Hozzászólások - Birka
Dátum: 2009.10.13. 14:27:55
Ha élne a V3-as képlet V1-en akkor rablás növelő hatások nélkül ennyi lenne ezektől a karakterektől a rabolható lé maximuma...
Dátum: 2009.10.13. 12:03:45
Kocos, Ebben nem vagyok egyáltalán biztos...
Számold ki a V3-as képlet alapján kitől mennyi lét lehetne max rabolni mielőtt így lazán rávágod, hogy szar a V3-as képlet.
Az alapok (se kreatív (+110%), se gyémánt bónusz (+33%), se tárgy bónuszok (kb +30%)) a top50-ben:
1. Barrique 4501
2. Ariel 4246
3. Dark Mongoose 6627
4. Galmuszk 3685
5. Sardullah Sharpa 8465
6. The Lost One 1859
7. Nexo 2089
8. Cyron 3884
9. Tony Ramirez 2869
10. Jaffar 3127
11. Lord of destiny 1986
12. Karpatia 2241
13. Megtévedt Próféta 2176
14. Dragon Hunter 2229
15. Leanthil 1808
16. Nasdfil Sortenil 1135
17. Asmodeus Mortimer 3201
18. Iron Cross 3687
19. Solina 2240
20. Endyr 2845
21. The Angel 1220
22. Midkemia 2102
23. Triagia 2610
24. Pöppem 1102
25. Matko 1346
26. Jerikó 2160
27. Xinx 1991
28. Tiamat 1373
29. Grelnar 1754
30. Kitmatko 1780
31. Grid 2109
32. Tündeköves Glórin 1414
33. Dimorak 1237
34. Draak Hoggelde 1453
35. Malabar 1335
36. Craslorg 742
37. Nick Aragua 957
38. winnie 1247
39. Gita 1587
40. Mortu 1040
41. Draglov 2858
42. Harcos kard 2265
43. LBla 1147
44. Zoidberg 1339
45. Femme Fatale 872
46. Jeva 1116
47. Yworl 1406
48. Balgos 1599
49. Deron 1526
50. Glezmen 1304
Azért egy max 4-5k-s rablásnál ha többet viszel most valakitől az igencsak ritka "fogás", vagy nagyon tévedek?
Számold ki a V3-as képlet alapján kitől mennyi lét lehetne max rabolni mielőtt így lazán rávágod, hogy szar a V3-as képlet.
Az alapok (se kreatív (+110%), se gyémánt bónusz (+33%), se tárgy bónuszok (kb +30%)) a top50-ben:
1. Barrique 4501
2. Ariel 4246
3. Dark Mongoose 6627
4. Galmuszk 3685
5. Sardullah Sharpa 8465
6. The Lost One 1859
7. Nexo 2089
8. Cyron 3884
9. Tony Ramirez 2869
10. Jaffar 3127
11. Lord of destiny 1986
12. Karpatia 2241
13. Megtévedt Próféta 2176
14. Dragon Hunter 2229
15. Leanthil 1808
16. Nasdfil Sortenil 1135
17. Asmodeus Mortimer 3201
18. Iron Cross 3687
19. Solina 2240
20. Endyr 2845
21. The Angel 1220
22. Midkemia 2102
23. Triagia 2610
24. Pöppem 1102
25. Matko 1346
26. Jerikó 2160
27. Xinx 1991
28. Tiamat 1373
29. Grelnar 1754
30. Kitmatko 1780
31. Grid 2109
32. Tündeköves Glórin 1414
33. Dimorak 1237
34. Draak Hoggelde 1453
35. Malabar 1335
36. Craslorg 742
37. Nick Aragua 957
38. winnie 1247
39. Gita 1587
40. Mortu 1040
41. Draglov 2858
42. Harcos kard 2265
43. LBla 1147
44. Zoidberg 1339
45. Femme Fatale 872
46. Jeva 1116
47. Yworl 1406
48. Balgos 1599
49. Deron 1526
50. Glezmen 1304
Azért egy max 4-5k-s rablásnál ha többet viszel most valakitől az igencsak ritka "fogás", vagy nagyon tévedek?
Dátum: 2009.10.13. 11:40:31
LoWs nagyon el vagy tévedve...
-Első dolog: Reggel 9-re általában tele van a 15-ös kinzókamrám, mely naponta 12-15k lét termel.
-Második dolog: Mivel a KH-nak a csata arány tragikus, ezért nem igazán éri meg ütni őket, max lélekszívással. Az első hullám KH alatt (ugye most bújtak el!) maximum 10-15 támadást adtam le feléjük, alapvetően ők jöttek néha manát szívni tőlem. Összesen vagy 50-100k lét ha termeltek...
-Harmadik dolog: V3 portyarendszere igen is használható. Itt nincs lérabszolga, nincs szívás azzal, hogy véletlenül kimászol 15% alól! Megéri támadni azokat, akik portya karik, mert azoknak jó a csata aránya, és ők adnak lét. Ugyan ez igaza háborúkra is! (Az Illu és Mohír háborúkban 3,5 misi feletti nyereményünk lett volna, de sajnos nincs akkora kutunk...)
Nézzünk egy ultraszar napot (a mait) egy V1-es top közeli playerhez képest, amikor nincs KH...
Törlés Ma, 11:16 Wart Pumur2 Te nyerted a csatát.
A jutalmad 392 lélekenergia és 12 TP. Csata leírása
Törlés Ma, 11:16 Wart Safira Te nyerted a csatát.
A jutalmad 50 lélekenergia és 10 TP. Csata leírása
Törlés Ma, 11:14 Wart Wonder Te nyerted a csatát.
A jutalmad 2606 lélekenergia és 16 TP. Csata leírása
Törlés Ma, 08:23 Wart Wood Te nyerted a csatát.
A jutalmad 2646 lélekenergia és 33 TP. Csata leírása
Törlés Ma, 08:22 Wart Georgee Te nyerted a csatát.
A jutalmad 2849 lélekenergia és 8 TP. Csata leírása
Törlés Ma, 07:39 Wart Sissy71 Te nyerted a csatát.
A jutalmad 1904 lélekenergia és 12 TP. Csata leírása
Törlés Ma, 07:39 Wart Vanek úr Te nyerted a csatát.
A jutalmad 650 lélekenergia és 14 TP. Csata leírása
Törlés Ma, 07:38 Wart Sátánfajzat Te nyerted a csatát.
A jutalmad 3170 lélekenergia és 16 TP. Csata leírása
Törlés Ma, 07:38 Wart McPaul Te nyerted a csatát.
A jutalmad 2606 lélekenergia és 33 TP. Csata leírása
Törlés Ma, 06:50 Wart Stewestrong Te nyerted a csatát.
A jutalmad 212 lélekenergia és 4 TP. Csata leírása
Törlés Ma, 06:50 Wart Gorahud Te nyerted a csatát.
A jutalmad 0 lélekenergia és 6 TP. Csata leírása
Törlés Ma, 06:50 Wart Billy Pilgrim Te nyerted a csatát.
A jutalmad 4139 lélekenergia és 14 TP. Csata leírása
Törlés Ma, 06:50 Wart Althar Te nyerted a csatát.
A jutalmad 1358 lélekenergia és 12 TP. Csata leírása
Törlés Ma, 06:00 Wart Pivi Te nyerted a csatát.
A jutalmad 553 lélekenergia és 6 TP. Csata leírása
Törlés Ma, 06:00 Wart Eroot ibn Shienkai Te nyerted a csatát.
A jutalmad 279 lélekenergia és 12 TP. Csata leírása
Törlés Ma, 05:59 Wart Vitathatatlan Te nyerted a csatát.
A jutalmad 261 lélekenergia és 30 TP. Csata leírása
Törlés Ma, 05:59 Wart Dzskar El Khebir Te nyerted a csatát.
A jutalmad 2749 lélekenergia és 30 TP. Csata leírása
De érdemes megnézni, hogy akik érdemben portyáznak 50-es kreatívval, azoknak van lédifjük, tudnak játszani, akiknek a békésebb játékmenet tetszik, azok is tudnak játszani, és nincs gyomorgörcs, hogy tonna lét veszthet, ha neadj isten nincs ideje a gaméra... Itt nem "mákfaktor vagy rabszolgázás?" kérdése, hogy fogj egy 50k-s rablást, hanem szisztematikus portya feladat, hogy egy stabil átlagot teljesíts.
V3-on meg lehet csinálni azt, hogy reggel elindítasz egy 50-es vadászatot, elmész suliba, és este maximum 1k lét buktál a vadászott lédből, ami már egy nyertes csatával (rnd-ben benne van!) vissza is termelődik. A V3 portya rendszere tökéletes szerintem, veszteség nem érhet, ha elvernek, de ha nyersz nyereség érhet. Azaz a portya karik támogatva vannak, a nem portyások viszont nem szívnak!
-Első dolog: Reggel 9-re általában tele van a 15-ös kinzókamrám, mely naponta 12-15k lét termel.
-Második dolog: Mivel a KH-nak a csata arány tragikus, ezért nem igazán éri meg ütni őket, max lélekszívással. Az első hullám KH alatt (ugye most bújtak el!) maximum 10-15 támadást adtam le feléjük, alapvetően ők jöttek néha manát szívni tőlem. Összesen vagy 50-100k lét ha termeltek...
-Harmadik dolog: V3 portyarendszere igen is használható. Itt nincs lérabszolga, nincs szívás azzal, hogy véletlenül kimászol 15% alól! Megéri támadni azokat, akik portya karik, mert azoknak jó a csata aránya, és ők adnak lét. Ugyan ez igaza háborúkra is! (Az Illu és Mohír háborúkban 3,5 misi feletti nyereményünk lett volna, de sajnos nincs akkora kutunk...)
Nézzünk egy ultraszar napot (a mait) egy V1-es top közeli playerhez képest, amikor nincs KH...
Törlés Ma, 11:16 Wart Pumur2 Te nyerted a csatát.
A jutalmad 392 lélekenergia és 12 TP. Csata leírása
Törlés Ma, 11:16 Wart Safira Te nyerted a csatát.
A jutalmad 50 lélekenergia és 10 TP. Csata leírása
Törlés Ma, 11:14 Wart Wonder Te nyerted a csatát.
A jutalmad 2606 lélekenergia és 16 TP. Csata leírása
Törlés Ma, 08:23 Wart Wood Te nyerted a csatát.
A jutalmad 2646 lélekenergia és 33 TP. Csata leírása
Törlés Ma, 08:22 Wart Georgee Te nyerted a csatát.
A jutalmad 2849 lélekenergia és 8 TP. Csata leírása
Törlés Ma, 07:39 Wart Sissy71 Te nyerted a csatát.
A jutalmad 1904 lélekenergia és 12 TP. Csata leírása
Törlés Ma, 07:39 Wart Vanek úr Te nyerted a csatát.
A jutalmad 650 lélekenergia és 14 TP. Csata leírása
Törlés Ma, 07:38 Wart Sátánfajzat Te nyerted a csatát.
A jutalmad 3170 lélekenergia és 16 TP. Csata leírása
Törlés Ma, 07:38 Wart McPaul Te nyerted a csatát.
A jutalmad 2606 lélekenergia és 33 TP. Csata leírása
Törlés Ma, 06:50 Wart Stewestrong Te nyerted a csatát.
A jutalmad 212 lélekenergia és 4 TP. Csata leírása
Törlés Ma, 06:50 Wart Gorahud Te nyerted a csatát.
A jutalmad 0 lélekenergia és 6 TP. Csata leírása
Törlés Ma, 06:50 Wart Billy Pilgrim Te nyerted a csatát.
A jutalmad 4139 lélekenergia és 14 TP. Csata leírása
Törlés Ma, 06:50 Wart Althar Te nyerted a csatát.
A jutalmad 1358 lélekenergia és 12 TP. Csata leírása
Törlés Ma, 06:00 Wart Pivi Te nyerted a csatát.
A jutalmad 553 lélekenergia és 6 TP. Csata leírása
Törlés Ma, 06:00 Wart Eroot ibn Shienkai Te nyerted a csatát.
A jutalmad 279 lélekenergia és 12 TP. Csata leírása
Törlés Ma, 05:59 Wart Vitathatatlan Te nyerted a csatát.
A jutalmad 261 lélekenergia és 30 TP. Csata leírása
Törlés Ma, 05:59 Wart Dzskar El Khebir Te nyerted a csatát.
A jutalmad 2749 lélekenergia és 30 TP. Csata leírása
De érdemes megnézni, hogy akik érdemben portyáznak 50-es kreatívval, azoknak van lédifjük, tudnak játszani, akiknek a békésebb játékmenet tetszik, azok is tudnak játszani, és nincs gyomorgörcs, hogy tonna lét veszthet, ha neadj isten nincs ideje a gaméra... Itt nem "mákfaktor vagy rabszolgázás?" kérdése, hogy fogj egy 50k-s rablást, hanem szisztematikus portya feladat, hogy egy stabil átlagot teljesíts.
V3-on meg lehet csinálni azt, hogy reggel elindítasz egy 50-es vadászatot, elmész suliba, és este maximum 1k lét buktál a vadászott lédből, ami már egy nyertes csatával (rnd-ben benne van!) vissza is termelődik. A V3 portya rendszere tökéletes szerintem, veszteség nem érhet, ha elvernek, de ha nyersz nyereség érhet. Azaz a portya karik támogatva vannak, a nem portyások viszont nem szívnak!
Dátum: 2009.10.12. 20:28:18
max
Erő: 157
Támadás: 202
Védekezés: 200
Egészség: 140
IQ: 240
Mágia: 159
Taumaturgia: 185
Szerencse: 166
Erő: 157
Támadás: 202
Védekezés: 200
Egészség: 140
IQ: 240
Mágia: 159
Taumaturgia: 185
Szerencse: 166
Dátum: 2009.10.12. 16:28:29
Sajnos fogalmunk nincs róla, hogy működik...
Dátum: 2009.10.12. 14:53:53
Freez, ez el van vetve, a karaktered szintje-10 db entitást hívhatsz elő max!
DrSteve123, 15. leölt entitásonként van kincs! A kincs a 15. nek leölt entiásnak megfelelő kincstáblából, és az azt megelőző táblából választható a büntető tárgyak kivételével.
Kincstábla:
Epikus szintje határozza meg:
szint 50-59 akkor 30. szintű epikus tárgyak
szint 60-69 akkor 35. szintű tárgyak
szint 70-79 akkor 40. szintű tárgyak
stb.
Azaz ha 3-asával lépkedsz párat, és 15. entitásod 80. szintű, akkor választhatsz a 45 és 40-es szintű epikus tárgyak közül... (Így kérhető ki elsőre a triász...)
Epikus tárgyak:
http://vegzetur.wikidot.com/ekincs
DrSteve123, 15. leölt entitásonként van kincs! A kincs a 15. nek leölt entiásnak megfelelő kincstáblából, és az azt megelőző táblából választható a büntető tárgyak kivételével.
Kincstábla:
Epikus szintje határozza meg:
szint 50-59 akkor 30. szintű epikus tárgyak
szint 60-69 akkor 35. szintű tárgyak
szint 70-79 akkor 40. szintű tárgyak
stb.
Azaz ha 3-asával lépkedsz párat, és 15. entitásod 80. szintű, akkor választhatsz a 45 és 40-es szintű epikus tárgyak közül... (Így kérhető ki elsőre a triász...)
Epikus tárgyak:
http://vegzetur.wikidot.com/ekincs
Dátum: 2009.10.12. 14:46:54
Darah a "minionos" megoldással az a baj, hogy iszonyatosak a szintkülönbségek a szövi szerkezetekben.
Bár láttunk már erre is példát más játékokban.
-A "minionok" alacsonyabb szintűek mint az epik, és feltámadnak bizonyos időközönként.
-Természetesen egy "minion" csata alatt is regen az Epik és viszont.
-A nagyok is üthetik a Minionokat, mert ugye nem minden szövinek vannak kis tagjaik.
Innen jönnek a kérdések:
-Minek üssék a nagy emberek az epiket, ha először ledarálhatják a minionokat 1-2 csata alatt, és utána lazán ölhetik az Epiket?
-A "kis" tagok még ha le is verik a miniont, érdemben továbbra se tudnak beleszólni a "nagy" epikbe, márpedig a kincset az dobja!
-Az eddigi rendszerhez képest kényszerpályát kapunk, ahol fölösleges bonyiként még a minionok regenjét, mennyiségét, feltámadását stb kell tárolni.
-Iszonyat nehéz belőni a minionok szintjét. Mi van akkor, ha közben kilép a kicsi tag? Mi van akkor, ha belép újabb tag?
Én még mindig hajlok a felé, hogy képtelenség "közösségi" úgymond lincselést csinálni az epikből. Minek küldjek egy parasztlázadást hadba, ha elég 10 harci lovag is? (Bár ha nincsenek parasztok, akkor nincs kajája a lovagoknak...)
Ezt továbbvezetve, mi lenne, ha egy tag aktiválná az epik lehetőséget a másik meg üthetne? Tök midnegy, hogy kicsi vagy nagy az "aktiváló" tag, csak az "aktiválás" lenne a feladat. Így a nagy szövikben 1 nagy tag áll be aktiválni, a másik üti, vegyes szövikben meg kis tag aktivál nagy meg üti...
Mondjuk kapásból drasztikusan megnő az időfüggése az epikusozásnak, és még jobban elterjedne, az amúgy is általános 2-3 ember körbeklikkeli a karaktereket módszer
Még mindig nem tudok jobbat a visszatapsolható epikusoknál
Bár láttunk már erre is példát más játékokban.
-A "minionok" alacsonyabb szintűek mint az epik, és feltámadnak bizonyos időközönként.
-Természetesen egy "minion" csata alatt is regen az Epik és viszont.
-A nagyok is üthetik a Minionokat, mert ugye nem minden szövinek vannak kis tagjaik.
Innen jönnek a kérdések:
-Minek üssék a nagy emberek az epiket, ha először ledarálhatják a minionokat 1-2 csata alatt, és utána lazán ölhetik az Epiket?
-A "kis" tagok még ha le is verik a miniont, érdemben továbbra se tudnak beleszólni a "nagy" epikbe, márpedig a kincset az dobja!
-Az eddigi rendszerhez képest kényszerpályát kapunk, ahol fölösleges bonyiként még a minionok regenjét, mennyiségét, feltámadását stb kell tárolni.
-Iszonyat nehéz belőni a minionok szintjét. Mi van akkor, ha közben kilép a kicsi tag? Mi van akkor, ha belép újabb tag?
Én még mindig hajlok a felé, hogy képtelenség "közösségi" úgymond lincselést csinálni az epikből. Minek küldjek egy parasztlázadást hadba, ha elég 10 harci lovag is? (Bár ha nincsenek parasztok, akkor nincs kajája a lovagoknak...)
Ezt továbbvezetve, mi lenne, ha egy tag aktiválná az epik lehetőséget a másik meg üthetne? Tök midnegy, hogy kicsi vagy nagy az "aktiváló" tag, csak az "aktiválás" lenne a feladat. Így a nagy szövikben 1 nagy tag áll be aktiválni, a másik üti, vegyes szövikben meg kis tag aktivál nagy meg üti...
Mondjuk kapásból drasztikusan megnő az időfüggése az epikusozásnak, és még jobban elterjedne, az amúgy is általános 2-3 ember körbeklikkeli a karaktereket módszer
Még mindig nem tudok jobbat a visszatapsolható epikusoknál
Dátum: 2009.10.12. 13:56:05
Elképesztőnek tartom pl, hogy egy ózdi faluban csak úgy lebontják a nyugdíjas bányászok feje felől a házat és a rendőrség nem tud semmit sem tenni.
Amíg Mo-n a magántulajdon mint fogalom nem létezik, addig ne is reménykedjünk. Amikor a bácsikát csukják le, mert áramot vezet a keritésébe? Amikor azt csukják le, aki képentörli vasvillával a tolvajt aki az előző nap ellopott csirkéhez jött vissza a tápot "beszerezni"?
Nem azt mondom, hogy Amerikai stílus legyen, ahol mindenki söréttel lő arra, aki beteszi a lábát kerítésen belül...
De amikor betörni más lakásába, kárt nem okozva 2 hétig ott élni szabad büntetlenül, addig mit várjunk?
Amikor a kiérkező helyszínelő "tanácsként" azt javasolja az önvédelemből cselekvő házigazdának, hogy közterületen legyen a helyszínelés?
Kifordult a világ a sarkaiból Többször gondolkoztam rajta, hogy az előző kormányok miért nem felelősek a tetteikért, miért nincs revízió? Miért van az hogy SENKI nem ült az előző 15 év alatt az óriási sikkasztásokért, csak a kicsikért?
Jó lenne egy ideiglenes rendkívüli állapot? Rögtönítélő bírósággal, és a velejárókkal? Amikor az MTV székház ostrom volt NAGYON reméltem, hogy nem kerül sor erre, az gazdaságilag teljes öngól, ugyan úgy mint bármilyen diktatúra
Legvégül mondja meg nekem valaki, miért nincs családi adózás? Miért vannak alanyi jogon járó kedvezmények és segélyek, miért nem adókedvezmények, és adó visszatérítések vannak? (Bár akkor apolitikusok feketén épülő háza se lenne olcsó "bevándorló" munkaerőből fellopva?
Dátum: 2009.10.12. 13:26:24
Timcsike, egyszerűen nem tudok olyan indokot felhozni, mely értelmesen megmagyarázná azt, hogy egy 30. szintű kari miért is sebezze érdemben a 180. szintű epikust. Ha bármilyen ideológiát, példát tudsz mondani más játékból hasonló esetre, akkor ne hezitálj. Még a "jótékony" buffok se érnek semmit, ha felfelé adod őket, nemhogy a sebzés.
Ez pont ugyan az, mintha viszel 3 100+ szintű blökit a harcba magaddal, és elvárnád, hogy a 10. szintű blöki is ugyan úgy találjon, akit betettél fejlődni a 4. slottba. A 4. blöki csökkenti az átlag elnyelést, szinte sose talál, csökkenti a 3 nagy blöki TP szerzését. Ugyan úgy viszed magaddal koloncként, mert gyorsabban fejlődik, mintha kennelezne...
Ugyan ez van szövi epik szinten. A kicsiket nem teszik ki azért a szöviből, mert nem tudják sebezni az epiket, sőt tárgyakat is adnak nekik, mert ezzel gyorsabban "tápolódnak" esetleg, és talán hamarabb lesznek "epik képesek".
Az epikus módosításnak szerintem a következő értelme lenne:
-Csökkenteni a kisebb játékosszámú szövik lemaradását epikus tárgy mennyiségben.
-Az epikusölésben "beragadt" szöviknek adni egy ismételhető élményt.
-A "beragadt" küldizőknek adni egy lehetőséget a küldik megcsinálására
-Lehetőséget adni, hogy dönthessen a szövi mi legyen a következő epikkel, azaz kevésbé legyen cső érzéke a játékmenetnek.
A közösségivé tett epikusozás kapcsán csak olyan megoldást lehetne alkalmazni, ami az eddigi epikusozást nem módosítaná drasztikusan, azaz nem "vésné" kőbe az eddigi eredményeket.
Éppen ezért, és az alátámaszthatatlan (kicsi kari sárkányt üt) effekt miatt esett el minden ötlet, mely ezzel próbálkozott. Minionok, Buffok, Heal, átlagolás stb...
Ez pont ugyan az, mintha viszel 3 100+ szintű blökit a harcba magaddal, és elvárnád, hogy a 10. szintű blöki is ugyan úgy találjon, akit betettél fejlődni a 4. slottba. A 4. blöki csökkenti az átlag elnyelést, szinte sose talál, csökkenti a 3 nagy blöki TP szerzését. Ugyan úgy viszed magaddal koloncként, mert gyorsabban fejlődik, mintha kennelezne...
Ugyan ez van szövi epik szinten. A kicsiket nem teszik ki azért a szöviből, mert nem tudják sebezni az epiket, sőt tárgyakat is adnak nekik, mert ezzel gyorsabban "tápolódnak" esetleg, és talán hamarabb lesznek "epik képesek".
Az epikus módosításnak szerintem a következő értelme lenne:
-Csökkenteni a kisebb játékosszámú szövik lemaradását epikus tárgy mennyiségben.
-Az epikusölésben "beragadt" szöviknek adni egy ismételhető élményt.
-A "beragadt" küldizőknek adni egy lehetőséget a küldik megcsinálására
-Lehetőséget adni, hogy dönthessen a szövi mi legyen a következő epikkel, azaz kevésbé legyen cső érzéke a játékmenetnek.
A közösségivé tett epikusozás kapcsán csak olyan megoldást lehetne alkalmazni, ami az eddigi epikusozást nem módosítaná drasztikusan, azaz nem "vésné" kőbe az eddigi eredményeket.
Éppen ezért, és az alátámaszthatatlan (kicsi kari sárkányt üt) effekt miatt esett el minden ötlet, mely ezzel próbálkozott. Minionok, Buffok, Heal, átlagolás stb...
Dátum: 2009.10.12. 13:08:08
Ma, 11:00 A Kristály Szövetség vereséget szenvedett, és elmenekült!
Durva célpont hiány lépett fel azonnal
Durva célpont hiány lépett fel azonnal
Dátum: 2009.10.12. 11:57:58
Korrekt, döntés született, ami max 70 embert érint.
Bár sokkal diplomatikusabb lett volna azt mondani, hogy Az Őrtorony tovább bővíthető egy mesteri örtoronnyal, melynek költsége x misi lé, és z-s energiakristályosító. Ha újból felépítik az őrtornyot 0-ról, akkor +3 szintet húzhatnak rá, utána megint aktív az építészet, term x+y misi lé építés és z+2-es energiakristályosító...
Megvan a lehetőség, leprogramozása minimális, és lehet számolgatni...
Azt mondjuk kifelejtetted a számolásból, hogy 35 vagy 38 vagy 41 főre mennyivel nehezebb belőni az építési költségeket, hogy ne 2-3 multi szövi maradjon csak a szerveren...
Bár sokkal diplomatikusabb lett volna azt mondani, hogy Az Őrtorony tovább bővíthető egy mesteri örtoronnyal, melynek költsége x misi lé, és z-s energiakristályosító. Ha újból felépítik az őrtornyot 0-ról, akkor +3 szintet húzhatnak rá, utána megint aktív az építészet, term x+y misi lé építés és z+2-es energiakristályosító...
Megvan a lehetőség, leprogramozása minimális, és lehet számolgatni...
Azt mondjuk kifelejtetted a számolásból, hogy 35 vagy 38 vagy 41 főre mennyivel nehezebb belőni az építési költségeket, hogy ne 2-3 multi szövi maradjon csak a szerveren...
Dátum: 2009.10.12. 11:48:14
Timcsi, egyik hozzászólásban azért kardoskodsz, hogy mi értelme visszahívni, másikban meg azért, hogy túl nagy táp? Ez így picit skizó nekem
Bitang rég be kellett volna már tenni, hogy a már kincseskamrában lévő tárgyra NEM licitálhat az aki közben lép be!
A kisebb epikusok "farmolása" ellen szól az, hogy akkor nagyot nem üthetnek, azaz buknak 2-3 kategóriát, ha lejeb ütnek, ráadásul visszahívott epikusnál 10 dukátot is fizetni kéne a tárgyárt, azaz dukát "farmnak" se lenne jó!
A kicsiknek nem csak illúzió egy visszahívott epik, hanem szórakozás, lehetőség, küldi megoldás. És potenciálisan olyan tárgyat dob, amit a nagyok "le se" szrnak, azaz epik tárgy lehetőség is! Míg a nagy tárgyakon marakodnak a nagyok, addig a kis tárgyakat még dukátért se lenne érdemes megvenniük...
Időlimitnek meg most is ott van a kincseskamra már!
Komolyan legalább 1 ellenérvet mondjatok, miért nem jó a visszahívott epikus azzal a 2 megkötéssel, hogy az abból eső kincs 10 dukátba is kerül, és a nagyok csökkentett sebzést visznek be, esetleg még több sebzést is kapnak tőle?
Bitang rég be kellett volna már tenni, hogy a már kincseskamrában lévő tárgyra NEM licitálhat az aki közben lép be!
A kisebb epikusok "farmolása" ellen szól az, hogy akkor nagyot nem üthetnek, azaz buknak 2-3 kategóriát, ha lejeb ütnek, ráadásul visszahívott epikusnál 10 dukátot is fizetni kéne a tárgyárt, azaz dukát "farmnak" se lenne jó!
A kicsiknek nem csak illúzió egy visszahívott epik, hanem szórakozás, lehetőség, küldi megoldás. És potenciálisan olyan tárgyat dob, amit a nagyok "le se" szrnak, azaz epik tárgy lehetőség is! Míg a nagy tárgyakon marakodnak a nagyok, addig a kis tárgyakat még dukátért se lenne érdemes megvenniük...
Időlimitnek meg most is ott van a kincseskamra már!
Komolyan legalább 1 ellenérvet mondjatok, miért nem jó a visszahívott epikus azzal a 2 megkötéssel, hogy az abból eső kincs 10 dukátba is kerül, és a nagyok csökkentett sebzést visznek be, esetleg még több sebzést is kapnak tőle?
Dátum: 2009.10.12. 09:40:44
Darah, Kundinak tök igaza van. SEMMI alapja nincs annak, hogy egy tök kezdő kari sárkányokat sebezzen!
Kundi, ha csak a küldikröl lenne szó az egész topikban, akkor 4 alternatív küldetéssel meg lehetne oldani 10 perc alatt a kérdést...
Ha visszahívható epikus van, akkor megoldódnak a küldik, megoldódik az, hogy bemaxol valaki. Zárul az olló a nagy létszámú és a kis létszámú, sok vf-es kevés vf-es stb szövik közt.
Az entitás megoldotta az epikus feelinget, megoldotta az unballanced tárgyak kérdését, innen csak a küldik meg a 3 top ember által levert epikusok kérdése, valamint a játékoslétszám miatt kis létszámú szövik kérdése maradt...
Kundi, ha csak a küldikröl lenne szó az egész topikban, akkor 4 alternatív küldetéssel meg lehetne oldani 10 perc alatt a kérdést...
Ha visszahívható epikus van, akkor megoldódnak a küldik, megoldódik az, hogy bemaxol valaki. Zárul az olló a nagy létszámú és a kis létszámú, sok vf-es kevés vf-es stb szövik közt.
Az entitás megoldotta az epikus feelinget, megoldotta az unballanced tárgyak kérdését, innen csak a küldik meg a 3 top ember által levert epikusok kérdése, valamint a játékoslétszám miatt kis létszámú szövik kérdése maradt...
Dátum: 2009.10.11. 08:33:36
A gyaktér csak 10-es, majd az is nőni fog
Dátum: 2009.10.10. 22:46:35
Köszi!
16 17 18 -at amikor építitek, plíz írd be
Amit tudunk azt betettem a gyaktér és a védőfal alá...
16 17 18 -at amikor építitek, plíz írd be
Amit tudunk azt betettem a gyaktér és a védőfal alá...
Dátum: 2009.10.10. 22:15:27
Illusok, felírta valaki, hogy 15 felett melyik szint mennyibe kerül?
Bevésném Wikibe, de sehol nem találom az adatokat...
Infó a jövőre nézve:
21.4.050.000
22 4.490.000
23 4.950.000
Bevésném Wikibe, de sehol nem találom az adatokat...
Infó a jövőre nézve:
21.4.050.000
22 4.490.000
23 4.950.000
Dátum: 2009.10.10. 21:48:29
Először is R.I.P. Rain, koszi hogy 2 hónappal tovább húztad így is, mint anno mondogattad!
Maci, Baraty nem azt én ötleteimet programozza, hanem az általam jelzett hibákat javította. Az, hogy mások szemlélete milyen velem kapcsolatban merőben nem izgat, amíg nem harcolunk egy oldalon.
McPaul, Konkrétan a KoD-ot egy kalap alá venni is disznó dolog... És a hogyan döfjünk hátba 120 embert egy vezércsel után nagymestere pont Rene, de ez a múlt...
Citadella ügyben meg lehet elveket hozni, szabályokat alkotni, sárdobálni. Véd és dac szövik bármi érdekében alakulhatnak. Nyíltan kintvannak a feltételek, ha valaki kő olvasson, és vállalja a következményeket. UF...
Illu+mesteri: GRAT a csapatnak! Sajnálatos, hogy Rain, és Gwill dobbant közben, de érthető.
Maci, Baraty nem azt én ötleteimet programozza, hanem az általam jelzett hibákat javította. Az, hogy mások szemlélete milyen velem kapcsolatban merőben nem izgat, amíg nem harcolunk egy oldalon.
McPaul, Konkrétan a KoD-ot egy kalap alá venni is disznó dolog... És a hogyan döfjünk hátba 120 embert egy vezércsel után nagymestere pont Rene, de ez a múlt...
Citadella ügyben meg lehet elveket hozni, szabályokat alkotni, sárdobálni. Véd és dac szövik bármi érdekében alakulhatnak. Nyíltan kintvannak a feltételek, ha valaki kő olvasson, és vállalja a következményeket. UF...
Illu+mesteri: GRAT a csapatnak! Sajnálatos, hogy Rain, és Gwill dobbant közben, de érthető.
Dátum: 2009.10.09. 13:54:48
Akkor viszont fussunk neki még egyszer!
Az egyeni epikus megjelenésével megvan mindenkinek a saját "keresztje". Az orbitálisan elballanceolt tárgyak mindenkinek elérhetőek. (Még a pufferelés gázos benne, de erről van egy külön topic.) Azaz "Az Epikus" feelinget tolhatja az ember, igaz eleinte nem sok kihívás van benne, de idővel izzadós lesz...
A közösségi epikus jelenlegi ismereteim alapján leredukálódott a következő variációkra:
-A szövi hozzászagolni nem tud
-A szövi topja ledarálja amíg bírja
-A szövi meleg csákány váltással, 2-3 ember körbelépegetéssel leveri sok karival
-Tisztelet a kivételeknek Sajnos ők a masszív kisebbség
Jelenleg a kis tagok hozzá se tudnak szagolni a közösségi témához
(Itt most mindegy hogy vf vagy később indulás okán kicsik!)
Azaz se az epikusra épülő küldikkel nem tudnak haladni, se részesedni a játékélményből. De legalább kincspontot se tudnak szerezni
Azaz tarthatják a markukat, hogy kéne Epik kincs, de max a szájukat tudják jártatni érte. Aki többet sebez, az több kincspontot kap, az hamarabb licitálhat, és újból többet termel. Eléggé ördögi kör
Ezen problémák mindegyikére megoldást ad a visszatapsolható szintű epikus.
Azt megoldani, hogy a 30. szintű és a 80-as kari egyszerre üsse az epikust még gondolat szinten is komikus. Mért sebezzen egy lvl5-os kari egy beholdert? Vagy van egy szövinek elég tagja a "nagy" epikre, vagy kisebbnek mennek neki mmo-s tapasztalatok alapján.
Mortimer, az epik kincsek elbagatelizálása ellen ott van az, hogy időlimites (kincseskamra), de be lehet tenni azt is, hogy ahány szinttel kisebb epiket akarnak kikérni, annyi % esély van arra, hogy nem sikerül, csak kiütik az aktuális epik lehetőségüket...
Az egyeni epikus megjelenésével megvan mindenkinek a saját "keresztje". Az orbitálisan elballanceolt tárgyak mindenkinek elérhetőek. (Még a pufferelés gázos benne, de erről van egy külön topic.) Azaz "Az Epikus" feelinget tolhatja az ember, igaz eleinte nem sok kihívás van benne, de idővel izzadós lesz...
A közösségi epikus jelenlegi ismereteim alapján leredukálódott a következő variációkra:
-A szövi hozzászagolni nem tud
-A szövi topja ledarálja amíg bírja
-A szövi meleg csákány váltással, 2-3 ember körbelépegetéssel leveri sok karival
-Tisztelet a kivételeknek Sajnos ők a masszív kisebbség
Jelenleg a kis tagok hozzá se tudnak szagolni a közösségi témához
(Itt most mindegy hogy vf vagy később indulás okán kicsik!)
Azaz se az epikusra épülő küldikkel nem tudnak haladni, se részesedni a játékélményből. De legalább kincspontot se tudnak szerezni
Azaz tarthatják a markukat, hogy kéne Epik kincs, de max a szájukat tudják jártatni érte. Aki többet sebez, az több kincspontot kap, az hamarabb licitálhat, és újból többet termel. Eléggé ördögi kör
Ezen problémák mindegyikére megoldást ad a visszatapsolható szintű epikus.
Azt megoldani, hogy a 30. szintű és a 80-as kari egyszerre üsse az epikust még gondolat szinten is komikus. Mért sebezzen egy lvl5-os kari egy beholdert? Vagy van egy szövinek elég tagja a "nagy" epikre, vagy kisebbnek mennek neki mmo-s tapasztalatok alapján.
Mortimer, az epik kincsek elbagatelizálása ellen ott van az, hogy időlimites (kincseskamra), de be lehet tenni azt is, hogy ahány szinttel kisebb epiket akarnak kikérni, annyi % esély van arra, hogy nem sikerül, csak kiütik az aktuális epik lehetőségüket...
Dátum: 2009.10.09. 13:01:27
Mortimer, Jelenleg maxos kincseskamrával csapkodják V1-en az epikusokat. Ehez képest nem influáció, hanem esélyegyenlőség, ha nem maxra járatott szövik is esetlegesen low lvl tárgyakért ugyan ezt csinálhatják, cserébe még dukátot is csengetnek, azaz nem dukát farmolnak...
Timcsike, Na a te szemléleted már jobban megfogott, ebben van valami.
-Adunk egy lehetőséget a nem "topos" szöviknek a folyamatos epikusozásra, ezzel játékélményt növelünk. Megfogalmazásod alapján adunk egy kis "alamizsnát", néha odadobunk egy "koncot" a kis tagoknak, hogy tudjanak küldizni, esetleg ők is megízlelhessék milyen az epikusozás szövi váltás nélkül. Cserébe a "nagyok" kiszorúlnak arra a pár alkalomra az ölésből? Naés? Egyszer mindenki bemaxol, onnan lehet bolondozni, és nincs vége ennek a fejlesztésnek is mint oly soknak mostanában
-Segítő kéznél a kis tagok továbbra se vesznek részt az epikus ölésben.nekem úgy tűnik, hogy a harci képletekben benne van a karakter szintje, és a tárgyak prém/nem prém státusza, valamint azok szintje, így drasztikus tul emelkedés (sok kéz) esetén se fog iszonyat mértékű epikus ölő potenciált adni. Ráadásul minek adnék segítő kezet fentről, ha én sokkal egyszerűbben le tudom verni az epiket?
Rokakoma, Tök igazad van. Az epikus reform célja az, hogy azok is epikusozhassanak, akik jelenleg az átlagos szövik 3-4 top tagjába nem tartoznak bele... Éppen ezért tűnik használható megoldásnak a visszahívott epikus. Persze ha úgy értelmezzük, hogy egyszerre többen vehessenek részt benne, akkor megint az időfügésnél tartunk. Mindnekinek jelen kell lennie idővel, ha epikusozni akarnak, akármilyne variánst találunk ki. Már most is ott tartunk hogy az ügyeletes 1-2 ember klikkeli végig a 10-20 karaktert...
Szerintem az AL is fennakad lassan, ha nem "önként", akkor Miklós besegítésére, onnan ők csak azt fogják nézni, hogy a krit skillek mekkorák, meg a tulok közt van e 3-4 különbség. De ha az uccsó "még" verhető epiket előhúzhatják a kalapból, akkor még marad cél a gaméban számukra is.
A jelenleg is elakadt szövik örülnének neki, hogy van kis közösségi epik. Azok a szövik, ahol 1-2 maxos ember "halad" akkor is epikezhetnének így, amikor szabin vannak a "húzó" embereik. A küldizőknek meg lenne a lehetősége küldizni (term szövetségi összefogással!) és sorolhatnám még. Legvégűl megemlíteném, hogy NEM kötelező "visszahívni" epiket ebben az esetben sem! Ez csak egy lehetőség lenne, mely megoldja a felmerült problémákat...
Timcsike, Na a te szemléleted már jobban megfogott, ebben van valami.
-Adunk egy lehetőséget a nem "topos" szöviknek a folyamatos epikusozásra, ezzel játékélményt növelünk. Megfogalmazásod alapján adunk egy kis "alamizsnát", néha odadobunk egy "koncot" a kis tagoknak, hogy tudjanak küldizni, esetleg ők is megízlelhessék milyen az epikusozás szövi váltás nélkül. Cserébe a "nagyok" kiszorúlnak arra a pár alkalomra az ölésből? Naés? Egyszer mindenki bemaxol, onnan lehet bolondozni, és nincs vége ennek a fejlesztésnek is mint oly soknak mostanában
-Segítő kéznél a kis tagok továbbra se vesznek részt az epikus ölésben.nekem úgy tűnik, hogy a harci képletekben benne van a karakter szintje, és a tárgyak prém/nem prém státusza, valamint azok szintje, így drasztikus tul emelkedés (sok kéz) esetén se fog iszonyat mértékű epikus ölő potenciált adni. Ráadásul minek adnék segítő kezet fentről, ha én sokkal egyszerűbben le tudom verni az epiket?
Rokakoma, Tök igazad van. Az epikus reform célja az, hogy azok is epikusozhassanak, akik jelenleg az átlagos szövik 3-4 top tagjába nem tartoznak bele... Éppen ezért tűnik használható megoldásnak a visszahívott epikus. Persze ha úgy értelmezzük, hogy egyszerre többen vehessenek részt benne, akkor megint az időfügésnél tartunk. Mindnekinek jelen kell lennie idővel, ha epikusozni akarnak, akármilyne variánst találunk ki. Már most is ott tartunk hogy az ügyeletes 1-2 ember klikkeli végig a 10-20 karaktert...
Szerintem az AL is fennakad lassan, ha nem "önként", akkor Miklós besegítésére, onnan ők csak azt fogják nézni, hogy a krit skillek mekkorák, meg a tulok közt van e 3-4 különbség. De ha az uccsó "még" verhető epiket előhúzhatják a kalapból, akkor még marad cél a gaméban számukra is.
A jelenleg is elakadt szövik örülnének neki, hogy van kis közösségi epik. Azok a szövik, ahol 1-2 maxos ember "halad" akkor is epikezhetnének így, amikor szabin vannak a "húzó" embereik. A küldizőknek meg lenne a lehetősége küldizni (term szövetségi összefogással!) és sorolhatnám még. Legvégűl megemlíteném, hogy NEM kötelező "visszahívni" epiket ebben az esetben sem! Ez csak egy lehetőség lenne, mely megoldja a felmerült problémákat...
Dátum: 2009.10.09. 10:12:53
Ma reggeli Sharpa light:
Törlés Ma, 09:00 *Sharpaslayer* Wart A csatát ellenfeled nyerte.
Elszívott tőled 102 lélekenergiát. Csata leírása
P
Törlés Ma, 08:00 *Sharpaslayer* Wart Te nyerted a csatát.
A jutalmad 1558 lélekenergia és 32 TP. Csata leírása
P
Az összes KH-s óránként képes támadni?
Törlés Ma, 09:00 *Sharpaslayer* Wart A csatát ellenfeled nyerte.
Elszívott tőled 102 lélekenergiát. Csata leírása
P
Törlés Ma, 08:00 *Sharpaslayer* Wart Te nyerted a csatát.
A jutalmad 1558 lélekenergia és 32 TP. Csata leírása
P
Az összes KH-s óránként képes támadni?