Hozzászólások - Craslorg
Dátum: 2013.05.20. 22:23:20
Kiváló megoldás, ha együtt ültök be egy kocsiba. 500 km oda-vissza, 15-16.000 Ft. Ha 4-en vagytok, akkor már csak max 4.000 / fő. Ennek a kedvezménynek pont az a lényege, hogy helyben kell befizetni. Lehet, van a szövetségedben olyan, aki el tud menni, és nem ott lakik, akkor őt is megkérheted. Én rendszerint minimum 4-5 szövitársnak fizetek be a találkozókon, szóval ez azért nem olyan megoldhatatlan. Akció egyébként biztos lesz máskor is, de a találkozós akció nem véletlen szól a talira.
Dátum: 2013.05.20. 20:48:20
Csak akkor, ha a helyszínen történik a befizetés. Azaz megbízol valakit, aki megy és ő befizeti helyetted.
Dátum: 2013.05.20. 20:37:01
Számold ki. Az alap 5-szörös szorzóra 160-as szinten már jön rá egy 5-szörös szorzó, azaz 25-szörös lesz összesen. A 20k eléréséhez 800-as szaki elég, de V1-en van 50k fölötti ÉP-ről kivégzés is. Cserébe magas ÉP-vel támadva gyenge ellenfél, mert nem sokat sebez, viszont nyilván néha már én is voltam figyelmetlen
Dátum: 2013.05.20. 12:59:02
Lehet, még ha napi 10 óra fixen VÚ mentes napközben számomra
Dátum: 2013.05.20. 12:55:04
Idézet: Khuin - 2013.05.20. 12:34:14
Ezen problémák jó részére azért van megoldás, de kiegészítem azért, mert van, amin szerintem is lehetne javítani.
Csata: Épület már emeli a kapott LE mennyiségét, de nem lenne gond a gyengébb LE/TP-vel, ha az LGY-t el lehetne értelmesen költeni. 840k LGY-m van és ez egy szint után egyértelműen állandósul mindenkinél, hogy rengeteg fölösleg termelődik. Nem is nagyon van értelme egy idő után az LGY-re bónuszt adó tárgyaknak, mert inkább állatoknak +TP-t vagy +AF-et adót használunk már.
Italok: Itt megint előjött egy félreértés. Sok kalandban az ilyen italokat nem magadra használod, hanem mást itatsz meg vele. Azaz szöveghűen baromság is lenne, ha ebből te gyógyulnál. Ha a szerepjátékos részét kivesszük (lévén a legtöbben már alapban elrejtik a szöveget, mert senkit se érdekel), akkor a csatás részre visszautalnék. Ha az LGY-t el lehetne költeni értelmes dolgokra (NEM ősköves kiegészítésekkel, hanem önmagában), akkor már nem lenne ebből gond, gyakorlatilag LE-t konvertálsz LGY-vé és elhasználod.
legördülő kalandok: Erre szintén van megoldás, hogy a szövegek elrejtése mellett, ezt is automatikusan kibontod. A játékba még nem építették be Baratyék, de ezt akár te is megoldhatod otthon, böngésző segítségével. Valóban ésszerűbb lenne automatikusra rakni és a kvízek esetén is nem újratölteni az oldalt, hanem megjeleníteni a maradék részt.
Tárgyak: Egyetértek, értelmes LGY-s tárgyak kellenek.
Próbák: Ezt nem igazán értem. Vagy teljesítesz egy kalandot vagy eldobod, ha nem tetszenek a próbák. Azért ennyire ne könnyítsük meg a saját dolgunkat. Ha értelmes LGY-s tárgyak vannak, akkor bizony keljen megcsinálni a kalandot égig, akkor is, ha ÉP-t, VP-t, italt, LE-t buksz, mert meg fogja érni.
Nagyjából egyetértek, hogy az egész kalandozás alapja, hogy értelmes LGY-s tárgyak legyenek, akár ideiglenesen hatók is vagy ideiglenesen ható képességek. Akár összevonva a másik topicokban már tervezgetett mágiát hasznosító elképzelésekkel.
Emellet azért, ha küldiként használjuk, akkor az elköltött LE-k a küldijutalmakban visszajönnek, legrosszabb esetben is nullszaldós (+1 dukát), de ennél azért sokkal jobb az arány.
Idézet: Alendaar - 2013.05.20. 10:56:24
Én inkább úgy mondanám, hogy elavult. 40. és 50. szint környékén még sok LGY-ért kapható relikvia van, amit érdemes megvenni. Azt elhiszem, hogy fentebb már mindenkinek minden megvan. A kalandok reformját én a következőkben látom:
1. Csata: a kaland csaták LE/TP arányát (ami nálam fele a vadászaténak, és negyede a térkapuból jövőnek) nagyon meg kellene változtatni. Jó lenne egy kis erőforrás nélküli csata, meg minden, de így... Én javaslok egy normál méretű szörny elejtéséért kapott LE-nek és TP-nek a felét venni.
2. Gyógy- és varázsitalok: a játékosok legalább 99%-a NEM azért tartja a gyógy- és varázsitalokat, hogy azokat egy kaland elvegye. Két opciót javaslok: az egyik, hogy vegyék ki ezt az egész marhaságot, a másik, hogy legyen egy "nem használok el gyógy- és varázsitalt" lehetőség is. A harmadik, régebben javasolt lehetőég, hogy a hatásuk érvényesüljön.
3. Legördülő kalandok: mire is jó? Kb. arra, hogy lehessen az időt húzni. A kristálypont mindenkinél az egekben van, nem hiszem, hogy 3. szint fölött bárkivel is megtörtént volna, hogy emiatt vesztett el egy próbát. A csata alacsony szinten problémás, amint azt V4-en tapasztaltam, de a játékosok nagy részének ez sem jelent gondot. Az tehát, hogy egy kaland teljesül-e, csak attól függ, hogy gyógy- és varázsital van-e nálad. (Ritkán a Vp-től és ÉP-től.) Ezért kattintgatni végig az egészet?
4. Tárgyak: tök jó, 1. szinttől vannak kalandok, de mit lehet vele kezdeni? Első lépésként Landragór csizmáit olcsóbbbítanám, egy 5-, 10-, 15. szintű igényeinek megfelelően. Másodszor beraknék ötszintenként 15-40 között is csizmákat. Harmadszor pedig a régiek mellé/helyett legalább tízszintenként több LGY-t igénylő, de táposabb csizmákat tennék be. (Ha LGY-ért vásárolható lesz majd a platina, akkor ez a túltengés kicsit kompenzálódik.)
5. Próbák: be kéne jelölni, hogy ki melyik próbákat akarja teljesíteni, és melyiket nem. (Landragór alatt idegesítő, hogy 5 Le-rabló kalandto kapok. TUdom, hogy ott a wiki, de akkor is.)
Megcsináltam a 15 kalandos küldetést és nagyon tele van a tököm azzal, hogy tonnaszám eszik a próbák a VP-t! Nekem a legutóbbi sor ~100.000 VP-be fájt. Őszintén szólva elég brutális! Némelyik kretén kalandban meg nem elég a 9.000 VP elb@szása egy próbára, rögtön utána lenyúl egy italt is.
Az ÉP-vesztéshez hasonlóan ide is kellene vmi megoldás vagy az algoritmusban visszavenni a számokat. Ugyanis amíg kötelező elem a kalandozás a templomhoz, a feladatokhoz és a szövetségi küldetésekhez, addig a "jutalma" lóf@szt sem ér!!!
Pl. tegyetek be táposabb (nem +1-2 tulajdonságért sokkal drágább!) cuccokat, mert jelenleg a kalandozás egy SZÜKSÉGES ROSSZ eleme a játéknak!
Az ÉP-vesztéshez hasonlóan ide is kellene vmi megoldás vagy az algoritmusban visszavenni a számokat. Ugyanis amíg kötelező elem a kalandozás a templomhoz, a feladatokhoz és a szövetségi küldetésekhez, addig a "jutalma" lóf@szt sem ér!!!
Pl. tegyetek be táposabb (nem +1-2 tulajdonságért sokkal drágább!) cuccokat, mert jelenleg a kalandozás egy SZÜKSÉGES ROSSZ eleme a játéknak!
Én inkább úgy mondanám, hogy elavult. 40. és 50. szint környékén még sok LGY-ért kapható relikvia van, amit érdemes megvenni. Azt elhiszem, hogy fentebb már mindenkinek minden megvan. A kalandok reformját én a következőkben látom:
1. Csata: a kaland csaták LE/TP arányát (ami nálam fele a vadászaténak, és negyede a térkapuból jövőnek) nagyon meg kellene változtatni. Jó lenne egy kis erőforrás nélküli csata, meg minden, de így... Én javaslok egy normál méretű szörny elejtéséért kapott LE-nek és TP-nek a felét venni.
2. Gyógy- és varázsitalok: a játékosok legalább 99%-a NEM azért tartja a gyógy- és varázsitalokat, hogy azokat egy kaland elvegye. Két opciót javaslok: az egyik, hogy vegyék ki ezt az egész marhaságot, a másik, hogy legyen egy "nem használok el gyógy- és varázsitalt" lehetőség is. A harmadik, régebben javasolt lehetőég, hogy a hatásuk érvényesüljön.
3. Legördülő kalandok: mire is jó? Kb. arra, hogy lehessen az időt húzni. A kristálypont mindenkinél az egekben van, nem hiszem, hogy 3. szint fölött bárkivel is megtörtént volna, hogy emiatt vesztett el egy próbát. A csata alacsony szinten problémás, amint azt V4-en tapasztaltam, de a játékosok nagy részének ez sem jelent gondot. Az tehát, hogy egy kaland teljesül-e, csak attól függ, hogy gyógy- és varázsital van-e nálad. (Ritkán a Vp-től és ÉP-től.) Ezért kattintgatni végig az egészet?
4. Tárgyak: tök jó, 1. szinttől vannak kalandok, de mit lehet vele kezdeni? Első lépésként Landragór csizmáit olcsóbbbítanám, egy 5-, 10-, 15. szintű igényeinek megfelelően. Másodszor beraknék ötszintenként 15-40 között is csizmákat. Harmadszor pedig a régiek mellé/helyett legalább tízszintenként több LGY-t igénylő, de táposabb csizmákat tennék be. (Ha LGY-ért vásárolható lesz majd a platina, akkor ez a túltengés kicsit kompenzálódik.)
5. Próbák: be kéne jelölni, hogy ki melyik próbákat akarja teljesíteni, és melyiket nem. (Landragór alatt idegesítő, hogy 5 Le-rabló kalandto kapok. TUdom, hogy ott a wiki, de akkor is.)
Ezen problémák jó részére azért van megoldás, de kiegészítem azért, mert van, amin szerintem is lehetne javítani.
Csata: Épület már emeli a kapott LE mennyiségét, de nem lenne gond a gyengébb LE/TP-vel, ha az LGY-t el lehetne értelmesen költeni. 840k LGY-m van és ez egy szint után egyértelműen állandósul mindenkinél, hogy rengeteg fölösleg termelődik. Nem is nagyon van értelme egy idő után az LGY-re bónuszt adó tárgyaknak, mert inkább állatoknak +TP-t vagy +AF-et adót használunk már.
Italok: Itt megint előjött egy félreértés. Sok kalandban az ilyen italokat nem magadra használod, hanem mást itatsz meg vele. Azaz szöveghűen baromság is lenne, ha ebből te gyógyulnál. Ha a szerepjátékos részét kivesszük (lévén a legtöbben már alapban elrejtik a szöveget, mert senkit se érdekel), akkor a csatás részre visszautalnék. Ha az LGY-t el lehetne költeni értelmes dolgokra (NEM ősköves kiegészítésekkel, hanem önmagában), akkor már nem lenne ebből gond, gyakorlatilag LE-t konvertálsz LGY-vé és elhasználod.
legördülő kalandok: Erre szintén van megoldás, hogy a szövegek elrejtése mellett, ezt is automatikusan kibontod. A játékba még nem építették be Baratyék, de ezt akár te is megoldhatod otthon, böngésző segítségével. Valóban ésszerűbb lenne automatikusra rakni és a kvízek esetén is nem újratölteni az oldalt, hanem megjeleníteni a maradék részt.
Tárgyak: Egyetértek, értelmes LGY-s tárgyak kellenek.
Próbák: Ezt nem igazán értem. Vagy teljesítesz egy kalandot vagy eldobod, ha nem tetszenek a próbák. Azért ennyire ne könnyítsük meg a saját dolgunkat. Ha értelmes LGY-s tárgyak vannak, akkor bizony keljen megcsinálni a kalandot égig, akkor is, ha ÉP-t, VP-t, italt, LE-t buksz, mert meg fogja érni.
Nagyjából egyetértek, hogy az egész kalandozás alapja, hogy értelmes LGY-s tárgyak legyenek, akár ideiglenesen hatók is vagy ideiglenesen ható képességek. Akár összevonva a másik topicokban már tervezgetett mágiát hasznosító elképzelésekkel.
Emellet azért, ha küldiként használjuk, akkor az elköltött LE-k a küldijutalmakban visszajönnek, legrosszabb esetben is nullszaldós (+1 dukát), de ennél azért sokkal jobb az arány.
Dátum: 2013.05.20. 12:38:32
Akkor keresd jobban:
Emile Zola regényeivel kapcsolatos kérdés például:
Melyik Emile Zola regény?
Emellett "ki írta", "melyiket írta", melyiket nem írta" típusból rengeteg van már, ezért az ilyenek szinte mindig már szerepeltet kapnak.
Leonardo féle festmény alapja
Az aranyecset szóra 3 oldalnyi kérdést dobott fel az adatbázis. Még az átfedésekkel is minimum 5-6 kérdés foglalkozik arról, hogy kiről szól.
A "királynék városa" keresésre is 7 találat van.
Ne a konkrét kérdésre keress, hiszen 1-2 szóban, ragban eltérhet, hanem a kulcsszavakra.
Emile Zola regényeivel kapcsolatos kérdés például:
Melyik Emile Zola regény?
Emellett "ki írta", "melyiket írta", melyiket nem írta" típusból rengeteg van már, ezért az ilyenek szinte mindig már szerepeltet kapnak.
Leonardo féle festmény alapja
Az aranyecset szóra 3 oldalnyi kérdést dobott fel az adatbázis. Még az átfedésekkel is minimum 5-6 kérdés foglalkozik arról, hogy kiről szól.
A "királynék városa" keresésre is 7 találat van.
Ne a konkrét kérdésre keress, hiszen 1-2 szóban, ragban eltérhet, hanem a kulcsszavakra.
Dátum: 2013.05.20. 12:25:44
Ne nyafogj már! A VP és ÉP, ami ingyen termelődik. Én örülnék, ha csak ilyenekből lennének a kalandok. Ha elfogy, pihenek 1 órát és újra maxon van mindkettő.
Dátum: 2013.05.20. 10:51:55
Quellon: A játék kezdetétől fogva azt írtam bármikor, ha szóba került, hogy a kvíz ebben a formában nem jó és játékosok ne tehessenek fel kérdést. Bármikor regisztráltam V4-re, így töltöttem ki a nyitó űrlapot. Ez nem fog már soha megvalósulni. A kvíz adatbázisban - bár rengeteg szutyok kérdés ki lett gyomlálva - még mindig van sok nem oda való kérdés, ahol vagy a válaszok fele rossz (egyébként még nagy baj nem is lenne vele, ha az író a kérdés mellé normális válaszokat is megad) vagy egyéb okokból nem ebbe a kvízbe való.
Az, hogy az adminok (akik között vannak játékosok is) pártatlanok vagy sem, nem tisztem eldönteni, de szerintem egy admint baromira nem érdekli, hogy melyik világ melyik karaktere tette fel a kérdést. Elmondhatom, hogy jóban vagyok a behosokkal, és még adminokat is ismerek, mégis nemrég visszadobták kétszer is a kérdésem, utólag belátva, hogy tényleg rosszul fogalmaztam, a rossz válaszok sem voltak a kérdéshez igazítva jók. A kvíz a játék legelején azért került be, mert hogy alacsony szinten kevés dolgot lehet csinálni és ne unatkozzon a játékos a vadászat közben végig. Ez ugye már rég megdőlt (gyorsított vadászatok az elején, prémiummal dupla vadászatra válaszolás előre, 1. szinttől kalandok, szerencsekerék, VT, feladatok, stb). z egészet ki kéne venni és a kvízmedáloknak más megszerezhetőségi módot kitalálni, és ha nincs kvíz, más hatást adni vagy akár fixen maradhat ez a hatás is, minden vadászatra fix bónusz, stb...
Syabo: Elnézést, amennyiben a játékosok nagy része vagy akár rajtam kívül mindenki a regisztráció után első fdolga, hogy minden menüt, almenüt, tooltippet végignézzen, akkor visszavonom a kérdéseddel kapcsolatos véleményemet és egyetértek, ez nem rossz kérdés, simán belefér. Ezek alapján csak én vagyok az egyetlen, aki elolvassa maximum a legfontosabb részeket (játékleírás, FAQ) és a különböző menüket szépen folyamatosan néhány nap vagy 1-2 hét alatt, amikor már próbálgatom és haladok előre. Valljuk meg, ez nem is elvárható. Az említett két opción kívül a többi olvasgatásától csak elmenne a kedve bárkinek, mert nem 5 percbe telik végigrágni magunkat a teljes játék minden leírásán, megjegyzésén. Viszont könnyen meggyőzhető vagyok, jelezd az ÜSZ-en, hogy nem értesz egyet az értékeléssel, csak ne ilyen hangnemben.
Az, hogy az adminok (akik között vannak játékosok is) pártatlanok vagy sem, nem tisztem eldönteni, de szerintem egy admint baromira nem érdekli, hogy melyik világ melyik karaktere tette fel a kérdést. Elmondhatom, hogy jóban vagyok a behosokkal, és még adminokat is ismerek, mégis nemrég visszadobták kétszer is a kérdésem, utólag belátva, hogy tényleg rosszul fogalmaztam, a rossz válaszok sem voltak a kérdéshez igazítva jók. A kvíz a játék legelején azért került be, mert hogy alacsony szinten kevés dolgot lehet csinálni és ne unatkozzon a játékos a vadászat közben végig. Ez ugye már rég megdőlt (gyorsított vadászatok az elején, prémiummal dupla vadászatra válaszolás előre, 1. szinttől kalandok, szerencsekerék, VT, feladatok, stb). z egészet ki kéne venni és a kvízmedáloknak más megszerezhetőségi módot kitalálni, és ha nincs kvíz, más hatást adni vagy akár fixen maradhat ez a hatás is, minden vadászatra fix bónusz, stb...
Syabo: Elnézést, amennyiben a játékosok nagy része vagy akár rajtam kívül mindenki a regisztráció után első fdolga, hogy minden menüt, almenüt, tooltippet végignézzen, akkor visszavonom a kérdéseddel kapcsolatos véleményemet és egyetértek, ez nem rossz kérdés, simán belefér. Ezek alapján csak én vagyok az egyetlen, aki elolvassa maximum a legfontosabb részeket (játékleírás, FAQ) és a különböző menüket szépen folyamatosan néhány nap vagy 1-2 hét alatt, amikor már próbálgatom és haladok előre. Valljuk meg, ez nem is elvárható. Az említett két opción kívül a többi olvasgatásától csak elmenne a kedve bárkinek, mert nem 5 percbe telik végigrágni magunkat a teljes játék minden leírásán, megjegyzésén. Viszont könnyen meggyőzhető vagyok, jelezd az ÜSZ-en, hogy nem értesz egyet az értékeléssel, csak ne ilyen hangnemben.
Dátum: 2013.05.19. 23:59:08
Nem az a gond itt, hogy a szerencsekerék oldalon a tooltip kérdőjelét megtalálja, hanem hogy a szerencsekerék oldalt megtalálja. A napi rutinok oldalon csak akkor lehet rákattintani a közvetlen linkre, ha már szerzett TP-t portyából vagy vadászatból. A mentor alapban vadászni küld. Ha megkapná a kérdést, akkor csak lesz, hogy a nyitóoldali link nem használható, mert az, hogy a lélekkufárnál található egy almenüben, nincs leírva (én legalábbis nem találkoztam vele).
Azzal egyetértek, hogy néha nehéz határvonalat szabni, de valljuk meg az a kicsit több, mint 1 perc, ami első szinten a vadászat, kevés a keresgélésre. Alapvetően amondó vagyok, hogy a VÚ-s kérdéseket el kéne felejteni,
Azzal egyetértek, hogy néha nehéz határvonalat szabni, de valljuk meg az a kicsit több, mint 1 perc, ami első szinten a vadászat, kevés a keresgélésre. Alapvetően amondó vagyok, hogy a VÚ-s kérdéseket el kéne felejteni,
Dátum: 2013.05.19. 22:53:17
Ja, ez szerintem se jó kérdés. Sőt, az összes VÚ-s kérdést törölném, ami egy itt-ott fellelhető leírásra hivatkozik, pláne ha az a leírás nem a játékleírás és csak egy hosszas kereséssel elérhető tooltip, mint eben az esetben. Az értékelés már kevésbé jó, mert vaklóban nem spec, csak spontán nem kvízbe való.
Megjegyzem, ha valaki első vadászatra kapja meg a kérdést, akkor nem tudja, hogy hol van a szerencsekerék és mi az, mert amíg nem portyázott, vagy vadászott TP-t szerezve, addig még a nyitóképernyőn lévő felirat is szürke, link nélkül. A gyorsított vadásazt miatt meg ideje sincs rájönni.
Még mindig írnak jó kérdéseket, még ha nehezebb, vagy épp furább, pl a - számomra - ma talált gombás kérdés (nem tudom, mikor került be, ma vagy tegnap) is sokkal inkább kvízbe való, mint bármi ilyen VÚ-s (a kvíz elején még érdekes volt, de én kikötném már, hogy VÚ-s kérdés ne kerülhessen be).
Megjegyzem, ha valaki első vadászatra kapja meg a kérdést, akkor nem tudja, hogy hol van a szerencsekerék és mi az, mert amíg nem portyázott, vagy vadászott TP-t szerezve, addig még a nyitóképernyőn lévő felirat is szürke, link nélkül. A gyorsított vadásazt miatt meg ideje sincs rájönni.
Még mindig írnak jó kérdéseket, még ha nehezebb, vagy épp furább, pl a - számomra - ma talált gombás kérdés (nem tudom, mikor került be, ma vagy tegnap) is sokkal inkább kvízbe való, mint bármi ilyen VÚ-s (a kvíz elején még érdekes volt, de én kikötném már, hogy VÚ-s kérdés ne kerülhessen be).
Dátum: 2013.05.17. 07:37:16
Miklós: Mivel most erőteljesen a portyalistával foglalkoztok, így a következő egyszerű technikai javaslatot tenném.
Jelenleg, ha valakivel háborúban állunk, fixen 100%-osak, de sajnos ez - főleg EH-s környezetben - elvesztette jelentőségét. A portyák jó része háborúban is azért van, hogy lehessen küldizni, azaz végigmenjen a 6-7 harci kör. Így viszont nem tudjuk, ki az, aki valóban 100%-on áll és van elég ÉP-je ehhez.
Javaslom, hogy a portyalistában (ha javítva lesz) a háborús ellenfeleknél is a valós %-ot mutassa és máshogy jelezzük, hogy háborús ellenfél:
- más szín
- háborús ikon előtte
Jelenleg, ha valakivel háborúban állunk, fixen 100%-osak, de sajnos ez - főleg EH-s környezetben - elvesztette jelentőségét. A portyák jó része háborúban is azért van, hogy lehessen küldizni, azaz végigmenjen a 6-7 harci kör. Így viszont nem tudjuk, ki az, aki valóban 100%-on áll és van elég ÉP-je ehhez.
Javaslom, hogy a portyalistában (ha javítva lesz) a háborús ellenfeleknél is a valós %-ot mutassa és máshogy jelezzük, hogy háborús ellenfél:
- más szín
- háborús ikon előtte
Dátum: 2013.05.12. 16:22:36
Elérhető az 5. futam utáni tabella (8 helyet javított a legjobban előrelépő versenyző a rajtpozíciójához képest - Gutierez) és az első hozzászólásba kiírtam az 6. futam adatait, lehet tippelni.
Dátum: 2013.05.12. 11:11:09
Idézet: Gábor33 - 2013.05.12. 10:34:44
A drakónok ellen számít a fáradság. Azaz, ha előtte portyáztál és már lvonásod van, az a drakónok ellen is érvényesül. Emellett a drakónokat rólad mintázzák, így a tulajdonságai közel azonosak a tiedhez, de tárgyak és állatok nélkül természetesen. Alacsony szinten még a tárgyak nem adnak akkora bónuszt, hogy egyértelműen esélyessé tegyenek, így a random is megtréfálhat. Érdemes IQ-ra öltözve menni ellenük, hogy a varijük kicsi eséllyel jöjjön be, akkor már nagyjából nyert ügyed van.
Csak nekem tünnek túl erősnek a Süsü-k alacsony szinten ? 10-ből 5 csatát simán bukok , pedig szerintem nem olyan gyenge a karakterem !
A drakónok ellen számít a fáradság. Azaz, ha előtte portyáztál és már lvonásod van, az a drakónok ellen is érvényesül. Emellett a drakónokat rólad mintázzák, így a tulajdonságai közel azonosak a tiedhez, de tárgyak és állatok nélkül természetesen. Alacsony szinten még a tárgyak nem adnak akkora bónuszt, hogy egyértelműen esélyessé tegyenek, így a random is megtréfálhat. Érdemes IQ-ra öltözve menni ellenük, hogy a varijük kicsi eséllyel jöjjön be, akkor már nagyjából nyert ügyed van.
Dátum: 2013.05.11. 12:15:46
Egyrészt ezt a +1 gombot nem tudom, mire írtad. Valamit támogatsz vagy valami ellen érvelsz?
Nem ismerem a programkódot, ezek szerint te igen. De azt minimális programozási tudásommal is tudom, hogy egy logikai IF beszúrása egyik nyelven se olyan bonyolult. A játékot még hosszú távra tervezik, nagyon sok bonyolult kód van benne, ez egyike azoknak, amin javítani kell és most erről ötletelünk. Ha a kódba jelentősen bele kell piszkálni, hogy a játékosok nagyon nagy része újra normálisan játszhasson, akkor abba a kódba bele kell piszkálni. És ha ez két hetet vesz igénybe, akkor annyit.
Nem ismerem a programkódot, ezek szerint te igen. De azt minimális programozási tudásommal is tudom, hogy egy logikai IF beszúrása egyik nyelven se olyan bonyolult. A játékot még hosszú távra tervezik, nagyon sok bonyolult kód van benne, ez egyike azoknak, amin javítani kell és most erről ötletelünk. Ha a kódba jelentősen bele kell piszkálni, hogy a játékosok nagyon nagy része újra normálisan játszhasson, akkor abba a kódba bele kell piszkálni. És ha ez két hetet vesz igénybe, akkor annyit.
Dátum: 2013.05.11. 12:10:41
Időmérő
Nyertes: Alonso
Futam
1. helyezett: Alonso
2. helyezett: Raikkönen
3. helyezett: Massa
Legtöbb pontot elérő csapat: Ferrari
Leggyorsabb kör: Vettel
Extra kérdés
Mennyi lesz a legtöbb helyezés, amennyivel valaki előrébb kerül a versenyen a rajthelyéhez viszonyítva? 5
Nyertes: Alonso
Futam
1. helyezett: Alonso
2. helyezett: Raikkönen
3. helyezett: Massa
Legtöbb pontot elérő csapat: Ferrari
Leggyorsabb kör: Vettel
Extra kérdés
Mennyi lesz a legtöbb helyezés, amennyivel valaki előrébb kerül a versenyen a rajthelyéhez viszonyítva? 5
Dátum: 2013.05.11. 10:09:11
Idézet: Birka - 2013.05.10. 16:41:23
-Mindenki azonos hordában van (hűség zálog ilyenkor valamelyest segíthet)
Erre külön reagálok, a többit egyel korábban leírtam, abba belevetem, amiket olvastam.
Miért kellene egy önhibán kívüli helyzetet megint őskővel megoldani? Én kezdetek óta rubin vagyok, nem is tervezek váltani. Ha a játékban mindenki a hibásan megvehetővé tett hűség záloga miatt rubin lenne a környezetemben, akkor nem fogok ezért 200 kavicsot költeni, más után járok el, ha a játék lehetőséget ad rá. Nyilván ilyen nincs, de a fenti része a hozzászólásodnak egyáltalán nem megoldás.
Hozzáteszem, azt is be lehetett volna már vezetni, hogy saját hordabelivel is lehessen csatázni és a fertőzöttek kapnának helyette más bónuszt (őket nem lehet viszont kamrázni és kiszabadulni tőlük, így az eredeti lényege megmarad és mellé még valami (ellenük nem tud hordán belüli rabolni, csak EH-t kap, ha EH-s).
-Mindenki azonos hordában van (hűség zálog ilyenkor valamelyest segíthet)
Erre külön reagálok, a többit egyel korábban leírtam, abba belevetem, amiket olvastam.
Miért kellene egy önhibán kívüli helyzetet megint őskővel megoldani? Én kezdetek óta rubin vagyok, nem is tervezek váltani. Ha a játékban mindenki a hibásan megvehetővé tett hűség záloga miatt rubin lenne a környezetemben, akkor nem fogok ezért 200 kavicsot költeni, más után járok el, ha a játék lehetőséget ad rá. Nyilván ilyen nincs, de a fenti része a hozzászólásodnak egyáltalán nem megoldás.
Hozzáteszem, azt is be lehetett volna már vezetni, hogy saját hordabelivel is lehessen csatázni és a fertőzöttek kapnának helyette más bónuszt (őket nem lehet viszont kamrázni és kiszabadulni tőlük, így az eredeti lényege megmarad és mellé még valami (ellenük nem tud hordán belüli rabolni, csak EH-t kap, ha EH-s).
Dátum: 2013.05.11. 10:09:04
Idézet: Miklós - 2013.05.10. 16:16:38
Mivel anno én vetettem fel a szavazást, miután hónapok, évek óta sokan panaszkodtak rá és azóta is többször írtam Miklóséknak ÜSZ-en (plusz itt is volt már, hogy szokatlanul erősebben írtam le a véleményem), így én is kifejtem a - nem túl bő lére eresztett - véleményemet.
Miklós alapötlete itt most a random ellenfél. Ebben nagyon sok buktató van, amit sokan leírtak, de pl ha én kábítós küldit csinálok, akkor rászánom az időt, hogy kiválasszam a megfelelő ellenfeleket, hogy 100%-osan kábíthassak. Ha az adott ellenfél nem támadható a portyalistában való megjelenése ellenére, akkor a random ellenfél, amit bedob szívás is lehet erőteljesen, ha 45%-os kábítás elhárítás helyett jön egy 90%-os plusz kábítást csökkentő vari). Ezt a verziót ebben a formában én mindenképpen elvetném (A kritikus ütéssel nincs akkora gond, de még így is van a környékemen 1-2 tag, akin - ha el is tudom verni - nem tudok 100 %-ban kritikusozni.)
Utána viszont a másik ötlet, hogy az adott ellenfelet automatikusan klónozza a rendszer és mondjuk maxos ÉP-ről lehet ütni (vagy a kijelzett %-nak megfelelő ÉP-ről), ez egy kiváló megoldás lenne. Még akkor is, ha nem lehet az illetőt így kamrázni. Persze a támadás előtt megkérdezi max egy ablakban, hogy a klónját akarod-e támadni, mert van, aki kifejezetten a kamrázás miatt üt valakit és nem az azonnali LE az elsődleges.
Ez már egy használható ötlet, ugyanakkor a már nagyon régen felvetett és itt is megerősített "mindenkiről egy állandó KH klón" verzió még jobb lenne, ami a kufár csata eventben van.
Ugyanakkor a portyahiányban szenvedő szakaszokban (elsősorban a KH-s terület, top, de - mint Offs írta - már a KH mögötti részeken is lehetnek ilyenek) a KH-nak ne legyenek támadhatósági korlátjai, a háborúban ne élljen az 1 órás limit (mindenki 30-35 percenként üthetné őket) és kapjanak egy boostot sebgyógyításra vagy egészségre. Azt pedig, hogy a portyaképlet tartalmazza ezt a korlátot, ki kell venni a kristály hordánál, nem hiszem, hogy egy ilyen ellenőrzés sok programozást tenne. Portya elején azonnal: Ha KH-s, akkor csata, egyébként... végigfut az ellenőrzés. Ennek előnye, hogy ha KH-s, akkor a szervert se terheli az 5 perces, 3 órán belüli 5 támadásos vagy épp ÉP-s korlát, mert mindig van félmillió ÉP-jük.
Gyakorlatilag a prioritási sorrendem lentről felfelé érvényes. A legutolsó a leghasználhatóbb a klónokkal, akár külön is lehet bontva a portyalista (nem radiogombokkal):
- portya KH-ra
- portya normál karakterekre
Hát ez is lehet, mintegy "hibajavitó algoritmusként" hogy valaki feljön a portyalistában, akkor azt mindenképpen meg tudom támadni ezzel a módszerrel. Mondjuk ez nem segit azon, akinek egyáltalán nincs, vagy túl kevés célpontja van.
De igen, ha ezt a dolgot leprogramozzuk, akkor az mellesleg használható arra is, hogyha valaki feljött a portyalistában, azt mindenképpen tudd támadni.
A klónok mindig 100%-kosnak számitanának.
De igen, ha ezt a dolgot leprogramozzuk, akkor az mellesleg használható arra is, hogyha valaki feljött a portyalistában, azt mindenképpen tudd támadni.
A klónok mindig 100%-kosnak számitanának.
Mivel anno én vetettem fel a szavazást, miután hónapok, évek óta sokan panaszkodtak rá és azóta is többször írtam Miklóséknak ÜSZ-en (plusz itt is volt már, hogy szokatlanul erősebben írtam le a véleményem), így én is kifejtem a - nem túl bő lére eresztett - véleményemet.
Miklós alapötlete itt most a random ellenfél. Ebben nagyon sok buktató van, amit sokan leírtak, de pl ha én kábítós küldit csinálok, akkor rászánom az időt, hogy kiválasszam a megfelelő ellenfeleket, hogy 100%-osan kábíthassak. Ha az adott ellenfél nem támadható a portyalistában való megjelenése ellenére, akkor a random ellenfél, amit bedob szívás is lehet erőteljesen, ha 45%-os kábítás elhárítás helyett jön egy 90%-os plusz kábítást csökkentő vari). Ezt a verziót ebben a formában én mindenképpen elvetném (A kritikus ütéssel nincs akkora gond, de még így is van a környékemen 1-2 tag, akin - ha el is tudom verni - nem tudok 100 %-ban kritikusozni.)
Utána viszont a másik ötlet, hogy az adott ellenfelet automatikusan klónozza a rendszer és mondjuk maxos ÉP-ről lehet ütni (vagy a kijelzett %-nak megfelelő ÉP-ről), ez egy kiváló megoldás lenne. Még akkor is, ha nem lehet az illetőt így kamrázni. Persze a támadás előtt megkérdezi max egy ablakban, hogy a klónját akarod-e támadni, mert van, aki kifejezetten a kamrázás miatt üt valakit és nem az azonnali LE az elsődleges.
Ez már egy használható ötlet, ugyanakkor a már nagyon régen felvetett és itt is megerősített "mindenkiről egy állandó KH klón" verzió még jobb lenne, ami a kufár csata eventben van.
Ugyanakkor a portyahiányban szenvedő szakaszokban (elsősorban a KH-s terület, top, de - mint Offs írta - már a KH mögötti részeken is lehetnek ilyenek) a KH-nak ne legyenek támadhatósági korlátjai, a háborúban ne élljen az 1 órás limit (mindenki 30-35 percenként üthetné őket) és kapjanak egy boostot sebgyógyításra vagy egészségre. Azt pedig, hogy a portyaképlet tartalmazza ezt a korlátot, ki kell venni a kristály hordánál, nem hiszem, hogy egy ilyen ellenőrzés sok programozást tenne. Portya elején azonnal: Ha KH-s, akkor csata, egyébként... végigfut az ellenőrzés. Ennek előnye, hogy ha KH-s, akkor a szervert se terheli az 5 perces, 3 órán belüli 5 támadásos vagy épp ÉP-s korlát, mert mindig van félmillió ÉP-jük.
Gyakorlatilag a prioritási sorrendem lentről felfelé érvényes. A legutolsó a leghasználhatóbb a klónokkal, akár külön is lehet bontva a portyalista (nem radiogombokkal):
- portya KH-ra
- portya normál karakterekre
Dátum: 2013.05.10. 06:50:37
Nekem ugyanolyan arány jön ki, mint tavaly. Spekin van a turbód? Bár csodálkoznék, ha nem lenne maxos akár így, akár úgy.
Dátum: 2013.05.09. 20:29:10
Vagy FF alatt a Form Recovery igen hasznos tud lenni.
Dátum: 2013.05.09. 18:36:10
Azt azért írd oda, hogy "számodra értéktelenebb", mert te nem portyázol