Legendás tárgyak
1. hozzászólás - 2016.10.21. 15:12:21
1. hozzászólás - 2016.10.21. 15:12:21
Végzetúr: Legendás tárgyak
Az isteni hatalmú végzeturak hamarosan képessé váltak arra, hogy saját maguk készítsék el elképesztő hatalommal bíró, legendás varázstárgyaikat.
A legendás tárgykészítés a játékosok számára 265. szinttől nyílna meg. Ettől kezdve a Tárgylista oldalon lesz egy „Legendás” fül, amelyre kattintva a játékos létrehozhatja saját fegyverét, páncélját, pajzsát, varázslatát (és a későbbiekben sisakját és csizmáját). A fegyverhez pl. a „Saját legendás fegyver létrehozása” gombot kell majd megnyomni, ez 1 ősi aranypénzbe, és egy csomó lélekenergiába kerül majd.
A legendás tárgy képét és nevét is te választhatod ki. Minden tárgy jellemzői 3 csoportba tartoznak: tulajdonságok, szakértelmek és harci jellemzők. Minden kategóriában kiválaszthatsz 3 dolgot, amire az adott tárgy bónuszt ad. Pl. tulajdonság: IQ, taumaturgia, mágia. Szakértelmek: kritikus ütés, kritikus varázslat, vastagbőr. Harci jellemzők: elnyelés, varázslatelnyelés, lélekszívás. Minden tárgynak lesznek default jellemzői is. A fegyvernél és a varázslatnál ez a sebzés, a páncélnál és a pajzsnál pedig alapban megvan a védekezés, és ezen felül választhatsz még 3 tulajdonságot.
A sebzés nem, de a többi dolog növelhető. A növeléshez ún. legendás forgácsokat kell majd használni. Ezek többféle módon megszerezhetők lesznek, egyrészt, az ősi aranypénzt átválthatod majd egy jókora mennyiségre, másrészt, jutalmul szerezhetsz majd eseményekben, harmadrészt, hozzákötjük extra jutalomként valamilyen, már hanyagoltabb dologhoz (pl. portyázás, vagy kalandok, vagy részvétel bajnoki viadalon). Az, hogy egy jellemző csoportra legfeljebb mennyi pontot költhetsz el, a te szintedtől függ. Mivel azonban a tárgyaknál mindig is voltak prémium, ősköves tárgyak is, ez itt meg fog maradni, a maximum elkölthető pontok kitolhatók lesznek valameddig őskőért.
Az, hogy mennyi legendás forgácsba kerül egyet növelni egy jellemzőn, függ attól, hogy min növelsz: pl. az IQ-t drágább lesz növelni, mint a védekezést, és sokkal drágább lesz növelni, mint a mágiát. Ezenkívül, ha egy jellemzőt sokkal magasabbra tornászol, mint a többi abban a csoportban, az is extra költséggel fog járni. (alternatíva: a jellemzők egymáshoz viszonyított pontköltsége attól függ, hogy a többi játékos mit preferált. Ha sokan növelnek IQ-t és mágiát senki, akkor nő az IQ ára, és csökken a mágiáé.) Terveink szerint lesz olyan lehetőség is, hogy a pontokért nem növelsz egy már meglévő jellemzőt, hanem egy újat vásárolsz. (alternatíva: az új „slot” nem vesz el pontot, amit más tulajdonságra költhetnék, hanem bizonyos szintekkel kapsz újabb slotokat).
Példa, a játékban levő jelenlegi tárgyak statjai alapján: egy 265. szintű tárgy tulajdonságaira 800 pont költhető. Az IQ 5, a mágia és egészség 1, a többi tulajdonság 2 pontba kerül. Veszek rá 100-as IQ-t, 100-as támadást, és 100-as taumaturgiát. Ahányszor szintet lépsz, kapsz +4 pontot, amit eloszthatsz a tulajdonságokra. Ugyanez a szakértelmeknél és harci jellemzőknél is (de más pontértékekkel). A 265-ös tárgy őskövesre való upgradelése a többi hasonló szintű tárgyhoz hasonlóan fix őskőbe kerülne, ez +400 pontot adna, ill. lenne lehetőség a tárgy prémium szintjének további upgradelésére is, ez 265. szint fölött minden szintért +2 pontot jelentene.
A harci jellemzőknél tervezett súlyozás: lélekszívás 6, kábítás 4, elnyelés, regeneráció, káb. kivédés, lélekszívás védelem 2, varázslatlelnyelés 1. A nem harci tápokat (AF pont, szakértelemfejlesztés, stb) később, egy 4. jellemző csoport formájában valósítanánk meg. Az, hogy a varázslatoknak kezdetben lehessen-e speciális hatást adni, egyelőre még kérdéses, hosszabb távon nyilván ezt is meg próbáljuk valósítani.
Lesz lehetőség a tárgy teljes resetelésére, ekkor a kép, elnevezés, de még a tulajdonságok is újra eloszthatók: de ennek persze érezhető költsége lesz (pl. újra ki kell fizetni a LE-t és ősi aranypénzt). (Esetleg: havonta 1x ingyen reset).
Attól kezdve, hogy elkezdjük a programozást, várhatóan 4-5 hétbe fog telni, hogy bekerüljön a játékba. De első körben várjuk az ezzel kapcsolatos véleményeiteket, kérdéseiteket, javaslataitokat!
Az isteni hatalmú végzeturak hamarosan képessé váltak arra, hogy saját maguk készítsék el elképesztő hatalommal bíró, legendás varázstárgyaikat.
A legendás tárgykészítés a játékosok számára 265. szinttől nyílna meg. Ettől kezdve a Tárgylista oldalon lesz egy „Legendás” fül, amelyre kattintva a játékos létrehozhatja saját fegyverét, páncélját, pajzsát, varázslatát (és a későbbiekben sisakját és csizmáját). A fegyverhez pl. a „Saját legendás fegyver létrehozása” gombot kell majd megnyomni, ez 1 ősi aranypénzbe, és egy csomó lélekenergiába kerül majd.
A legendás tárgy képét és nevét is te választhatod ki. Minden tárgy jellemzői 3 csoportba tartoznak: tulajdonságok, szakértelmek és harci jellemzők. Minden kategóriában kiválaszthatsz 3 dolgot, amire az adott tárgy bónuszt ad. Pl. tulajdonság: IQ, taumaturgia, mágia. Szakértelmek: kritikus ütés, kritikus varázslat, vastagbőr. Harci jellemzők: elnyelés, varázslatelnyelés, lélekszívás. Minden tárgynak lesznek default jellemzői is. A fegyvernél és a varázslatnál ez a sebzés, a páncélnál és a pajzsnál pedig alapban megvan a védekezés, és ezen felül választhatsz még 3 tulajdonságot.
A sebzés nem, de a többi dolog növelhető. A növeléshez ún. legendás forgácsokat kell majd használni. Ezek többféle módon megszerezhetők lesznek, egyrészt, az ősi aranypénzt átválthatod majd egy jókora mennyiségre, másrészt, jutalmul szerezhetsz majd eseményekben, harmadrészt, hozzákötjük extra jutalomként valamilyen, már hanyagoltabb dologhoz (pl. portyázás, vagy kalandok, vagy részvétel bajnoki viadalon). Az, hogy egy jellemző csoportra legfeljebb mennyi pontot költhetsz el, a te szintedtől függ. Mivel azonban a tárgyaknál mindig is voltak prémium, ősköves tárgyak is, ez itt meg fog maradni, a maximum elkölthető pontok kitolhatók lesznek valameddig őskőért.
Az, hogy mennyi legendás forgácsba kerül egyet növelni egy jellemzőn, függ attól, hogy min növelsz: pl. az IQ-t drágább lesz növelni, mint a védekezést, és sokkal drágább lesz növelni, mint a mágiát. Ezenkívül, ha egy jellemzőt sokkal magasabbra tornászol, mint a többi abban a csoportban, az is extra költséggel fog járni. (alternatíva: a jellemzők egymáshoz viszonyított pontköltsége attól függ, hogy a többi játékos mit preferált. Ha sokan növelnek IQ-t és mágiát senki, akkor nő az IQ ára, és csökken a mágiáé.) Terveink szerint lesz olyan lehetőség is, hogy a pontokért nem növelsz egy már meglévő jellemzőt, hanem egy újat vásárolsz. (alternatíva: az új „slot” nem vesz el pontot, amit más tulajdonságra költhetnék, hanem bizonyos szintekkel kapsz újabb slotokat).
Példa, a játékban levő jelenlegi tárgyak statjai alapján: egy 265. szintű tárgy tulajdonságaira 800 pont költhető. Az IQ 5, a mágia és egészség 1, a többi tulajdonság 2 pontba kerül. Veszek rá 100-as IQ-t, 100-as támadást, és 100-as taumaturgiát. Ahányszor szintet lépsz, kapsz +4 pontot, amit eloszthatsz a tulajdonságokra. Ugyanez a szakértelmeknél és harci jellemzőknél is (de más pontértékekkel). A 265-ös tárgy őskövesre való upgradelése a többi hasonló szintű tárgyhoz hasonlóan fix őskőbe kerülne, ez +400 pontot adna, ill. lenne lehetőség a tárgy prémium szintjének további upgradelésére is, ez 265. szint fölött minden szintért +2 pontot jelentene.
A harci jellemzőknél tervezett súlyozás: lélekszívás 6, kábítás 4, elnyelés, regeneráció, káb. kivédés, lélekszívás védelem 2, varázslatlelnyelés 1. A nem harci tápokat (AF pont, szakértelemfejlesztés, stb) később, egy 4. jellemző csoport formájában valósítanánk meg. Az, hogy a varázslatoknak kezdetben lehessen-e speciális hatást adni, egyelőre még kérdéses, hosszabb távon nyilván ezt is meg próbáljuk valósítani.
Lesz lehetőség a tárgy teljes resetelésére, ekkor a kép, elnevezés, de még a tulajdonságok is újra eloszthatók: de ennek persze érezhető költsége lesz (pl. újra ki kell fizetni a LE-t és ősi aranypénzt). (Esetleg: havonta 1x ingyen reset).
Attól kezdve, hogy elkezdjük a programozást, várhatóan 4-5 hétbe fog telni, hogy bekerüljön a játékba. De első körben várjuk az ezzel kapcsolatos véleményeiteket, kérdéseiteket, javaslataitokat!
A hozzászólást Miklós módosította 2016.10.21. 15:14:15-kor
Pontszám: 8.15