünde rúna a kút oldalán? Merítek belőle és már itt sem vagyok ! Még neked is marad bőven. –Mondod neki.
Márpedig a vízből nem vihetsz ingyen! - Mondja és durván mellbe taszít.

Veszítesz 6198 életpontot.

Hujj ! Te erdei rabló, te útonálló!
Mondod neki mérgesen miközben kezedet ökölbe szorítod.
Eddig tisztelettel beszéltem veled de most akkorát a fejedre koppintok, hogy két hétig pépeset eszel, ha ugyan lesz még olyan, aki megetet.
Jól van na! Nem akartam akkorát taszítani rajtad!
A kút tele volt békával, falevéllel és kitisztítottam, gondoltam kérek érte valamit, ha már ennyit dolgoztam vele. Teljesen száraz volt, úgyhogy nekem köszönheted, hogy vizet látsz benne és ahogy mondtam a kutat valóban mi kezdtük el építeni, de a tündék fejezték be, azért van rajta a jel. – Mondja lecsendesedve.
Különben ha van egy kis pipadohányod, akkor azt is elfogadom és segítek vizet merni.
Három hónapja jártam a városban, mindenből kifogytam. Összesen 2 aranydukátom maradt , azt sem tudom mennyibe kerül mostanában a pipadohány. Te nem tudod véletlenül?

122. szintű kereskedelem próba: kereskedelem: 162 + 14 = SIKERES!

Azt éppen tudom! Egy fontnyi kerül 1 aranydukátba a jó minőségűből, de a gyengébb dohányból 2 fontnyit is kapsz érte. Nekem a táborban maradt a dohányom, szívesen adok belőle, de el kell érte jönnöd.
A varázskút valóban szép tiszta, megérdemelsz egy kis füstölni valót. - Feleled, miközben elkezded megtölteni a kecskebőr tömlőt. Már félig kész van, amikor valami gonosz hörgés hallatszik a közelből és vörösen világító szempárokat látsz közeledni a fák között .
Jönnek a csontvázak, meneküljünk! Kiálltja a törpe, de már késő elszaladni, mert pillanatok alatt körbe vesznek benneteket a rettegett, túlvilági szörnyek.

Kezdetét veszi a gyilkos Csata.



Az első csontvázharcos, ami nem visel magán páncélt szerencsésen beleszalad az előrenyújtott Szilmill tőrödbe és nagy zörgéssel azonnal összeesik. Még látod, ahogy a szürke köddé vált, gonosz szelleme halk nyögés közepette emelkedik a fák koronája fölé, ahol lassan elenyészik.
A második támadót a törpe a bárdjával, egy jól irányzott csapással lefejezi. Jön a következő csontváz, aminek Móleon lemezpáncélja és rövid fekete kardja van. Vicsorogva közeledik feléd és látod, ahogy a kardjával a nyakadat veszi célba. Lassan emeli vékony csontvázkezét miközben túlvilági hangon harci kiáltást hallat. Elhajolsz a csapás elől, de egyensúlyodat veszted és lehemperedsz a földre. A rettenetes csontváz föléd hajol, hogy átdöfjön de macskaként ugrasz el a fekete kard elől. Közben a törpe is vadul hadakozik a kút körül már a második ellenfelét csapja agyon. Harc közben Ő is hatalmas harci kiáltás hallat és ez a szerencséd, mert a támadód odafordul a hangra. Ez elég idő rá, hogy végre talpra állj és most te támadj.

Sikerült legyőznöd, a Szilmill varázstőr átütötte a páncélját és látod, ahogy egy sikítás közben lassan köddé válik. Mivel több támadó nincs, így a legutóbbi csontváz visszamaradt felszerelését közelebbről is van időd megvizsgálni.
Az üressé vált Móleon lemezpáncélt megkocogtatod a lábaddal, majd lehajolsz az Ében rövidkardért, amivel keresztül akart szúrni.
Törpe uraság! Ezt mind elviheted a lélekkufárhoz! Egy egész évre való füstölni valót ad érte. Igaz rozsdásak, de egy kis tisztítás után 5 aranydukátot is érhetnek! De válasz nem érkezik,a törpét nem látod sehol.
Ahogy a kúthoz érsz, akkor látod, hogy az üres páncélok és eldobált fegyverek között fekszik.
Láthatóan valami varázslat vagy csapás érte, mert a kezét sem tudja felemelni. Közelebbről megvizsgálva látod, hogy az egyik csontvázharcos harc közben, a Mithril buzogányával vállon üthette, mert a sebe nem mély viszont a buzogány túlvilági varázsereje jócskán elvett a törpe életerejéből.
Gyorsan kötszert veszel elő a tarisznyádból és felkötöd a karját.

116. szintű sebgyógyítás próba: sebgyógyítás: 175 + 4 = SIKERES!

Csak megszédültem! Nem kell segítened rajtam! Durván meglöktelek, amikor találkoztunk. - Mondja bágyadt hangon. Arra én már nem is emlékszem! Bátran harcoltál és megmentettél engem! Mondod neki, miközben próbálod megitatni a kulacsodból. Ezután a feje alá teszed a tarisznyádat és magadhoz veszed a kecskebőr tömlőt ami félig töltötten hever a kút mellett. Pihenj csak én addig elvégzem a feladatot amiért ideküldtek. - Mondod neki Mire befejezed a kecskebőr tömlő és a kulacs megtöltését, addigra teljesen visszatér a törpe életereje. Gyorsan össze is szedett egy jobb állapotban lévő Móleon lemezpáncélt és egy ezüst levéllel díszített Ében tündekardot. Te is gyorsan megigazítod a felszerelésed, hátadra veszed a varázs kút vízével megtöltött tömlőt, a kulacsot pedig az oldaladra akasztod. Közben látod, ahogy a törpe lemossa a legyőzött ellenség páncélját és kardját a varázs kút vízével. Most már viselni és használni is lehet őket! Mondja mosolyogva. Így igaz! Lemostad róla a csontvázak bűzét, mentesek lettek a túlvilági mágiától és a gonoszságtól. Most már akár el is adhatod, vagy ha akarod, használhatod is őket. Segítenék többet is összeszedni de, nekem mennem kell! Nemsokára besötétedik, gyere el velem a táborba! Ott mind a ketten kifújhatjuk magunkat, van étel, bor és füstölni való is !Mondod miközben a kezed nyújtod felé. Elfogadja a kézfogást és a meghívást. Így lett a törpe az ellenségből a barátod.
Dátum: 2017.05.01. 00:51:01
A barna 11. szint
Akkor még gyűjteni kell a barnákat.

Köszi !
Dátum: 2017.05.01. 00:24:16
Üdv Végzeturak !

Elnézést ,hogy nem olvastam végig az összes hozzászólást!
Kérdésem lenne a Dináriummal kapcsolatban:

A csatlósom :

208. szint (+26) Harci erő: 262 Ennél a csatlósnál a szürke myto fejlesztési szintje 22.
A sárga a vörös narancs zöld 19 .szintem áll, a barna 11.

Erő:20 (+3)
Egészség:20 (+4)
Támadás:20 (+19)
Védekezés:20 (+23)
IQ:20 (+20)
Mágia:20 (+14)
Taumaturgia:20 (+19)
Szerencse:20


Csatlósaréna győzelem: 762 Vereség: 59


Jelenleg 6282 Dinárumom van és nem tudom,hogy tudnám ezeket felhasználni. Mikortól tudok dináriumért bármit is (tulajdonságot) fejleszteni ?

Ehhez kérek segítséget !

Előre is köszönöm a válaszokat!

Thomas D.
Dátum: 2016.05.29. 09:03:49
Kaland az erdei forrásnál


Ma ebéd után a segédtiszt értesített, hogy fél órán belül jelentkezned kell a parancsnoknál.
Fiam! Egy végzetúrral együtt be kell menned az erdőbe a forráshoz, mivel ma reggel megtámadták a szakácsot a forrásnál és elragadták a két vízhordó szamarát.
A forrásnál egy apró őrhelyet is, ki kell alakítanod. Azért küldelek téged, mert te értesz a legjobban az építéshez. Követ találsz a forrásnál, deszkát, szöget, szerszámot pedig viszel magaddal. Itt egy vázlat az őrhelyről, valami hasonlót kell majd megépítened.
Fel kell készülni rá, hogy Arató csattanatok is lehetnek a közelben, de minél többet levágtok belőlük, annál biztonságosabb lesz a környék. A forrást nem szabad elveszítenünk, mert a konyhára víz kell a főzéshez és a patak vize a szárazság miatt, nem elegendő a tábornak.
A társad is segít majd és őrködik is, amíg te dolgozol. - Mondja a parancsnok.
Ezután magadra veszed a fegyverzetedet és a főkapuhoz mész ahol már felpakoltak két szamarat és a társad is várakozik. Ahogy átnézed, egy szöggel teli vödröt, köteleket, szerszámokat, pár tucat tetőcseréppel megrakott fonott vesszőkosarat, frissen gyalult deszkákat és léceket erősítettek a hátukra. Mielőtt elindulsz a szakács egy tarisznya élelmet is ad az útra. Most veszed hasznát igazán az idomítás szakértelmednek, mivel a szamarak sehogy sem akarnak elindulni.

Idomítás 1. próba

Az állatok lassan nekiiramodnak, és mivel a forrás nincs messze harminc perc alatt, el is éritek a helyet. A forrásnál még ott van a szakács pipája, amit ijedtében elveszített, amikor megtámadták. A víz szállítására és tárolására szolgáló bőrtömlőket is megtaláljátok, szétdobálva, ernyedten hevernek a forrás mellett. Gyorsan lepakoljátok a szamarakat, áttanulmányozod a vázlatot majd derékig levetkőzve, sziklákat és nagyobb köveket hordasz a forrás köré.

Építés 2. próba

A munka gyorsan halad, a forrást méter magasan körberakjátok kövekkel és egy deszkákból és kőből álló két személyes házikófélét, emeltek a forrás mellé. A kőfal hátul és oldalt is takarja az őrhelyet így ellen áll a hátulról és oldalról jövő támadásoknak is. Az építmény nem nagy, de két ember kényelmesen elfér benne és az eső ellen is megvéd. Pár deszkából összeütsz egy padfélét, amire le lehet ülni, egy polc is kerül a falra és végül egy kémlelővel ellátott ajtót is csinálsz rá, hogy zárható legyen. Gyorsan elmúlt a délután, de az őrhely készen van. A társad eközben telemerítette az elhagyott bőrtömlőket és felpakolta a szamarakra. Végül zsebre teszed a szakács elhagyott pipáját, és éppen indulni akartok, amikor a közelből morgás és neszezés hallatszik. Hét sötétzöld színű, Arató csattanat tűnik fel a forrás mögötti sűrűben, és amint meglátnak benneteket azonnal felétek iramodnak. A harc elkerülhetetlen.
A szamarakat a kőfal mögé vezetitek és felkészültök az összecsapásra. Az első támadó eközben már a kőfalhoz is ért és már egy bokrokba kapaszkodva próbál rajta átmászni.

Csata 3. próba

A szörnyet sikerült egy jól irányzott döféssel, a nyakán átszúrni, mielőtt átjut a kőfalon. Lélekenergiáját magadba szívod és a következő ellenfeledre, összpontosítasz. Közben ez is
a méter magasra épített kőfalig jutott és hatalmas pofáját kitátva próbál rád ijeszteni. Harcostársad eközben egy mesteri vágással kettéhasít egy túlságosan közel jött támadót. Te a következő pillanatban, a kitátott szájú, bűzös leheletet eregető Arató csattanat felé lépsz, és vívóállásba állsz.

Csata 4. próba

A szörny hiába próbált nagynak és veszélyesnek látszani, nem sokkal élte túl a társát.
Ahogy a pofáját átdugta a kőfalon, azonnal lecsaptad a fejét. Vére most szökőkútként spriccel a magasba, miközben bőséges lélekenergiát enged ki magából. A társad, ez idő alatt a tőrét használva kivégez egy másikat, így a támadók már csak hárman maradnak. Kettő próbálja megkerülni a falat és a forrást, pedig egy szemből igyekszik nekifutásból átugrani a falon. A társad nagyot rikoltva, a falat megkerülő támadóra veti magát, és azonnal lehemperedik vele a földre. Te az ellenkező irányba futsz a kőházikó mögé és szembetalálod magad azzal amelyik, ezen az oldalon akarta megkerülni az őrhelyet.

Csata 5. próba

Az Arató csattanat hatalmasat huppant az erdei talajon, ahogy a lendületeddel sikerült feldöntened. Vékony, zöld karomban végződő kezeit próbálta maga elé emelni, de egy szúrással a földhöz szegezted. Érzed, ahogy döglődve vonaglik a kardodon. Amint kinyered lélekenergiáját, visszafordulsz a forráshoz ahol a két szörny, viaskodik a bajtársaddal.
Azonnal látható, hogy nincs idő a kardozásra, vívásra, úgyhogy egy jól irányzott varázslatot küldesz a küzdők felé.

Mágia 6. próba

A két támadó azonnal elesik a bekapott varázslattól, és most hörögve hemperegnek az avarban. Az egyiket a társad, akit nem viselt meg a varázslatod ereje, azonnal kivégzi, de a másik hirtelen felpattan, és hatalmasat üvöltve próbál az utolsó erejével neked támadni.

Csata 7. próba

Sikerült! A varázslattól legyengült, fogait csattogtató szörnyalak félig széthasított koponyával terül el a lábaid előtt, és amint a lélekenergiáját kiengedi, azonnal el is pusztul. Most mind a hét elterülve fekszik a forrás körül. Harcostársad csak a kezén sérült meg, de el kell látni, mert elfertőződhetnek a sebe. Kötszert, fertőtlenítő gyógynövényt veszel elő és először a forrás tiszta vizével, kimosod, majd ellátod az Arató csattanat által karmolt mély sebet.

Sebgyógyítás 8.próba

Az őrhely kiállta a próbát, bár a kőfalat lehetne még magasabbra is építeni. Amint kifújjátok magatokat, beljebb az erdőben egy mély lyukat ástok és beledobáljátok az ernyedt testeket. A sírhelytől nem messze megtaláljátok az elragadott szamarakat is, így azokkal együtt tértek vissza a táborba, ahol a szakács bőséges vacsorával vár benneteket. A tábor parancsnoka másnap megszemléli a forrást és az őrhelyet, majd lélekgyémántokkal jutalmazza a sikeres kalandot.
Dátum: 2016.05.27. 10:05:33
Falánk zabálók a malomnál

Hétvége van, így csak a reggelihez hívó trombita hangjára ébredsz. A segédtiszt és egy féltucatnyi, végzetúr már nagy örömmel veszi át gőzölgő bögréket és a megrakott fatányérokat. Te is beállsz a sorba, és amint átvetted a porciódat, leülsz, a hosszú faasztalhoz.
A rumos tea jóízű, a ropogós lepénykenyerek, a friss körözött és újhagyma illata átjárja a levegőt. Kitűnő a reggeli! Mondja az egyik végzetúr. Lehetne még a lepénykenyérből kérni? Kérdezed a szakácsot. Az a baj, hogy kifogytam a lisztből! Ez volt az utolsó véka, amiből a reggelire való sütöttem. Ebédre és vacsorára nem lesz már cipónk. A hírek szerint, malmot tegnap reggel megtámadta egy csapat Falánk zabáló. A molnár fia elbújt valahová az apja pedig bement a városba segítséget kérni, de senki nem mer visszamenni a malomhoz, mert a szörnyetegek befészkelték oda magukat. Most is ott van hat zsák lisztünk és ott is marad, mert életveszélyes érte menni. Mondja a szakács.
Ejha! Hát csak nem maradunk éhen! A hordaparancsnok a csapat nagyobbik felével, két napja portyázik, de ha megjönnek ők is nagyon éhesek lesznek! Azonnal el kell menni a malomhoz a lisztért! Gyorsan vezesd elő a teherhordó szamarakat! Mondod a szakácsnak.


Idomítás. 1. próba

A szamarak eleinte nem nagyon akartak elindulni de az idomítás szakértelmeddel, sikerült jobb belátásra bírni őket. A segédtiszt két kísérőt is adott melléd és a tábor készletéből pár üveg sárga gyógyitalt is adatott. Amint gyors iramban közeledtek a malom felé, kiabálást és jajgatást hallotok. A molnár fia kiabál segítségért. Nincs sok időtök, a szamarakat egy közeli fához kötitek, és fegyvereiteket előrántva megrohanjátok a malmot. Jókor érkeztetek, mert az egyik óriási zöld szörnyeteg, a molnár fiát lógatja fejjel lefelé, és éppen fel akarja falni. Gyorsan előrántod a kardodat és egy csatakiáltást eleresztve a fiú megmentésére, indulsz.

Csata. 2. próba. Falánk zabáló

A guvadt szemű Falnánk zabáló elterült a csapásaidtól. Még próbál felemelkedni, de egy csapással kettévágod a fejét. Amint a lélekenergiáját magadba szívod, biztonságba helyezed a molnár fiát, aki sápadtan meséli a történteket. Összesen négyen voltak a szörnyek.
Egy, amit most vágtál le, egy valahova eltűnt és még a malomban is van kettő.
Én is ott bújtam el, amikor megtámadtak bennünket, de amikor elkezdték felforgatni a berendezést egyik észrevett és meg akart enni.
Miközben a társaiddal együtt, figyelmesen végighallgatod a mondottakat, megitatod a fiút egy sárga gyógyitallal.

Tárgyhasználat : gyógyital 3. próba

A társaid ezután fegyvereiket maguk előtt tartva pajzsukat védekezően felemelve bemennek a malomba. Te biztonságba helyezed a fiút, majd pár pillanat múlva ordítás és csatazaj hallatszik ki az ajtón. Te is azonnal odarohansz és azonnal a küzdelembe, veted magad.
A két falánk zabáló éppen a társaiddal hadakozik, miközben liszteszsákokat szaggatnak és a berendezést szétzúzva, tombolnak. A lisztfelhőn keresztültörve, a pajzsodat magad elé tartva, egy gyors szökkenéssel közéjük ugrasz.

Csata.4. próba Falánk zabáló

A fegyvered megtette a hatását az egyik zöld behemót, mély hörgéssel terül el a padlón, miközben a lélekenergiája kiárad a testéből azon a vágáson keresztül, amit ejtettél rajta. Közben társaid is bőszen vagdalják az egyedül maradt szörnyet, ami fujtatva igyekszik őket agyonlapítani. Ez a három közül a legnagyobb, már a látványa is elborzasztja az embert. Három méter magas lehet, két méter hosszú karjai vannak és hatalmas szájában tépőfogak, sorakoznak. Gyorsan felméred, hogy a társaidnak nincs esélyük ellene.
Pajzsodat a kardoddal kongatva felhívod magadra a figyelmét, miközben igyekszel a közelébe férkőzni. Ha szerencséd van, rád figyel majd és egy gyors vágással meg tudod sebezni.

Szerencse. 5. próba

Szerencséd volt, a szörny most ellened fordul. Így megmentetted a társaidat, akik több sebet is ejtettek az óriási szörnyetegen, de most erejüket vesztve zihálnak a sarokban a liszteszsákok mögött. Ahogy a szörny közelebb jön egy pusztító varázslatot, küldesz rá remélve, hogy ettől majd az erejét veszti.

Mágia 6. próba

Sikerült! A varázslat legyengítette és most kábán maga elé bámulva áll egy helyben a széttört ládák és szétdobált zsákok között. Kihasználva a tétlenségét, a kardoddal megcélzod a zabáló hatalmas zöld mellkasát és próbálod megvágni. Ekkor mintha magához térne a kábulatból, egy hatalmasat ordít, és előrelépve igyekszik a mancsával elkapni.

Csata. 7. próba Falánk zabáló

A feléd kinyújtott mancsot egy csapással levágtad, majd amikor védtelenné vált a mellkasa, egy gyors mozdulattal keresztülszúrod, a szívét Most árad ki belőle a rengeteg lélekenergia miközben lassan elterül a padlón és megmerevedik. A társaid éljenzésben törnek ki és gratulálnak a hármas győzelemhez. Nemsokára a molnár fia is besántikál a malomba, majd közös erővel kivonszoljátok az elpusztult falánk zabálókat a malomból.

Erő. 8.próba

Késő délutánra sikerült mindegyiket szörnyet elföldelni és a malom belsejét is rendbe hoztátok. A molnár fia elindult a városba az apjáért, ti pedig a liszteszsákokkal megrakott szamarakkal visszaindultok a táborba. Másnap reggel a molnár meglátogatja a tábort és hálája jeléül egy maréknyi lélekgyémánttal, jutalmazza a bátorságotokat.
Dátum: 2016.05.20. 19:04:20
Jó volna, a játékvezetők által elfogadott kalandért kristálypontot is kapni. Ezidáig, több ezer lélekgyémántot kaptam már, a teljesített kalandokért ,de pár csizma megvásárlásán kívül azokat semmi másra nem tudom felhasználni.
Ezzel talán lehetne egy kicsit ösztönözni a kalandírást.Szerintem nem áll arányban a kalandírásért kapott jutalom a befektetett munkával és költségekkel, mert 80-90 lélekgyémántot az is kap aki teljesít egy kalandot,aki pedig ír egyet az kaland írásonként felhasznál 60-80 kristálypontot,de előtte még jó áron megvesz 1-2 üveg kristályitalt.
Tehát a képlet : egy órai vadászat ,az összes LE. elmegy kristályitalra.,kalandírás és ha elfogadják majdnem annyi lélekgyémánt "jön vissza a konyhára" mint amit egy teljesített kalandért kap a játékos.
Dátum: 2016.05.20. 13:49:50
A sajátjaimat másoltam be ! A zöld kristályital 6400 LE. és 50 kristálypontot ad . Egy kalandbeküldéshez kell 80 kristálypont. Amint a kalandot elfogadják kapok 104 lélekgyémántot ,majdnem annyit mint egy sikeresen végrehajtott kalandért. Lélekgyémántból jelenleg 5429 db. van és nem nagyon tudom mire használni. Jobb lenne kristálypontot kapni, a sikeres kalandbeküldésért !:O
Dátum: 2016.05.20. 13:04:56
Köszönöm ! Naponta írok egyet de elfogyott a kristálypontom és nem tudom őket beküldeni

Mindig azzal kezdem, hogy megnézem a Végzetúr Wiki.-n az alapszörnyeket és kiválasztok egyet-kettőt, majd a szokásos szereplőkkel megírom a történetet.
Dátum: 2016.05.20. 12:43:14
A huszonegyből amit írtam, abból nyolc jelent meg az említett oldalon és én kettőt másoltam ide. Természetesen ha zavarja a közösséget, akkor kitörlöm a bejegyzéseket.
Dátum: 2016.05.20. 08:55:38
Kaland Kőtörő Harold kertjében

Ahogy lenni szokott, vasárnap ebéd után, mindenki pihenőt kapott.
Te a tábortól, három nyíllövésnyi távolságra lévő magányos kőházhoz mész, hogy meglátogasd a barátodat, Kőtörő Haroldot az óriást. Ajándékként egy nagy adag pipadohányt, több marék tealevelet és pár darab citromot csomagolsz. Amint kilépsz az ajtón, éppen arra jön a szakács, aki az erőlködéstől kipirulva, egy hatalmas zsákot tesz a lábad elé.
Kérlek, vidd el ezt az óriásnak! Füstölt szalonna, egy egész kerek sajt, egy ötkilós süvegcukor, és pár darab cipó van benne. Üzenem neki, hogy a jövő héten látogasson meg, és ha talál gombát az erdőben, azt szívesen megveszem tőle! Úgy lesz! Átadom az ajándékot és az üzenetet! Mondod a szakácsnak, és válladra kapod a zsákot, ami van vagy húsz kiló.

Erő. 1. próba

A zsák cipelése alaposan megizzaszt. A szakács rendesen telepakolta finomságokkal, de megéri jól tartani az óriást, mert a környéken sok az ártalmas lény és a rabló és a vadállat.
Amint eléred a kitátott szájú rémalakra hasonlító házat, bekopogsz, de senki nem nyit ajtót. Tudod, hogy a kulcs itt van valahol, de sem a lábtörlő alatt, sem az ajtó fölötti szögön nem találod. A varázsgyűrűd segítségével és a szubtéri érzékelésedet aktiválva próbálod megkeresni.

Szubtéri érzékelés. 2. próba.

Meg is van a kulcs, az óriás a virágtartóba tette. Kinyitod az ajtót és bemész a szegényesen berendezett házba. Harold nem mehetett messzire, mert tűz ég a kandallóban és a tűzhelyen egy méretes fazékban tyúkok főnek, zöldséggel körberakva. Az asztalon még egy kacskaringós betűkkel írott üzenetet is találsz melyben ez áll : „A kertben vagyok mindjárt gyövök ! Harold”
Ezután a szakács által küldött élelmiszereket és a pipadohányt felpakolod a polcra, a magaddal hozott teából pedig egy nagy fazéknyi citromos teát készítesz.
Az említett kert nincs messze, az óriás burgonyát és más zöldséget termeszt benne. Egy darabig elnézegeted az óriás elnagyolt bútorait és szögre akasztott fegyvereit, majd egy nagy kulacs citromos teát készítesz és elindulsz a kertbe. Amint közelebb érsz a veteményeshez meglátod, hogy Harold valamivel harcol. Fegyveredet elővéve rohansz segíteni.

Csata.3. próba Toxikus lárva.

Toxikus lárvák és Kyratid férgek vannak mindenfelé az elsőt már sikerült is agyoncsapnod. A fél méteres kártevő sziszegve próbált mérget köpni rád, de hamar vége lett. Lélekenergiáját magadba szívod és már a következőt próbálod kettéhasítani.

Csata. 4. próba Toxikus lárva

Ez is elpusztult, de hiába vágod, aprítod őket egyre több, jön elő a bokrok közül. Köszönöm a segítséget! Még csak most gyöttem ki! Krumplit akartam szedni de azonnal nekem estek ezek a férgek! Csapkodjuk őket, mert megmérgeznek bennünket és lerágnak mindent, ami zöld! Mondja kétségbeesetten az óriás, miközben hatalmas kezeivel és a csizmájával lapítja agyon a kártevőket. Itt hatásosabb fegyver kell! Ordítod vissza miközben egy pusztító varázslatot, bocsátasz ki a zöld-sárga és fehér színű lárvaszörnyekre.

Mágia 5.próba

A varázslat, pusztító hatással volt a férgekre, mivel nagy részük azonnal szétrobbant. Amelyik félig pusztult el, azt az óriás kilapítja, de mögötted két óriási Kyratid féreg életben maradt és most azonnal rád támadnak.

Csata. 6. próba Kyratid féreg

Az elsőt egy csapással kettéhasítottad. Most árad ki belőle a lélekenergia miközben a homokban vonaglik. Az utolsó, egy majdnem egy méteres sárga hasú, zöld bőrű, szörnyeteg rágóit csattogtatva mászik feléd ,miközben zöld mérget köp az arcod irányába.


Csata. 7.próba Kyratid féreg

Ez se élte túl a következő percet. A feléd köpött méreg elől elhajolva, a kardoddal három részre vágtad. Most három részletben tekergőzik, miközben a rágói közül zöld méreg szivárog. Lélekenergiáját gyorsan magadba gyűjtöd és az óriáshoz mész, aki feldagadt kezét nézegeti. Az egyik ráköpött a kezemre! Mintha a pokol tüze égetné a bőröm! Mondja elcsukló hangon. Gyorsan megvizsgálod a kezét majd a tarisznyádból egy üveg sárga gyógyitalt veszel elő és ráöntöd a sebre.

8. próba Gyógyital

A gyógyital azonnal semlegesítette a mérget és az óriás megkönnyebbülten, issza a forró citromos teát, amit hoztál neki. Hoztam ám mást is! Mondod neki, miközben segítesz, a döglött férgeket, a veteményesen kívül elásni. Amint visszaértek a házába, az óriás végignézi a sok finomságot, és azonnal meghív egy finom zöldséges tyúklevesre.
Este, mielőtt visszaindulsz a táborba, még egyszer megköszöni a segítséget és pár lélekgyémántot szór a markodba hálája jeléül.
Dátum: 2016.05.18. 14:56:17
törölve
Dátum: 2016.05.17. 12:00:48
Az általam írt kalandok / próbák :

Falánk zabálók a malomnál : Idomítás,Csata, Gyógyital,Csata,Szerencse, Mágia, Csata .Erő
Kaland Kőtörő Harold kertjében : Erő, Szubtéri érzékelés,Csata, Csata, Mágia Csata,Csata Gyógyital
A vörös kandúr megmentése : Csapdakészítés, Kereskedelem, Csata, Csata, Erő ,Csata, Csata, Sebgyógyítás
Küzdelem a tóban : Csapdaépítés, Életpont, Csata, Csata, Mágia, Csata, Sebgyógyítás, Erő
Kaland a városból kivezető úton : Gyógyital, Kereskedelem, Támadás, Csata, Csata , Csapdakészítés
Kaland az erdei forrásnál. :Idomítás, Építés,Csata .Csata, Csata, Mágia, Csata,Sebgyógytás
Éjszaki őrségben I. : Építés, Varázsital, Szerencse, Csata, Életpont, Varázspont, Csata, Erő
Éjszakai őrségen II. : Erő , Kereskedelem, Csapdakészítés, Mászás,Csata, Csata, Csata
Kaland a pókok barlangjában : Gyógyital ,Építés , Erő, Csata, Csata, Csata, Szerencse, Zárnyitás
Szöktetés a csontvázerődből. III. rész :
Szöktetés a csontvázerődből. II. rész : Mászás, Életpont, Erő, Gyógyital, Csata, Csata ,IQ, Mágia
Szöktetés a csontvázerődből. I. rész : Sebgyógyítás, Mágia, kereskedelem ,Tanulás, Csapdaészlelés, Csata, Csata, Csata
Munka a tavernában. :
Fokozott burjánzások az úton II. rész :Életpont, Varázsital,Csapdaészlelés, Csata, Csata, Varászlat, Csata, Gyógyital
Fokozott burjánzások az úton I. rész :
Csapdák a mezőn : Csapdaépítés ,Szerencse, Varázsital, Csata, Csata, Életpont ,Csata
Hogyan lesz az ellenségből barát? :
Gedeon a törpe :
A Jövőbelátó Mágus tornya IV.rész. :
A Jövőbelátó Mágus tornya III.rész. : Gyógyital, Szerencse, Életpont, Csata, Szubtéri érzékelés,Tudatturbó
A Jövőbelátó Mágus tornya II.rész. :
A Jövőbelátó Mágus tornya I.rész. :
Dátum: 2016.05.12. 15:13:25
A vörös kandúr megmentése


A hordaparancsnok egész délután gondterhelt arccal sétál a táborban. Senki nem merte megkérdezni mi nyomja a lelkét, de látszódott rajta, hogy valami bántja. Végül egy bajtársaddal együtt magához rendelt és előadta, hogy miért múlt el a jókedve.
Ertyrnek a varázslónak elveszett a kedvenc macskája!
A vörös kandúrt, a temetőnél látták utoljára és ennek is már két napja.
Megkérlek benneteket, hogy keressétek meg, de kezeljétek az ügyet bizalmasan, nem akarom, hogy szóbeszéddé váljon a végzeturak között. Itt van a macska etetőtányérja, ezzel biztos elő lehet csalogatni, bár nappal biztosan elbújt valahova. Most kíváncsi vagyok a csapdakészítés szakértelmetekre!

Csapdakészítés. 1. próba

Ahogy látom megfeleltek a feladatra, induljatok minél előbb!
A temetőben előfordulhat pár csontváz, lidérc és szellem, de ez nem okoz gondot, ha olyan fegyvereket visztek magatokkal, amelyek magas szintű varázslat képességekkel vannak ellátva. A vacsoránál majd tegyetek félre egy kis főtt húst a macska előcsalogatásához. Mire besötétedik, ott kell lennetek a temetőnél, adok egy hálót és egy zsákot is, ezzel könnyebb lesz megfogni és elhozni a kandúrt. Mondta és elbocsátott benneteket. Ezután a pihenő sátorhoz mentetek és a kereskedelem szakértelmet használva kiválasztottátok, a leghatásosabb varázserejű fegyvereket.

Kereskedelem. 2. próba.

A temetőt hamar elértétek és mire besötétedett már az etetőtányér és a háló is megfelelő helyre került. Csendben vártatok és füleltetek, hátha előjön az elveszett kandúr. Éjfél után pár perccel zörgés és neszezés hallatszott a kripták felől. Remélem a macska jött elő, mert egyre jobban csípnek a szúnyogok! Mondod halkan a társadnak, és kezedbe veszed a hálót. Nemsokára meg is hallod a tányér zörgését felemelkedsz és elindulsz a zaj forrása felé. Amint odaérsz, a látványtól, földbe gyökerezik a lábad. Négy hatalmas Lidércharcos áll a tányér mellett, amelyből a macska, nyakán egy hosszú ezüstlánccal, jóízűen falatozik. Adjátok vissza a kandúrt! Ordítod a túlvilági lényeknek, miközben előhúzod a fegyveredet. Erre az egyik lidércharcos nagy lépésekkel elindul feléd.

Csata. 3. próba Lidércharcos.

Sikerült több, jól irányzott csapással legyőznöd. Amint egy halk sóhajtással elenyészik, lélekenergiáját magadba, szívod és a többi ellen fordulsz. A lidércharcosok hatalmas pajzsaikat előretartva, fegyvereikkel hadonászva állnak a macska mellett. Eközben a társad fegyverével a kezében, oldalról próbálja becserkészni a szörnyeket. Az egyik lidérc, mély hangon mondd valamit, és felemeli a macskát a földről, majd elkezd a sírkövek felé hátrálni. Gyorsan kell cselekedni, mert magukkal viszi a macskát. A következő pillanatban, a társad, szilmill varázstőrét használva, egy jól irányzott dobással kiiktatja a bal oldalt álló szörnyet. Te a következő pillanatban a jobb oldalira veted magad.

Csata. 4.próba Lidércharcos

A szörnyalak hiába próbált egy pusztító varázslattal legyőzni, fegyvered többször is eléri szürkésfehér fényű világító alakját. Amint az elpusztított lidércharcos elkezd elenyészni, bőséges lélekenergiát szívsz magadba. Még látod a harmadikat, ahogy a kezében a macskával pillanatokon belül eltűnik egy kriptában. Próbálsz a szörny után menni, de egy hatalmas kőtömb állja el az utadat, ami mellett csupán annyi hely van, amin csak egy lidérc vagy egy macska fér át. Minden erődet összeszeded és megpróbálod a szürke kőtömböt megemelni és odébb tenni.

Erő 5. próba Kőtömb

Feltárul a kripta sötét lejárata, amin óvatosan lemész, miközben a társad, kezében apró mécsessel bevilágítja a sötét sírboltot. Amint beljebb mentek, nagy zörgéssel előugrik két csontvázharcos. Nem számítottál rájuk, de nincs benned ijedség, mivel a fegyveredet felemelve, vívóállást veszel fel.

Csata 6. próba Csontvázharcos.

A zörgő csontú szörny, nem sokáig tudott ellenállni a fegyvered csapásainak. Amint a földre omlik, kiárad belőle a lélekenergia, ami a következő pillanatban már téged gazdagít. Társad eközben egy varázslattal elpusztítja a másik csontvázat. Ekkor meghallod, a kripta mélyéből jövő halk nyávogást. Ott lesz a kandúr! Mondod a társadnak és elindulsz a hang irányába.
A kandúr valóban ott van, de az elmenekült Lidércharcos kezében. Nem tudni bántani akarja, vagy el akarja vinni magával de, a másik kezében fegyver van, és tétovázni nem lehet. Harci kiáltást hallatsz majd a lidércre veted magad.

Csata 7.próba Lidércharcos

A szörnyeteg halk sóhajtással semmivé enyészik, csak a lélekenergiája marad vissza, amit magadba szívsz. Gyorsan lehajolsz és megvizsgálod a kandúrt, ami most elernyedve fekszik a kripta kövén. Nem lehet komoly baja, a párviadal alatt kibocsátott varázslatoktól veszítette el az eszméletét. Sebgyógyítás szakértelmedet felhasználva próbálod magához téríteni.

Sebgyógyítás 8. próba

A vörös kandúr szerencsére feléledt és most dorombolva fekszik a parancsnok sátrában.
A varázsló nagy örömmel veszi a kezébe és megköszöni a megmentését. Hálája jeléül lélekgyémántokkal jutalmaz benneteket.
Dátum: 2016.05.12. 15:05:18
Remélem jól sikerült !

Fokozott burjánzások az úton II. rész

A végzetúr, aki szétverte Gedeonnál, a törpeárusnál az asztalt, most veled szemben ül és a poharát fogva, csendben tölt abból a kancsó borból, amit kettőtöknek rendelt.
Kitűnő az ital! - Mondod neki. Engedd meg, hogy én is meghívjalak egyre!
Nem kérek többet, Ertyr a varázsló felajánlotta, hogy segít lefordítani a varázsige könyvet. Mondja. Aligha érteném meg a varázslót, ha leinnám magam! Igazad van, akkor menjünk vissza a törpéhez. Talán Kőtörő Harold az óriás is visszatért már az útról és elhozta a fokozott burjánzásokat, amiket levágtam az idevezető úton. - Mondod és felhörpinted
az utolsó kortyot az egyszerű fapohárból. Gyorsan visszatértek a piacra, de törpénél csak a varázslót találjátok, aki éppen a varázsige könyvet böngészgeti. Az óriás sehol sincs.
Már vissza kellett volna érnie, egy órája ment el, négy fokozott burjánzást csak el tud hozni egy zsákban. A varázsgyűrű talán idehívja az óriást! – Jegyzi meg a varázsló epésen.
Igazad van! Mondod, majd háromszor elismétled a varázsigét, ami aktiválja a gyűrűt.
A gyűrű zöld köve a varázsigék hatására elszíntelenedik majd lassan, vérvörössé változik.
Az óriás bajban van, azonnal meg kell menteni! Te is segíthetnél, szükség lesz a kardodra!
Fordulsz a végzetúrhoz, aki erre szó nélkül hátára veszi a pajzsát és kezében a kardjával, elindul veled a város keleti kapuja felé. Jó negyed órája haladtok már gyorsított menetben, amikor érzed, hogy a páncélzat a pajzs és a fegyvereid kezdenek nehézzé válni.

Életpont. 1. próba

Megállni nem lehet, minden perc drága! Fel kell készülnünk rá, hogy varázslatot kell használnunk! Nem féltem Haroldot, nem egykönnyen győzik le, de ha sokan támadtak rá akkor bajban lehet. - Mondod zihálva a melletted menetelő végzetúrnak, miközben előveszel a tarisznyádból, majd menet közben felhörpintesz egy fél üveg, zöld varázsitalt.

Tárgyhasználat : Varázsital 2. próba

Ami az üvegben maradt azt a társadnak adod, aki miután kiitta, menet közben visszaadja az üres üveget. Vágjuk le az utat, hamarabb odaérünk, ha nyílegyenes megyünk a nagy tölgyfához. Ott kell lennie Haroldnak is. – Mondod, és ekkor eszedbe jut, hogy a múltkor csapdákat telepítettél a mezőre. Remélem, hogy van csapdaészlelés szakértelmed! - Mondod a társadnak. Szükség lehet rá, mert a mező tele van velük! Igaz csak közepes méretűek, de acélból vannak és a három centi hosszú sárkányfogak, mély sebet okozhatnak annak, akit elkapnak.

Csapdaészlelés 3. próba

Már észre is veszed az első csapdákat a fűben, amely majdnem teljesen eltakarja őket.
Csupán pár arasznyira haladtok el mellettük, de szerencsére nem lépnek működésbe.
A tölgyfa már csak ötven méterre lehet, de a kavargó portól alig látni valamit.
Ekkor hallod meg az óriás hangját, ahogy rekedten segítségért kiabál. Közelebb érve olyan kép tárul a szemed elé, hogy egy pillanatra földbe gyökerezik a lábad. Az óriást, aki hatalmas ökleivel csapkod maga körül, egy falkányi fokozott burjánzás és a mögöttük álló két goblin őrmester támadja. Hallottad már, hogy a goblinok rablásra és fosztogatásra kiképzett, fokozott burjánzásokat küldenek ki portyázásra, de sohasem láttad ezt a magad szemével.
Azonnal a küzdelembe vetitek magatokat. Gyorsan célba veszed az egyik, ágyékkötőt viselő, és a kezében harci szekercével hadonászó goblin őrmestert és ében tündekardodat előhúzva, nekirontasz.

Csata 4. próba goblin őrmester

A gonosz lény, fogait vicsorgatva próbál elugrani előled, de elkésett. Mire felemelné a fegyverét, addigra egy mesteri vágással lecsapod a kezét, majd a biztonság kedvéért egy második kardcsapással le is fejezed.
Közben végzetúr társad egy szikraeső varázslattal megtisztítja az óriás körüli teret, ami egy pillanat alatt tele lesz elpusztult vagy félig döglött, fokozott burjánzásokkal. Haroldnak, az óriásnak már alig van ereje talpon maradni, mivel már rengeteg ellenfelével végzett, mire ideértetek. Te is tovább harcolsz és egy vérfagyasztó harci kiáltást hallatva, a legközelebbi, majdnem derekig érő, méregzöld, sziszegő és a csápjaival hadonászó, fokozott burjánzás elé ugrasz.

Csata 5. próba fokozott burjánzás

A következő pillanatban, a haragtól sötétzöldre változott gömbforma lény, középen elfeleződik a kardcsapásodtól. Próbálsz a tölgyfa felé nyomulni, de a felkavart por leple alatt, egyre többen támadnak rád.
A következő a csápjaival megfogja a lábadat, miközben a szájával is próbál megharapni.
Nem tudod lerázni, mert egy másik már a csuklódat is elkapja, és a kardodat akarja kicsavarni a kezedből. Most fogod csak fel, hogy közvetlen életveszélyben vagy.
Eddig nem tartottál ezektől a groteszk, zöld parazitáktól, de most kezdenek felülkerekedni rajtad. Tompa ütést érzel a hátadon, majd égető fájdalmat a tarkódon. Az egyik már a hátadra is felugrott és megharapott. Legalább tízen csüngenek már rajtad, és vadul sziszegve próbálnak lefogni és ledönteni a lábadról Ekkor, mivel más lehetőség nem adódik a védekezésre egy varázslatot, bocsátasz ki magad köré.

Varázslat. 6. próba

Azonnal érzed a varázslat hatását magadon is, de a varázslatelnyelésed megvédett a sérüléstől.
A támadóid viszont egy pillanat alatt elengednek, és ernyedt csápjaikat szétvetve, élettelenül gurulnak végig a füvön.
Egy pillanatra kifújod magad és körbenézel. Végzetúr társad is szép számmal aprítja az ellenséget, de már jártányi ereje sincsen. Az óriást próbálja megvédeni, aki a tölgyfa mellett, lábait megvetve, egyhelyben áll és hárítja a rázúduló ősi rúnakorbács ütéseket. Már csak egy támadója van, egy hatalmas, sötétzöldszínű, goblin őrmester, a rablóbanda vezetője. Teli torokból ráordítasz, hogy elvond a figyelmét. Te ott! Igen te! Miután levágtalak, megnyúzlak és eladom a bőrödet két lélekgyémántért! A szörnyeteg, bár nem érti az emberi beszédet horkant egyet és elkezd feléd vágtatni. Gyere csak! Hírmondó se marad a bandádból!
Ordítod, és már te is teljes erőbedobással rohansz a dühöngő lény felé.

Csata 7. próba

Amint egymás közelébe értek, a rút pofájú, alak próbál a rúnakorbácsával egy iszonyatosat rád ütni, de kikerülöd a csapást. Ősöreg telkonátor pajzsoddal, hatalmasat taszítasz rajta, amitől a földre hemperedik. A következő pillanatban próbál feltérdelni, de máris odaugrasz mellé és egy csapással lefejezed. Ezzel vége is a csatának. Az óriás nagyokat fújtatva, hátával a nagy tölgyfának támaszkodik miközben a végzetúr társad, erejét vesztve leroskad a fűbe. Lassan odamész hozzájuk és megitatod őket az utolsó üveg gyógyitaloddal.

Tárgyhasználat : gyógyital 8. próba

Miután kipihented magad, harmincnégy élettelen fokozott burjánzást és két goblin őrmestert számolsz össze a tölgyfa körül. Barátaim keményen harcoltatok! Ha szerencsénk van, jön valami szekér vagy kordé, amivel elvihetjük a burjánzásokat a törpének. Szép összeget fizet ezekért, a rusnya dögökért. Talán nem is hiszitek el, de van, olyan lény, ami csemegének tartja őket! Mondod a társaidnak, miközben az út mellett gúlába pakolod az elpusztult burjánzásokat. A két elesett goblin őrmestert otthagyod a mezőn, a dögevők holnapra eltakarítják őket. Szerencsére, még sötétedés előtt egy arra jön egy szamaras kordé, és arra pakoljátok fel a fokozott burjánzások tetemeit. A viteldíjat, az eldobált goblin fegyverek fedezik, amit a kordé kocsisa örömmel tesz el a zsákjába. Estére be is értek a városba, ahol a piacon a törpe, hüledezve nézi a megrakott kordét.
Ez aztán a nagy zsákmány! - Mondja Gedeon és elégedett mosollyal, egyenként számolja a markodba a lélekgyémántokat.
Oldal: 12