ÜSZ
Volt hasonló nekem is, manuálisan kellett csinálniuk valamit.
Hozzászólások - Spellatrix
Dátum: 2017.07.02. 15:42:30
Dátum: 2017.07.02. 01:23:40
Igen tudom
Dátum: 2017.07.01. 22:40:12
Elég vicces eredmények szoktak kijönni, de hát ilyen a szórás. Előbb 800ból esett 4 asztrális csepp, előtte 1400-ból 1 sem.
Dátum: 2017.07.01. 22:38:14
A jutalom nem osztódik. Vicces lenne ha igen, több erőforrásért kevesebb jutalom?
Dátum: 2017.06.29. 20:12:11
Alapból számolva van a LE szerzésed, az alapján kapod másnap a Hűségbónuszt
Dátum: 2017.06.29. 17:37:22
Nem tudok semmit a kínzókamra működéséről, de ha egy olyan lusta programozó fejével gondolkozok mint amilyen én is vagyok, akkor nem bajlódnék ilyen előtte vagy utána dolgokkal. A napi belépési bónusznál megkapod a tegnap szerzett lélekenergia fél százalékát. Valószínű, hogy ebben az esetben is ez van felhasználva a képletbe.
+1 érv mellette: Tegnap 21:50kor kamráztam 6 embert és 251813 LE jött a kamrából.
+1 érv mellette: Tegnap 21:50kor kamráztam 6 embert és 251813 LE jött a kamrából.
Dátum: 2017.06.29. 12:11:30
A kinzóból épp elég LE-t adtál neki...
Dátum: 2017.06.27. 21:06:40
Valószínű azért mert alacsonyabb a szintje mint a tied. Alapból 15% ÉP kell, de ha már egyel kisebb akkor már 20%, ha kettővel akkor 25% és így tovább...
Dátum: 2017.06.26. 20:35:59
Azért még nem teljesen Az lenne igazán korrekt, ha én is annyi időt tölthetnék a toplassításba mint a többiek, de sebaj, ha elveszik majd átnézek másik világra és felpiszkálok egy-két egy helyben toporgós medál gyűjtögetőt, hogy az állandó téma és a jó hangulat meglegyen a fórumon
Dátum: 2017.06.26. 20:26:24
Itt vagyok én is egy példának.
Nagyon rossz ötlet lenne kivenni a toplassítást. Alapból egy hatalmas baromság volt betenni, de ha már betették és ezek a szabályok elég nagy szemétség lenne módosítgatni rajta. Pont a toplassítás miatt szedtem be rakás felesleges TP-t, hogy ha feljebb jutok majd megtérül, ha közölve van, hogy kiveszik nyilván másképp csinálom a dolgokat.
Nagyon rossz ötlet lenne kivenni a toplassítást. Alapból egy hatalmas baromság volt betenni, de ha már betették és ezek a szabályok elég nagy szemétség lenne módosítgatni rajta. Pont a toplassítás miatt szedtem be rakás felesleges TP-t, hogy ha feljebb jutok majd megtérül, ha közölve van, hogy kiveszik nyilván másképp csinálom a dolgokat.
Dátum: 2017.06.26. 00:49:28
Én nem nyilatkoztam ilyet. Ha vennéd a fáradságot utánanézni, akkor rájönnél, hogy nálunk nem csak néhány fő ütöget, haladnak a karakterek, nem dolgozunk relatív alacsony ütés számmal és az inspirációból adódó többletet se használjuk ki.
Mindig egyszerűbb puffogni és minden másba keresni a hibát, mint esetleg magadba nézni és beismerni, hogy sajnos túl gyenge volt a taktika.
Mindig egyszerűbb puffogni és minden másba keresni a hibát, mint esetleg magadba nézni és beismerni, hogy sajnos túl gyenge volt a taktika.
Dátum: 2017.06.26. 00:31:19
Az volt a problémád, hogy az inspiráció miatt sokat ütnek, aztán pedig, hogy nevetségesen alacsony ütés számmal játszanak. A kettő nagyon csúnyán üti egymást.
Nincs itt semmi probléma, ami a kisebb kariknak az inspiráció, az a nagyobbaknak a megák és a raktározott pp itókák. Az alacsony ütés számot ti is választhatnátok, de nem teszitek. Ráadásul elfelejted azt a tényt, hogy egy akár milyen gyenge kis szintű karakter nem is képes magas számú nagy arányú győzelem leütésére.
Nincs itt semmi probléma, ami a kisebb kariknak az inspiráció, az a nagyobbaknak a megák és a raktározott pp itókák. Az alacsony ütés számot ti is választhatnátok, de nem teszitek. Ráadásul elfelejted azt a tényt, hogy egy akár milyen gyenge kis szintű karakter nem is képes magas számú nagy arányú győzelem leütésére.
Dátum: 2017.06.26. 00:21:08
Aztán meg jönnének a szokásos összeesküvés elméletekkel, hogy bele lett nyúlva, meglett véve kilóra a győzelem
Előbb is a kolléga, a 31 győztes ütést az inspirációs előnynek tulajdonította...mi lenne ha nem látszana semmi?
Előbb is a kolléga, a 31 győztes ütést az inspirációs előnynek tulajdonította...mi lenne ha nem látszana semmi?
Dátum: 2017.06.25. 23:58:26
Nem a rés miatt nem lenne jó ötlet, hanem egyéb taktikai elemek miatt
Akkor viszont legyen teljes, nem csak a logót kellene kitakarni, hanem az "eltorzultakat" is át kellene nevezni
Akkor viszont legyen teljes, nem csak a logót kellene kitakarni, hanem az "eltorzultakat" is át kellene nevezni
Dátum: 2017.06.25. 22:20:52
Sajnos nem a legjobb ötlet. Igaz megoldana elég sok problémát, de kiölne néhány taktikai elemet is.
Dátum: 2017.06.25. 19:36:19
Saját magad cáfolod meg folyamatosan. A nevetségesen alacsony ütésszámhoz semmi köze az inspirációnak és az ebből adódó pp többlethez.
Te azt nehezményezed, hogy ők megtudják oldani a hét elejét alig néhány ütéssel , míg neked a lényegesen nagyobb szövetségedből mindenki szeretne legalább 10-et ütni tokenért, ezért az utolsó napokban hiába tudnátok letenni akár 3 ezer ütést is az asztalra, az nem elég sok mindenre. Ennek mi köze az inspirációhoz és az alacsonyabb karikhoz? Ez az egész arról szól, hogy áldozatot hoznak és nem ütnek a tokenért. Megvan rá a lehetőségetek, hogy ugyan így tegyetek? Igen. Mi a probléma?
Évek óta ilyen az SZB, nem csak az inspirációs világon. Ahol áldozatot hoznak és kevés ütéssel kezdenek, ott könnyebben fordítanak, ahol meg mindenki üt a tokenért, ott nehezebb.
Fair play szellemében én inkább azt javasolnám, hogy a szövetségek nevei egész héten legyenek kitakarva, hogy a nem túl tisztességes emberek, ne tudjanak összefogni és szó szerint "kibaszni" a másik szövetséggel, vagy teszem azt őskővel lefizetni őket, hogy oda támadjanak ahova mondva van.
Te azt nehezményezed, hogy ők megtudják oldani a hét elejét alig néhány ütéssel , míg neked a lényegesen nagyobb szövetségedből mindenki szeretne legalább 10-et ütni tokenért, ezért az utolsó napokban hiába tudnátok letenni akár 3 ezer ütést is az asztalra, az nem elég sok mindenre. Ennek mi köze az inspirációhoz és az alacsonyabb karikhoz? Ez az egész arról szól, hogy áldozatot hoznak és nem ütnek a tokenért. Megvan rá a lehetőségetek, hogy ugyan így tegyetek? Igen. Mi a probléma?
Évek óta ilyen az SZB, nem csak az inspirációs világon. Ahol áldozatot hoznak és kevés ütéssel kezdenek, ott könnyebben fordítanak, ahol meg mindenki üt a tokenért, ott nehezebb.
Fair play szellemében én inkább azt javasolnám, hogy a szövetségek nevei egész héten legyenek kitakarva, hogy a nem túl tisztességes emberek, ne tudjanak összefogni és szó szerint "kibaszni" a másik szövetséggel, vagy teszem azt őskővel lefizetni őket, hogy oda támadjanak ahova mondva van.
Dátum: 2017.06.25. 13:34:35
Rossz helyre írod, ezt a részt nem olvassák. Próbáld ÜSZ-re vagy a Legendás vackokhoz bemásolni
Ebben a játékban sosem lesz fair play, főleg amíg egy levélváltással simán kialakulhat egy 3v1 vagy kilóra megvesznek szövetségeket, hogy tönkre tegyék mások többheti munkáját. Az általad említett szövetség se az inspirációt használja ki, kár bele keverni. Te megad mondtad, hogy az a legkisebb csak irányít, tehát nem üt...A nagyobbaknak meg kétlem, hogy lenne inspirációja, ha még van is akkor sem képesek magas számú győzelmet kiosztani. Nem látok pontos adatokat, de biztos vagyok benne, hogy ti a többszörösét ütitek mint ők, csak veletek ellentétben jól osszák be.
Ebben a játékban sosem lesz fair play, főleg amíg egy levélváltással simán kialakulhat egy 3v1 vagy kilóra megvesznek szövetségeket, hogy tönkre tegyék mások többheti munkáját. Az általad említett szövetség se az inspirációt használja ki, kár bele keverni. Te megad mondtad, hogy az a legkisebb csak irányít, tehát nem üt...A nagyobbaknak meg kétlem, hogy lenne inspirációja, ha még van is akkor sem képesek magas számú győzelmet kiosztani. Nem látok pontos adatokat, de biztos vagyok benne, hogy ti a többszörösét ütitek mint ők, csak veletek ellentétben jól osszák be.
Dátum: 2017.06.25. 11:26:12
Idézet: Neo26 - 2017.06.24. 15:30:54
Szóval kell, valami, hogy legyen olyan megoldás, ami ismét játékélményt adna, akár szb fronton, akár az hogy közelebb zárkózzak a topphoz és ne csak a kihalt mezőnyben játsszak....
Sajnos nincs. Az új játékélmény azzal járna, hogy megint lenne amire ész nélkül költeni kell. Ezért is örülök, hogy a legendás cuccoktól marha távol vagyok. A felzárkózás a jelenlegi szabályok szerint nem lehetséges és a vehető inspiráció se oldja meg, mert ha neked lehet, akkor másoknak is... A kihalt mezőny pedig már régóta probléma, sajnos nem új játékosok szerzésére és a jelenlegiek megtartására törekednek, hanem a meglévőek kisajtolására.
Szóval kell, valami, hogy legyen olyan megoldás, ami ismét játékélményt adna, akár szb fronton, akár az hogy közelebb zárkózzak a topphoz és ne csak a kihalt mezőnyben játsszak....
Sajnos nincs. Az új játékélmény azzal járna, hogy megint lenne amire ész nélkül költeni kell. Ezért is örülök, hogy a legendás cuccoktól marha távol vagyok. A felzárkózás a jelenlegi szabályok szerint nem lehetséges és a vehető inspiráció se oldja meg, mert ha neked lehet, akkor másoknak is... A kihalt mezőny pedig már régóta probléma, sajnos nem új játékosok szerzésére és a jelenlegiek megtartására törekednek, hanem a meglévőek kisajtolására.
Dátum: 2017.06.24. 15:05:25
Nyilván az első perctől kezdve arra játszottam, hogy az inspirációt kihasználva bekerüljek a TOP lassítás adta paradicsomba. Természetesen egy rakás felesleges TP-t be is szedtem mint egyfajta befektetés, de előbb utóbb megtérül. Ha megálltam volna a TOP 100-150 közelében, hogy továbbra is figyeljek a LE/TP-re akkor szép lassan eltűnt volna az inspirációm, leragadtam volna és pár szinttel felettem lévő karakterek tovább erősödtek volna a toplassítás miatt bármilyen nevetséges LE/TP-vel. Egy inspirált karinak több év lemaradással ez az egyetlen járható út.
Igazából azzal, hogy pókosdit játszol, már rég eldöntötted, hogy lassabban fogsz haladni mint a többiek és már az elején tisztázódott, hogy nem lesz esélyed soha a TOP közelébe jutni. Az inspirációs karakterekkel meg nem nagyon kell foglalkoznod, a többségnek esélye se lesz ellened ha a szintedre ér, ha még még is, 1-2 hét és már tovább is álltak, utána továbbra is csak ugyan azokkal az ellenfelekkel kell foglalkoznod akikkel eddig.
Továbbra is rossz ötletnek tartok bármiféle korlátot, de mivel úgysincs benne pénz ezért nem is nagyon kell félni a változástól. A megvehető inspirációnak pedig csak akkor van értelme ha mindent növel nem csak csp-t. Nem hiszem, hogy problémát jelentene, a többség így is tele van portya/vadászat itókákkal. Ha azok nem jelentenek gondot akkor ennek se kellene.
Igazából azzal, hogy pókosdit játszol, már rég eldöntötted, hogy lassabban fogsz haladni mint a többiek és már az elején tisztázódott, hogy nem lesz esélyed soha a TOP közelébe jutni. Az inspirációs karakterekkel meg nem nagyon kell foglalkoznod, a többségnek esélye se lesz ellened ha a szintedre ér, ha még még is, 1-2 hét és már tovább is álltak, utána továbbra is csak ugyan azokkal az ellenfelekkel kell foglalkoznod akikkel eddig.
Továbbra is rossz ötletnek tartok bármiféle korlátot, de mivel úgysincs benne pénz ezért nem is nagyon kell félni a változástól. A megvehető inspirációnak pedig csak akkor van értelme ha mindent növel nem csak csp-t. Nem hiszem, hogy problémát jelentene, a többség így is tele van portya/vadászat itókákkal. Ha azok nem jelentenek gondot akkor ennek se kellene.
Dátum: 2017.06.24. 07:53:36
Igen, pontosan ez adja az inspiráció hatalmas előnyét... Már 20-30 szintel korábban ellened fejlesztek, nem számítasz rám, utolérlek, győzők, meglepődsz, de esélyed sincs ellenem fejleszteni mert a több erőforrásom miatt bármit csinálsz megduplázom, utána pedig lehagylak. Voltak olyan játékosok akik zokon vették. De ha szétnézel, nagyon kevés az olyan játékos aki optimálisan használja ki. A játékosok többsége agyonvadássza magát egy rakás felesleges TP-ért és ha feje tetejére áll sem tud behozni egy több éves medálgyűjtőgetőt. Eleinte én is nehezményeztem, hogy az inspiráció nem hat ki olyan dolgokra amivel behozhatóak lennének bizonyos lemaradások ( Templom idejét is csökkenthette volna, TK pontok regenjét is, de növelhette volna az szb tokenek számát és az eventekből szedhető itemek számát is. ) Elfogadtam, hogy ezeket a dolgokat sajnos nem tudom már behozni, de ha ennyi év késéssel esélyem se lett volna olyan karit összerakni ami megállja a helyét akkor el sem kezdem.
Természetesen abban igazad van, hogy ha bekerül a megvehető inspiráció akkor annak több dologra kell hatnia.
A korlát bevezetésével kapcsolatban viszont Lannal értek egyet. Nem lenne jó megoldás. Ha még is bevezetésre kerülne, akkor mindenre hatnia kellene, nem csak inspirációra. Az elég szemét dolog lenne, ha egy 8-10 éve indult világon a kis szintű játékosok ütnének mondjuk 500-at, viszont a magas szintű karakterek a megáikat és az elraktározott pp italaikat felhasználva meg 5000-et. Ez pont ellentétben állna az esélyegyenlőséggel.
A kisebbeknek ott az inspiráció a nagyobbaknak a megák és a raktározott pp, nem ezen múlik az SZB siker, de ha mégis bevezetésre kerülne valami korlát akkor annak mindenre hatnia kell és igen is legyen egy plusz lehetőség ahol ugyan azért a LE/TP-ért lehet pp-t felhasználni.
Nálatok a létszámmal van a probléma és azzal, hogy a karakterek egyik része nem is képes nagy arányú győzelemre, a másik része meg lassan halad ezért nem üt sokat pedig megtehetné. Ha többen lennétek fel sem merülne ilyen probléma. A létszámból adódó hátrány miatt pedig nem a jelenlegi rendszer a hibás.
Természetesen abban igazad van, hogy ha bekerül a megvehető inspiráció akkor annak több dologra kell hatnia.
A korlát bevezetésével kapcsolatban viszont Lannal értek egyet. Nem lenne jó megoldás. Ha még is bevezetésre kerülne, akkor mindenre hatnia kellene, nem csak inspirációra. Az elég szemét dolog lenne, ha egy 8-10 éve indult világon a kis szintű játékosok ütnének mondjuk 500-at, viszont a magas szintű karakterek a megáikat és az elraktározott pp italaikat felhasználva meg 5000-et. Ez pont ellentétben állna az esélyegyenlőséggel.
A kisebbeknek ott az inspiráció a nagyobbaknak a megák és a raktározott pp, nem ezen múlik az SZB siker, de ha mégis bevezetésre kerülne valami korlát akkor annak mindenre hatnia kell és igen is legyen egy plusz lehetőség ahol ugyan azért a LE/TP-ért lehet pp-t felhasználni.
Nálatok a létszámmal van a probléma és azzal, hogy a karakterek egyik része nem is képes nagy arányú győzelemre, a másik része meg lassan halad ezért nem üt sokat pedig megtehetné. Ha többen lennétek fel sem merülne ilyen probléma. A létszámból adódó hátrány miatt pedig nem a jelenlegi rendszer a hibás.