A mytokronit konvertálás nekem is eszembe jutott a napokban, szóval arra +1. Egyszerű megoldás: Relikvia, amivel 4 tetszőleges mytokronitot beválthatsz 1 myto jokerre. Így kevesebbet kell kódolni. Azt meg már tudod arra váltani, amire akarod.
Mondjuk, alternatívaként lehetne az is, hogy a csatlósok képessége legyen végtelen magas. 400. szintig éljen a szürke myto képesség 400-as maximuma, amint viszont eléri a karakter a 400. szintet, legyen korlátlan. Növekedhessen tovább a TÖ bónusz, a fétis bónusz, asztrális kincs limitet is el lehetne törölni btw.
Hozzászólások - Lebufe001
Dátum: 2022.06.24. 09:57:43
Dátum: 2022.06.24. 09:54:50
Nagyon tetszik a kezdeményezés, mondjuk nekem egy kicsit másfajta problémám van az epikusokkal és entitásokkal, kitérek rá rögtön.
Szerintem egy végtelenített játékban célszerű sokmindennek végtelennek lennie.
Ilyen pl. ezek is. Nekem már az is húzós, hogy 90. szintig megvan a szabály hogy hordhatsz dupla akkora cuccot, de utána meg AF-et kell rá költeni, ráadásul egyre többet... De hát nyilván eltoltam addig az AF képességet, amíg szükséges, hogy hordhassam a tápolós cuccokat. Ha marad mint AF képesség, akkor legyen ez is végtelen, de max szint*2, ahogy eddig. Egy 400-as karaktert pedig jutalmazzunk meg azzal, hogy még tovább növelheti, szintén végtelenségig. Hordjon nyugodtan 900-as szintű kincset, és tápoljon vele még többet. Megdolgozott érte! Talán az egy helyben toporgókat is ösztönözné ez arra, hogy feljebb menjenek.
Az entitások egy más kérdés. Nekem jelenleg az a problémám, hogy a 4.2-es kezdő inspirációval (ami most olyan 3.5 körül van), gyorsabban lépem a szinteket már mint az entitások... Napi 1 szintet lépek átlagosan, míg az entitások 6 naponta ugye 6 szintet max, de van hogy bealszom a küldivel, és 7-8.napon ütöm ki őket. Tehát lehagytam az entitásokat, kihívást már a kezdetektől nem jelentettek, és kemény 75. szintű tárgyakat dobnak, amik semmit nem érnek.
Itt azért okozhat felborulást az, hogy azok a karakterek, akik már alapból erősebbek a szintjükön belül, gyakran erősebb szövetségekben is vannak, tehát ők tápolnának az erősebb cuccokkal, míg a gyengébbek nem. Maradjon a szint*2 limit szerintem.
Ami még probléma és a 400-asoktól hallottam, hogy már a Végzet Templomos 5x epikus küldit sem tudják ketten 1 nap megcsinálni, mert gyengítős cuccokban is több mint a felét leütik az epikus ÉP-jének 5 ütésből, így a második már nem tud 5-öt ütni.
Tehát összefoglalva:
- epikusok nemhogy kihívást nem jelentenek, probléma, hogy túl gyengék.
- entitásoknak nálam lassan emelkedik a szintjük, mások meg már a maxos entitásokat is legyőzték -> itt sincs kihívás
A problémát pedig az időlimit generálja. Az hogy 72 óránként lehet entitásokat kihívni, és 20 óránként jön egy új epikus.
A javaslatom:
- Töröljük el az idő kötöttséget az entitásoknál és epikusoknál
- Töröljük el az ide kapcsolódó AF képességeket (relikviaismeret és entitásvadászat) és adjuk vissza az AF pontokat VAGY legyenek ezek is korlátlanok.
Mit érnénk el ezzel?
- Mindenki eljutna addig az entitásig, ami már kihívást okoz neki, és ennek megfelelő jutalmat kapna epikus kincs formájában, amit megfelelő szintben már hordhat is. Újra lenne értelme entitásokat ütni.
- Minden szövetség szintén eljutna addig az epikusig, ami már kihívást okoz nekik. Talán értelmet nyerne a tagtoborzás is, mert nem mindegy, hogy egy kemény epikust 10 karakter üt, vagy egy-kettő...
- Mindenki meg tudná csinálni az 5 csatás VT küldit, a végén meg kiüti az epikust, ami után rögtön jön egy 1 szinttel nagyobb, Max ÉP-s.
- Lenne ebben is újra verseny, amelyik szövetség erősebb, az magasabb szintű epikusokat tudna legyőzni, erősebb epikus tárgyakért.
- Amelyik szövetség meg mondjuk lemaradt az epikusokkal, mert nem ütik minden nap, azok meg behozhatnák a lemaradásukat. Mert ez egy tipik olyan, ami örökre be van betonozva.
Ami új probléma generálódna, az az, hogy az epikus kincseknek a licitje hogy működne, ha nincs időlimit, vagy csak pár óra mondjuk? De erre is lehetne egy egész egyszerű megoldás. Ha már kincsesKAMRA a neve az épületnek, nem lehetne annak valami 1-nél nagyobb kapacitása? Vagy egy új épület, a kincsesraktár, ahova az epikusok kincseit beteszi a szövetség, és egy a lélekkufárhoz hasonló oldalon meg lehet őket vásárolni, illetve raktározni, ha nem kell senkinek, majd akinek kell, az kiveszi.
Ez az épület működhetne úgy, hogy ha nem tesz senki kincspontot a tárgyra, akkor nem indul el a licit. Ahogy valaki ráteszi az első licitet, úgy elindul egy 24 órás licit mondjuk, és kikerül egy értesítés a szövi eseményekhez is, hogy "Kincseskamra: A licitálás megkezdődött a Rubin Triász tárgyra. A licitáláshoz kattints ide."
Kiegészítésként, hogy a V4-es szövetségi rendszer ne boruljon fel, javaslom, hogy ezek az újításokhoz kelljen új szinteket építenie a szövetségnek, vagy a nagymesteri építészethez hasonló épületet felhúzni, ami megnyitja az újabb szinteket, és ezt a feltételt egyszerűen kiszedni a V4-ből.
Jó persze, tudom, hogy akkor most új dolgokat kell megint lefejleszteni, új tárgyakat csinálni, azokat elnevezni, stb. De talán ha már egy végtelen játékról van szó, mi pedig folyamatosan fizetünk, akkor ez talán beleférne. Az istenek visszatérésével úgyis elleszünk szerintem egy ideig, azalatt lehetne idő erre.
Szerintem egy végtelenített játékban célszerű sokmindennek végtelennek lennie.
Ilyen pl. ezek is. Nekem már az is húzós, hogy 90. szintig megvan a szabály hogy hordhatsz dupla akkora cuccot, de utána meg AF-et kell rá költeni, ráadásul egyre többet... De hát nyilván eltoltam addig az AF képességet, amíg szükséges, hogy hordhassam a tápolós cuccokat. Ha marad mint AF képesség, akkor legyen ez is végtelen, de max szint*2, ahogy eddig. Egy 400-as karaktert pedig jutalmazzunk meg azzal, hogy még tovább növelheti, szintén végtelenségig. Hordjon nyugodtan 900-as szintű kincset, és tápoljon vele még többet. Megdolgozott érte! Talán az egy helyben toporgókat is ösztönözné ez arra, hogy feljebb menjenek.
Az entitások egy más kérdés. Nekem jelenleg az a problémám, hogy a 4.2-es kezdő inspirációval (ami most olyan 3.5 körül van), gyorsabban lépem a szinteket már mint az entitások... Napi 1 szintet lépek átlagosan, míg az entitások 6 naponta ugye 6 szintet max, de van hogy bealszom a küldivel, és 7-8.napon ütöm ki őket. Tehát lehagytam az entitásokat, kihívást már a kezdetektől nem jelentettek, és kemény 75. szintű tárgyakat dobnak, amik semmit nem érnek.
szóval szerintem nem okozna egyensúly felborulást a dolog, hogy pl. egy 130- as karakter egy 330-as cuccot hord.
Itt azért okozhat felborulást az, hogy azok a karakterek, akik már alapból erősebbek a szintjükön belül, gyakran erősebb szövetségekben is vannak, tehát ők tápolnának az erősebb cuccokkal, míg a gyengébbek nem. Maradjon a szint*2 limit szerintem.
Ami még probléma és a 400-asoktól hallottam, hogy már a Végzet Templomos 5x epikus küldit sem tudják ketten 1 nap megcsinálni, mert gyengítős cuccokban is több mint a felét leütik az epikus ÉP-jének 5 ütésből, így a második már nem tud 5-öt ütni.
Tehát összefoglalva:
- epikusok nemhogy kihívást nem jelentenek, probléma, hogy túl gyengék.
- entitásoknak nálam lassan emelkedik a szintjük, mások meg már a maxos entitásokat is legyőzték -> itt sincs kihívás
A problémát pedig az időlimit generálja. Az hogy 72 óránként lehet entitásokat kihívni, és 20 óránként jön egy új epikus.
A javaslatom:
- Töröljük el az idő kötöttséget az entitásoknál és epikusoknál
- Töröljük el az ide kapcsolódó AF képességeket (relikviaismeret és entitásvadászat) és adjuk vissza az AF pontokat VAGY legyenek ezek is korlátlanok.
Mit érnénk el ezzel?
- Mindenki eljutna addig az entitásig, ami már kihívást okoz neki, és ennek megfelelő jutalmat kapna epikus kincs formájában, amit megfelelő szintben már hordhat is. Újra lenne értelme entitásokat ütni.
- Minden szövetség szintén eljutna addig az epikusig, ami már kihívást okoz nekik. Talán értelmet nyerne a tagtoborzás is, mert nem mindegy, hogy egy kemény epikust 10 karakter üt, vagy egy-kettő...
- Mindenki meg tudná csinálni az 5 csatás VT küldit, a végén meg kiüti az epikust, ami után rögtön jön egy 1 szinttel nagyobb, Max ÉP-s.
- Lenne ebben is újra verseny, amelyik szövetség erősebb, az magasabb szintű epikusokat tudna legyőzni, erősebb epikus tárgyakért.
- Amelyik szövetség meg mondjuk lemaradt az epikusokkal, mert nem ütik minden nap, azok meg behozhatnák a lemaradásukat. Mert ez egy tipik olyan, ami örökre be van betonozva.
Ami új probléma generálódna, az az, hogy az epikus kincseknek a licitje hogy működne, ha nincs időlimit, vagy csak pár óra mondjuk? De erre is lehetne egy egész egyszerű megoldás. Ha már kincsesKAMRA a neve az épületnek, nem lehetne annak valami 1-nél nagyobb kapacitása? Vagy egy új épület, a kincsesraktár, ahova az epikusok kincseit beteszi a szövetség, és egy a lélekkufárhoz hasonló oldalon meg lehet őket vásárolni, illetve raktározni, ha nem kell senkinek, majd akinek kell, az kiveszi.
Ez az épület működhetne úgy, hogy ha nem tesz senki kincspontot a tárgyra, akkor nem indul el a licit. Ahogy valaki ráteszi az első licitet, úgy elindul egy 24 órás licit mondjuk, és kikerül egy értesítés a szövi eseményekhez is, hogy "Kincseskamra: A licitálás megkezdődött a Rubin Triász tárgyra. A licitáláshoz kattints ide."
Kiegészítésként, hogy a V4-es szövetségi rendszer ne boruljon fel, javaslom, hogy ezek az újításokhoz kelljen új szinteket építenie a szövetségnek, vagy a nagymesteri építészethez hasonló épületet felhúzni, ami megnyitja az újabb szinteket, és ezt a feltételt egyszerűen kiszedni a V4-ből.
Jó persze, tudom, hogy akkor most új dolgokat kell megint lefejleszteni, új tárgyakat csinálni, azokat elnevezni, stb. De talán ha már egy végtelen játékról van szó, mi pedig folyamatosan fizetünk, akkor ez talán beleférne. Az istenek visszatérésével úgyis elleszünk szerintem egy ideig, azalatt lehetne idő erre.
Dátum: 2022.06.23. 17:42:49
Értem, köszi a magyarázatot 

Dátum: 2022.06.23. 10:45:10
Hogy-hogy nem indul automatikusan, mint a sima viadal?
Másik, hogy Eseményeknél megkaptam az értesítést hogy lefutott, de ha rákattintok, akkor még mindig az előző csatákat és ágrajzot látom. Viszont Eddigi csatáknál meg ott vannak a csaták.
Másik, hogy Eseményeknél megkaptam az értesítést hogy lefutott, de ha rákattintok, akkor még mindig az előző csatákat és ágrajzot látom. Viszont Eddigi csatáknál meg ott vannak a csaták.
Dátum: 2022.06.23. 10:38:07
Csatlós viadal kb. mikor szokott lefutni?
Dátum: 2022.06.22. 11:57:04
Sziasztok!
Csináltam egy pár relikviát: (A neveken meg a pontos működésen valószínűleg van még mit dolgozni)
Osztódó fáklya:
A karaktered a Kárhozat vermében megjegyzi a mezők tartalmát.
Működés: Ha tehát egy mezőn már láttad hogy mi van, de még nem léptél rá, akkor az ikon nem tűnik el, ha eltávolodsz a mezőtől. Végzet vermében szerintem ne hasson, a verseny megőrzése miatt.
- kódos relikvia lehetne, vagy kufárnál lélekgyémántért megszerezhető. Főleg kényelmi relikvia.
Zsebradar:
A karaktered a Kárhozat vermében 1 helyett 2 mezőnyi sugárban látja a mezők tartalmát (Végzet vermében nem, a verseny megőrzése miatt)
- szintén lehetne kódos relikvia vagy kufárnál.
Bajnoki koszorú:
A bajnoki medáljaid a szerencséd is növelik.
- na ennek aukción a helye, meg lehet érte verekedni.
Quantumbakancs:
A karaktered a Kárhozat (és Végzet?) vermében sétálás helyett teleportál.
Működés: Ez igazából időspóroló funkció lenne, az ötlet a Lean Startup című könyvből van, ahol a szerző egy szoftvercégnél dolgozott, és nem volt már pénzük arra, hogy lefejlesszék a karakter mozgását egy térképen, így egyszerűen csak teleportált a karakter ahova kattintottál. A végén ez volt a tesztelők egyik kiemelt kedvenc funkciója.
(Bronz) jelmezláda:
+1 öltözeted lehet (relikviakuponból továbbfejleszthető)
A végzet (bronz) ökle:
Harcban kapsz X% esélyt, hogy fizikai találatoddal ellenfeled felborítsd, így ő egy harci körből kimarad. Harcoló állatai ugyanúgy támadnak. Csatánként legfeljebb 1x sikerülhet. (Javaslat a %-okra: bronz: 5%, ezüst 10%, arany 15%, platina: 20% max)
Megjegyzés: Ez egy érdekes új mechanizmus lehetne a portyáknál, és javaslom, hogy ezt ne lehessen levédeni sehogy sem, viszont a %-os esély ennek megfelelően legyen alacsony, de azért átlag 1x jöjjön be csatánként, ezért gondoltam a 20%-ot. Ezen még biztos kell agyalni hogy hogy lenne jó. Az se jó, ha túl random, de az sem, ha mindig bejön, és effektíve fixen -1 kört jelent.
Ehhez kapcsolódó AF képesség vagy relikvia (csak az egyik legyen):
Leszúrás AF:
Ha ellenfeled a földön fekszik, fizikai találatod +5-10-15-20-25-...-100% plusz sebzést okoz.
vagy
Kegyetlen szablya:
Ha ellenfeled a földön fekszik, fizikai találatod dupla sebzést okoz.
Csináltam egy pár relikviát: (A neveken meg a pontos működésen valószínűleg van még mit dolgozni)

Osztódó fáklya:
A karaktered a Kárhozat vermében megjegyzi a mezők tartalmát.
Működés: Ha tehát egy mezőn már láttad hogy mi van, de még nem léptél rá, akkor az ikon nem tűnik el, ha eltávolodsz a mezőtől. Végzet vermében szerintem ne hasson, a verseny megőrzése miatt.
- kódos relikvia lehetne, vagy kufárnál lélekgyémántért megszerezhető. Főleg kényelmi relikvia.
Zsebradar:
A karaktered a Kárhozat vermében 1 helyett 2 mezőnyi sugárban látja a mezők tartalmát (Végzet vermében nem, a verseny megőrzése miatt)
- szintén lehetne kódos relikvia vagy kufárnál.
Bajnoki koszorú:
A bajnoki medáljaid a szerencséd is növelik.
- na ennek aukción a helye, meg lehet érte verekedni.
Quantumbakancs:
A karaktered a Kárhozat (és Végzet?) vermében sétálás helyett teleportál.
Működés: Ez igazából időspóroló funkció lenne, az ötlet a Lean Startup című könyvből van, ahol a szerző egy szoftvercégnél dolgozott, és nem volt már pénzük arra, hogy lefejlesszék a karakter mozgását egy térképen, így egyszerűen csak teleportált a karakter ahova kattintottál. A végén ez volt a tesztelők egyik kiemelt kedvenc funkciója.
(Bronz) jelmezláda:
+1 öltözeted lehet (relikviakuponból továbbfejleszthető)
A végzet (bronz) ökle:
Harcban kapsz X% esélyt, hogy fizikai találatoddal ellenfeled felborítsd, így ő egy harci körből kimarad. Harcoló állatai ugyanúgy támadnak. Csatánként legfeljebb 1x sikerülhet. (Javaslat a %-okra: bronz: 5%, ezüst 10%, arany 15%, platina: 20% max)
Megjegyzés: Ez egy érdekes új mechanizmus lehetne a portyáknál, és javaslom, hogy ezt ne lehessen levédeni sehogy sem, viszont a %-os esély ennek megfelelően legyen alacsony, de azért átlag 1x jöjjön be csatánként, ezért gondoltam a 20%-ot. Ezen még biztos kell agyalni hogy hogy lenne jó. Az se jó, ha túl random, de az sem, ha mindig bejön, és effektíve fixen -1 kört jelent.
Ehhez kapcsolódó AF képesség vagy relikvia (csak az egyik legyen):
Leszúrás AF:
Ha ellenfeled a földön fekszik, fizikai találatod +5-10-15-20-25-...-100% plusz sebzést okoz.
vagy
Kegyetlen szablya:
Ha ellenfeled a földön fekszik, fizikai találatod dupla sebzést okoz.
Dátum: 2022.06.21. 23:14:48
286 most a turbóm, tehát menni szokott. A találati esélyem jobban zavar, de ott meg 90% a max, szóval ez van. És én is jobban szeretek kábítózni (
) de van hogy sok a PP és kell a krites küldi is hogy körbeérjen a dolog. (V6, 3.5-ös inspi, van sok PP) 


Dátum: 2022.06.21. 22:56:39
Azt akarom kitalálni, hogy meg lehet-e úgy oldani a tuti krit ütést, hogy ilyen tárgyakkal meg a fétissel hozom össze a +100-at, és nem kell a turbót a krit ütésre tenni. Igaz, legtöbbször amúgy is azon van, de néha jól jön máshol is, vagy ha csak nem kell várni 4 percet vagy gyorsítani hogy rátegyem a kritre bizonyos esetekben, már az is király lenne.
A másik meg, hogy hiába vagyok erős a szintkörnyezetemben, 1-2%-ban még ígyis becsúszik vereség a saját klónom ellen, főleg ha az én varázslatom nem jön be, az övé meg igen és mondjuk kritikusat varázsol (gondolom a tárgya miatt). Ezt le lehetne védeni, ha mondjuk tárgyakból megszerzem a legalább +100%-ot kritikus ütésre, a turbót meg ráteszem a kritikus varázslatra.
A másik meg, hogy hiába vagyok erős a szintkörnyezetemben, 1-2%-ban még ígyis becsúszik vereség a saját klónom ellen, főleg ha az én varázslatom nem jön be, az övé meg igen és mondjuk kritikusat varázsol (gondolom a tárgya miatt). Ezt le lehetne védeni, ha mondjuk tárgyakból megszerzem a legalább +100%-ot kritikus ütésre, a turbót meg ráteszem a kritikus varázslatra.
Dátum: 2022.06.21. 21:39:27
Az SZB-s klónok a kritikus szakiknak melyik részét másolják? Az alapot tudom hogy igen, a turbót pedig tudom, hogy nem.
- Végzet fétis által adott kritek?
- Xenó harcmedál?
- Tárgyakból eredő kritikusok?
- Irtóztató maszk és irtóztató medál?
- Végzet fétis által adott kritek?
- Xenó harcmedál?
- Tárgyakból eredő kritikusok?
- Irtóztató maszk és irtóztató medál?
Dátum: 2022.06.21. 21:31:34
Uhh világok közti szakibajnokság az király lenne. Csak akkor kritériumként annyit be kell tenni, hogy csak olyan szakikkal lehet harcolni, ami minden világon van és ugyanannyi a maximuma.
Pl. V5-V6-on nincs visszafogott fejlődés és szinguláris ismeretek, a kreatívnak meg 50 helyett 100 a maximuma, de szintenként csak 1%-ot ad.
A plusz TÖ-t is jó ötletnek tartom. Egy 4. féle bajnoki medál (mondjuk sárga?), és így szépen egy 2x2-es griden elférnének a nagy medálok.
Pl. V5-V6-on nincs visszafogott fejlődés és szinguláris ismeretek, a kreatívnak meg 50 helyett 100 a maximuma, de szintenként csak 1%-ot ad.
A plusz TÖ-t is jó ötletnek tartom. Egy 4. féle bajnoki medál (mondjuk sárga?), és így szépen egy 2x2-es griden elférnének a nagy medálok.

Dátum: 2022.06.21. 21:16:35
Valóban. A maxos szakikra tényleg túlzás lenne. A mesterkőnek ott 400-on van még értéke? A tudás fa kritjei mellett eltörpül, nem?
Dátum: 2022.06.21. 21:13:42
Jogos. Van ötleted arra, hogy mit lehetne kezdeni ezzel a 3213 db Smaragdszelencével? A platinára váltás megoldás, vagy az is van több mint ami kell?
Dátum: 2022.06.21. 20:44:44
Ja, meg még egy ilyen eszembe jutott, hogy a napi rutinoknál légyszi legyen még 2 gyorsgomb:
Csatlós aréna: Kiszürkül, ha elköltötted az összes aznapi lehetőséged
Szörnykihívás: Kiszürkül, ha elköltötted az összes aznapi kreatúra pontod
A csatlós arénára figyelek, de a szörnykihívás néha kimarad.
Csatlós aréna: Kiszürkül, ha elköltötted az összes aznapi lehetőséged
Szörnykihívás: Kiszürkül, ha elköltötted az összes aznapi kreatúra pontod
A csatlós arénára figyelek, de a szörnykihívás néha kimarad.
Dátum: 2022.06.21. 20:42:56
Haha, az lehet.
De legalább lenne kis verseny abban is, nem csak az hogy ki üt kritikusat meg ki nem
Lennének megint nagy kivégzések meg trancendális projekció meg minden szir-szar
Jutalmakról vélemény? Kicsit nem erős az a +1 minden szakira?
De legalább lenne kis verseny abban is, nem csak az hogy ki üt kritikusat meg ki nem

Lennének megint nagy kivégzések meg trancendális projekció meg minden szir-szar

Jutalmakról vélemény? Kicsit nem erős az a +1 minden szakira?
Dátum: 2022.06.21. 20:32:24
Eszembe jutott egy olyan fejlesztés, hogy szakértelem bajnokság (vagy bajnoki viadal).
A lényeg ugyanaz mint a sima bajnoki viadalokon és a csatlós bajnokikon, csak itt a Kihíváshoz hasonlóan a szakértelmeiket mérik össze a végzeturak. A randomot csökkentve lehetne mondjuk 5 vagy 7 körös is akár egy meccs, vagy best of 3 (tehát 2-t kell nyerni 3 csatából).
Maradhatna az egyenes kiesés, meg minden ahogy eddig, talán a csatlós bajnokik rendszere, ahol a csatlós bajnoki medálok alapján vagyunk erősség szerint elosztva jobban hangzik, mint a jelenlegi szint szerinti bajnokis elosztás.
Jutalomként pedig járhatna akár 1-3 mesterkő, vagy egy "szakértő medál", ami MINDEN szakértelemre ad +1-et (Igen, EH-ra is meg mindenre), vagy ha ez túl sok, akkor csak a korlátlan szakikra.
Mit gondoltok erről?
A lényeg ugyanaz mint a sima bajnoki viadalokon és a csatlós bajnokikon, csak itt a Kihíváshoz hasonlóan a szakértelmeiket mérik össze a végzeturak. A randomot csökkentve lehetne mondjuk 5 vagy 7 körös is akár egy meccs, vagy best of 3 (tehát 2-t kell nyerni 3 csatából).
Maradhatna az egyenes kiesés, meg minden ahogy eddig, talán a csatlós bajnokik rendszere, ahol a csatlós bajnoki medálok alapján vagyunk erősség szerint elosztva jobban hangzik, mint a jelenlegi szint szerinti bajnokis elosztás.
Jutalomként pedig járhatna akár 1-3 mesterkő, vagy egy "szakértő medál", ami MINDEN szakértelemre ad +1-et (Igen, EH-ra is meg mindenre), vagy ha ez túl sok, akkor csak a korlátlan szakikra.
Mit gondoltok erről?
Dátum: 2022.06.21. 18:19:39
Köszi, akkor ezen lehet túlesek most 

Dátum: 2022.06.21. 18:04:53
Sziasztok!
Bronz végzetmedált milyen módokon lehet szerezni?
Amit eddig ismerek, az:
- 40 relikviaforgácsért 10 végzet medál leadásával
- Szörnykihívás céloknál 3000 kinyírt szörny után
Lehet még valahogyan? Nem feltétlenül akarok arra -10 minimum másodpercre meg +2 építés szakira eltolni 40 forgácsot
Eventeknél valamelyikért szokott járni esetleg? Valahogy máshogy? Mindent átnéztem ami nekem van (137. szint), de csak ezt a két módot találtam.
Bronz végzetmedált milyen módokon lehet szerezni?
Amit eddig ismerek, az:
- 40 relikviaforgácsért 10 végzet medál leadásával
- Szörnykihívás céloknál 3000 kinyírt szörny után
Lehet még valahogyan? Nem feltétlenül akarok arra -10 minimum másodpercre meg +2 építés szakira eltolni 40 forgácsot

Eventeknél valamelyikért szokott járni esetleg? Valahogy máshogy? Mindent átnéztem ami nekem van (137. szint), de csak ezt a két módot találtam.
Dátum: 2022.06.21. 12:53:55
Külön jobb lenne



Dátum: 2022.06.21. 12:52:49
Nem a smaragdszelencére gondol, hanem az abból keletkezett zöld esszenciára. Talán legegyszerűbb megoldás lenne, ha a zöld esszenciákat vissza lehetne alakítani smaragdszelencévé, ha már maxosak a megaesszenciáid.
Mod: ja ez mondjuk nem oldja meg azt ha 4x szívósság esszenciából akarsz csinálni 1 EH esszenciát.
Mod: ja ez mondjuk nem oldja meg azt ha 4x szívósság esszenciából akarsz csinálni 1 EH esszenciát.
Dátum: 2022.06.20. 18:59:29
Ezt támogatom! A bűv unobántium sípja 
