A CSP-ből utólag visszakapott LE-t nem kell hozzáadni a nyereséghez, azt már egyszer megtette a statok kiszámolásánál. Tök mindegy ki mennyi bónuszt kap vadászatra meg ország boltjára. Ott a nyereményed, számold ki az mennyi LE (ha jól gondolom ezt Cras táblázata is bugmentesen megteszi). NYereség= statokból befolyt LE - töltés (+drakónok utáni azonnal kapott LE?). LE/TP= Nyereség/drakónok TP-je. És pont. Vagy rosszul látom? Ha a Cras táblázatából a statos rész nem bugzik, akkor ebből ki lehet számolni egyszerűen az adatokat.
Az viszont mindig nem tiszta hogy a drakónok utáni azonnali LE-vel számol-e bármelyik táblázat. Az nettó nyereség (feltéve ha nem kerül utólag levonásra, ami nekem még mindig nagyon erősen rémlik az utolsó eventről).
Hozzászólások - Aurri
Dátum: 2012.11.14. 11:14:55
Dátum: 2012.11.14. 10:34:06
Cras a táblázatodban a CSP-ből kalkulált LE-t Mire érted? (Ugye a Landi automatikusan adott kb vadászatnyi LE-t, és buktál 2 CSP-nyit, amit később ír jóvá.)
Dátum: 2012.11.14. 09:57:46
Offs nekem a tiédet az eset32 letiltja (karantén, törlés, csúnya felkiáltójelek). Csak gondoltam szólok...
Dátum: 2012.11.13. 22:05:14
Köszi
Dátum: 2012.11.13. 21:58:34
Cras: nem lehetne megoldani egy "gyógy-verziót" is azon usereknek akik nem írogatták egyesével a drakikat az elejétől? Itt a b-táblázatodba csupán két adatot kellene beírni: leölt xenók, össz betöltött LE (ami asszem effektív LE x kari szint). Mindig írogatni egyesével max annyiban van értelme,(ha jól értem) hogy lehet 1-2 szint eltérés a sárkányok szintjében, de ha ez megegyező a kari szintjével elhanyagolható eltérés lesz a végeredményben és jóval kevesebbet kell töltögetni is. Már ha megoldható és jól értem egyáltalán.
Dátum: 2012.11.13. 17:00:14
[OFF]Cras: Azt mesélik, a piramis 9. szintjét neked kell felépíteni őskövekből. De nem para, mert ha igaz a pletyka már 5 borzalom-csomaggal és 15 dekrétummal kiváltható.
[/OFF]
[/OFF]
Dátum: 2012.11.13. 11:50:09
Legendák hagyatéka.
Ezt a kalandot keresem, ha valaki netán belebotlik kérem írja fel ide, vagy a wikire. Köszi.
Ezt a kalandot keresem, ha valaki netán belebotlik kérem írja fel ide, vagy a wikire. Köszi.
Dátum: 2012.11.12. 21:28:42
A portya eddig sem volt EH/VF függő volt. Aki jól portyázik, az minimálisan profitál az EH-ből, és fordítva: az használja ki legeffektívebben az EH-t, aki nem tud eredményesen portyázni. Birka elég jól leírta (megint) miért nem éri meg még most sem EH-ra váltani, ha valaki a jó LE/TP-re hajt. A VF LE/TP duplázós előnyeihez képest (gondoljatok csak a mostani eventre) az EH csupán aprópénzt ad.
Én támogatom Quellon felvetéseit.
Én támogatom Quellon felvetéseit.
Dátum: 2012.11.12. 20:34:22
Yasmina: Így már érthető. Bár ezek szerint rossz szinthatáron volt, tudomásom szerint a V1-en a legnagyobb a játékosállomány.
Dátum: 2012.11.12. 19:55:55
Idézet: Yasmina - 2012.11.12. 15:04:47
Kicsit másak a fogalmaink, így inkább nem is mennék ebbe bele.
Ariel. Hidd el abba is beleegyeznék örömmel. Ha igazad lenne a "dinamikus igényreakcióról", vagy legalább a probléma megfogalmazódott volna hamarabb, akkor most nem lenne ekkora a szakadék a szövik epikus kincsei között, és ez a topic (és a szavazás) sem jött volna létre.
Idézet: Aurri - 2012.11.12. 15:00:15
Yasmina: Hogy tud a V1 ellaposodni, a V3-hoz képest? Főleg portyás kariként?
Talán mert nem én voltam az élelmezési lánc csúcsán és így a középmezőnyben, hiába voltam jó pók, voltak nálam magasabb szinten jóval keményebb pókok.....
Yasmina: Hogy tud a V1 ellaposodni, a V3-hoz képest? Főleg portyás kariként?
Talán mert nem én voltam az élelmezési lánc csúcsán és így a középmezőnyben, hiába voltam jó pók, voltak nálam magasabb szinten jóval keményebb pókok.....
Kicsit másak a fogalmaink, így inkább nem is mennék ebbe bele.
Ariel. Hidd el abba is beleegyeznék örömmel. Ha igazad lenne a "dinamikus igényreakcióról", vagy legalább a probléma megfogalmazódott volna hamarabb, akkor most nem lenne ekkora a szakadék a szövik epikus kincsei között, és ez a topic (és a szavazás) sem jött volna létre.
Dátum: 2012.11.12. 15:44:33
Ezt akkor most viccnek veszem.
Dátum: 2012.11.12. 15:00:15
Akkor félreértettem, de az is egy jó megoldás amit Te írsz. Bár egy dinamikusan változó határ talán hosszabb életű. Az biztos hogy ez a mondat ihletett meg, még ha kicsit félre is értettem.
Yasmina: Hogy tud a V1 ellaposodni, a V3-hoz képest? Főleg portyás kariként?
Yasmina: Hogy tud a V1 ellaposodni, a V3-hoz képest? Főleg portyás kariként?
Dátum: 2012.11.12. 14:31:38
Üdv,
Sokat gondolkodtam azon mi lehet a probléma, amikor feljött ez az epikus dolog. A probléma nagyon összetett, sok minden eszembe jutott, de végül Ariel egyik kommentej nyitotta fel a szemem. Az epikusok 2 sorozatonként lépnek táblát. MIért is került ez anno bevezetésre? A nagy szövik lassítása végett (kvázi egy újabb AZúr Légió nerf volt, a Behónak legyen ideje leprogramozni az új cuccokat) Egyértelműen ez a probléma jelneleg, sok évvel a nerf bevezetése után, a fő ludas a Grand Canonnyi szakadék miatt a szövik epikus ütési kapacitása között. A nagyoknak 10 nap helyett 20 nap (optimális eset), egy közepes szövinek 70 helyett 140!!! (reális eset) Qrwára nem mindegy ám! Ami anno a nagy szövikk lassításra került bevezésre, az ma a közepes-ki szöviknek lett órisási szívatás.
Néhány adat: V1-en az első 5-ből 4 gyémántszövetség a 115-120-as epikus tárgyaknál jár, és ennél önerőből képtelen is lenne előrébb jutni. A legerősebb gyémánt szövi a 170-175-ös epikek körül járhat (közel kétszer annyi leölt epikussal mint a másik 4 szövi), az Azúr Légió 200 felett van. Összesen 6 szövi van, ahol a 120-as cuccok felett járnak (ők viszont jóval efelett vannak). Ez rettenetesen kevés.
Egy középerős szöviben játszom(14. a toplistán tehát még jó helyzetben is vagyunk sokakhoz képest!), mi heti egy epikus ütőkapacitással tudunk jelenleg haladni (igencsak izzadva), így tartunk a 115-ös kincseknél. Azaz 5 hónaponta(!) ugrunk egyetlen kincstáblát. EZ elképesztően sok idő! És jónéhány szövetség küzd ezzel a problémával. A nagy szintű tagokat leigazolja a top 6-7 szövetség, a közép-és kis szövik epikussal meg beragadnak.
--> JAVASLAT: A kincstábla lassítás csak a nagy ütőkapacitású szövikre éljen. Ezt ay mindenkori top szövihez (Azúr Légió..) kell bemérni, vagy a top 6 leölt szövetséghez(mondjuk top szövihez képest -100-150 epikusig - ezt finomhangolni kell nyilván).
Látható hogy van 5-6 kiugró szövi, a többi utánuk kullog. Nekik fel kellene oldani ezt a korlátot, ami eredetileg sem a kisszövik szívatására volt, mert minél tovább így marad annál tovább mélyíti a problémát! Ez vitathatlatlan és ezen szerintem igen sürgősen változtatni kell, a jövőben ez jóval igazságtalanabb különbségeket szülhetne a szövik között, +90-es korlát ide vagy oda! AZ igazi probléma itt van!
Bocs a kisregényért, remélem van akinek átjön és támogatja a dolgot. Eza javaslat az eredeti nerffel ellentétben senkitől nem vesz el semmit, csak ad és kicsit megpróbálja összerázni a szétnyíló különbségeket a nagy és közepes szövik között. (Miklósnak átküldtem).
Sokat gondolkodtam azon mi lehet a probléma, amikor feljött ez az epikus dolog. A probléma nagyon összetett, sok minden eszembe jutott, de végül Ariel egyik kommentej nyitotta fel a szemem. Az epikusok 2 sorozatonként lépnek táblát. MIért is került ez anno bevezetésre? A nagy szövik lassítása végett (kvázi egy újabb AZúr Légió nerf volt, a Behónak legyen ideje leprogramozni az új cuccokat) Egyértelműen ez a probléma jelneleg, sok évvel a nerf bevezetése után, a fő ludas a Grand Canonnyi szakadék miatt a szövik epikus ütési kapacitása között. A nagyoknak 10 nap helyett 20 nap (optimális eset), egy közepes szövinek 70 helyett 140!!! (reális eset) Qrwára nem mindegy ám! Ami anno a nagy szövikk lassításra került bevezésre, az ma a közepes-ki szöviknek lett órisási szívatás.
Néhány adat: V1-en az első 5-ből 4 gyémántszövetség a 115-120-as epikus tárgyaknál jár, és ennél önerőből képtelen is lenne előrébb jutni. A legerősebb gyémánt szövi a 170-175-ös epikek körül járhat (közel kétszer annyi leölt epikussal mint a másik 4 szövi), az Azúr Légió 200 felett van. Összesen 6 szövi van, ahol a 120-as cuccok felett járnak (ők viszont jóval efelett vannak). Ez rettenetesen kevés.
Egy középerős szöviben játszom(14. a toplistán tehát még jó helyzetben is vagyunk sokakhoz képest!), mi heti egy epikus ütőkapacitással tudunk jelenleg haladni (igencsak izzadva), így tartunk a 115-ös kincseknél. Azaz 5 hónaponta(!) ugrunk egyetlen kincstáblát. EZ elképesztően sok idő! És jónéhány szövetség küzd ezzel a problémával. A nagy szintű tagokat leigazolja a top 6-7 szövetség, a közép-és kis szövik epikussal meg beragadnak.
--> JAVASLAT: A kincstábla lassítás csak a nagy ütőkapacitású szövikre éljen. Ezt ay mindenkori top szövihez (Azúr Légió..) kell bemérni, vagy a top 6 leölt szövetséghez(mondjuk top szövihez képest -100-150 epikusig - ezt finomhangolni kell nyilván).
Látható hogy van 5-6 kiugró szövi, a többi utánuk kullog. Nekik fel kellene oldani ezt a korlátot, ami eredetileg sem a kisszövik szívatására volt, mert minél tovább így marad annál tovább mélyíti a problémát! Ez vitathatlatlan és ezen szerintem igen sürgősen változtatni kell, a jövőben ez jóval igazságtalanabb különbségeket szülhetne a szövik között, +90-es korlát ide vagy oda! AZ igazi probléma itt van!
Bocs a kisregényért, remélem van akinek átjön és támogatja a dolgot. Eza javaslat az eredeti nerffel ellentétben senkitől nem vesz el semmit, csak ad és kicsit megpróbálja összerázni a szétnyíló különbségeket a nagy és közepes szövik között. (Miklósnak átküldtem).
Dátum: 2012.11.12. 00:52:55
Idézet: Yasmina - 2012.11.11. 22:36:48
Miért, nem csak V1 van?
A V1-en nincs karakterem
Miért, nem csak V1 van?
Dátum: 2012.11.09. 20:08:29
Régen olvastam ennyire tanulságos sztorit. Köszönet érte. Bevallom a a hosszú és meggyőző védőbeszéd után én is hajlamos voltam elhinni az ártatlanságot.
A bugkihasználásról: szerintem ez tipikusan olyan játék -no offense!- ami tele van rejtett "hibás tervezéssel", csak meg kell találni őket. Embere váltogatja, hogy ezt hajlandó-e észrevenni, kihasználni, hogy bugként vagy áldásos kiskapuként kezeli. Sok dolog szerintem a mai napig így megy a játékban (értsd: eredetileg nem erre lett kitalálva), de lehet sem a játékvezetők, sem maguk a játékosok nem tudnak róla, mert már annyira evidenssé vált.
Viszont a végtelen exploit más tészta, ezt nem tudod kimagyarázni (legyen szó őskőről, LE-ről, dukátról, vagy LGY-ről - már mindre volt próbálkozás a VU történetében). Az ilyen végtelenítések mindenhol egyértelmű csalásnak minősül, nem ismerek kivételt (még a jó Doomban is az volt az IDDQD-IDKFA, pedig azt a legtöbben így tolták :-) ). Ettől függetlenül, vagy pontosan ezért illene az ilyen hibákra sokkal komolyabban odafigyelni a kiadónak, hogy hasonlóak ne fordulhassanak elő.
A bugkihasználásról: szerintem ez tipikusan olyan játék -no offense!- ami tele van rejtett "hibás tervezéssel", csak meg kell találni őket. Embere váltogatja, hogy ezt hajlandó-e észrevenni, kihasználni, hogy bugként vagy áldásos kiskapuként kezeli. Sok dolog szerintem a mai napig így megy a játékban (értsd: eredetileg nem erre lett kitalálva), de lehet sem a játékvezetők, sem maguk a játékosok nem tudnak róla, mert már annyira evidenssé vált.
Viszont a végtelen exploit más tészta, ezt nem tudod kimagyarázni (legyen szó őskőről, LE-ről, dukátról, vagy LGY-ről - már mindre volt próbálkozás a VU történetében). Az ilyen végtelenítések mindenhol egyértelmű csalásnak minősül, nem ismerek kivételt (még a jó Doomban is az volt az IDDQD-IDKFA, pedig azt a legtöbben így tolták :-) ). Ettől függetlenül, vagy pontosan ezért illene az ilyen hibákra sokkal komolyabban odafigyelni a kiadónak, hogy hasonlóak ne fordulhassanak elő.
Dátum: 2012.11.09. 16:56:41
500 Ősdrágakő (Vadászat során ha óriás méretű szörnyet ejtesz el, automatikusan elhasználsz egy ősdrágakövet, és 50%-kal több LE-t kapsz. (VF ezt a bónuszt nem növeli.))
Mintha ez sem így lett volna.
Mintha ez sem így lett volna.
Dátum: 2012.11.08. 20:46:16
Az sem fairplay. Egy másik játékban még a VU előtt a legnagyobb őskő mentes ("free") klán vezetője voltam hosszú ideig, úgy próbáltunk talpon maradni a "prémesek" (őskövesek) között, hidd el tudom mi az a fair play. Ha engem kérdezel én az összes ősköves tápot is megszüntetném bajnokin (annak ellenére hogy most rendesen költök a játékra), na de az már egy egészen másik műfaj lenne.
szerk.: Ricskosznak ment.
A nagyszövis témára (utoljára): lehet megérdemli, lehet jó fej, lehet sokba kerül(t) beépülni, leeht sokat izzadtak érte a szövitársak, az is igaz hogy mindenkinek módjában áll nagyobb szövibe menni (bár ezt inkább ne feszegessük). De attól még helyzeti előny marad, azokkal szemben akik nem top szöviben vannak, akárhogy ragozzuk.
szerk.: Ricskosznak ment.
A nagyszövis témára (utoljára): lehet megérdemli, lehet jó fej, lehet sokba kerül(t) beépülni, leeht sokat izzadtak érte a szövitársak, az is igaz hogy mindenkinek módjában áll nagyobb szövibe menni (bár ezt inkább ne feszegessük). De attól még helyzeti előny marad, azokkal szemben akik nem top szöviben vannak, akárhogy ragozzuk.
Dátum: 2012.11.08. 20:03:18
Ha valaki mondjuk +50 bónuszt kap IQ-ra és támadásra, egy másik tag +100-et (nem elrugaszkodott példát írtam), mert erősebb szöviben van, az szerinted komoly taktikázás és agytorna eredménye, vagy helyzeti előny?
Dátum: 2012.11.08. 19:41:39
Hát adtunk egy pofont a xarnak
Azért hogy ne kegyen teljesen értelmetlen a szavazás (ami most kb arról szól amiről emlékezetes népszavazásunk, "szívassuk meg magunkat, avagy mégsem?"), legalább felmerült az ügy kapcsán pár használható ötlet és régi téma ami jó lenne ha nem merülne feledésbe. Pl. hogy a kisebb ütőkapacitású szövik 20 helyett 10 epikenként léphetnének táblát (ha jól értettem Ariel javaslatát) nagyon tetszetős, de a sűrűbben hívható VH (rövidebb termelődési idő) és a fairplay bajnoki (nincs extrém epikus és épületbónusz) is jól hangzik.
Azért hogy ne kegyen teljesen értelmetlen a szavazás (ami most kb arról szól amiről emlékezetes népszavazásunk, "szívassuk meg magunkat, avagy mégsem?"), legalább felmerült az ügy kapcsán pár használható ötlet és régi téma ami jó lenne ha nem merülne feledésbe. Pl. hogy a kisebb ütőkapacitású szövik 20 helyett 10 epikenként léphetnének táblát (ha jól értettem Ariel javaslatát) nagyon tetszetős, de a sűrűbben hívható VH (rövidebb termelődési idő) és a fairplay bajnoki (nincs extrém epikus és épületbónusz) is jól hangzik.
Dátum: 2012.11.08. 09:00:13
Azért azt tisztázzuk ki kerül valójában hátrányba a tervezet bevezetésével, mert úgy látom mint a legtöbb nerfnél itt is képzavar van sokaknál. Pontosan azok akiknek eddig _nem_ adatott meg hogy mondjuk 100. szinten 200-as epikus tárgyakkal rohangáljanak. Akik eddig megtehették azoknak csupán lestoppolják az eddig a tápos epikcuccok által megszerzett előnyeit. (a láthatatlan nerf sem azokat szivatta meg, akik azelőtt másfél évig tolták, hanem azokat akik soha többé nem élhettek vele. A bubis kibúvótól most tekintsünk el, az egyik legszerencsétlenebb megoldás ami valaha megszületett). Persze fájdalmas valamiről lemondani ami már a birtokunkban van, sokkal könnyebb arról ami még nincs és már soha nem is lesz. Ettől függetlenül mégis ez utóbbiak járnak rosszabbul hosszú távon.
A legtöbb nerfnél ez van/volt/lesz, ezért kell(ene) finoman kezelni ezeket a dolgokat.
Idéznék a fórumunkról:
"Ez a módosítás 4 évet késett, ismét egy olyan dolog amit a topprek"kihasználtak" és idővel lekorlátozzák." (gondolom itt a top szövetségek tagjaira gondolt)
A legtöbb nerfnél ez van/volt/lesz, ezért kell(ene) finoman kezelni ezeket a dolgokat.
Idéznék a fórumunkról:
"Ez a módosítás 4 évet késett, ismét egy olyan dolog amit a topprek"kihasználtak" és idővel lekorlátozzák." (gondolom itt a top szövetségek tagjaira gondolt)