Hmmm... A 80+ szintű sajtolása nálam régen is, most is deki lesz (ha lesz).
Pl. mert alkalmatlannak tartom (még) az 1 szem karim a toplistára.
Hasonlóan "érdekes" és nálam szintén kavicsosan megoldandó feladat lesz a 2 Enti köszönhetően (Kocoséhoz bizonyos tekintetben hasonlóan) ritka játékstílusomnak - Entipörgetek.
HA kiütés előtt lenne az Entim mikortól élne a küldi, akkor is 1,5-2 hónap /javítva hét-ről/ lenne a 2. leverése (vagy milló itóka és akkor szűk 1 hét).
1szerűen nem lesz annyi időm, hogy 1 szinttel ennyit eltököljek.
Evvan.
Kieg.: Én választottam ezt a "ritka" játékstílust (aktív Entizés).
Hozzászólások - McMad
Dátum: 2013.06.12. 11:56:53
Dátum: 2013.06.12. 11:42:50
Az alapgondolata KIVÁLÓ.
A hosszútávú működése/használhatósága nekem nagyon kétséges... :S
Ezt ott is leírtam.
A hosszútávú működése/használhatósága nekem nagyon kétséges... :S
Ezt ott is leírtam.
Dátum: 2013.06.10. 12:26:24
Azonban van egy NAGY probléma az egész Mágia tulajdonság erősítéssel.
Még akkor is ha "csak" a Varázslatelnyelés erősítést vállalja be a Behó.
Ez pedig a topszöviket már jelenleg is érintő építési gond (mit lehet még építeni?).
Ha beerősítik a Mágiát, akkor akár 50%-al is felerősödhet az építőerő az erősödő Manakonstok miatt. :-x
Mit lehet tenni.
Új épületek? - Szerintem hiábavaló erőlködés. Hosszútávon feltétlenül.
Épületszint maximum növelés? - Így is dögunalom az építés sok szöviben 0 taktikai oldallal.
Naponta rombolódó, állandóan építendő épületek (a'la HT)? - Kacifántos kérdés és az előző álláspontom köszönhet vissza ebben az esetben is.
Spec én 1 hosszútávon is működőképes, világba illeszkedő hangulatú megoldást látok: Eventes csapás/rombolás.
A pusztító eventek (Landi, Xenó) hatása lehetne egy napi rombolás adott épületeken. Bizonyos épületeket maximálisan védenének a galetkik, pl. AL-DP-Epikus emlékmű-stb., amelyek szintvesztése alaposan korlátozná a lehetőségeket (játéktechnikailag játékélmény romboló hatású lenne a szintvesztésük). Mekkora rombolás lenne bevállalható és milyen épületeken?
No erre most így csípőből nem kalkulálnék, de a felvetéshez hozzátenném, hogy nyugodt szívvel bevezetnék egy "világvége" forgatókönyvet eventes sikertelenségre az automatikus siker helyett egy extraerős szintvesztéssel ÁLTALÁNOSAN (pl. -30% adott épületeken, minden szövetségben). A jutik járnának - erőfeszítés kifizetődő legyen.
Kieg.: Aki tud jobbat az BÁTRAN írogasson (pontozástól továbbra sem oldódik meg SEMMI ).
Még akkor is ha "csak" a Varázslatelnyelés erősítést vállalja be a Behó.
Ez pedig a topszöviket már jelenleg is érintő építési gond (mit lehet még építeni?).
Ha beerősítik a Mágiát, akkor akár 50%-al is felerősödhet az építőerő az erősödő Manakonstok miatt. :-x
Mit lehet tenni.
Új épületek? - Szerintem hiábavaló erőlködés. Hosszútávon feltétlenül.
Épületszint maximum növelés? - Így is dögunalom az építés sok szöviben 0 taktikai oldallal.
Naponta rombolódó, állandóan építendő épületek (a'la HT)? - Kacifántos kérdés és az előző álláspontom köszönhet vissza ebben az esetben is.
Spec én 1 hosszútávon is működőképes, világba illeszkedő hangulatú megoldást látok: Eventes csapás/rombolás.
A pusztító eventek (Landi, Xenó) hatása lehetne egy napi rombolás adott épületeken. Bizonyos épületeket maximálisan védenének a galetkik, pl. AL-DP-Epikus emlékmű-stb., amelyek szintvesztése alaposan korlátozná a lehetőségeket (játéktechnikailag játékélmény romboló hatású lenne a szintvesztésük). Mekkora rombolás lenne bevállalható és milyen épületeken?
No erre most így csípőből nem kalkulálnék, de a felvetéshez hozzátenném, hogy nyugodt szívvel bevezetnék egy "világvége" forgatókönyvet eventes sikertelenségre az automatikus siker helyett egy extraerős szintvesztéssel ÁLTALÁNOSAN (pl. -30% adott épületeken, minden szövetségben). A jutik járnának - erőfeszítés kifizetődő legyen.
Kieg.: Aki tud jobbat az BÁTRAN írogasson (pontozástól továbbra sem oldódik meg SEMMI ).
Dátum: 2013.06.10. 07:49:54
(IRTÓZATOS méretű sóhaj)
Tehát nem vagy rendszeres fórumozó.
SENKI sem (én sem) akarja előtérbe helyeztetni a Behóval ezt a témát nemhogy a bugjavítás, de az eddig elfogadott és beígért fejlesztések rovására sem.
Kieg.: Először a játékélmény romboló elemeket kell rendbe tenni. Utána jöhetnek a fokozók.
Hogy mást ne mondjak ÉN 2 hónapot is megszavaznék a portyarendbetételre...
Kieg2.: Még tán egy új Háborús rendszert is előrébb helyeznék a VM-hez képest...
Tehát nem vagy rendszeres fórumozó.
SENKI sem (én sem) akarja előtérbe helyeztetni a Behóval ezt a témát nemhogy a bugjavítás, de az eddig elfogadott és beígért fejlesztések rovására sem.
Kieg.: Először a játékélmény romboló elemeket kell rendbe tenni. Utána jöhetnek a fokozók.
Hogy mást ne mondjak ÉN 2 hónapot is megszavaznék a portyarendbetételre...
Kieg2.: Még tán egy új Háborús rendszert is előrébb helyeznék a VM-hez képest...
Dátum: 2013.06.10. 07:47:16
A rendszer megértése max 1 napos feladat kell hogy legyen még azoknak is, akik az ilyesmihez (összetett rendszerek alkalmazása) nincs hozzászokva, nem ilyesmivel keresi a kenyerét, stb.
A 4. változat messze a legegyszerűbb alkalmazású lenne - felhasználóbarát. Pár pipálás (mely helyek legyenek aktívak) és kattintás pl. egy legördülő menüben (megtanult formulák hozzákapcsolása).
Kész.
Az általad javasolt 4-5 dologtól én személy szerint tartok attól függően, hogy mire gondolsz.
Ha ez 4-5 új varit jelent, akkor én azt "laposnak", fejlesztési idő "kidobásnak" tartanám...
A 4. változat messze a legegyszerűbb alkalmazású lenne - felhasználóbarát. Pár pipálás (mely helyek legyenek aktívak) és kattintás pl. egy legördülő menüben (megtanult formulák hozzákapcsolása).
Kész.
Az általad javasolt 4-5 dologtól én személy szerint tartok attól függően, hogy mire gondolsz.
Ha ez 4-5 új varit jelent, akkor én azt "laposnak", fejlesztési idő "kidobásnak" tartanám...
Dátum: 2013.06.06. 16:23:50
Bízzunk benne, hogy nem így lesz. Legalábbis Miklós (eddig) hajlott az új varázslatokra, csak nem "holnapra".
Nekem OK év végére is.
Nekem OK év végére is.
Dátum: 2013.06.06. 15:46:26
Háááát alapból biztosan nem. :S
Mit javasolsz? Lejjebb vitt határok?
Azért ne feledjük, hogy az egyik legkönnyebben fejleszthető tul (VT is kéri néha, Mágustorony pluszban olcsósítja).
Mérlegelendő....
Kieg.: Azért legyen "ára" a dolognak.
Kieg.2: 50-600, 601-1200, 1200+ TALÁN reálisabb ár/érték arányú...
Mit javasolsz? Lejjebb vitt határok?
Azért ne feledjük, hogy az egyik legkönnyebben fejleszthető tul (VT is kéri néha, Mágustorony pluszban olcsósítja).
Mérlegelendő....
Kieg.: Azért legyen "ára" a dolognak.
Kieg.2: 50-600, 601-1200, 1200+ TALÁN reálisabb ár/érték arányú...
Dátum: 2013.06.06. 13:02:38
Idézet: Quellon - 2013.06.06. 12:17:45
Akár egyszerre fejleszthető.
Pl. 5 szint FM, 1 szint PK, 3 szint PP, 4 szint M.
Kinek-kinek igénye-szájíze-lehetősége-stb. szerint.
Idézet: Quellon - 2013.06.06. 12:17:45
Nincs szélsőséges eset.
Ellenfelek vannak, akik aktiválják 1 vagy több formulájukat.
Ha azonosak az épületszintek, akkor hatás 0.
Ha a portyaszerepnek megfelelő formulák aktívak a feleknél, akkor felcserélődnek az épületbónuszok (támadó a védő épületbónuszaival támad, védő a támadó épületbónuszaival védekezik).
A célpont határozza meg a formula használhatóságát, azaz ha valaki a sajátjánál erősebb Gyakterű ellenfélre támad, akkor annak a Gyakteres formulát érdemes aktívvá tennie.
Egy pocsék Védfalas játékos javíthatja a passzív állapotú portyaesélyeit (pl. pihenésben), ha aktivál egy Védfalas formulát.
A Nekrofun formula alapvetően alacsony szinten használható, hiszen szinte csak azok között fordul elő nem maxolt Nekrofun.
Ez már formulataktikai kérdés. A hatásuk mérsékelt-kicsi, hiszen a mezőny zöme alig különbözik épülettámogatottságban, de alkalmanként számíthat.
Kieg.: Pl. Bajnokin igenérdekes kombinációk alakulhatnak ki, ahol MINDEN épület számít, de az ellenfelek és épülettámogatottságuk függvényében...
Idézet: McMad - 2013.06.06. 11:59:38
OK.
Nem.
Hanem?A fegyvermester, páncélkovács, pajzsspecialista és mágus AFK-k egymást kizáróak ugye? Tehát a 4-ből csak 1-et lehet fejleszteni?
Nem.
Akár egyszerre fejleszthető.
Pl. 5 szint FM, 1 szint PK, 3 szint PP, 4 szint M.
Kinek-kinek igénye-szájíze-lehetősége-stb. szerint.
Idézet: Quellon - 2013.06.06. 12:17:45
Idézet: McMad - 2013.06.06. 11:59:38
Tudtommal portyában a támadónál a támadó Gyaktere és Nekrofunja, védekezőnél a védekező Védfala és Nekrofunja számít.
Ezt módosítaná a formula úgy, hogy akinél aktív egy ilyen formula, az az aktuális ellenfeléét használja.
Kieg.: Pl. HA támadónál aktív a Gyakteres formula, akkor védekező Gyakterét "használja" a sajátja helyett. Akkor szélsőséges esetben a támadó és védő tökéletesen lenullázhatják magukat, egyiknek sem lesz se plusz támadása, se plusz védelme, vagy mindkettőnek lesz mindene - igaz ez így?
Ezek csak támadáskor érvényesek vagy védekező félként is? Mert a "portyában" kifejezés az is-is-t jelenti, de a játékban általában minden csak támadóként szokott működni - eddig.
Tudtommal portyában a támadónál a támadó Gyaktere és Nekrofunja, védekezőnél a védekező Védfala és Nekrofunja számít.
Ezt módosítaná a formula úgy, hogy akinél aktív egy ilyen formula, az az aktuális ellenfeléét használja.
Kieg.: Pl. HA támadónál aktív a Gyakteres formula, akkor védekező Gyakterét "használja" a sajátja helyett.
Nincs szélsőséges eset.
Ellenfelek vannak, akik aktiválják 1 vagy több formulájukat.
Ha azonosak az épületszintek, akkor hatás 0.
Ha a portyaszerepnek megfelelő formulák aktívak a feleknél, akkor felcserélődnek az épületbónuszok (támadó a védő épületbónuszaival támad, védő a támadó épületbónuszaival védekezik).
A célpont határozza meg a formula használhatóságát, azaz ha valaki a sajátjánál erősebb Gyakterű ellenfélre támad, akkor annak a Gyakteres formulát érdemes aktívvá tennie.
Egy pocsék Védfalas játékos javíthatja a passzív állapotú portyaesélyeit (pl. pihenésben), ha aktivál egy Védfalas formulát.
A Nekrofun formula alapvetően alacsony szinten használható, hiszen szinte csak azok között fordul elő nem maxolt Nekrofun.
Ez már formulataktikai kérdés. A hatásuk mérsékelt-kicsi, hiszen a mezőny zöme alig különbözik épülettámogatottságban, de alkalmanként számíthat.
Kieg.: Pl. Bajnokin igenérdekes kombinációk alakulhatnak ki, ahol MINDEN épület számít, de az ellenfelek és épülettámogatottságuk függvényében...
Dátum: 2013.06.06. 11:59:38
OK.
Nem.
Tudtommal portyában a támadónál a támadó Gyaktere és Nekrofunja, védekezőnél a védekező Védfala és Nekrofunja számít.
Ezt módosítaná a formula úgy, hogy akinél aktív egy ilyen formula, az az aktuális ellenfeléét használja.
Kieg.: Pl. HA támadónál aktív a Gyakteres formula, akkor védekező Gyakterét "használja" a sajátja helyett.
A fegyvermester, páncélkovács, pajzsspecialista és mágus AFK-k egymást kizáróak ugye? Tehát a 4-ből csak 1-et lehet fejleszteni?
Nem.
Ezek csak támadáskor érvényesek vagy védekező félként is? Mert a "portyában" kifejezés az is-is-t jelenti, de a játékban általában minden csak támadóként szokott működni - eddig.
Tudtommal portyában a támadónál a támadó Gyaktere és Nekrofunja, védekezőnél a védekező Védfala és Nekrofunja számít.
Ezt módosítaná a formula úgy, hogy akinél aktív egy ilyen formula, az az aktuális ellenfeléét használja.
Kieg.: Pl. HA támadónál aktív a Gyakteres formula, akkor védekező Gyakterét "használja" a sajátja helyett.
Dátum: 2013.06.06. 11:15:04
Ez a 4 képesség külön-külön, de egymást nem kizáró módon fejleszthető.
Az esélykiegyenlítő formulák mindig működNÉNEK aktivált állapot esetén, de nem változtatnak a rendszerén.
Pl. Továbbra is védekezőnél a Védfal számít, DE mindig az aktuális ellenfélét használja ha a formula aktív.
FONTOS!
Ez csak némi ötletelés, fejlesztési irányvonal belövési lehetőség a Behó számára és igényfelmérési lehetőség számunkra.
Miklós jelezte, hogy LESZ ilyesmi (új, magas manaigényű varázslatok), de hogy milyen lesz és mikor az teljes homály addig, amíg ki nem tesz egy fejlesztési javaslatot a témára.
Kieg.: Személy szerint csak azért erőlködöm, hogy HÁTHA valami ilyesmit (összetettebb rendszer) sikerül elfogadtatnom a nagyközönséggel és Miklósékkal.
Dátum: 2013.06.06. 10:55:49
Általánosságban (szerintem) azért "jó" pl. egy ilyen összetettebb mágiarendszer, mert...
1. Sok kényelmi, játékgyorsító funkció van benne.
2. További eltérés lehetőség karakterek között (több fajta taktika miatt).
3. Nagyobb kombinációs lehetőség, újabb célok a játékmenetben.
4. AFp elköltési lehetőség hosszabb távra.
5. Az "elrontott" karakterek (pl. magasabb Mágia érték) és Építőmesterek számára egy olyan játékelem, amiben igenjók lehetnek + ezzel kis mértékben (kb. 10-20%-al) kompenzálhatják a harci hátrányukat az élbolyhoz képest, de mindenképpen számukra jelenti a legerősebb "játékszín" pluszt.
6. A Mágia tulajdonság erősítése az eddig relatív "értékéhez" képest.
7. A fentiek REMÉLT következményeként csökkenti a "beleunás" veszélyt.
+1. Ahogy Alendaar is írta - táp. Azoknak akik ügyesen forgatják a formulákat, cserébe az "elkotyavetyélt" LE-ért (Mágia tul) és AFp-ért (javasolt új, tetemes költségű AF képességek).
Mielőtt valaki megvádolna öncélúsággal jelezném, hogy 1 db 81. szintű karakterem van per pillanat 189-es Mágia értékkel (TÖ 3337, azaz a tulátlagom felét sem éri el).
1szerűen szükségszerűnek látom a Mágia tul fontosságának/értékének erősítését oly módon...
No de épp ezzel kezdtem.
Kieg.: Hogy célzottan kinek-mire jó pl. a fenti javaslat azt döntse el mindenki maga.
1. Sok kényelmi, játékgyorsító funkció van benne.
2. További eltérés lehetőség karakterek között (több fajta taktika miatt).
3. Nagyobb kombinációs lehetőség, újabb célok a játékmenetben.
4. AFp elköltési lehetőség hosszabb távra.
5. Az "elrontott" karakterek (pl. magasabb Mágia érték) és Építőmesterek számára egy olyan játékelem, amiben igenjók lehetnek + ezzel kis mértékben (kb. 10-20%-al) kompenzálhatják a harci hátrányukat az élbolyhoz képest, de mindenképpen számukra jelenti a legerősebb "játékszín" pluszt.
6. A Mágia tulajdonság erősítése az eddig relatív "értékéhez" képest.
7. A fentiek REMÉLT következményeként csökkenti a "beleunás" veszélyt.
+1. Ahogy Alendaar is írta - táp. Azoknak akik ügyesen forgatják a formulákat, cserébe az "elkotyavetyélt" LE-ért (Mágia tul) és AFp-ért (javasolt új, tetemes költségű AF képességek).
Mielőtt valaki megvádolna öncélúsággal jelezném, hogy 1 db 81. szintű karakterem van per pillanat 189-es Mágia értékkel (TÖ 3337, azaz a tulátlagom felét sem éri el).
1szerűen szükségszerűnek látom a Mágia tul fontosságának/értékének erősítését oly módon...
No de épp ezzel kezdtem.
Kieg.: Hogy célzottan kinek-mire jó pl. a fenti javaslat azt döntse el mindenki maga.
Dátum: 2013.06.05. 16:14:19
VARÁZSLÓI MÁGIA (Fejlesztési javaslat) 4.06
No az eddig beérkezett javaslatokat figyelembe véve íme itt van még egy mágiarendszer javaslat (előre szólok, hogy a lehetőségek száma közel végtelen… :-P).
A Varázslói mágia (vagy hívhatjuk, Magas mágiának, Felébredt képességnek, Mágikus tehetségnek, vagy ami tetszik) elérhető lenne annak, aki szeretne vele foglalkozni + megveszi Varázskönyvét (v. Mágikus kódexét, v. Máguskönyvtárát - áruk mérlegelendő) + rendelkezik min. 40 Manaponttal + Szövetsége rendelkezik min. 10. szintű Mágustoronnyal.
Amint a feltételek teljesülnek a karakter megtanulhat 1 db mágikus formulát minden 40 alap Mágiatulajdonság pont után az általa elérhető körből/csoportból, amelyek között szabadon váltogathat, illetve aktiválhat-deaktiválhat. Az aktív formula automatikusan levonja manaköltségét, amikor működési feltétele teljesül. Az ismert, illetve épp aktív formula nem látható az ellenfelek által (kivételt lásd lejjebb).
A formulák 3 csoportra oszlanak és csak akkor választható belőlük formula, ha a feltételeknek megfelel a karakter:
1. Külső kör.
Alap Mágia tulajdonság: 40-499, Varázskönyv, Mágustorony 10.
Kis manaköltségű, elsősorban kényelmi és minimáltáp formulák.
2. Adeptus kör.
Alap Mágia tulajdonság: 500-999, Mágikus kódex, Mágustorony 50.
Közepes manaköltségű, kényelmi, gyengébb harci és hosszútávon táposnak minősíthető formulák /aktív használata esetén kb. 8-12 hónap alatt generál 1 erősebb tulpontnyi LE értéket/.
3. Belső szféra.
Alap Mágia tulajdonság: 1000+, Máguskönyvtár, Mágustorony 100.
Magas manaköltségű, erős harci és kényelmi, illetve már középtávon táposnak minősíthető formulák /aktív használata esetén kb. 4-6 hónap alatt generál 1 erősebb tulpontnyi LE értéket/.
Sokat merengtem ezen az AF képesség kérdésen (versenyképesség más AF képességekkel) és arra jutottam, hogy ölég bizonytalan a dolog, ezért inkább úgy döntöttem, hogy többszörözöm – versenyezzenek egymással. Hogyan képzelem? 4 új AF képességgel, melyek tovább fokozzák a kombinációs lehetőségeket és egyben további specializációs lehetőséget nyújtanak.
Íme:
Fegyvermester, Páncélkovács és Pajzsspecialista.
(mindegyik 10 szintes, 1. szint költsége 10 AFp, minden további szint az előző szint költsége +10 AFp, azaz 10/20/30/...).
Képességszintekhez kapcsolódó hatások (a’la Megaesszencia):
1. Tulajdonság felszerelésbónusz (FM-nél +2 Támadás, PK-nál +2 Védekezés, PS-nél +1 Támadás és +1 Védekezés).
2. +10% eladott – Képességhez kapcsolódó - felszerelés eladási árára.
3. Képességhez kapcsolódó felszerelésbe illeszthető fókuszkristály törlés esetén 10% valószínűséggel megmarad.
4. Tulajdonság felszerelésbónusz 5x-ös (FM: +10 Támadás, PK: +10 Védekezés, PS: +5 Támadás és +5 Védekezés)
5. Mágikus képességként az AF képességhez kapcsolt +1 aktív formulalehetőség.
6. +30% eladott – Képességhez kapcsolódó - felszerelés eladási árára.
7. Tulajdonság felszerelésbónusz 15x-ös (FM: +30 Támadás, PK: +30 Védekezés, PS: +15 Támadás és +15 Védekezés)
8. Képességhez kapcsolódó felszerelésbe illeszthető fókuszkristály törlés esetén 30% valószínűséggel megmarad.
9. A Képességhez kapcsolt formulák hatásfoka kétszeres (amelyiknél ez érdemleges, illetve van számszerű része).
10. Tulajdonság felszerelésbónusz 25x-ös (FM: +50 Támadás, PK: +50 Védekezés, PS: +25 Támadás és +25 Védekezés).
Mágus (10 szint, 1. szint költsége 10 AFp, minden további szint az előző szint költsége +10 AFp, azaz 10/20/30/...).
Képességszintekhez kapcsolódó hatások:
1. -10% manaköltség varázslathasználatra (Epius tárgyak hasonló képességével összeadódik).
2. +10% varázslatok eladási árára.
3. Varázslatba helyezhető fókuszkristály törlés esetén 10% valószínűséggel megmarad.
4. +1 aktív formulahely (2 lehet egyszerre aktív).
5. A formulák hatásfoka kétszeres (amelyiknél ez érdemleges, illetve van számszerű része) – felszereléshez kapcsolt formulára nem hat.
6. -30% manaköltség varázslathasználatra (Epius tárgyak hasonló képességével összeadódik).
7. +30% varázslatok eladási árára.
8. Varázslatba helyezhető fókuszkristály törlése esetén 30% valószínűséggel megmarad.
9. +1 aktív formulahely (3 lehet egyszerre aktív).
10. A formulák hatásfoka háromszoros (amelyiknél ez érdemleges, illetve van számszerű része) – felszereléshez kapcsolt formulára nem hat.
Ez a 4 képesség külön-külön, de egymást nem kizáró módon, akár párhuzamosan fejleszthető.
1 karakternek maximum 4 különböző aktív formulája lehet (azonosság esetén is csak 1x-es a hatás).
Ha több lehetősége van – több megfelelő szintű AF képesség miatt – akkor beállítandó, hogy melyek működjenek /pl. az alap(A) + M4 + PP és az FM nem/. Az aktív formulaszám lehetőséget új relik (AH-s, Event, stb.) bővíthetné max 5-re.
Ezt az egész mágikus témát a beállítási lehetőségeivel együtt a Szövetségi oldalon lehetne elhelyezni egy új gomb alá, mondjuk Mágustorony névvel (úgyis ahhoz kapcsolt a téma).
Formulaötletek a teljesség igénye és csoportosítás nélkül:
1. -5 mp a vadászat idejére.
2. Kémkedés újra használati ideje csökken 5 perccel (Kémgömb tulajdonosnak 5 mp-el).
3. Állatgyógyítás hatásfoka 50%-al nagyobb.
4. Kronokompenzációra +1 max fölé is növelő felszerelésbónusz.
5.-7. +20 felszerelésbónusz X harci szakértelemre (külön formula kritütésre, kritvarira, kivégzésre).
8. -20 sikeres kábításkor a Támadás büntető.
9. Kémkedésnél látszik a célponton lévő aktív varázslatok fajtája (hatásfoka nem).
10. A VT-ben 2 még nem teljesített küldetés helye felcserélhető.
11. +5% Epikus/Entitás ellenfél ellen varázslatsebzésre.
12. +30 Támadás állatoknak Epikus/Entitás ellenfél ellen.
13. +10% állatsebzés Epikus/Entitás ellenfél ellen.
14. Entinél 10% eséllyel nincs CsP vesztés 15% alá kerülés esetén.
15. X extraregen Epi/Enti ellen.
16. X Varázslatelnyelés Epi/Enti ellen.
17. X Elnyelés Epi/Enti ellen.
18. CsP vesztő – „büntető” tárgy hatásfoka 2 CsP.
19. CsP vesztő – „büntető” tárgy viselése estén nem CsP-t, hanem PP-t veszít az ellenfél.
20. CsP vesztő – „büntető” tárgy viselése esetén a tárgyat viselő vesztes megkapja az ellenfele által elvesztett erőforrást.
21. CsP vesztő – „büntető” tárgyat viselő ellenfeled ezt befolyásoló aktív formulája nem működik ellened.
22. Idomítási idő 1 perccel kevesebb.
23. 10% eséllyel realizálódik a Kalandok alatti Mana- és gyógyitalfogyasztás (manád töltődik, gyógyulsz, de csak a kaland végén íródik fel).
24. Sajtoláskor - ha esszencia esik - 10% (gradulátumos sajtoláskor 30%) esély, hogy olyan Esszencia lesz, amely még nincs a birtokodban (amennyiben ez lehetséges).
25. +10% Kábítás.
26. +10% Kábítás ellenállás.
27. +5% LEszívás.
28. +5% LEszívás ellenállás.
29. X% manaszívás.
30. Ha megtámadnak és vesztesz portyában + van Átokszórás képességed, akkor ellenfeled következő csatájában -10 Támadás és IQ büntetővel harcol.
31. Sikeres Kábításkor ellenfeled állatai is elszenvedik a Kábítás büntetőt.
32. Portyában a Gyaktér bónusz megegyező aktuális ellenfeledével.
33. Portyában a Védfal bónusz megegyező aktuális ellenfeledével.
34. Portyában a Nekrofun bónusz megegyező aktuális ellenfeledével.
35. +SZINT/3 csatakörönkénti regen portyában.
36. Kémkedésnél látszik a célpont harcba hívott állatainak összes statisztikája is.
37. Láthatatlanságban a támadó és védekező közötti szintkülönbség duplán számítódik.
38. 10% eséllyel portyában ellenfeled elveszíti utolsó támadási lehetőségét.
39. Portyában ellenfeled állatai 5%-al kevesebbet sebeznek.
40. Ha megtámadnak és vesztesz portyában + van Átokszórás képességed, akkor ellenfeled állatainak morálja 1-el csökken növekedés helyett.
41.-48. +10 Tulajdonság felszerelésbónusz.
...
„Hirtelen” ennyi. Ez 1920-as Mágiaérték (és egyéb feltétel megléte) esetén már mind ismerhető, használható is lenne, de számtalan lehetőség lehet még formulára.
Ha valaki "táposnak” érzi pár ponton az egész tervezetet, az nem érzi rosszul.
KIFEJEZETTEN rámentem arra, hogy aki „eltévelyedik” a Mágia irányába és elköltekezi magát egy nem harci tulajban, az valahol vissza is kapja a dolgot.
Az ÉpítőNagymesterektől (Mágia érték az egekben) meg egyáltalán nem sajnálom a „csípőből” Ősmágus lehetőséget.
Várom az észrevételeket a javaslat tökéletesítéséhez, elfogadhatóságának kiszélesítéséhez.
/Bármi konkrétum új varázslatokkal kapcsolatban a Behó részéről - figyelembe véve az eddigi beígért terveket - érzésem szerint leghamarabb év vége felé várható/
THX Aurri (RIP ), Beherit, Cras, Gigatesó, Ariel, Miklós, Büyük, Kocos, Lan.
Kieg.: Módosítások, új formulaötletek.
No az eddig beérkezett javaslatokat figyelembe véve íme itt van még egy mágiarendszer javaslat (előre szólok, hogy a lehetőségek száma közel végtelen… :-P).
A Varázslói mágia (vagy hívhatjuk, Magas mágiának, Felébredt képességnek, Mágikus tehetségnek, vagy ami tetszik) elérhető lenne annak, aki szeretne vele foglalkozni + megveszi Varázskönyvét (v. Mágikus kódexét, v. Máguskönyvtárát - áruk mérlegelendő) + rendelkezik min. 40 Manaponttal + Szövetsége rendelkezik min. 10. szintű Mágustoronnyal.
Amint a feltételek teljesülnek a karakter megtanulhat 1 db mágikus formulát minden 40 alap Mágiatulajdonság pont után az általa elérhető körből/csoportból, amelyek között szabadon váltogathat, illetve aktiválhat-deaktiválhat. Az aktív formula automatikusan levonja manaköltségét, amikor működési feltétele teljesül. Az ismert, illetve épp aktív formula nem látható az ellenfelek által (kivételt lásd lejjebb).
A formulák 3 csoportra oszlanak és csak akkor választható belőlük formula, ha a feltételeknek megfelel a karakter:
1. Külső kör.
Alap Mágia tulajdonság: 40-499, Varázskönyv, Mágustorony 10.
Kis manaköltségű, elsősorban kényelmi és minimáltáp formulák.
2. Adeptus kör.
Alap Mágia tulajdonság: 500-999, Mágikus kódex, Mágustorony 50.
Közepes manaköltségű, kényelmi, gyengébb harci és hosszútávon táposnak minősíthető formulák /aktív használata esetén kb. 8-12 hónap alatt generál 1 erősebb tulpontnyi LE értéket/.
3. Belső szféra.
Alap Mágia tulajdonság: 1000+, Máguskönyvtár, Mágustorony 100.
Magas manaköltségű, erős harci és kényelmi, illetve már középtávon táposnak minősíthető formulák /aktív használata esetén kb. 4-6 hónap alatt generál 1 erősebb tulpontnyi LE értéket/.
Sokat merengtem ezen az AF képesség kérdésen (versenyképesség más AF képességekkel) és arra jutottam, hogy ölég bizonytalan a dolog, ezért inkább úgy döntöttem, hogy többszörözöm – versenyezzenek egymással. Hogyan képzelem? 4 új AF képességgel, melyek tovább fokozzák a kombinációs lehetőségeket és egyben további specializációs lehetőséget nyújtanak.
Íme:
Fegyvermester, Páncélkovács és Pajzsspecialista.
(mindegyik 10 szintes, 1. szint költsége 10 AFp, minden további szint az előző szint költsége +10 AFp, azaz 10/20/30/...).
Képességszintekhez kapcsolódó hatások (a’la Megaesszencia):
1. Tulajdonság felszerelésbónusz (FM-nél +2 Támadás, PK-nál +2 Védekezés, PS-nél +1 Támadás és +1 Védekezés).
2. +10% eladott – Képességhez kapcsolódó - felszerelés eladási árára.
3. Képességhez kapcsolódó felszerelésbe illeszthető fókuszkristály törlés esetén 10% valószínűséggel megmarad.
4. Tulajdonság felszerelésbónusz 5x-ös (FM: +10 Támadás, PK: +10 Védekezés, PS: +5 Támadás és +5 Védekezés)
5. Mágikus képességként az AF képességhez kapcsolt +1 aktív formulalehetőség.
6. +30% eladott – Képességhez kapcsolódó - felszerelés eladási árára.
7. Tulajdonság felszerelésbónusz 15x-ös (FM: +30 Támadás, PK: +30 Védekezés, PS: +15 Támadás és +15 Védekezés)
8. Képességhez kapcsolódó felszerelésbe illeszthető fókuszkristály törlés esetén 30% valószínűséggel megmarad.
9. A Képességhez kapcsolt formulák hatásfoka kétszeres (amelyiknél ez érdemleges, illetve van számszerű része).
10. Tulajdonság felszerelésbónusz 25x-ös (FM: +50 Támadás, PK: +50 Védekezés, PS: +25 Támadás és +25 Védekezés).
Mágus (10 szint, 1. szint költsége 10 AFp, minden további szint az előző szint költsége +10 AFp, azaz 10/20/30/...).
Képességszintekhez kapcsolódó hatások:
1. -10% manaköltség varázslathasználatra (Epius tárgyak hasonló képességével összeadódik).
2. +10% varázslatok eladási árára.
3. Varázslatba helyezhető fókuszkristály törlés esetén 10% valószínűséggel megmarad.
4. +1 aktív formulahely (2 lehet egyszerre aktív).
5. A formulák hatásfoka kétszeres (amelyiknél ez érdemleges, illetve van számszerű része) – felszereléshez kapcsolt formulára nem hat.
6. -30% manaköltség varázslathasználatra (Epius tárgyak hasonló képességével összeadódik).
7. +30% varázslatok eladási árára.
8. Varázslatba helyezhető fókuszkristály törlése esetén 30% valószínűséggel megmarad.
9. +1 aktív formulahely (3 lehet egyszerre aktív).
10. A formulák hatásfoka háromszoros (amelyiknél ez érdemleges, illetve van számszerű része) – felszereléshez kapcsolt formulára nem hat.
Ez a 4 képesség külön-külön, de egymást nem kizáró módon, akár párhuzamosan fejleszthető.
1 karakternek maximum 4 különböző aktív formulája lehet (azonosság esetén is csak 1x-es a hatás).
Ha több lehetősége van – több megfelelő szintű AF képesség miatt – akkor beállítandó, hogy melyek működjenek /pl. az alap(A) + M4 + PP és az FM nem/. Az aktív formulaszám lehetőséget új relik (AH-s, Event, stb.) bővíthetné max 5-re.
Ezt az egész mágikus témát a beállítási lehetőségeivel együtt a Szövetségi oldalon lehetne elhelyezni egy új gomb alá, mondjuk Mágustorony névvel (úgyis ahhoz kapcsolt a téma).
Formulaötletek a teljesség igénye és csoportosítás nélkül:
1. -5 mp a vadászat idejére.
2. Kémkedés újra használati ideje csökken 5 perccel (Kémgömb tulajdonosnak 5 mp-el).
3. Állatgyógyítás hatásfoka 50%-al nagyobb.
4. Kronokompenzációra +1 max fölé is növelő felszerelésbónusz.
5.-7. +20 felszerelésbónusz X harci szakértelemre (külön formula kritütésre, kritvarira, kivégzésre).
8. -20 sikeres kábításkor a Támadás büntető.
9. Kémkedésnél látszik a célponton lévő aktív varázslatok fajtája (hatásfoka nem).
10. A VT-ben 2 még nem teljesített küldetés helye felcserélhető.
11. +5% Epikus/Entitás ellenfél ellen varázslatsebzésre.
12. +30 Támadás állatoknak Epikus/Entitás ellenfél ellen.
13. +10% állatsebzés Epikus/Entitás ellenfél ellen.
14. Entinél 10% eséllyel nincs CsP vesztés 15% alá kerülés esetén.
15. X extraregen Epi/Enti ellen.
16. X Varázslatelnyelés Epi/Enti ellen.
17. X Elnyelés Epi/Enti ellen.
18. CsP vesztő – „büntető” tárgy hatásfoka 2 CsP.
19. CsP vesztő – „büntető” tárgy viselése estén nem CsP-t, hanem PP-t veszít az ellenfél.
20. CsP vesztő – „büntető” tárgy viselése esetén a tárgyat viselő vesztes megkapja az ellenfele által elvesztett erőforrást.
21. CsP vesztő – „büntető” tárgyat viselő ellenfeled ezt befolyásoló aktív formulája nem működik ellened.
22. Idomítási idő 1 perccel kevesebb.
23. 10% eséllyel realizálódik a Kalandok alatti Mana- és gyógyitalfogyasztás (manád töltődik, gyógyulsz, de csak a kaland végén íródik fel).
24. Sajtoláskor - ha esszencia esik - 10% (gradulátumos sajtoláskor 30%) esély, hogy olyan Esszencia lesz, amely még nincs a birtokodban (amennyiben ez lehetséges).
25. +10% Kábítás.
26. +10% Kábítás ellenállás.
27. +5% LEszívás.
28. +5% LEszívás ellenállás.
29. X% manaszívás.
30. Ha megtámadnak és vesztesz portyában + van Átokszórás képességed, akkor ellenfeled következő csatájában -10 Támadás és IQ büntetővel harcol.
31. Sikeres Kábításkor ellenfeled állatai is elszenvedik a Kábítás büntetőt.
32. Portyában a Gyaktér bónusz megegyező aktuális ellenfeledével.
33. Portyában a Védfal bónusz megegyező aktuális ellenfeledével.
34. Portyában a Nekrofun bónusz megegyező aktuális ellenfeledével.
35. +SZINT/3 csatakörönkénti regen portyában.
36. Kémkedésnél látszik a célpont harcba hívott állatainak összes statisztikája is.
37. Láthatatlanságban a támadó és védekező közötti szintkülönbség duplán számítódik.
38. 10% eséllyel portyában ellenfeled elveszíti utolsó támadási lehetőségét.
39. Portyában ellenfeled állatai 5%-al kevesebbet sebeznek.
40. Ha megtámadnak és vesztesz portyában + van Átokszórás képességed, akkor ellenfeled állatainak morálja 1-el csökken növekedés helyett.
41.-48. +10 Tulajdonság felszerelésbónusz.
...
„Hirtelen” ennyi. Ez 1920-as Mágiaérték (és egyéb feltétel megléte) esetén már mind ismerhető, használható is lenne, de számtalan lehetőség lehet még formulára.
Ha valaki "táposnak” érzi pár ponton az egész tervezetet, az nem érzi rosszul.
KIFEJEZETTEN rámentem arra, hogy aki „eltévelyedik” a Mágia irányába és elköltekezi magát egy nem harci tulajban, az valahol vissza is kapja a dolgot.
Az ÉpítőNagymesterektől (Mágia érték az egekben) meg egyáltalán nem sajnálom a „csípőből” Ősmágus lehetőséget.
Várom az észrevételeket a javaslat tökéletesítéséhez, elfogadhatóságának kiszélesítéséhez.
FIGYELEM! Ez HOSSZÚTÁVÚ javaslat!
/Bármi konkrétum új varázslatokkal kapcsolatban a Behó részéről - figyelembe véve az eddigi beígért terveket - érzésem szerint leghamarabb év vége felé várható/
THX Aurri (RIP ), Beherit, Cras, Gigatesó, Ariel, Miklós, Büyük, Kocos, Lan.
Kieg.: Módosítások, új formulaötletek.
Dátum: 2013.06.04. 07:31:10
Mindenképpen lesz büfé. Majd jelezzük feléjük, hogy sok lesz az éhes száj.
Tökkkééééletes.
A Gyereksarokhoz játékot tudunk vinni, az nem gond,...
Ez így OK is.
Keresd a párod! Ennek a játéknak az a lényege, hogy vannak játékosok, akik a bejáratnál véletlenszerűen kapnak a programon kívűl még egy papírt, amin egy kép részlete van....
Tehát a véletlen dönti el, hogy ki játszik. Káááár...
Ez úton jelzem a nagyközönség felé, hogy ha egy fehér, neoprimitív stílusú sárkányfej pörformansszal és pár felirattal (Mc, DDT) ellátott pólós figurát lát valaki az TUTTI vevő 1 söré' képdarabra, illetve esélyes, hogy van nála - lehet képpel zargatni.
A Lehetlen kuldetes helyett : A Bolygó ura nevezetu csapatverseny lesz 7*4 fo reszvetelevel...
Keveslem az összlétszám lehetőséget. Csatlakozom Yaksee felvetéséhez.
Dátum: 2013.05.25. 01:17:51
Még 1 apró kérdés/kérés: a Keresd a párod játék részleteit nem lehetne kiírni a helyszínen?
Legutóbb későn jutott az eszünkbe, hogy ilyen is van és hiába kérdezősködtünk (estefelé) senki nem tudott mondani róla semmit. A hangosbemondós megoldás biztosan nem célszerű, mert azt sok helyen nem hallani, nem arra figyelnek zömmel az emberek (no meg ez már civilizációs beidegződés is). Akár a belépő mellé kapott programfüzetbe is bele lehetne írni, ha az megfelelő (nem tudom - nem ismerem az előző játék részleteit).
Legutóbb későn jutott az eszünkbe, hogy ilyen is van és hiába kérdezősködtünk (estefelé) senki nem tudott mondani róla semmit. A hangosbemondós megoldás biztosan nem célszerű, mert azt sok helyen nem hallani, nem arra figyelnek zömmel az emberek (no meg ez már civilizációs beidegződés is). Akár a belépő mellé kapott programfüzetbe is bele lehetne írni, ha az megfelelő (nem tudom - nem ismerem az előző játék részleteit).
Dátum: 2013.05.25. 01:06:05
HIPPERkorekt válasz!
Röviden: Büfé jó eséllyel lesz.
Szendvics kisesélyes.
Élelmezésünket önellátó módon érdemes megoldani.
Röviden: Büfé jó eséllyel lesz.
Szendvics kisesélyes.
Élelmezésünket önellátó módon érdemes megoldani.
Dátum: 2013.05.24. 23:41:53
Vettem - értettem.
Kááár - volt némi vonzereje pedig a családosok szemében nálunk, de sebaj.
Majd eljátszanak a saját játékaikkal. :S
Abban viszont reménykedem, hogy a büfé nem marad el alacsony érdeklődés miatt.
REMEK beszélgetőpont volt /pl. hangosbemondó mentes, napfényes és még sorolhatnám/.
Amennyiben a kihagyásán merengtek, akkor AZONNAL Lobbyzni kezdek az érdekében.
Kieg.: A szomjoltó oldalát majd kifelejtettem...
Szendvicsben nem gondolkodtok?
Ha nem, akkor ismét a házi készítésű zsírosdeszkáimmal leszek kénytelen beérni.
Kááár - volt némi vonzereje pedig a családosok szemében nálunk, de sebaj.
Majd eljátszanak a saját játékaikkal. :S
Abban viszont reménykedem, hogy a büfé nem marad el alacsony érdeklődés miatt.
REMEK beszélgetőpont volt /pl. hangosbemondó mentes, napfényes és még sorolhatnám/.
Amennyiben a kihagyásán merengtek, akkor AZONNAL Lobbyzni kezdek az érdekében.
Kieg.: A szomjoltó oldalát majd kifelejtettem...
Szendvicsben nem gondolkodtok?
Ha nem, akkor ismét a házi készítésű zsírosdeszkáimmal leszek kénytelen beérni.
Dátum: 2013.05.24. 18:02:05
A szövi (V3-DDT) minimum 5 fővel képviseli magát (Bryan, DLD, Lordunk, Aryssa és én +3-5 most még ingadozó lehetséges).
Aaaaz tuttihótziher, hogy amit lehet azt kipróbáljuk (most is).
Ha lesz majd 2 csapatnyi a banda (és nem lelsz másikra), akkor természetesen szívesen látunk.
Kieg.: Őőőő.... Mondjuk a pókert nem valószínű, hogy erőltetjük. Nehéz "bandázni" póker közben.
Aaaaz tuttihótziher, hogy amit lehet azt kipróbáljuk (most is).
Ha lesz majd 2 csapatnyi a banda (és nem lelsz másikra), akkor természetesen szívesen látunk.
Kieg.: Őőőő.... Mondjuk a pókert nem valószínű, hogy erőltetjük. Nehéz "bandázni" póker közben.
Dátum: 2013.05.24. 17:10:27
Nincs mit. Mi köszönjük.
A Csocsóra 2-4 fős csapatokkal lehet nevezni?
Büfé lesz, ugye?
Gyermeksarok? /Lenne rá igény tudtommal. No nem nekem. /
A Csocsóra 2-4 fős csapatokkal lehet nevezni?
Büfé lesz, ugye?
Gyermeksarok? /Lenne rá igény tudtommal. No nem nekem. /
Dátum: 2013.05.24. 12:27:01
Idézet: Tiss - 2013.05.15. 15:44:03
Várunk...
Még tart, de a jövő héten már szerintem ki tudom tenni a végleges program verziót. Addig még kérem a türelmeteket.
Várunk...
Dátum: 2013.05.22. 13:29:44
Naja...
Persze kérdéses, hogy amikor kb. 11.50 körül számoltattam, akkor hogy állt a képlet.
Lehet, hogy hiányzott belőle még pl. egy "/2,1666", amit azóta...
Kieg.: Holnap kiderül.
Persze kérdéses, hogy amikor kb. 11.50 körül számoltattam, akkor hogy állt a képlet.
Lehet, hogy hiányzott belőle még pl. egy "/2,1666", amit azóta...
Kieg.: Holnap kiderül.