Egyszerűen csak annyiról van szó, hogy a TOP1 karinak 2x annyi TP kell majd a szintlépéshez
Ez azt jelenti, hogy kétszer jobb a LE/TP-je, mint annak, aki ugyanazon szintet feleannyi TP-vel átszáguldja. Természetesen nem közvetlenül a LE/TP-t javítja, de mivel az ütőtáv szinttől függ, és nem TP-től, így teljesen ekvivalens a LE/TP növelésével. Ha figyeltél egyébként, akkor még Miklós is egyből leírta, hogy ez LE/TP bónusz, tehát ő is egyből átlátta ezt. Annál is inkább érthetetlen ez a javaslat.Hozzászólások - Prisma
Dátum: 2012.03.14. 13:22:53
Idézet: Eardog - 2012.03.14. 13:15:12
Dátum: 2012.03.14. 13:07:37
Idézet: Miklós - 2012.03.14. 12:45:43
Ez most komoly? Az elöl lévők azért kapnak LE/TP bónuszt, mert elöl vannak? Vagyis aki nem indított karaktert elég korán (vagy csak nincs ideje/kedve minden erőforrást elkölteni) a VU-ban, annak nyíltan rosszabb LE/TP jár? Ez így megdöbbentően igazságtalan lenne.
Miért nem kapnak az elöl levők egyszerűen kevesebb CSP-t, PP-t, vagy a többiek miért nem kapnak többet (beépített inspirátor). Az sem lenne teljesen igazságos, de ennél nagyságrendekkel inkább az lenne.
A játékban elöl lenni nem "büntetés" lesz, hanem inkább előny a LE/TP szempontjából.
Ez most komoly? Az elöl lévők azért kapnak LE/TP bónuszt, mert elöl vannak? Vagyis aki nem indított karaktert elég korán (vagy csak nincs ideje/kedve minden erőforrást elkölteni) a VU-ban, annak nyíltan rosszabb LE/TP jár? Ez így megdöbbentően igazságtalan lenne.
Miért nem kapnak az elöl levők egyszerűen kevesebb CSP-t, PP-t, vagy a többiek miért nem kapnak többet (beépített inspirátor). Az sem lenne teljesen igazságos, de ennél nagyságrendekkel inkább az lenne.
Dátum: 2012.03.14. 13:01:43
Idézet: BaalCain - 2012.03.14. 11:48:31
Ez egy nagyon fontos gondolat, és rávilágít a mélyben húzódó problémára.
Ez a mostani szerencsekerekes mizéria ugyan nem kifejezetten durva, de ez csak a sokadik megnyilvánulása egy súlyos hibának a játék statégiai irányításában. A Játékvezetés szinte már a kezdetektől igyekszik lekorlátozni minden olyan lehetőséget, amely a teljesítményt jutalmazza, a nerfek jó része (portya-, láthatatlan vadászat-, bajnoki viadal-, és egyéb nerfek) erre irányult. Az irány egyértelműen az egyenkarakterek felé mutat, ahol az egyenkarakterek közötti változatosságot nem a teljesítmény, hanem a random határozza meg. A túl nagy különbségek pedig nerffel vagy segélyezési akciókkal vannak kordában tartva. Ezen az úton haladva egy idő után természetesen tényleg értelmét vesztheti az egész...
a stratégiai játékot játszók számára minden szerencsebeli elem növelése illetve segélyezési akció megkérdőjelezi a játék értelmét.
Ez egy nagyon fontos gondolat, és rávilágít a mélyben húzódó problémára.
Ez a mostani szerencsekerekes mizéria ugyan nem kifejezetten durva, de ez csak a sokadik megnyilvánulása egy súlyos hibának a játék statégiai irányításában. A Játékvezetés szinte már a kezdetektől igyekszik lekorlátozni minden olyan lehetőséget, amely a teljesítményt jutalmazza, a nerfek jó része (portya-, láthatatlan vadászat-, bajnoki viadal-, és egyéb nerfek) erre irányult. Az irány egyértelműen az egyenkarakterek felé mutat, ahol az egyenkarakterek közötti változatosságot nem a teljesítmény, hanem a random határozza meg. A túl nagy különbségek pedig nerffel vagy segélyezési akciókkal vannak kordában tartva. Ezen az úton haladva egy idő után természetesen tényleg értelmét vesztheti az egész...
Dátum: 2012.02.16. 08:36:39
V1 kommer paralimpia:
Ma, 03:02 A bajnoki viadal 33. kategóriájának győztese: Ariel
Ma, 03:02 A bajnoki viadal 32. kategóriájának győztese: Soul Reaver
Ma, 03:02 A bajnoki viadal 31. kategóriájának győztese: Marcsa
Ma, 03:02 A bajnoki viadal 30. kategóriájának győztese: Maedhros
Ma, 03:02 A bajnoki viadal 29. kategóriájának győztese: Arkhroth Croa'khyn
Ma, 03:02 A bajnoki viadal 28. kategóriájának győztese: Bedzsik
Ma, 03:02 A bajnoki viadal 27. kategóriájának győztese: WillChi
Ma, 03:02 A bajnoki viadal 26. kategóriájának győztese: Cdertgbv
Ma, 03:02 A bajnoki viadal 25. kategóriájának győztese: Pixapa
Ma, 03:02 A bajnoki viadal 24. kategóriájának győztese: Smaragdszemű Shela
Ma, 03:02 A bajnoki viadal 23. kategóriájának győztese: Aurri
Ma, 03:02 A bajnoki viadal 22. kategóriájának győztese: Yoli
Ma, 03:02 A bajnoki viadal 21. kategóriájának győztese: Kisgyík
Ma, 03:02 A bajnoki viadal 20. kategóriájának győztese: Larz Con De Mort
Ma, 03:02 A bajnoki viadal 19. kategóriájának győztese: Prisma
Ma, 03:02 A bajnoki viadal 18. kategóriájának győztese: Veichassur
Ma, 03:02 A bajnoki viadal 17. kategóriájának győztese: HadVezér
Ma, 03:02 A bajnoki viadal 16. kategóriájának győztese: Mr. Hyde
Ma, 03:02 A bajnoki viadal 15. kategóriájának győztese: Matias
Ma, 03:02 A bajnoki viadal 14. kategóriájának győztese: HOLTPONT
Ma, 03:02 A bajnoki viadal 13. kategóriájának győztese: NoFear
Ma, 03:02 A bajnoki viadal 12. kategóriájának győztese: Firehand
Ma, 03:02 A bajnoki viadal 11. kategóriájának győztese: Diclonius
Ma, 03:02 A bajnoki viadal 10. kategóriájának győztese: Louis De Funes
Ma, 03:02 A bajnoki viadal 9. kategóriájának győztese: Doomsday
Ma, 03:02 A bajnoki viadal 8. kategóriájának győztese: Jung
Ma, 03:02 A bajnoki viadal 7. kategóriájának győztese: Büdös Zokni
Ma, 03:02 A bajnoki viadal 6. kategóriájának győztese: Lorelay
Ma, 03:02 A bajnoki viadal 5. kategóriájának győztese: Pattyingó
Ma, 03:02 A bajnoki viadal 4. kategóriájának győztese: Anitaaa
Ma, 03:02 A bajnoki viadal 3. kategóriájának győztese: Reiren
Ma, 03:02 A bajnoki viadal 2. kategóriájának győztese: Játékos76
Ma, 03:02 A bajnoki viadal 1. kategóriájának győztese: Tetye
Ma, 03:02 A bajnoki viadal 33. kategóriájának győztese: Ariel
Ma, 03:02 A bajnoki viadal 32. kategóriájának győztese: Soul Reaver
Ma, 03:02 A bajnoki viadal 31. kategóriájának győztese: Marcsa
Ma, 03:02 A bajnoki viadal 30. kategóriájának győztese: Maedhros
Ma, 03:02 A bajnoki viadal 29. kategóriájának győztese: Arkhroth Croa'khyn
Ma, 03:02 A bajnoki viadal 28. kategóriájának győztese: Bedzsik
Ma, 03:02 A bajnoki viadal 27. kategóriájának győztese: WillChi
Ma, 03:02 A bajnoki viadal 26. kategóriájának győztese: Cdertgbv
Ma, 03:02 A bajnoki viadal 25. kategóriájának győztese: Pixapa
Ma, 03:02 A bajnoki viadal 24. kategóriájának győztese: Smaragdszemű Shela
Ma, 03:02 A bajnoki viadal 23. kategóriájának győztese: Aurri
Ma, 03:02 A bajnoki viadal 22. kategóriájának győztese: Yoli
Ma, 03:02 A bajnoki viadal 21. kategóriájának győztese: Kisgyík
Ma, 03:02 A bajnoki viadal 20. kategóriájának győztese: Larz Con De Mort
Ma, 03:02 A bajnoki viadal 19. kategóriájának győztese: Prisma
Ma, 03:02 A bajnoki viadal 18. kategóriájának győztese: Veichassur
Ma, 03:02 A bajnoki viadal 17. kategóriájának győztese: HadVezér
Ma, 03:02 A bajnoki viadal 16. kategóriájának győztese: Mr. Hyde
Ma, 03:02 A bajnoki viadal 15. kategóriájának győztese: Matias
Ma, 03:02 A bajnoki viadal 14. kategóriájának győztese: HOLTPONT
Ma, 03:02 A bajnoki viadal 13. kategóriájának győztese: NoFear
Ma, 03:02 A bajnoki viadal 12. kategóriájának győztese: Firehand
Ma, 03:02 A bajnoki viadal 11. kategóriájának győztese: Diclonius
Ma, 03:02 A bajnoki viadal 10. kategóriájának győztese: Louis De Funes
Ma, 03:02 A bajnoki viadal 9. kategóriájának győztese: Doomsday
Ma, 03:02 A bajnoki viadal 8. kategóriájának győztese: Jung
Ma, 03:02 A bajnoki viadal 7. kategóriájának győztese: Büdös Zokni
Ma, 03:02 A bajnoki viadal 6. kategóriájának győztese: Lorelay
Ma, 03:02 A bajnoki viadal 5. kategóriájának győztese: Pattyingó
Ma, 03:02 A bajnoki viadal 4. kategóriájának győztese: Anitaaa
Ma, 03:02 A bajnoki viadal 3. kategóriájának győztese: Reiren
Ma, 03:02 A bajnoki viadal 2. kategóriájának győztese: Játékos76
Ma, 03:02 A bajnoki viadal 1. kategóriájának győztese: Tetye
Idézet: Miklós - 2012.02.07. 14:50:35
Igaz ugyan, hogy nem közvetlenül a nerfelni kívánt dolog van most gyengítve, hanem minden játékos arra van inspirálva, hogy egy azt gyengítő képességet fejlesszen ki. Ez azért még mindig közvetett nerf, tehát végül is nerf. De ez csak a szavakkal való játék, a lényeg az, hogy idejét sem tudom, hogy mikor került be olyan fejlesztés, ami senkinek nem volt hátrányos. És ez még nagyon távol lenne az olyan fejlesztésektől, amik mindenkinek előnyösek, az ilyenről már nem is álmodhatunk. Egyelőre jó lenne odáig eljutni, hogy legalább ne legyen hátrányos hozadéka egy-egy fejlesztésnek.
de a választás szabadsága továbbra is megmarad.
Ez nem így van. Az EH-s nem választhatja azt, hogy a többiek ne fejlesszék ki a képességet, és így ő ne szenvedjen hátrányt. Az nem a választás szabadsága, hogy más dönthet arról, hogy nekem rossz legyen. Úgy különösen nem, hogy garantált, hogy ő jól jár, ha én rosszul.
Konkrétan, és egyszerűen fogalmazva: lefelé ütésnél a TP szint/3-mal arányos, felfelé ütésnél viszont szint/2-vel. Ezt a szint/2-t kell szint/3-ra változtatni, ha egyetértetek. Úgyis rakunk be hamarosan új AF képességeket, akár lehet ehhez kapcsolni.
Kezdetnek nem rossz, de ez nem biztos, hogy elég. Ahogy írták: a lényeg a LE/TP. Ha több TP jár, akkor az még mindig rosszabb LE/TP arány, szóval lehet, hogy radikálisabb megoldás kell, pl. a csökkenés-növekedés megfordítása.
A nerf fogalmát tisztázzuk: nerf az, amikor valamit gyengítünk.
Igaz ugyan, hogy nem közvetlenül a nerfelni kívánt dolog van most gyengítve, hanem minden játékos arra van inspirálva, hogy egy azt gyengítő képességet fejlesszen ki. Ez azért még mindig közvetett nerf, tehát végül is nerf. De ez csak a szavakkal való játék, a lényeg az, hogy idejét sem tudom, hogy mikor került be olyan fejlesztés, ami senkinek nem volt hátrányos. És ez még nagyon távol lenne az olyan fejlesztésektől, amik mindenkinek előnyösek, az ilyenről már nem is álmodhatunk. Egyelőre jó lenne odáig eljutni, hogy legalább ne legyen hátrányos hozadéka egy-egy fejlesztésnek.
de a választás szabadsága továbbra is megmarad.
Ez nem így van. Az EH-s nem választhatja azt, hogy a többiek ne fejlesszék ki a képességet, és így ő ne szenvedjen hátrányt. Az nem a választás szabadsága, hogy más dönthet arról, hogy nekem rossz legyen. Úgy különösen nem, hogy garantált, hogy ő jól jár, ha én rosszul.
Konkrétan, és egyszerűen fogalmazva: lefelé ütésnél a TP szint/3-mal arányos, felfelé ütésnél viszont szint/2-vel. Ezt a szint/2-t kell szint/3-ra változtatni, ha egyetértetek. Úgyis rakunk be hamarosan új AF képességeket, akár lehet ehhez kapcsolni.
Kezdetnek nem rossz, de ez nem biztos, hogy elég. Ahogy írták: a lényeg a LE/TP. Ha több TP jár, akkor az még mindig rosszabb LE/TP arány, szóval lehet, hogy radikálisabb megoldás kell, pl. a csökkenés-növekedés megfordítása.
Idézet: Aurri - 2012.02.07. 07:49:06
A relatív erősség számolása elviekben hibás: értelmetlenné teszi az erős karakter fejlesztését. Ebben az esetben gyakorlatilag is hibás megközelítés, mert a célpontválasztás úgyis a várható nyeremény alapján zajlik, vagyis ha a nyeremény növelése a kockázat növekedésével is együtt jár, akkor a várható nyeremény valójában nem nő, így a célpontválasztási stratégia sem (feltétlenül) változik. Szintkülönbség alapján jobb lenne a jutalmazás, de ezt már rengetegen írták, mégsem lett semmi.
Az egyébként tényleg igaz, hogy az EH még mindig gyenge, így aztán azt nerfelni nem szerencsés.
Másrészt annyit kell megoldani, hogy ha egy játékos egy -saját magához képest!- relative erős karaktert támad kapjon valami bónuszt a rablásnál
A relatív erősség számolása elviekben hibás: értelmetlenné teszi az erős karakter fejlesztését. Ebben az esetben gyakorlatilag is hibás megközelítés, mert a célpontválasztás úgyis a várható nyeremény alapján zajlik, vagyis ha a nyeremény növelése a kockázat növekedésével is együtt jár, akkor a várható nyeremény valójában nem nő, így a célpontválasztási stratégia sem (feltétlenül) változik. Szintkülönbség alapján jobb lenne a jutalmazás, de ezt már rengetegen írták, mégsem lett semmi.
Az egyébként tényleg igaz, hogy az EH még mindig gyenge, így aztán azt nerfelni nem szerencsés.
Idézet: Ariel - 2012.02.06. 21:13:23
Mintha arról lett volna szó, hogy a vadászat lesz erősítve, hogy gyorsuljon a játék, nem pedig a portya gyengítve...
Ez mostanra sajnos bevett szokássá vált: minden fejlesztés mellé nerf(ek)et is kapunk mintegy mellékesen. Olyan mintha Miklós elviselhetetlen fizikai fájdalmat érezne, ha valami olyan változtatás van, ami senkinek nem hátrányos. Így aztán muszáj nerfelni is fejlesztés címszó alatt. Ki tudja, lehet, hogy fejlesztések is eleve csak azért vannak, hogy könnyebb legyen a nerfeket letuszkolni a játékosok torkán.
Mintha arról lett volna szó, hogy a vadászat lesz erősítve, hogy gyorsuljon a játék, nem pedig a portya gyengítve...
Ez mostanra sajnos bevett szokássá vált: minden fejlesztés mellé nerf(ek)et is kapunk mintegy mellékesen. Olyan mintha Miklós elviselhetetlen fizikai fájdalmat érezne, ha valami olyan változtatás van, ami senkinek nem hátrányos. Így aztán muszáj nerfelni is fejlesztés címszó alatt. Ki tudja, lehet, hogy fejlesztések is eleve csak azért vannak, hogy könnyebb legyen a nerfeket letuszkolni a játékosok torkán.
Dátum: 2012.02.02. 09:27:03
V1 paralimpia:
Ma, 03:07 A bajnoki viadal 34. kategóriájának győztese: Látondi Zan
Ma, 03:07 A bajnoki viadal 33. kategóriájának győztese: Ariel
Ma, 03:07 A bajnoki viadal 32. kategóriájának győztese: Soul Reaver
Ma, 03:07 A bajnoki viadal 31. kategóriájának győztese: Marcsa
Ma, 03:07 A bajnoki viadal 30. kategóriájának győztese: LXXXVIII_Silex'en_thour
Ma, 03:07 A bajnoki viadal 29. kategóriájának győztese: Arkhroth Croa'khyn
Ma, 03:07 A bajnoki viadal 28. kategóriájának győztese: Bedzsik
Ma, 03:07 A bajnoki viadal 27. kategóriájának győztese: WillChi
Ma, 03:07 A bajnoki viadal 26. kategóriájának győztese: Cdertgbv
Ma, 03:07 A bajnoki viadal 25. kategóriájának győztese: Pixapa
Ma, 03:07 A bajnoki viadal 24. kategóriájának győztese: Tibiazállat
Ma, 03:06 A bajnoki viadal 23. kategóriájának győztese: Aurri
Ma, 03:06 A bajnoki viadal 22. kategóriájának győztese: Yoli
Ma, 03:06 A bajnoki viadal 21. kategóriájának győztese: Kisgyík
Ma, 03:06 A bajnoki viadal 20. kategóriájának győztese: Mordred
Ma, 03:06 A bajnoki viadal 19. kategóriájának győztese: Silx
Ma, 03:06 A bajnoki viadal 18. kategóriájának győztese: Veichassur
Ma, 03:06 A bajnoki viadal 17. kategóriájának győztese: HadVezér
Ma, 03:06 A bajnoki viadal 16. kategóriájának győztese: Sloan
Ma, 03:06 A bajnoki viadal 15. kategóriájának győztese: Matias
Ma, 03:06 A bajnoki viadal 14. kategóriájának győztese: HOLTPONT
Ma, 03:06 A bajnoki viadal 13. kategóriájának győztese: NoFear
Ma, 03:06 A bajnoki viadal 12. kategóriájának győztese: Zafír Mágus
Ma, 03:06 A bajnoki viadal 11. kategóriájának győztese: Diclonius
Ma, 03:06 A bajnoki viadal 10. kategóriájának győztese: Louis De Funes
Ma, 03:06 A bajnoki viadal 9. kategóriájának győztese: Böszmeség
Ma, 03:06 A bajnoki viadal 8. kategóriájának győztese: Jung
Ma, 03:06 A bajnoki viadal 7. kategóriájának győztese: Büdös Zokni
Ma, 03:06 A bajnoki viadal 6. kategóriájának győztese: Lorelay
Ma, 03:06 A bajnoki viadal 5. kategóriájának győztese: LordDiamond
Ma, 03:06 A bajnoki viadal 4. kategóriájának győztese: Ulerd
Ma, 03:06 A bajnoki viadal 3. kategóriájának győztese: Reiren
Ma, 03:06 A bajnoki viadal 2. kategóriájának győztese: Játékos76
Ma, 03:06 A bajnoki viadal 1. kategóriájának győztese: Lillith
Ma, 03:07 A bajnoki viadal 34. kategóriájának győztese: Látondi Zan
Ma, 03:07 A bajnoki viadal 33. kategóriájának győztese: Ariel
Ma, 03:07 A bajnoki viadal 32. kategóriájának győztese: Soul Reaver
Ma, 03:07 A bajnoki viadal 31. kategóriájának győztese: Marcsa
Ma, 03:07 A bajnoki viadal 30. kategóriájának győztese: LXXXVIII_Silex'en_thour
Ma, 03:07 A bajnoki viadal 29. kategóriájának győztese: Arkhroth Croa'khyn
Ma, 03:07 A bajnoki viadal 28. kategóriájának győztese: Bedzsik
Ma, 03:07 A bajnoki viadal 27. kategóriájának győztese: WillChi
Ma, 03:07 A bajnoki viadal 26. kategóriájának győztese: Cdertgbv
Ma, 03:07 A bajnoki viadal 25. kategóriájának győztese: Pixapa
Ma, 03:07 A bajnoki viadal 24. kategóriájának győztese: Tibiazállat
Ma, 03:06 A bajnoki viadal 23. kategóriájának győztese: Aurri
Ma, 03:06 A bajnoki viadal 22. kategóriájának győztese: Yoli
Ma, 03:06 A bajnoki viadal 21. kategóriájának győztese: Kisgyík
Ma, 03:06 A bajnoki viadal 20. kategóriájának győztese: Mordred
Ma, 03:06 A bajnoki viadal 19. kategóriájának győztese: Silx
Ma, 03:06 A bajnoki viadal 18. kategóriájának győztese: Veichassur
Ma, 03:06 A bajnoki viadal 17. kategóriájának győztese: HadVezér
Ma, 03:06 A bajnoki viadal 16. kategóriájának győztese: Sloan
Ma, 03:06 A bajnoki viadal 15. kategóriájának győztese: Matias
Ma, 03:06 A bajnoki viadal 14. kategóriájának győztese: HOLTPONT
Ma, 03:06 A bajnoki viadal 13. kategóriájának győztese: NoFear
Ma, 03:06 A bajnoki viadal 12. kategóriájának győztese: Zafír Mágus
Ma, 03:06 A bajnoki viadal 11. kategóriájának győztese: Diclonius
Ma, 03:06 A bajnoki viadal 10. kategóriájának győztese: Louis De Funes
Ma, 03:06 A bajnoki viadal 9. kategóriájának győztese: Böszmeség
Ma, 03:06 A bajnoki viadal 8. kategóriájának győztese: Jung
Ma, 03:06 A bajnoki viadal 7. kategóriájának győztese: Büdös Zokni
Ma, 03:06 A bajnoki viadal 6. kategóriájának győztese: Lorelay
Ma, 03:06 A bajnoki viadal 5. kategóriájának győztese: LordDiamond
Ma, 03:06 A bajnoki viadal 4. kategóriájának győztese: Ulerd
Ma, 03:06 A bajnoki viadal 3. kategóriájának győztese: Reiren
Ma, 03:06 A bajnoki viadal 2. kategóriájának győztese: Játékos76
Ma, 03:06 A bajnoki viadal 1. kategóriájának győztese: Lillith
Dátum: 2011.12.15. 09:49:34
Idézet: Miklós - 2011.12.15. 09:29:20
Ezzel nagyon sok gond van, mint ahogyan nagyon sokan leírták már. Már maga az elv is helytelen, de ami itt a valódi probléma, az a mérték. Ha a bajnokok több mint ezres mínusz TÖ-t kapnak, akkor tulajdonképpen milyen győzelem az, amit 1000 TÖ-s előnnyel nyer valaki? És nem egy ember ellen, hanem sok ellen (mert egy kategóriában jónéhány bajnok lehet). Ez azt jelenti, hogy olyanok fognak nyerni, akik lehet, hogy az első 10 között sincsenek erősségben. Akik panaszkodnak emiatt, azok - többségében - nem a +1-es medált sajnálják tőlük, hanem azt, hogy innentől nem jelent semmit a bajnoki medál, semmilyen infot nem ad arról, hogy milyen teljesítmény volt megszerezni. Lehet, hogy valódi teljesítmény, lehet, hogy +1000 TÖ-s előnnyel megszerzett alamizsna. Legalább akkor az igazi bajnokok kaphatnának valami megkülönböztető medált, ami akár ne is adjon semmi pluszt. Az eddigi bajnoki medál pedig akkor lehetne egy olyan táp, amit a lehető legtöbb játékosnak ki kell osztani.
Ez mondjuk mindig is így volt...
A mostani másik fő probléma pedig pontosan az, hogy eddig ez valójában nem így volt. Olyan kategóriában indulva, ahol eddig nem indultam, nem járt eddig mínusz. Most pedig -150 TÖ, és -20% szakértelem jár teljesen új kategóriában, ami ráadásul eggyel feljebb van. Ez azt jelenti, hogy soha többé nem versenyezhetek fair feltételekkel.
Idézet: Prisma - 2011.12.13. 12:30:14
Minél több medálod van, annál nehezebb újat szerezni. Mi ezzel a gond?
Tényleg nem megoldás, én feljebb indulva is -150 TÖ-t kapok
Minél több medálod van, annál nehezebb újat szerezni. Mi ezzel a gond?
Ezzel nagyon sok gond van, mint ahogyan nagyon sokan leírták már. Már maga az elv is helytelen, de ami itt a valódi probléma, az a mérték. Ha a bajnokok több mint ezres mínusz TÖ-t kapnak, akkor tulajdonképpen milyen győzelem az, amit 1000 TÖ-s előnnyel nyer valaki? És nem egy ember ellen, hanem sok ellen (mert egy kategóriában jónéhány bajnok lehet). Ez azt jelenti, hogy olyanok fognak nyerni, akik lehet, hogy az első 10 között sincsenek erősségben. Akik panaszkodnak emiatt, azok - többségében - nem a +1-es medált sajnálják tőlük, hanem azt, hogy innentől nem jelent semmit a bajnoki medál, semmilyen infot nem ad arról, hogy milyen teljesítmény volt megszerezni. Lehet, hogy valódi teljesítmény, lehet, hogy +1000 TÖ-s előnnyel megszerzett alamizsna. Legalább akkor az igazi bajnokok kaphatnának valami megkülönböztető medált, ami akár ne is adjon semmi pluszt. Az eddigi bajnoki medál pedig akkor lehetne egy olyan táp, amit a lehető legtöbb játékosnak ki kell osztani.
Ez mondjuk mindig is így volt...
A mostani másik fő probléma pedig pontosan az, hogy eddig ez valójában nem így volt. Olyan kategóriában indulva, ahol eddig nem indultam, nem járt eddig mínusz. Most pedig -150 TÖ, és -20% szakértelem jár teljesen új kategóriában, ami ráadásul eggyel feljebb van. Ez azt jelenti, hogy soha többé nem versenyezhetek fair feltételekkel.
Dátum: 2011.12.15. 08:27:15
Hogy, hogy nem, pont azok jelentgetnek fel, akik a velem való vitákban elszenvedett egosérülést akarják kompenzálni. Akkor bezzeg nem voltatok ilyen szorgosak, amikor engem mocskoltak. Szánalmasak vagytok.
Dátum: 2011.12.15. 08:12:41
Idézet: Viszok009 - 2011.12.14. 23:07:26
1. PM-ben ha lehet kérni
Majd ha a hazugságokat is PM-ben terjesztik rólam, akkor majd én is PM-ben válaszolok.
1. PM-ben ha lehet kérni
Majd ha a hazugságokat is PM-ben terjesztik rólam, akkor majd én is PM-ben válaszolok.
Dátum: 2011.12.15. 08:11:56
Idézet: Rodriguez - 2011.12.15. 05:13:05
Saját magadat járatod le, a hindu jelképen felül, a Swastika egy nagyon szép női név is a hindu vallású országok népeinél.
Magyarországon tiltott önkényuralmi jelkép.
Egyébként teljesen hiteltelen ezt a közhelyes védekezést hangoztatni.
Saját magadat járatod le, a hindu jelképen felül, a Swastika egy nagyon szép női név is a hindu vallású országok népeinél.
Magyarországon tiltott önkényuralmi jelkép.
Egyébként teljesen hiteltelen ezt a közhelyes védekezést hangoztatni.
Dátum: 2011.12.15. 08:08:30
Idézet: Birka - 2011.12.15. 00:26:58
Tőled szerintem nem is várható más. Te toronymagasan a legkártékonyabb ember vagy ebben a játékban. Tudom, hogy szeretnéd azt hinni, hogy egyedül vagyok a véleményemmel, de valószínűleg sejted is az igazságot, hogy messze nem így van.
Prismát én is "felnyomtam"
Tőled szerintem nem is várható más. Te toronymagasan a legkártékonyabb ember vagy ebben a játékban. Tudom, hogy szeretnéd azt hinni, hogy egyedül vagyok a véleményemmel, de valószínűleg sejted is az igazságot, hogy messze nem így van.
Dátum: 2011.12.14. 23:00:49
Idézet: Swastika - 2011.12.14. 22:55:02
A retardáltaknak lehet, hogy ez jut eszébe. Értelmes embereknek ritkán.
mindenkinek ez a szó jut az eszébe!
A retardáltaknak lehet, hogy ez jut eszébe. Értelmes embereknek ritkán.
Dátum: 2011.12.14. 22:00:41
Idézet: Swastika - 2011.12.14. 21:11:49
Hiába linkeled ezt be, mintha te találtad volna fel a spanyolviaszt, ez közismert információ. Mint ahogy az is közismert, hogy a gyávább nácik szeretnek ezzel takarózni, amikor magyarázkodni kell a jelképhasználat miatt. Persze, te sem így értetted. Mint ahogy, amikor kart lendítesz, valójában csak tornagyakorlatot végzel. Hát persze.
Akkor ki az ostoba?
Mint kiderült, te vagy. Még hazudni is csak ostobaságot tudtál.
Mielött nyomorult náci patkányozol, olvasd el ezt: http://hu.wikipedia.org/wiki/Szvasztika
... Látszik, csalni megtanultál programozóként, de mást látszik nem!
... Látszik, csalni megtanultál programozóként, de mást látszik nem!
Hiába linkeled ezt be, mintha te találtad volna fel a spanyolviaszt, ez közismert információ. Mint ahogy az is közismert, hogy a gyávább nácik szeretnek ezzel takarózni, amikor magyarázkodni kell a jelképhasználat miatt. Persze, te sem így értetted. Mint ahogy, amikor kart lendítesz, valójában csak tornagyakorlatot végzel. Hát persze.
Akkor ki az ostoba?
Mint kiderült, te vagy. Még hazudni is csak ostobaságot tudtál.
Dátum: 2011.12.14. 19:52:47
Idézet: Swastika - 2011.12.14. 18:49:40
Soha nem csaltam.
Napi több millát növekedett a rablásod,
Soha nem volt ilyen. *** moderálva ***
De eleve a kraff limit fölött nem éri is meg portyázni. Ebből is látszik, hogy nem csak hazug vagy, hanem ostoba is, még hazudni is csak úgy tudsz, mint egy idióta.
tudod:"Aki hazudik az csal, aki hazudik az lop, hazudni csalni csúnya dolog!"
Tudom bizony, te hazug csaló.
Annyira csaltál ebbe a játékba, hogy az már nevetséges!
Soha nem csaltam.
Napi több millát növekedett a rablásod,
Soha nem volt ilyen. *** moderálva ***
De eleve a kraff limit fölött nem éri is meg portyázni. Ebből is látszik, hogy nem csak hazug vagy, hanem ostoba is, még hazudni is csak úgy tudsz, mint egy idióta.
tudod:"Aki hazudik az csal, aki hazudik az lop, hazudni csalni csúnya dolog!"
Tudom bizony, te hazug csaló.
Dátum: 2011.12.13. 12:30:14
Idézet: Miklós - 2011.12.13. 12:16:32
Tényleg nem megoldás, én feljebb indulva is -150 TÖ-t kapok, és -20% szakértelmet. Ez azt is jelenti ezek szerint, hogy soha többé semmilyen viadalon nem indulhatok óriási mínusz nélkül.
Már hogyne lenne megoldás...
Tényleg nem megoldás, én feljebb indulva is -150 TÖ-t kapok, és -20% szakértelmet. Ez azt is jelenti ezek szerint, hogy soha többé semmilyen viadalon nem indulhatok óriási mínusz nélkül.
Dátum: 2011.12.12. 09:18:13
Idézet: Craslorg - 2011.12.12. 08:39:08
Így van, egyenlőségi érdek nem sérülne. Egyéb érdekek viszont igen, mert ez ettől még nerf. Ráadásul abszolút senkinek nem lenne ettől jó. Még az AL-nek sem, mert ettől nem kapnának gyorsabban kincseket. Mi értelme van egy olyan változtatásnak, ami SENKINEK nem jó? Egy ilyen változtatásnak akkor sincsen értelme, ha egyébként igazságos. Pl. azt is bevezethetnék, hogy 200. szinttől csak a szokásos LE tizede járna mindenért. Igazságosnak igazságos lenne (mert még senki nem tart ott, és onnantól egyformán vonatkozna mindenkire), de értelme viszont nem lenne.
Sajnos megkerülhetetlen az, hogy a problémát egyetlen módon lehet kezelni: ha Miklós gyorsabban rakja be a kincstáblákat. Minden más megoldás értelmetlen, mert az égvilágon senkinek nem lesz jobb tőlük.
Azaz, ha bekerül korlát, az a mostani legmagasabb szintű kincsektől lépne érvénybe, ahol nem sérül semmilyen egyenlőségi érdek
Így van, egyenlőségi érdek nem sérülne. Egyéb érdekek viszont igen, mert ez ettől még nerf. Ráadásul abszolút senkinek nem lenne ettől jó. Még az AL-nek sem, mert ettől nem kapnának gyorsabban kincseket. Mi értelme van egy olyan változtatásnak, ami SENKINEK nem jó? Egy ilyen változtatásnak akkor sincsen értelme, ha egyébként igazságos. Pl. azt is bevezethetnék, hogy 200. szinttől csak a szokásos LE tizede járna mindenért. Igazságosnak igazságos lenne (mert még senki nem tart ott, és onnantól egyformán vonatkozna mindenkire), de értelme viszont nem lenne.
Sajnos megkerülhetetlen az, hogy a problémát egyetlen módon lehet kezelni: ha Miklós gyorsabban rakja be a kincstáblákat. Minden más megoldás értelmetlen, mert az égvilágon senkinek nem lesz jobb tőlük.
Dátum: 2011.12.12. 07:44:59
AL: Miklós, gond van az entitásokkal. Túlságosan előrerohantunk velük, és elértünk a kincstáblák végéig.
Miklós: Sebaj, ezentúl majd az epikusok legyőzéséhez igazítom a kincstábla berakás sebességét.
AL: De az úgy nagyon lassú, nagyon ritkán juthatunk kincshez.
Miklós: Rendben, mit javasoltok?
AL: Egy csomó nerfet, amiknek a segítségével még lassabban lehet majd kincshez jutni, mert esély sem lesz még az eddigi tempót sem tartani.
Miklós: He? Jól értem? Lassan lehet haladni a kincstáblákkal, ezért arra költsem a fejlesztési erőforrásokat, hogy vezessünk be egy csomó nerfet, hogy még lassabban lehessen haladni?
AL: Igen.
Miklós: WTF?
AL: Nincs ebben semmi furcsa, a lényeg, hogy másnak se menjen gyorsabban, mint nekünk.
Miklós: Sebaj, ezentúl majd az epikusok legyőzéséhez igazítom a kincstábla berakás sebességét.
AL: De az úgy nagyon lassú, nagyon ritkán juthatunk kincshez.
Miklós: Rendben, mit javasoltok?
AL: Egy csomó nerfet, amiknek a segítségével még lassabban lehet majd kincshez jutni, mert esély sem lesz még az eddigi tempót sem tartani.
Miklós: He? Jól értem? Lassan lehet haladni a kincstáblákkal, ezért arra költsem a fejlesztési erőforrásokat, hogy vezessünk be egy csomó nerfet, hogy még lassabban lehessen haladni?
AL: Igen.
Miklós: WTF?
AL: Nincs ebben semmi furcsa, a lényeg, hogy másnak se menjen gyorsabban, mint nekünk.
Dátum: 2011.12.11. 23:36:41
De fene érzékeny vagy, ahhoz képest, hogy miket vágtál eddig a fejemhez, úgy, hogy én hozzád sem szóltam. Szerintem érdemes rákattintani a hozzászólásaidra, és megnézni, hogy miket írtál rólam eddig ebben a topikban - anélkül, hogy én bármit is írtam volna rólad. Álszentség, Hombre1970 a neved!