Hozzászólások - Miklós
Dátum: 2014.09.15. 16:43:06
Az eltűnt tárgyak is visszaírásra kerültek.
Dátum: 2014.09.15. 16:23:31
Sajnos a szolgáltató bütyköl vmit a kerületben, ezért nincs internetünk, telefonról lépünk fel és próbáljuk megoldani a problémákat. A xenó jutalom dátumát javitjuk, akinek eltűnt tárgy azt is korrigálni fogjuk, de ez több időt vesz igénybe. Köszönjük a türelmet!
Dátum: 2014.09.12. 16:34:11
Javaslataitok alapján a 200. szint fölötti varázslatok sebzését csökkentettük bizonyos mértékben (201. szintűt fél %-kal, 260. szintűt kb. 30%-kal). Ezzel párhuzamosan, a magas szintű epikusok taumaturgiája kis mértékben nőni fog.
Dátum: 2014.09.09. 15:47:17
Idézet: Abcdefg - 2014.09.09. 13:06:50
A 4-es csoportok párosítása egy elég komplex algoritmus, sajnos nem lehet elkerülni, hogy bizonyos esetekben legyen egy azonos ellenfél (de ugyanaz a 4-es csoport nem fog ismétlődni). A játékbeli leírásban egyébként nincs már ilyen, hogy ugyanazzal nem kerülhetsz össze, a nyitó postja ennek a topiknak még az előzetes tervezés szakaszában íródott, amikor azt gondoltuk, ez megvalósítható.
A leírás szerint kétszer ugyan azzal a szövivel nem kerülhetünk össze. Ez már a harmadik fordulóban megdőlt, mert visszakaptuk az előző fordulóból az omegát. Érdekes.
A 4-es csoportok párosítása egy elég komplex algoritmus, sajnos nem lehet elkerülni, hogy bizonyos esetekben legyen egy azonos ellenfél (de ugyanaz a 4-es csoport nem fog ismétlődni). A játékbeli leírásban egyébként nincs már ilyen, hogy ugyanazzal nem kerülhetsz össze, a nyitó postja ennek a topiknak még az előzetes tervezés szakaszában íródott, amikor azt gondoltuk, ez megvalósítható.
Dátum: 2014.09.02. 14:17:38
Baraty jelenleg szabin van, de azért jegyzetelek
Több infót fogunk kirakni az oldalra, nagy sárga betűkkel kiírjuk majd azt is, hogy jelenleg szünet van, kedden délben folytatódik a bajnokság a következő körrel.
A másodlagos pontszámok jelenleg pontatlanok, a csaták száma jelenik meg, ami elvben csak harmadlagos pontszám lett volna arra a valószínűtlen esetre, ha a másodlagos pontszámok is egyeznek. Ezt a második forduló után korrigálni fogjuk.
Köszönjük a visszajelzéseket!
Több infót fogunk kirakni az oldalra, nagy sárga betűkkel kiírjuk majd azt is, hogy jelenleg szünet van, kedden délben folytatódik a bajnokság a következő körrel.
A másodlagos pontszámok jelenleg pontatlanok, a csaták száma jelenik meg, ami elvben csak harmadlagos pontszám lett volna arra a valószínűtlen esetre, ha a másodlagos pontszámok is egyeznek. Ezt a második forduló után korrigálni fogjuk.
Köszönjük a visszajelzéseket!
Dátum: 2014.08.31. 17:39:06
Hol láttátok, hogy lesznek feladatok még? A főoldalon a nagy hírben leírtuk, hogy az esemény 29-ig tart, de a beváltásra egészen 31-ig lehetőség van, nehogy valaki lemaradjon erről a lehetőségről. Az esemény során kb. 150 napkristályt lehetett szerezni, szóval volt bőven ráhagyás akkor is, ha valaki nem vette meg a csomagokat, vagy kimaradt neki pár nap (vagy, nem és!), és mivel sokan aggódtak, hogy még így sem lesz meg nekik, beraktunk a végén napi ajánlatba +10 napkristályt, és még bónuszban ma és tegnap is meg lehetett venni a csomagot.
A következő eseménynél próbálunk még több infót adni - ez az első ilyen volt - részletesen leírom majd a fórumon, mikor milyen feladatok lesznek, hogy mindenki előre ki tudja számolni.
A következő eseménynél próbálunk még több infót adni - ez az első ilyen volt - részletesen leírom majd a fórumon, mikor milyen feladatok lesznek, hogy mindenki előre ki tudja számolni.
Dátum: 2014.08.31. 17:34:43
Szia! Köszönjük szépen a visszajelzéseket, megpróbáljuk ez alapján tovább optimalizálni a játékot kezdők számára.
Dátum: 2014.08.27. 16:04:35
Igen, a köröknél csak egy minimum elvárás van. Ha minden 10 csatáért kapnál 5 tókent, akkor bizonyos esetekben érdemes lenne ide tolni az összes PP-t, azért ez nem cél. De változtatni lehet, ezt az első bajnokság még afféle béta-verzió.
A kapott LE/TP jelenleg a hordák harcás képletet használja, az viszont feltételezi az eseménypont elhasználását. Épp ezért visszarakjuk az eseménypontok számolását, amelyeket vadászattal (és csp-ből xenózással is) lehet szerezni. Az eseménypont nem feltétel a támadáshoz, viszont ha nincs eseménypontod, és EH-d van, akkor csak 2/3 LE-t fogsz kapni.
A kapott LE/TP jelenleg a hordák harcás képletet használja, az viszont feltételezi az eseménypont elhasználását. Épp ezért visszarakjuk az eseménypontok számolását, amelyeket vadászattal (és csp-ből xenózással is) lehet szerezni. Az eseménypont nem feltétel a támadáshoz, viszont ha nincs eseménypontod, és EH-d van, akkor csak 2/3 LE-t fogsz kapni.
Dátum: 2014.08.27. 13:33:46
A mai nappal a következők kerültek be a játékba:
AF képesség: A szkarabeuszok átka, a max. szintet 1-ről 2-re emeltük.
AF képesség: Magányos hős, a max. szintet 1-ről 3-ra emeltük.
A rezisztencia maximális hatásfokát 75-ről 85-re emeltük.
A VIP tagok, ha valamiért elvesztették a hűségbónuszt, lehetőséget kapnak, hogy 10 őskőért visszaállítsák maximumra.
A Feladatoknál a vegyél őskövet vagy építs kiéget őskővet az Energiakristályosítóba további alternatívát kapott, áldozz kiégett őskövet.
AF képesség: A szkarabeuszok átka, a max. szintet 1-ről 2-re emeltük.
AF képesség: Magányos hős, a max. szintet 1-ről 3-ra emeltük.
A rezisztencia maximális hatásfokát 75-ről 85-re emeltük.
A VIP tagok, ha valamiért elvesztették a hűségbónuszt, lehetőséget kapnak, hogy 10 őskőért visszaállítsák maximumra.
A Feladatoknál a vegyél őskövet vagy építs kiéget őskővet az Energiakristályosítóba további alternatívát kapott, áldozz kiégett őskövet.
Dátum: 2014.08.19. 14:19:11
Két, energiatéglával kapcsolatos fejlesztés került a játékba:
1.) Az energiatéglát most már azokon a világokon is átváltjuk építési energiára, ahol még nincs tudás fa (pl. V4), 5000 LE / tégla áron.
2.) Az energiatéglák eddig úgy működtek, hogy éjszaka összeszámoltuk, mennyi téglát termeltek a játékosok, és ezt szétosztottuk a fával bíró szövetségek közt az építés és a fa szintjének arányában. Ezt most kiegészítettük azzal, hogy ha a tégla mennyiség kevesebb egy minimumnál, akkor ezt a minimumot mindenképp kiosztjuk. A minimum a szerveren az első fa megépítését követő időszak átlaga és a tudás fát birtokló szövetségek száma alapján kerül számolásra. Röviden, arra számítsatok, hogy mostantól minden szövetség fája több téglát fog kapni (már a mai napon is).
1.) Az energiatéglát most már azokon a világokon is átváltjuk építési energiára, ahol még nincs tudás fa (pl. V4), 5000 LE / tégla áron.
2.) Az energiatéglák eddig úgy működtek, hogy éjszaka összeszámoltuk, mennyi téglát termeltek a játékosok, és ezt szétosztottuk a fával bíró szövetségek közt az építés és a fa szintjének arányában. Ezt most kiegészítettük azzal, hogy ha a tégla mennyiség kevesebb egy minimumnál, akkor ezt a minimumot mindenképp kiosztjuk. A minimum a szerveren az első fa megépítését követő időszak átlaga és a tudás fát birtokló szövetségek száma alapján kerül számolásra. Röviden, arra számítsatok, hogy mostantól minden szövetség fája több téglát fog kapni (már a mai napon is).
Dátum: 2014.08.18. 16:52:21
Idézet: Fecsu123 - 2014.08.14. 17:20:14
Ez már kb. az, mintha maradtak volna külön világon... Tét nélküli portyát eddig is tudtál csinálni korlátlan mennyiségben szubplazmával. Az meg hogy, az események maradhatnak, ha igaz, hogy a V2-n a top karaktereknek előnye van, az eseményeknél vagy egy top listában is megmarad.
Offsboy, az egy érdekes elképzelés, hogy mindenkinek adunk egy rakás TP-t, de ennek meg nem biztos, hogy ők örülnének, a nerf sosem vicces. Amire én utaltam, hogy lehet, hogy nem lesz probléma: a játék már megy 5 éve, ebből csak valahány hónapon át volt szintlépés lassítás, tehát nem biztos, hogy ennyi idő alatt akkora különbség keletkezett, ami problémát jelenthet.
Összevonás természetesen csak akkor lesz, ha ti játékosok mind meg tudtok egyezni ebben a dologban (ezért javasoltam a szavazást).
De éppen erre írtuk azt, hogy
- ne rabolhassanak egymástól lét!
- ne legyenek azonos bajnokin!
- ne rabolhassanak egymástól lét!
- ne legyenek azonos bajnokin!
Ez már kb. az, mintha maradtak volna külön világon... Tét nélküli portyát eddig is tudtál csinálni korlátlan mennyiségben szubplazmával. Az meg hogy, az események maradhatnak, ha igaz, hogy a V2-n a top karaktereknek előnye van, az eseményeknél vagy egy top listában is megmarad.
Offsboy, az egy érdekes elképzelés, hogy mindenkinek adunk egy rakás TP-t, de ennek meg nem biztos, hogy ők örülnének, a nerf sosem vicces. Amire én utaltam, hogy lehet, hogy nem lesz probléma: a játék már megy 5 éve, ebből csak valahány hónapon át volt szintlépés lassítás, tehát nem biztos, hogy ennyi idő alatt akkora különbség keletkezett, ami problémát jelenthet.
Összevonás természetesen csak akkor lesz, ha ti játékosok mind meg tudtok egyezni ebben a dologban (ezért javasoltam a szavazást).
Dátum: 2014.08.14. 11:50:44
A problémátokra a megoldás a világösszevonás. Gyakorlatilag ugyanaz, mintha mindenki átmenne V1-re egyenként, csak nem kell őskövet fizetni érte.
A világösszevonás ötletét nem azért vetettük el, mert így a V2-es top lassítással túl nagy előnyhöz jutna (persze ez is egy fontos érv volt), hanem azért, mert Ti, játékosok, azt mondtátok, nincs szükség világösszevonásra, mert van elég célpont, és így sokan elvesztenék vezető pozíciójukat a toplistákon.
Ha akarjátok, van lehetőség a következőre első körben:
1.) Kiírunk egy szavazást V2-re a játékon belül, hogy a játékosok akarják-e a világösszevonást.
2.) Megnézzük a V2 top 50-et, és összehasonlítjuk a velük azonos szintű V1-es játékosokkal, hogy lássuk, mennyi összesen gyűjtött LE-jük van, tényleg keletkezik-e bármiféle jóvátehetetlen imbalansz az összevonással. Én amikor utoljára néztem, szembetűnő különbség nem volt, alapvetően annyiféle dologtól függ a LE/TP, a sok tucatnyi faktorból a top50 lassítás csak egy, nem feltétlenül okoz gondot. De ha mégis, ezzel kapcsolatban várok javaslatokat (esetleg bónusz TP )
A világösszevonás ötletét nem azért vetettük el, mert így a V2-es top lassítással túl nagy előnyhöz jutna (persze ez is egy fontos érv volt), hanem azért, mert Ti, játékosok, azt mondtátok, nincs szükség világösszevonásra, mert van elég célpont, és így sokan elvesztenék vezető pozíciójukat a toplistákon.
Ha akarjátok, van lehetőség a következőre első körben:
1.) Kiírunk egy szavazást V2-re a játékon belül, hogy a játékosok akarják-e a világösszevonást.
2.) Megnézzük a V2 top 50-et, és összehasonlítjuk a velük azonos szintű V1-es játékosokkal, hogy lássuk, mennyi összesen gyűjtött LE-jük van, tényleg keletkezik-e bármiféle jóvátehetetlen imbalansz az összevonással. Én amikor utoljára néztem, szembetűnő különbség nem volt, alapvetően annyiféle dologtól függ a LE/TP, a sok tucatnyi faktorból a top50 lassítás csak egy, nem feltétlenül okoz gondot. De ha mégis, ezzel kapcsolatban várok javaslatokat (esetleg bónusz TP )
Dátum: 2014.08.13. 23:39:40
Idézet: Azazel - 2014.08.13. 22:18:12
Egyelőre sajnos nincs, ez a tárgy jelenleg csak azoknak hasznos, akik támogatják a játékot
Van rá valami halvány remény, hogy a számomra nem csak értelmetlen, de konkrétan felhasználhatatlan( a program nem is engedi használni) kútgerjesztőket esetleg báválthatom majd mondjuk néhány platinára? 15 ládából ötben ez volt....
Egyelőre sajnos nincs, ez a tárgy jelenleg csak azoknak hasznos, akik támogatják a játékot
Dátum: 2014.08.13. 21:59:52
Idézet: Zoole - 2014.08.13. 17:43:49
Nem kell tudni. Bár azért a józan ész mindig működik, ha egyszer csak a kihívásból elkezdenének ilyen ládák potyogni, én legalábbis gyanakodnék és elgondolkodnék mondjuk úgy 10 láda után, hogy is van ez.
A kihívások kb. 1/6-ából kapok 1 portya italt. Vagyis, ha van 300 PP-m meg még 100 ppnyi tartalék italom és szépen kipörgetem, visszakapok 300-at. Azt is, visszakapok 225-t, majd 168-at majd 126, 94, 70, 52, 39, 29, 21, 15, 11, 8, 6, 5 PP-t. vagyis 1169 portyapontot termeltem ki. A kapott 156 napkristályból megveszem a fétist és 2 relikviakupont, a 235 energiakoncentrátumot beváltom 2M LE-re, a lélekkút generátorokból elsütöm 10-szer a lélekkutat 3M LE-ért. A kézikönyvekkel spórolt 100 őskő most lényegtelen, de az az 1200 csp a vadászat italokból hasznos lesz majd a xenók alatt. Az 5M LE elég jó 400 portyából még egy EHsnak is, főleg így, hogy TP nem járt mellé, de az 1500 kihivás alatt párszor megfordult még az állatszintlépős és sajtolós küldi is
Szóval igen... én gyanakodnék azért, hogy ez nem fog így maradni.
Divx: aki párat kihívásozott, azokat nem vegzáltuk, csak azoktól vontuk le, aki ipari mennyiségű ládikót termelt.
De mondom, ezen kár aggódni, ez mindig így ment, amióta a világ világ, vannak programhibák, ha a játékosoknak hátrányos, kompenzálunk, ha valaki túlzott előnyhöz jut, a szerzett előnyt levesszük, ez így igazságos. A kihívások visszacsinálásához már a teljes adatbázist vissza kellett volna állítani a tegnapi állapotra, ez egyszerűbb lett volna, de sokkal több játékos élte volna ezt meg hátrányként.
Honnan a bánatból kéne tudnia bárkinek is, mi egy új eventnél a rendeltetésszerű működés?
Nem kell tudni. Bár azért a józan ész mindig működik, ha egyszer csak a kihívásból elkezdenének ilyen ládák potyogni, én legalábbis gyanakodnék és elgondolkodnék mondjuk úgy 10 láda után, hogy is van ez.
A kihívások kb. 1/6-ából kapok 1 portya italt. Vagyis, ha van 300 PP-m meg még 100 ppnyi tartalék italom és szépen kipörgetem, visszakapok 300-at. Azt is, visszakapok 225-t, majd 168-at majd 126, 94, 70, 52, 39, 29, 21, 15, 11, 8, 6, 5 PP-t. vagyis 1169 portyapontot termeltem ki. A kapott 156 napkristályból megveszem a fétist és 2 relikviakupont, a 235 energiakoncentrátumot beváltom 2M LE-re, a lélekkút generátorokból elsütöm 10-szer a lélekkutat 3M LE-ért. A kézikönyvekkel spórolt 100 őskő most lényegtelen, de az az 1200 csp a vadászat italokból hasznos lesz majd a xenók alatt. Az 5M LE elég jó 400 portyából még egy EHsnak is, főleg így, hogy TP nem járt mellé, de az 1500 kihivás alatt párszor megfordult még az állatszintlépős és sajtolós küldi is
Szóval igen... én gyanakodnék azért, hogy ez nem fog így maradni.
Divx: aki párat kihívásozott, azokat nem vegzáltuk, csak azoktól vontuk le, aki ipari mennyiségű ládikót termelt.
De mondom, ezen kár aggódni, ez mindig így ment, amióta a világ világ, vannak programhibák, ha a játékosoknak hátrányos, kompenzálunk, ha valaki túlzott előnyhöz jut, a szerzett előnyt levesszük, ez így igazságos. A kihívások visszacsinálásához már a teljes adatbázist vissza kellett volna állítani a tegnapi állapotra, ez egyszerűbb lett volna, de sokkal több játékos élte volna ezt meg hátrányként.
Dátum: 2014.08.13. 16:38:06
Idézet: Offsboy - 2014.08.13. 15:04:28
Ha valaki észlelte ezt a hibát... és írt nekünk... akkor utána miért vert el rá 100 pp-t? Egyébként az, hogy a kihívás pp-b kerül, nem bug... fejlődnek az állatok, teljesülnek a küldetések, lépsz előre a ranglistán, ezeket a dolgokat nem lehet meg nem történtté tenni. Az ehhez hasonló esetekben igyekszünk maximálisan segítőkészek lenni, de külön jutalmat osztani azért nem fogunk - a jutalmak közül az energiatéglát egyébként nem vettem el.
Teljesen mindegy, hogy az esemény éjfélkor, 10kor vagy 12kor indul, ha van hiba, az valameddig bent lesz a játékban, lesz, aki kihasználja, és utána visszacsináljuk. És mindig lesz, aki ezen felháborodik Pedig az igazi felháborodás akkor lenne, ha nem csinálnánk vissza. Nekem se volt öröm ma kb. 4 órát ezzel tölteni, egyszerűbb lett volna rálegyinteni, de ez nem lett volna tisztességes a többi játékossal szemben.
Azért aki csak emiatt tolta a kihívásokat, az rengeteg pp-t vert el így utólag a semmire. Aki idejében jelezte üsz-re az mindenképp megérdemelné a pp-i visszakapását.
Ha valaki észlelte ezt a hibát... és írt nekünk... akkor utána miért vert el rá 100 pp-t? Egyébként az, hogy a kihívás pp-b kerül, nem bug... fejlődnek az állatok, teljesülnek a küldetések, lépsz előre a ranglistán, ezeket a dolgokat nem lehet meg nem történtté tenni. Az ehhez hasonló esetekben igyekszünk maximálisan segítőkészek lenni, de külön jutalmat osztani azért nem fogunk - a jutalmak közül az energiatéglát egyébként nem vettem el.
Teljesen mindegy, hogy az esemény éjfélkor, 10kor vagy 12kor indul, ha van hiba, az valameddig bent lesz a játékban, lesz, aki kihasználja, és utána visszacsináljuk. És mindig lesz, aki ezen felháborodik Pedig az igazi felháborodás akkor lenne, ha nem csinálnánk vissza. Nekem se volt öröm ma kb. 4 órát ezzel tölteni, egyszerűbb lett volna rálegyinteni, de ez nem lett volna tisztességes a többi játékossal szemben.
Dátum: 2014.08.13. 14:58:30
A kihívás/ládikó problémának most értem a végére, úgyhogy most reagálok, és csinálom az ügyfélszolgálatos üzeneteket is utána.
Éjfél és reggel fél 9 között a kihívásoknál nem 5, hanem 100% eséllyel esett az aranyládikó. A logok alapján szerencsére mindent vissza lehetett nézni. Kiszámoltuk, ezeknek a játékosoknak mennyi ládikót kellett volna találni. Aki a ládikókat nem használta el, azoktól egyszerűen elvettük a különbözetet. Aki elhasználta, ott össze kellett számolni a logok alapján (sajnos ez elég időigényes volt), hogy mit szerzett a ládákból. Utána ezeket elvettem tőlük, és adtam annyi ládát, amennyit találni kellett volna. Aki a ládából kiszedett cuccokat is elhasználta (volt pár ilyen) ott akkor azt kellett visszacsinálni, pl. aki energiakoncentrátumot nyomott, attól elvettem a LE-t, cspt, ppt. Ahol pedig erre sem volt lehetőség, azok azt a 2-3 ládikót a végén nem kapták vissza, ill. vadászat ill. portya italt vontam le a hiányzó tárgy helyett. Nem volt semmiféle büntetés, egyszerűen csak minden előny, amit így szereztek a játékosok, el lett véve.
A feladatok úgy működnek, hogy a többség minden nap egyszer hajtható végére, valahány napon keresztül. Ezután egy másik feladat lesz helyette. A 100 napkristály kényelmesen összegyűjthető mindenkinek, aki végig aktív, emiatt nem kell aggódni.
Éjfél és reggel fél 9 között a kihívásoknál nem 5, hanem 100% eséllyel esett az aranyládikó. A logok alapján szerencsére mindent vissza lehetett nézni. Kiszámoltuk, ezeknek a játékosoknak mennyi ládikót kellett volna találni. Aki a ládikókat nem használta el, azoktól egyszerűen elvettük a különbözetet. Aki elhasználta, ott össze kellett számolni a logok alapján (sajnos ez elég időigényes volt), hogy mit szerzett a ládákból. Utána ezeket elvettem tőlük, és adtam annyi ládát, amennyit találni kellett volna. Aki a ládából kiszedett cuccokat is elhasználta (volt pár ilyen) ott akkor azt kellett visszacsinálni, pl. aki energiakoncentrátumot nyomott, attól elvettem a LE-t, cspt, ppt. Ahol pedig erre sem volt lehetőség, azok azt a 2-3 ládikót a végén nem kapták vissza, ill. vadászat ill. portya italt vontam le a hiányzó tárgy helyett. Nem volt semmiféle büntetés, egyszerűen csak minden előny, amit így szereztek a játékosok, el lett véve.
A feladatok úgy működnek, hogy a többség minden nap egyszer hajtható végére, valahány napon keresztül. Ezután egy másik feladat lesz helyette. A 100 napkristály kényelmesen összegyűjthető mindenkinek, aki végig aktív, emiatt nem kell aggódni.
Dátum: 2014.08.13. 09:56:46
igen, így van
Dátum: 2014.08.11. 12:42:43
Ha valamilyen, harmadik fél által fejlesztett scripteket, modokat használsz, az első lépés az, hogy kapcsold ki őket, szerintem úgy menni fog...
Dátum: 2014.07.30. 16:15:03
A fejlesztési listánkon már egy ideje szerepel egy olyan fejlesztés, hogy a nagy események között mini-események, apró feladatokkal és jutalmakkal. A fejlesztés jól halad, minden esély megvan rá, hogy A Bolygó Ura után be tudjuk élesíteni. Reméljük, hogy elnyeri a tetszéseteket. Nem kell semmi komplikáltra gondolni, minden nap lesz néhány egyszerű feladat, amelyek jutalma valamilyen tárgy lesz + napkristály, a napkristályok pedig beválthatók választott jutalmakra (köztük a következő fétis, a napfétis). A várható időtartam aug. 13-29.
Dátum: 2014.07.30. 16:07:54
Ezzel a problémával találkoztunk a feladatoknál és a Végzet templománál is. Vannak olyan feladatok, amelyek egyes játékosoknak lehetetlenek. Éppen ezért van dekrétum lehetőség mindenhol, hogy legyen néhány jokered. A dekrétum az alternatíva