Tisztába vagyok vele, hogy nem kértél számon, meg is köszöntem az infókat. Mindazonáltal tartom a véleményem, hogy ez nevetséges és szánalmas kivitelezés, mert ezek szerint nyáron megvolt már az időpont és 3 hónappal később lett csak módosítvaa kiírás. Lényegében ez egy hanyagság miatti félre tájékoztatás és azt azért tisztázzuk, hogy ügyfelek is vagyunk. Persze lehet sipákolni, hogy nem kell fizetni a játékért meg egyebek, de ez megint csak a színvonalt minősítené. Nem érdekelne, ha emiatt nem származna hátrányom, de pl az, hogy fél évvel később tudok csak elvinni egy kinézett AH-s reliket, az elég nagy hátrány és úgy gondolom ahhoz meg elég drága a játék, hogy egy ilyen hanyagság beli hibát megengedjen magának a JV.
Tisztában vagyok vele, hogy nem mindenkinek ilyen a beosztása és dolgozik hétvégén, de mindez elkerülhető lett volna, ha nincs hanyagság és egy dátum módosulásának a lekkomunikálása nem tart 3 hónapig. Úgy gondolom ez egy nagy fokú tiszteletlenség is a megmaradt játékosok felé, mert ez a cselekedet ezt kommunikálja és röviden szólva kibaszott felháborító, a kivetelzésről meg ne is beszéljünk!
Szerk: úgy gondolom a fenti dolognak mégcsak elvárásnak sem, hanem alapnak kéne lennie. Amikor még nem volt telefon, gyorsabban terjedtek az információk, mint egy játékfejlesztő cégnél.