Az egész topik értelmetlen úgy ahogy van...
Volt kvízmedál topik, akkor senki nem reklamált, Miklós levonta, hogy akkor az ötlet fasza, majd megcsináltatta Baratyval.
Utólag nem fogja módosítani a kvízmedált, és most már a besorolásos "kompenzációt" sem.
A Beholdernek érdeke, hogy a kvízkérdések be legyenek sorolva, hogy az "ösztönzésünket" az eddig behirdetett marketingel szembe hugyozva valósította meg? Ne lepődjünk meg azon, ha egy szolgáltató folyamatosan finomítja a marketing stratégiáját!
Remélem Miklós ígérete megvalósul:
-Lehessen puffetelni a válaszokat (jól hangzik a végtelen), de a küldetések miatt kéne egy épeszű maximum.
-Akkor is lehessen kvízelni, amikor amúgy nem lehet vadászni. (pihenés/katakomba stb...)
Hozzászólások - Birka
Dátum: 2010.05.25. 15:52:49
Dátum: 2010.05.22. 18:57:02
Egy gyors támadást intézel ellenfeled irányába. Vanek úr 1 pontnyit sérült. Lélekenergiát szívsz el ellenfeledtől! (+1 lélekenergia) Kekuc is támad. 1 sebzés!
Megcélzod ellenfeled felsőtestét a Gintak pengéjével. 924 pontnyit sebeztél. Kritikus sebzés! Lélekenergiát szívsz el ellenfeledtől! (+434 lélekenergia) Kekuc is ellenfeledre veti magát. 155 sebzést okozott.
Ugyan abban a csatában alkottam (4849797)
Amíg ilyen a szórása a közelharcnak, sok esély nincs a fix varázslatot behozni
Megcélzod ellenfeled felsőtestét a Gintak pengéjével. 924 pontnyit sebeztél. Kritikus sebzés! Lélekenergiát szívsz el ellenfeledtől! (+434 lélekenergia) Kekuc is ellenfeledre veti magát. 155 sebzést okozott.
Ugyan abban a csatában alkottam (4849797)
Amíg ilyen a szórása a közelharcnak, sok esély nincs a fix varázslatot behozni
Dátum: 2010.05.22. 12:31:38
Megcélzod ellenfeled felsőtestét a Gintak pengéjével. Talált, 632 sebzést okoztál. Kritikus sebzés! Lélekenergiát szívsz el ellenfeledtől! (+202 lélekenergia) Kekuc is támad. 79 sebzést okozott.
Oldalt szökkenve, a Gintak pengéjével Wood feje irányába ütsz. 451 pontnyit sebeztél. Kritikus sebzés! Lélekenergiát szívsz el ellenfeledtől! (+144 lélekenergia) Kekuc is ellenfeledre veti magát. 87 sebzés!
Minden erődet az ütésbe adod, ahogy lecsapsz a Gintak pengéjével. Wood 582 pontnyit sérült. Kritikus sebzés! Lélekenergiát szívsz el
ellenfeledtől! (+186 lélekenergia) Kekuc az oldaladon harcol. 104 életpontot sebzett
Ez a 3 ütésem volt, én nem úgy latom, hogy kiszívtam... Inkább a +9 szintre ütes az ami bekavarhat?
Oldalt szökkenve, a Gintak pengéjével Wood feje irányába ütsz. 451 pontnyit sebeztél. Kritikus sebzés! Lélekenergiát szívsz el ellenfeledtől! (+144 lélekenergia) Kekuc is ellenfeledre veti magát. 87 sebzés!
Minden erődet az ütésbe adod, ahogy lecsapsz a Gintak pengéjével. Wood 582 pontnyit sérült. Kritikus sebzés! Lélekenergiát szívsz el
ellenfeledtől! (+186 lélekenergia) Kekuc az oldaladon harcol. 104 életpontot sebzett
Ez a 3 ütésem volt, én nem úgy latom, hogy kiszívtam... Inkább a +9 szintre ütes az ami bekavarhat?
Dátum: 2010.05.22. 11:30:32
Asszem 80. szintre "érsz" fel..
Gyerekek ezt hogy lehet összehozni?
A csatában összesen 2961 sebzést okoztál, és 3983 sebzést kaptál.
Ellenfeled nyerte a csatát, elrabolt tőled 0 (+532) lélekenergiát.
Ha már tudok lélekszívni, akkor van az ellenfelemnél lé, de akkor mert nem visz tőlem lét, ha már kikapok? (Van nálam most 260k lé ugye...)
Gyerekek ezt hogy lehet összehozni?
A csatában összesen 2961 sebzést okoztál, és 3983 sebzést kaptál.
Ellenfeled nyerte a csatát, elrabolt tőled 0 (+532) lélekenergiát.
Ha már tudok lélekszívni, akkor van az ellenfelemnél lé, de akkor mert nem visz tőlem lét, ha már kikapok? (Van nálam most 260k lé ugye...)
Dátum: 2010.05.22. 08:19:52
Azért 3,3k rablásra azt mondani hogy lével tömés?
V1-en indulás után 3-4 órával vannak 5k-s karakterek, az a tömés!
Szerintem semmilyen nem lehet levonni az adatokból, amíg ennyire friss a szerver!
V1-en indulás után 3-4 órával vannak 5k-s karakterek, az a tömés!
Szerintem semmilyen nem lehet levonni az adatokból, amíg ennyire friss a szerver!
Dátum: 2010.05.20. 11:22:03
Nagyon egyszerű, nyomkodta a plusz gombocskát
Amúgy magas szinten tulajdonságban differenciát összehozni nagyon nehéz karakter és karakter közt, marad a szakértelem, melyben a kritikusok nagyon durva értékeket képviselnek a harc során...
Amúgy magas szinten tulajdonságban differenciát összehozni nagyon nehéz karakter és karakter közt, marad a szakértelem, melyben a kritikusok nagyon durva értékeket képviselnek a harc során...
Dátum: 2010.05.20. 10:47:35
X éve ugyan az Miklós stratégiája, nem ígérget előre, bejelenti mi lesz, majd derült égből fasírt, ha betette
Ha a dolog realitását nézzük, akkor most V5 megy, meg bugfixek, hónap végével meg bajnoki, majd készülődés a találkozóra. Találkozó utáni héten majd megy a találkozó eseményeinek feldolgozása, majd a nyaralási időszak is bekavar.
Ennek alapján én egy június havi megvalósulást tartok leghamarabbi realitásnak!
Ha a dolog realitását nézzük, akkor most V5 megy, meg bugfixek, hónap végével meg bajnoki, majd készülődés a találkozóra. Találkozó utáni héten majd megy a találkozó eseményeinek feldolgozása, majd a nyaralási időszak is bekavar.
Ennek alapján én egy június havi megvalósulást tartok leghamarabbi realitásnak!
Dátum: 2010.05.20. 09:31:29
Én az átvihető karik közt egyedüli lehetőségnek azt látom, hogy speciális környezetbe helyezed az átvitt karit, mely környezettel szemben óriási előnyt tudsz kovácsolni v4-en.
Erre egy ideális példa a v3-as szabályrendszer, ahol masszív (szerintem egész jól eltalált) keretek közé van szorítva a lérablás. A top lédif 10 misivel az enyém 85. szinten a v4-es szerver élettartalmának felénél már lazán meglesz ez a küszöb, és nem 85. szinten...
Éppen ezért aggályosnak is érzem, hogy a "régi" karakterek nyakába szakad egy a szerver szabályaival teljes mértékben elérő környezetből "cheet kódos" egy új karakter, mely eredményei potenciálisan kiemelkedőek lesznek a környezethez képest.
Viszont V3-on a vf 28. szinttől jelen van, így tippelni se lehet, hogy végeredményben milyenek lesznek az átvitt karakterek. Amíg nincs LÉ/TP ből számolt TP kapási visszacsatolás a rendszerben, addig sajnos akármilyen anomáliák lehetnek a rendszerbe, és ez szemmel láthatóan iszonyat romboló hatású a játék egészére nézve
Erre egy ideális példa a v3-as szabályrendszer, ahol masszív (szerintem egész jól eltalált) keretek közé van szorítva a lérablás. A top lédif 10 misivel az enyém 85. szinten a v4-es szerver élettartalmának felénél már lazán meglesz ez a küszöb, és nem 85. szinten...
Éppen ezért aggályosnak is érzem, hogy a "régi" karakterek nyakába szakad egy a szerver szabályaival teljes mértékben elérő környezetből "cheet kódos" egy új karakter, mely eredményei potenciálisan kiemelkedőek lesznek a környezethez képest.
Viszont V3-on a vf 28. szinttől jelen van, így tippelni se lehet, hogy végeredményben milyenek lesznek az átvitt karakterek. Amíg nincs LÉ/TP ből számolt TP kapási visszacsatolás a rendszerben, addig sajnos akármilyen anomáliák lehetnek a rendszerbe, és ez szemmel láthatóan iszonyat romboló hatású a játék egészére nézve
Dátum: 2010.05.19. 15:57:27
Koc, a tip nem volt rossz, de sajna van benne nemi csúszás...
http://vegzetur.wikidot.com/portya
85. szinten a felfele ütés kapásból nem jó (a többi ellenfelem nem 100-as, így még kevés a minta, de rajta vagyok )
Lefelé egész jó a közelítő képlet, de sajna sok szint távban megint nem stimmel valami...
http://vegzetur.wikidot.com/portya
85. szinten a felfele ütés kapásból nem jó (a többi ellenfelem nem 100-as, így még kevés a minta, de rajta vagyok )
Lefelé egész jó a közelítő képlet, de sajna sok szint távban megint nem stimmel valami...
Dátum: 2010.05.19. 14:42:09
Ariel, azt lehet összehasonlítani, amik a lehetőségek!
Vagy VF-es vagy, vagy EH-s, köztes állapot totál értelmetlen...
Az elfogásos sajtolást igen is hozzá kell venni a vadászathoz, mert eleme a vadászattal szerezhető lének, azaz növeli a LÉ/TP arányt! Term ha tudod a kiskaput arra, hogy lehetne 100%-os elfogási arányt csinálni, akkor tényleg megoldható a végtelen LÉ/TP! (Jelenleg csak ismételhető küldikkel megoldható )
Term EH-val is kijön egy szép szám, melyről addig nem igazan tudunk nyilatkozni, amíg ki nem derítjük, hogy a mi a TP kapás képlete azonos szintre ütve 100%-os ellenfélre...
Vagy VF-es vagy, vagy EH-s, köztes állapot totál értelmetlen...
Az elfogásos sajtolást igen is hozzá kell venni a vadászathoz, mert eleme a vadászattal szerezhető lének, azaz növeli a LÉ/TP arányt! Term ha tudod a kiskaput arra, hogy lehetne 100%-os elfogási arányt csinálni, akkor tényleg megoldható a végtelen LÉ/TP! (Jelenleg csak ismételhető küldikkel megoldható )
Term EH-val is kijön egy szép szám, melyről addig nem igazan tudunk nyilatkozni, amíg ki nem derítjük, hogy a mi a TP kapás képlete azonos szintre ütve 100%-os ellenfélre...
Dátum: 2010.05.19. 11:47:04
210 gyemant
61 zafir
214 smaragd
93 rubin
És ebben benne van az összes ajánlós kényszerből generált multireg, szóval semmit nem mutat az első 2 óra....
61 zafir
214 smaragd
93 rubin
És ebben benne van az összes ajánlós kényszerből generált multireg, szóval semmit nem mutat az első 2 óra....
Dátum: 2010.05.19. 11:38:19
3293 LÉ-s vadász átlagom van sajttal, az uccsó 460 vadászatból. Ehez vadászatonként kapok 29 TP-t (maxos VF).
Ezzel hol versenyzik az EH???
Még ha leveszem a VF-et, akkor is 56 LÉ/TP-t generál a vadászat, az EH labdába se rúg...
Ezzel hol versenyzik az EH???
Még ha leveszem a VF-et, akkor is 56 LÉ/TP-t generál a vadászat, az EH labdába se rúg...
Dátum: 2010.05.19. 09:36:41
De csak fizikai sebzésre adj a a bónuszt!
Dátum: 2010.05.18. 07:02:13
Dátum: 2010.05.17. 20:41:33
Filemegosztó linket nem tehetek fel fórumra, mert az azonnali post törlést vonna maga után, mert más scriptek is lehetnek ott...
ctrl+shift+j-vel előjön a hiba konzol, nézd meg mire sípol, jobbat nem tudok.
ctrl+shift+j-vel előjön a hiba konzol, nézd meg mire sípol, jobbat nem tudok.
Dátum: 2010.05.17. 20:39:14
Amint eléri 25 karakter a 60. szintet, kinyílik, és onnantól mindenki tudja majd használni.
V3-bol kiindulva ra 5 nappal jelennek meg az első tárgyak, amikre lehet licitálni. V4-es speed szabállyal keverve 2 napos lesz egy ciklus.
V3-bol kiindulva ra 5 nappal jelennek meg az első tárgyak, amikre lehet licitálni. V4-es speed szabállyal keverve 2 napos lesz egy ciklus.
Dátum: 2010.05.17. 20:06:52
Gmonkey ala:
ajanlas_tiltas.user.js file tartalma:
// ==UserScript==
// @name ajanlas tiltas
// @include http://*.doomlord.net/*
// @include http://*.vegzetur.hu/*
// ==/UserScript==
var divs = document.getElementsByTagName( "div" );
for ( var i = 0; i < divs.length; i++ ) {
if ( divs.getAttribute( "class" ) == "viadal_figy" ) {
if ( divs.innerHTML.match( /Ajánld a játékot barátaidnak egy speciális relikviáért/ ) ) {
divs.setAttribute( "style", "display: none;" );
}
}
}
ajanlas_tiltas.user.js file tartalma:
// ==UserScript==
// @name ajanlas tiltas
// @include http://*.doomlord.net/*
// @include http://*.vegzetur.hu/*
// ==/UserScript==
var divs = document.getElementsByTagName( "div" );
for ( var i = 0; i < divs.length; i++ ) {
if ( divs.getAttribute( "class" ) == "viadal_figy" ) {
if ( divs.innerHTML.match( /Ajánld a játékot barátaidnak egy speciális relikviáért/ ) ) {
divs.setAttribute( "style", "display: none;" );
}
}
}
Dátum: 2010.05.17. 19:48:23
Friendship Crystal
Friendship Crystal
Level: 20
Drain soul: +10%
Drain soul protection: +10%
Friendship Crystal
Level: 20
Drain soul: +10%
Drain soul protection: +10%
Ennek alapján +10/+10 a maximum 20 fős ajánlással!
Dátum: 2010.05.17. 14:35:11
Van olyan "mérőszám", mely megmutatja, hogy egy kari mennyire van ott a szeren, ez az összes lé. Csak ezt nem szabad megmutatni, mert sok ember lelkébe belegázolna, ha azt látja, hogy nyomul mint atom, a másik meg alatta 10 szinttel jobban áll apszolút lében vagy 30%-al!
Dátum: 2010.05.14. 14:31:42
Mivel szorzódik, így beleszámít...
Alapból 30,
57-es elementálissal 40
prém+elemmel 50
Alap+prém elementális nélkül viszont csak 38...
Alapból 30,
57-es elementálissal 40
prém+elemmel 50
Alap+prém elementális nélkül viszont csak 38...