Felhasználónév: Jelszó:
Oldal: 12
Szerző
Topic neve: 300. szint
népszerűMiklós
Adminisztrátor
3530 hozzászólás
Profil megtekintése
300. szint
1. hozzászólás - 2017.02.05. 17:54:32
300-as (legendás) szint elérése.
Ez a téma már felmerült többször korábban. Részetekről a következő formában:
Legyen a játékban egy olyan pont, amit ha a játékosok elérnek, akkor a játék egy új szintre lép, új, kiváltságos játékelemek jelennek meg.
Részünkről pedig egy limitet szeretnénk a játékban elérhető szintnek is, úgy, hogy a további fejlődés ettől még lehetséges, viszont a játékosmezőny összetömörödésével megnő az interakció lehetősége, és könnyebben lehet a legjobbaknak kihivásokat tervezni.
A javaslatcsomag jelenleg így néz ki:

1. A játékban elérhető szint maximuma 300 lesz. Ha a játékban további szintet lépsz, az 300/1, 300/2 stb formában jelenik meg, ahol a plusz szinteket „bónuszrangnak” fogjuk hívni. (Valójában nem számok lesznek ott, hanem speciális rang, drágakő, medál ilyesmi, ami ahogy léped a szinteket, növekszik). De a programban bármi, ami szintre hivatkozik, az a játékos szintjét 300-nak fogja tekinteni.

2. Akinek a fejlesztés pillanatában a szintje magasabb, mint 300, azt értelemszerűen átváltjuk a fenti rendszerbe. Tehát aki 314. szintű, az ehelyett 300/14 lesz.

3. A bónuszrang természetesen előnyökkel fog járni. A legegyszerűbb ötlet az volt, hogy AF bónuszt adunk, minden egyes bónuszrang +5%-kot ad, egy bizonyos limitig, ami után ez lecsökken rangonként +1%-ra.

4. A fejlesztéssel egyidejűleg megszüntetjük a top szintlépés lassítást.

5. Opcionális: kompenzáció 2xx-299 szint intervallumban levő játékosoknak, pl. a szinguláris ismeretek jelentősen megnöveli a kapott LE-t.

6. Csak a 300. szinttől elérhető jellemzők. Új AF képességek, repetitiv cselekvéseket kiváltó automatizmusok, új horda v egyéb választott bónusz, szívesen látunk ötleteket.

7. A portyázásra vonatkozó szabályok szükségszerű változásai (ezeket még át kell beszélni). Pl. gyakoribb támadási lehetőség, rabolható LE limitálása vagy fixálása.

Várjuk a véleményeket!
Pontszám: 8.09
népszerűMortal55Férfi
Végzetúr mester
1509 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: 300. szint
2. hozzászólás - 2017.02.05. 18:26:27 (Válasz Miklós #1 hozzászólására.)
Portya valóban gond lesz. Ami biztos hogy hatékonyabbá kell tenni a le védését, ugyanakkor persze lelkesítés is kell a portyára. Oké hát javaslat sem árt, a le védésre gondolom nem kell. Ott a portya amit már most se igazán éri meg csinálni, de ha mondjuk lenne egy fix garantált kapott le, (tudom ott az energia hasznosítás de tudjuk hogy az lószerszám az szb-hez képest) ami az szb akár töbszörös le-je, mondjuk háromszoros, na akkor már megéri a plusz meló ha többet szerezhetek az erőforrásommal mint ha csak szb-zek. Nagyobb meló nagyobb fizu. Persze ez lenne a garantált le és erre jöhet ha esetleg sikerül is lopni vagy szívni valamit. Ja igen és akkor még a TÖ-t is lehet növelni mert van értelme, hiszen portyázol és nem klónok ellen viaskodsz.
V2: Mortal5 (kómában)
V6: Mortal (kísérleti jelleggel üzemel)
Van hogy fáj az igazság, így megértem ha lepontozol miatta.
Ne próbálj meg meggyőzni, csak azt hiszem el, amit én magam hazudok.
Pontszám: 7.69
népszerűMiklós
Adminisztrátor
3530 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: 300. szint
3. hozzászólás - 2017.02.06. 00:30:42 (Válasz Mortal55 #2 hozzászólására.)
Igen, ilyesmire gondoltam.

A repetitiv cselekvéseket kiváltó automatizmusok, lehet pl. X templomi feladat, amit költség nélkül ki tudsz ikszelni (afféle ingyen extra dekrétum), akár ugyanez feladatokra, ill. amiket Offsboy írt a másik topikban, minden, amit már uncsi minden nap végigkattintgatni, azt megnézni, lehet-e valamit kitalálni rá.
Pontszám: 8.48
népszerűMortal55Férfi
Végzetúr mester
1509 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: 300. szint
4. hozzászólás - 2017.02.06. 07:31:14 (Válasz Miklós #3 hozzászólására.)
Ami még gond lehet, az az hogy aki frissen bekerül és/vagy nem elég erős, az potenciális célpont, bárány a farkasok között, folyamatosan kapja majd a támadásokat, de vélhetően ki is fekszik egyhamar. Nem biztos hogy jó móka folyamatosan 20% ép alatt lenni. Szóval a regenerációra sem árt valami bónusz megoldás, akár olyan is hogy az adott napon minél többet támadják annál magasabb. Vagy napi limitált támadhatóság, de itt is vigyázni kell a számmal, túl kicsi és túlnagy sem jó.
V2: Mortal5 (kómában)
V6: Mortal (kísérleti jelleggel üzemel)
Van hogy fáj az igazság, így megértem ha lepontozol miatta.
Ne próbálj meg meggyőzni, csak azt hiszem el, amit én magam hazudok.
Pontszám: 7.69
kedvencOffsboyFérfi
Végzetúr mester
4654 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: 300. szint
5. hozzászólás - 2017.02.06. 10:04:37 (Válasz Miklós #1 hozzászólására.)
Bármit, csak fix csatajutalmat ne. Arra ott az szb, a szubplazma meg a többi. Annál még az erősen visszafogott V3 szabályrendszer is jobban passzol, hogy pvp szaga maradjon a dolognak. Ha nem is annyira erős szabályozás, de egy hasonló védettség megoldhatná, hogy ne szegje kedvét az újonnan érkezőknek.

Illetve a később érkezők sikerélménye érdekében differenciált bajnoki torna is jó lehet, hiszen a 300(1) vs 300(50) meccsen nem kérdés ki fog nyerni.

Amit Mortal ír, a csata végi regenerációt feljebb lehet tolni szükség szerint, és akkor már akárhány támadást bír a karakter. LE mozgás csökkentett (amit a 20-40-60% tovább csökkent), regeneráció nagy, lopás meg állatsebzés ellen meg van 300 szintje mindenkinek hogy felkészüljön.
Mini event menetrend - https://goo.gl/0W5E6l
Pontszám: 8.16
népszerűMortal55Férfi
Végzetúr mester
1509 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: 300. szint
6. hozzászólás - 2017.02.06. 10:45:28 (Válasz Offsboy #5 hozzászólására.)
Azért írtam hogy nem fix hanem garantált, plusz azért kell hogy nagyobb legyen mint az szb, mert nagyobb meló is. Mivel van egy garantált limit, így megéri tolni, de ugyan akkor ha ezt megfejelheti az amit ténylegesen lopnál, akkor megint több ez mint az szb. A lényeg hogy egy pp-re szerezhess több le-t mint szbvel. Az szb se hal ki, az megmarad a "lustáknak", avagy azoknak akik még írnak taktikát. 300 fölött elvileg súlytalan a le/tp értéke, ha jól veszem ki akkor a le/erőforrás lesz az új le/tp ott. Ja igen, azért is jó mert mondjuk te túl erős vagy és magadat szívatod szb-n, hát akkor ott a potya. Ez a megújult portya rendszer kedvez az átlagnál erősebb karaktereknek. Portya is, de meg is éri, ugyan akkor kockázatosabb is és melósabb, nagyobb jutalommal is kecsegtet, mi kell még?
A hozzászólást Mortal55 módosította 2017.02.06. 10:51:35-kor
V2: Mortal5 (kómában)
V6: Mortal (kísérleti jelleggel üzemel)
Van hogy fáj az igazság, így megértem ha lepontozol miatta.
Ne próbálj meg meggyőzni, csak azt hiszem el, amit én magam hazudok.
Pontszám: 7.69
népszerűMortal55Férfi
Végzetúr mester
1509 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: 300. szint
7. hozzászólás - 2017.02.06. 11:02:57
Mondjuk hozzá teszem, nem tudom azon a szinten hogy jön az szb-hez képest a portya tp, ha sokkal jobban, akkor nem kell a garantált le-nek jobb lennie mint az szb, csak hozza azt ami le/tp-t adna az szb, így nagyobb tp önmagában gerjeszti a nagyobb le-t, nem kell további bónusz. Bár ez a v6-on majd érdekes dolog lesz a portya bünti rendszere miatt.
V2: Mortal5 (kómában)
V6: Mortal (kísérleti jelleggel üzemel)
Van hogy fáj az igazság, így megértem ha lepontozol miatta.
Ne próbálj meg meggyőzni, csak azt hiszem el, amit én magam hazudok.
Pontszám: 7.69
népszerűMortal55Férfi
Végzetúr mester
1509 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: 300. szint
8. hozzászólás - 2017.02.06. 11:20:37
Kezelhető külön is a garantált le jutalom, akár egy csata végi üzenetben is: "Dicső csatádat látva az istenek megjutalmaznak x lélekenergiával." Így látható is a tényleges szerzett le és a garantált is. Garantáltat persze csak a támadó kap ha nyer, védekező az nyerés esetén se, elkerülendő a visszaélés.
A hozzászólást Mortal55 módosította 2017.02.06. 11:21:05-kor
V2: Mortal5 (kómában)
V6: Mortal (kísérleti jelleggel üzemel)
Van hogy fáj az igazság, így megértem ha lepontozol miatta.
Ne próbálj meg meggyőzni, csak azt hiszem el, amit én magam hazudok.
Pontszám: 7.69
kedvencKwisatzFérfi
Végzetúr mester
602 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: 300. szint
9. hozzászólás - 2017.02.06. 22:49:47 (Válasz Mortal55 #8 hozzászólására.)
Már miért ne kapjon a védekező LE-t? Ebben mi a logika? Most ne a kiskapukat keresd (300-on nem azzal fognak szórakozni), hanem azt nézd, eddig hogy ment. Esetleg jó opció lenne, ha a tárolt LE-től függne a fixen kapott LE nyeréskor arányosan. Aki sokkal megy, az kapjon többet, de kockáztasson is többet (persze maxolva lenne Offsboy miatt ). És ezt nem az LE szívásra értettem, hanem az SZB szerint osztott LE-re. Egyébként továbbra is tartom, hogy a V3 LE szívó szabályát át lehetne egy az egyben hozni a 300-ra.
Pontszám: 8.19
népszerűMortal55Férfi
Végzetúr mester
1509 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: 300. szint
10. hozzászólás - 2017.02.07. 00:05:33 (Válasz Kwisatz #9 hozzászólására.)
Egyetlen logika benne hogy a védekező nem áldoz erőforrást a portyára, akkor miért is kapjon garantált le jutalmat, ettől persze ott van az alap le amit szerezhet, ráadásul a támadója transzendálisa se működik, hiszen ugye ő a támadó. Hova kedvezzünk még a "semmittevésnek"? A kiskapukról annyit, ha nem én keresem a kiskapukat a saját javaslatomban, akkor megteszi más, persze ő lehet nem akarja majd bezárni. Pont hogy keresni kell és betömni minél többet, na akkor nagyobb esélyel megy majd zökkenőmentesen.
V2: Mortal5 (kómában)
V6: Mortal (kísérleti jelleggel üzemel)
Van hogy fáj az igazság, így megértem ha lepontozol miatta.
Ne próbálj meg meggyőzni, csak azt hiszem el, amit én magam hazudok.
Pontszám: 8.46
kedvelt tagDozerFérfi
Végzetúr mester
1245 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: 300. szint
11. hozzászólás - 2018.10.14. 11:18:56
Van é valami hír a szint maximalizálásáról? Ez a topic szépen indult, csak abbamaradt elég hamar. Nyilván a max. szint már 400, nem 300.
A hozzászólást Dozer módosította 2018.10.14. 11:19:35-kor
V3-Saláh Ad Din
-Illuminati Lovagjai-
Pontszám: 6.41
közkedveltdavid16Férfi
Végzetúr
71 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: 300. szint
12. hozzászólás - 2018.10.14. 19:48:15 (Válasz Dozer #11 hozzászólására.)
Ez engem is érdekelne,mert mostanság valahogy nagy a csend e téren.
V6
Pontszám: 9.00
kedvencAnbuhatakeFérfi
Végzetúr
66 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: 300. szint
13. hozzászólás - 2018.10.14. 21:05:14
Azért várjátok ennyire a korlát bejelentését hogy megszabaduljatok az alábbiaktól?:
AF pontok
Feladatok
Tudás Fája
Végzet Temploma TP szerző feladatok
Szövetségi küldetés (lépjetek szintet feladat)
Energiakristályosító
Entitás csata

Szóljatok ha valamit kihagytam.

Vagy azért szeretnétek a maximalizált szintet mert nincs nagyobb táp mint egyhelyben TP nélkül játszani? A top lassítás nem elég jutalom?
V3 - Illuminati Lovagjai
V5 - Tébolyult Mágusok (Hatake)

Pontszám: 7.94
népszerűMortal55Férfi
Végzetúr mester
1509 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: 300. szint
14. hozzászólás - 2018.10.14. 21:29:29 (Válasz Anbuhatake #13 hozzászólására.)
A szintmaximummal is jön tp, új szintfeladtok, szintlépés és ezáltal tudásfa jutalom. Azaz a szintkorlát után is van szintlépés csak máshogy néz ki a karaktered szintje, de ezt írta is Miklós. Ez egy olyan fából vaskarika ötlet volt, amiről szerintem nem véletlenül hallgatnak. Egyetlen értelme cak annyi lenne hogy 300-tól megszűnne a szintkorlát portyában és a régebb óta 300-asok verhetnék a frissebben 300-asokat. Cserébe nem kellene a le tp arányt számolgatni meg egy adott szinten toporogni és nem használni azokat a funkciókat ami rontja a kívánt le/tp arányt. Ja meg akkor megszűntetnék a toplassítást.
V2: Mortal5 (kómában)
V6: Mortal (kísérleti jelleggel üzemel)
Van hogy fáj az igazság, így megértem ha lepontozol miatta.
Ne próbálj meg meggyőzni, csak azt hiszem el, amit én magam hazudok.
Pontszám: 7.26
kedvencSpellatrix
Végzetúr mester
607 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: 300. szint
15. hozzászólás - 2018.10.14. 21:49:45 (Válasz Dozer #11 hozzászólására.)
Nem véletlenül maradt félbe. Egy ilyen játékban nem igazán lehet bevezetni maximális szintet. Ahogy Mortál is írta az egész arról szólna, hogy akik pár évig 300on erősödnek azonnal belecsavarnak mindenkit a betonba akik az ütőtávba érnek. Lehetne mondani, hogy annak is nagy lesz az előnye aki szép lassan felmászik egy kiváló LE/TP aránnyal, de nem. 300-as szinten alapból több LE jár mindenért ezáltal többet költhetnek.
V6 - Spellatrix
V5 - Spellatrix
V4 - Spellatrix, Alexandrosz, Neharagudj
Pontszám: 9.09
kedvelt tagDozerFérfi
Végzetúr mester
1245 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: 300. szint
16. hozzászólás - 2018.10.14. 23:01:25 (Válasz Spellatrix #15 hozzászólására.)
Ha a harag italát kivennék a játékból 300 szint fölött és automatikusan járna a bónusza a 300 fölötti (zárójeles) szinteket figyelembe véve, egyből nem lenne olyan sima.

ha egy 300 (+75)-ös karakter betámadna egy 300(+10)-est, a védekező azonnal kapna +16-ot minden tulajdonságára, meg 25% sebzést varira és fizikai harcra egyaránt. Nyilván így is legyőzhető, de azért már korántsem olyan vészes a dolog, mert okos játékkal fel lehet jönni a régi "rókákra" is.
V3-Saláh Ad Din
-Illuminati Lovagjai-
Pontszám: 6.41
kedvencSpellatrix
Végzetúr mester
607 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: 300. szint
17. hozzászólás - 2018.10.14. 23:08:59 (Válasz Dozer #16 hozzászólására.)
300(+75) és 300(+10). Akkor mi értelme a maximális szintnek?

A következő lépcső meg olyan lenne, hogy 300(+100[+50]).

Én ezt max szintes dolgot nagyon erőltetettnek érzem.

Amúgy 300as szinten annak a 16nak inkább 1600nak kellene lennie, hogy számítson valamit
A hozzászólást Spellatrix módosította 2018.10.14. 23:10:18-kor
V6 - Spellatrix
V5 - Spellatrix
V4 - Spellatrix, Alexandrosz, Neharagudj
Pontszám: 9.09
népszerűMortal55Férfi
Végzetúr mester
1509 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: 300. szint
18. hozzászólás - 2018.10.14. 23:53:19 (Válasz Dozer #16 hozzászólására.)
Semmit sem érne a +16 mindenre egy 65 szintel erősebb ellen, a sebzés bónusz meg pláne, szinte el sem találná, a varival is max 1-et sebezne. 65 szint rengeteget jelent.
V2: Mortal5 (kómában)
V6: Mortal (kísérleti jelleggel üzemel)
Van hogy fáj az igazság, így megértem ha lepontozol miatta.
Ne próbálj meg meggyőzni, csak azt hiszem el, amit én magam hazudok.
Pontszám: 7.26
kedvelt tagDozerFérfi
Végzetúr mester
1245 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: 300. szint
19. hozzászólás - 2018.10.15. 06:44:02 (Válasz Spellatrix #17 hozzászólására.)
A maximális szintnek ott lenne értelme ebben az esetben, ha pl:
- 300-as karakter nem támadhatna alacsonyabb szintű karaktereket (pl:290-est)
- Olyan újítások jönnének amik csak 300-as (jelen esetben már 400-as) szinttől lennének csak elérhetőek.
- A plusz szintek 300 fölött hordapontokat adnának plusz ÉP/PP...stb helyett amivel egyedibb karaktereket lehetne fejleszteni (erősebb hordabónusz, új képességek, szakértelmek, AF..stb)
-Új Legendás tárgyak

Szóval lehetne oda kitalálni rengeteg dolgot egyébként

Egyébként ez a +25% extra sebzés semmit sem ér kijelentéssel azért vitatkoznék. Azt azért lássuk, hogy olyan karakterekről beszélünk, akik már léptek 300 szintet ebben a játékban. Én 316-os vagyok jelenleg, itt már nincs olyan hogy 1-et sebeznek a karakterek. Csak az állataim 26k-t ütnek körönként... A +16/+18..stb az igen, az nem sokat ér, lehetne a többszöröse is...
A hozzászólást Dozer módosította 2018.10.15. 06:45:04-kor
V3-Saláh Ad Din
-Illuminati Lovagjai-
Pontszám: 6.41
kedvencSpellatrix
Végzetúr mester
607 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: 300. szint
20. hozzászólás - 2018.10.15. 09:22:02 (Válasz Dozer #19 hozzászólására.)
Továbbra is erőltetettnek érzem

Az új dolgokat be lehet tenni szint maximum nélkül is. Illetve be lehetett volna ha akarták volna.

Új AF-ek, új szakik, új bónuszok, még több harcoló csatlós, pokémon minigame, csatlós küldetések és Mortal ötlete alapján akár csatlós foci. Mind-mind bekerülhetne úgy, hogy 300-as minimum szint kell hozzá és megvan oldva. A kis szintűek békén lennének hagyva az újabb marhaságokkal és a nagyoknak is meglennének a újdonságaik.

A 25% extra sebzés semmit nem ér. Aki ellen a bónusz +16/+1600 nem segít az úgy is belecsavar a betonba. Annyira mind1, hogy mennyivel sebzel többet, ha úgy se találod el.
V6 - Spellatrix
V5 - Spellatrix
V4 - Spellatrix, Alexandrosz, Neharagudj
Pontszám: 9.09
Oldal: 12
HKK - Zén minikiegészítő: Zén Legendái: A sötétség gyermekeiAz Idő Kereke tovább forog! Megjelent a befejező trilógia utolsó része!