Felhasználónév: Jelszó:

Hozzászólások - Aurri

Dátum: 2012.10.11. 14:11:32
Én azért kivárom a 10. napot, ez így erősen hangzik. Ne legyen igazam de szerintem MIklós félreérthetően fogalmazott és 10. napnál nulláz a hűségbónusz. Bár ha mindenki megkapja igazából mindegy.
*** mod.: marhaságot írtam előbb. /

Viszont én is kampányolnék amellett hogy a dukátvásárlás/manakonsti/italvásárlás után ne dobjon ki a rutin oldalról, mert az esetek 99%-ban ilyenkor teljesen feleslegesen tolok egy "visszanyilat" és máris (majdnem) ott vagyunk mint ezelőtt (a kattintások számát illetően), csak kicsit máshogy.

Egyúttal az italvásrlást szerintem is jó lenne kettébontani (mana / gyógypia /mind2), teljesen valószerütlennek tartom hogy van aki templomküldin kívül költ manaitalra (itt újfent megjegyzem, hogy 2 őskőért a cucc túl van árazva).
Dátum: 2012.10.09. 19:39:35
Miklós írta hogy a Drakonos LE nem számít a végén, mert levonja, erre tuti emlékszem én is, mert addig azt hittem/ük grátisz. Ha Baraty erre mást mond, és neki van igaza. akkor már értem hogy lett 10-20% a kezdeti +5%-ból a végelszámolásnál. Jó lenne ezt most már hivatalosan is lefixálni, TUTIRA.
Az hogy drakónozás közben nézi az ultraspeces eszenciát szinte kizártnak tartom, hiszen a rendszer a legvégén számolja el az esetleges bónuszokat (ezért volt értelme pl. előtte kiverni a rubin triászt annak akinek nem volt). Azt hogy a végelszámolásnál valahogy figyelembe veszi-e az volt a kérdéses nálam (pl event lejártakor aktív ).

Fals képleteket tényként tálalni nagy meggyőződéssel (pláne úgy hogy sok buktába beleszaladtak már így páran) nem túl szerencsés dolog az álmoskönyvek szerint.
Dátum: 2012.10.09. 16:32:20
Ha számítja az eszenciát, meg lehet turbózni spekit, stb, akkor a spectul eszenciát is el lehetne lőni. Jó lenne eloszlatni a ködöt egy hiv. válasszal.
Dátum: 2012.10.05. 00:34:08
Idézet: Coronita - 2012.10.04. 22:08:04
Szia!

Úgy szólt a terv, hogy napi néhány darabot lehet találni. Tuti nem kaptál volna sok ilyen támadást és a 15%-os maximum miatt nem is sebződtél volna sokat. Normál portyában sokkal több sebzést kapsz, számold csak ki. Igazából ez egy fegyver lett volna a magasabb szintű karaktereknek, hogy a brutál VF-es környéken mindenkit szétaprítós (sokkal többet sebzős, mint 15%), 100. szint alatt maradok még min 12 évig, mindenkit kigömbözök és 200.000 LE-ket lerabolós karaktereket naponta 1szer-2szer minimálisan megsebezzék. De úgy látszik vagy mindenki ilyen karakterrel játszik már, vagy nem értettétek meg, h miről szólna ez az egész……kár…


Magamra ismertem, és én nem bántam volna a sebződést, sőt érdekes lett volna ezeket a csatákat olvasgatni. Én csak felfelé ütöttem volna (no talán egy-két pókot megnéznék lentebb is), és szerintem akibe szorult egy kis játéketikett szintén így fog tenni, nem tartom túl elegánsnak a 30-40 szinttel lefelé zúzást. Igaz itt nem az ÉP a kardinális, hanem hogy gyakorlatilag semmiféle tétje (LE) nincs a dolognak.

Így semennyi látszatja nem lesz az egésznek, amolyan szimuláció2. A fejlesztés jelen formában egyedül a TOP célponthiány igényét szolgálja ki valamelyest, semmi másra nem jó. Kár érte, igéretesnek indult...
Dátum: 2012.10.03. 22:47:22
V1:

Tegnap, 09:02 A bajnoki viadal 35. kategóriájának győztese: Ariel
Tegnap, 09:02 A bajnoki viadal 34. kategóriájának győztese: Xinx
Tegnap, 09:02 A bajnoki viadal 33. kategóriájának győztese: Marcsa
Tegnap, 09:02 A bajnoki viadal 32. kategóriájának győztese: Rockatansky
Tegnap, 09:02 A bajnoki viadal 31. kategóriájának győztese: Arkhroth Croa'khyn
Tegnap, 09:02 A bajnoki viadal 30. kategóriájának győztese: Bedzsik
Tegnap, 09:02 A bajnoki viadal 29. kategóriájának győztese: Kgyusz
Tegnap, 09:02 A bajnoki viadal 28. kategóriájának győztese: DarkShadow
Tegnap, 09:02 A bajnoki viadal 27. kategóriájának győztese: Nalfar
Tegnap, 09:02 A bajnoki viadal 26. kategóriájának győztese: Offsboy
Tegnap, 09:02 A bajnoki viadal 25. kategóriájának győztese: Tapsi Hapsi
Tegnap, 09:02 A bajnoki viadal 24. kategóriájának győztese: Aurri
Tegnap, 09:02 A bajnoki viadal 23. kategóriájának győztese: Csaby
Tegnap, 09:02 A bajnoki viadal 22. kategóriájának győztese: Kegyetlen senki
Tegnap, 09:02 A bajnoki viadal 21. kategóriájának győztese: Larz Con De Mort
Tegnap, 09:02 A bajnoki viadal 20. kategóriájának győztese: Mahaf
Tegnap, 09:02 A bajnoki viadal 19. kategóriájának győztese: HadVezér
Tegnap, 09:02 A bajnoki viadal 18. kategóriájának győztese: ArraSails
Tegnap, 09:02 A bajnoki viadal 17. kategóriájának győztese: Yar Afzal
Tegnap, 09:02 A bajnoki viadal 16. kategóriájának győztese: Katalizátor
Tegnap, 09:02 A bajnoki viadal 15. kategóriájának győztese: NoFear
Tegnap, 09:02 A bajnoki viadal 14. kategóriájának győztese: HOLTPONT
Tegnap, 09:02 A bajnoki viadal 13. kategóriájának győztese: World Traveller
Tegnap, 09:02 A bajnoki viadal 12. kategóriájának győztese: Louis De Funes
Tegnap, 09:02 A bajnoki viadal 11. kategóriájának győztese: Szállító72
Tegnap, 09:02 A bajnoki viadal 10. kategóriájának győztese: Amoira
Tegnap, 09:02 A bajnoki viadal 9. kategóriájának győztese: Böszmeség
Tegnap, 09:02 A bajnoki viadal 8. kategóriájának győztese: Oberstgruppenführer
Tegnap, 09:02 A bajnoki viadal 7. kategóriájának győztese: Ywgarrd
Tegnap, 09:02 A bajnoki viadal 6. kategóriájának győztese: Scooby Doo
Tegnap, 09:02 A bajnoki viadal 5. kategóriájának győztese: Diablo666
Tegnap, 09:02 A bajnoki viadal 4. kategóriájának győztese: Opálhajós
Tegnap, 09:02 A bajnoki viadal 3. kategóriájának győztese: Reiren
Tegnap, 09:02 A bajnoki viadal 2. kategóriájának győztese: Mucurka
Tegnap, 09:02 A bajnoki viadal 1. kategóriájának győztese: Vittorio
Dátum: 2012.10.03. 22:44:15
Elismerem ez így van.

Úgy látszik más nem akar lobbizni a Landi event alatti ismétlő küldikért. Kár...
Dátum: 2012.10.03. 21:42:17
Idézet: Offsboy - 2012.10.03. 20:53:15
Idézet: Aurri - 2012.10.03. 20:49:03
de legalábbis egy rosszul sikerült Winnie-remake


Arra azért kíváncsi lennék hogy képzeled el a JÓL SIKERÜLT Winnie-remaket.


Én inkább kihagynám, beérem Craslorggal
Dátum: 2012.10.03. 21:40:53
Cras: Most meg ezt úgy mondod, mintha a xenó nem lenne tápos, csak a Landi. (a xenós 0 LE/TP-s küldipörgetés azért elég erős opció azoknak akik pl. célponthiánnyal küzdenek és itt ha vadászol sincs befektetés hanem azonnali a megtérülés + 2y annyit fejlődnek az event alatt az állataid ugyanannyi CSP-ből).

Ezzel a LAndis eventtel van egy félreértés azért. Mindenki csak azt emlegeti és számolgatja hogy húhú de baromira megéri mert a betöltött LE visszajön busásan statikban (ami valljuk be nem a legoptimálisabban lesz leosztva de ezt hagyjuk ki most). Csakhogy ehhez az eventhez kvázi vadászni kell (legalábbis a LE-t a végén ebből a képletből osztja le). A vadászat meg attól hogy a végén kap rá mondjuk egy +10%-ot ugyanolyan harmatos mint eddig volt. Azaz ha nem a vadászat alapú eventen folyatnám el ezt a LE-t hanem egyéb forrásokból a karim sokkal erősebb lenne. Ezért gondolom azt, hogy ha itt is lenne pl. 2 xenóhoz hasonló állandó küldetés azért mégsem lenne ördögtől való dolog, sőt szerintem erősen indokolt lenne a többi eventtel összevetve.
Dátum: 2012.10.03. 20:49:03
Cras: Akkor xenónál miért van ölj meg 50 Xenót vadászattal küldi? Plusz egészségnövelős küldi pluszban a PP-sek mellé (Itt is fogy az ÉP dögivel)?

AMúgy -no offense- néha az az érzésem hogy te a hivatalos Beho team titkos ügynöke vagy, de legalábbis egy rosszul sikerült Winnie-remake
Dátum: 2012.10.03. 15:45:51
Mindig meglepődök ezen az eventen amikor leesik hogy a drakónozás alatt nem lehet semmilyen küldetést csinálni. Holott ugyanazon az elven kell gyakni az ellent a klónok ellen mint pl. a xenónál vagy a kufáros kristályok ellen. Jó lenne ezen változtatni.
Dátum: 2012.10.01. 20:40:22
Felhasználható sisakszilánk: 1508
Jelenleg 3907 kristálypontod van.

90. szintű VF-es kari. Nem hiszem, hogy egyedi eset. Jó tudom, a KP karakter erősség-függő, de a sisakszilánk nem, így is sokszor 8-14 szilánkot benthagytam a napi adagban, így akár a duplája is lehetne a mennyiség. Úgy hogy a 2 használható sisak ami kapható már megvan, a következőket 2 szint múlva érem el (és ha ott is veszek még 2 sisakot fókuszokkal akkor is marad bőven tartalék). A KP is nagyon el tud szállni, pedig én nem kihívásozok, zéró az összes kalandszakim (és emellett egy csomó szakim van amit egyáltalán nem fejlesztek csak a templom miatt), de küldi és templom is ad elég sokat és az új épület is csökkentette az igényeket. Nyilván aki olyan tempóban halad, hogy hetente lép szintet (vagy többet is) annak ezek a jelenségek nem lépnek fel, de attól tartok ők vannak kevesebben.

Szerintem jó lenne ha erre a két erőforrásra lenne valami állandóan vásárolható kis ideiglenes táp (pl. valamilyen ital vagy eszencia szerű cucc), hogy legyen motiváció őket gyűjteni őket.
/Sőt megfordult a fejemben egy egészen új dolog is, de az biztosan nem férne bele most a rengeteg fejlesztés közé (különböző erőforrásokból összegyúrható új cuccok, pl. kesztyűk), majd talán később../
Dátum: 2012.10.01. 10:21:52
Ha nem tudtad/akartad teljesíteni a +1-2-3 helyet, akkor kritikád sem jogos. A térkép event valóban lutri volt mindaddig míg nem vette figyelembe az egyéni teljesítményed (az első event még így futott), viszont már nem így van. Ha Te egyénileg nem akarsz hozzájárulni a dologhoz, viszont a "lottót" sem szereted, akkor nehéz kitalálni mivel is lehetne igazán a kedvedben járni. Talán a lottóval, ahol előre tudod a nyerőszámokat.
Dátum: 2012.09.30. 15:40:42

Szubtéri kivonat (egyéb kategóriás tárgy):
Minden általad indított portyában automatikusan elhasználódik, ha van. Adott portyában ad +5 EH szakértelem, mely akkor is kifejti hatását, ha nem rendelkezel alapvetően a szakértelemmel!


Ennyit kellene beleintegrálni a szubplazmába, hogy ne legyen keserű szájíze senkinek az új fejlesztéssel kapcsolatban. Ez nem egy elrugaszkodott táp, de mégis egy apróság amiért már megéri ezzel szórakozni (annak a sokpárszáz játékosnak is akiknek történetesne nincs céponthiánya, vagy EH-ja). Ja és ez nem egy ördögtől vagy tőlem való javaslat, Miklóstól idéztem (AF képességes topic).
Dátum: 2012.09.26. 13:54:38
A fertőzött kéz nem rossz, de fertőzötteknek adjon valami extrát (pl. nekik akkor is érvényesül ha ők támadnak SK-s tagot). LE, TP miért ne járna? Így nincs benne semmi szívatás
Dátum: 2012.09.24. 13:08:08
Javaslat: valamilyen módon a sikeres felfelé ütést jutalmazni kellene /arányosan/ pl. AFP/LE, a lefelé ütést pedig büntetni /minél lejjebb üt vki annál keményebben/. Sztem ezen az úton kellene gondolkozni és akár még jó fejlesztés is kisülhet ebből.
Dátum: 2012.09.23. 23:00:19
Miklós, Baraty:
A napi rutin fejlesztéshez három apróság ami jó lenne ha bekerülne (ha már kényelmi fejlesztés):

- A fenti sávban a tudatturbót ugyanúgy legördülő menüssé tenni, mint a felszerelés szeteket (esetleg lerakni ugyanabba a sorba a szebb átláthatóság miatt). Sokat gyorsítana a napi pepecselésen.
- Egy számláló (a fenti fekete kijelző sávra) ami mutatja, hogy az éppen aktuális küldetés hogy áll (pl 45/60 , 9/12). Rákkatintva bejön a küldi menü. Szintén feles kattolások (netán anyázások) elkerülése.
- Egy számláló a pihenésekhez (ami mutatná, hogy mennyit lehet még ellőni aznap). A színéből lehetne látni pihenek-e vagy sem (pl szürke nem, fehér igen). Ha rákkattintok rákérdez, hogy akarok-e pihenni/megszakítom-e a pihenést (vagy ha nem megoldható bedob a pihenés oldalra). Szintén a fekete sávra.

Most hogy a huzalozott reflexekkel kaptunk egy plusz sort (már aki befizette), a hely elvileg nem gond, az extra kényelemért fizető játékosok megérdemelnének ennyit (bár szerintem nem csak ők).

Jó lenne ha megvalósulbna ez a pár apróság, fontoljátok meg, sok feles kattingatástól kímélnétek meg a játékosokat és a szervert.
Dátum: 2012.09.22. 16:22:40
Miklós: legalább vmi LGY-s cucc lvagy AF egyen a plazmára amivel lehet némi előnyt kovácsolni az erkölcsi(??) diadalon túl abból hogy lezúzok egy 20 szinttel erősebb tagot. Különben a marginális réteget érintő célponthiányon kívül semmit az égvilágon nem old meg ez az alapvetően jó ötlet.

Birka: Sok elméleti fejtegetéseiddel egyetértettem eddig is (mondjuk lehet önző vagyok, de én nem szeretem ennyire nyilvánvalóan a többiek arcába tolni a legjobb recepteket, kisérletezzék csak ki ők), a javaslataid és érveléseid másik felétől meg általában a falat vakartam, de hát nem vagyunk egyformák.
És képzeld megint igazat adok neked (még nem jött meg a gyógyszer). Abban a másodpercben hogy a VF CSAK vadászatra hatna tömegek váltanának át EH-ra. Persze nem akarok Miklósnak ötleteket adni, de ezt tényleg itt szúrta el...
Dátum: 2012.09.22. 10:40:29
A szubplazmáról: Igen szép és bonyolult elképzelés. A két alapproblémára (célponthiány illetve fostalicska vadászat LE/TP) ez egy jó kis boostnak hangzik, és nyilván megint a portya-vadász játékra sarkallna, de jelen formában inkább nesze semmi fogd meg jól.

Voltak azonban már sokkal kézenfekvőbb megoldások...

Célponthiány: KH kiterjesztése, összevont V1-V2 portya.
KH kiterjesztésről már sok szó esett. Ott ahol van célpont meggyőződésem szerint hiba az élő játékosokat robotra cserélni. De ez az én véleményem, és erről már rengeteg vita volt.
A világok közti portya már izgalmasabb kérdés. Én simán radikális lennék: kiírnák egy szavazást, és döntő többség esetén összevonnám a két világot. De a portyát legalábbis lehetővé tenném oda vissza (összevont bajnokikkal). Meg lehet nézni az aktív játékosok számát pl. most a térkép eventen, vagy a bajnokikon (ez szerintem a valóban aktív és odafigyelő játékosok 80-90%-át lefedi, V1-en durván 800 fő, töredéke mint a kezdetekkor volt). A két világon ráadásul elég nagy átfedés van, sokaknak 2 karija van. Ha ezeket kiszedjük (ez kényes kérdés mondjuk), akkor lenne kb annyi játékos amennyi sokak gondját megoldaná.
Szubplazma: Volt valami javaslat (talán napi rutinban láttam?), hogy rablás agyara szerű cucc érvényesülne a VF-eskenél is. Itt is ezt kellene, hogy VF-es is kapjon vmi minimális lét (+TP-t) szubplazmázásnál, mert ez így pár célponthiányt megold kb kéttucatnyi játékosnál, de a maradék párszáznak a jelentős részének (aki nem EH-s) netto semmi. És azért a vázolt indokok elég ingatag lábon állnak. Szerinte,m ez egy érdekes fejlesztés lehet(ne), de ne megint maréknyi játékos kiszolgálásról szóljon már (mint anno a KH), ha már a kedves játékvezetők beleölik az értékes fejlesztési időt. Vagyunk itt még párszázan akik heti-havi rendszerességgel utalgatunk szorgosan a Beholder számlájára.
Ezt leszámítva az ötlet nekem szimpi. Szerintem sebgyógyítással lehessen visszagyógyulni a szubplazmás csatákat (függetlenül feltételtől), állat fejlődjön, rabolni ne lehessen, de EH-hoz hasonló hatás legyen (vmi töpörtyű mértékben VF-eseknek is, kétlem hogy bárki ebből gazdagodna meg). Sajnos kamra valóban durva visszaélési lehetőség (de még visszaélni sem kell, csak jó időben lecsapni, nekem azonnal felcsillant a szemem.. ), ezt el kell felejteni.

Vadászat: az EH bevezetése óta téma, hogy nem éri meg vadászni. Birka frankón levezette hogy ez igazán hc játékosoknál még VF esetén is így van, pedig elvileg a VF nekik lett kitalálva. Már volt anno arról szó, hogy a vadádszatot erősíteni kell. Az EH kapott is kis boostot rá, de ez édeskevés. Anno a spektrálist kellett volna kb duplájára emelni, maibe Miklós majdnem bele is ment végül V5-ön lett belőle valami gyengyített verza. Sok jó lehetőséget látok (Helion88 elég jól összefoglalta). Én egyrészt érdekessé tenném a vadászatot pl. azáltal hogy apró erőforrásokat lehet találni közben (erre van egy elég összetett tervezetem szubtéri fókuszálás néven az új VF képességek tervek topicban, mondjuk elismerme ennél egyszerűbb megoldás kellene), másrészt LE/TP-t kell növelni.
Az ősgyémánt egy jó megoldás, de mint írták kevés. Én szeretem a bonyolult megoldásokat (amúgy aki nem szereti az szerintem nem a VU.t választaná...), ezért ehhez hasonlóan adnék ki különböző méretű vadászgyémántokat (apró, kis, normál, nagyobb, hatalmas, óriási), ami a megfelelő méretű lények LE-jét növelné. Lehetne nyerni pakkokban a szerencsegurigával, templommal (pl. gyakori nyeremény: 5 kisebb/normál gyémánt, ritka: 5 nagyobb/hatalmas gyémánt), illetve portyázás során is lehetne mégpedig úgy hogy a különböző gyémántoknak különböző találási esélye lenne a már leírt metódus szerint. Lenne Af arra is hogy a találási esélyt növelje és arra is hogy a ősvadászgyémánt (vagy mi) hatékonyságát növelje (a max. dupláig). Emellett kellene AF a speki hatékonyságának növelésére. Akár úgy hogy a speki maximumát növeli, akár úgy hogy annak effektivitását, itt is dupla (esetleg első körben 150%) hatékonyság lenne a plafon. EH-soknak meg tovább kell növelni a hatékony vadászatot. Mondjuk ez így együtt talán elég lenne... Önmagában ez a gyémánt (ami amúgy remek ötlet) viszont halottnak a csók.

Birka szép levezetés:. Azt azért hozzátenném, hogy kitörési pont a statisztikák átlagából a portyás küldik alatti jó célpontválasztás (mind EH-nál, mind VF-nél), elvégre bár enélkül is igen széles taktikázási lehetőség van, de ez mégiscsak egy pvp játék. Ez tovább billenti a mérleg nyelvét a VF felé, hiszen az EH praktikusan "rossz" célpontválasztás esetén sül ki.
Dátum: 2012.09.19. 12:01:55
Ilyen pálcás-kuponos akciót viszont mintha gyakrabban ígértek volna, az engem jobban vonzana, mint a +20% (bár az sem elhanyagolható).
Dátum: 2012.09.17. 15:28:38
Én több mint 2 hete küldtem el egy tervezet Miklóséknak a info@-ra - a vonatkozó AF-es topicban Miklós nyilvános felkérése után, amiben arra ösztönzött minket, hogy ha van ötletünk ne fogjuk vissza magunknat és küldjük el nekik mailben. Annyit nem kaptam rá válaszul, hogy bú.

Így azért nehéz lelkesnek lenni.