Abszolút pozitív a vonal, nagyon örülök neki
Bekommenteztem az észrevételeimet.
Idézet: Miklós - 2020.04.16. 18:59:57
Tér-idő
Kronofúzió. Minden nap az első belépéskor kapsz szint x 1 CSP-d és ugyanennyi eseménypontot.
Max. szint: 5. Költség: 1000 AF.
Előfeltétel: 300. szint.
Ez akkor maximum 5 CSP naponta 5.000 AF-ért? Nem lehetne... több? Nem elégedetlenség, de az inspirátor gyakorlatilag megszűnik létezni magasabb szinten és tényleg nagyon kell a CSP, ha az ember szeretne egy kicsit pörögni. Van vagy 30 verempálcám összvissz, lekattintgatnám itt home officeban
Amúgy az eseménypont mire való? Nekem van 42.000. Kaphatnánk mondjuk helyette energiát a verembe.
Idézet: Miklós - 2020.04.16. 18:59:57
Bajnok. A szövetségi bajnoki csatákért képesség szint x 1%-kal több lélekenergiát kapsz.
Max szint: nincs. Költség: 50*(képességszint+1).
Előfeltétel: 400. szint.
Ez komoly cucc, 20. szintre már összesen 11.550 AF és már itt több, mint 1000 egy szint. Nekem tetszik, igyekezni fogok 400-ra. Ebben sokat segítene a fenti CSP-boost
Idézet: Miklós - 2020.04.16. 18:59:57
csapdaelkerülés. A Végzet és Kárhozat vermében a csapdáktól szint x 20%-kal kevesebb ÉP-t és VP-t vesztesz.
Max szint: 4. Költség: szint x 50 AF.
Én ezt lehet nem is kombinálnám így. 1000 AF és kikerülöd a csapdákat. Pont
Idézet: Miklós - 2020.04.16. 18:59:57
szörnykoktél. Minden nap az első alkalommal, amikor szörnykoktélt használsz állatod gyógyítására, az nem használódik el. 2. szinten az első két alkalommal, stb.
Max szint: 2. Költség: szint x 1000 AF (1000, 2000)
Előfeltétel: felcser 20-as szint.
Ez nem tudom kinek kell, de ha van rá piaci igény nyilván persze.
Idézet: Miklós - 2020.04.16. 18:59:57
állatidomár. Minden szintje 1-gyel növeli meggyőzőkészség szakértelmedet.
Max szint: 100. Költség: 20 AF
Előfeltétel: 400. szint.
Ez így tuti kevés. Ahogy a tanult kollégák előttem írták is már, ettől 3 nagyságrenddel nagyobb volumben kéne tervezni. Ez az igény olyan 3-5.000+ szintű állatoknál jön elő nagyon komolyan.
Idézet: Miklós - 2020.04.16. 18:59:57
Próbamester. A kalandpróbáknál a dobásaidra kapsz annyi pluszt, ahányas a képesség szintje.
Max szint: 100. Költség: 20 AF.
Előfeltétel: Túlélő 5-ös szint.
Erre nagy szükség volt már, azonnal maxolni fogom, amint tudom.
Idézet: Miklós - 2020.04.16. 18:59:57
Dimenzionálisabb energia. A kaland csatákért képesség szint x 1%-al több lélekenergiát kapsz.
Max. szint: 100. Költség: 15 AF.
Előfeltétel: 300. szint.
Programozás: mint dimenzionális energiák. Összeadódik azzal, tehát a szorzó ez a bónusz + ami onnan jön.
Én ezt nem igénylem igazából, de másoknak biztosan tetszeni fog.
Idézet: Miklós - 2020.04.16. 18:59:57
A tudás fája. A tudás fájáért szint * 50% plusz jutalmat kapsz.
Max szint: 4. Költség: szint x 1000 AF (1000, 2000, stb)
Előfeltétel: 300. szint.
Programozás: a képletben a karakterszint * tudásfája szint szorzót szorozzuk meg a fenti szorzóval.
Ennek elég combos költsége van. Ez nekem jelenleg:
(368*180*1,94)/400=321
És ez lenne maxos, 4. szinten:
(368*180*3*1,94)/400=963
Az előző szintnén ezeket kaptam: 33 templomkristály, 65 Relikviaforgács, 32 hűségszilánk, +32 kritikus ütés, +32 kritikus varázslat, 32 Kisebb vadászzsákmány, 32 Platina, 32 aranydukát, 32 Sorsjegy, Energiakristályosító: +68 kiégett őskő, Védelmező ereklye: +1 védelem itala
Akkor jól értem, hogy ennek a listának a háromszorosát kapnám?
Idézet: Miklós - 2020.04.16. 18:59:57
relikviafejlesztés. Zu'lit lombikja és a Sámán iszákja szintx10-zel magasabb szintű italt ad, mint egyébként.
Max szint: 6. Költség: szint x 100 AF
Számomra nem igazán lényeg, de az tény, hogy sokkal szebben mutatna, ha maxos italt adnának a relikek
Idézet: Miklós - 2020.04.16. 18:59:57
Legendás tárgy: Minden egyes szintje kitolja a legendás tárgyaidnak a szinthatárát 1-gyel.
Max szint: nincs. Költség: 50*(képességszint+1).
Előfeltétel: 400. szint.
Na ebből fasza kis felszerelések fognak kijönni
Bár itt is az van, mint fentebb, hogy nagyon sok AF egy idő után.
Idézet: Miklós - 2020.04.16. 18:59:57
Ezenkívül entitásvadászat max. szintjét emeljük fel 100-ra, de a 60. szint fölött már minden szintnövelés nem 6, hanem 12 AF pontba kerüljön.
A Mestergyilkos max. szintjét emeljük fel 200-ról 400-ra, de 200-tól 1 szintnyi fejlesztés már nem 1, hanem 2 AF pontba kerüljön.
Ez is teljesen jó
Én ezeken az útvonalakon szeretnék valamilyen boostot:
1. csatlósfejlesztés: több csata, több diránium, olcsóbb fejlesztés (esetleg kapcsolható specializációval olcsóbb fejlesztés)
2. verem optimalizáció: egy 18-20. szintű vermet végigjárni küldetésezve elég sok idő és erőforrás. Utóbbi inkább a gondom. Esetleg a CSP/energia átváltást le lehetne csökkenteni a mostani CSP/20energiáról CSP/10 energiára. Amivel így 1 csp-ből lehet kettőt lépni. Vagy a lépés költségét csökkenteni, így az energiajutalmak is többet érnének.
3. mytokronitok: a fejlesztések ára az eget veri, miközben a verem meg a kerék ilyenekkel van tele, hogy 1 mytokronit csomag. Ilyenből kéne 200, hogy húzzak egy szintet valamin