300. szint
1. hozzászólás - 2017.02.05. 17:54:32
1. hozzászólás - 2017.02.05. 17:54:32
300-as (legendás) szint elérése.
Ez a téma már felmerült többször korábban. Részetekről a következő formában:
Legyen a játékban egy olyan pont, amit ha a játékosok elérnek, akkor a játék egy új szintre lép, új, kiváltságos játékelemek jelennek meg.
Részünkről pedig egy limitet szeretnénk a játékban elérhető szintnek is, úgy, hogy a további fejlődés ettől még lehetséges, viszont a játékosmezőny összetömörödésével megnő az interakció lehetősége, és könnyebben lehet a legjobbaknak kihivásokat tervezni.
A javaslatcsomag jelenleg így néz ki:
1. A játékban elérhető szint maximuma 300 lesz. Ha a játékban további szintet lépsz, az 300/1, 300/2 stb formában jelenik meg, ahol a plusz szinteket „bónuszrangnak” fogjuk hívni. (Valójában nem számok lesznek ott, hanem speciális rang, drágakő, medál ilyesmi, ami ahogy léped a szinteket, növekszik). De a programban bármi, ami szintre hivatkozik, az a játékos szintjét 300-nak fogja tekinteni.
2. Akinek a fejlesztés pillanatában a szintje magasabb, mint 300, azt értelemszerűen átváltjuk a fenti rendszerbe. Tehát aki 314. szintű, az ehelyett 300/14 lesz.
3. A bónuszrang természetesen előnyökkel fog járni. A legegyszerűbb ötlet az volt, hogy AF bónuszt adunk, minden egyes bónuszrang +5%-kot ad, egy bizonyos limitig, ami után ez lecsökken rangonként +1%-ra.
4. A fejlesztéssel egyidejűleg megszüntetjük a top szintlépés lassítást.
5. Opcionális: kompenzáció 2xx-299 szint intervallumban levő játékosoknak, pl. a szinguláris ismeretek jelentősen megnöveli a kapott LE-t.
6. Csak a 300. szinttől elérhető jellemzők. Új AF képességek, repetitiv cselekvéseket kiváltó automatizmusok, új horda v egyéb választott bónusz, szívesen látunk ötleteket.
7. A portyázásra vonatkozó szabályok szükségszerű változásai (ezeket még át kell beszélni). Pl. gyakoribb támadási lehetőség, rabolható LE limitálása vagy fixálása.
Várjuk a véleményeket!
Ez a téma már felmerült többször korábban. Részetekről a következő formában:
Legyen a játékban egy olyan pont, amit ha a játékosok elérnek, akkor a játék egy új szintre lép, új, kiváltságos játékelemek jelennek meg.
Részünkről pedig egy limitet szeretnénk a játékban elérhető szintnek is, úgy, hogy a további fejlődés ettől még lehetséges, viszont a játékosmezőny összetömörödésével megnő az interakció lehetősége, és könnyebben lehet a legjobbaknak kihivásokat tervezni.
A javaslatcsomag jelenleg így néz ki:
1. A játékban elérhető szint maximuma 300 lesz. Ha a játékban további szintet lépsz, az 300/1, 300/2 stb formában jelenik meg, ahol a plusz szinteket „bónuszrangnak” fogjuk hívni. (Valójában nem számok lesznek ott, hanem speciális rang, drágakő, medál ilyesmi, ami ahogy léped a szinteket, növekszik). De a programban bármi, ami szintre hivatkozik, az a játékos szintjét 300-nak fogja tekinteni.
2. Akinek a fejlesztés pillanatában a szintje magasabb, mint 300, azt értelemszerűen átváltjuk a fenti rendszerbe. Tehát aki 314. szintű, az ehelyett 300/14 lesz.
3. A bónuszrang természetesen előnyökkel fog járni. A legegyszerűbb ötlet az volt, hogy AF bónuszt adunk, minden egyes bónuszrang +5%-kot ad, egy bizonyos limitig, ami után ez lecsökken rangonként +1%-ra.
4. A fejlesztéssel egyidejűleg megszüntetjük a top szintlépés lassítást.
5. Opcionális: kompenzáció 2xx-299 szint intervallumban levő játékosoknak, pl. a szinguláris ismeretek jelentősen megnöveli a kapott LE-t.
6. Csak a 300. szinttől elérhető jellemzők. Új AF képességek, repetitiv cselekvéseket kiváltó automatizmusok, új horda v egyéb választott bónusz, szívesen látunk ötleteket.
7. A portyázásra vonatkozó szabályok szükségszerű változásai (ezeket még át kell beszélni). Pl. gyakoribb támadási lehetőség, rabolható LE limitálása vagy fixálása.
Várjuk a véleményeket!
Pontszám: 8.09