Hozzászólások - Birka
Dátum: 2013.04.05. 10:31:15
Kócos, 2 olyan tétel volt eddig, melynek megvétele nem KÖTELEZŐ, de ha "úszol" az őskőben, akkor miért ne?
Dátum: 2013.04.04. 19:06:42
Létrehoztam a napi ajánlat oldalt, lehet szerkesztgetni
Dátum: 2013.04.03. 09:50:42
Nem a szintek fele, hanem az egész szint. Azaz ha valaki +5 szintről támad akkor van +5 IQ-ja.
A 10% meg 10%, éppen ezért nem lehet CSAK IQ-ra felépíteni egy karaktert....
A 10% meg 10%, éppen ezért nem lehet CSAK IQ-ra felépíteni egy karaktert....
Dátum: 2013.04.02. 08:50:24
Ezzel se értek egyet. Jó öreg Travianban lehúztam pár évet, messze nem ekkora játékos állománnyal machinál az alap kód ugye (van vagy 30 nyelven szerverük...), mégis alapvetően ugyan ilyen jellegű bugok voltak. Egy sereg duplikáció, vagy triplázott "hős" kijavítása hónapokba tartott, pedig az messze komolyabb probléma mint egy esetlegesen pár órával később lefutó bajnoki. Felhozhatjuk példának a WoW-ot is, ahol a mai napig bent vannak kiskapuk/bugok, pedig messze nem ekkora fejlesztői gárdával tolják. Az, meg hogy a fejlesztők online elérhetőek direktbe a járékosok által kifejezetten egyedi az online játékok körében.
Azt kell mondjam bazira el vagyunk kényeztetve, ha a fejlesztések mennyiségét nézzük, a support sebessége és minősége bőven átlagon felüli a "piachoz" képest. Az egyetlen dolog amiben a "béka segge alatt" van ténylegesen a Beholder szolgáltatása az a HW környezet. Hírből se hallottam olyat, hogy szolgáltatás hónapokon át ilyen tragikus legyen. (Konkrétan játszhatatlan a játék, ha elindul egy event, köztük meg egy 36k-s modemet igéző sebessége van néha...)
Azt kell mondjam bazira el vagyunk kényeztetve, ha a fejlesztések mennyiségét nézzük, a support sebessége és minősége bőven átlagon felüli a "piachoz" képest. Az egyetlen dolog amiben a "béka segge alatt" van ténylegesen a Beholder szolgáltatása az a HW környezet. Hírből se hallottam olyat, hogy szolgáltatás hónapokon át ilyen tragikus legyen. (Konkrétan játszhatatlan a játék, ha elindul egy event, köztük meg egy 36k-s modemet igéző sebessége van néha...)
Dátum: 2013.04.02. 08:14:02
"Iszonyatos őskőigény"...
Asszonyka elkezdett játszani valami állatkert neveldével. Konkrétan játszhatatlan prémium nélkül egy hét után, mivel nonstopban klikkelni kell, ha nem auto "szuret" van. Az erőforrást korlátlanul lehet venni hufért és nem találtam egy olyan toplistát, amin esélye lehetne valakinek ott lenni, ha nem fizet. Ehhez képest a VU alapvetően ingyenes játék, sőt befizetés nélkül is lehet sikeres karaktert építeni, mint egyesek már be is mutatták. A költségek úgy néznek ki, hogy ha megszakadsz se tudsz többet költeni értelmesen havi 500-600 őskőnél jelenleg, és optimalizáltan egy 100-150 kavicsból meg lehet oldani a játékot.
Asszonyka elkezdett játszani valami állatkert neveldével. Konkrétan játszhatatlan prémium nélkül egy hét után, mivel nonstopban klikkelni kell, ha nem auto "szuret" van. Az erőforrást korlátlanul lehet venni hufért és nem találtam egy olyan toplistát, amin esélye lehetne valakinek ott lenni, ha nem fizet. Ehhez képest a VU alapvetően ingyenes játék, sőt befizetés nélkül is lehet sikeres karaktert építeni, mint egyesek már be is mutatták. A költségek úgy néznek ki, hogy ha megszakadsz se tudsz többet költeni értelmesen havi 500-600 őskőnél jelenleg, és optimalizáltan egy 100-150 kavicsból meg lehet oldani a játékot.
Dátum: 2013.04.01. 00:21:48
Huh, nálad aztán van kavar rendesen
Az, hogy ki mennyit sebez közelharcban nagyon sok hatástól függ, de az egyik legmeglepőbb az, hogy az RND(erő)*sebzéskompenzáció van a képletben, ami azt eredményezi, hogy 500-as erőnél 1 és 500 is lehet. Ergó ha a fegyverek alap sebzése még krittel (csak a fegyverre hat) is kicsi az erőbónuszhoz képest, akkor lazán előfordulhat, hogy kritelve kevesebbet sebzel jelentősen nagyobb erővel, mint az ellenfeled... SŐT ugyan ez még meredekebb akkor amikor a random tréfálkozik, és te kritelve kevesebbet sebzel mint az állataid krit nélkül... Ezen esetek mind benne vannak a pakliban!
Se az IQ se a Támadást előnyt nem érdemes 40-nél többel a környezeted felé vinni. Sokkal többet hoz a konyhára, ha a szerencse előnyöd is megvan hozzá. A támadás előnyél: támadás+szinted áll szemben az ellenfél védelmével.
Kriteknél a sikeres krit varázslat valami 10-15 taumaturgiányi hatást jelent, míg a krit ütés CSAK a fegyvered sebzéséből dobott értéket duplázza!
Mindezt egyszer már összefoglaltam Wikin...
Az, hogy ki mennyit sebez közelharcban nagyon sok hatástól függ, de az egyik legmeglepőbb az, hogy az RND(erő)*sebzéskompenzáció van a képletben, ami azt eredményezi, hogy 500-as erőnél 1 és 500 is lehet. Ergó ha a fegyverek alap sebzése még krittel (csak a fegyverre hat) is kicsi az erőbónuszhoz képest, akkor lazán előfordulhat, hogy kritelve kevesebbet sebzel jelentősen nagyobb erővel, mint az ellenfeled... SŐT ugyan ez még meredekebb akkor amikor a random tréfálkozik, és te kritelve kevesebbet sebzel mint az állataid krit nélkül... Ezen esetek mind benne vannak a pakliban!
Se az IQ se a Támadást előnyt nem érdemes 40-nél többel a környezeted felé vinni. Sokkal többet hoz a konyhára, ha a szerencse előnyöd is megvan hozzá. A támadás előnyél: támadás+szinted áll szemben az ellenfél védelmével.
Kriteknél a sikeres krit varázslat valami 10-15 taumaturgiányi hatást jelent, míg a krit ütés CSAK a fegyvered sebzéséből dobott értéket duplázza!
Mindezt egyszer már összefoglaltam Wikin...
Dátum: 2013.04.01. 00:05:57
Amennyiben nem vagy bill bajnok, vagy hasznosabban is el akarod tölteni az idődet, úgy feltelepíted a kalandwikit...
Dátum: 2013.03.30. 19:46:22
Aurri ez a működési mechanizmus a hivatalos verzió. De ne kérd tőlem, hogy emlékezzek rá, hogy Találkozós fórum/írásos fórum/levelezés alapján van-e az infó, mert nem emlékszem már...
Dátum: 2013.03.30. 16:43:56
~: megközelítőleg
De átírtam, hogy ne tudj kötekedni
De átírtam, hogy ne tudj kötekedni
~10 (Magas szinten, de ez csak következtetés!)
Dátum: 2013.03.30. 16:42:25
A szerencse szerepe brutális egy csata lefolyása szempontjából, de csak akkor, ha drasztikus erő különbségek vannak a 2 karakter közt. Ha valakinek van 40++ támadás és 40++ iq előnye az ellenfelével szemben, de a szerencséje kisebb, akkor több tízmillió lét az "ablakba" tett, mert csak +20 tám és +20 iq "működik" a harc során.
Ugyan így visszafelé is működik a dolog, amikor drasztikus taumaturgiával és minimális iq-val jön egy építő karakter szembe, és 30%-ban belövi a többtízezres spelleket, hiába van 900 IQ előnye a sértettnek... Közelharcban se szerencsés küldizni ilyen "farm" karaktereken, mivel 30%-ban nem tudsz kábítani/kritikusozni, hiába a drasztikus tul előnyöd.
V3-on volt is ilyen karakter, és komoly állat gyilkolást tudott végezni vele. Valamint entitást ölni is lehet szerencséből ugyan ilyen taktikával.
Ugyan így visszafelé is működik a dolog, amikor drasztikus taumaturgiával és minimális iq-val jön egy építő karakter szembe, és 30%-ban belövi a többtízezres spelleket, hiába van 900 IQ előnye a sértettnek... Közelharcban se szerencsés küldizni ilyen "farm" karaktereken, mivel 30%-ban nem tudsz kábítani/kritikusozni, hiába a drasztikus tul előnyöd.
V3-on volt is ilyen karakter, és komoly állat gyilkolást tudott végezni vele. Valamint entitást ölni is lehet szerencséből ugyan ilyen taktikával.
Dátum: 2013.03.30. 16:34:52
--: kevesebb és még kevesebb, vagy valami ilyesmi
A szerencse esélyt befolyásoló mértékéről SEMMILYEN BIZTOS, HIVATALOS információ nincs! Ez az egy biztos.
Többször kérdeztem Baratyt és Miklóst is és közelítő értékek alapján jött ki, hogy magas szinten valszeg kevesebb szerencse is elég mint magas szinten, de ez csak "következtetés" mindenféle reklamációkból és elvi levezetések során elejtett %-os értékekből!
Azaz elképzelhető az, hogy alacsony szinten 3 szerencse 1 % magas szinten meg már csak 1 szerencse kell 1%-hoz hasonlatosan a szinttávolság, ütés range és LÉ csökkentés összefüggéssel...
A szerencse esélyt befolyásoló mértékéről SEMMILYEN BIZTOS, HIVATALOS információ nincs! Ez az egy biztos.
Többször kérdeztem Baratyt és Miklóst is és közelítő értékek alapján jött ki, hogy magas szinten valszeg kevesebb szerencse is elég mint magas szinten, de ez csak "következtetés" mindenféle reklamációkból és elvi levezetések során elejtett %-os értékekből!
Azaz elképzelhető az, hogy alacsony szinten 3 szerencse 1 % magas szinten meg már csak 1 szerencse kell 1%-hoz hasonlatosan a szinttávolság, ütés range és LÉ csökkentés összefüggéssel...
Dátum: 2013.03.30. 13:00:00
???
Miklós már publikálta, hogy működik a szerencse, és milyen hatása van a harcrendszerre. A mérték nincs csak tisztázva...
Wikin össze is foglaltam:
Azaz nem értem mi az értetlenkedés oka nálad:
Ha (10-30-al?) nagyobb a szerencséd, és van 40++ iq+szint előnyod akkor van 90%-od a spell sikerére.
Ha (10-30-al?) nagyobb a szerencséd, és van 20-- iq+szint hátrányod, akkor 30%-os esélyed van a spell bejöveteli esélyére.
Ha (10-30-al?) kisebb a szerencséd, és van 20++ iq+szint előnyod akkor van 70%-od a spell sikerére.
Ha (10-30-al?) kisebb a szerencséd, és van 40-- iq+szint hátrányod, akkor 10%-os esélyed van a spell bejöveteli esélyére.
Minden köztes esetben CSAK az IQ+karakter szint különbségek számítanak! Azaz amíg +-20 csak a 2 karakter IQ különbsége, addig tök mindegy a szerencsék hogy aránylanak egymáshoz!
Miklós már publikálta, hogy működik a szerencse, és milyen hatása van a harcrendszerre. A mérték nincs csak tisztázva...
Wikin össze is foglaltam:
A minimális és maximális találati esély mind varázslásnál, mind közelharcban limitálva van 20 és 80%-ban! Ez a felek szerencse különbsége ?-anként 1%-al módosíthatja maximum 10%-al!
A varázslat bejöveteli esélye alapból 50%, amit a 2 karakter iq különbsége (A szintkülönbséget is bele kell venni!) módosít, majd a szerencse ezt az értéket minimalizálhatja/maximalizálhatja a már leírt módon!
A smaragd bónusz megközelítőleg 10% bónusz sebzésben jelentkezik, és valahol +10 iq-nál maximalizál a szintek előrehaladtával
A smaragd bónusz megközelítőleg 10% bónusz sebzésben jelentkezik, és valahol +10 iq-nál maximalizál a szintek előrehaladtával
A közelharci találat esélye alapból 50%, amit a 2 karakter támadás és védelem különbsége módosít, majd a szerencse ezt az értéket minimalizálhatja/maximalizálhatja a már leírt módon!
A karakter támadásához hozzáadódik az aktuális szintje.
A karakter támadásához hozzáadódik az aktuális szintje.
Azaz nem értem mi az értetlenkedés oka nálad:
Ha a magas szerencse tényleg csak a lehetőséget adja meg a 90% elérésére, de ehhez kell a 40 IQ különbség is, akkor hogyan működik a minimum találati esély változása? Ezt a logikát követve a 30% minimum találati esélyhez sem lenne elég a sokkal nagyobb szerencse, nem lehetne akármennyivel kisebb az IQ-m mint az ellenfélé.
Ha (10-30-al?) nagyobb a szerencséd, és van 40++ iq+szint előnyod akkor van 90%-od a spell sikerére.
Ha (10-30-al?) nagyobb a szerencséd, és van 20-- iq+szint hátrányod, akkor 30%-os esélyed van a spell bejöveteli esélyére.
Ha (10-30-al?) kisebb a szerencséd, és van 20++ iq+szint előnyod akkor van 70%-od a spell sikerére.
Ha (10-30-al?) kisebb a szerencséd, és van 40-- iq+szint hátrányod, akkor 10%-os esélyed van a spell bejöveteli esélyére.
Minden köztes esetben CSAK az IQ+karakter szint különbségek számítanak! Azaz amíg +-20 csak a 2 karakter IQ különbsége, addig tök mindegy a szerencsék hogy aránylanak egymáshoz!
Dátum: 2013.03.30. 08:56:55
30 szerencse különbözettel (Birka alapján)
Na ezt azért erősen átgondolnám. A mai napig nem hangzott el hivatalos álláspont, hogy +-1% módosításhoz mennyi szerencse kell.
Dátum: 2013.03.28. 22:15:28
Csak "öregebb" világra lehet mozogni!
V5-->V3 vagy -->V2 vagy -->V1
V3-->V2 vagy -->V1
V2-->V1
V1-->SEHOVA
Azaz nincs oda-vissza lépegetésről szó! Egyszer elindulsz, és vissza se nézel...
A kódot úgy készítettük el, hogy csak az újabb világokról lehet a régebbiekről mozogni (tehát V5-ről bárhová, V3-ról V1,V2-re, V2-ről V1-re).
V5-->V3 vagy -->V2 vagy -->V1
V3-->V2 vagy -->V1
V2-->V1
V1-->SEHOVA
Azaz nincs oda-vissza lépegetésről szó! Egyszer elindulsz, és vissza se nézel...
Ez enne az "újoncok" megsegítése... Akinek sok relikje van az a semmiért (lássuk be a térkép event alatt semmit nem kell csinálnod...) kap 3 kupont!
Én egy kis "rutintalanságot" érzek a dologban. A helyett, hogy 1-2-3 relikvia kupont lehetne nyerni (Amennyiben már van mithril kuponod abból a fajta kufárból!), belementek ebbe a csiki-csukiba...
Dátum: 2013.03.24. 11:17:33
Behalás volt ez a futam
Dátum: 2013.03.19. 17:54:59
Dátum: 2013.03.19. 17:40:09
http://vegzetur.wikidot.com/vilag3
A képletek jók a siteon, lehet számolgatni...
ha valakinek bazi jó a nyert/vesztet csata aránya, akkor gond nélkül össze lehet hozni franko veszteséget
A képletek jók a siteon, lehet számolgatni...
ha valakinek bazi jó a nyert/vesztet csata aránya, akkor gond nélkül össze lehet hozni franko veszteséget
Dátum: 2013.03.18. 19:59:03
Abban a pillanatban még az volt a biztos infó, de a játékosok "kisírták" a sok kéréssel Miklós déli döntését, és már nem az a legközelebbi...