Felhasználónév: Jelszó:

Hozzászólások - Quellon

Dátum: 2013.03.29. 18:44:17
Olvasd el a 409-es hsz-t kicsivel feljebb/lejebb (beállítástól függően).
Dátum: 2013.03.29. 17:34:23
Ha legalább 9 napig minden nap belépsz a játékba és átveszed a jutalmat a napi rutinok oldalon, akkor kapod meg. Ha mindig minden nap belépsz, akkor a 10. naptól kezdve minden jutalmat megkapsz minden nap. Ha egyszer is nem lépsz be, kezdődik elölről a gyűjtögetés.
Dátum: 2013.03.29. 14:58:53
Én ha használom stabilan nyerek, olyanok ellen is akit nélküle nem nyomok le. 14-15-öt használtam el. Nem lehet, hogy rosszul választasz célpontot? Én még itallal is a könnyebb ellenfeleket választottam, nem azt kérik a feladatok, hogy a lehető legmagasabb szintű célpontok közül a legerősebbet üsd le

*Ez V4-es karira vonatkozott.
Dátum: 2013.03.29. 14:31:33
Miért?
Szerintem a feladatok portyaküldijeihez (főleg a győzz 3 magasabb szintű ellen) a leghasznosabb dolog a játékban.
Dátum: 2013.03.29. 09:02:16
Már az ötlet is kedélyborzoló
Dátum: 2013.03.29. 08:30:19
Amíg el nem dőlt, hogy egyesítés nem lesz, csak mozgás, addig én is az egyesítés mellett voltam.
Nekem nem fontos a szövihordozás, V1-en csücsülök, ha lehetne menni fiatalabb világra, akkor sem mennék, így meg főleg nincs min izgulnom. Csak mivel eszembe jutott leírtam, hátha lenne rá igény csak későn derülne ki, de ha nem kell, én nem erőltetem, csak eddig nem monda senki, hogy nem kell
Dátum: 2013.03.29. 08:09:10
V5-re meg sehonnan sem lehet menni, csak távozni. De a V3 és 5 spec. szabályai miatt nem hiszem, hogy ezen világokból nagy mozgás lenne, mert ott (gondolom többségében) azok játszanak akik kifejezetten azokkal a szabályokkal akartak játszani. Talán V5-ről V3-ra még átmászik aki beleunt a LE-vigyázásba, de hátránya lehet abból, hogy V5-ön nincs VF. V3-ról viszont miért menne bárki V2-re vagy V1-re?
Inkább a V2->V1 mozgás lehetséges/valószínű.
Dátum: 2013.03.29. 08:00:52
Se játékos, se játékvezető nem szólt semmit arra, hogy egész szövetség átmozgatása kell-e a játékosoknak illetve lehetséges lesz-e a játékvezetők szerint?
Dátum: 2013.03.28. 15:56:00
Nem értelek most teljesen, de én arra gondoltam, hogy úgy nem lehet megvalósítani semmit, hogy "minden maradjon a régiben", mert ha nem nyúlunk bele akkor is folyamatosan változnak a körülmények. Ha belenyúlunk, akkor méginkább.
Hogy jó-e a két világ összevonása azt nem tudom, de szerintem jobb, mint a folyamatos vándorlás lehetősége.
Dátum: 2013.03.28. 15:17:38
A változás állandó. Ha más miatt nem, akkor lemorzsolódás, szintlépések vagy azok a különböző üteme miatt, vannak akik megerősödnek másokhoz képest és fordítva.
Dátum: 2013.03.28. 14:44:55
Idézet: Quellon - 2013.03.27. 14:26:05
Más: egész szövik egyben áttelepülhetnek csoportosan, ha mind kifizetik az árát és a szöviért is mondjuk x őskőt amit a világváltó karik összedobnak?
*Sajnos Miklós még nem reagált rá.
Dátum: 2013.03.28. 14:43:18
A felvetésed jogos. Ha V1 és V2 válna eggyé az szerinted jó lenne? Azon kívül, hogy kinek hol hány karaktere van, mert az nem érdekel. Nekem egy van, nem is akarok többet, de akinek több van az sem zavar, se külön világon se azonoson és a játékvezetést is inkább csak elviekben zavarja, mint gyakorlatban.
Dátum: 2013.03.28. 14:35:39
Miért kéne bővíteni? Hol tolonganak a sorbanállók akiket még azért nem vettek fel, mert nem volt hely számukra?
Tudod miért nem lesz ebből semmi? Mert ha Ti, kemény pókok akiket legjobban érint a dolog nem fogtok össze és álltok az ügy élére, hanem hanyagoljátok a játékot és ezt is, akkor ki fog lobbizni?
Az áldozataitok?
Dátum: 2013.03.28. 09:27:53
Idézet: Craslorg - 2013.03.28. 09:12:41
Kis javítás: a katakombázó karaktereket - tudomásom szerint - eddig se mutatta a portyalista és talán a zároltakra is igaz ez.

Idézet: Quellon - 2013.03.28. 09:00:07
A végleges zárolást kapott karikat és az X időnél régebb óta katakombázó karikat kéne törölni, mert akkor kitisztulna a toplista és csak üthető karakterek maradnának benne - persze a 3 óra/5 támadás és a 15% ÉP limit miatt lenne még akit adott időben nem lehetne támadni, de a folyamatosan üthetetlenek eltűnnének.

Én a toplistát tisztíttatnám meg a fent írottak törlésével. Portyalistából nem portyázok, mert nem lehet szintre szűrni, toplistából szoktam kiszűrni az adott szintről elérhető legkisebb és legalkalmasabb áldozatokat az ismétlőkhöz, akikhez aztán visszajárok - már nem toplistából. Szintlépéskor újra. Portyalistából kihívásozni szoktam az ismétlők előtt minden PP-m arra ment, mert portyázni nem érte meg, de kihívásozva 0TP-vel fejleszthettem a lényeim, az áldozatok szintje mindegy volt, csak a szakiértéküket néztem, ma már csak VT-s küldihez kihívásozok vagy ha megvan a 14 kaland, akkor kalandos ismétlőben letolom mind aztán kihívással TP nélkül összeszedem a 15. kalandot. Azokat akiket portyában ütök, de nem ismétlő miatt, hanem LE-ért többnyire átokpiramisból ütöm és kipróbált farm, nem kell hozzá portyaablak. Csak azért írtam ilyen részletesen, hogy látsszon miért nem érdekel a portyalista és miért írtam toplista tisztítást.
Dátum: 2013.03.28. 09:00:07
Többen írtátok, hogy töröljék az összes inaktív karikat. Miért? Akkor az aktívak sokkal több verést kapnak.
A végleges zárolást kapott karikat és az X időnél régebb óta katakombázó karikat kéne törölni, mert akkor kitisztulna a toplista és csak üthető karakterek maradnának benne - persze a 3 óra/5 támadás és a 15% ÉP limit miatt lenne még akit adott időben nem lehetne támadni, de a folyamatosan üthetetlenek eltűnnének.
Talán tényleg jobb lenne a V1-V2 összevonás, mint a folyamatos vándorlási lehetőség. Ha a 2-ből egy lesz, biztosan aktívabb világ lesz. Ha szabad áramlás lenne a 2 közt, akkor kiszámíthatatlan, hogy mikor ki/k hová mennek és mikor melyik világ a néptelen/ebb.

A másik amit olvastam itt valaki/k/től, hogy új világot szeretnének... mi a halálnak? Épp arról beszélünk itt és most, hogy mentsük meg a haldokló világokat. V4-en is egyre csökken alkalomról alkalomra a résztvevő. Akkor mégis minek még egy új világ? Tuti biztos, hogy még kevesebben lennének rajta, mint a jelenlegi aktív játékos állomány.
Dátum: 2013.03.28. 08:36:38
Az előző v4-en azon a regszámon játszó karakterrel tettél fel a kérdés/eke/t.

*Elnézést, az elírásom miatt volt a félreértés, az aláhúzott szó helyesen: tették fel...
Dátum: 2013.03.27. 16:35:46
Azzal is számolsz, hogy nincs valóságformázásod, ami maxon +10PP lenne és annyival gyorsabb PPregen?
Dátum: 2013.03.27. 14:27:39
ma, 08:14
Quellon
Üdv!

A feladatok sorra kéri a 10 forgatást szerencsekeréken, de ez normál világon is leállítja a fejlődésben a kiskaraktereket, ha teljesíteni akarják a feladatokat minden szinten (márpedig akarjuk, mert a +LE és +50CSP az első szintről induló v4-en elég erős), nemhogy v4-en ahol 3x-os sebességgel fut a játék. A szerencsekerék akkor miért nem 3x? 3 ingyen forgatás naponta meg 6 ősköves, ez így lenne korrekt szerintem, ha már mindenképp kerekeztetni akartok, de v4-en akár ki is kerülhetne ez a küldi.
A másik az idomítós küldi. Van 1 lényünk ami harcol 2-3-as szint óta (megjegyzem ott is kérte az állatelfogást és idomítást a feladatok és a VT is), erre 5. szinten 2 új állat idomítását kéri. Kérdem én, mi a halálért?! Baromira nem ismétlőzünk meg esszenciázunk 5 szinten! És hova a francba fejlesztenénk 10-es vezetőkészséget meg idomítanánk 2 új lényt amikor a többség szakiértéke 30 körül van, de a legjobbak is 50 alatt vannak 1 kivétellel, ők viszont már 7-es szintűek. Minek is a 2 új lény? Sajtolásunk nincs, hordázáshoz akadémia is kell, tehát nem harcolunk 3 állattal, 2 váltás meg minek amikor az egy sem sérül, mert nincs ami sebezze.
Ezt az idomítós küldit a feladatok közül 35 alatt nem lenne szabad adnia (35. szinttől elérhető legkorábban az ismétlőzés, de baromi kevesen fekszenek rá annyira, hogy el is érjék olyan hamar, mert akkor mindent a küldizésnek kell alárendelni és semmi más cselekvést, TP-szerzést nem lehet addig) de megkockáztatom 50 alatt ne legyen ilyen küld, addigra már normális játékkal is lehet ismétlőzni, előtte meg felesleges szintenként idomítani x új lényt, ezzel nem játékra nevelitek az újakat, csak törlésre mert olyan harmat gyengék lesznek, a régieknek meg felforr az agyvize - mint nekem is egy pöppet most.

Érdeklődve várom a mihamarabbi válaszotok és véleményetek!
________________________
ma, 09:26
István
Szia.

Az észrevételeidet megfontoljuk, továbbitom a fejlesztők felé, de mégha bármi is változna ezen, az legkorábban márcsak a köv V4-re fog. Mostmár, menetközben ezen nem változtatunk.
Azt azért figyelembe kell venned és meg kell értened, hogy mindig lesznek olyan feladatok amik nehezebbek esetleg több időt vesznek igénybe. Erre lett kitalálva a dekrétum, amivel akár az összes feladatot kiválthatod a vadászóson kivűl. A szerencsekerekes sem lehet gond pont most, amikor húsvéti akció keretén belül egy halom sorsjegy jár a befizetések után.

További jó játékot!

Dikó István
Végzetúr Játékvezető
___________________
ma, 10:12
Quellon
Köszönöm, hogy pozitívan álltok a dologhoz!
Azt nem tudtam, hogy a vadászós küldin kívül korlátlan a dekrétumozás, úgy rémlett, hogy csak egyszer lehet dekázni.
A szerencsekerekes most (de nem mindig esik egybe akcióval a v4) tényleg nem gond annak, aki jó sok őskövet vesz. De pár fanatikuson kívül miért venne az átlag többség sokat? Prémes vagyok itt is, de csak tagságot veszek meg pár kisebb dolgot, ami megéri. Ez véges világ, nem éri meg többet beleülni, mint ami visszatérül. A díjazás pedig messze a fullprémes költségek alatt van (nagyobb őskőjutalommal többen indulnának, de ahhoz az kéne, hogy a ráfordított költség visszajöjjön legalább, nem vesztenétek rajta, mert mindig kevesebb a győztes, mint a fizető játékos és a győztesek úgyis a legtöbbet fizetők általában), így csak annyit költök rá amennyit még megérhet egy medál számomra.
Egyébként miért gond menet közben változtatni? Persze tudom, nem ígértél változást, csak azt írtad, megvitatják a fejlesztők, ez így rendjén is van, de ha helyt adnának a javaslatomnak, akkor ma van a 3. nap a ~60-ból, az még elég sok szívás nekünk és elméletileg nem több munka most megcsinálni, mint következőre.
És nem mellesleg 3x-os őskőbevételetek lenne a kerékből a jelenlegi állapothoz képest.
__________________
ma, 10:18
István
Szia.

A probléma a változtatással az, hogy a programozónak véges az ideje. Ha csak ülne a székében és arra várna, hogy a bugokat, vagy a játékosok javaslatait megvalósitsa, akkor nem lenne gond ezzel sem. De a játékot folyamatosan fejlesztjük, igy minden javaslat egy listára kerül fel, ami nem rövid. Amikor sorra kerül, akkor le lesz programozva. De mint irtam, ez kb a köv V4 lesz.

További jó játékot!

Dikó István
Végzetúr Játékvezető
Dátum: 2013.03.27. 14:26:05
Idézet: Miklós - 2013.03.27. 14:14:34
2.) Megengedhető-e az, hogy ne csak felfelé, hanem lefelé is lehessen mozogni (V5-re nyilván nem, de a többi világra igen, hiszen a karakterek szintje hasonló. Egyetlen probléma talán, hogy a V3-on nem lehet annyira pókoskodni, de aki elég erős a szintjéhez képest és van bőven célpontja úgysem fog átmenni, ez inkább a célponthiánnyal küzdő, inaktiv karikkal körülvett játékosokra vonatkozik).

És ha mindenki V3-ra menne a pókok kivételével, majd emiatt ők is odakényszerülnének az mennyire lenne probléma nekik? Én nem vagyok pók és azt sem tudom, hogy V3-on milyen az élet portyázás szempontjából. Mármint azt tudom, hogy a vesztes nem veszít kb semmit, de a nyertes kap?

Más: egész szövik egyben áttelepülhetnek csoportosan, ha mind kifizetik az árát és a szöviért is mondjuk x őskőt amit a világváltó karik összedobnak?