Hozzászólások - Craslorg
Dátum: 2011.09.26. 07:31:01
Kivéve, ha felfelé kerekített a progi, akkor akár 410k pluszt is kaphattál
Dátum: 2011.09.25. 20:36:22
Ez igaz, Massa rég nem olyan, mint a balesete előtt volt sajnos és nem is lesz olyan. A 2012-es idénye attól függ, hogy Montezemolo fia mennyire tudja őt ott tartani. Lehet jobban járna egy kisebb kaliberű kocsival, ott még el lehetne. Pl Williams, ami jövőre megint Renault motorokkal megy.
Az SC szabály így nem jó, ez tény. Valamit kell tenni, bár az is igaz, hogy évente 2-3 verseny van, ahol ilyen jelentősége van a lekörözéseknek, a többin azért nem ennyire vészes a helyzet. A futam utáni +10 secnek nem sok értelme van a 15-20. helyen... Nyilván pontszerző helyek környékén lehet, de ott meg már ritka a körözés.
Az SC szabály így nem jó, ez tény. Valamit kell tenni, bár az is igaz, hogy évente 2-3 verseny van, ahol ilyen jelentősége van a lekörözéseknek, a többin azért nem ennyire vészes a helyzet. A futam utáni +10 secnek nem sok értelme van a 15-20. helyen... Nyilván pontszerző helyek környékén lehet, de ott meg már ritka a körözés.
Dátum: 2011.09.25. 19:49:42
A Verebesről szóló kérdés nem egészen spec, egészen biztos vagyok benne, hogy 70% fölött tudják rá a választ, '80-as évek elején a Rába ETO-t bajnoki címekhez vezette, majd az MTk-t is a vége felé. Akkormég dalt is írtak az csapatának tagjai a számára. Volt kétszer is a válogatott szövetségi kapitánya. Az utóbbi években nem nagyon edzősködik, de ő valóban nem egy tucatedző a magyar edzői palettán, hasonlóan ismert, mint Mezey György például abból az időszakból (ő vezette ki utoljára a magyar válogatottat világversenyre, a 86-os VB-re Mexikóba és biza 1985-ben a selejtezősorozat vége felé az európai ranglistán az elsők voltunk, 86 áprilisában a brazil csapatot vertük 3-0-ra, aztán jött Irapuato és a szovjet válogatott, meg a ténfergő magyar csapat, de az már más "tészta"). Utóbbi még most is aktív, tavaly története első bajnoki címét szerezte a Videotonnak (aztán kirúgták és helyette Paulo Sousa - 2-szeres BL győztes játékos - zilálja most edzőként a csapatot és a szurkolóik idegeit...).
Dátum: 2011.09.25. 19:39:00
Az event végén LE mennyiséget kaptál, amit szétosztott a tulajdonságaid között. Nyilván, ha emelsz valamelyik tulajdonságon, tulajdonságokon, akkor nagyobb lesz az adott tulajdonság(ok) költsége, ami miatt ugyanannyi LE már kevesebb tulajdonság-növekedést okoz. Ésszerű is, mert eléggé ki lehetne használni, ha fix lenne
Dátum: 2011.09.25. 18:41:50
Kicsit késve, de akit érint, érdekel, ma este 7-kor Headsup holdem, majd 8-kor a szokásos holdem.
Áááá, sajnos elrontottam a kiírását a headsupnak, így csütörtökön lesz megtartva. Most is lesz 5 perc múlva, de az nem számít a pontversenyben természetesen
Áááá, sajnos elrontottam a kiírását a headsupnak, így csütörtökön lesz megtartva. Most is lesz 5 perc múlva, de az nem számít a pontversenyben természetesen
Dátum: 2011.09.25. 18:19:19
Esszenciakonverter ősköves, biztos nem rakják be.
A druida medált jól látod, brutál táp lenne, tuti nem kerül ilyen be.
Az esszenciásak tetszetősek, de mivel épületfüggő az alaphasználata is, így nem hiszem, hogy esélyes, bár végülis maximum eltárolja.
Páncél lehet, de akkor már inkább valami bónusz a védelemre relikviaként (+5% mondjuk vagy szinttől függő)
A druida medált jól látod, brutál táp lenne, tuti nem kerül ilyen be.
Az esszenciásak tetszetősek, de mivel épületfüggő az alaphasználata is, így nem hiszem, hogy esélyes, bár végülis maximum eltárolja.
Páncél lehet, de akkor már inkább valami bónusz a védelemre relikviaként (+5% mondjuk vagy szinttől függő)
Dátum: 2011.09.25. 18:13:23
Na, Hami megint megkapta a büntijét (jogosan). Igaz, Massa utána 40 körön keresztül nem sokat csinált, az utolsó 10 körben viszont végre látszódott, hogy nem lenne ő rossz versenyző, mert besuhant a 10-be 2 előzéssel és ha nem jön Button mögötte, akkor a harmadik is meglett volna, de korrektül elengedte.
Gyula egy idióta, de ezt eddig is tudtuk, annyi hülyeséget visítozott össze, főleg a végén. Az elengedés nagyszerű dolog és szabály, meg minden, de ha van 3-4 versenyző, akik egymással versenyeznek a helyezésekért (lévén ezért kapják a pénzt és még a TV is mutatja az autókat), akkor - pláne egy ilyen városi pályán - nem lehet olyan egyszerűen félrehúzódni, hogy a saját pozíciójukból ne veszítsenek sokat. Szar érzés, nem szar érzés Buttonnak, ezt el kell fogadnia és nem hiszem, hogy nagyon reklamálna utólag. Emellett Vettel jól láthatóan visszavett a tempóból, szóval nem valószínű, hogy esetleges utolérés is megtörténhetett volna, pláne előzés.
A normális persze az lenne, ha az SC alatt visszajönne az a szabály, hogy a lekörözötteket elengedik, sőt, nem is elengedés kellene, hanem az SC mögött be lehetne menni eléjük, így nem kell nekik sem egy plusz kört szórakozni sebességgel.
Amúgy jó futam volt, nekem tetszett, egy része dögunalom, de jó részén voltak vonatozások.
Gyula egy idióta, de ezt eddig is tudtuk, annyi hülyeséget visítozott össze, főleg a végén. Az elengedés nagyszerű dolog és szabály, meg minden, de ha van 3-4 versenyző, akik egymással versenyeznek a helyezésekért (lévén ezért kapják a pénzt és még a TV is mutatja az autókat), akkor - pláne egy ilyen városi pályán - nem lehet olyan egyszerűen félrehúzódni, hogy a saját pozíciójukból ne veszítsenek sokat. Szar érzés, nem szar érzés Buttonnak, ezt el kell fogadnia és nem hiszem, hogy nagyon reklamálna utólag. Emellett Vettel jól láthatóan visszavett a tempóból, szóval nem valószínű, hogy esetleges utolérés is megtörténhetett volna, pláne előzés.
A normális persze az lenne, ha az SC alatt visszajönne az a szabály, hogy a lekörözötteket elengedik, sőt, nem is elengedés kellene, hanem az SC mögött be lehetne menni eléjük, így nem kell nekik sem egy plusz kört szórakozni sebességgel.
Amúgy jó futam volt, nekem tetszett, egy része dögunalom, de jó részén voltak vonatozások.
Dátum: 2011.09.25. 11:15:38
Nem, akármeddig emelheted.
Dátum: 2011.09.25. 11:04:38
DE, csak a helyi időt írtam be véletlenül Thx.
Dátum: 2011.09.25. 09:27:11
Akkor tegnap volt kialvatlan De hogy friss kérdés, az biztos.
Dátum: 2011.09.25. 09:01:24
Igaz, azt nem figyeltem, akkor viszont ésszerű, ha külön van bontva, csak a hendicapnél a piros medált számolná.
Dátum: 2011.09.25. 08:18:24
Sőt, ezt ma reggel engedhették be, ami nagy baromság volt. Vagy másnapos volt az illető admin vagy még aludt, bár ezt akkor se szabadott volna.
Dátum: 2011.09.25. 06:15:50
Most őszintén Ariel. Ha neked amúgy nem érte meg, akkor miért is vagy Top 10-ben? Lehet ám bort inni és vizet prédikálni, de ezek szerint neked is megérte. Amikor az optimalizátorok 1-2%-okat is próbálnak kifacsarni, akár időlegesen is, akkor 5-6% hogy a fenébe ne érné meg? Nekem HT-n felül volt 16% a bevételem, naná, hogy megérte. Egészen biztos vagyok benne, hogy ha nem érte volna meg, akkor a relikviákon és esetleg a 20-20 dukáton túl nem csinálod.
Dátum: 2011.09.25. 06:12:46
Nem hiszem, hogy különbontanák a kettőnek a hendicap rendszerét. Persze külön lehet, de akkor legyen külön plecsni a győzteseknek és itt akár lehetne 2.-3. helyezett is.
Dátum: 2011.09.24. 19:59:44
13-15% nem jó? Jobb, mint HT-val
Dátum: 2011.09.24. 15:36:11
Ez a kérdés egészen biztos nem az adminos időszakban került be, mert ott az ilyen azonnal törölni.
Dátum: 2011.09.24. 15:31:45
Szingapúri Nagydíj, Szingapúr
Futam végeredménye:
1. Button
2. Alonso
3. Webber
Leggyorsabb kör: Aonso
Edzéselső: Webber
Legtöbb pontot szerző csapat: Ferrari
Fun tipp (+10%-ért): 2
Hányszor küldik a pályára a biztonsági autót?
Futam végeredménye:
1. Button
2. Alonso
3. Webber
Leggyorsabb kör: Aonso
Edzéselső: Webber
Legtöbb pontot szerző csapat: Ferrari
Fun tipp (+10%-ért): 2
Hányszor küldik a pályára a biztonsági autót?
Dátum: 2011.09.24. 07:56:01
SZINGAPÚRI NAGYDÍJ, 2. SZABADEDZÉS
1. Sebastian Vettel német Red Bull-Renault 1:46.374 átlag: 171.684 km/ó 33 kör
2. Fernando Alonso spanyol Ferrari 1:46.575 0.201 mp h. 28
3. Lewis Hamilton brit McLaren-Mercedes 1:47.115 0.741 22
4. Felipe Massa brazil Ferrari 1:47.120 0.746 23
5. Mark Webber ausztrál Red Bull-Renault 1:47.265 0.891 28
6. Michael Schumacher német Mercedes 1:48.418 2.044 27
7. Adrian Sutil német Force India-Mercedes 1:48.866 2.492 32
8. Sergio Pérez mexikói Sauber-Ferrari 1:49.578 3.204 27
9. Kobajasi Kamui japán Sauber-Ferrari 1:49.730 3.356 29
10. Jenson Button brit McLaren-Mercedes 1:49.751 3.377 10
11. Jaime Alguersuari spanyol Toro Rosso-Ferrari 1:49.792 3.418 14
12. Bruno Senna brazil Renault 1:50.241 3.867 31
13. Paul di Resta brit Force India-Mercedes 1:50.345 3.971 8
14. Vitalij Petrov orosz Renault 1:50.399 4.025 29
15. Nico Rosberg német Mercedes 1:50.790 4.416 28
16. Rubens Barrichello brazil Williams-Cosworth 1:50.897 4.523 24
17. Pastor Maldonado venezuelai Williams-Cosworth 1:50.937 4.563 30
18. Heikki Kovalainen finn Lotus-Renault 1:51.950 5.576 26
19. Sebastien Buemi svájci Toro Rosso-Ferrari 1:52.257 5.883 15
20. Jarno Trulli olasz Lotus-Renault 1:52.489 6.115 25
21. Timo Glock német Virgin-Cosworth 1:53.579 7.205 25
22. Jerome D'Ambrosio belga Virgin-Cosworth 1:54.649 8.275 25
23. Daniel Ricciardo ausztrál Hispania-Cosworth 1:54.754 8.380 29
24. Vitantonio Liuzzi olasz Hispania-Cosworth 1:55.198 8.824 26
SZINGAPÚRI NAGYDÍJ, 1. SZABADEDZÉS
1. Lewis Hamilton brit McLaren-Mercedes 1:48.599 átlag: 168.167 km/ó 10 kör
2. Sebastian Vettel német Red Bull-Renault 1:49.005 0.406 mp h. 15
3. Mark Webber ausztrál Red Bull-Renault 1:50.066 1.467 16
4. Fernando Alonso spanyol Ferrari 1:50.596 1.997 11
5. Jenson Button brit McLaren-Mercedes 1:50.952 2.353 12
6. Felipe Massa brazil Ferrari 1:52.043 3.444 14
7. Adrian Sutil német Force India-Mercedes 1:52.251 3.652 13
8. Michael Schumacher német Mercedes 1:52.416 3.817 12
9. Paul di Resta brit Force India-Mercedes 1:52.435 3.836 13
10. Nico Rosberg német Mercedes 1:52.815 4.216 13
11. Rubens Barrichello brazil Williams-Cosworth 1:52.991 4.392 17
12. Jaime Alguersuari spanyol Toro Rosso-Ferrari 1:53.050 4.451 17
13. Pastor Maldonado venezuelai Williams-Cosworth 1:53.399 4.800 18
14. Sergio Pérez mexikói Sauber-Ferrari 1:53.703 5.104 19
15. Kobajasi Kamui japán Sauber-Ferrari 1:53.749 5.150 12
16. Bruno Senna brazil Renault 1:53.765 5.166 17
17. Sebastien Buemi svájci Toro Rosso-Ferrari 1:53.785 5.186 16
18. Vitalij Petrov orosz Renault 1:54.736 6.137 8
19. Jarno Trulli olasz Lotus-Renault 1:54.821 6.222 9
20. Heikki Kovalainen finn Lotus-Renault 1:56.198 7.599 8
21. Jerome D'Ambrosio belga Virgin-Cosworth 1:57.798 9.199 13
22. Timo Glock német Virgin-Cosworth 1:58.792 10.193 6
23. Daniel Ricciardo ausztrál Hispania-Cosworth 1:59.169 10.570 17
24. Narain Karthikeyan indiai Hispania-Cosworth 1:59.214 10.615 18
1. Sebastian Vettel német Red Bull-Renault 1:46.374 átlag: 171.684 km/ó 33 kör
2. Fernando Alonso spanyol Ferrari 1:46.575 0.201 mp h. 28
3. Lewis Hamilton brit McLaren-Mercedes 1:47.115 0.741 22
4. Felipe Massa brazil Ferrari 1:47.120 0.746 23
5. Mark Webber ausztrál Red Bull-Renault 1:47.265 0.891 28
6. Michael Schumacher német Mercedes 1:48.418 2.044 27
7. Adrian Sutil német Force India-Mercedes 1:48.866 2.492 32
8. Sergio Pérez mexikói Sauber-Ferrari 1:49.578 3.204 27
9. Kobajasi Kamui japán Sauber-Ferrari 1:49.730 3.356 29
10. Jenson Button brit McLaren-Mercedes 1:49.751 3.377 10
11. Jaime Alguersuari spanyol Toro Rosso-Ferrari 1:49.792 3.418 14
12. Bruno Senna brazil Renault 1:50.241 3.867 31
13. Paul di Resta brit Force India-Mercedes 1:50.345 3.971 8
14. Vitalij Petrov orosz Renault 1:50.399 4.025 29
15. Nico Rosberg német Mercedes 1:50.790 4.416 28
16. Rubens Barrichello brazil Williams-Cosworth 1:50.897 4.523 24
17. Pastor Maldonado venezuelai Williams-Cosworth 1:50.937 4.563 30
18. Heikki Kovalainen finn Lotus-Renault 1:51.950 5.576 26
19. Sebastien Buemi svájci Toro Rosso-Ferrari 1:52.257 5.883 15
20. Jarno Trulli olasz Lotus-Renault 1:52.489 6.115 25
21. Timo Glock német Virgin-Cosworth 1:53.579 7.205 25
22. Jerome D'Ambrosio belga Virgin-Cosworth 1:54.649 8.275 25
23. Daniel Ricciardo ausztrál Hispania-Cosworth 1:54.754 8.380 29
24. Vitantonio Liuzzi olasz Hispania-Cosworth 1:55.198 8.824 26
SZINGAPÚRI NAGYDÍJ, 1. SZABADEDZÉS
1. Lewis Hamilton brit McLaren-Mercedes 1:48.599 átlag: 168.167 km/ó 10 kör
2. Sebastian Vettel német Red Bull-Renault 1:49.005 0.406 mp h. 15
3. Mark Webber ausztrál Red Bull-Renault 1:50.066 1.467 16
4. Fernando Alonso spanyol Ferrari 1:50.596 1.997 11
5. Jenson Button brit McLaren-Mercedes 1:50.952 2.353 12
6. Felipe Massa brazil Ferrari 1:52.043 3.444 14
7. Adrian Sutil német Force India-Mercedes 1:52.251 3.652 13
8. Michael Schumacher német Mercedes 1:52.416 3.817 12
9. Paul di Resta brit Force India-Mercedes 1:52.435 3.836 13
10. Nico Rosberg német Mercedes 1:52.815 4.216 13
11. Rubens Barrichello brazil Williams-Cosworth 1:52.991 4.392 17
12. Jaime Alguersuari spanyol Toro Rosso-Ferrari 1:53.050 4.451 17
13. Pastor Maldonado venezuelai Williams-Cosworth 1:53.399 4.800 18
14. Sergio Pérez mexikói Sauber-Ferrari 1:53.703 5.104 19
15. Kobajasi Kamui japán Sauber-Ferrari 1:53.749 5.150 12
16. Bruno Senna brazil Renault 1:53.765 5.166 17
17. Sebastien Buemi svájci Toro Rosso-Ferrari 1:53.785 5.186 16
18. Vitalij Petrov orosz Renault 1:54.736 6.137 8
19. Jarno Trulli olasz Lotus-Renault 1:54.821 6.222 9
20. Heikki Kovalainen finn Lotus-Renault 1:56.198 7.599 8
21. Jerome D'Ambrosio belga Virgin-Cosworth 1:57.798 9.199 13
22. Timo Glock német Virgin-Cosworth 1:58.792 10.193 6
23. Daniel Ricciardo ausztrál Hispania-Cosworth 1:59.169 10.570 17
24. Narain Karthikeyan indiai Hispania-Cosworth 1:59.214 10.615 18
Dátum: 2011.09.24. 07:49:05
Majd kiderül, hogy levesbe ment-e, ha azok ellen a klónok ellen, akiknél rendszerint 7 körból csak 1-3 alkalommal találtam, mi lesz az eredmény. Ugye, aki pihen kap még 10% védekezést, ott pedig a tárgyakból adódó eltérés jelentősen csökken.
Dátum: 2011.09.24. 07:46:45
De vitatkozhatsz velük! Ráadásul megvan az az előnyöd, hogy nem fognak ellenkezni.