Hozzászólások - Birka
Dátum: 2012.03.23. 17:42:08
Akkor növeld a sebgyógyításod!
Dátum: 2012.03.23. 09:58:09
A "publikált", általam ismert scriptek/addonok közt körbenéztünk este programozó haverokkal:
Kifejezetten segíti a szerver terhelést:
-Ablockplusz/Flashblock addon: Amit ezzel letiltasz (kép/flash), azt le se tölti a géped, azaz a szervernek ki se kell szolgálnia! Gyenge processzorú gépeken kötelező, mert a füst/kezdőlap demó/mozgó reklámok miatt játszhatatlan a játék. Term ha valaki reklámokat tílt vele, akkor az adhat okot morgásra. (Bár sehol nem írja az ASZF, hogy köteles vagyok a reklámokat is megvenni az ősköveimért...)
Semleges tételek:
-Stylish addon: csak kliens oldalon "skinezi" a már letöltött html kódot. (Reklámok esetén ugyan az a szitu mint az adbloknál)
-Kémstat/portya elemző/kalandwiki/vadászat stat csak kliens oldali, nincs bennük szerver terhelés
-Gyorsgombok: Okozhatnak szerver terhelést, ha valaki pl direkt támadás linket rak bele. De a böngésző kedvencek menüjével megegyező a működése. Itt igen is szerver oldalon kell csökkenteni bizonyos oldalak terhelés potenciálját. (Prisma legnagyobb felháborodására nem a scriptek a hibásak egyes helyeken!)
Súrolja a határt:
-Omniban van automata mosogatás és auto ősköves ital vásárlás ami erősen határset. Szerver terhelés szempontjából tuti nem gázos, mivel napi 1x próbálkozik amikor első alkalommal belépsz. (Sőt oldal letöltést spórol konkrétan...)
Valamint gazdasági szempontból lehet probléma azzal, hogy kliens oldalon (amihez a szervernek semmi köze!) letiltja a reklámok megjelenítését azonos az elbírálása mint a stylishnak.
-Térkapu ahol direkt link hívások vannak, de semmi olyat nem tartalmaz ami eltérne a napi rutintól. Csak akkor klikkel, ha lehetőség van rá. Konkrétan a késleltetése miatt "egyenletesebb" terhelés a szervernek, mintha gyorsgombból/könyvjelzőből rátenyerelnél az 1 csp-ből gyorsítok gombra...
Játékmenet szempontjából illegális scriptek:
-Öltözetváltó mely nem a "beépített" öltözetet váltja, hanem egyesével a tárgyakat link hívással. Olyan mintha te klikkelnél, a beépített öltözetváltónál sajnos több terhelést ad a szervernek, de a "normál" játékmenethez képest nem okoz plusz terhelést. Probléma azzal van, hogy az is használhatja aki nem fizetett elő a Beholderes öltözetváltóra, így ezen esetekben illegális!
-Ispotály, csak akkor teszi a dolgát, ha van mit gyógyítani, csak azokat gyógyítja amik tényleg betegek. nem kell benézni mauálisna az oldalra fölös lapletöltésekkel, hogy na gyógyíthatok már? Szerver terhelés szempontjából jobb mint a manuális megoldás, de játékmenet és policy szempontjából természetesen nem legális!
-Idomítás, mely figyeli, hogy idomítható-e egy blöki, és CSAK akkor küld link hívást. A manuális idomításnál kevesebb szerver terhelés, ha nincs elég LÉ a karinál (configolható) akkor term nem is próbálkozik. Mivel automatizál, így természetesen ez is Illegális!
A valós problémát okozó dolog:
-IMakró addon. x mpnként ismétlődő "makróba rendezett" linkek. Nem néz semmit, csak küldi az ész nélküli linkeket a szerver felé
-Bizonyos sokat töltött oldalakon rengeteg fölös sql adat jelenik meg. Tipikusan saját karakterlap és ellenfél karakterlapja támadás gomb miatt. (összes tárgy összes adattal)
-Autóklikk, mouseklikk, autómouse stb. Képernyő képpontokat kezelő autó klikkerek, melyeket nem érdekel semmilyen limit, csak klikkelnek ész nélkül pörgetve a fölös oldal letöltéseket...
Kifejezetten segíti a szerver terhelést:
-Ablockplusz/Flashblock addon: Amit ezzel letiltasz (kép/flash), azt le se tölti a géped, azaz a szervernek ki se kell szolgálnia! Gyenge processzorú gépeken kötelező, mert a füst/kezdőlap demó/mozgó reklámok miatt játszhatatlan a játék. Term ha valaki reklámokat tílt vele, akkor az adhat okot morgásra. (Bár sehol nem írja az ASZF, hogy köteles vagyok a reklámokat is megvenni az ősköveimért...)
Semleges tételek:
-Stylish addon: csak kliens oldalon "skinezi" a már letöltött html kódot. (Reklámok esetén ugyan az a szitu mint az adbloknál)
-Kémstat/portya elemző/kalandwiki/vadászat stat csak kliens oldali, nincs bennük szerver terhelés
-Gyorsgombok: Okozhatnak szerver terhelést, ha valaki pl direkt támadás linket rak bele. De a böngésző kedvencek menüjével megegyező a működése. Itt igen is szerver oldalon kell csökkenteni bizonyos oldalak terhelés potenciálját. (Prisma legnagyobb felháborodására nem a scriptek a hibásak egyes helyeken!)
Súrolja a határt:
-Omniban van automata mosogatás és auto ősköves ital vásárlás ami erősen határset. Szerver terhelés szempontjából tuti nem gázos, mivel napi 1x próbálkozik amikor első alkalommal belépsz. (Sőt oldal letöltést spórol konkrétan...)
Valamint gazdasági szempontból lehet probléma azzal, hogy kliens oldalon (amihez a szervernek semmi köze!) letiltja a reklámok megjelenítését azonos az elbírálása mint a stylishnak.
-Térkapu ahol direkt link hívások vannak, de semmi olyat nem tartalmaz ami eltérne a napi rutintól. Csak akkor klikkel, ha lehetőség van rá. Konkrétan a késleltetése miatt "egyenletesebb" terhelés a szervernek, mintha gyorsgombból/könyvjelzőből rátenyerelnél az 1 csp-ből gyorsítok gombra...
Játékmenet szempontjából illegális scriptek:
-Öltözetváltó mely nem a "beépített" öltözetet váltja, hanem egyesével a tárgyakat link hívással. Olyan mintha te klikkelnél, a beépített öltözetváltónál sajnos több terhelést ad a szervernek, de a "normál" játékmenethez képest nem okoz plusz terhelést. Probléma azzal van, hogy az is használhatja aki nem fizetett elő a Beholderes öltözetváltóra, így ezen esetekben illegális!
-Ispotály, csak akkor teszi a dolgát, ha van mit gyógyítani, csak azokat gyógyítja amik tényleg betegek. nem kell benézni mauálisna az oldalra fölös lapletöltésekkel, hogy na gyógyíthatok már? Szerver terhelés szempontjából jobb mint a manuális megoldás, de játékmenet és policy szempontjából természetesen nem legális!
-Idomítás, mely figyeli, hogy idomítható-e egy blöki, és CSAK akkor küld link hívást. A manuális idomításnál kevesebb szerver terhelés, ha nincs elég LÉ a karinál (configolható) akkor term nem is próbálkozik. Mivel automatizál, így természetesen ez is Illegális!
A valós problémát okozó dolog:
-IMakró addon. x mpnként ismétlődő "makróba rendezett" linkek. Nem néz semmit, csak küldi az ész nélküli linkeket a szerver felé
-Bizonyos sokat töltött oldalakon rengeteg fölös sql adat jelenik meg. Tipikusan saját karakterlap és ellenfél karakterlapja támadás gomb miatt. (összes tárgy összes adattal)
-Autóklikk, mouseklikk, autómouse stb. Képernyő képpontokat kezelő autó klikkerek, melyeket nem érdekel semmilyen limit, csak klikkelnek ész nélkül pörgetve a fölös oldal letöltéseket...
Dátum: 2012.03.22. 18:22:07
portya nerf lenne, így természetesen teljesen világos, hogy te miért támogatod.
Mesélj még kérlek, mert ezzel eléggé röhejessé tetted magad... Csak portya karikkal játszok
Prisma, ha kiszed ha nem a karakterlap letöltése komoly terhelés forrás, mivel eszetlen sok adat van rajta amit sql-ből kell szedni. Csak egy legális forrásra nehezebb ráhúzni a hideg lepedőt, mint az amúgy is illegális scriptekre. Na nincs támadás gomb mellé karlap letöltés, akkor igen is egy veszélyforrással kevesebb. Tessék portyalistából támadni!
Persze ennek vannak árnyalt oldalai is:
-Ha "lyukra" futsz, akkor megjelenik az oldal, de csak egy sajna nem támadhatod a karaktert, mert, próbákozz később. (nem tölt be sok szart)
-Egyszerűen leveszed a támadás gombot a karakterlapról (ott a portyalista...)
-Kitereled a karakterlapról az öltözeteket másik lapra, ha meg akarja valaki nézni, hogy mi van rajta, vagy öltözetet akar váltani, akkro menjen +1 oldalra. (PL mindenkinek a kezdő oldala amit a legtöbbször betöltünk a karlapja)
Dátum: 2012.03.22. 18:09:01
Yas mi tiltja, hogy 100-as idomításod legyen, vagy 300-as sebgyógyod?
NEM a rendszer a hibás azért, mert az emberek nem fejlesztenek a saját kényelmük érdekében szakértelmeket!
NEM a rendszer a hibás azért, mert az emberek nem fejlesztenek a saját kényelmük érdekében szakértelmeket!
Dátum: 2012.03.22. 18:07:28
Yynk az imakró, és a házilag buherált szar js-ek, valamint az ész nélküli karakter lap frissítések a legnagyobb problémaforrások.
Dátum: 2012.03.22. 18:05:43
A találomra ütés azt jelenti, hogy azt sem tudod, hogy egyáltalán 15% fölött van-e, vagy sem, szóval érthetetlen, hogy milyen bénításról beszélsz.
Kinyitod a portyalistát, és aki abban van az üthető. (Most ne menjünk bele, hogy mennyire szarul működik jelenleg.)
A force támadás igen is eszetlen megoldás.
pedig jössz ide nerfért kampányolni.
Megint mit szívtál?
Azért kampányolok, hogy nehogy le bannolják a fél szervert egy átgondolatlan szűrővel. Mert nem az tehet a szerver terhelésről, aki egy szerver optimalizált scripttel könnyíti az életét, hanem az aki force letölti ész nélkül valakinek a karakterlapját F5-el 7136452x egymás után ezzel lehívva az állatok/felszerelések/relikviák listát csilliószór az sql-ből. Jah, hogy te pont az az ember vagy aki sose támad portyalistából, hanem betette könyvjelzőbe az összes ellenfelét, és végigzongorázod őket 5 percenként? Sorrí, de pont ez a taktika az ami script nélkül is borzasztóan lelassíthatja a szervert, és megérdemel egy bant.
Dátum: 2012.03.22. 17:41:08
Ergo az a megoldás, hogy karlapról kerüljön le a támadás gomb?
Dátum: 2012.03.22. 17:34:15
Cras, pont a karakterlap az ami a legtöbb szerver terhelést okozza, ha folyamatosan frissíted! Gondold végig pl relikvia listát míg megkapod sql-ből....
Dátum: 2012.03.22. 17:33:06
1; Prisma érdekes módon nekem nincs ilyen gondom, lehet te vagy BÉNA? Az excelt erre találták ki. A gömböt meg arra, hogy lásd elköltötte-e a lét.
2; semmi gond nincs a találomra ütéssel. 7 körön át bénítod/kriteled, ha beakad némi extra lé, akkor örülsz
A lényeg az, hogy ésszel si lehet játszani, nem csak force frissítésekkel.
2; semmi gond nincs a találomra ütéssel. 7 körön át bénítod/kriteled, ha beakad némi extra lé, akkor örülsz
A lényeg az, hogy ésszel si lehet játszani, nem csak force frissítésekkel.
Dátum: 2012.03.22. 17:24:49
Prisma találkoztál te már a portyalistával? Vagy csak neked magas szintű mentort kéne betenni a programba?
A "csak" 20 támadás 100 ember esetén 20k lekérés tud lenni...
A "csak" 20 támadás 100 ember esetén 20k lekérés tud lenni...
Dátum: 2012.03.22. 17:22:02
Fogod és kiszámolod mikor lesz 15% felett, és akkor ütöd. (Esetleg kliens oldalon kiszámoltatod magadnak valamivel.)
Tudod nem csak szőnyegbombázás és katyusa létezik, hanem van lézer irányzék/sniper üzemmód is
Tudod nem csak szőnyegbombázás és katyusa létezik, hanem van lézer irányzék/sniper üzemmód is
Dátum: 2012.03.22. 17:19:53
F5-el hogy frissíted a támadás linket?
De erre egyszerűen az a megoldás, hogy támadás esetén nézi java scritböl ezentúl a szerver ellenőrzi, hogy lenyomta-e valaki az ok gombot a felugró ablakban. Amennyiben ez nem történt meg, akkor a 2. alkalom után ban.
A Beholder fenntartja a szabályok kapcsán a változtatás jogát, semmiből nem áll beleírni, hogy az automatikus frissítés szerver oldali terhelése okán ezentúl tilos.
De erre egyszerűen az a megoldás, hogy támadás esetén nézi java scritböl ezentúl a szerver ellenőrzi, hogy lenyomta-e valaki az ok gombot a felugró ablakban. Amennyiben ez nem történt meg, akkor a 2. alkalom után ban.
A Beholder fenntartja a szabályok kapcsán a változtatás jogát, semmiből nem áll beleírni, hogy az automatikus frissítés szerver oldali terhelése okán ezentúl tilos.
Dátum: 2012.03.22. 17:15:04
Ezentúl nem fog
Ha az x. próbálkozás után bekapsz egy 1 napos bant, akkor 3x is el fogsz gondolkodni azon, hogy a 15%-os embereket csak akkor üsd meg, ha már a gömbben is 15% felett vannak.
Ha az x. próbálkozás után bekapsz egy 1 napos bant, akkor 3x is el fogsz gondolkodni azon, hogy a 15%-os embereket csak akkor üsd meg, ha már a gömbben is 15% felett vannak.
Dátum: 2012.03.22. 17:05:54
Ez egy másik játékban úgy nézett ki, hogy nézte a rendszer az "online" időt. Akinek az aktivitása nonstop volt folyamatosan mint az "épeszű" mennyiség, azt igen is parkolópályára tették... (Pl aki 72 órán át tud tevékenykedni a karakterével 3-4 órás megszakítás nélkül, az igen is sárosnak tekinthető
Dátum: 2012.03.22. 17:03:50
Viszok nézd meg az userscriptes install mennyiségeket. Senkinek nem jó, ha az ellenfelei "farmjai" drasztikus mértékben zárolódnak...
Dátum: 2012.03.22. 16:49:34
Mert BÉÉÉNA
Dátum: 2012.03.22. 16:20:04
Tseb ezek mind kliens oldali dolgok, semmi köze a mostani szerver terheléshez
Dátum: 2012.03.22. 16:13:13
A post jó!
Teljesen egyet értek azzal, hogy a force link hívásokat irtani kell, mivel ezek fölöslegesen terhelik a szervert!
Tipikus eset erre az x időközönként ismétlődő link hívást megvalósító dolgok. (Imakro, autóklikk egerek, hommade link hívásos js scriptek pl.)
Arra azért felhívnám mindenki figyelmét, hogy amennyiben userscriptről letöltött script miatt kap valaki bant, az azonnal jelezze, mivel fél szervereket fog lezárni az automata, ha ezek valamelyikében van olyan metódus amit fölös szerver terhelésnek vesz a script védelem. Elvileg az összes itt található script direkt "szerverbarát", fölösleges link hívás mentes...
Teljesen egyet értek azzal, hogy a force link hívásokat irtani kell, mivel ezek fölöslegesen terhelik a szervert!
Tipikus eset erre az x időközönként ismétlődő link hívást megvalósító dolgok. (Imakro, autóklikk egerek, hommade link hívásos js scriptek pl.)
Arra azért felhívnám mindenki figyelmét, hogy amennyiben userscriptről letöltött script miatt kap valaki bant, az azonnal jelezze, mivel fél szervereket fog lezárni az automata, ha ezek valamelyikében van olyan metódus amit fölös szerver terhelésnek vesz a script védelem. Elvileg az összes itt található script direkt "szerverbarát", fölösleges link hívás mentes...
Dátum: 2012.03.22. 13:13:53
Fölösleges szerver terhelés.
Dátum: 2012.03.22. 10:51:22
Hat ott is megremegett valamelyik napa léc...
Óriási hibája a játéknak, hogy a magadfajták szabadon garázdálkodhatnak a pornép sorai között