Felhasználónév: Jelszó:

Hozzászólások - Marcush

Oldal: 12
Dátum: 2011.12.01. 21:52:46
Valaki felvetette, hogy talán a Xeno tapasztalatgömbre is van valami képlet mint az állatfejlesztő jogarnál? Nem, nincsen. Az alapra adja a +4%-ot küldetésre (teszteltem), mondjuk sejtettem, hogy így fogja adni. :-)

Szerk.: küldetésgömb* késő van már...
Dátum: 2011.12.01. 16:24:27
Idézet: Morzkod - 2011.11.30. 17:06:25
Terkiforditot hany LGY-ert lehet eladni?


50-es szinten 2000-ért adja a kufár a térkifordítót és 150-ért lehet eladni. Szintfüggő az ára, de a lényeg, hogy nem érdemes térkifordítót eladva szerezni LGY-t...
Dátum: 2011.07.23. 21:42:12
Pöri, a vesztésre buzogányra át kell öltözni, azzal és mondjuk 50% lélekszívással 8000 fizikai sebzést nem fogsz tudni produkálni... Meg ahogy más is írta a lélekszívás-védelem meg ha az illetőnél nincs LE az befolyásoló tényező. Az viszont igaz, hogy kevés LE-vel meg ugye nincs értelme amúgy sem támadni mert a lélekszívásnál max. a karakternél lévő LE 1/5-ét lehet szerezni, vagyis ha egy csatán valaki átlag 1000 LE-t lélekszív akkor legalább 5000 LE-vel kell indulnia. Ha az illető meg gyakran üres LE-vel töm az elég etikátlan, ha nagyon elharapózna a dolog akkor lehetne olyat, hogy amíg aktív a 3 portyás küldi egyike addig ne lehessen 0 LE-vel támadni, de ez meg ellentmondana az üzletpolitikának a preventorixpikusz miatt...

A maximális lefelé támadásról: el tudom képzelni, hogy nagyon le tudja rontani a játékélményüket azoknak akiket nap mint nap bezúznak fentről és azzal, hogy nerfelve lett a TP továbbra is maximálisan fentről kapják az áldást, azért mert a támadóknak így éri meg. Sokan csalódnak ezért mert ez ellentmond azzal, hogy ebben a játékban nem lehetetlenítik el más játékát, a helyzet az, hogy az inaktívak aszott hullái szerteszét megtalálhatóak örök emlékéül a mementónak, khm, tehát valami gond lehet, persze vannak más okok is - alapból megunta, másra költi az idejét, közbeszólt munka stb. Egy furcsa javaslatom van erre: minden lefelé támadás TP-je legyen a maximális lefelé ütésnél kapható TP, így elég 1-2 szintre lefelé ütni, mégis csak több esélye van így a kisebb szintűnek és nem verik halommá. Ezzel megváltozik a LE/TP arány, de... bevallom sosem értettem, hogy miért az jár a legjobban aki lefelé támad? Miért nem úgy van, hogy felfelé ütésnél nő a LE/TP? Valahogy jogszerűbb lenne, a szintlépések gyorsabbak lennének, több őskőrendelés, a lefelé támadás némileg kisebb aránnyal számolna de megmaradhatna a gyengébbeknek, kevésbé hozzáértőknek, hogy felzárkózhassanak (mivel lefelé nagyobb eséllyel találnának magunknak célpontot).
Példában: tételezzük fel, hogy a tisztelt játékos nem egy kigyúrt alkat, legalábbis nem annyira mint Mike Tyson és ha elveri Tysont akkor kevesebb jutalmat és elismerést kap mintha a szomszéd 10 éves Pistikéjét verné el, elég nonszensz de a portyában ugyanezt látom vagy csak egyedül vagyok ezzel?

Továbbá előbb-utóbb meg kell adni az esélyegyenlőséget a vadászós küldiknek...
Dátum: 2011.07.23. 21:34:48
Idézet: Darah - 2011.07.23. 20:26:15
Ennyi erővel az állat szintléptetős is bőszen az.


Ahogy vesszük, mert az állatokért vadászni kell, ott a TP.
Dátum: 2011.07.23. 21:29:15
Idézet: Klarinét - 2011.07.23. 19:34:15
Nem jó ötlet,mert ugyanis aki csak szimplán veszít mert ezt dobta a random azt miért "jutalmaznánk" tp-vel?


Félreértettél, kérlek olvasd újra. Aki szimplán veszít, nem akarattal az nem kapna +TP-t, mivel a javaslatom csak azokat érintené akik az alternatív, vesztes csatára hajtanak. Minden más normálisan portyázó játékos aki ezt a 3 küldit pörgetné nem kapna +TP-t.
Dátum: 2011.07.23. 18:46:47
A téma megoldást kíván, de ahogy előttem már mások kielemezték ennek az egésznek nagyobb a füstje mint a lángja. Ez a vesztett csatás módszer járható út, de elég rögös, aki kockáztatni, szenvedni akar vele had tegye, akad hátránya is, de aláírom, hogy összességében még mindig túl jó LE/TP-t eredményez, ezért Miklós észrevételét tartom eddig a legjobbnak, hogy járjon egy minimális TP érte. Legyen egy beépített számláló ami méri a portyából befolyó TP-t a küldetés elejétől a végéig és ha nem éri el a minimum értéket akkor az illető kapja meg a különbséget, ami kb. annyi lenne mintha becsúszott volna egy nyertes csata karakterszint vagy kicsit magasabbról. Valahogy így: (küldetésező karakter szintje/12)x4. Az értéken lehet finomítani, de fontosnak tartom, hogy ez a min. érték kevesebb legyen mint az egy küldetés alatt (12-15 PP-ért) beszerezhető TP maximális lefelé ütésnél, mivel tényleg rizikós ez a vesztett csatás módszer. A TP-t nem csatánként - mert az illúzióromboló lenne, hogy vesztesért is járjon, hanem a végén lenne elszámolva:
"Teljesítetted a következő küldetést: [küldetés neve]!. A jutalmadat, [ ] lélekenergiát és [ ] TP-t átveheted a Küldetések menüpont alatt." Ha a min. TP megvan akkor nem lenne kiírva +0 TP és ezt a változtatást csak a 3 portyás küldire gondolom. Így akik normálisan pörgetik a 3 portyásat észre sem vennék, csak azok a megszállottak akik az alternatív utat szeretnék továbbra is járni...
Oldal: 12