És utólag drasztikusan akarnád módosítani az alapokat?
Ezt nincs az az isten hogy támogatná bármelyik pók!
V5-ön el lehet vele játszadozni, van erre valahol egy topic. Itt van egy szorosan összefüggő lé/tp rendszer, melyet sajnos utólag baromi nehéz piszkálni WIPE-olni meg ötlet szinten se merne senki...
Hozzászólások - Birka
Dátum: 2009.11.21. 22:33:53
Dátum: 2009.11.21. 22:27:53
A túl gyors szintlépés se jó...
Term. azt belátom, hogy nem ülhet mindenki a gép előtt egész nap. De akkor mondj valami jobbat, ami nem valós idejű dolog, nézzünk LÉ/TP-t? (és annak %-os rangeét?)
Annak is van egy optimuma... (Szigorúan játékfejlesztői szemmel!) Azonnal nem kavar be az aukció, szabadság, csp-ből gyorsítás stb.
Term. azt belátom, hogy nem ülhet mindenki a gép előtt egész nap. De akkor mondj valami jobbat, ami nem valós idejű dolog, nézzünk LÉ/TP-t? (és annak %-os rangeét?)
Annak is van egy optimuma... (Szigorúan játékfejlesztői szemmel!) Azonnal nem kavar be az aukció, szabadság, csp-ből gyorsítás stb.
Dátum: 2009.11.21. 22:14:32
Ép ezaz, lehet taktikázni onnan, gyűjtögetni a csp-t, pufferelni a trékaput, nagyobb szinguval lépni pár kört, esetleg csordítani a csp-t és még sorolhatnám.
Eldönthetnéd, hogy a meglevő taktikai elemeket használva betereled e a karaktert a "normál" időintervallumba, vagy te spec taktikával egyéb extrákra gyúrva kihasználod az extrém értékek adta előnyöket maximálisan...
Sokkal korrektebb azt mondani hogy a meglévő szakik és rendszer nem módosul, hanem még erősebb taktikai elemekké válnak esetlegesen, semmint kisbaltával nerfelni, "reformálni".
Eldönthetnéd, hogy a meglevő taktikai elemeket használva betereled e a karaktert a "normál" időintervallumba, vagy te spec taktikával egyéb extrákra gyúrva kihasználod az extrém értékek adta előnyöket maximálisan...
Sokkal korrektebb azt mondani hogy a meglévő szakik és rendszer nem módosul, hanem még erősebb taktikai elemekké válnak esetlegesen, semmint kisbaltával nerfelni, "reformálni".
Dátum: 2009.11.21. 22:09:49
A "normal" utem elég jól kiszámolható megvan a szint tp igénye, megvan hogy menynit kapsz egy vadászatért, és van egy portya tp mennyiség is.
Ebből kijon egy szint/nap.
Ha valaki ennél sűrűbben lép szintet vf aki lasabban az szingu, megmarad a taktikázási lehetőség ezerrel, de mégis célszerű +-24 órán belül szintet lépni.
De természetesen bele lehet pakolni egy puffert is! Ha az előző 5 szintedet "normál" átlaggal lépted, akkor jön a "normál" bónusz
Az elven lehet finomítani, az összhatás legyen az, hogy akik a tervezett ütem közelében lépnek szintet, azok kapják az ösztönzőt, akik lassabban, azok élvezzék annak előnyét, akik gyorsabban azok annak, de legyen alternatíva a "normál" sebesség, mert jelenleg az a "szívó" ág, annak ellenére, hogy ez lenne a célravezető a játék jövője szempontjából...
Ebből kijon egy szint/nap.
Ha valaki ennél sűrűbben lép szintet vf aki lasabban az szingu, megmarad a taktikázási lehetőség ezerrel, de mégis célszerű +-24 órán belül szintet lépni.
De természetesen bele lehet pakolni egy puffert is! Ha az előző 5 szintedet "normál" átlaggal lépted, akkor jön a "normál" bónusz
Az elven lehet finomítani, az összhatás legyen az, hogy akik a tervezett ütem közelében lépnek szintet, azok kapják az ösztönzőt, akik lassabban, azok élvezzék annak előnyét, akik gyorsabban azok annak, de legyen alternatíva a "normál" sebesség, mert jelenleg az a "szívó" ág, annak ellenére, hogy ez lenne a célravezető a játék jövője szempontjából...
Dátum: 2009.11.21. 21:44:39
Elég elvetemült elképzelés, de szintlépésenként 1 maxos szakértelemre lehessen rakni +1-et max felé, természetesen ezzel se lehet a max nagyobb mint a sterilitás adta maximális +5-el.
Dátum: 2009.11.21. 21:21:47
Azt mindenképpen érdemes lenne betenni, hogy szintlépésnél az ÉP nem maxba megy, hanem a karakter kap egy tortát...
Dátum: 2009.11.21. 21:16:50
Sziasztok!
Némi problémát vet fel a jövőre nézve, hogy extrém sebességgel lehet szinteket lépni. (Mind gyorsabban, mind lassabban!)
Ennek egyik kiragadott eleme a napokban a VF "reform" volt, melyről drasztikus eredménnyel kiderült, hogy nem oldana meg semmit, valamint nem ez a problémák alapja.
Rengeteg jó ötlet hangzott el, mit lehetne, ha... Csakhogy senkinek nem célja az, hogy drasztikusan módosíúljon a jelenlegi játékmenet, vagy az általa kifejlesztett szakértelmeket lehúzhassa a budin egy nagybaltás "korrekció" kapcsán.
Egy korrekt önszabályozást lehetne elérni azzal, ha a szakértelmeket, a TP rendszert és egyébbjátékbeli taktikai elemeket (Lefelé farmolós lélekszívás, PÓK taktika, Láthatatlan vadászat+facsarás stbstbstb..) nem bántva ösztönöznénk a felhasználókat a "normál" sebességű szintlépésre.
Ki lehet számolni, mennyi nap alatt lehet "normál" ütemben szintet lépni. Amennyiben egy bizonyos (mondjuk +-24 óra) határon belül lép szintet valaki akkor a rendszer jutalmazza ezt olyan effektel, mely versenyképessé teszi az extrém taktikákkal szemben a "normál" szintlépési ütemet.
Jelenleg az emberek "félnek" szintet lépni, vagy lemaradni szintben (kérdés hol vannak a ranglistán), mivel, milyen elemekkel tudnánk ezt úgy ösztönözni, hogy "megérje" normál ütemben szinteket lépni, ezzel hosszú távon normalizálná magát a rendszer?
Némi problémát vet fel a jövőre nézve, hogy extrém sebességgel lehet szinteket lépni. (Mind gyorsabban, mind lassabban!)
Ennek egyik kiragadott eleme a napokban a VF "reform" volt, melyről drasztikus eredménnyel kiderült, hogy nem oldana meg semmit, valamint nem ez a problémák alapja.
Rengeteg jó ötlet hangzott el, mit lehetne, ha... Csakhogy senkinek nem célja az, hogy drasztikusan módosíúljon a jelenlegi játékmenet, vagy az általa kifejlesztett szakértelmeket lehúzhassa a budin egy nagybaltás "korrekció" kapcsán.
Egy korrekt önszabályozást lehetne elérni azzal, ha a szakértelmeket, a TP rendszert és egyébbjátékbeli taktikai elemeket (Lefelé farmolós lélekszívás, PÓK taktika, Láthatatlan vadászat+facsarás stbstbstb..) nem bántva ösztönöznénk a felhasználókat a "normál" sebességű szintlépésre.
Ki lehet számolni, mennyi nap alatt lehet "normál" ütemben szintet lépni. Amennyiben egy bizonyos (mondjuk +-24 óra) határon belül lép szintet valaki akkor a rendszer jutalmazza ezt olyan effektel, mely versenyképessé teszi az extrém taktikákkal szemben a "normál" szintlépési ütemet.
Jelenleg az emberek "félnek" szintet lépni, vagy lemaradni szintben (kérdés hol vannak a ranglistán), mivel, milyen elemekkel tudnánk ezt úgy ösztönözni, hogy "megérje" normál ütemben szinteket lépni, ezzel hosszú távon normalizálná magát a rendszer?
Dátum: 2009.11.21. 18:16:20
A vedelem a "bruttó" lére szól, V3-on meg a V3 képlet "nettó" lében maxol. Azaz ha leütök 6 szinttel, de van nála 500k lé, akkor ugyan úgy képlet maxot hozok tőle, mintha azonos szinten lennénk. ("normál?" világokon szakítanál 200k-t mondjuk valakitől, itt meg 5k-t amiből ő 500-at bukik...)
Dátum: 2009.11.21. 09:49:30
Ha tudsz olyan alternatívát, mely nem nerfeli a VF-et meg a szingut, és ráveszi az embereket ...
Szerinted van létjogosúltsága egy "hogyan lehetne ösztönözni a normál szintlépést" topicnak?
Szerinted van létjogosúltsága egy "hogyan lehetne ösztönözni a normál szintlépést" topicnak?
Dátum: 2009.11.21. 09:30:31
Morti, ne ide, ha úgy döntünk egyáltalán ez a jó irány, akkor nyitok neki egy új topicot.
Csak nem szeretnék fölöslegesen nyitni, ha a meglátásaim alapvetően hibásak (bár én ezt vontam le..)
Csak nem szeretnék fölöslegesen nyitni, ha a meglátásaim alapvetően hibásak (bár én ezt vontam le..)
Dátum: 2009.11.21. 08:30:29
Megpróbálom picit összefogni a dolgokat:
-A vf egy alternatív taktika ugyan úgy mint a szingu vagy pók vagy tököm tudja...
-Nem szeretnek az emberek, ha folyamatosan változnának a szakik
-Nagyjából látja mindenki a VF hatásait
-Drasztikus TP reformra nem igazan van lehetőség, mindenki védi a saját "várát"
-A játékvezetésnek célszerű lenne, ha a lé/tp extrémitásnak lenne határa
-Egyesek felvetették hogy a normál sebességű szintlépést kellene "jutalmazni"
Magyarul:
Ami van kényelmes, de láthatóan szar a tendencia. Drasztikus változással "reformal" szemben merev ellenállás van.
Talán apró ösztönzőkkel lehetne "segíteni" a tendenciákon. Védeni a szinguokat maguktól, választás elé állítani a VF-eseket stbstbstb...
Assszem most jön az hogy új topicban el kellene kezdeni ötletelni, mik azok az "apró" ösztönzők, melyek mérlegre teszik a normál sebességű és az extrém sebességű (mind gyorsabb és lassab!) szintlépést a normálissal szemben. Jelenleg "normális" sebességgel nem érdemes szintet lépni, vagy VF vagy szingu, és talán ez a problémák alapja?
-A vf egy alternatív taktika ugyan úgy mint a szingu vagy pók vagy tököm tudja...
-Nem szeretnek az emberek, ha folyamatosan változnának a szakik
-Nagyjából látja mindenki a VF hatásait
-Drasztikus TP reformra nem igazan van lehetőség, mindenki védi a saját "várát"
-A játékvezetésnek célszerű lenne, ha a lé/tp extrémitásnak lenne határa
-Egyesek felvetették hogy a normál sebességű szintlépést kellene "jutalmazni"
Magyarul:
Ami van kényelmes, de láthatóan szar a tendencia. Drasztikus változással "reformal" szemben merev ellenállás van.
Talán apró ösztönzőkkel lehetne "segíteni" a tendenciákon. Védeni a szinguokat maguktól, választás elé állítani a VF-eseket stbstbstb...
Assszem most jön az hogy új topicban el kellene kezdeni ötletelni, mik azok az "apró" ösztönzők, melyek mérlegre teszik a normál sebességű és az extrém sebességű (mind gyorsabb és lassab!) szintlépést a normálissal szemben. Jelenleg "normális" sebességgel nem érdemes szintet lépni, vagy VF vagy szingu, és talán ez a problémák alapja?
Dátum: 2009.11.20. 19:55:12
Talán felejtsek le a VF-et es fejlesszenek szingut
Dátum: 2009.11.20. 13:41:18
Kócos, lokálisan megéri jobbnak lenni, mint azokkal versenyezni, akik hónapokkal előttem indultak! Neked Az apszolút elsőség számít, mert egyszerre indult karakterek közt tolod...
Dátum: 2009.11.20. 13:35:14
Folyamatban a 6-os átlag, és utána lehet dobálni az ötleteket
Dátum: 2009.11.20. 13:10:00
De ez mért jó?
Akinek eddig is jó volt a lé/tp aránya annak a köv 100 tp szerésre még jobb lesz? Nem érzem benne hoyg bármit is segítene a helyzeten
Akinek eddig is jó volt a lé/tp aránya annak a köv 100 tp szerésre még jobb lesz? Nem érzem benne hoyg bármit is segítene a helyzeten
Dátum: 2009.11.20. 12:58:54
Valaki bedobhatna egy új "ötlet" topicot, aki 6-os pontszám felett van.
Hogyan lehetne ösztönözni a normál ütemű szintlépést, és mi is lenne az a normál ütem? (ha lenen hirtelen komoly előnye a VF/pók-al szemben a szintépésnek, valamint a szinguval szemben is a normal szintlépésnek akkor...
Hogyan lehetne ösztönözni a normál ütemű szintlépést, és mi is lenne az a normál ütem? (ha lenen hirtelen komoly előnye a VF/pók-al szemben a szintépésnek, valamint a szinguval szemben is a normal szintlépésnek akkor...
Dátum: 2009.11.20. 12:14:39
http://vegzetur.wikidot.com/aukciostargyak
Egy JÁTÉKOS csak egy tételre licitálhat, akkor is, ha több világon van karaktere (ez a TF talis átverések 15 éves szabálya, a lényege, hogy minél több játékos tudjon tárgyhoz jutni).
Egy JÁTÉKOS csak egy tételre licitálhat, akkor is, ha több világon van karaktere (ez a TF talis átverések 15 éves szabálya, a lényege, hogy minél több játékos tudjon tárgyhoz jutni).
Dátum: 2009.11.20. 12:05:10
Asszem megvan a mai rekordom...
Erősen markolva fegyveredet, elsöprő erejű támadást indítasz. 1 pontnyit sebeztél. Kritikus sebzés! HalálStünci, HalálSuni és Kekac az oldaladon harcolnak. 2 támadással 2 életpontot sebeztek.
Dátum: 2009.11.20. 11:45:05
Ez semmiképpen nem jó!
Aki többet űl a gép előtt, jobb játékos az miért legyen büntetve?
Semmiképpen nem szabad korlátot betenni, maximum az extrém fejlődéshez kell betenni emelkedő erőforrás igényt valamilyen visszacsatolással. Ugyan azt megvalósítani mint a tulajdonságoknál. Hiába van valakinek 1 misivel több rabolt léje, ha a tulajdonságok fejlesztési költsége drasztikusan nő! Te 1 misiből mondjuk 100-as tulokat tudsz ő 2 misiből 120-asakat akkor marad 20% előnye, de nem 100%.
Remélem érthető voltam valamennyire...
Aki többet űl a gép előtt, jobb játékos az miért legyen büntetve?
Semmiképpen nem szabad korlátot betenni, maximum az extrém fejlődéshez kell betenni emelkedő erőforrás igényt valamilyen visszacsatolással. Ugyan azt megvalósítani mint a tulajdonságoknál. Hiába van valakinek 1 misivel több rabolt léje, ha a tulajdonságok fejlesztési költsége drasztikusan nő! Te 1 misiből mondjuk 100-as tulokat tudsz ő 2 misiből 120-asakat akkor marad 20% előnye, de nem 100%.
Remélem érthető voltam valamennyire...
Dátum: 2009.11.20. 11:26:17
Rain, amúgy hogy tetszett a V3 szabályozott portya rendszere így utólag?