Hozzászólások - Dozer
Dátum: 2011.03.27. 23:14:35
buta vagy
Ha esetleg játszol V3-on keress meg nyugodtan elbeszélgetek veled (Leonard vagyok)
Mivel a tisztesség úgy kívánja azért pár kijelentésedre reagálok:
"A fikázáson kívül nem sokat tudsz felmutatni:"
Persze V1-en nem.. Nem is játszottam ott soha.. Na de nem csak V1-ből áll a játék nemde?
"mint írtad, vezettél valami szövetséget..."
Mikor írtam hogy vezettem? Azt írtam hogy vezetek Értelmezzük a leírtakat ha kérhetem...
"hogy befut egy top 3-as sebzés?"
Tényleg buta vagy Elvből nem indulnék abban a kategóriában... Eddig 4 bajnoki torna volt a speciális V4-en! Mind a 4-et nyertük
"Verheted a melled, de: az áthozott karakterekről tudjuk, hogy nem sok örömet jelentenek gazdáiknak"
Nézd meg pl. Khaoszt V3-on.. tényleg nagyon gyenge
"A tucatjátékos kifejezés alatt azt értjük, hogy 12 egy tucat, vagyis van olyan másik is!"
Akkor te is tucatjátékos vagy nemde?
"akinek még kémkarakterre sem futja V2-n"
Ez nekem szólt? Azért regeljek V2-re hogy téged nézzelek?
"csak mert valamikor volt egy szövetséged"
Ismét értelmezési probléma, köszönöm a csapat él és virul V3-on
"Összefoglalva: nagy buli, mikor betéved valami V1-es veterán nagy pofával ("fejlesztési tervezetem megállta a helyét") és -bár a játékot nem bírta idegekkel- a haverját(szövetségi társát? mindegy is!) védve itt szerepel!"
SOHA érted SOHA nem játszottam V1-en Ezt honnan a fenéből vetted? Te is ilyen kombináló ember vagy? Felépítesz magadban egy elképzelt történetet és az már úgy is van???
Buta vagy és felületes... szövegértelmezési problémáid is vannak...
A magánéletem pedig köszönöm megvan!
Dátum: 2011.03.27. 19:41:17
Birka fogsz még statisztikákat csinálni nekünk minden hónap elsején?
Vagy ne számítsunk már rá?
Vagy ne számítsunk már rá?
Dátum: 2011.03.27. 19:09:42
Már hajnalban is kicsit furcsa volt ez az egész Xena dolog, de korántsem sejtettem hogy ennyire...
Xena a vádaskodásaidnak kb a 75%-át megdöntötték elég egyértelműen, a maradék kb 25%-ot meg már nem hiszem el...
Pár érdekesség:
Xena: A harmadik világ építőversenyét tudtommal nem te nyerted!
Yaksee: Igen, én lettem a második Cras mögött...
Tehát legjobb esetben is csak a 3. hely volt a tiéd nemde??? Bár sokaknak ez felér egy győzelemmel...
Xena: Nos, nyilván komoly vád ez részemről, hiszen szinte az értelmi képességeidet kérdőjelezem meg...
Ez eléggé visszafelé sült el így utólag...
Xena: Emlékszem egyébként rád is, az eddigi ténykedésedre! Semmi emlékezetest nem nyújtottál...
Az első helynél mi a jobb??? a nulladik???
Xena: a biztosnak hitt medálért jönnek és ez most nem lesz meg!
2, 50. szinten induló világon ügyködtem és mindkét fejlesztési tervezetem megállta a helyét, a tulajdonos áttudta hozni a karakterét V3-ra... Ez a kijelentés inkább humoros mintsem elgondolkodtató, szeretném ha alátámasztanád konkrét számításokkal mert nagyon kíváncsi lennék rá... Enélkül csak a sértődöttség beszél belőled szerintem, semmi több...
"Ne sztároljuk már Craslorg-ot, jó?
Egy tucatjátékos a topban. 20 szinttel lentebb is jobbak vannak."
Ekkora ellentmondást ritkán olvasok Akkor most TOP, vagy tucat?? Ha valaki a TOP-ban van (akár szintben, akár TÖ-ben akár bármiben) az már NEM tucatjátékos! Hogy más taktikán van esetleg és nem "fél évente" lép egy szintet??? Tudod ez olyan dolog hogy ha majd TE egyszer felérsz oda szintben, akkor esetleg kritizálhatsz... addig viszont inkább maradj csöndben...
Sőt úgy összességében inkább maradj csöndben ha kérhetem
Tudod van egy olyan mondás: Ha csöndben maradtál volna bölcs maradtál volna... Minden egyes írásodat végigolvastam és egyre humorosabbak, de semmi több sajnos
Egy valami azért van bocsánat: Minden írásodban benne van a sértődöttség... Harapsz mindenkit aki egy kicsit is szembeszáll veled...
Xena a vádaskodásaidnak kb a 75%-át megdöntötték elég egyértelműen, a maradék kb 25%-ot meg már nem hiszem el...
Pár érdekesség:
Xena: A harmadik világ építőversenyét tudtommal nem te nyerted!
Yaksee: Igen, én lettem a második Cras mögött...
Tehát legjobb esetben is csak a 3. hely volt a tiéd nemde??? Bár sokaknak ez felér egy győzelemmel...
Xena: Nos, nyilván komoly vád ez részemről, hiszen szinte az értelmi képességeidet kérdőjelezem meg...
Ez eléggé visszafelé sült el így utólag...
Xena: Emlékszem egyébként rád is, az eddigi ténykedésedre! Semmi emlékezetest nem nyújtottál...
Az első helynél mi a jobb??? a nulladik???
Xena: a biztosnak hitt medálért jönnek és ez most nem lesz meg!
2, 50. szinten induló világon ügyködtem és mindkét fejlesztési tervezetem megállta a helyét, a tulajdonos áttudta hozni a karakterét V3-ra... Ez a kijelentés inkább humoros mintsem elgondolkodtató, szeretném ha alátámasztanád konkrét számításokkal mert nagyon kíváncsi lennék rá... Enélkül csak a sértődöttség beszél belőled szerintem, semmi több...
"Ne sztároljuk már Craslorg-ot, jó?
Egy tucatjátékos a topban. 20 szinttel lentebb is jobbak vannak."
Ekkora ellentmondást ritkán olvasok Akkor most TOP, vagy tucat?? Ha valaki a TOP-ban van (akár szintben, akár TÖ-ben akár bármiben) az már NEM tucatjátékos! Hogy más taktikán van esetleg és nem "fél évente" lép egy szintet??? Tudod ez olyan dolog hogy ha majd TE egyszer felérsz oda szintben, akkor esetleg kritizálhatsz... addig viszont inkább maradj csöndben...
Sőt úgy összességében inkább maradj csöndben ha kérhetem
Tudod van egy olyan mondás: Ha csöndben maradtál volna bölcs maradtál volna... Minden egyes írásodat végigolvastam és egyre humorosabbak, de semmi több sajnos
Egy valami azért van bocsánat: Minden írásodban benne van a sértődöttség... Harapsz mindenkit aki egy kicsit is szembeszáll veled...
Dátum: 2011.03.27. 04:46:16
Hűha
Szövetségi vezetés pro és kontra, alkalmas-nem alkalmas...
Szövetségi vezetőként (bár nem V4-en) azt mondom bárcsak ilyen egyszerű lenne ez a történet
Xena tudsz róla valamit, hogy amikor ez az "önjelölt" vezető az élre állt a fiával együtt, akkor volt bárkinek is kifogása ellene?
Mert ha nem akkor 2 dolog lehetséges:
1. A szövetségi tagok nem nagyon foglalkoznak a vezető kilétével... (Győztes csapat az ilyen? kétlem..)
2. Elfogadják a vezető útmutatásait, ebben az esetben a te felháborodásod alaptalan...
Írásod alapján neked az a bajod hogy a szövetség vezetője (most teljesen mindegy melyik esetet nézzük) megkért arra hogy a kémkedést fejezd be ha a csapat tagja akarsz lenni... Mivel te is világosan leírtad hogy ez amúgy nem sokat számít, miért nem lehetett elfogadni?
Szövetségi vezetőként nekem is vannak "hepciáim"... pl: én tiltom a trágár levelezést, nem etikus szóhasználatot még akkor is ha az érintett játékos ilyen levelet kap bárkitől, s szívesen reagálna rá valami szaftosat...
Számít ez a játékban? Előrébb leszünk ha betartjuk? Esetleg hátrébb??? Mégis volt már rá példa hogy emiatt váltunk meg egy tagtól...
Nekem úgy tűnik hogy az "önjelölt vezető" a szabályokat világosan letette... Az hogy te ezt nem fogadod el, téged is minősít nem?
Az pedig hogy ki-mit tett az előző V4-eken fölösleges firtatni... Új szerver, új összeállításban, pár régi "maggal" együtt...
Szövetségi vezetés pro és kontra, alkalmas-nem alkalmas...
Szövetségi vezetőként (bár nem V4-en) azt mondom bárcsak ilyen egyszerű lenne ez a történet
Xena tudsz róla valamit, hogy amikor ez az "önjelölt" vezető az élre állt a fiával együtt, akkor volt bárkinek is kifogása ellene?
Mert ha nem akkor 2 dolog lehetséges:
1. A szövetségi tagok nem nagyon foglalkoznak a vezető kilétével... (Győztes csapat az ilyen? kétlem..)
2. Elfogadják a vezető útmutatásait, ebben az esetben a te felháborodásod alaptalan...
Írásod alapján neked az a bajod hogy a szövetség vezetője (most teljesen mindegy melyik esetet nézzük) megkért arra hogy a kémkedést fejezd be ha a csapat tagja akarsz lenni... Mivel te is világosan leírtad hogy ez amúgy nem sokat számít, miért nem lehetett elfogadni?
Szövetségi vezetőként nekem is vannak "hepciáim"... pl: én tiltom a trágár levelezést, nem etikus szóhasználatot még akkor is ha az érintett játékos ilyen levelet kap bárkitől, s szívesen reagálna rá valami szaftosat...
Számít ez a játékban? Előrébb leszünk ha betartjuk? Esetleg hátrébb??? Mégis volt már rá példa hogy emiatt váltunk meg egy tagtól...
Nekem úgy tűnik hogy az "önjelölt vezető" a szabályokat világosan letette... Az hogy te ezt nem fogadod el, téged is minősít nem?
Az pedig hogy ki-mit tett az előző V4-eken fölösleges firtatni... Új szerver, új összeállításban, pár régi "maggal" együtt...
Dátum: 2011.03.26. 09:43:51
falra hányt borsó
Dátum: 2011.03.23. 15:45:14
Valami konkrétumot lehet esetleg tudni?
Dátum: 2011.03.19. 17:21:11
negatív aura:
Ha az ellenfél varázslattal megsebez, elszenvedi az okozott sebzés 0,2%-KÁG szakértelem szintenként
helyesírás, javítsátok Baraty
Ha az ellenfél varázslattal megsebez, elszenvedi az okozott sebzés 0,2%-KÁG szakértelem szintenként
helyesírás, javítsátok Baraty
Dátum: 2011.03.16. 11:45:34
Idézet: Taspi - 2011.03.15. 21:46:11
hát persze hogy többet mint egy 30-as
Kétlem hogy 30-on maxos valóságformázással rohangálnának a karakterek
miért tud büyük több ismételhető küldetést csinálni, több PP-t kap?
hát persze hogy többet mint egy 30-as
Kétlem hogy 30-on maxos valóságformázással rohangálnának a karakterek
Dátum: 2011.03.14. 20:34:13
egy Lvl 80-as jó esetben napi 2 dukátot még beszed ismételhető küldetésekből... vagy kérdezd meg Büyüköt, néha megvan az napi 4 is
Innentől kezdve fölösleges a napi 5 csp-s beváltáson rágódni, a dukátok nagy része a küldetésekből és a térkapuból jön...
S ha ezt nézzük igenis nagy jelentősége van a szintnek sajnos...
Innentől kezdve fölösleges a napi 5 csp-s beváltáson rágódni, a dukátok nagy része a küldetésekből és a térkapuból jön...
S ha ezt nézzük igenis nagy jelentősége van a szintnek sajnos...
Dátum: 2011.03.08. 20:58:53
ez van, ezt kell szeretni
bár azt azért kétlem hogy sokan törölnének az aukciós ház miatt... vannak itt nagyobb problémák is
Na de optimisták vagyunk, nyomás előre
bár azt azért kétlem hogy sokan törölnének az aukciós ház miatt... vannak itt nagyobb problémák is
Na de optimisták vagyunk, nyomás előre
Dátum: 2011.03.02. 13:05:35
http://vegzetur.wikidot.com/entitas-csata
Dátum: 2011.02.22. 12:51:17
Miért is?
Dátum: 2011.02.17. 18:54:37
http://www.youtube.com/watch?v=uy9WH9xt8N8&feature=related
zseniális
zseniális
Dátum: 2011.02.16. 13:24:24
A te rendszeredben említett ÉP-s megoldás kiütheti az első két említett problémát, ha idevesszük...
A támadhatósági szintek megnövelésével valamelyest kompenzálható lenne az hogy több csata lehessen egy háborúban... Akadálya nagyon nincs, hiszen egy védő játékos a láthatatlansággal megegyező védelmet kap, s az már pl egy +10-15 szintről jövő támadás ellen hatásos védelmet nyújt a dupla elnyeléssel karöltve...
"Tobb haboprut vivo fel elonyben van"
Így van! Jutalmazzuk már az aktív játékot is ne csak a stázisbubis vadászokat
"ha valaki 12 oraig nem aktiv es automatikusan vedo lesz. Legyen vedo az elso belepeseig, amikor is donthet, hogy valt."
ez finomhangolás...
A támadhatósági szintek megnövelésével valamelyest kompenzálható lenne az hogy több csata lehessen egy háborúban... Akadálya nagyon nincs, hiszen egy védő játékos a láthatatlansággal megegyező védelmet kap, s az már pl egy +10-15 szintről jövő támadás ellen hatásos védelmet nyújt a dupla elnyeléssel karöltve...
"Tobb haboprut vivo fel elonyben van"
Így van! Jutalmazzuk már az aktív játékot is ne csak a stázisbubis vadászokat
"ha valaki 12 oraig nem aktiv es automatikusan vedo lesz. Legyen vedo az elso belepeseig, amikor is donthet, hogy valt."
ez finomhangolás...
Dátum: 2011.02.16. 12:57:13
Sziasztok
Nos kidolgoztam én is egy háborús rendszert, remélem lesznek benne jó gondolatok...
Az alap rendszer maradna a mostani, ami újdonság azt írnám le:
A hadüzenet küldése utáni 12 órában eldönthető lenne hogy ki az aki támadóként és ki az aki védőként kíván részt venni a csatákban!
(Aki nem választ, az automatikusan védőjátékos lenne)
A támadó:
Ő az aki tényleges támadásokkal alakítja a háború kimenetelét
Bónuszok: +10% LE győztes portyára, ismételhető küldetések, állatfejlődés... stb Minden ami egy átlagos portyánál is számít
A védő:
Ő az aki nem kíván konkrétan részt venni a háborúban, de továbbra is támadható maradna, de ő nem indíthatna támadást... (természetesen nem háborús ellenféllel továbbra is portyázhat)
Bónuszok: Láthatatlansággal megegyező védelem a támadások ellen, dupla elnyelés a és varázslatelnyelés (DE CSAK TÁRGYAKBÓL ADÓDÓAKNÁL)
Katakomba: Aki katakombában van a hadüzenet elküldése pillanatában az automatikusan nem vesz részt a háborúban sem támadóként sem védőként... Hadüzenet és a háború ideje alatt nem lehet katakombába vonulni
Szövetségből való kilépés: Ha kilép egy játékos 7 napig nem csatlakozhat szövetséghez... Minden egyes kilépés további 3 nappal növeli ezt a kezdeti 7 napos korlátot...
Háborúk ideje:
-3 nap (Dupla különbség)
-5 nap +50 különbség (A Háború csarnoka szint*2-vel csökkenti ezt az értéket, tehát 5-ös HCS-nál +40-nél már bekövetkezik a kapituláció)
-7 nap +20 különbség (A HCS itt is a fentebb írt módon hat, maxnál +10 stat is elég)
- 10 nap Ha egyik feltétel sem teljesül akkor döntetlennek lesz kikiáltva
Jutalmak:
-NINCS lélekkútból való LE vesztés, viszont a HCS tényleges értékét megkapja a nyertes szövetség.. A HCS negatív értékét nem veszti el a vesztes, tehát semmi hátrány nem éri...
- "Hadúri pontok" ( lentebb már volt jópár példa mikre is lehetne használni)
Háború csarnokával szerezhető LE:
eddig úgy volt hogy ha nem volt a legyőzöttnél megfelelő LE mennyiség akkor automatikusan "töltődött" a HCS.. Most is így lenne de úgy mintha minden egyes játékos rendelkezne EH-val... Azaz ha nem éri el a rablás azt a minimum értéket amit az EH-val kellene, akkor a fennmaradó érték a HCS-be íródna!
Azaz nem lenne 0 Le-s portya, csak nem a karakterhez kerülne az LE, hanem a szövetségéhez!
Béke csarnoka:
A 2 hadüzenet közötti időt növelné, szintenként 2 nappal.. Azaz 5-ös béke csarnokkal egy szövetség 17 napig védve lenne ugyanazon szövetség támadásától...
Hadúri pontok:
Mind a nyertes, mind a vesztes szövetség kapna pontokat, természetesen a vesztes kevesebbet mint a nyertes... Mivel konkrét értékekről még nincs szó, így én úgy gondolom hogy a vesztes szövetség a győztes által kapott hadúri pontok 10%-át kapná...
Így jutalmazva lenne a vesztes csapat is...
Pusztítás citadellája:
Mivel tényleges LE veszteség nem érné a vesztest, így nem fair hogy ő tudjon okozni.. Az én javaslatom szerint ki kellene venni úgy ahogy van, helyette kiszedni a háború csarnoka és a béke csarnoka MAX szintjét, s a következőképp számolni:
5. szintig a fentebb leírt módon, afölött pedig támadhatósági kritériumot jelentene..
Mire is gondolok? Csak olyan szövetség üzenhet hadat a másiknak, akinek magasabb a Háború csarnoka, mint a megtámadott szövetség béke csarnoka! (mivel béke csarnokos is üzenhet hadat, így ez fordítva is meglenne, továbbá 2 azonos csarnoknál is számítana. pl: 2 HCS/BCS-s szövetségnél)
tehát amelyik szövetség egyáltalán nem szeretne háborúzni még ebben a rendszerben sem, az felépíti a béke csarnokot magas szintre ( hogy milyen magasra azt a szerver szövetségeinek a taktikája befolyásolja) s nem kell tartania hadüzenettől, viszont ő néha-néha üzenhet hadat ha megjön a kedve hozzá...
Béke csarnoka és háború csarnoka jelentősége ebben a rendszerben:
Aki béke csarnokot épít az nem kap a támadások után LE-t a szövetség lélekkútjába, viszont a "hadúri pontokat" igen... Továbbá gátolja a többi szövetséget abban hogy hadat üzenjenek nekik.. (az említett 17 nap ugye)
Aki háború csarnokot épít az kap Le-t a lélekkútba háború után, viszont 7 naponta támadhatóak más szövetségek részére...
Folyamatosan finomítom de elkellene a segítség hozzá, ezért írtam be Morzkodhoz hasonlóan én is ide
Nos kidolgoztam én is egy háborús rendszert, remélem lesznek benne jó gondolatok...
Az alap rendszer maradna a mostani, ami újdonság azt írnám le:
A hadüzenet küldése utáni 12 órában eldönthető lenne hogy ki az aki támadóként és ki az aki védőként kíván részt venni a csatákban!
(Aki nem választ, az automatikusan védőjátékos lenne)
A támadó:
Ő az aki tényleges támadásokkal alakítja a háború kimenetelét
Bónuszok: +10% LE győztes portyára, ismételhető küldetések, állatfejlődés... stb Minden ami egy átlagos portyánál is számít
A védő:
Ő az aki nem kíván konkrétan részt venni a háborúban, de továbbra is támadható maradna, de ő nem indíthatna támadást... (természetesen nem háborús ellenféllel továbbra is portyázhat)
Bónuszok: Láthatatlansággal megegyező védelem a támadások ellen, dupla elnyelés a és varázslatelnyelés (DE CSAK TÁRGYAKBÓL ADÓDÓAKNÁL)
Katakomba: Aki katakombában van a hadüzenet elküldése pillanatában az automatikusan nem vesz részt a háborúban sem támadóként sem védőként... Hadüzenet és a háború ideje alatt nem lehet katakombába vonulni
Szövetségből való kilépés: Ha kilép egy játékos 7 napig nem csatlakozhat szövetséghez... Minden egyes kilépés további 3 nappal növeli ezt a kezdeti 7 napos korlátot...
Háborúk ideje:
-3 nap (Dupla különbség)
-5 nap +50 különbség (A Háború csarnoka szint*2-vel csökkenti ezt az értéket, tehát 5-ös HCS-nál +40-nél már bekövetkezik a kapituláció)
-7 nap +20 különbség (A HCS itt is a fentebb írt módon hat, maxnál +10 stat is elég)
- 10 nap Ha egyik feltétel sem teljesül akkor döntetlennek lesz kikiáltva
Jutalmak:
-NINCS lélekkútból való LE vesztés, viszont a HCS tényleges értékét megkapja a nyertes szövetség.. A HCS negatív értékét nem veszti el a vesztes, tehát semmi hátrány nem éri...
- "Hadúri pontok" ( lentebb már volt jópár példa mikre is lehetne használni)
Háború csarnokával szerezhető LE:
eddig úgy volt hogy ha nem volt a legyőzöttnél megfelelő LE mennyiség akkor automatikusan "töltődött" a HCS.. Most is így lenne de úgy mintha minden egyes játékos rendelkezne EH-val... Azaz ha nem éri el a rablás azt a minimum értéket amit az EH-val kellene, akkor a fennmaradó érték a HCS-be íródna!
Azaz nem lenne 0 Le-s portya, csak nem a karakterhez kerülne az LE, hanem a szövetségéhez!
Béke csarnoka:
A 2 hadüzenet közötti időt növelné, szintenként 2 nappal.. Azaz 5-ös béke csarnokkal egy szövetség 17 napig védve lenne ugyanazon szövetség támadásától...
Hadúri pontok:
Mind a nyertes, mind a vesztes szövetség kapna pontokat, természetesen a vesztes kevesebbet mint a nyertes... Mivel konkrét értékekről még nincs szó, így én úgy gondolom hogy a vesztes szövetség a győztes által kapott hadúri pontok 10%-át kapná...
Így jutalmazva lenne a vesztes csapat is...
Pusztítás citadellája:
Mivel tényleges LE veszteség nem érné a vesztest, így nem fair hogy ő tudjon okozni.. Az én javaslatom szerint ki kellene venni úgy ahogy van, helyette kiszedni a háború csarnoka és a béke csarnoka MAX szintjét, s a következőképp számolni:
5. szintig a fentebb leírt módon, afölött pedig támadhatósági kritériumot jelentene..
Mire is gondolok? Csak olyan szövetség üzenhet hadat a másiknak, akinek magasabb a Háború csarnoka, mint a megtámadott szövetség béke csarnoka! (mivel béke csarnokos is üzenhet hadat, így ez fordítva is meglenne, továbbá 2 azonos csarnoknál is számítana. pl: 2 HCS/BCS-s szövetségnél)
tehát amelyik szövetség egyáltalán nem szeretne háborúzni még ebben a rendszerben sem, az felépíti a béke csarnokot magas szintre ( hogy milyen magasra azt a szerver szövetségeinek a taktikája befolyásolja) s nem kell tartania hadüzenettől, viszont ő néha-néha üzenhet hadat ha megjön a kedve hozzá...
Béke csarnoka és háború csarnoka jelentősége ebben a rendszerben:
Aki béke csarnokot épít az nem kap a támadások után LE-t a szövetség lélekkútjába, viszont a "hadúri pontokat" igen... Továbbá gátolja a többi szövetséget abban hogy hadat üzenjenek nekik.. (az említett 17 nap ugye)
Aki háború csarnokot épít az kap Le-t a lélekkútba háború után, viszont 7 naponta támadhatóak más szövetségek részére...
Folyamatosan finomítom de elkellene a segítség hozzá, ezért írtam be Morzkodhoz hasonlóan én is ide
Dátum: 2011.02.15. 19:13:55
V5:
BoObika - 3. szintű végzetúr
Hy all!! Ha betámadsz visszatámadok a 47. szintű karimall remélem megérted!
Zseniális
BoObika - 3. szintű végzetúr
Hy all!! Ha betámadsz visszatámadok a 47. szintű karimall remélem megérted!
Zseniális
Dátum: 2011.02.15. 11:51:40
.
Dátum: 2011.02.15. 11:51:20
Idézet: Morzkod - 2011.02.15. 11:07:21
Az aki nem tud utni, es ot sem tudjak utni. A passziv jelzo nem azt jelenti, hogy halott hus, hanem, hogy a vegen megmarad az EP-je. Es mivel a vegen megmarado EP dont, igy ez nyilvan egy fixen megszerzett pontmennyiseg. Segito kezzel, de akar a taktikai lehetosegekkel is segithet.
Ellentmondást látok abban amit írtál, vagy nagyon félreértem... Az egyik mondatodban azt írod nem halott hús az akinek a végén megmarad az ÉP-je, a másikban pedig azt hogy mivel a végén a megmaradó ÉP dönt, így ez nyilván egy fixen megszerezhető pontmennyiség... Ha pedig ez így van, akkor számomra ez pont a halott hús kategória, hiszen csak azért kap előnyt egy szövetség mert pl nem tudják ütni 1, vagy akár több tagjukat...
Félreértés ne essék én támogatok minden olyan javaslatot ami preferálja az aktivitást, de FONTOSNAK tartom azt is hogy 2 szövetség lehetőleg ÖSSZES ereje kerüljön megmérettetésre a háború alatt... Egy 100. szintű épp úgy a csapatát képviseli mint egy 1. szintű...
A lassú reagálású szövetségnek még mindig lenne lehetősége ezt az aurát építeni a háború alatt is, ahogy mindenkinek... A leprogramozásban nem látok nagy nehézséget, egyszerűen egy "másodlagos lélekkút" kell ami számolja a varázspontot amit beletöltünk s a sebzés 50%-a onnan vonódik le amíg a feltételek teljesülnek. (azaz van benne annyi varázspont amekkora sebzésről beszélünk)
igaz, innen nézve a 9 kicsit sok, akkor már inkább az 5...
A heti 1 hadüzenet szerintem nagyon kevés... Inkább úgy szankcionálnám hogy egyszerre csak 1 hadüzenetet lehet küldeni (maxos háború csarnokával 2-t, illetve maxos béke csarnokos szövetséget csak az tudjon támadni akinek maxos a háború csarnoka) és a béke lefolyásának idejét megdupláznám... Ha jól emlékszem most 1 hét ugye? az új rendszerben lenne 2 hét... (ha alapból 2 hét most is, akkor maradhat)
A háború lefolyási idejét is meg kellene változtatni a jelenlegi 3nap, 1 hét, 2 hét trióról-- 3nap, 5nap, 7nap trióra... Szerintem ne legyen már egy háború majdnem olyan hosszú mint egy event... A max 7 nap elégséges...
Ebben a verzióban egy szövetséget a legrosszabb esetben is 17 naponta lehetne támadni, ami nem mondható még zaklatásnak...
Az aki nem tud utni, es ot sem tudjak utni. A passziv jelzo nem azt jelenti, hogy halott hus, hanem, hogy a vegen megmarad az EP-je. Es mivel a vegen megmarado EP dont, igy ez nyilvan egy fixen megszerzett pontmennyiseg. Segito kezzel, de akar a taktikai lehetosegekkel is segithet.
Ellentmondást látok abban amit írtál, vagy nagyon félreértem... Az egyik mondatodban azt írod nem halott hús az akinek a végén megmarad az ÉP-je, a másikban pedig azt hogy mivel a végén a megmaradó ÉP dönt, így ez nyilván egy fixen megszerezhető pontmennyiség... Ha pedig ez így van, akkor számomra ez pont a halott hús kategória, hiszen csak azért kap előnyt egy szövetség mert pl nem tudják ütni 1, vagy akár több tagjukat...
Félreértés ne essék én támogatok minden olyan javaslatot ami preferálja az aktivitást, de FONTOSNAK tartom azt is hogy 2 szövetség lehetőleg ÖSSZES ereje kerüljön megmérettetésre a háború alatt... Egy 100. szintű épp úgy a csapatát képviseli mint egy 1. szintű...
Ez azert tobb problemat vet fel. Mi van, ha a szovi lassu reagalasu, es semmit nem csinalnak 12 ora alatt? Vagy eleve csak 3 ember lep be? Masreszt komoly bonyolitas is, ami erosen csokkenti az eselyet, hogy megvalosuljon.
Raadasul ez nem taktika, hanem csupan aktivitas. Taktika onnantol lenne, ha minimum egy dontesi pont megjelenne. El tudok kepzelni ilyen bonyolitast, ami raepul erre a vazra.
Raadasul ez nem taktika, hanem csupan aktivitas. Taktika onnantol lenne, ha minimum egy dontesi pont megjelenne. El tudok kepzelni ilyen bonyolitast, ami raepul erre a vazra.
A lassú reagálású szövetségnek még mindig lenne lehetősége ezt az aurát építeni a háború alatt is, ahogy mindenkinek... A leprogramozásban nem látok nagy nehézséget, egyszerűen egy "másodlagos lélekkút" kell ami számolja a varázspontot amit beletöltünk s a sebzés 50%-a onnan vonódik le amíg a feltételek teljesülnek. (azaz van benne annyi varázspont amekkora sebzésről beszélünk)
Soknak tunik a 9. Tul konnyu a lasabb jatekosokat kikapcsolni a harcbol azelott, hogy tamadni tudtak volna. A napi fix csataszamot azert gondoltam bevezetni, mertigy tenyleg at kell gondolni, hogy kit is utsz, a csapatnak erdemes egyseges strategiaval fellepnie.
5 meg rendben levonek tunik.
5 meg rendben levonek tunik.
igaz, innen nézve a 9 kicsit sok, akkor már inkább az 5...
Ezt meg lehet oldani ugy, hogy az ellenfel lelekkut / sajat lelekkut arany befolyasolja a haboru jutalmat. Plusz ugye heti egy haduzenet, amit nem lesz erdemes elpazarolni kisebb szovikre.
A heti 1 hadüzenet szerintem nagyon kevés... Inkább úgy szankcionálnám hogy egyszerre csak 1 hadüzenetet lehet küldeni (maxos háború csarnokával 2-t, illetve maxos béke csarnokos szövetséget csak az tudjon támadni akinek maxos a háború csarnoka) és a béke lefolyásának idejét megdupláznám... Ha jól emlékszem most 1 hét ugye? az új rendszerben lenne 2 hét... (ha alapból 2 hét most is, akkor maradhat)
A háború lefolyási idejét is meg kellene változtatni a jelenlegi 3nap, 1 hét, 2 hét trióról-- 3nap, 5nap, 7nap trióra... Szerintem ne legyen már egy háború majdnem olyan hosszú mint egy event... A max 7 nap elégséges...
Ebben a verzióban egy szövetséget a legrosszabb esetben is 17 naponta lehetne támadni, ami nem mondható még zaklatásnak...
Dátum: 2011.02.15. 09:45:09
Na reagálok akkor
"Sztem mar itt megfeneklik a dolog, mert a tobbseg azt varja el a haborutol, hogy o nyerjen. Marpedig gyakorlatban csak az 50% fog nyerni."
-Ezzel azért vitatkoznék egy kicsit... Szerintem nem azt várja a többség hogy kizárólag nyerjen, hanem azt hogy nyerhessen! 1-2 TOP szövetségen kívül minden csapatnak van olyan ellenfele akit könnyen vagy épp nehezen, de legyőz... sőt mindenkinek van olyan is aki ellen elvesztené a háborút...
Az új háborús rendszernek a következőt kellene preferálni:
- Jóval gyengébb szövetségnek ne érje meg hadat üzenni! (A lélekkút mérete olykor csalóka, inkább a tagok szintjét kellene alapul venni)
- Kétes kimenetelű háborúk indítása és esetlegesen annak megnyerése nagy jutalommal kecsegtessen! (De a kétes kimenetelű háborúk ne azért legyenek két esélyesek mert ott a katakomba, vagy a ki-be lépkedés.. ezt erősen szankcionálni kellene mert:
1: A katakomba nem a háború miatt lett betéve a játékba, hanem azért hogy ha valaki nem tud foglalkozni a játékkal egy ideig az állatainak a morálja ne csökkenjen, illetve ne lehessen támadni
2: A ki-be lépkedés demoralizáló mind a játékosnak, mind a szövetségnek is.. ne úgy képviselje valaki a csapatát hogy elhagyja erődje falait (ez szerepjátékot nézve is egy nagy hiba)
Vendetta:
Alapjában véve nem rossz, én csak a passzív ÉP bevezetését kifogásolom.. Egyrészt azért mert hogy döntöd el hogy ki a passzív? Az lehet hogy nem tud ütni senkit a háborúban mert pl olyan magas szintű, de attól tud hatásos védelmet adni egy társának... (főleg ha mondjuk egy 100-as ad kezet egy 30-40-es karakternek)
Nagy ellenszenv fogadta azon ötletem hogy essenek ki a támadhatósági határok.. Mondjuk ha valaki elolvassa figyelmesen az én ötletem valójában vannak benne határok, csak nincs konkrét határ közé szorítva...
De ha ez nem is megoldható, háború alatt azért lehetne bővíteni nemde?
A plussz Ép bevezetésére lenne egy ötletem: Ne max ép*3 legyen, hanem a szövetség taktikájától függjön...
Gondolok itt arra hogy hasonlóan mint most a Xenóknál minden szövetség 12 óra alatt amíg a hadüzenet nem aktiválódik (sőt akár a háború közben is!) építhetne magának egy "aurát" ami segíthet a háborúban...
Ezt az aurát nem LE-ből, hanem varázspontból lehetne építeni (Nem MANAKONSTRUKCIÓ!!!)
Ennek az aurának az lenne a lényege, hogy amíg van benne varázspont addig a bekapott sebzésnek az 50%-a abból vonódna le! (ergó minél nagyobb ez az aura, annál tovább bírják a tagok a háborút, maradva annál a teóriánál hogy ha elfogy az ÉP-je kiesik a harcokból) Így pl felértékelődne az építő karakterek szerepe is a háborúban, hiszen nagy valószínűséggel nekik magas a mágia képesség s így tudja segíteni csapatát...
"Egy jatekost legfeljebb 5 percenkent lehet utni a vendetta alatt."
-Kitolnám minimum 10 percre!
"Napi fix pl. 3 csatat indithat mindenki."
- Fix 5-re módosítanám, illetve lehetne ezt az értéket növelni a valóságformázás szakértelemmel! (Minden 10 szakiszint +1 támadást tenne lehetővé, azaz 40-es valóságformázással napi 9-et támadhatna a játékos háborúban)
még gondolkozom
"Sztem mar itt megfeneklik a dolog, mert a tobbseg azt varja el a haborutol, hogy o nyerjen. Marpedig gyakorlatban csak az 50% fog nyerni."
-Ezzel azért vitatkoznék egy kicsit... Szerintem nem azt várja a többség hogy kizárólag nyerjen, hanem azt hogy nyerhessen! 1-2 TOP szövetségen kívül minden csapatnak van olyan ellenfele akit könnyen vagy épp nehezen, de legyőz... sőt mindenkinek van olyan is aki ellen elvesztené a háborút...
Az új háborús rendszernek a következőt kellene preferálni:
- Jóval gyengébb szövetségnek ne érje meg hadat üzenni! (A lélekkút mérete olykor csalóka, inkább a tagok szintjét kellene alapul venni)
- Kétes kimenetelű háborúk indítása és esetlegesen annak megnyerése nagy jutalommal kecsegtessen! (De a kétes kimenetelű háborúk ne azért legyenek két esélyesek mert ott a katakomba, vagy a ki-be lépkedés.. ezt erősen szankcionálni kellene mert:
1: A katakomba nem a háború miatt lett betéve a játékba, hanem azért hogy ha valaki nem tud foglalkozni a játékkal egy ideig az állatainak a morálja ne csökkenjen, illetve ne lehessen támadni
2: A ki-be lépkedés demoralizáló mind a játékosnak, mind a szövetségnek is.. ne úgy képviselje valaki a csapatát hogy elhagyja erődje falait (ez szerepjátékot nézve is egy nagy hiba)
Vendetta:
Alapjában véve nem rossz, én csak a passzív ÉP bevezetését kifogásolom.. Egyrészt azért mert hogy döntöd el hogy ki a passzív? Az lehet hogy nem tud ütni senkit a háborúban mert pl olyan magas szintű, de attól tud hatásos védelmet adni egy társának... (főleg ha mondjuk egy 100-as ad kezet egy 30-40-es karakternek)
Nagy ellenszenv fogadta azon ötletem hogy essenek ki a támadhatósági határok.. Mondjuk ha valaki elolvassa figyelmesen az én ötletem valójában vannak benne határok, csak nincs konkrét határ közé szorítva...
De ha ez nem is megoldható, háború alatt azért lehetne bővíteni nemde?
A plussz Ép bevezetésére lenne egy ötletem: Ne max ép*3 legyen, hanem a szövetség taktikájától függjön...
Gondolok itt arra hogy hasonlóan mint most a Xenóknál minden szövetség 12 óra alatt amíg a hadüzenet nem aktiválódik (sőt akár a háború közben is!) építhetne magának egy "aurát" ami segíthet a háborúban...
Ezt az aurát nem LE-ből, hanem varázspontból lehetne építeni (Nem MANAKONSTRUKCIÓ!!!)
Ennek az aurának az lenne a lényege, hogy amíg van benne varázspont addig a bekapott sebzésnek az 50%-a abból vonódna le! (ergó minél nagyobb ez az aura, annál tovább bírják a tagok a háborút, maradva annál a teóriánál hogy ha elfogy az ÉP-je kiesik a harcokból) Így pl felértékelődne az építő karakterek szerepe is a háborúban, hiszen nagy valószínűséggel nekik magas a mágia képesség s így tudja segíteni csapatát...
"Egy jatekost legfeljebb 5 percenkent lehet utni a vendetta alatt."
-Kitolnám minimum 10 percre!
"Napi fix pl. 3 csatat indithat mindenki."
- Fix 5-re módosítanám, illetve lehetne ezt az értéket növelni a valóságformázás szakértelemmel! (Minden 10 szakiszint +1 támadást tenne lehetővé, azaz 40-es valóságformázással napi 9-et támadhatna a játékos háborúban)
még gondolkozom
Dátum: 2011.02.14. 17:45:04
kapott már annyiszor... rádásul itt ül mellettem 5 méterre mert lakótárs, majd ha elalszik ráugrom aztán meggondolja magát
(de semmi buzulás )
(de semmi buzulás )