Felhasználónév: Jelszó:

Hozzászólások - Zoole

Dátum: 2014.03.04. 09:28:02
Te meg majd kártyázz VU helyett pár év múlva, aztán ülj le te is egyessel a következetességedért és az előrelátásod kimagaslósága miatt. Nem miattad akarom hogy fejlesztve legyen a játék, hanem hogy életképes irányba folytassa a sorsát és ne találkozzak itt is a kiírással egyszer hogy bocsi srácok, következő hónap elsejétől vége a játékotoknak. Feltételezem nagyon nehéz lehet ezt feldolgozni, de elő szokott ám fordulni ilyen a valóságban. Ha meg véletlenül egy villámcsapás miatt szétmennének a szerók, vagy csak simán a proci adná meg magát valamelyikben már menne a sírás, hogy miért nincs játék már 25 perce. Meg már amúgy is lassú, miért nem vesznek új gépet? Majd a 20-30 törzsjátékos összedobja rá a pénzt természetesen, csak úgyból, vagy még inkább Miklósék oldják meg de lehetőleg 6 percen belül, mert az a dolguk. Fel nem tudom fogni, hogy néhány embernek mi a nehéz abban, hogy lássa a játék mögött lévő valóságot is. De nem is érdekel, ezzel befejeztem ezt a témát, mert úgy érzem hogy nagyságrendileg csak annyit érek el vele mint ha egy birkának próbálnám megmagyarázni a relativitáselméletet, ami elég elszomorító.
Sőt, még egyet is értek, igazatok van, egy játék fejlesztése csak annyi legyen hogy a fórumozó játékosok kedvében járva minél több "kompenzáció" meg nekik tetsző játékelem legyen leprogramozva, mert csak erről, pontosabban csak róluk szólhat ez az egész.
Dátum: 2014.03.04. 09:10:38
Szerintem semmi akadálya annak hogy számítógépen is kliens alapú legyen, ne csak mobilon. Az nem hiszem hogy belassítana bármit is, kivéve talán annál aki még 486oson nyomja, és az adatforgalom sem hiszem hogy nagyon megnövekedne ez miatt. Viszont akik ennyire a fejlesztés ellen állnak, azok sorolják már fel nekem, hogy naponta hány új játékos regisztrál, és abból mennyi marad meg itt véglegesen? Vagy senkit nem érdekel, de ha a mostani játékosközösségből, azokon belül is akik leginkább fenntartják a játékot kettő elveszíti az állását, hat másiknál "válság" lesz és kisebb gondja is nagyobb lesz mint egy játékba tolni a pénzt, 20 játékos megunja, 20nak elege lesz, felhúzza magát valamin és törli a karakterét, akkor leállnak a szerverek mert minden jó így nekünk úgy ahogy most van, és nagyon nem érdekel senkit mi lesz pár év múlva? Nem azt mondom hogy Miklósék feltehetőleg éheznek, de a játékpiacon elég nagy a versengés és oda mennek a játékosok a pénzükkel együtt, ahol nekik megfelelő játékot találnak, nem pedig néhány olyan embernek megfelelőt akik pár éve itt játszanak, mert nekik épp ez jön be. Nem hiszem, hogy foggal-körömmel kéne ragaszkodni egy olyan stílushoz, ami ma már csak igen jelentéktelen mennyiségű embernek tetszik, ahelyett hogy ezen a vonalon, de modernizálva egy új és ezerszer életképesebb kategóriát alkotnánk.
Nekem is megfelel kinézetre, és szinte minden szempontból így ahogy van, de én 10 év múlva is szeretnék még a V3-on játszani. 10 évig viszont ebben a formában teljesen kizárható hogy fennmaradjon ez a játék, és nehezen hiszem hogy 10-20 megrögzött VU játékos miatt a végtelenségig üzemeltetni fogják a szervereket, fizetni a villanyszámlát, az adókat, és jótékonyságból fognak melózni vele.
Dátum: 2014.03.03. 23:55:14
Egyáltalán nem felesleges az animációkkal való foglalkozás. Valószínű hogy kemény munka lesz, ha igényesen és optimalizáltan lesz megoldva, de mindenképp szükséges. Én szeretem a VU-t, mint játékot, így maximálisan kitartok azon újítások mellett amik adnak egy kis vérfrissítést neki, mert nem azt akarom, hogy pár év múlva csak a már most is halódó állománnyal tengődjenek a szerók, hanem hogy legyen rajtuk élet. Úgy azért jobb játszani. Ahhoz meg akár tetszik, akár nem, fejleszteni kell, és ebben a kérdésben nem dönthet néhány fizetős játékos szava. Ha konzervatívan állunk a fejlesztésekhez, akkor marad a jelenlegi állomány aki fenntartja a játékot, amíg marad, de ez ugye messze nem egy életbiztosítás a jövőre nézve. Ha viszont felzárkózunk a mai kor színvonalához minden téren, akkor a játékosállománnyal a bevétel is jelentősen megnőhet, ami kivétel nélkül mindenkinek jó lesz. Mindenképpen szükséges pénzt és időt áldozni a fejlesztésre, és szerintem Miklósék is teljes mértékben tisztában vannak azzal, hogy ez az egyetlen járható útja annak ha hosszú távon egy sikeres játékot szeretnénk a VU-ból. Csak ügyesen kell csinálni. Rengeteg ember játszik, iszonyat pénzeket költenek erre, csak jelenleg ezt a játékot nagyon elkerülik egyelőre. Alacsony szinten egyébként érdemes lenne kicsikét egyszerűsíteni a játékmeneten, és kicsit növelni az erőforrásokon, az még segíthetne abban hogy aki regisztrál, az maradjon is amíg meg nem tetszik neki a játék.

A VIP módosítását én is köszönöm.
Dátum: 2014.02.27. 22:01:16
Sokunk szemébe könnyeket csaltál ezekkel a szavakkal, de ha egy top szövetség tagjának lenni csak áldozathozatallal, önfeláldozással, már-már lehetetlen játékkal jár, akkor vajon hogy a csodába lehet, hogy mégis ott tenyésztődnek ki a legbrutálabb karakterek az embertelen senyvedés kellős közepén?
Azt elismerem, hogy az 5% építős valóban kemény, de bármibe le merném fogadni hogy ez az 5% korrigálva lesz épp ez miatt a közeljövőben...
Dátum: 2014.02.27. 20:21:58
Örülök neki, hogy jelentéktelennek tartod. Szerintem messze nem az.

Áruld el kérlek, hogy 7 nap alatt hogyan nevelsz fel 20. szintre egy állatot, és én is úgy fogom csinálni ezentúl.

Szép kifejezés ez a "csomó állat", nálam van 5 harcoló, 2 csatlósnak félretett, 2 csereállat félretéve ha a másik két harcolóból is csatlós lesz, és a 14 helyből a maradék van tápnak nevelve, -1 hely fenntartva a sajtolásnak. Ez valóban egy csomó. Persze 4 harcolóval, meg következetesen 0 csatlósnak félretett állattal jobb lenne a helyzet, feltehetőleg az én hülyeségem hogy nem így csinálom.

Nem tudom levezetni ezt neked, mindössze annyit tudok levezetni, hogy a xenónak 158. csatlóssal kezdtem neki, és már most 165., úgy hogy mindössze kétszer zabáltattam. A xenó kezdete óta amennyiben nem szenvedek időzavarban nem telt el még egy év, és biztosan én gondolom rosszul, hogy ha kétszer ilyen gyorsan fejlődne akkor nagyon nehéz dolgom lenne ha 4 darab 250es csatlóst szeretnék kitenyészteni belátható időn belül.
Dátum: 2014.02.27. 19:58:24
Csak a napi portyázást nézve is van jelentősége, ha pedig az eventeket is szem előtt tartod, ahol igencsak megugrik a csatlós szintje, akkor messze nem ilyen jelentéktelen a helyzet. A 20. szintű állatot azért nevelgetni kell egy ideig, és foglalja a helyet is. Nem tudsz annyit tápnak nevelni 20. szintre amennyit csak el tudsz fogni, hacsak nem dobod ki a harcolókat, és a következő csatlósnak nevelődő állományt is, plusz fenntartasz egy helyet hogy véletlenül se veszíts el sima vadászatként egy esetlegesen sajtolható állatot.
És nem utolsó sorban, ne azt nézd, hogy pillanatnyilag vagy jövőhéten mekkora plusz előnyt fog ez jelenteni, hanem azt hogy egy év múlva mi lesz ennek az eredménye.
Dátum: 2014.02.27. 19:30:18
Ebben igazad van, a végtelenítés valóban egyszerűbb talán, és hosszú távon hasznosabb is. Egyébként úgy ütsz ilyen esetben templomhoz entitást, hogy nagyon nekivetkőzöl(minden cucc lehetőleg 1. szintű), lepakolod az állatokat, és két entitásból hozod össze a 20 ütést.

Maci, egyébként ez az entitások "használati utasítása" :

A szövetséged által legyőzött, mostanra már nevetségesen gyengének számító epikusok közül néhány túlélte a csatát hihetetlen szerencséjének köszönhetően, és rabként tengődik tömlöcötökben. Lehetőséged van gyakorolnod ezen entitások ellen a harcot, hogy lemérhesd, mennyire nagy már a hatalmad. Sőt, minden tizenötödik így legyőzött ellenfél után 10 aranydukátért választhat egy epikus kincset azok közül, amelyet a lélekkufár hagyott nálatok, megvesztegetés gyanánt. Ez a harc az állataidnak nem jelent tapasztalatot. Ha olyan szégyenben maradnál, hogy ettől a könnyű csatától ÉP-d 15% alá kerül, akkor gyorsan meggyógyítod magad sebgyógyítással, de ez 1 cselekvéspontba kerül. Fontos: kellő sebgyógyítás nélkül az entitás kihívása öngyilkosság lenne, ezért csak akkor használhatod ezt az opciót, ha sebgyógyításod legalább 20-as!

Egy szóval sincs benne, hogy 3 szinttel magasabbat kell kérjél, csak az, hogy 15 entitásonként adnak kincset. Egy kezdő játékos ebből ugyanarra a következtetésre jut mint én jutottam, azaz teljesen mindegy milyet kérsz, az számít mennyit ütsz agyon. És ha sokat akarsz agyonütni, mindig a kisebb szintűt válasszad. Aztán egyszer csak kiderül, hogy ezt visszafordíthatatlanul elb@sztad. És nem ez az egyetlen, ami ennyire jól van informálva. De gondolom ezek az apróságok a legkisebb mértékben sem játszanak közre abban, hogy akárhonnan nézzük, de a VU egy elég népszerűtlen játék, egy effektíve szűk játékosrétegtől eltekintve.
Dátum: 2014.02.27. 19:11:54
Az AF végtelenítése se lenne egy rossz dolog, de az entitások resetelésének biztosan sokan örülnének. Nem hiszem, hogy én lennék az egyetlen aki ennyire elszúrta volna ezt a dolgot, és inkább elkezdeném az elsőtől ütni őket újra, mint hogy csak a templomhoz használhassam őket legfeljebb, mint most. Elismerem, hogy az én hibám, na de hagy ne kerüljön már ekkora hátrányba az, aki nem úgy kezd neki egy játéknak, hogy végigolvassa a többszáz oldalas nemlétező használati utasítását, ami nemkülönben sok esetben eléggé megtévesztő leírásokat tartalmaz mert a fejlesztésért felelős személyek nem feltétlen tudnak egyértelműen fogalmazni.
Dátum: 2014.02.27. 18:56:53
Minek nevezik azt, amikor nagy mennyiségű marha van egyszerre egy helyen?

Vezetői tréning
Ökörcsorda*
Parlamenti ülés
Meeting

A kérdésre eddig 231 jó és 7 rossz válasz érkezett.

Érdekes, azt hittem ennél többen fognak a parlamenti ülésre tippelni
Dátum: 2014.02.27. 18:20:08
Maci,

135. cuccok esnek jelenleg, de mivel rajtam kívül nem sokan sebzik, 160.ig már nem biztos, hogy egyhamar eljutunk.
Az entitás nagyon jó dolog lenne, ha lehetne resetelni. Nem úgy kezdtem a játékot, hogy a kisujjamból szívtam ki, mi hogyan működik, nem olvastam át a fórum több millió bejegyzését, hátha találok valami használhatót, sőt, nagyon sokáig fel sem néztem, miután volt némi nézeteltérésem nem tudom már kikkel a kvízkérdések értékelését illetően. Magyarán szólva, egy szintnyi különbséggel kértem az epikusokat. Tudod mit adnak most nekem ezért? Lópikulát. Jó nagyot. A játék egy újabb csodálatos eleme, hogy vagy úgy kezded, hogy a fórum legelrejtettebb hozzászólásait is átolvasod háromszor még ha hónapokba kerül is ez, vagy a fejlesztőcsapat haverja vagy, vagy saját magad tapasztalod ki, visszafordíthatatlan következmények árán. Kérhetem én nyugodtan 3 szintenként már az entitásokat, de jelentősége már nincsen.
Minden más játékban így működik, ami Behós. Az összes többiben nem.
Kyle-on valami sokkal nagyobb cucc szokott lenni, legalábbis amikor "rám" öltözik. Azért ez megtisztelő tőle
Dátum: 2014.02.27. 17:56:38
A 200. építőmester költői túlzás volt Boldog lennék már akkor is, ha 100. feletti tag csatlakozna hozzánk. Vagy két lelkes 70es

Az én szintemen se mindegy 45 védekezés/támadás, te is tudod, Maci. Az epikus kincsek harci értéke sem elhanyagolható 100 szintnyi különbség esetén.
A szövetségem valóban nagyon kicsi, de amikor 260K kúttal és 2 többé-kevésbé aktív taggal átvettem az irányítást(mindenki kilépett valamiért, előtte pár héttel léptem be), ahhoz képest egyáltalán nem rossz. Folyamatosan fejlődünk, csak marha kevés az aktív játékos akit még be lehetne gyűjteni. Akikkel most benn vagyunk(de legalábbis a legrégebbi tagok), azokkal azért bőven megdolgoztunk ezért, még ha jelentéktelen kis szövinek is tűnünk. Epikusban egyébként pár órán belül leszünk top 12. Szóval nem egy 20ad rangú kis izé vagyunk, akinek feltétlen az kéne a jussa legyen, hogy szép lassan eltűnjön a süllyesztőben akár így, akár úgy.
Abban tévedsz, hogy minden játékban azért jó a top szöviben lenni, mert annál több tápot kapsz. A legtöbb játék a csapatmunkára van kiélezve, azért vagy jobb egy nagy szövetségben, mert szervezetten és a társaiddal együtt mehetsz a kevésbé összeszokott társaságok ellen. Nem azért, mert a végtelenségig tápolják minden egyes fejlesztéssel a legnagyobb szövetségeket. Sehol nincs ilyen. És most nem csak erről az egy épületről van szó, hanem a teljes rendszerről, és a jövőbeni újításokról amik feltehetőleg ugyanezen a vonalon fognak továbbhaladni. Erről van szó, ez a baj. És nem vagyok hajlandó ez miatt "centralizálódni", egész egyszerűen amikor tele lesz a hócipőm már az egésszel, akkor maradok szerverhulladéknak, csak hogy ne fogyjon el az ismétlős küldikhez való célpont.
Az egyik, aki csak a szövetsége miatt okoz némi fejtörést(bár csak tegnap nem éjszakázott a kínzóba, mert fél egykor már aludtam, nem tudtam visszarakni), az Kyle. De nem ő az egyetlen, és ő még az a kategória aki ellen fel tudom venni a harcot.
Dátum: 2014.02.27. 16:15:48
Pont ez a helyzet, de ha a fejem tetejére állok akkor sem akar fuzionálni senki, egyesével jönnek néha-néha az új tagok. Persze nem a 200. szintű építőmesterek. Tőlünk sem akar menni senki máshova, szóval patthelyzet.
Dátum: 2014.02.27. 16:07:59
Az érintetteknek azon a felén vagyok akik a rövidebbet húzzák a szövik erőkülönbségeinek. Naponta többször kell rámenjek revansot venni egy-egy topszövi tagra(mert nem akar a kínzóba maradni), aki nem lenne ellenfél ha azonos erejű szövetségben lennénk, de a védőfal és a gyakorlótér náluk nem kicsivel magasabb, ami nem baj, de az hogy 100 szinttel magasabb cuccokban szaladgál mint én, ellenére annak hogy naponta kiütök egy epikust, már komoly előny. Mellé még, hogy egy éven belül, ha nem lesz maximum szintje az evolúciós kamrának, 8x gyorsabban fog fejlődni a csatlósa az bizony már lehetetlenné teszi a helyzetem a továbbiakban. És ez csak az én nézőpontom, aki nem a bokszzsák szerepet tölti be elsősorban a játékban. Érdemes lenne kicsit a többség szemével nézni a dolgot, akik viszont nem így vannak ezzel. Biztosan örömkönnyeket hullajtanak majd, hogy most már abszolút kilátástalan a továbbiakban hogy valaha is másról fog nekik szólni ez a játék, mint arról hogy napi szinten hülyére verjék őket. Nem beszélve az újonnan regisztrálókról(havonta kb 1-2 szerverenként, mert olyan remek marketingje van a VU-nak, ráadásul ezekből félévente egy, ha meg is marad a játékban), mikor elérnek x. szintre, és látják már hogy itt bizony tíz év múlva sem fognak labdába rúgni, az vajon mennyit javít a játék várható jövőjén? Következetlenül, és egyre önpusztítóbb módon fejlesztik folyamatosan ezt a játékot, ami hosszú távon nagyon rosszul fog elsülni.
Dátum: 2014.02.27. 15:48:12
Azért ezzel a centralizációval nagyon nem értek egyet, top 19. vagyunk, nem top 297., másfél aktív taggal...A centralizáció fantasztikus ötlete, és a megvalósításának lehetőségei nagyjából annyit jelentene a valóságban, hogy a mi szövinkből nagyjából hárman beleférünk egy top szövib életébe, a maradék 14 ember nem. A húzóemberek nélkül maradnak egy halálraítélt szövetségben, és a fele felszívódik egy másik szövetségben, a másik fele a társaságnak meg néz egy másik játékot. És minden kisebb szövetségnél valahogy így alakulna. A 7 ember, aki másik szövetséget talált, az még nincs centralizálva, ott egy idő után megismétlődik a folyamat. Egészen addig, amíg a csodálatosan centralizált játékban van 5 darab top szövi meg jónéhány hátrahagyott, amiben már nincs aktív tag, ekkor a szerverenkénti 150 aktív tagállomány mellett Miklósnak kipattan a fejéből a remek ötlet, hogy ez még nem elég centralizált, növeljük a maximális taglétszámot 50re, és tápoljuk meg alaposan a top 1 szövit. Nem számít, hogy ennek az az ára hogy még egy szövetségnyi ember hagyja a francba az egészet. Nagy vonalakban ez lesz a centralizáció remek ötletének hosszútávú eredménye.
Dátum: 2014.02.27. 15:30:37
Offsboy, ha belassulnak magas szinten, akkor is dupla sebességgel fog fejlődni annak a csatlósa, mint aki nem a top szövi tagja. Mert az ő csatlósa is belassul magas szinten, mikor eléri azt.

Gwindor, gyönyörű számítás, de gondold már kicsit tovább, légyszíves:
200. szintű evolúciós kamra->4milliárd le-> az 100 millás kútból, ha csak kizárólag abból töltöd, 80nap. Kevesebb mint 3 hónap alatt, CSAK KÚTBÓL 2x sebességgel fejlődik majd a top 3 szövetség tagjainak csatlósa. Vagy szerinted ez így rendben van? Akinek meg 10-20-30 millás kútja van, az mikor fog idáig eljutni? És akiknek még akkora sincs? Ne három hónappal számolj, hanem teszem azt két évvel, mi lesz akkor? Én biztos hogy nem fogom elhagyni a szövetségem csak azért, hogy bekerülhessek a kiváltságosok(amiről nem feltétlen ők tehetnek) társaságába, azaz a top szövetségek egyikébe, de sokáig nem fogok már görcsölni azon sem, hogy lépést tudjak tartani velük erőben. Egész egyszerűen lehetetlen, esélyt sem adnak Miklósék arra hogy valaha is a nyomukba lehessen érni. Abszolút esélytelenül meg minek szenvedjen tovább az ember?
Értem én, hogy ők a legjobbak, de ezért széttápolni őket még jobban?
Dátum: 2014.02.27. 15:01:29
Ez az amit mondok én is mindig, és nem leszek tőle soha sem túl népszerű.
Teljesen egyetértek veled, megint egy táp, kizárólag szerverenként a top 1-3. szövetségnek. Nincs nekem azzal bajom, hogy tudnak végre építeni ők is valamit, de vajon miért nem egy olyan épületet kapnak mint a dicsőség piramisa, ami nem ad már megint behozhatatlan előnyt a kezükbe? Marha nehéz dolog lesz 100millás kútból betölteni 40-60 szintet az épületbe pillanatok alatt, akinek meg nincs ekkora kútja, az így járt. Egy év múlva(ha kell hozzá egyáltalán annyi idő) a top szövik csatlósai dupla sebességgel fejlődnek majd, és mikor a játékosok 90%-a még csak egy darab 150. és egy darab 80. Szintű csatlóssal kóricál addig nekik már a negyedik is 250. szintű lesz. Ez így marha korrekt, köszönjük.
Dátum: 2014.02.27. 13:59:02
A világért sem szeretnék akadékoskodni, de nem lehetne V4-en azt a küldetést, hogy tegyek fel egy kvízkérdést lecserélni arra, hogy mondjon le az ember egy kvízkérdés írásának lehetőségéről?
Nem kicsit idegesítő hogy napokra(eddig még csak 1 nap, de már kezd igen frusztrálóvá válni) megrekesztik az embert egy küldetés miatt, aztán ha ne adja Isten, nem megfelelő a kérdés, akkor megint lehet majd várni amíg kiértékelik egyszer azt is? A V4nek pont az lenne a lényege hogy gyorsan haladjon, nem pedig az hogy ilyen hülyeségek miatt tobzódjunk egy helyben.
Dátum: 2014.02.21. 22:46:22
Azért az ismételhető küldiket folyamatosan lehet tolni, mivel a xenók akkor is kritikusan sebződnek ha félméterre melléjük ütsz, az állatok és a csatlósok meg fejlődnek folyamatosan, akár cspből, akár ppből harcolsz. Nem erre fogom elhasználni én sem a vadászat ital készletem, de az event végéig azért nem rossz dolog beleölni a napi erőforrásmennyiséget.
Dátum: 2014.02.21. 12:00:41
Még mindig választhatóak a jutalmak, csak az a kérdéses hogy ha kell a fétis, azt milyen áron kapod meg. Ahhoz képest hogy kompenzációként, meg meglepetésként kapjuk, elég kellemetlen meglepetésre sikeredett. Nem értem, miért nem lehetett úgy megcsinálni hogy csak egy jutalomért kelljen cserébe lemondani legfeljebb...abba már bele se merek gondolni, mi lett volna ha esetleg némi kreativitással plusz feladathoz kötik a fétis megszerezhetőségét úgy, hogy közben választható legyen mellé még az eddigi két xenó jutalom is, ez helyett az érthetetlen és ismét csak elégedetlenséget keltő megoldás helyett. Valahol megértem én Miklósék gondolatmenetét, csak az a baj, hogy nekik meg lövésük sincs róla, hogy mi hogyan vélekedünk egy eventről, és a hozzá kapcsolódó jutalmazásról. Kíváncsi leszek rá, hogy mikor fog sor kerülni arra-ha egyáltalán sor kerül rá valaha is-, hogy egy event alkalmával ne csak elégedetlenségtől és lázongástól legyen hangos a fórum, hanem végre egyöntetű pozitív hangulatú kommentek szülessenek. Meg nem értem, miért kell rendszeresen ezt kiváltani a játékosközösségből.
Dátum: 2014.02.20. 16:27:55
Én a te helyedben a fertőzésből való kigyógyulást választanám, az biztos. Azzal is kapsz +5 pontot minden tulajdonságodra, fétisből meg egyszer lehet hogy lesz normális körülmények között is megszerezhető egyszer.
Nem akarok ezzel nagyon negatívnak hatni, de az, hogy a fétisért mindkét választható jutalmat fel kell adni, nekem nem túl szimpatikus.