Felhasználónév: Jelszó:

Hozzászólások - Miklós

Dátum: 2021.08.03. 13:53:53
A mai patchel a következők kerültek be a játékba:
- Kéréseteknek megfelelően beraktuk, hogy aki a Kutatás eseményt végigcsinálta teljesen, még egyszer teljesíthesse az egészet, és megkapja az összes jutalmat. Ha belépsz a Kutatás oldalra, ott lesz egy gomb, ami lehetővé teszi a Kutatás újrajátszását (ez őskőbe kerül).
- Szintén kértétek, hogy a Végzet templomban jutalomként kapot mytokronit csomagok mennyiségét emeltük. Erre bekerült egy új AF képesség, a Mytokronit gyűjtés.
- A beállításokba bekerült egy új opció, ahol kérheted, hogy mindenhol, ahol csata van, rögtön ugorjon a csata végére a kijelzés. Ha esetleg valamit kifelejtettünk, kérünk, jelezzétek!
- A Bajnoki viadalnál a legfelső kategória korábban 393-400. volt. A 400-at most teljesen különvettük. A jövőben pedig tervezzük, hogy lesz 400+1, 400+2 stb. kategória, a 400-as tovább bontva, de egyelőre még nincs annyi játékos 400. szinten, hogy erre szükség legyen.
Dátum: 2021.07.19. 20:40:21
A hűségbónuszt visszaállítottuk, ez azért volt csak igényesebb, mert Baraty jelenleg nyaral, egyébként már reggel meglett volna. Elnézést kérünk a kellemetlenségért, és köszönjük a türelmet!
Dátum: 2021.07.12. 15:09:42
Ez egy hiba volt, köszi, hogy jelezted! javitottuk gyorsan, próbálhatod.
Dátum: 2021.07.09. 12:16:58
Srácok, ha van valakiben motiváció, felrakhatná ezeket a végzetúr wikire is! Még mi is azt használjuk néha
Dátum: 2021.07.09. 12:16:02
Beraktunk egy rakat új csatlósfelszerelést, egészen 256. szintig.
Aki kéri, annak átváltjuk, természetesen, írj a supportra!
Dátum: 2021.07.05. 18:28:15
V1-en játszom Mashadar néven és ÁTLÉPTEM a 200 MRD LE-t.!!!

Így van, te vagy az Etalon, hozzád lett a határ igazítva Még tovább tolni a limitet, hogy még az első is tudjon tápolni, azért nem lenne jó ötlet, mert a többség számára ez a 200 MRD is elérhetetlennek tűnik. A limitet mindig az elsőnél szoktuk meghúzni.
Korlátok minden játékban kellenek, ezek nélkül mindig lesz, aki exponenciálisan el tud húzni a többiektől. Ez rövid távon persze eufória forrása, hosszabb távon azonban kiégéshez vezet a játékos részéről is (verseny hiánya), a többiek részéről is (utolérhetetlenség hiánya).
Természetesen le a kalappal, hogy ilyen jól optimalizáltál, és felismerted a familiárisok mellőzésében rejlő exploit lehetőséget is, az ebből származó előnyöd mindig is ott lesz, de a többieknek esélyt kell adni a felzárkózásra.

Továbbra is úgy érzem, hogy az új szisztémában nem éri meg állatot nevelni. Szerintem sokkal inkább megérné valami sztorit gyúrni alá. Áldozd fel az 1.000 szintű állatod valami felsőbb hatalomnak és akkor kapsz sok bónuszt meg szirszart.

Valójában ez megvan már most is, a tetoválásokhoz pont, hogy ilyen szuper állatok sajtolása szükséges.

Azt, hogy a sajtoló medálokra ráültessünk most valami újabb tápot, ami másféle előnyt ad, én nem támogatom, mert akkor aki elhúzott, megint a végtelenségig szalad, amíg a többiek próbálnak elérni oda, ahol ő most van. Akkor inkább majd kitalálunk valamit, amire át lehet váltani a felesleget.
Dátum: 2021.07.02. 13:14:58
Sajtolás reform:
Összeszámoltuk a sajtolásból szerzett komolyabb lélekenergiákat, és ezek összegét mostantól megjelenítjük az Állatok / sajtolás aloldalon.
Amennyiben ez az érték eléri a 200 milliárd LE-t:
- A legalább 100. szintű állat kisajtolásáért kapott LE 100. szint fölött már csak konstans értékkel nő szintenként.
- A sajtoló medálokból legfeljebb 150 számít.
- A szerencsekeréken nem forgatsz már sajtoló medált (csak ha megvan a 150).
- a templomkristályból történő kiképzés legfeljebb 12 állat szintjét lépteti meg. Ha ennél több állatod lépne szintet, akkor a kiképzés elsősorban a familiárisokra, másodsorban a harcoló állatokra, harmadsorban a legalacsonyabb szintű állataidra nem fog hatni.
Dátum: 2021.07.02. 12:57:16
200MRD után harmincadára csökkenteni az nagyon durva. Itt majd megint az jön elő, hogy megéri 20. szinten sajtolni, az viszont iszonyat őskő igényes lesz. Miért húznék fel bármit 32.000-re, ha megkapom ugyanazt kisebb szinten + küldetés? Annyi a gáz, hogy plusz rohadt sok kattintás.
Ha csak 12 állatra lesz érvényes a Kiképzés, és elsőként a familiárisokra fog hatni, akkor bele kell tenni azt, hogyha maximum szintű a familiáris, akkor ne erre menjenek el feleslegesen a szintek.

A találkozón az volt a javaslat, hogy a sajtolt LE századára csökkenjen.
A megosztott excelt ha megnézed, az állatokat 200 MRD után is érdemes legalább 100. szintig felhúzni. És 100. szint után is minden egyes szintért annyi +LE-t kapsz, mint 99-ről 100-ra, előtte pedig kevesebbet. Szóval én azt mondom, ha optimalizálni akarsz, azért 1000-ig így is érdemes elhúzni őket, hogy a lehető legtöbb LE jöjjön ki.
A 12 állatos korlát csak a 200 MRD után kattan be! És ahogy írtam, amikor azt nézi a program, hogy mit NE fejlesszen, ha 12-nél több állatod van, akkor a fejlesztendők közül először a familiárisokat veszi ki a program, utána a harcoló állatokat, legvégül a legalacsonyabb szintűeket. Így tehát teljes kontrollod van afelett, hogy mit fejlesztesz.

Ezzel is lehetne valamit csinálni azaz nekem most van 325 sajtoló medál és így nagyjából kukába megy 175db amiért keményen megdolgoztam

te még jócskán sajtolhatsz, amíg a limitet eléred De egyetértek, mindenképp be kell rakni a szerencsekerékbe, hogy 200 MRD fölött már ne essen sajtoló medál, ha megvan legalább 150 db, ezt ASAP programozzuk.

Lényeg a lényeg.: Nem lett volna szabad hagyni, hogy elinfálódjanak a dolgok

Ez nem így működik. Egy kellően összetett játéknál, amit folyamatosan fejlesztenek, még hosszas tesztelés mellett is folyamatosan vannak olyan kombók, amiket nem látnak előre, és így felborítják a játékegyensúlyt. Soha nem volt olyan játék, ahol ez ne fordult volna elő, és nem is lesz, ezeket mind kivédeni képtelenség, 1000 ember kombinált agykapacitásával szemben a 3-4 mindig alulmarad Itt csak a probléma kezelésében van variáció. 2 út van: az azonnali, kegyetlen nerf. Na ezzel lehet igazán jól játékosokat elveszíteni, mégis, a legtöbb játék ezt járja. A másik, amikor a tápolást mindenkinek lehetővé teszed, és csak olyan ponton vágod el a dolgot, ameddig még nem jutott el senki. Ez jóval nehézkesebb megoldás, és kockázatosabb, de mi ezt követjük, mert úgy érezzük, jobban szolgálja a játékosok érdekeit.

Mi kicsik csak annyit kértünk már többször is, hogy hagyjanak minket játszani az elit tagjai. Ez sajnos süket fülekre talált.

A játék kezdete óta elsődleges prioritás az, hogy védjük a játékosok érdekeit. Millió dolog került be a játékba azért, hogy ne tehesse tönkre más a játékodat. Mostanra már tényleg csak minimális kiskapu maradt, ahol kifoszthatnak mások, de ezt a minimális lehetőséget meg kell hagyni. Egyébként nem véletlen, hogy ez az egész topik egy PVE mechanizmusról szól, nem pedig más játékosok kifosztásáról, mára már ezeken van a hangsúly a topon. Kérlek, supporton írd meg a te helyzetedet, és megvizsgáljuk, próbálunk segíteni!

Miert van a 200 milliard feletti kepletben a *10 helyett *50 ?

Ha az excelt nézed, ott az első számítás 2 lépésre szét van még bontva (az első lépésben 10-zel szorzunk, és a mellette levő oszlopban ez meg van még szorozva 8-cal), a második számításban 1 lépésben, rögtön megszorozzuk 50-nel.
Kedves Játékosok! Itt a nyár, és itt az ígért befizetési akció azoknak, akik a találkozóra esetleg nem tudtak eljönni! mellette persze a szokásos vásárral, promóciókkal.

Az akciók időtartama: júl. 5. (hétfőtől) júl. 14-ig.

Befizetési akció:
20 Őskő: 520 Ft vagy 25 őskő emelt díjas hívással
1 isteni ital, 1 szörnykoktél, 1 univerzum ládikó, 1 ősi arany joker.
2.080 Ft befizetés, azaz legalább 100 őskő vásárlása esetén (vagy 2540 Ft-os emelt díjas hívással):
1 császári pecsét, 1 isteni ital, 1 sajtoló medál, 3 univerzum ládikó, 30 templomkristály, 20 aranydukát, 6 ősi arany joker
5.200 Ft befizetés, azaz legalább 350 őskő vásárlása esetén:
2 isteni kocka*, 1 fétis joker, 2 sajtoló medál, 10 univerzum ládikó, 70 templomkristály, 50 aranydukát, 15 ősi arany joker
10.500 Ft, azaz legalább 750 őskő vásárlása esetén:
4 isteni kocka*, 2 fétis joker, 4 sajtoló medál, 20 univerzum ládikó, 150 templomkristály, 100 aranydukát, 30 ősi arany joker
21.000 Ft, azaz legalább 1600 őskő vásárlása esetén:
8 isteni kocka*, 4 fétis joker, 8 sajtoló medál, 40 univerzum ládikó, 300 templomkristály, 250 aranydukát, 70 ősi arany joker

fétis joker:
beváltható: 1 fétisszilánk, 1 templomi pálca, 1 verempálca
ősi arany joker:
beváltható. 1 ősi aranypénz (3db), 1 arany lélekfókusz (3db), 1 sorsjegy (1db)
isteni kocka:
ha a szinted 300 alatt van, feleannyi templomi pálcát kapsz helyette.

Ezzel párhuzamosan mennek a szokásos további akciók:

20% kedvezmény
Ebben a 7 napban a lélekkufár 20% kedvezményt ad minden tárgy őskő árából! A kedvezmény a "Relikviák" menüpontban árult tárgyakra nem vonatkozik, de a napi ajánlatokra igen!

Egyedi tárgyak vására
Csak az akció alatt egyedi tárgyakat árul a lélekkufár:
kisebb és nagyobb vadászzsákmány, bűvös állateledel, szörnykoktél, boldogság itala, lelakatolt ládikó, őrjöngés itala, támadás itala, nagyobb mytokronit csomag 1 őskő helyett 0.8 (2 véletlenszerű mytokronitot tartalmaz, napi limit max. 25), csatlóskristály (napi 3), arany ládikó 2 őskő helyett 1.6 (napi 20).

Beholder szeme
A lélekkufárnál forgasd meg a Beholder szemét egyedi szerencsekerék nyereményekért!

Gyors aukció
Az akció alatt az aukciós tételek az aukciós házban 72 óra helyett 24 óra alatt leütésre kerülnek!

Egyedi napi ajánlatok
Különleges, egyedi napi ajánlatok az akció minden napján!

Ajándékcsomagok az elköltöt őskő függvényében
Ha őskövet költesz az akció alatt, ajándékcsomagokat kapsz. Az ajándékcsomagok az elköltött őskő függvényétől függenek. (Ha egy adott összeget elköltesz, az összes addigi csomagra jogosult vagy).

100 őskő 1 lelakatolt ládikó, 2 isteni ital, 1 ősi arany joker, 50 platina

200 őskő 10 vadászat itala, 10 portyázás itala, 50 energiakoncentrátum, 10 hűségszilánk

500 őskő 1 végzet medál, 100 mytokronit joker, 25 kristály joker, 200 kiégett őskő

1000 őskő 50 kristály joker, 2 isteni kocka, 1 templomi pálca, 30 vadászat itala, 300 kék mytokronit

1600 őskő 2 templomi pálca, 10 isteni ital, 15 smaragdszelence, 500 barna mytokronit, 2 sajtoló medál, 3 isteni kocka

Az akcióval kapcsolatos kérdéseket szívesen látjuk itt a fórumon vagy az ügyfélszolgálatunkon. Kellemes nyaralást mindenkinek!
Dátum: 2021.06.30. 13:47:48
Itt egyszerre több probléma is van.

A találkozós licit megmutatta, milyen óriási értéke van egy állatidomár kövének. de ugye ez a tárgy alapvetően csak a játékbeli licitnél elérhető, egy 1-es világon, ahol a legtöbb játékos van, óriási verseny van érte, amikor nagy ritkán felbukkan, van akinek csak évek múlva lesz meg.
Másrészt, már most is megvan a "familiáris" probléma, a familiárisokat nem lehet sajtolni, "elveszik" a helyet a sajtolható állatoktól. Oké, raktunk be mindenféle tápot a familiárisokra, meg van a 200 milliárdos limit, de ha azt eléred, utána megint mehet előről a vita, hogy mi van azzal, aki nem vett familiárist (vagy idejében, még 2-3 évvel ezelőtt kilobbizta, hogy törölve legyenek neki).
200MRD után 30-adára csökken a sajtolással kapott LE. De ha felhúzod az állataidat 32000. szintre, ugyanúgy rengeteg LE-t fog jelenteni, nem mind1, hogy valaki így 1-el vagy akár 5-tel több állatot tud nevelni, mint mások. ugyanaz a probléma visszatér, újratermeli magát.
Ha csak 1 állatod van, amit vmiért nem akarsz kisajtolni, már idegeskedhetsz, hogy nem optimálisan csinálod a dolgokat.

Egyébként minden probléma forrása a templomkristály, ill. az, hogy az újabb és újabb templomok teljesítésével egyre többet kapsz. Ezt ugye már visszamenőleg nem lehet nerfelni, de előre nézve, a NAGYON távoli jövőben (a legtöbb játékosnak ez a 200 MRD limit még évekbe telik) ráfér egy ilyen minimálisnak mondható nerf.
Dátum: 2021.06.29. 17:37:45
https://docs.google.com/spreadsheets/d/ 1OuYsS1cn48UE9NgniBIxZv4VRNZInbwOTKhPdMWFwCQ/edit?usp=sharing

megjegyzés: a táblázatot én 70-es lélekenergia sajtolással csináltam, tudom, hogy felmehet 71-re is, ekkor a szorzóban a 15 módosul 15.2-re.
Dátum: 2021.06.29. 17:18:39
Valóban, az excel nem volt teljesen pontos, a +300% az nem 3x szorzó, hanem 4x...

Illetve még egy hiba is volt a képletben, amit itt elég körülményes lenne elmagyarázni, a lényeg, hogy a "szint" ami az alapszint és a módosított összege, erre volt egy 5000-es limit, miközben 5000-től már fix értékkel nőtt a kapott LE, de az egyik helyen az 5000 az alapszint+lépett szint volt, mig a másik helyen csak a lépett szint, ebből is adódhatott eltérés, ez még egy hiba voit az 5000-es limit bevezetésekor, ezt korrigáltuk.

Közben befejeztük a programozás nagyrészét, a legnagyobb macera az eddigi sajtolások összeszámolása volt, de ez sikerült, most már tárolva van mindenkinél, és az újabb sajtolások is ehhez adódnak hozzá.
Amit most csinálunk, és majdnem kész van, amit itt korábban írtam:

Ha az össz. sajtolt LE 200 milliárd LE alatt van, akkor maradt az 5000-es limit, és 5000 felett a szintenként 60.000 (szorozva sajtoló medál + anomália)

Ha az össz. sajtolt LE elérte ezt a limitet, utána 100-as limit van, 100. szinttől pedig már fix szintenként 3.000 van (szorozva sajtoló medál + anomália), de itt már maximum 150 sajtoló medál számít csak.

Illetve amit még meg akarunk csinálni, várhatóan holnap, hogy ne legyen többet probléma a familiárisokból se hosszú távon. Tehát ha eléred a 200 milliárdos határt, utána a kiképzés legfeljebb 12 állatot fog fejleszteni (ha több lenne, először a familiárist és a harcoló állatokat zárjuk ki a fellesztett állatok közül).

Az excelt majd feltöltöm valahová, ahonnan mindenki lehúzhatja.

A találkozón ugye az jött szóba, hogy a limit elérése után már csak századannyi LE-t kell adni, ez annyival azért nem lett kevesebb, "csak" harmincad annyi, de a képlet átalakításából, ill. a 100-as limitből ez jött ki.
Dátum: 2021.06.25. 10:42:46
A világ összevonás kérdését eredetileg itt, a magyar verzióban találták ki, és meg is csináltuk a programot hozzá. Utána végül le lett szavazva, de más, külföldi világokon, mint pl az angol megvalósult. Tehát ez már egy működő, bevált modell sok év óta. A világok kvázi megmaradnak, tehát ugyanúgy az adott világra lépsz be, ha mindegyiken van karaktered, mindegyikkel ugyanúgy tudsz tovább játszani, a megkötés csak annyi, hogy nem léphetnek be ugyanabba a szövetségbe, és nem kooperálhatnak portyázás során (nem támadhatják egymást, ill. rövid időn belül ugyanazt).
Dátum: 2021.06.24. 16:25:27
Abszolút egyetértek azzal, hogy az aktivitást jutalmazni kell, aki jobban optimalizált, jobban fejlődött, annak erősebb karaktere legyen. De reményeim szerint ez teljesülni fog a továbbiakban is. Tegyük fel, hogy elméletben mindig is a "gyengébb" képlet volt a játékban, amit most csak a határ elérése után vezetünk be.

Aki jobban játszott, az a gyengébb képlettel is mindig több LE-t fog az állatokból kiszedni, előbb lesz meg a maxos sajtoló medálja, hamarabb tudta a szerzett erőforrásokat olyasmire költeni, amivel utána még több erőforrást kapott, többször tud magas szintű állatot sajtolni stb.

Itt csak arról van szó, hogy egy fix mennyiségű LE-t ezen a rendszeren kívül helyezünk, és azt mondjuk, hogy erre lesz egy limit. Mintha pl. bevezetnénk egy "LE tápolás" képességet, amivel lehet a játékban X alkalommal Y LE-t kiszedni, és utána vége.

Egyébként, ez egy olyan nagy érték lesz, amit a legtöbb játékos csak nagyon hosszú idő alatt, vagy akár sosem ér el. tehát az egésznek össz. annyi impaktja lesz, hogy a top2 játékos nem száll el a végtelen világűrbe. De nem akarok zsákbamacskát árulni, a határt 200 milliárd LE-nél fogjuk meghúzni. Még dolgozunk rajta, úgyhogy kérünk kis türelmet, elég komoly munka visszamenőleg minden játékos összes logját felnyálazni.

101. alapszint és 1000. lépett szintű állat oké, de mi az 1100?

"szint: az állat alap és lépett szintjének összege mínusz 1, de legfeljebb 5000."
101-1000-1=1100.
Leírtam a képletet, és egy példát is, aki számolgatni akar, annak mindenképp javaslom, hogy húzza be egy excelbe! A következő képletet javaslom a C oszlopba, csak igazán hardcore-oknak!:
=((A3+B3-1)*10*(15+MIN(A3;C$1)))*D3
Az A oszlopba a lépett szintet, a B oszlopba az alapszintet írd. A 15 az valójában 1 + sajtolás*0,2, 70-es sajtolásnál ennek 15 az értéke (hirtelen nem tudom, mehet-e ez érték fölé), feltételeztem hogy ez már ki van maxolva mindenkinek. A C$1-be 5000 van, a limit elérése után ez módosul 100-ra. A fenti képlet csak 5000. szintig érvényes! Utána a D3 előtti rész szintenként fix 60000-el nő. 100-as limitnél ez nyilván más szám lesz. A D3-ba jön az egyéb szorzó, sajtoló anomálisa (2x) és sajtoló medál. Ha pl. 300 sajtoló medálod van és anomáliád is, akkor D3=6.

egy átgondolt Világ összevonás tök jó lenne, tényleg nincs rengeteg játékos, kicsit talán több lehetne az interakció.

erről lehet majd egy szavazás, de utoljára el lett vetve. Világot váltani most is lehet, de sokan, akik elsők valamiben, nem akarják, hogy letaszítsák őket az első helyről egy összevonással.
Dátum: 2021.06.21. 18:16:33
léleksajtolás:

A találkozón megbeszéltük, hogy a sajtolás képletét publikussá tesszük. Íme ha láttok benne hibát, jelezzétek!

A sajtolt LE-t a következő módon számítjuk:

szint: az állat alap és lépett szintjének összege mínusz 1, de legfeljebb 5000.

sajtolás LE = 10 * szint * (1 + 0.5* (állat lépett szintje, de legfeljebb 5000) + sajtolás szakértelem * 0.2).

Példa: 101. alapszintű, és 1000. lépett szintű állatnál, és 70-as sajtolásnál:
szint = 1100.
sajtolás LE = 10* 1100 * (1+ 0.5*1000 + 35) = 5,896,000
5000. szint fölött ezt a LE-t szintenként fix 60.000-rel növeljük.

Ezt szorozza tovább a sajtoló medál ill. sajtoló anomália.

A találkozón felvetett megoldás azt volt, hogy húzunk egy limitet. Megnéztük, a maxos, sajtolással szerzett LE valamivel 100 milliárd fölött jár. Tehát a sajtolás a régi képlet szerint működne, ha az össz sajtolt LE-d 100 milliárd alatt van. Ha efölött, akkor jóval lejjebb húznánk meg a limitet, amikortól kezdve fix LE jár, kb 100. szintnél. Illetve talán érdemes a sajtoló medálok hatásfokát is csökkenteni e limit elérése után, különben továbbra is a végtelenségig nőhet a szakadék játékosok közt.
Dátum: 2021.06.18. 17:54:17
A 2 top karit megkérem, hogy pár napig ne sajtoljon gigaállatot, amíg eldöntjük, mi lesz, köszönöm a segítséget!
Dátum: 2021.06.18. 17:04:43
Egy olyan kompromisszumra van szükség, ahol a káposzta is megmarad, és a kecske is jóllakik.

Először is, nem kell senkinek aggódnia amiatt, hogy amit más kitápolt, neki már nem lehet. Ilyenről nem volt szó. tény, hogy magát a sajtolás LE-t nem loggoljuk, viszont a szerzett LE-t igen. És ezt is pontosan tudjuk, hogy 100 milliárd LE-t csak sajtolásból lehet szerezni. Jelenleg összesen 2 játékos érte csak el ezt a szintet.

Ha meghatározzuk, hogy a sajtolás X LE eléréséig így működik, utána meg amúgy, akkor eddig a pontig mindenki el fog tudni jutni, legfeljebb különböző sebességgel. Aki pedig már túl van rajta, az azért nem veszíti el az előnyét, mert ő akkor is fog tudni sajtolgatni, amíg a többiek a korábbi határt próbálják elérni, csak jóval kisebb hatékonysággal.

Gyakorlatban, mindenki kap a játékban esély valahány darab ultra-giga sajtolásra, amivel ki tud nyerni rengeteg LE-t, és utána ez a lehetőség elvész.

Amivel még azért futnék egy kört, hogy megnézzük, hátha a sajtolási LE-k is visszaszámolhatók, erre én látok esélyt.
Egy játékos csak 1 csomagot kap meg, nem tudsz 2 db 10.000-es csomagot kérni

A tali után mindig szokott lenni még egy befizetési akció, júliusban, pont azok miatt, akik esetleg nem tudnak eljönni.
Dátum: 2021.06.15. 16:51:53
Dozer, támogatom ezeket a felvetéseket, mi is valami ilyesmit szeretnénk!
Sajnos, konkrétan az, hogy sajtolásból mennyi LE lett, nem visszaszámolható, csak az, hogy a karakter mennyi LE-t szerzett összesen, tehát ehhez tudjuk ezt a csökkenő szorzót kötni majd.
És igen, egyetértek abban is, hogy akár képességek, tárgyak formájában más cselekvésekből eredő LE is drasztikusan növelhető, az egyensúly miatt.