Felhasználónév: Jelszó:

Hozzászólások - Miklós

Dátum: 2009.06.02. 16:33:11
Hali,

Gondolkodtam rajta, hogy mi lenne a legmegfelelőbb megoldás. Amit meg tudunk csinálni, hogyha a sebgyógyitásod elér egy szintet (mondjuk 30-as) akkor a gyógyitás gombok mellett lesz egy checkbox, amivel egyszerre több állatot is kijelölhetsz gyógyitásra.

Emellett esetleg lehet arról is szó, hogy a vastag bőr a varázslat sebzést ne lineárisan, hanem négyzetesen csökkentse, hasonlóan ahhoz, ahogy a sebgyógyitás növeli a gyógyitás mértékét.

Azt viszont hozzáteszem, hogy ez a probléma, miszerint a varázslatok túl sokat sebeznek, korábban is felmerült, és ez nem csak az állatok halandóságát eredményezi. Ez két dologból adódik, egyrészt a magas kereskedelmekből nagyon előrevásárol már néhány karakter, másrészt az állatok elnyelése nem csökkenti a varázslatok sebzését.
Én korábban javasoltam, hogy vagy az állatok elnyelése, vagy a mágia tulajdonság csökkentse a varázslatok sebzését. Ennek többen ellene voltak, merthogy ez "gyengitené a smaragd hordát". Valójában, ez a smaragd hordát nem gyengitené, mert mindenkire egyforma mértékben hatna, nemcsak a smaragd ellenfele sebződne kevesebbet, hanem a smaragdos is, sőt. Akkor nem akartam ezen vitázni, de talán mégis érdemes lenne átgondolni még egyszer. Mert ha mindkét játékos 100-zal kevesebbet sebződik, attól még a csata végeredménye ugyanaz marad. A smaragdosok mondhatják, hogy de nekik alacsonyabb a mágiájuk a regen bónusz miatt, de cserébe a varázslatelnyelésük is lehetne ugyanennyivel több.
Dátum: 2009.06.01. 22:36:01
Köszönöm a hozzászólásokat a témával kapcsolatban.

Úgy látom, a legfőbb kritikát azért kapta az új fejlesztés, mert a "kisebb" szövetségeket is megtámadta a Kristály szövetség, és ennek eredményeképp rájuk is szórt pusztitás citadellát. A következő körben ezt igyekszünk kivédeni. Jelenleg a KH, ha 5-nél kevesebb általa inditott háborúja volt, inditott újat. Valószinüleg ezt célszerü módositanunk: ha a top 5 szövetség közül nem mindegyikkel áll háborúban, akkor üzen csak hadat. Tehát a "kisebb" szövetségeket nem fogja piszkálni, vagy legalábbis nem küld rájuk pusztitó csapást.

A KH most erőt gyűjt, egy bizonyos időre elbújtak, mindenki fellélegezhet, de vissza fognak térni.

Volt, aki a jutalmazást hiányolta, nem tartottuk jó ötletnek, hogy valami extra jutalmat adunk olyasmiért, amiben csak a legerősebbek vehetnek részt, és igy az előnyük tovább nő. A jutalom a plusz portyázási lehetőség és a lélekkútból nyert LE volt, nomeg a dicsőség.

A 15%-kos témával kapcsolatban - ezt már többen kérdezték, és mindenkinek meg is irtuk: itt nem a "szivatás" volt a cél. Ezek gép által irányitott, "buta" ellenfelek, ha nem tudnak valami extra kunsztot, akkor tökéletesen esélytelenek lettek volna, semmiféle izgalmat vagy kihivást nem jelentenek. Az NPC-k mindenfajta játékban tudnak olyasmit, amit a játékosok nem. Ezt nevezhetjük "csalásnak" is, de ez nem más, mint esélykiegyenlités. Emellett is sikerült 3 nap alatt legyőzni őket.

A 3 nappal kapcsolatban, ha ezt rövidnek tartjátok, változtathatunk rajta, akár úgy, hogy több győzelem kell a legyőzésükhöz, de minden vereség után egyre ritkábban támadnak.Igy nem tünnek el olyan hamar, de azért nem keseritik meg annyira a gyengébbek életét.
Dátum: 2009.05.29. 10:28:09
Jerikó: az ellenfél sebzése alapján számolt lélekenergia tényleg egy jól működő dolog (a háború tornya is ezt használja már), talán igazad van, ki lehetne ezt próbálni, de csak akkor, ha meggyőztök arról, hogy ez lényegesen jobb a v3-mas rendszernél. De azt írod, hogy a vesztes nemhogy veszít, hanem szintén kap LE-t... hát akkor ez nem egy harcos világ lenne, hanem egy "tápolós"... A vesztes mindenképpen veszítsen.
Amit a háborúról írsz, nem különbözik a jelenlegi rendszertől, mindössze jelentős hátrányba teszi a támadót. Ennek nem látom értelmét, korábban már megbeszéltük, hogy minden ilyen változás eredménye az, hogy még inkább a lehető leggyengébbet ütik. A fix 100 csatáról, nem mindegy, hogy két 35 fős szövi csatázik, vagy két 10 fős, és hogy hány támadható tag van egy-egy félnél!
Az őskő limitről: ezt előre kiszámolni senki sem tudja, ennél sokkal jobb, ha önmagában a játék úgy van kialakítva, hogy nem igényel túl nagy költséget (ezt talán most, az újrahasználás harmadolásával el is értük). Meg kell nézni, hogy egy gyors világon hogyan lehet a költségeket csökkenteni.

Birka: az építés korlátozásáról, bárhogy is csavarjuk, az adott keretek között lehet rabszolgázni - sőt, nézd meg a kreativos topicot. Amig semmiféle korlátozás nem volt, és akár millió LE-ket lehetett vele termelni, senkinek nem volt egy szava se ellene. De ahogy beraktuk egy korlátot, az volt az első reakció, hogy akkor ezt kötelező csinálni, mert a korlát legálissá teszi a dolgot! Ráadásul ne felejtsd el, hogy vannak esetek, amikor valaki tényleg épiteni akar. Pl. becsöppen egy über epikus tárgy, amiért gyorsan betol 1 milla építést, láttam már több ilyen esetet... Ismerek több szövit, ahol tudom, hogy nincs rabszolga, a legtöbbet egyben a legnagyobb harci erejű karik épitették - és nem tudnának tovább épiteni a képleted szerint. Ha már szűrni akarjuk valahogy az építés rabszolgázást a multizáson kívül, akkor az építést inkább a karakter harci erejéhez (tárgyakkal módosított tulajdonságösszeg) kén limitálni. Persze ésszel, mert a TÖ lineárisan nő, az épitési potenciál viszont exponenciálisan. Esetleg írok majd egy progit, ami kigyűjti, mekkora TÖ-höz mekkora építés tartozik, és megpróbálok erre ráhúzni egy függvényt. De lehet egyszerűbben is, ha a szerencséd ugyanakkora vagy nagyobb, mint a többi tulajdonságod átlaga, akkor nem építhetsz...
Dátum: 2009.05.28. 14:59:46
Nagyon szívesen!
Dátum: 2009.05.28. 14:59:15
A térkapu, léleksajtolás és tudatturbó eddig többek között 1 őskőért volt újrahasználható. Ezt most drasztikusan, harmadára csökkentettük, tehát ez mostantól csak 1/3 őskőbe kerül.
Dátum: 2009.05.28. 12:24:36
Bekerült a fenti, kivégzéssel kapcsolatos változás a játékba, részletek a hírekben:
http://forum.vegzetur.hu/index.php/topic,21.80
Dátum: 2009.05.28. 12:22:14
A kivégzés szakértelem működése módosult. Eddig lineárisan minden egyes kivégzés szakértelem ugyanannyival növelte a kivégzéskor szerzett LE-t. Ehelyett most a szerzett mennyiség alacsony szinten ugyanannyi maradt mint korábban, de magas szinten egyre csökken. A szakértelem más aspektusa nem változott.

Ezzel együtt lehetővé tesszük, hogy egy szakértelem változásakor aki akarja, azt lefelejthesse anélkül, hogy a felejtés szakértelmet fel kéne növelnie a szükséges szintre (de legalább 1-es felejtés azért szükséges). Mostantól 2 hétig tehát lehetőség van a kivégzés és a kreatív affinitás lefelejtésére, a felejtés szakértelemnél leírt módon.

Még egy dolog változott. Eddig a portya során egy játékostól szerezhető lélekenergia százaléka egy konstans értékben volt maximalizálva. Tehát ha megfelelően magas kivégzésed volt, nem számított, hogy te vagy az áldozat gyémánt volt-e vagy se, és az áldozat prémiumos volt-e vagy se, mindig a maximumot raboltad. Most a képletet módosítottuk, ha az áldozat gyémántos és/vagy prémiumos akkor a szerezhető maximum kevesebb, ha a támadó gyémántos, akkor többet szerezhet, mint ha nem az.
Dátum: 2009.05.27. 16:29:55
Bekerült a játékba a Kristály Szövetség. Ez egy gép által irányított karakterekből álló szövetség, amely a kristály hordába tartozó karakterekből áll. A fejlesztés célja, hogy kihívást és ellenfeleket biztosítsunk az élmezőnybe tartozó játékosoknak. A kristály horda tagjai a legerősebb karaktereket támadják, és a legerősebb szövetségekkel háborúznak. A kristály horda egy idő után átmenetileg legyőzhető, de egy bizonyos idő után újra visszatérnek. A kristály horda tagjai támadhatnak 15% alatt álló ellenfeleket is, de támadáskor nem végeznek ki senkit, a megszokottnál kevesebb LE-t rabolnak, és nem támadnak láthatatlan játékosokat.
Dátum: 2009.05.27. 14:44:42
Aki akar, írhat levelet a kristály hordának, de választ nem fog kapni.

A kristály hordások támadáskor nem használják a kivégzést, akkor sem, ha van nekik (nem lenne etikus a kristályszív mellett).

A támadások véletlenszerűek. Nem utaznak alacsony szintűekre, lehetőség szerint a magasabb szintűeket ütik.

Katakombában levő embert ők sem tudnak támadni, és láthatatlant pedig nem akarnak.

Ja, és egy dolog kimaradt a profiljukból: nem alszanak.
Dátum: 2009.05.27. 13:54:11
Látom szokás szerint beindult az ötletelés. A probléma a kivégzéssel van, tehát akkor értelemszerűen nem olyan változások kellenek, amelyek azt is drasztikusan érintik, akinek még kivégzése sincs. Ráadásul a dolog nemcsak a pókokat érinti, hosszútávon bárki ráállhat a kivégzésre.

A kivégzés szakértelem leírása egyébként elég egyértelmű, csak ezek szerint sokan el sem olvasták, a KÜLÖNBSÉG számít, tehát ha 50-essel mész 49-re, akkor semmit nem érsz vele.

Konkrét képletet nem írok, mert ebből mindig galiba szokott lenni, de egy példán keresztül mindig egyszerűbb elmagyarázni a dolgot.
Tehát. Tegyük fel, hogy a kivégzés úgy működne, hogy különbségenként 5%-kal növelné a szerzett LE-t. Ekkor 100-as szakinél 500%-kal növelné, vagyis valakitől a 10000 LE-ből 1500 helyett 9000-t tudsz elvinni (kreatívval 18k-t, azaz az egyébként vitt 12szeresét).
A változás után egy logaritmikus képlet lesz, első 10 szinten marad az 5%, következő 10 szinten már csak 3%, következőnél csak 2%, aztán már csak 1%, még később 0,5%. Tehát 100-as szakértelemnél 150-170% lenne az eddigi 500% helyett. Tehát 10000 LE-ből 1500 helyett 4000 körül viszel, kreatívval 8000-et. Tehát a két szakértelem kombinációjával az egyébként vitt 5.3szorosát tudod vinni.
(A számok nem ezek lesznek, de hasonlóak)
1. Ez így még mindig bőven megéri (ráadásul a sebzés rész nem módosul)
2. Alacsony különbségnél a hatásfok szinte egyáltalán nem változik
3. Mivel a kivégzéssel szerezhető extra csökken, a kreatívos korlátozás ezzel tényleg érzékelhetetlenné válik, még a top pókok számára is, és csakis az exploitot fogja preventálni.
4. Visszanyeri a jelentőségét a gyémánt bónusz és a prémium módosító (amelyeket a kivégzés magas bónusza "benyelt"). A jelenlegi max. rabolható LE%-kot is így módosítjuk, hogy egy gyémánt számára ez több legyen, mint másoknak, egy prémiumostól viszont kevesebb.
Dátum: 2009.05.27. 13:25:28
Idézet: Draglov - 2009.05.27. 13:13:06
Remek, elso csatam a kristaly hordassal szemben es hoztam kemeny 3!!! LE-t. Ez remek.


Lehet, hogy akkor nálad is annyi volt

A kristályhorda tehát bekerült, jó szórakozást kívánunk mindenkinek.

A kristályhorda elleni győzelmeket és vereségeket számoljuk, tehát a kívánság máris teljesült!
Dátum: 2009.05.26. 17:30:50
Ma, máj. 26-án 21 és 21:20 között szerver karbantartás.
Dátum: 2009.05.26. 15:11:33
A kristályhorda reményeink szerint megfelelő kihívást fog jelenteni, de megfelelő taktikázással azért a játékosok nyerési esélye nagyobb lesz. Amennyiben úgy látjuk, hogy a 35 fős szövetség nem elégséges, tudunk 2. 3. stb hordát csinálni. A támadhatósággal kapcsolatban, ez a szövetség elég harcias lesz, tehát ne a 8, hanem az 1 órás támadhatósággal számoljatok inkább.
A tesztelésről - azért annyira nem tudnak itt elromlani a dolgok, hiszen a meglévő játékrendszert és képleteket használjuk. Ha finomhangolásra van szükség, az úgyis csak a tömeges tesztelés (értsd beélesítés) után derül ki, erre persze lehetőség lesz. Egyébként azért is dobtam fel ezt a topicot, mert több szem többet lát mint pl. a kínzókamra téma.

"A velük szemben nyert LE növeli a LE differenciát? Azaz a 20e LE nyerés küldetés teljesíthető rajtuk?"
Igen.

"Működik velük szemben a kreatív affinitás? A gyémánt bónusz? Kivégezhetők?"
Igen és igen, bár ahogy írtam, magas regenerációjuk és egészségük lesz, nem vagyok benne biztos, hogy olyan gyakran ki tudod őket végezni, de majd meglátjuk, és remélhetőleg ezért a 15% se lesz gond.

Idézet: chehs - 2009.05.26. 11:25:29
Jobban örültem volna egy olyan kristály brigádnak, akiket folyamatosan lehet ütni, ők is ütnek, mint a félőrült, minden szinten megjelennek, a szintjükhöz képest bitang erősek, és valami világ esemény kapcsolódik hozzájuk.
Aztán ha sikerült belőlük elpusztítani X egyedet Y idő alatt, akkor megmenekülünk valami rémes kataklizmától, és minden a harcban résztvevő karakter kap valami apróságot (érdekes, és nem pluszokat adó apróságot). Ha pedig nem, akkor jöhetne valami irdatlan szívás, szerver szinten.

Gyakorlatilag erről van szó, csak nem "lepik el" az egész szervert. Ha népszerű a dolog, ezt is meg lehet csinálni, de alacsony szinten van épp elég ellenfél. Egy egyszeri, egylövetű eseményhez viszont túl sok munka volt vele, és akkor az nem jelentene megoldást a topon portyázóknak.
Dátum: 2009.05.26. 12:33:43
Épp azért írtam le ezt, hogy lássátok, van választási lehetőség, az lesz, amit a legtöbben szeretnének. Egy korlátozott idejű világ nyilván nem imponál annyira az időközben bekapcsolódóknak, aki félidőben fedezi fel a játékot annak alkalmasabb lesz az első 3 világ valamelyike.

Tény, hogy a nyerési feltételes, gyorsított világ még inkább egy versenyszerű játék lenne, viszont a versenyt sokan szeretik. A költségekkel kapcsolatban pedig keresnénk valamilyen megoldást, hogy ne kerüljön lényegesen többe, mint a normál játék.

Építés:
-Senki nem építhet többet, mint amennyi a legkisebb építés a szövivben*a 2 kari szintkülönbsége. Azaz ha egy 12. szintű tartja 50k építéssel a negatív rekordot, akkor a 20. szintű tagok MAX 400k-ig építkezhetnek! (Term. a legkisebbnek nincs korlát!)

Ezt azért nem gondoltad át. Ha belép egy új tag, senki sem építhet, amíg legalább annyit betolt, mint a legkisebb építkező? A szintje arányában legkevesebet építő ember általában az, akinek a legkevesebb ideje van játékra, akkor ezeket folyamatosan kéne kirúgni, ez megölné a szövetségek közösségteremtő koncepcióját. A képleted számos olyan mostani szövetségre sem működne, ahol nincsenek építő rabszolgák.

Erre és minden ötletre vonatkozik, hogyha kitaláltok valamit, gondoljátok át a dolog hátulütőit is, képzeljétek el, hogyha ez már a játékban lenne, milyen kiskapukat teremtene, milyen problémák lennének vele stb...
Dátum: 2009.05.26. 08:43:56
A kivégzés témával átruccanok ide a felhasználási feltételek témából, mert jobban illik ide.

A kivégzés bekattanási feltételét (kivégzés szaki * 5) nem akarjuk módosítani, de felmerült, hogy a kivégzés által adott LE bónusszal kezdjük valamit. A játék kezdetén ez nem volt korlátozva, elég magas kivégzéssel akár az összes LE-jét elvihetted valakinek, annak ellenére, hogy egyéb módokon legfeljebb 20-25%-ot lehetett elvinni minden módosítóval együtt. Amikor ez annak idején kiderült, korlátoztuk a maximum rabolható LE százalékot.

A dolog még így is problémás, extrám magas kivégzéssel továbbra is többszörös LE-t lehet zsákmányolni, ez az egyetlen szakértelem, amely növekedésével hatványozottan nő a hatékonysága. Ami ötlet felmerült, hogy a kivégzés által adott LE bónusz alacsony szinten maradjon ugyanannyi, mint most, de magasabb szinten egyre csökkenjen, hasonlóan sok egyéb szakértelemhez. így a szakit továbbra is érdemes lesz fejleszteni, viszont nem szállnak el tőle extrém módon a karakterek.

Ezzel párhuzamosan berakhatjuk azt is, hogy aki akarja, a felejtéssel lefelejthesse a szakértelmet akkor is, ha a felejtése nem elég magas. Mondjuk szerintem senki nem fogja, mert még mindig sokkal jobb lesz a kreativ affinitásnál, de meg kell adnunk a lehetőséget. És igy a jövőben bármikor, amikor egy szakértelem megváltozik, lehetővé tesszük, hogy egy korlátozott ideig lefelejthető legyen (ezt a kreativra is bekapcsolnánk). Ilyenkor persze a szakértelembe fektetett teljes LE-t nem kapod vissza csak egy részét, viszont az eddigi használat során is profitáltál belőle, tehát ez egy korrekt kárpótlás lenne.
Dátum: 2009.05.26. 08:29:55
Igen, mindig lesz náluk rabolható LE.
Nem vadásznak, ezért a kínzókamrába se érdemes őket elvinni (max a rabolt LE miatt, viszont ők szegények kevesebbet visznek, mint egy normál játékos). Őszintén szólva erre nem gondoltunk, valószínűleg az a legjobb, hogy nem vihetők a kínzókamrába, így nem viszik el a helyet a "fizető ügyfelek" elől.
Portyapontért lehet őket támadni, mint bárki mást.
Hogy miért támadnak, erről részleteket a legendában lehet olvasni. És igen, lehet velük háborúzni (sőt, ők is fognak hadat üzenni).
A kristályhordások legnagyobb hátránya, hogy gép irányítja őket, tehát tetteik és viselkedésük eléggé kiszámítható, egy minimális random faktortól eltekintve.
Lesznek épületeik, de nem epikusoznak, mivel nem is fejlesztik a karakterüket.
35en lesznek, viszont a normál sebességhez képest sokkal gyorsabban regenerálják az ÉPjüket, ráadásul nagyon magas sebgyógyításuk is lesz, tehát remélhetőleg nem tűnnek el a palettáról délre.
Dátum: 2009.05.25. 17:29:28
Elkészültünk egy új fejlesztéssel, a kristályhordával. Ez egy eléggé összetett kód, ezért még tesztelni szeretnénk, várhatóan csak szerdán fogjuk beélesíteni.

Előzetesen néhány infó:
- A kristályhorda egy önálló szövetség lesz, amely a top szövetségek számára jelent kihívást.
- A kristályhorda tagjainak, és magának a szövetségnek is lesznek speciális képességei: ezek egy része előnyt, egy részük pedig hátrányt jelent nekik.
- Nemcsak támadni lehet őket, ők is képesek támadni.
- A kristály horda tagjai nem fejlődnek, nem használnak védelem italát és láthatatlanságot. A top listában nem jelennek meg, de ettől függetlenül ugyanúgy kezeli őket a program, mint a többi végzeturat.
Dátum: 2009.05.25. 14:12:14
Lassan indítjuk a 4. világot, de előtte szeretném kikérni a véleményeteket, hogy milyen paraméterekkel fusson. Erről a játékban majd fel is fogunk tenni egy szavazást, de előtte még fussunk egy kört itt, a fórumon, hogy egyáltalán milyen opciók legyenek a szavazásban.

1.) Portyázás és háborúk rendszere
- ugyanaz, mint az 1-2. világon
- békés rendszer, mint a 3. világon
- az 1-2-nél keményebb világ, nincs 15%-kos limit a támadhatóságra (de ha valakit legyőznek, nem veszít ép-t)

2.) A játék sebessége
- normál sebesség, mint első 3 világ
- lassabb játék (kevesebb cselekvés és portyapont naponta, hogy kevesebb időt igényeljen, de a többi dolog normál sebességgel megy)
- gyorsabb játék (3x gyorsabb a portyapont és cselekvéspont, valamint az ép és vp regeneráció; a vadászat 3x gyorsabban megy, és minden egyéb időzítő is 3x gyorsabb; a béta tesztek is így futottak)

A gyorsított játék mindenképpen kötött idejű lenne, tehát nem a végtelenségig tartana, mint az első 3 játék. A játéknak lenne egy nyerési feltétele, amit ha valaki elér, akkor az a világ véget ér, az első 10 helyezett jutalmat kap (esetleg tárgynyeremény, és őskő valamint megkülönböztető cím a többi világon levő karaktereinek - végzetúr helyett a végzet lordja ill. ladyje, egyedi relikvia, stb).

3.) Gyorsított játék esetén a nyerési feltétel
- 50. szint vagy 0-s fertőzés elérése (a karakterfejlődést helyezi előtérbe)
- 5 millió zsákmányolt LE elérése (a portyázást helyezi előtérbe)
- 20. epikus ellenfél legyőzése, vagy hatalom tornyának 7 napig történő birtoklása, (szövetségi fejlődést, csapatjátékot helyezi előtérbe)
Ez persze csak az abszolút győztest határozná meg, azért a többi kategóriában is hirdetnénk eredményt.
A kivégzés az alfa teszt óta így működik. A kivégzés legnagyobb problémája, hogy alacsony szinten nem ér semmit. Mondjuk felnöveled 10-es szintre, igen kicsi a valószínűsége, hogy valakit ki fogsz végezni, és így a plusz LE-hez hozzájutsz. A többi, egyre drágábban fejleszthető, és emellett egyre kisebb tápot adó szakértelemmel ellentétben ez minél magasabb, annál hatékonyabb. Ha 100-as kivégzésed van, akkor mindig nyersz, ha az ellenfél 500 vagy kevesebb ÉP-ben marad, erre jön rá a LE bónusz.

Arról, amit Birka írt, hogy a kivégzés egy bizonyos szint felett csökkenő hatást adjon:
az a helyzet, hogy a kivégzés egy bizonyos szint felett egyáltalán nem ad semmiféle LE bónuszt, egészen egyszerűen azért, mert a szerzett LE jóval 100-as szint előtt eléri a "cap"-et, a szerezhető maximális százalékot. Persze ezt meg lehetne változtatni, hogy egy szint kevesebb bónuszt adjon, és magas szinten még kevesebbet, de ennek nem sok értelme lenne, mivel akkor alacsony szinten még haszontalanabb lenne a kivégzés, de aki feltápolta, az ugyanúgy a maxot kapná, mint eddig. A kivégzés másik funkcióját, a szint x 5 ép differenciát szintén nem kéne piszkálni, a szakértelem fejlesztése egyre drágább, mégis lineáris tápot ad, önmagában ennek nem kéne problémát jelenteni, ráadásul ezt - a LE bónusszal ellentétben - tényleg csökkenti akár egy 1-es kivégzés is a védő részéről. Az egyetlen ésszerű dolog, ami szóba jöhet, hogy meghatározni, a kivégzéssel milyen mértékben módosulhat az alapban kapott LE - pl. azt mondjuk, hogy legfeljebb megduplázhatja (a kreativhoz hasonlóan). Tehát ha valakitől 15% LE-t szereznél, akkor ebből nem lesz 40%, hanem csak 30% a kivégzésnek köszönhetően. Nem nagy változás, de legalább szerepet kapnának a képletben a 100-as kivégzés mellett olyan faktorok, hogy prémium tagság vagy gyémánt bónusz, és alacsony szinten nem gyengülne a szakértelem.
Sorry hogy nem tudok már mindenre érdemben válaszolni (az inzultusokra nem is nagyon akarok).

Az álláspontom Jerikóéval egyezik, egy játék akkor jó, ha egyensúly van benne. Természetesen kaptam panaszleveleket néhány pók karaktertől, hogy micsoda szörnyűség, hogy 25. szinten ezentúl 150K LE helyett csak 120K-t tudnak portyázni. Ne haragudjatok, hogy ezt mondom, de szerintem ez telhetetlenség. A korlátozás nagyon megengedő, ennél már csak az lenne megengedőbb, ha nem is lenne.

A pók taktikának alapvetően 2 komponense van: a "taktikai" és az "emberi" rész.
1. A taktikai részt a játék matematikájának kiismerése során alakult ki és csiszolódott tökélyre. Lényege, hogy minél több LE-t kell szerezni úgy, hogy közben a lehető legkevesebb TP-t kapod. Tehát minimális vadászat (az is láthatatlanságban), és elsősorban sok portya, lehetőleg napi 30+. A portyából nyert LE maximalizálásához a kivégzést és a kreativ affinitást kell nyomni. A kivégzés különösen hatékony, hiszen amellett, hogy drasztikusan növeli a zsákmányolt LE-t, még a nyerési esélyeket is a te oldaladra billenti. Ezzel a módszerrel a karakter egyre erősebb lesz, és egyre nagyobb eséllyel (idővel 100%) tud nyerni. Egyetlen hátránya, hogy a szint szerinti top listában sosem leszel az élen.
2. Az emberi rész, amit nem lehet másolni, hogy mikor, kit támadsz, hogy találsz ellenfelet, mennyit és milyen időközönként lépsz be stb. Ettől függ végülis mennyit fogsz a taktikából kihozni.

Az emberi rész, amivel igazándiból versenyezni lehet, és függ a játékostól. A taktikai rész csak számok, mindenki ismeri - épp ezért fontos, hogy a matematikai rész stimmeljen (megfeleljen a játékegyensúlynak). A kreativ affinitást nem a pókok miatt korlátoztuk, hanem az exploit miatt, mégis a pókok panaszkodnak. Nem is az a gond, hogy a kreativ önmagában túl sok LE-t ad nekik - hanem hogy az alapban szerzett zsákmány, amit a kreativ szoroz, nagyon magas. Ez a kivégzésnek köszönhető, ha kivégzel valakit, akkor kivégzés különbség arányában egyre több LE-t szerzel (amig el nem éred az elméleti limitet).

A kivégzés szakértelmet már elég régóta kerülgetjük, mint a forró kását, eddig azért nem piszkáltuk, mert lehet védekezni ellene.