Hozzászólások - Miklós
Dátum: 2017.12.01. 17:34:13
A szörnyeket már több körben gyengítettük, vannak buffok, másnak mostanában nem volt panasza. Próbáld beszerezni az elérhető legjobb fegyvert és varázslatot, az meg szokta oldani a problémát mindenkinek!
Dátum: 2017.12.01. 13:37:19
Idézet: pityu - 2017.11.29. 19:40:40
Egy időben így volt, de az exponenciális jutalommal is van gond, akkor a magas szintű játékosok négyzetesen több jutalmat kapnak, és nagyon könnyen ki tudnak farmolni mindent, ezért maradt a lineáris. Esetleg gondolkodom olyanon, hogyha magadhoz képest erős szörnyet győzöl le, akkor több járjon.
A győzelemért kapott ektoplazma mennyiségét érdemes lenne balanszolni, mert jelenleg 1 gagyi szörny 10-et ad, és egy pofontól leesik, Lan-é elég fickós volt 12 támadástól feküdt ki, de csak 73-at adott...
Ha ektoplazmára optimalizálok, csak olyan szörnyet verek le, ami adja a biztos 10-et, egy maflástól kiterül, és alig, vagy egyáltalán nem sebez...
Ha ektoplazmára optimalizálok, csak olyan szörnyet verek le, ami adja a biztos 10-et, egy maflástól kiterül, és alig, vagy egyáltalán nem sebez...
Egy időben így volt, de az exponenciális jutalommal is van gond, akkor a magas szintű játékosok négyzetesen több jutalmat kapnak, és nagyon könnyen ki tudnak farmolni mindent, ezért maradt a lineáris. Esetleg gondolkodom olyanon, hogyha magadhoz képest erős szörnyet győzöl le, akkor több járjon.
Dátum: 2017.12.01. 13:36:36
Bekerült a szörnyidézéshez:
1.) van egy események fül, ahol mindent látsz, ami a szörnyeiddel történt, ki támadta, mennyit sebzett.
2.) be tudsz minden szörnyedre állítani max. 5 buffot 1-1 specifikus játékos ellen. A buffok szabadon törölhetők.
1.) van egy események fül, ahol mindent látsz, ami a szörnyeiddel történt, ki támadta, mennyit sebzett.
2.) be tudsz minden szörnyedre állítani max. 5 buffot 1-1 specifikus játékos ellen. A buffok szabadon törölhetők.
Dátum: 2017.11.30. 13:37:11
Persze, lehet vagy az entitás.
A szörnyidézéshez azért fejlesztgetni kell most, jövő héten reméljük be tudjuk élesíteni.
wardum: ez 2 külön dolog, a fenti kérés azért volt, mert a végzeturak túl gyorsan haltak, nem lehetett a küldit megcsinálni rajtuk. A csapdák viszont olyanok, amilyenek, pont az a céljuk, hogy ártsanak. ha nagy igény van rá berakhatunk vmi csapdaészlelő izét, de másnak ezzel nem volt gondja. Nomeg a verem amúgy elég táp, kell egy pici a mérleg másik serpenyőjébe is.
A szörnyidézéshez azért fejlesztgetni kell most, jövő héten reméljük be tudjuk élesíteni.
wardum: ez 2 külön dolog, a fenti kérés azért volt, mert a végzeturak túl gyorsan haltak, nem lehetett a küldit megcsinálni rajtuk. A csapdák viszont olyanok, amilyenek, pont az a céljuk, hogy ártsanak. ha nagy igény van rá berakhatunk vmi csapdaészlelő izét, de másnak ezzel nem volt gondja. Nomeg a verem amúgy elég táp, kell egy pici a mérleg másik serpenyőjébe is.
Dátum: 2017.11.27. 11:47:50
Köszi szépen Lanmaffia, örülök hogy tetszettek a programok! Írtam egy összefoglalót a VU fórumon elhangzottakról:
Szörnyidézés
Legyen egy log, amiben látszik, mikor ki mit csinált a szörnyeiddel.
Lehessen buffot vásárolni, amit a szörnyed egy konkrét támadó ellen kap meg (akár több ilyet is), és a támadó lássa, hogy ellene buffolva van a szörny.
jövőbeli tervek szörnyidézés bővítésére: szörnyidézéshez kapcsolódó AF képességek, célok bővítése, új fétis mint jutalom bizonyos cél elérésekor, pve kihívás ahol adott idő alatt kell egyre erősödő szörnyeket legyőzni.
Kattintáscsökkentő mechanizmusok.
- Több térkapus csata egyszerre.
- Ha valamit X alkalommal megcsináltál, többet nem kell, automatikusan teljesül:
pl. bizonyos nobrainer végzet temploma feladatok.
- Automatikus állat intelligencia szakértelem növelés.
Nagyobb fejlesztések.
- Fókuszkristályok: új rendszer, ahol nem új fókuszkristályt szerzel az újabb szinteken, hanem ugyanazt a fókuszkristályt tudod fejlesztgetni, korlátlanul, a szinted függvényében (legendás tárgyakhoz hasonlóan)
- Bolygó urához hasonló verseny, de rövid határidővel (3 nap), a feladatokat egy listából választjuk véletlenszerűen (de egy adott alkalommal mindenki ugyanazokat a feladatokat kapja) ez új fétis szerzési lehetőség is.
Egyéb javaslatok, tervek:
- Végzet/Kárhozat vermében a végzeturaknak több ÉP-jük legyen (küldetések miatt)
- Lehessen ignorálni játékosokat, és akkor tőlük levelet se kaphassak
- Megaesszencia max szint növelés (új hatással) ha elég játékos elérte a maximumot
- Csatlósoknál mytokronit költésekor ne csak az összeset lehessen költeni, lehessen 10-esével is.
- Templomban entitás küldetés változtatása (20 támadás helyett „ölj meg”)
- Portyaablakban lehessen random szubplazmás célpontokat kérni.
- Olyan képesség / relikvia ami növeli a naponta kapott CSP-ket
- Entitás vadászat AF képesség maximumának növelése
Korábbi felvetések:
- Gradulátum cserélési lehetőség másikra
- Csatlóscsata oldalon legyen részletesebb szűrési lehetőség.
- Jutalom, ha valaki a lélekenergia tárolót építi.
- V5/V6-on az építési átlagba ne számítson az építési energia és manakonstrukció (legalábbis a jövőbeli építéseknél) VAGY szabjunk meg egy határt, amit ha valaki elér, attól kezdve már teljes körű tag.
- bővíteni a bajnoki tóken beváltási listáját (pl. majd az új fókuszkristályokra)
- szörnytalizmán az állatok oldalról is használható legyen.
- 300-as legendás szint.
Szörnyidézés
Legyen egy log, amiben látszik, mikor ki mit csinált a szörnyeiddel.
Lehessen buffot vásárolni, amit a szörnyed egy konkrét támadó ellen kap meg (akár több ilyet is), és a támadó lássa, hogy ellene buffolva van a szörny.
jövőbeli tervek szörnyidézés bővítésére: szörnyidézéshez kapcsolódó AF képességek, célok bővítése, új fétis mint jutalom bizonyos cél elérésekor, pve kihívás ahol adott idő alatt kell egyre erősödő szörnyeket legyőzni.
Kattintáscsökkentő mechanizmusok.
- Több térkapus csata egyszerre.
- Ha valamit X alkalommal megcsináltál, többet nem kell, automatikusan teljesül:
pl. bizonyos nobrainer végzet temploma feladatok.
- Automatikus állat intelligencia szakértelem növelés.
Nagyobb fejlesztések.
- Fókuszkristályok: új rendszer, ahol nem új fókuszkristályt szerzel az újabb szinteken, hanem ugyanazt a fókuszkristályt tudod fejlesztgetni, korlátlanul, a szinted függvényében (legendás tárgyakhoz hasonlóan)
- Bolygó urához hasonló verseny, de rövid határidővel (3 nap), a feladatokat egy listából választjuk véletlenszerűen (de egy adott alkalommal mindenki ugyanazokat a feladatokat kapja) ez új fétis szerzési lehetőség is.
Egyéb javaslatok, tervek:
- Végzet/Kárhozat vermében a végzeturaknak több ÉP-jük legyen (küldetések miatt)
- Lehessen ignorálni játékosokat, és akkor tőlük levelet se kaphassak
- Megaesszencia max szint növelés (új hatással) ha elég játékos elérte a maximumot
- Csatlósoknál mytokronit költésekor ne csak az összeset lehessen költeni, lehessen 10-esével is.
- Templomban entitás küldetés változtatása (20 támadás helyett „ölj meg”)
- Portyaablakban lehessen random szubplazmás célpontokat kérni.
- Olyan képesség / relikvia ami növeli a naponta kapott CSP-ket
- Entitás vadászat AF képesség maximumának növelése
Korábbi felvetések:
- Gradulátum cserélési lehetőség másikra
- Csatlóscsata oldalon legyen részletesebb szűrési lehetőség.
- Jutalom, ha valaki a lélekenergia tárolót építi.
- V5/V6-on az építési átlagba ne számítson az építési energia és manakonstrukció (legalábbis a jövőbeli építéseknél) VAGY szabjunk meg egy határt, amit ha valaki elér, attól kezdve már teljes körű tag.
- bővíteni a bajnoki tóken beváltási listáját (pl. majd az új fókuszkristályokra)
- szörnytalizmán az állatok oldalról is használható legyen.
- 300-as legendás szint.
Dátum: 2017.11.24. 15:22:47
Még egy dolog:
Természetesen, mint mindig, most is lesz Végzetúr fórum. Ez szerintem a legfontosabb VU esemény a talin, mégis sokan nem szoktak beülni rá azok közül, akik eljönnek. Pedig érdemes, hiszen itt beszéljük át, hogy merre halad tovább a játék. Ha valakinek ezzel kapcsolatban van javaslata, ötlete, hogy mi az, amit át kell beszélni holnap, kérjük írja meg ide ma estig, akkor legalább van idő átgondolni még a dolgot. Köszi előre is!
Természetesen, mint mindig, most is lesz Végzetúr fórum. Ez szerintem a legfontosabb VU esemény a talin, mégis sokan nem szoktak beülni rá azok közül, akik eljönnek. Pedig érdemes, hiszen itt beszéljük át, hogy merre halad tovább a játék. Ha valakinek ezzel kapcsolatban van javaslata, ötlete, hogy mi az, amit át kell beszélni holnap, kérjük írja meg ide ma estig, akkor legalább van idő átgondolni még a dolgot. Köszi előre is!
Dátum: 2017.11.24. 15:20:42
Igen, első körben mindenki kap egy könnyű feladatsort, kap rá 6 percet, ezalatt be kell karikázni a helyes megoldásokat, és felírni a lapra 2 mező koordinátáit, ahová támadsz, és mindegyik alá rajzolni /írni egy kő papir vagy olló szimbólumot
Ezután beszedjük a papírokat, összeszámoljuk, kinek hány megoldása volt (kb. 5 csapat szokott lenni, 3an leszünk rá úgyhogy ez gyorsan meglesz) és a térképen megjelöljük, hogy ki hová támadott, feloldjuk a konfliktusokat, véglegesítjük az állást, és kiszámoljuk az első kör pontszámát. Utána mindenki megkapja a közepes feladatsort és ld. a fentieket.
A csapatokra majd figyelünk, senki ne puskázzon, de ha van jobb ötlet a gyors és egyszerű konfliktus megoldásra szívesen fogadjuk. ffelmerült a fekvőtámasz-versenytől kezdve a szkanderen keresztül a kinek van erősebb VU karaktere ötletekig minden de az idő tényleg faktor, sajnos 70 perc van az egész versenyre; úgy, hogy mi egy átlagos, 5-8 körös társasjátékot otthon általában 3-4 óráig játszunk
Ezután beszedjük a papírokat, összeszámoljuk, kinek hány megoldása volt (kb. 5 csapat szokott lenni, 3an leszünk rá úgyhogy ez gyorsan meglesz) és a térképen megjelöljük, hogy ki hová támadott, feloldjuk a konfliktusokat, véglegesítjük az állást, és kiszámoljuk az első kör pontszámát. Utána mindenki megkapja a közepes feladatsort és ld. a fentieket.
A csapatokra majd figyelünk, senki ne puskázzon, de ha van jobb ötlet a gyors és egyszerű konfliktus megoldásra szívesen fogadjuk. ffelmerült a fekvőtámasz-versenytől kezdve a szkanderen keresztül a kinek van erősebb VU karaktere ötletekig minden de az idő tényleg faktor, sajnos 70 perc van az egész versenyre; úgy, hogy mi egy átlagos, 5-8 körös társasjátékot otthon általában 3-4 óráig játszunk
Dátum: 2017.11.24. 12:39:43
A normál portyának az SZB-hez képest kb. ennyi az előnye, hogy az SZB-ből nem jön kiégett őskő, ezt nem akarjuk megváltoztatni.
Dátum: 2017.11.24. 11:13:17
Shadowrun: Én abból indultam ki, hogy vagy kevés célpontod van, ergó aránylag a topon vagy, ahol van KH. Vagy lejjebb vagy, ott azért van kit ütni. Persze tény, hogy aki inaktiv az nem vadászik ezért nincs kiégett ősköve. De ahogy írtam, amikor korlátlanul lehetett lopkodni, akkor az probléma volt a játékosoknak. A top tolvajok így is sokezer kiégett őskövön üldögélnek, lehet, hogy nem elég magas a lopásod A kiégett őskő szerzései lehetőségek folyamatosan kerülnek be a játékba, pl. az ektoplazma is átváltható lesz rá, de olyat NEM szeretnénk, hogy a termelésed más játékos kárára növeld.
mist: a hibát javítottuk, köszi, hogy jelezted!
mist: a hibát javítottuk, köszi, hogy jelezted!
Dátum: 2017.11.23. 14:10:40
A kódos (HKK Gemina erdeje kiegészítőben található kódokhoz tartozó) 4 új relikviát már meg lehet tekinteni a Relikviák menüpont alatt, megvásárolni szombattól lehet őket, ill. természetesen a Gemina erdejéből bontott kódokért is beválthatod őket.
A Végzetúr csapatversenyről írnék néhány szót, hogy legyen róla előzetes elképzelésetek:
A tavalyihoz hasonlóan most is szövetségi bajnokság lesz, de abból az esetből tanulva, elég sokat egyszerűsítünk most rajta. A bajnokság 5 körös lesz, minden körben a csapatok különböző nehézségű feladatokat fognak kapni. Az első körben mindenki egy könnyű, a másodikban egy közepes, a harmadikban egy nehéz feladatsort kap. A 4-5. körben lehet választani, milyen nehézségű feladatsort akartok kapni.
A feladatsorban végzeturas ill. kvíz kérdések lesznek.
4 helyes válaszért 1, 6-ért 2, 7-ért 3, 8-ért 4 támadási lehetőséget kap a csapat.
A feladatsorokban 7, 8 ill. 9 kérdés lesz, tehát a maximális számú támadás eléréséhez 1-et lehet csak hibázni, és természetesen a nehéz kérdések nehezebbek lesznek, mint a könnyűek.
A csatatérre felvezetjük a támadásokat, majd feloldjuk a konfliktusokat, de jóval egyszerűbben, mint a múltkor, nem kell feljönni a színpadra kvízpárbajozni. Ehelyett:
1.) Ha a mező korábban is valakié volt, és az megint rak oda, akkor a támadók veszítenek, az eredeti tulaj megvédte a mezőt.
Egyéb esetben:
2.) 1 csapat támad egy mezőt (akár olyat is, ami korábban másé volt): elfoglalta.
3.) 2 csapat támad egy mezőt: köztük a harcot egy pofonegyszerű, kő-papír-olló játék dönti el (a választott szimbólumokat már a versenylapra felírjátok).
4.) 3 vagy több csapat támad egy mezőt: legyilkolják egymást, nem változik a tulaj.
(Egy csapat 1 mezőt csak 1-szer támadhat egy körben)
Tehát a vetélkedőhöz alapvetően 3 dolog kell: végzetúr ismeretek, kvíztudás, és taktikázás a térképen, kitalálni az ellenfelek következő lépését
A jutalmak (a csapat minden tagjának):
1. 200 bajnoki tóken, 200 barna mytokronit, 2000 kheszon törmelék
2. 150 bajnoki tóken, 150 barna mytokronit, 1500 kheszon törmelék
3. 100 bajnoki tóken, 100 barna mytokronit, 1000 kheszon törmelék
4. 75 bajnoki tóken, 75 barna mytokronit, 750 kheszon törmelék
5+ 50 bajnoki tóken, 50 barna mytokronit, 500 kheszon törmelék
A Végzetúr csapatversenyről írnék néhány szót, hogy legyen róla előzetes elképzelésetek:
A tavalyihoz hasonlóan most is szövetségi bajnokság lesz, de abból az esetből tanulva, elég sokat egyszerűsítünk most rajta. A bajnokság 5 körös lesz, minden körben a csapatok különböző nehézségű feladatokat fognak kapni. Az első körben mindenki egy könnyű, a másodikban egy közepes, a harmadikban egy nehéz feladatsort kap. A 4-5. körben lehet választani, milyen nehézségű feladatsort akartok kapni.
A feladatsorban végzeturas ill. kvíz kérdések lesznek.
4 helyes válaszért 1, 6-ért 2, 7-ért 3, 8-ért 4 támadási lehetőséget kap a csapat.
A feladatsorokban 7, 8 ill. 9 kérdés lesz, tehát a maximális számú támadás eléréséhez 1-et lehet csak hibázni, és természetesen a nehéz kérdések nehezebbek lesznek, mint a könnyűek.
A csatatérre felvezetjük a támadásokat, majd feloldjuk a konfliktusokat, de jóval egyszerűbben, mint a múltkor, nem kell feljönni a színpadra kvízpárbajozni. Ehelyett:
1.) Ha a mező korábban is valakié volt, és az megint rak oda, akkor a támadók veszítenek, az eredeti tulaj megvédte a mezőt.
Egyéb esetben:
2.) 1 csapat támad egy mezőt (akár olyat is, ami korábban másé volt): elfoglalta.
3.) 2 csapat támad egy mezőt: köztük a harcot egy pofonegyszerű, kő-papír-olló játék dönti el (a választott szimbólumokat már a versenylapra felírjátok).
4.) 3 vagy több csapat támad egy mezőt: legyilkolják egymást, nem változik a tulaj.
(Egy csapat 1 mezőt csak 1-szer támadhat egy körben)
Tehát a vetélkedőhöz alapvetően 3 dolog kell: végzetúr ismeretek, kvíztudás, és taktikázás a térképen, kitalálni az ellenfelek következő lépését
A jutalmak (a csapat minden tagjának):
1. 200 bajnoki tóken, 200 barna mytokronit, 2000 kheszon törmelék
2. 150 bajnoki tóken, 150 barna mytokronit, 1500 kheszon törmelék
3. 100 bajnoki tóken, 100 barna mytokronit, 1000 kheszon törmelék
4. 75 bajnoki tóken, 75 barna mytokronit, 750 kheszon törmelék
5+ 50 bajnoki tóken, 50 barna mytokronit, 500 kheszon törmelék
Dátum: 2017.11.23. 13:53:15
Igen, ugyanúgy fog működni, mint a normál kaland, mindegy hogy talált kaland vagy térképből van.
A játékosoktól való kiégett őskő lopással már eddig sem volt gond, sőt. Inkább azzal volt a probléma, hogy túl sokat lehetett elvinni, erre épültek rá mindenféle változások, biztos nem fogunk olyan reliket csinálni,ami ezt ellentétére fordítja.
Olyan, többszöri kérés viszont kifejezetten volt, hogy a KH-tól több kiégett őskövet lehessen lopni. Akinek ez nem aktuális, az egyszerűen nem veszi meg ezt a relikviát.
A játékosoktól való kiégett őskő lopással már eddig sem volt gond, sőt. Inkább azzal volt a probléma, hogy túl sokat lehetett elvinni, erre épültek rá mindenféle változások, biztos nem fogunk olyan reliket csinálni,ami ezt ellentétére fordítja.
Olyan, többszöri kérés viszont kifejezetten volt, hogy a KH-tól több kiégett őskövet lehessen lopni. Akinek ez nem aktuális, az egyszerűen nem veszi meg ezt a relikviát.
Dátum: 2017.11.21. 11:16:44
Idézet: Gloria - 2017.11.20. 18:46:50
Rendben, módosítottam, 6-os tételnek lehet elveszett fétist is választani!
A legtöbb világon lehet, hogy minimumot licitáltak az elveszett fétisre, de az egyes világon biztos nem, mivel ott az egyik jokernek is azt választották.
Mind a kettő 2500 felett kelt el (és egyik sem lett az enyém), míg az unobtánium kacat tényleg minimum áron ment el licitálás nélkül.
Mind a kettő 2500 felett kelt el (és egyik sem lett az enyém), míg az unobtánium kacat tényleg minimum áron ment el licitálás nélkül.
Rendben, módosítottam, 6-os tételnek lehet elveszett fétist is választani!
Dátum: 2017.11.20. 18:07:50
Az aukciós lista az alapján változik, hogy mire volt igény a korábbi liciten. Az elveszett fétisre a legtöbb világon minimumlicit volt csak, úgyhogy arra gondoltam, hogy ez a tétel elhagyható, és cserébe így minden világon tudunk jokert árverezni ami korábban nem volt, talán ez egy jó trade-off
Idézet: Balumaci - 2017.11.20. 14:47:22
Az 1-es világon sokkal több játékos van, ezért ott van extra tétel, hogy a több karakternek több tárgy is jusson (korábban ott 3 extra tétel volt, most csak 1 lesz). A 7-es pedig lehetővé teszi, hogyha valaki egy másik világon vágyna az unobtánium relikviára (ami korábbi aukción egyébként csak minimum licittel ment) az meg tudja venni azért.
Shadowrun: az új kódos relikviák a szokásos ütemezés szerint, a találkozó napjától (de legkésőbb az utána jövő hétfőtől) kerülnek be a játékba. Szerintem sikerült jópofa, hiánypótló kódos relikviákat kitalálni, de majd ti megmondjátok
Idézet: Balumaci - 2017.11.20. 14:47:22
Miklós a 6os tétel csak az 1 es világon választható a 7. pedig minden világon amivel lehet választani a 6ost miért?
Az 1-es világon sokkal több játékos van, ezért ott van extra tétel, hogy a több karakternek több tárgy is jusson (korábban ott 3 extra tétel volt, most csak 1 lesz). A 7-es pedig lehetővé teszi, hogyha valaki egy másik világon vágyna az unobtánium relikviára (ami korábbi aukción egyébként csak minimum licittel ment) az meg tudja venni azért.
Shadowrun: az új kódos relikviák a szokásos ütemezés szerint, a találkozó napjától (de legkésőbb az utána jövő hétfőtől) kerülnek be a játékba. Szerintem sikerült jópofa, hiánypótló kódos relikviákat kitalálni, de majd ti megmondjátok
Dátum: 2017.11.20. 14:36:13
Segítségkérés: igazad van, az eredeti doksiban tényleg volt egy ilyen terv, de ilyet még nem implementáltunk, nem is volt ez konkretizálva. Ettől függetlenül, lehet, hogy megvalósul, de semmiképp sem olyan formában, hogy a 200. szintű karakter leüti a 70. szintűnek a másik 200-ast, itt az elképzelés olyasmi volt, hogyha segítséget kérsz valakitől, akkor bónuszt kapsz a tulajdonságaidra, de arányosan azokhoz képest.
Hasonlóképp, azt is elvetettük, hogy X csata után a szörnyed végleg elpusztul, ez a kis kariknak akiknek a szörnyeire mindenki rámegy, elég demoralizáló lenne
A programban jelenleg az van benne, amit a játék felületeten, a teszt szerveren is láttok.
Természetesen nyitottak vagyunk minden javaslatra, a hétvégi találkozóig akkor szörnyidézést még semmiképpen sem élesítjük be, ott meg lehet előtte mindent beszélni.
Hasonlóképp, azt is elvetettük, hogy X csata után a szörnyed végleg elpusztul, ez a kis kariknak akiknek a szörnyeire mindenki rámegy, elég demoralizáló lenne
A programban jelenleg az van benne, amit a játék felületeten, a teszt szerveren is láttok.
Természetesen nyitottak vagyunk minden javaslatra, a hétvégi találkozóig akkor szörnyidézést még semmiképpen sem élesítjük be, ott meg lehet előtte mindent beszélni.
Dátum: 2017.11.17. 16:53:04
Idézet: Offsboy - 2017.11.17. 11:03:09
Ezt nem egészen értem, ilyen opció tudomásom szerint jelenleg nincs, hogy egy erős játékos segít neked legyőzni a szörnyet. A te szörnyedet a szörnyidézésre képes játékosok 95%-a megkarcolni sem fogja tudni
Idézet: Offsboy - 2017.11.17. 11:03:09
Nem mind1, hogy egy szörny már a varázslattal kifektet, vagy tudom végig ütni, ezen simán múlhat, hogy lemegy-e a 3 próbából vagy sem.
Idézet: Offsboy - 2017.11.17. 11:03:09
Erre írtam (nem tudom, mennyire próbálgattad a dolgot), hogy a szörnyedet idővel elengeded, és idézel helyette erősebbet. Tehát mire az alacsony szintű kari elérné a kitűzött célt, és elég erős lenne, hogy kihívja a te 200. szintű óriássárkányodat, addigra már egy 250. szintű megadémon fogja helyette várni
Fsanyi: igen, az esemény csak 70. szinttől elérhető. Sajnos, az összes világot összeimportálni egybe, indexeket harmonizálni stb. nagyon durva meló, de talán előbb-utóbb meg fogjuk tudni oldalni. Addig annyit tudok mondani vigasztalásul, hogy hamarosan úgyis bekerül az éles világokra, és ott majd ki tudja mindenki próbálni.
Más valóban nem tudja legyőzni, CSAKIS AZ, aki segítséget kér ettől a 3-4 embertől. Ja, várj; akkor mindenki.
Ezt nem egészen értem, ilyen opció tudomásom szerint jelenleg nincs, hogy egy erős játékos segít neked legyőzni a szörnyet. A te szörnyedet a szörnyidézésre képes játékosok 95%-a megkarcolni sem fogja tudni
Idézet: Offsboy - 2017.11.17. 11:03:09
Na csak még ez. A támadó fel tudja magát gyógyítani 2 csata között, tehát nem tudom ezen pontosan mit értesz.
Nem mind1, hogy egy szörny már a varázslattal kifektet, vagy tudom végig ütni, ezen simán múlhat, hogy lemegy-e a 3 próbából vagy sem.
Idézet: Offsboy - 2017.11.17. 11:03:09
Mert hosszútávú célt adsz a játékosoknak? Mert örülni fog a jelenleg 200. szintű, ha 50 szint múlva legyőzi az 1-2 éve generált akkori top karakter szörnyét?
Erre írtam (nem tudom, mennyire próbálgattad a dolgot), hogy a szörnyedet idővel elengeded, és idézel helyette erősebbet. Tehát mire az alacsony szintű kari elérné a kitűzött célt, és elég erős lenne, hogy kihívja a te 200. szintű óriássárkányodat, addigra már egy 250. szintű megadémon fogja helyette várni
Fsanyi: igen, az esemény csak 70. szinttől elérhető. Sajnos, az összes világot összeimportálni egybe, indexeket harmonizálni stb. nagyon durva meló, de talán előbb-utóbb meg fogjuk tudni oldalni. Addig annyit tudok mondani vigasztalásul, hogy hamarosan úgyis bekerül az éles világokra, és ott majd ki tudja mindenki próbálni.
Dátum: 2017.11.17. 10:53:33
Baraty frissítette a teszt szerveren a karaktereket, úgyhogy akinek korábban nem volt V1-es karaktere, de azóta csinált, az is ki tudja most próbálni a fejlesztést
Offsboy:
Miért jó az, ha legyőzhetetlen szörnyet csinálsz? Ha te vagy a legerősebb játékos, és még buffolsz rá valamit, azért az elég kemény kihívás lesz Lehet, hogy buffok vásárlásával az a 3-4 ember, aki mögötted van, le fogja tudni győzni, de más nemigen. És mire a többiek felfejlődnek, már csinálsz úgyis egy új klónt, ami még erősebb lesz.
Mi értelme az offenzív tulajdonságoknak: nagyon is sok. Ha a szörnyed nem üt vissza, akkor csak egy sok ÉP-s boxzsákot kreáltál Az is egy módja a szörnykihívás nehezítésének, ha a te dögöd 3 kör alatt lelövi a támadókat.
Állatok klónozása: ebben igazatok van, ez szükséges, megoldjuk valahogy!
Offsboy:
Miért jó az, ha legyőzhetetlen szörnyet csinálsz? Ha te vagy a legerősebb játékos, és még buffolsz rá valamit, azért az elég kemény kihívás lesz Lehet, hogy buffok vásárlásával az a 3-4 ember, aki mögötted van, le fogja tudni győzni, de más nemigen. És mire a többiek felfejlődnek, már csinálsz úgyis egy új klónt, ami még erősebb lesz.
Mi értelme az offenzív tulajdonságoknak: nagyon is sok. Ha a szörnyed nem üt vissza, akkor csak egy sok ÉP-s boxzsákot kreáltál Az is egy módja a szörnykihívás nehezítésének, ha a te dögöd 3 kör alatt lelövi a támadókat.
Állatok klónozása: ebben igazatok van, ez szükséges, megoldjuk valahogy!
Dátum: 2017.11.16. 16:02:53
Íme az aukciós tételek:
1. A szívósság öve (A szívósságod lehetséges maximuma 100-ra emelkedik, vagyis +1 harci kör.)
2. Az Uralkodó pálcája (Hordázás szakértelmed lehetséges maximuma 100 lesz, 5 harcoló állatot megengedve.)
3. Aukciós fétis. Csak az élő aukción megszerezhető! szint: 150, TP: +14. Passzív képesség: minden nap, a belépéskor kapsz 1-2 aranydukátot. A 2. aranydukát esélye a csatlós szintjétől függ (150. szinten 0%, 250. szinten 50%).
4. Templomi medálgyűjtő. A végzet templomában megszerezhető templomi medálok maximális száma 20-ról 30-ra nő.
5. “Retro-joker” Választhatsz egy tárgyat az alábbi listából: Alternatív szimbólum (+10% AF), Biztonsági pajzs (szkarab immunitás), Halálkristály (ellenfél állatát megölő varázslat fókuszkr), Csatlós fűszer (zabáláskor a csatlósod 10%-kal több TP-t kap), Karemium csapda (+1% állatelfogás), Mentális burok (kémgömb védelem), Wyhetrqaxx képzőgyűrűje (12% spec, 8% szakértelemfejl), Pdhivqaxx mázliamulettje (15% szerencsefejl), Zan (minden nap véletlenszerű relikviává alakul), Inspirátor (V5/V6-on nem választható)
6. Csak 1-es világon választható: egy tetszőleges unobtánium fokozatú relikvia (beleértve a mytokronitos relikviákat is) VAGY "az elveszett fétis" (választhatsz egy tetszőleges fétist (kivéve végzet és auckiós fétisét))
7. Joker1. Nyertese a fenti listából választhat egy tetszőleges tételt (6-os tétel is választható bármely világon).
8. Joker2. 3-as világon NEM választható: nyertese a fenti lista alapján választhat egy tárgyat, kivéve azt a kettőt, amiért a legtöbb dukátot fizették (ha ugyanazért a tárgyért fizették mindkét legnagyobb licitet, értelemszerűen a következő legtöbb dukátért elvitt tárgy lesz a másik tiltott tétel).
Csak olyan licitálhat, aki a játékon belül, a Beállításoknál, az "Adatok megadása aukcióhoz" pontot kitöltötte!
Egy játékos egy világon csak egy tárgyra licitálhat, de ha van karaktere több világon is, más világokon is licitálhat. Azt, hogy mennyi aranydukátot van, vagyis mennyit licitálhatsz, a péntek du 3-kori állapot alapján nézzük.
1. A szívósság öve (A szívósságod lehetséges maximuma 100-ra emelkedik, vagyis +1 harci kör.)
2. Az Uralkodó pálcája (Hordázás szakértelmed lehetséges maximuma 100 lesz, 5 harcoló állatot megengedve.)
3. Aukciós fétis. Csak az élő aukción megszerezhető! szint: 150, TP: +14. Passzív képesség: minden nap, a belépéskor kapsz 1-2 aranydukátot. A 2. aranydukát esélye a csatlós szintjétől függ (150. szinten 0%, 250. szinten 50%).
4. Templomi medálgyűjtő. A végzet templomában megszerezhető templomi medálok maximális száma 20-ról 30-ra nő.
5. “Retro-joker” Választhatsz egy tárgyat az alábbi listából: Alternatív szimbólum (+10% AF), Biztonsági pajzs (szkarab immunitás), Halálkristály (ellenfél állatát megölő varázslat fókuszkr), Csatlós fűszer (zabáláskor a csatlósod 10%-kal több TP-t kap), Karemium csapda (+1% állatelfogás), Mentális burok (kémgömb védelem), Wyhetrqaxx képzőgyűrűje (12% spec, 8% szakértelemfejl), Pdhivqaxx mázliamulettje (15% szerencsefejl), Zan (minden nap véletlenszerű relikviává alakul), Inspirátor (V5/V6-on nem választható)
6. Csak 1-es világon választható: egy tetszőleges unobtánium fokozatú relikvia (beleértve a mytokronitos relikviákat is) VAGY "az elveszett fétis" (választhatsz egy tetszőleges fétist (kivéve végzet és auckiós fétisét))
7. Joker1. Nyertese a fenti listából választhat egy tetszőleges tételt (6-os tétel is választható bármely világon).
8. Joker2. 3-as világon NEM választható: nyertese a fenti lista alapján választhat egy tárgyat, kivéve azt a kettőt, amiért a legtöbb dukátot fizették (ha ugyanazért a tárgyért fizették mindkét legnagyobb licitet, értelemszerűen a következő legtöbb dukátért elvitt tárgy lesz a másik tiltott tétel).
Csak olyan licitálhat, aki a játékon belül, a Beállításoknál, az "Adatok megadása aukcióhoz" pontot kitöltötte!
Egy játékos egy világon csak egy tárgyra licitálhat, de ha van karaktere több világon is, más világokon is licitálhat. Azt, hogy mennyi aranydukátot van, vagyis mennyit licitálhatsz, a péntek du 3-kori állapot alapján nézzük.
Dátum: 2017.11.16. 15:46:49
A találkozón történő befizetésekre a következő ajándékcsomagok lesznek:
2.000 Ft befizetés, azaz legalább 154 őskő vásárlása esetén:
1 relikvia joker, 3 univerzum ládikó, 3 ork sör, 10 aranydukát*, 2 smaragszelence, 10 kristály joker, 40 mytokronit joker
5.000 Ft befizetés, azaz legalább 385 őskő vásárlása esetén:
3 relikvia joker, 10 univerzum ládikó, 10 ork sör, 25 aranydukát*, 6 smaragszelence, 35 kristály joker, 120 mytokronit joker, 1 fétis joker
10.000 Ft, azaz legalább 770 őskő vásárlása esetén:
5 relikvia joker, 20 univerzum ládikó, 20 ork sör, 50 aranydukát*, 12 smaragszelence, 70 kristály joker, 250 mytokronit joker, 1 fétis joker
20.000 Ft, azaz legalább 1540 őskő vásárlása esetén:
10 relikvia joker, 40 univerzum ládikó, 40 ork sör, 100 aranydukát*, 25 smaragszelence, 160 kristály joker, 600 mytokronit joker, 2 fétis joker
* az aranydukátok csak akkor jelennek meg, ha már elérhető az aukciós ház a játékosnak
mytokronit joker:
beváltható 1 barna mytokronitra (2db) vagy egy tetszőleges más színű mytokronitra (1db)
kristály joker:
beváltható: 1 templomkristály, 1 csatlóskristály, 1 diránium
relikvia joker:
beváltható. 1 db relikvia kuponra, kryxónium fókuszra (2 db), unobtánium fókuszra (4db)
fétis joker:
beváltható: 1 fétisszilánk, 1 templomi pálca, 1 verempálca
2.000 Ft befizetés, azaz legalább 154 őskő vásárlása esetén:
1 relikvia joker, 3 univerzum ládikó, 3 ork sör, 10 aranydukát*, 2 smaragszelence, 10 kristály joker, 40 mytokronit joker
5.000 Ft befizetés, azaz legalább 385 őskő vásárlása esetén:
3 relikvia joker, 10 univerzum ládikó, 10 ork sör, 25 aranydukát*, 6 smaragszelence, 35 kristály joker, 120 mytokronit joker, 1 fétis joker
10.000 Ft, azaz legalább 770 őskő vásárlása esetén:
5 relikvia joker, 20 univerzum ládikó, 20 ork sör, 50 aranydukát*, 12 smaragszelence, 70 kristály joker, 250 mytokronit joker, 1 fétis joker
20.000 Ft, azaz legalább 1540 őskő vásárlása esetén:
10 relikvia joker, 40 univerzum ládikó, 40 ork sör, 100 aranydukát*, 25 smaragszelence, 160 kristály joker, 600 mytokronit joker, 2 fétis joker
* az aranydukátok csak akkor jelennek meg, ha már elérhető az aukciós ház a játékosnak
mytokronit joker:
beváltható 1 barna mytokronitra (2db) vagy egy tetszőleges más színű mytokronitra (1db)
kristály joker:
beváltható: 1 templomkristály, 1 csatlóskristály, 1 diránium
relikvia joker:
beváltható. 1 db relikvia kuponra, kryxónium fókuszra (2 db), unobtánium fókuszra (4db)
fétis joker:
beváltható: 1 fétisszilánk, 1 templomi pálca, 1 verempálca
Dátum: 2017.11.16. 15:30:54
Egyébként van a dologban jócskán interakció is, de ezt meghagyom nektek, hogy kilogikázzátok, miért
Dátum: 2017.11.16. 15:03:03
Idézet: Offsboy - 2017.11.15. 20:09:49
Idővel ebből azért elég masszív adatfolyam lenne, ha mindent kiírnánk. Esetleg egy olyan lehet, hogy kijelezzük, hányan győzték le, és ki volt az utolsó
Hát, ez már olyan, mintha feltaláltuk volna a portyázást, ez már szerintem megvan a játékban.
Ez a fejlesztés PVE, mert az eddigi felmérések alapján erre volt inkább igény. A jutalmak listáját természetesen bővíteni fogjuk, ez csak a kezdeti default lista volt.
Idézet: Shadowrun1990 - 2017.11.16. 08:19:29
Ez nem működik. Itt kvázi bárki bárkit üthet, nemcsak azzal a 8 emberrel harcolhatsz, akivel ütőtávban / egy kategóriában vagytok. Az alacsonyabb szintű karakterek semmit nem tudnának megölni, ha a szörny maxra gyógyulna. A kihívás itt is megvan, az éles játékban egy nap korlátozott számú próbálkozásod lesz, ha abból és a buffokkal sem sikerül győznöd, akkor a szörny tényleg maxra gyógyul.
A jutalom attól függ egyébként, milyen erős ellenfelet győzöl le. Minél erősebbet, annál több a jutalom. Ha akarod, ütögetheted az 1. szintű "orkokat" hogy legyen belőle heti 1 energiakoncetrátumod, ha akarod, akkor a legerősebb játékosok szörnyeit támadod, hogy komolyabb tápot szerezz belőle.
Ez egy olyan rendszer, ahol különböző erősségű ellenfelek vannak, te választhatsz, melyiket támadod meg, de a jutalom is attól függ. Ennél nem hiszem, hogy dinamikusabb lehetne az egész.
Amin még gondolkodtunk, hogy az egészet megfejeljük speciális célokkal is, amikre lehet hajtani, megadott jutalmakért.
Pl. győzz le 100 szörnyet, kapsz 1 sajtoló medált, győzz le 1000 szörnyet, kapsz 1 verempálcát, győzz le egy legalább 200. szintű szörnyet, győzz le egyetlen hét alatt 2000 össz-szintnyi szörnyet, stb.
Megértem azt is, hogy a játék legerősebb, a többiektől messze elhúzó karakterei számára valószínűleg nem lesz elég "komoly kihívás". De ezen lehet segíteni azzal, hogy manuálisan megbuffolunk pár KH tagot, és ők is hoznak létre néhány félisten hatalmú szörnyet.
hogy ki, milyen eredménnyel lépett vele interakcióba.
Idővel ebből azért elég masszív adatfolyam lenne, ha mindent kiírnánk. Esetleg egy olyan lehet, hogy kijelezzük, hányan győzték le, és ki volt az utolsó
Az igazi interakció az lenne, ha a szörny gazdája erősíthetné a szörnyét/szörnyeit folyamatosan, akár 1-1 ellenfél ellen is. Listázható lenne kik milyen eredménnyel támadják a szörnyét, és aki ellen akar, tudna erősíteni; és a támadó fél is látná hogy kik, milyen erősítést fejlesztettek ellene.
Hát, ez már olyan, mintha feltaláltuk volna a portyázást, ez már szerintem megvan a játékban.
Ez a fejlesztés PVE, mert az eddigi felmérések alapján erre volt inkább igény. A jutalmak listáját természetesen bővíteni fogjuk, ez csak a kezdeti default lista volt.
Idézet: Shadowrun1990 - 2017.11.16. 08:19:29
Mindenképpen az UV-s viadalhoz hasonló harcrendszerre lenne szükség. Tehát addig üssük a szörnnyel egymást, amíg az egyikőnk ki nem fekszik! Ha egy harcot elbukunk lehessen ugyanúgy újrapróbálkozni, de a szörny gyógyuljon maximális ÉP-re. Ne mindig az legyen, mint pl. a térkapunál, csatlóscsatáknál stb., hogy automatikusan nyerünk, anélkül, hogy kicsit is megerőltetnénk magunkat. Valódi kihívásra lenne szükség, nem automatikus, előre kiszámított győzelemre!
Ez nem működik. Itt kvázi bárki bárkit üthet, nemcsak azzal a 8 emberrel harcolhatsz, akivel ütőtávban / egy kategóriában vagytok. Az alacsonyabb szintű karakterek semmit nem tudnának megölni, ha a szörny maxra gyógyulna. A kihívás itt is megvan, az éles játékban egy nap korlátozott számú próbálkozásod lesz, ha abból és a buffokkal sem sikerül győznöd, akkor a szörny tényleg maxra gyógyul.
A jutalom attól függ egyébként, milyen erős ellenfelet győzöl le. Minél erősebbet, annál több a jutalom. Ha akarod, ütögetheted az 1. szintű "orkokat" hogy legyen belőle heti 1 energiakoncetrátumod, ha akarod, akkor a legerősebb játékosok szörnyeit támadod, hogy komolyabb tápot szerezz belőle.
Ez egy olyan rendszer, ahol különböző erősségű ellenfelek vannak, te választhatsz, melyiket támadod meg, de a jutalom is attól függ. Ennél nem hiszem, hogy dinamikusabb lehetne az egész.
Amin még gondolkodtunk, hogy az egészet megfejeljük speciális célokkal is, amikre lehet hajtani, megadott jutalmakért.
Pl. győzz le 100 szörnyet, kapsz 1 sajtoló medált, győzz le 1000 szörnyet, kapsz 1 verempálcát, győzz le egy legalább 200. szintű szörnyet, győzz le egyetlen hét alatt 2000 össz-szintnyi szörnyet, stb.
Megértem azt is, hogy a játék legerősebb, a többiektől messze elhúzó karakterei számára valószínűleg nem lesz elég "komoly kihívás". De ezen lehet segíteni azzal, hogy manuálisan megbuffolunk pár KH tagot, és ők is hoznak létre néhány félisten hatalmú szörnyet.