Csatákkal kapcsolatos reklamációk
1. hozzászólás - 2014.12.16. 14:25:07
1. hozzászólás - 2014.12.16. 14:25:07
A hozzánk beérkező levelek egy (aránylag kis) része a csatákkal kapcsolatos. "Miért veszítettem ebben a csatában, hiszen nagyobb az erőm, nagyobb az IQ-m stb."
Tudnotok kell, hogy a Végzetúrnak van egy ún. "csata debug" funkciója. Itt tényleg minden látszik, mekkorát dobtál a kockával, mennyi volt a sebzésed, mennyi bónuszt kaptál rá stb. Persze debug csak akkor keletkezik egy csatához, ha ezt előzetesen bekapcsoljuk a usernél, ezt főleg fejlesztésnél használtuk. Utólag tehát egy csatát nem tudok sajnos debuggolni. Viszont érdekesség, hogy az elmúlt 6 évben bármilyen csatával kapcsolatos reklamáció jött, szinte mindig megtaláltuk idővel a magyarázatot, debug nélkül is. Hol az ellenfélnak nagyobb szerencséje volt, hogy a bajnoki medálokból eredő malnuszról feledkezett el a játékos, hol a fáradtságból eredő mínuszból, hol egy relikvia hatásáról. És ez mindig rengeteg időt, erőfeszítést emésztett fel.
Gondoltunk arra is, hogy a debug funkciót publikussá tesszük, akár csak valamilyen feltételtől függően (prémium / őskő stb). Ezzel azonban 2 gond lenne. Ugyanúgy lennének reklamációk, amikor valami az elég tömény debug infókat nem érti / félreérti. De a nagyobb gond az lenne, hogy ily módon azonnal láthatná az ellenfél összes módosítóját, szakértelmét stb és ez nem lenne igazán fair - ezért ezt az ötletet eddig mindig elvetettük.
Mindezt csak azért írom le, mert a többség ugyan nem szokott ezzel a témával zaklatni minket, de van néhány notórikus reklamáló, aki ha veszít egy csatát, rögtön reklamál. Ha időhiány miatt nem tudjuk hosszas levelezés után kideríteni, hogy azért ütött mellé, mert az ellenfélnek nagyobb szerencséje volt, vagy azért végezte ki, mert igen, teljesült a lehetetlen, és az ellenfél már 1000-re fejlesztette a kivégzését, stb. akkor ezért előre elnézést kérünk, és szeretnénk mindenkit megnyugtatni, hogy a harcrendszer stabil, bugmentes, és nem kell minden vesztett csata után parázni, hogy kikaptál. Egyszerűen csak peched volt,vagy valamit nem vettél számításba.
Természetesen előfordulhat egy komoly, a harcrendszert is érintő patch esetén, pl.egy új harci képesség berakásakor, akkor szívesen fogadunk minden segítséget a hibák mielőbbi feltárásában. De arra jelenleg nincs kapacitásunk, hogy ahányszor valaki elveszít egy csatát, részletesen elmagyarázzuk a számok szintjén, miért történt. Ebben segítséget kérhetsz itt a fórumon, a képleteknek utánanézhetsz a wikin stb, mindig van magyarázat. Köszönjük a megértéseteket!
Tudnotok kell, hogy a Végzetúrnak van egy ún. "csata debug" funkciója. Itt tényleg minden látszik, mekkorát dobtál a kockával, mennyi volt a sebzésed, mennyi bónuszt kaptál rá stb. Persze debug csak akkor keletkezik egy csatához, ha ezt előzetesen bekapcsoljuk a usernél, ezt főleg fejlesztésnél használtuk. Utólag tehát egy csatát nem tudok sajnos debuggolni. Viszont érdekesség, hogy az elmúlt 6 évben bármilyen csatával kapcsolatos reklamáció jött, szinte mindig megtaláltuk idővel a magyarázatot, debug nélkül is. Hol az ellenfélnak nagyobb szerencséje volt, hogy a bajnoki medálokból eredő malnuszról feledkezett el a játékos, hol a fáradtságból eredő mínuszból, hol egy relikvia hatásáról. És ez mindig rengeteg időt, erőfeszítést emésztett fel.
Gondoltunk arra is, hogy a debug funkciót publikussá tesszük, akár csak valamilyen feltételtől függően (prémium / őskő stb). Ezzel azonban 2 gond lenne. Ugyanúgy lennének reklamációk, amikor valami az elég tömény debug infókat nem érti / félreérti. De a nagyobb gond az lenne, hogy ily módon azonnal láthatná az ellenfél összes módosítóját, szakértelmét stb és ez nem lenne igazán fair - ezért ezt az ötletet eddig mindig elvetettük.
Mindezt csak azért írom le, mert a többség ugyan nem szokott ezzel a témával zaklatni minket, de van néhány notórikus reklamáló, aki ha veszít egy csatát, rögtön reklamál. Ha időhiány miatt nem tudjuk hosszas levelezés után kideríteni, hogy azért ütött mellé, mert az ellenfélnek nagyobb szerencséje volt, vagy azért végezte ki, mert igen, teljesült a lehetetlen, és az ellenfél már 1000-re fejlesztette a kivégzését, stb. akkor ezért előre elnézést kérünk, és szeretnénk mindenkit megnyugtatni, hogy a harcrendszer stabil, bugmentes, és nem kell minden vesztett csata után parázni, hogy kikaptál. Egyszerűen csak peched volt,vagy valamit nem vettél számításba.
Természetesen előfordulhat egy komoly, a harcrendszert is érintő patch esetén, pl.egy új harci képesség berakásakor, akkor szívesen fogadunk minden segítséget a hibák mielőbbi feltárásában. De arra jelenleg nincs kapacitásunk, hogy ahányszor valaki elveszít egy csatát, részletesen elmagyarázzuk a számok szintjén, miért történt. Ebben segítséget kérhetsz itt a fórumon, a képleteknek utánanézhetsz a wikin stb, mindig van magyarázat. Köszönjük a megértéseteket!
Pontszám: 8.06