Dátum: 2009.10.16. 14:09:47
Idézet: Miklós - 2009.10.16. 11:50:13 Ha E+144óra < T, akkor E=E+72óra. Egyébként E=T-48óra.
Teljesen jo. Egy aprosag: E+143-kor E=T-71, ket oraval kesobb T-48. Furcsan nagy ugras.
Dátum: 2009.10.16. 11:58:31
Idézet: Birka - 2009.10.15. 23:11:25 Pár időcsökkentő relikvia/csizma istenes lenne:
Érdekes lenne relikvia ami csökkenti a kémlelés 1 óráját
Az idomítás és állat gyógyítás fél óráját
A mágikus regen töltődési idejét
Olyan relikviák, melyek +5-öt adnak szakikra, mintha turbóznád...
Amik érdekesek hirtelen:
Kronó, Kreatív, Spm, csapdakészítés, facsarás, kereskedelem
Kiveve csapdakeszites. Sajnos az nem mukodik 30 folott. Nekem pedig mar volt korabban 36-os.
Dátum: 2009.10.16. 11:52:46
Idézet: Ricardo - 2009.10.15. 19:25:10 Idézet: Endyr - 2009.10.15. 18:51:00
Nev: Alkalmazkodas tekercse
Szint: 90
Tipus: relikvia
Ar: 40.000 lelekkristaly, 20 osko
Hatas: Mostantol a normalon felul egy extra szakertelmedet viheted 5-tel maximum fole. Akkor is hasznalhatod, ha fertozesed nem 0%.
Nagyon erős. Mindenképpen kellene neki valami limit, hiszen ha ez így bekerülne, akkor onnantól a fertőzés leküzdése semmilyen előnyt nem ad a fertőzöttekkel szemben.
Felreertetted. Plusz 1. Nem tudatturbo, hanem max fole noveles.
Hozzatennem, hogy lehessen olyat valasztani, amit fertozes miatt is novelt az ember, azazÉ egy szakertelmed maximuma, 5-tel megno. Ja megsem, akkor mindenki spektralisra fogja rakni.
Dátum: 2009.10.16. 11:49:45
Idézet: Mortimer - 2009.10.15. 19:03:43 - A szerencséd 20%-kal kevesebb építéssel fejlődik egy pontot (a többi tulajdonságnál ugye 0.575 a szorzó ultraspeccel, specializációval és gyűrűvel)
Ilyen van, bar csak 5% bonuszt ad.
Dátum: 2009.10.16. 11:46:05
Idézet: Endyr - 2009.10.15. 18:51:00
Nev: Mentalis burok
Szint: 80
Tipus: relikvia
Ar: 35000 lelekkristaly, 15 osko
Hatas: Nem tudnak informaciot szerezni rolad kemgomb segitsegevel.
Ezt az egyet kiveve nagyon tetszenek. Ezt ugy erzem nem kene, mert gyakorlatilag hosszu tavon kikapcsolja a kemgombot. Ellenben aukcios targynak nagyon jo lenne.
Ha mindenki megkapja, akkor 50+szintkulonbseg*5%, de maximum 90%, minimum 10% esellyel besul a kemgomb ellened. Igy lehet kemgombozni, csak macera.
Dátum: 2009.10.15. 08:35:06
Idézet: Mortimer - 2009.10.14. 15:33:26 Bármilyen változtatás esetén az erős még erősebb, a gyengébb még gyengébb lesz. Fogalmam sincs hogy lehetne ebből kitörni.
Na kb. a kezdetektol ezt magyarazom.
En azt nem ertem igazabol mibol kene kitorni. Mind TP, mind LE szempontjabol sokkal tobbet tud szerezni egy alcsonyabb szintu kari a KH-tol. Alairom, ot neha ohatatlanul leverik a tamado KH-sok, de szerintem meg ezzel egyutt is jobban jon ki. Aki nem jon ki jobban, az az aki nem tud KH-st utni, mert szintben lefele elfogynak. Akinek van jol utheto holdudvara, annak a KH aranybanya. Ha lefele nem szakadna meg hirtelen a KH a 35. lemasolt embernel, akkor elvileg mindenkinek lenne ilyen holdudvara. Raadasul a lefele berakott tovabbi KH pont az igazan eroseket semmilyen modon nem erositene, hiszen ok ezeket a KH-s tagokat reg nem latnak.
Sajnos sokan azt hiszik, hogy oket csak szivatna a KH. Meggyozodesem, hogy nem, ha van akire tudnak portyazni, annak a KH-s klonjara is tudnanak, csak (majdnem) fixen LE-ert nem ingyen. Ennek ellenere, ha beraknank valamilyen gatat, hogy aki nem akar KH-zni azt a KH ne bantsa (de az sem lenne ordogtol valo gondolat, hogy a tovabbi KH szovik egyatalan ne tamadjanak, csak passzivan legyenek jelen, kiveve a haborut.), akkor senki sem mondhatna, hogy o rosszul jar, hiszen nullara biztosan ki tudja hozni.
Ez tipikusan az a pont, ahol - szerintem - nem az a megoldas, hogy megprobaljuk a topot megszivatni, hanem az, hogy a lehetoseget mindenki szamara elerhetove tesszuk.
Dátum: 2009.10.15. 07:21:57
Az epikus utes szamlaloja valoban jo otlet lenne fent. Hely is van neki. Egyittal azt is meg lehetne csinalni, hogy a szurke csik elferjen a helyen es ne lofgjon ra a keretre.
Dátum: 2009.10.14. 14:49:08
Idézet: winnie - 2009.10.14. 00:49:05 hmm, kezdem azt hinni, hogy valóban valós a probléma. eddig bagatellnek tűnt, de ilyen pár óra, pár nap ide vagy oda komolyan ekkora stressz egyeseknek? tudom, versenyhelyzet, de kiszámolná valaki, hogy egy negyed éves periódusban a nyaraló vagy hétvégét kihagyó mekkora hátrányt szenved el a pufer hiányától?
Nem negyed eves periodusban gondolkodnek, hiszen az csak 2 targy. Egy ev alatt egy epikus targynyi kulonbseg kialakulhat. Megjegyzem hosszu tavon kiegyenlitokdik a dolog, mert nem lepunk 3 naponta szintet, igy egy ido utan a szintlepes lesz a korlat, nem a 72 ora, de az azert odebb van.
Dátum: 2009.10.14. 14:45:36
Idézet: Miklós - 2009.10.13. 22:31:30 Aki ennél ritkábban játszik annak szerintem tökmind1, hogy 45 vagy 55 nap után lesz meg az első epikus tárgya.
Nem jarok ritkabban megis 55+ nap utan lesz igy elso epikus targyam, es nem mindegy nekem. Szerintem.
Dátum: 2009.10.14. 14:43:08
Idézet: Piciklon - 2009.10.07. 19:45:00 Már most sikeresen elfelejtettem, hogy van ilyen...2 nap csúszás
Van az embernek élete is
De van aki meg csak szimplan feledekeny hulye. 4 nap csuszas.
Dátum: 2009.10.14. 14:39:17
Idézet: Miklós - 2009.10.14. 12:13:46 Oké, nézzük hogy mit is jelent a gyakorlatban az, hogy akár néhány óra csúszás is horribilis lemaradást eredményez.
Tegyük fel, hogy minden egyes entitást csak 3 órával később kezdesz ütni, mint ahogy üthetnéd. Ekkor az átlagos entitás ütési idő 72 óráról 75 órára növekszik, azaz 4% csúszást eredményez, 45 nap helyett 47 nap lesz. Azt hiszem, ennél voltak már a világtörténelemben durvább katasztrófák...
Amit Birka ír, hogy "bug" van, egy félreértésen alapszik, de feltételezed, hogy már most is "pufferel" a program. Ezt a dolgot háromféleképpen lehet implementálni.
1.) Tároljuk, hogy mikor ölted meg a legelső entitást, és mindig ahhoz képest számoljuk a 72 órát. Ld. az esetet, amit leirtam, 3 hónapig be sem lép valaki, és utána 1 nap alatt ledarálja mindet.
2.) A 72 óra attól kezdve ketyeg, hogy elkezded ütni az entitást. A program jelenleg ezt a megoldást használja.
3.) Entitás pontok gyüjtögetése (térkapu mintájára) és azok maximalizálása. Isten ments ettől a megoldástól (ld. 1.)-es eset + túlkomplikálás).
Másfajta implementáció nem nagyon lehetséges, legfeljebb ezek variációi: pl. 1.) eset, de nem a legelső epikust nézzük, hanem a 10-zel vagy X-szel ezelőttit - ezt hivjátok "pufferelésnek" - ez még komplikáltabb, mindenki számára kevésbé érthető, mint az 1.)-es alapeset, és mellesleg ugyanazt a problémát hordja magában.
Az entitás nem térkapu, nem néhány óránként lehet ütni, hanem 3 naponta, ilyen időközönként be tudsz lépni, ha néhány órát csúszol, na bumm, nincs jelentősége.
Amit mindenképpen be tudunk vállalni, hogy a gomb kisárguljon, igy láthatod, hogy mikor tudod megint ütni az entitást.
En nagyon is el tudok kepzelni meg egy lehetoseget, konkretan pont amit te magad is igertel. Az entitas megjelenesetol szamitodik a 72 ora. Ha 72 ora utan tud megjelenni, mert mar le van utva, akkor onnantol, ha 72 ora nem volt eleg a lezuzashoz, akkor onnantol. Nem kell pufferelgetni, csak az elso csata idopontja helyett egy masikat letarolni. Es maris nagyszeru lenne.
Dátum: 2009.10.14. 13:04:57
Idézet: Timcsike - 2009.10.14. 12:39:25 Ha minden visszajövetelük elött a játékosok éjjelre felveszik a gagyi ép-, manaregenes tárgyaikat, akkor a KH is ezeket klónozza le és a portyákban rögtön farmolva lesznek.
A hordott targyakban nem egyertelmuen masoljak az eredeti kari eppen aktualis beallitasait. Volt mar, hogy a klonom manaregenben feszitett, de tobbnyire mas fegyvert valaszt, mint ami a klonozaskor nalam van.
Dátum: 2009.10.14. 13:00:53
Idézet: Ricardo - 2009.10.14. 11:15:55 Akik közvetelnül a KH-ból tápolók után jönnek azok érthető módon maguk is szeretnének a KH-ból tápolni. Viszont akármennyiszer bővítenénk a KH-t mindig lennének olyanok, akik közvetlenül az utolsó KH-ból tápoló társaság után jönnnémek, tehát a kiterjesztés nem jó megoldás.
A szavazas opcio kozott is szerepel a szerintem udvozito megoldas, miszerint X. szint folott folyamatosan novekedo mennyisegu KH legyen. Igy olyan karakter, aki tartosan a meg pont szopok, de mar pont nem tapolok a KH-bol allapotban leledzene nem lesz. Hiszen a kovetkezo "megjelenesig" o is erosodik, lep par szintet es maris lesz KH az o szintjen vagy akar alatta is.
Dátum: 2009.10.13. 16:22:23
Idézet: Damage - 2009.10.08. 21:29:56 Idézet: Rodriguez - 2009.09.28. 10:14:49 ...A vadászat gyorsításának 57-ről 111-re való növelése viszont szerintem szinte vállalhatatlanul drága. Hiába a gyógyulás, túl sok Le-be kerül az a néhány másodperc...
Tudatturbót teccik ismerni?
61+50?
Ne mossuk el a problemat, hiszen ez azt jelenti, hogy a spektralist kell felhuzni, legjobb esetben is 70-rol 100-ra, de aki mar nem fertozott annak 105-re, amivel meg el is megy egy lehetosege a max fole tornaszasbol.
Juteszembe, 114-es vagy 117-es fuziot probalta mar valaki? Mukodik, von le ujabb 5-10 masodpercet?
Dátum: 2009.10.13. 16:13:21
Idézet: Birka - 2009.10.13. 16:09:44 Alap lét írtam, és V3-on is tudok mutatni Pók karikat, akik igencsak szépen tarolnak a környezetükben, igaz nem 12 misi lédiffjük van 25. szintre, de kimagaslóan jó portya teljesítményt mutatnak, ami honorálva van...
Nem csak az lehet pók, aki 5-8 misi lédiffel rohangál. Aki egy szabályozottabb környezettben 300-500k lédiffet tud produkálni 20-25. szintre, az V3-on isteni pók teljesítményt mutatott már be, és le a kalappal előtte!
Lusta vagyok szamolni: lehet ezzel a modszerrel lenyegesen jobb LE/TP aranyt csinalni, mint ami a vadaszatbol (visszafogott fejlodest, maxos LE termelest figyelembe veve) adodna?
Mert a poknak EZ a lenyege, nem a LE diff.
Dátum: 2009.10.13. 16:03:48
Idézet: Birka - 2009.10.13. 12:03:45 Azért egy max 4-5k-s rablásnál ha többet viszel most valakitől az igencsak ritka "fogás", vagy nagyon tévedek?
Tevedsz. Ahol az igazi portya karik tevekenykednek, ott 4-5K-nal sokkal nagyobb rablasok is vannak.
Amugy alap LE-t vagy kreativval tuningolt LE-t irtal?
Dátum: 2009.10.13. 16:02:29
Idézet: Birka - 2009.10.13. 12:03:45 Kocos, Ebben nem vagyok egyáltalán biztos...
Számold ki a V3-as képlet alapján kitől mennyi lét lehetne max rabolni mielőtt így lazán rávágod, hogy szar a V3-as képlet.
Valakivel osszekeversz, nem mondtam, hogy szar a rendszer. Azt mondtam, hogy egy jelenleg letezo es jonehany jatekost tartalmazo reteg a POK karik megszunnenek letezni. Mert mar az 50. helyezettbol is csak 1300 LE-t lehet rabolni, a jobb POK kariknak 20-25. szinten ennyi az atlaga. Tehat ez a taktika magaban eletkeptelenne valna. Ezt allitottam es ezt tartom is.
Dátum: 2009.10.13. 11:32:52
Idézet: Kethios - 2009.10.12. 20:07:05 Csak gondolj bele:
Nekem az elsőt legyűrni kb. du. 6 kor sikerült. Akkor értem haza a munkából. Nem tudok percre pontosan entitást ölni 3 naponta szóval csúszok. Előbb-utóbb éjszakára fog esni és az legalább 7-8 óra csúszás.
En meg elfelejtem rendszeresen. Lemaradasom 3,5 nap.
Ezen sokat segitene az a valaki altal felvetett brilians gondolat, hogy a szovetseg menupont (es utana az entitas gomb) sarguljon, ha van uj entitas.
Dátum: 2009.10.13. 11:29:14
Idézet: Ariel - 2009.10.13. 08:28:11 Az egész rablási hercehurcára megoldás lenne a V3 portyarendszere. Kérdés, hogy hányan tiltakoznának ellene a hatalmas rablások eltűnése miatt, és hányan állnának mellé a LE-biztos portyák miatt.
Azt elfelejted (vagy nem?), hogy ezzel egy V3-on nem letezo, de nalunk nagyon is nepes tagsagu tabort lenyegileg eltorolnel a jatekbol.
Dátum: 2009.10.13. 11:27:06
A szavazast en inditottam.