Hát ez is lehet, mintegy "hibajavitó algoritmusként" hogy valaki feljön a portyalistában, akkor azt mindenképpen meg tudom támadni ezzel a módszerrel. Mondjuk ez nem segit azon, akinek egyáltalán nincs, vagy túl kevés célpontja van.
De igen, ha ezt a dolgot leprogramozzuk, akkor az mellesleg használható arra is, hogyha valaki feljött a portyalistában, azt mindenképpen tudd támadni.
A klónok mindig 100%-kosnak számitanának.
Hozzászólások - Miklós
Dátum: 2013.05.10. 16:16:38
Dátum: 2013.05.10. 16:13:49
Ez nem a régi rendszer helyett lenne. Mellette. ha akarsz, támadhatsz ugyanúgy, mint eddig. De ha nincs kit, lenne egy ilyen gomb.
Szkarabeusz - ha a random célpontnak van, akkor azt bizony megkapod. De a szkarabeuszt az ettől védő AF képesség óta én nem érzem parának. Annyi LE-vel kell támadni a szkarabeuszost, amennyit az EH-ért kaphatnál, és akkor még mindig nagyon pluszosan jösz ki a csatából. Arról meg, hogy "erősebb" ellenfelet kapsz. Ez a gomb főleg azoknak kell, akiknek nem hemzsegnek a célpontok. Aki ezek mellett a környék leggyengébb karaktere, az a normál portya gombot sem nagyon tudja használni. Nekik amúgy is inkább a VF és szubplazma kombó való akkor.
Szkarabeusz - ha a random célpontnak van, akkor azt bizony megkapod. De a szkarabeuszt az ettől védő AF képesség óta én nem érzem parának. Annyi LE-vel kell támadni a szkarabeuszost, amennyit az EH-ért kaphatnál, és akkor még mindig nagyon pluszosan jösz ki a csatából. Arról meg, hogy "erősebb" ellenfelet kapsz. Ez a gomb főleg azoknak kell, akiknek nem hemzsegnek a célpontok. Aki ezek mellett a környék leggyengébb karaktere, az a normál portya gombot sem nagyon tudja használni. Nekik amúgy is inkább a VF és szubplazma kombó való akkor.
Dátum: 2013.05.10. 15:39:31
A következő a helyzet ezzel a témával kapcsolatban. Az elmúlt napokban szántunk rá időt, de egyelőre sajnos nincs eredmény. Egy informatikai paradoxont kéne felöldanunk, és nem tudom, hogyan. Viszont. Baratynak támadt közben egy elég jó ötlete, véleményezzétek.
A portyalistán lenne egy gomb:
véletlenszerű ellenfél megtámadása.
Ha ezt megnyomod (nyilván akkor, ha a portyalistában nem jön fel szimpatikus célpont) akkor a gép próbál keresni neked egy végzeturat -3 és -7 szint között. (ha nem talál, akkor szélesíti a keresést, legrosszabb esetben - pl. top lista tetején állóknál - megtalálja a KH másolatodat).megnézi, hogy ezt a Végzetúr támadható-e. Ha igen, megtámadod. Ha nem, készít róla egy virtuális klónt, és támadhatóvá teszi (100% ÉP, 3 óra alatt 0 támadás, szintje támadhatóságon belül legyen stb). És ezt a klónt fogod megütni. Az exploitok kivédésére a LE-jét korlátozzuk, a segítő kezet levesszük, de a többi stat marad. Igy ez a gomb mindig tud majd adni egy garantált célpontot, persze lesz benne valamennyi lutri.
A portyalistán lenne egy gomb:
véletlenszerű ellenfél megtámadása.
Ha ezt megnyomod (nyilván akkor, ha a portyalistában nem jön fel szimpatikus célpont) akkor a gép próbál keresni neked egy végzeturat -3 és -7 szint között. (ha nem talál, akkor szélesíti a keresést, legrosszabb esetben - pl. top lista tetején állóknál - megtalálja a KH másolatodat).megnézi, hogy ezt a Végzetúr támadható-e. Ha igen, megtámadod. Ha nem, készít róla egy virtuális klónt, és támadhatóvá teszi (100% ÉP, 3 óra alatt 0 támadás, szintje támadhatóságon belül legyen stb). És ezt a klónt fogod megütni. Az exploitok kivédésére a LE-jét korlátozzuk, a segítő kezet levesszük, de a többi stat marad. Igy ez a gomb mindig tud majd adni egy garantált célpontot, persze lesz benne valamennyi lutri.
Dátum: 2013.05.10. 15:34:48
Egy kis update akkor a témával kapcsolatban: ha Baraty a szerver szétválasztás végére ér, akkor ezt meg fogjuk csinálni, köszönöm a hozzászólásokat és Birka javaslatát még egyszer. Természetesen a végleges fejl. doksit felrakom majd még véleményezésre.
Dátum: 2013.05.10. 11:58:38
Az epikus kincsesláda most már nemcsak epikus tárgyakra, hanem 200 pechpontra is beváltható.
Dátum: 2013.05.10. 11:57:42
Nem kell aggódni, azért ez olyan sok fejlesztési időt nem vett el. Azért nyitottam róla külön topicot hogy lássam, nincs-e komoly ellenvetés rá. De úgy látom nincs, úgyhogy akkor beraktuk.
Dátum: 2013.05.09. 16:26:03
Az epikus kincsesládával kapcsolatban felötlött pár gondolat:
V4-es karakterek panaszkodtak, hogy a V4-en ez a szerencsekerék nyeremény nem hasznos.
Nem ritka, hogy egy-egy karakternél több kincsesláda is fel van halmozódva.
A Landragór 3. fázisában epikus kincsesládát lehet nyerni, ami sokak számára épp ezért nem lesz vonzó.
Ezért a következő, egyszerű ötletem támadt: az epikus kincsesláda felhasználásakor az epikus tárgyak helyett lehessen egyszerűen 200 pechpontot kérni. Tehát ha olyan nyeri, akinek nincs rá szüksége, akkor egyszerűen átválthatja plusz nyerési esélyre. Az epikus kincsesláda maga egyébként 225 pontot ér, ezért adna vissza 200 pontot. És így a 3. fázis nyereménye is kicsit vonzóbb lenne.
Ja és itt jegyzem még meg, hogy tervbe van véve a szerencsekeréknél is egy komolyabb reform, kéréseitek alapján. Számos nyereményt szeretnénk lecserélni, és új tárgyakat berakni.
V4-es karakterek panaszkodtak, hogy a V4-en ez a szerencsekerék nyeremény nem hasznos.
Nem ritka, hogy egy-egy karakternél több kincsesláda is fel van halmozódva.
A Landragór 3. fázisában epikus kincsesládát lehet nyerni, ami sokak számára épp ezért nem lesz vonzó.
Ezért a következő, egyszerű ötletem támadt: az epikus kincsesláda felhasználásakor az epikus tárgyak helyett lehessen egyszerűen 200 pechpontot kérni. Tehát ha olyan nyeri, akinek nincs rá szüksége, akkor egyszerűen átválthatja plusz nyerési esélyre. Az epikus kincsesláda maga egyébként 225 pontot ér, ezért adna vissza 200 pontot. És így a 3. fázis nyereménye is kicsit vonzóbb lenne.
Ja és itt jegyzem még meg, hogy tervbe van véve a szerencsekeréknél is egy komolyabb reform, kéréseitek alapján. Számos nyereményt szeretnénk lecserélni, és új tárgyakat berakni.
Dátum: 2013.05.08. 20:46:30
A platina igy első körben semmi másra nem lesz jó, mint a napi ajánlatok megvásárlására. Se tulajdonságot, se szakit, se mást nem lehet belőle fejleszteni 
Kizárólag csakis a mindenki által haszontalannak ítélt, túlhalmozott erőforrásokat lehet majd átváltani. A húségszilánk, őrjöngés itala stb. nem ez a kategória. Ha mindent mindenre lehetne váltani, akkor előbb-utóbb kitalálna rá valami bróken kombót.. Amit ugyan nem hasznos, de már most is lehet átváltani valamire, ami hasznos (tönkrement relik: LE, nagyobb fókuszkristály: aranydukát) azt szintén nincs érteme másra is váltani.
Cavalorn: azt mindenképp el akarom kerülni, hogy állandóan kattintgatni kelljen az átváltásra, teljesen igazad van, de itt erre nem is lesz szükség. Van néhány (6-8) dolog, amit összesen át lehet váltani. Ezeket nem váltod át állandóan. Amikor venni akarsz valamit, és nincs elég platinád, bemész a váltáshoz, és megadod 1 gombnyomással, hogy átváltasz 100 sisakszilánkot. Ha ez nem elég, még átváltasz 2000 lélekgyémántot is. Az AHban egyébként régóta szeretnék én is egy "eladom az összes szemetet aranydukátért" gombot, csak még nem jutott rá sajnos idő.

Kizárólag csakis a mindenki által haszontalannak ítélt, túlhalmozott erőforrásokat lehet majd átváltani. A húségszilánk, őrjöngés itala stb. nem ez a kategória. Ha mindent mindenre lehetne váltani, akkor előbb-utóbb kitalálna rá valami bróken kombót.. Amit ugyan nem hasznos, de már most is lehet átváltani valamire, ami hasznos (tönkrement relik: LE, nagyobb fókuszkristály: aranydukát) azt szintén nincs érteme másra is váltani.
Cavalorn: azt mindenképp el akarom kerülni, hogy állandóan kattintgatni kelljen az átváltásra, teljesen igazad van, de itt erre nem is lesz szükség. Van néhány (6-8) dolog, amit összesen át lehet váltani. Ezeket nem váltod át állandóan. Amikor venni akarsz valamit, és nincs elég platinád, bemész a váltáshoz, és megadod 1 gombnyomással, hogy átváltasz 100 sisakszilánkot. Ha ez nem elég, még átváltasz 2000 lélekgyémántot is. Az AHban egyébként régóta szeretnék én is egy "eladom az összes szemetet aranydukátért" gombot, csak még nem jutott rá sajnos idő.
Dátum: 2013.05.08. 12:40:41
A fejlődés hatalmát is beraktuk a végső jutalomba.
A töltött LE-re nincs semmilyen bónusz, viszont a végén ugyanúgy érvényesül rá mindenféle specializáció bónusz, mint a vadászottra. Az 5%, amit itt említesz, az egyféle "puffer" a csatákból szerzett LE-re. Mivel a csatákból szerzett LE-t csak becsülni tudjunk, ott van egy cirka 5%-kos ráhagyás. Tehát ha simán vadásznál és sajtolnál, akkor 5%-kal kevesebb LE-t kapnál, mint a csatákból és a végső jutalomból összesen. De épp azért irjuk most már ki menet közben a végső jutalmat, hogy mindenki ellenőrizhesse, és lássa pontosan, hogy mennyire éri meg neki.
A sajltolós küldiről: erre most hirtelen sajnos nem tudok megoldást, mivel a landragór közben nincs egyáltalán állatelfogás
A töltött LE-re nincs semmilyen bónusz, viszont a végén ugyanúgy érvényesül rá mindenféle specializáció bónusz, mint a vadászottra. Az 5%, amit itt említesz, az egyféle "puffer" a csatákból szerzett LE-re. Mivel a csatákból szerzett LE-t csak becsülni tudjunk, ott van egy cirka 5%-kos ráhagyás. Tehát ha simán vadásznál és sajtolnál, akkor 5%-kal kevesebb LE-t kapnál, mint a csatákból és a végső jutalomból összesen. De épp azért irjuk most már ki menet közben a végső jutalmat, hogy mindenki ellenőrizhesse, és lássa pontosan, hogy mennyire éri meg neki.
A sajltolós küldiről: erre most hirtelen sajnos nem tudok megoldást, mivel a landragór közben nincs egyáltalán állatelfogás

Dátum: 2013.05.06. 20:54:10
Köszönöm a segítséget, nekem igy a terv elsőre jónak tűnik!
Dátum: 2013.05.06. 13:59:45
Amiket beígértem:
- +3 ultraesszenciányi bónusz mindenkinek a végelszámolásban
- új relikviák, megaesszenciák a végelszámolásban
- a kapott jutalom menet közben is megtekinthető (a 2. naptól, de mindig csak az előző napig összegyüjtött eredmény látszik)
- a landragór csaták számitanak vadászatnak a feladatoknál (és akkor a templomnál is)
- az epikus kincsesládát nem kell elhasználnod a 3. fázis előtt, mindenképp fogsz találni
azokkal nem lesz gond, van-e még valami, amivel tartozom az event kapcsán?
- +3 ultraesszenciányi bónusz mindenkinek a végelszámolásban
- új relikviák, megaesszenciák a végelszámolásban
- a kapott jutalom menet közben is megtekinthető (a 2. naptól, de mindig csak az előző napig összegyüjtött eredmény látszik)
- a landragór csaták számitanak vadászatnak a feladatoknál (és akkor a templomnál is)
- az epikus kincsesládát nem kell elhasználnod a 3. fázis előtt, mindenképp fogsz találni
azokkal nem lesz gond, van-e még valami, amivel tartozom az event kapcsán?
Dátum: 2013.05.06. 13:11:44
Ha valaki szintet lép, megjelenk egy információs ablak a szintlépésről.
Dátum: 2013.05.06. 13:10:15
Az elmúlt 2 hétben Baraty azon dolgozott, hogy a világokat szét tudjuk választani különböző szerverekre, és ezáltal elkerüljük a Landragór induláskor megszokott túlterheltséget. Emiatt csúszik a beígért portya-célpont lista revízió is (ezzel is foglalkoztunk valamennyit, de sajnos elég összetett a probléma, még nem sikerült megoldást találnunk). Illetve ugyanezért csúszik a napi ajánlatokhoz felhasználható platinák beváltása is. Sajnos elképzelhető, hogy az esemény indulására nem készülünk el a szerverek szétválasztásával, a beígért időpontot azonban nem akarjuk elhalasztani. Ezért a Landragór indulni fog szerdán, de lehetőség szerint kérünk mindenkit,hogy ne az első nap használja el az összes CSP-t a túlterheltség elkerülésére.
Dátum: 2013.05.02. 20:38:04
Kis türelmet kérünk még, jelenleg épp ezzel foglalkozunk.
Dátum: 2013.04.30. 14:36:33
Az epikus kincsesládával mint jutalommal gondolkodtunk, mit lehet kezdeni. Végül arra jutottunk, hogy programból megoldjuk, hogy mindenki pontosan egyet kaphasson (tehát nem baj, ha van már nálad, attól még kaphatsz a 3. fázisban, nem kell őket elhasználni).
Az ősdrágakő problémán is töprengtem, sajnos elég nehéz ezt beilleszteni - ha a csatánál működik, azzal nem jársz jól, ha a végelszámolásban "sülnek" ki, az pedig csak valamiféle extrapoláció lesz, szintén nem biztos, hogy mindenki elégedett lenne vele. Mindenesetre átgondolom, hogyan lehetne ezt úgy megoldani, hogy biztosan senki ne járjon rosszul. De egyelőre az állaspont az, hogy az ősdrágakő az eseményen ugyan nem működik, viszont meg fogjuk csinálni azt, amit korábban ígértünk, hogy akinek 100-nál több ősdrágaköve van, annak 2 sül ki egy óriás szörnynél, és dupla bónuszt kap.
Mivel a csaták 2 CSP-be kerülnek, szubplazma detektorral lehet majd szubplazmát találni (mivel 2 CSP, dupla eséllyel).
Az ősdrágakő problémán is töprengtem, sajnos elég nehéz ezt beilleszteni - ha a csatánál működik, azzal nem jársz jól, ha a végelszámolásban "sülnek" ki, az pedig csak valamiféle extrapoláció lesz, szintén nem biztos, hogy mindenki elégedett lenne vele. Mindenesetre átgondolom, hogyan lehetne ezt úgy megoldani, hogy biztosan senki ne járjon rosszul. De egyelőre az állaspont az, hogy az ősdrágakő az eseményen ugyan nem működik, viszont meg fogjuk csinálni azt, amit korábban ígértünk, hogy akinek 100-nál több ősdrágaköve van, annak 2 sül ki egy óriás szörnynél, és dupla bónuszt kap.
Mivel a csaták 2 CSP-be kerülnek, szubplazma detektorral lehet majd szubplazmát találni (mivel 2 CSP, dupla eséllyel).
Dátum: 2013.04.29. 14:14:35
A mai napon, délután 2-kor elindult a játék francia nyelvű verziója:
http://www.doomlord.fr
http://www.doomlord.fr
Dátum: 2013.04.25. 21:53:21
A következő eseményünk a Landragór lesz.
A korábbi esemény során a legtöbb probléma a jutalmazással volt. A képleteket most alaposan átellenőriztem még egyszer, hogy ne maradjon ki semmi. Az új, egy-egy tulajdonságra specializációt növelő relikviákat is figyelembe fogjuk venni, bekerülnek a 35+ megaesszenciák hatásai is. Ezenkivül a múltkor ugye utólag megadtunk egy kompenzációt. A vita akkor arról volt, hogy szerintünk az ultraeesencia / hűségszilánkból szerezhető +3%-kot nem kellett beszámolni, mivel a LE-t amúgy sem lehetett volna egyben elkölteni. Végül meggyőztetek, hogy mégis (V3, ill. magas TÖjű karakterek) ezért utólag volt egy kompenzáció. Ezt a +3%-kot most már alapban beépítjük a képletbe, mindenki meg fogja kapni (az egyszerűség kedvéért az is, akinek nincs esszenciája) és nem kell hozzá semmit elkölteni.
Amit szintén ígértem, hogy megpróbáljuk kiírni már menet közben is, hogy mi lesz a végső jutalom, ezt is megpróbáljuk megoldani, és akkor már közben el lehet dönteni, megéri-e.
A korábbi esemény során a legtöbb probléma a jutalmazással volt. A képleteket most alaposan átellenőriztem még egyszer, hogy ne maradjon ki semmi. Az új, egy-egy tulajdonságra specializációt növelő relikviákat is figyelembe fogjuk venni, bekerülnek a 35+ megaesszenciák hatásai is. Ezenkivül a múltkor ugye utólag megadtunk egy kompenzációt. A vita akkor arról volt, hogy szerintünk az ultraeesencia / hűségszilánkból szerezhető +3%-kot nem kellett beszámolni, mivel a LE-t amúgy sem lehetett volna egyben elkölteni. Végül meggyőztetek, hogy mégis (V3, ill. magas TÖjű karakterek) ezért utólag volt egy kompenzáció. Ezt a +3%-kot most már alapban beépítjük a képletbe, mindenki meg fogja kapni (az egyszerűség kedvéért az is, akinek nincs esszenciája) és nem kell hozzá semmit elkölteni.
Amit szintén ígértem, hogy megpróbáljuk kiírni már menet közben is, hogy mi lesz a végső jutalom, ezt is megpróbáljuk megoldani, és akkor már közben el lehet dönteni, megéri-e.
Dátum: 2013.04.25. 21:46:32
Az árakat igyekszünk korrigálni a következő körben!
Egy jó hir: közel a megvalósulása annak, hogy egy vagy több világot másik szerverre költöztetünk. Ma már volt lehetőségem teszt szerveren kipróbálni, remélem egy nyitott teszt lehetőséget tudunk adni mindenkinek hamarosan, és a Landragór előtt be tudjuk élesiteni.
Egy jó hir: közel a megvalósulása annak, hogy egy vagy több világot másik szerverre költöztetünk. Ma már volt lehetőségem teszt szerveren kipróbálni, remélem egy nyitott teszt lehetőséget tudunk adni mindenkinek hamarosan, és a Landragór előtt be tudjuk élesiteni.
Dátum: 2013.04.22. 12:57:31
Köszönöm a visszajelzéseket!
Azt írtam, hogy hónap végén meglátjuk, mi a véleményetek, akkor csinálunk egy kérdőívet, és majd ez alapján változtatunk. De úgy látom, sokan a problémát sürgősebbnek érzik, ezért megpróbáltam kitalálni egy olyan megoldást, ami aránylag gyorsan implementálható, és egyszerre mindhárom felvetett problémát orvosolja:
1.) a napi ajánlat túl sok őskőbe kerül
2.) nincs elég kiégett őskő arra, hogy mindent meg lehessen kiégett őskőből venni
3.) a játékosoknál sok felesleges, nem használt erőforrás halmozódik.
A megoldási javaslatom a következő:
Bevezetünk egy új erőforrást, legyen a neve mondjuk az egyszerűség kedvéért platina.
Lesz a lélekkufárnál egy új fül, Platina gyűjtés. Erre kattintva, át tudsz váltani támadás és védelem italt, sisakszilánkot, lélekgyémántot, kiégett őskövet platinára (az arányokat még ki ki kell találni). Talán szükséges lehet valamiféle limit az átváltásra.
A napi ajánlatoknál bizonyos tételeket a kiégett őskő helyett platináért lehet vásárolni. És emellett megnöveljük azoknak a tételeknek a számát, amelyek platináért is megvehetők (pl. a relikviakupont is).
Szeretnék még reagálni itt egy-két olyan felvetésre, amire azt hiszem, egyébként egy játék üzemeltetője sosem szokott reagálni. Én is csak azért teszem, mert itt a nagy többség már évek óta játszik, sőt játszott korábbi játékainkkal, ezért ezt nem nevezném szokványos üzemeltető-játékos viszonynak, ennyit mindenképpen megérdemeltek.
"Azért raktuk be a napi ajánlatokat, mert így akarjuk pótolni a kieső bevételt." Szerencsére erről nincsen szó, hálásak vagyunk a hűségetekért, aminek köszönhetően az elmút években a Végzetúr bevétele stabil volt. Nyilván vannak, akik abbahagyták, de mindig voltak helyettük újak. A napi ajánlatok egyetlen célja az volt, hogy megfeleljen a Ti igényeiteknek. A bevételt nem abból próbáljuk kitermelni, hogy megpróbálunk benneteket mindenféle rafinált őskő költésre rávenni, hanem azzal, hogy megpróbáljuk a játékot olyanná tenni, amilyennek Ti szeretnétek, és emiatt hosszú ideig játszotok a játékkal, és elégedettek vagytok velünk. Nem minden sül el elsőre úgy, hogy mindenkinek tetsszen, akkor természetesen változtatunk, mint ahogy most is.
"Kötelező minden őskőért megvehető tárgyat megvenni, különben lemaradsz." Azért ezzel sem értek teljesen egyet, én nagyon sok fizetős játékkal játszottam már, és épp az jelentette a kihívást, hogy meghatároztam, mennyit költök rá egy hónapban, és megnéztem, mi fér bele ebbe a büdzsébe. Engem sosem zavart, ha nem tudok mindent megvenni, hiszen gyakorlatilag minden játék tartalmaz olyan elemeket, hogy aki akar, tudjon az ésszerűnél is több pénzt költeni - de nekem mindig pont az jelentette a kihívást, hogy limitált büdzsével is le tudom győzni azt, aki nálam többet költött. És tudom, hogy sokan pont azért szeretik a VU-t, mert ez itt fokozottan igaz. De tény, hogy nálunk, más játékokkal ellentétben, kiemelt cél, hogy a "mindent megveszek" játékos is kijöjjön egy (majdnem) ésszerű keretből.
Azt írtam, hogy hónap végén meglátjuk, mi a véleményetek, akkor csinálunk egy kérdőívet, és majd ez alapján változtatunk. De úgy látom, sokan a problémát sürgősebbnek érzik, ezért megpróbáltam kitalálni egy olyan megoldást, ami aránylag gyorsan implementálható, és egyszerre mindhárom felvetett problémát orvosolja:
1.) a napi ajánlat túl sok őskőbe kerül
2.) nincs elég kiégett őskő arra, hogy mindent meg lehessen kiégett őskőből venni
3.) a játékosoknál sok felesleges, nem használt erőforrás halmozódik.
A megoldási javaslatom a következő:
Bevezetünk egy új erőforrást, legyen a neve mondjuk az egyszerűség kedvéért platina.
Lesz a lélekkufárnál egy új fül, Platina gyűjtés. Erre kattintva, át tudsz váltani támadás és védelem italt, sisakszilánkot, lélekgyémántot, kiégett őskövet platinára (az arányokat még ki ki kell találni). Talán szükséges lehet valamiféle limit az átváltásra.
A napi ajánlatoknál bizonyos tételeket a kiégett őskő helyett platináért lehet vásárolni. És emellett megnöveljük azoknak a tételeknek a számát, amelyek platináért is megvehetők (pl. a relikviakupont is).
Szeretnék még reagálni itt egy-két olyan felvetésre, amire azt hiszem, egyébként egy játék üzemeltetője sosem szokott reagálni. Én is csak azért teszem, mert itt a nagy többség már évek óta játszik, sőt játszott korábbi játékainkkal, ezért ezt nem nevezném szokványos üzemeltető-játékos viszonynak, ennyit mindenképpen megérdemeltek.
"Azért raktuk be a napi ajánlatokat, mert így akarjuk pótolni a kieső bevételt." Szerencsére erről nincsen szó, hálásak vagyunk a hűségetekért, aminek köszönhetően az elmút években a Végzetúr bevétele stabil volt. Nyilván vannak, akik abbahagyták, de mindig voltak helyettük újak. A napi ajánlatok egyetlen célja az volt, hogy megfeleljen a Ti igényeiteknek. A bevételt nem abból próbáljuk kitermelni, hogy megpróbálunk benneteket mindenféle rafinált őskő költésre rávenni, hanem azzal, hogy megpróbáljuk a játékot olyanná tenni, amilyennek Ti szeretnétek, és emiatt hosszú ideig játszotok a játékkal, és elégedettek vagytok velünk. Nem minden sül el elsőre úgy, hogy mindenkinek tetsszen, akkor természetesen változtatunk, mint ahogy most is.
"Kötelező minden őskőért megvehető tárgyat megvenni, különben lemaradsz." Azért ezzel sem értek teljesen egyet, én nagyon sok fizetős játékkal játszottam már, és épp az jelentette a kihívást, hogy meghatároztam, mennyit költök rá egy hónapban, és megnéztem, mi fér bele ebbe a büdzsébe. Engem sosem zavart, ha nem tudok mindent megvenni, hiszen gyakorlatilag minden játék tartalmaz olyan elemeket, hogy aki akar, tudjon az ésszerűnél is több pénzt költeni - de nekem mindig pont az jelentette a kihívást, hogy limitált büdzsével is le tudom győzni azt, aki nálam többet költött. És tudom, hogy sokan pont azért szeretik a VU-t, mert ez itt fokozottan igaz. De tény, hogy nálunk, más játékokkal ellentétben, kiemelt cél, hogy a "mindent megveszek" játékos is kijöjjön egy (majdnem) ésszerű keretből.
Dátum: 2013.04.19. 17:07:07
Felraktam a változásokat a hírek topikba:
forum.vegzetur.hu/index.php/topic,21.331
forum.vegzetur.hu/index.php/topic,21.331
