Felhasználónév: Jelszó:

Hozzászólások - LanMaffia

Idézet: Miklós - 2025.07.07. 13:01:57

Tudom van pl az eve online ahol sok hónapig építesz egy hajót, több ezer dollárt ráköltesz és egy lövéssel szétlövik, vagy a diablóban is volt hc mód ahol egy életed van, jön a lag és meghaltál... És van, akinél ez pörgeti az adrenalint, de a többségnél nem, és a többség érdekeit kell nézni.


Szerintem összehasonlíthatatlan a két játék. Ez egy tamagocsizós karakterfejlesztés (jó értelemben), viszont nálam adrenalinszintet már nagyon régóta nem mozgatott meg. Eve-ben meg Diablo aki ezt játékmódot választotta, tudatosan választotta ezt, vállalva a kockázatot. De ha már játékhasonlatokat nézünk, tulajdonképpen nem sokat tudnék felsorolni, ahol agresszorként nem veszíthetek semmit.

Idézet: Miklós - 2025.07.07. 13:01:57

A grafikát nem dobjuk ki, sokat dolgoztunk vele, de nyilván lesz majd olyan mód, ahol rögtön a csata végére ugrasz.


Köszi! Iszonyatosan hajtépős újra és újra és újra végignézni ugyanazt. Másabb lenne persze, ha mindezt bármilyen taktikai elemmel lehetne bővíteni később, lásd katonai felállás, formációk, támadás-visszavonulás rendje, bármilyen harcközbeni bónusz, stb. Például ha Heroes-os lenne a csata, akkor mindjárt 1 milliószor nagyobb ereje lenne a fejlesztésnek.

Idézet: Miklós - 2025.07.07. 13:01:57

Amit írsz, hogy a seregekkel kalandok, rengeteg lehetőség van még ebben jövőbeli fejlesztésekre, gyűjtsük ezeket, és ha elkészül, tudjuk bővíteni a kívánságaitok szerint. És lehetnek NPC városok is, de azért valljuk be, ez pont a pve felé vinné az egészet.


Ez a játék pve. Ne ámítsuk magunkat. És jó ez így. Szubplazmás kamrázások, tét nélküli SZB ütések. Most meg az az alapdefiníció, hogy nem lehet katonákat veszíteni. Ez PVE és kész. Akkor viszont ne erőszakoljuk meg, hanem erre építsük a fejlesztést.

Kifejezetten szívesen adok ötleteket, tesztelek rengeteget, de perpill nem látom a specifikációt és a teszt most baromi hosszú. Viszont érdemes közös elméleti alapra helyezni a fejlesztést célokat tekintve. Például ahogy az előzőhöz is írtam, ez a fejlesztés igen nagy eséllyel kötelező elem lesz minden legalább közepes szintű karakternek.

A magam részéről a saját városfejlesztős ötlet nagyon tetszik. A ráépített koncepciót nem érzem magaménak (még).
Idézet: Miklós - 2025.07.07. 12:55:21
Ha nem tetszik, szerintem nyugodtan ignoráld. Így 17 évvel az indulás után amúgy is a korlátlan szabadságnak köszönhetően bármekkora különbség is lehet a játékosok között, nem ezen fog múlni, hogy ezzel behozd a lemaradásod, vagy még nagyobb előnyre tegyél szert.


Idézet: Miklós - 2025.07.07. 12:55:21
Jobb új rendszereket berakni (ilyen volt a csatlós aréna is), ahol mindenki tiszta lappal kezd, de azért a jutalmak kihatnak a fő karakterre.


Ez egy nagyon jó példa arra, hogy ezt az új fejlesztést nyomni KELL (!), ha nem akar az ember lemaradni. Jelenleg a csatlósszintek húzása az egyik legerősebb és leghatékonyabb karakterfejlesztési mód a játékban. Iszonyat TÖ összegeket adnak a csatlósok. Én jelenleg 3910 TÖ-t kapok mindenre. Ízlelgessük ezt egy kicsit. Tehát nem egy tingli-tangli, jajj kapsz 5 CSP-t és jól van téma ez. Ha csak hajszálnyi esély van rá, hogy ez a fejlesztés bármikor is kilő ebbe az irányba (és ki fog), akkor ez egy kötelező játékelem. Ebből következik, hogy az aktív játékosok kifejezetten szeretnék, ha ez élvezetes, balanszos, hasznos fejlesztés lenne.

Idézet: Miklós - 2025.07.07. 12:55:21

Még erősebb epikusok meg hasonlók


Ez már olyan régóta kért fejlesztés, hogy valaki már kétszer törölt és visszajött azóta

Idézet: Miklós - 2025.07.07. 12:55:21

Felzárkóztatás nagyon sok van a játékban már most is, de ezt sem lehet túlzásba vinni, ha én 17 éve játszom egy játékot és valaki 3 év alatt ugyanoda el tud jutni, azt frusztrálónak érezném.


Én speciál nem, ha közben lenne játékoskooperációs fejlesztés és így még több emberrel tudnék együtt játszani
Dátum: 2025.07.07. 22:17:30
Lehet a gyűjteménybe kell Amekkora dukátinfláció van, ennyiért lehet én is megvenném, ha még nem lenne meg
Azt meg tudom erősíteni, hogy több ember szerint nem illik a játék világába. A kevés emberből 8-10-től jött ilyen visszajelzés.

Szerintem:

- a 35. szint túl alacsony. Alacsony szinten még baromi sok újdonság van, lehet fejlődni. Cserébe szintben fentebb viszont nem annyira. Azt megértem, hogy minél több embernek kéne elérhetővé tenni, de közben kellenek majd high-level kontentek is.

- a kő-papír-ollós morálcsökkenős csatarendszer nekem nagyon nem tetszik, mint ahogy az egymás elleni csatázás teljes modellje sem. Szerintem animáció se kell. Alapvetően 20 alkalom után senki nem fogja megnézni, mert újra és újra ugyanaz van. Ha(!!!) lehetne élőben taktikát, alakzatot, bármit használni, változtatni, akkor talán, de az már megint más játék. Ez így igazából egy az egyben portyázás, de közben jajj, ne halljon meg senki, meg jajj, ne lopjunk semmit se, csak izé, legyen akkor, hogy én nyerhetek, de te ne veszíts semmit. De ha támadnék és veszítenék, akkor is csak bibisek legyenek. Ez így semmilyen. Már a VU is átment PVE-be. Az alacsony játékosszám miatt az erőltetett PVP nem fog működni, vagy csak nagyon az elején. Ráadásul a PVE világa számos lehetőséget ad kvázi kockázatmentesen.

- én valahogy úgy tudnám elképzelni, hogy van már 100+ NPC város eleve, ehhez jövünk be mi is egy kis táborral. Viszont mi akkor képezzünk harcosokat, akik segítenek gigamegaepikeket ölni, tárnákat feltárni, kvázi hadsereget építhetünk extra kalandok teljesítésére. És akkor egy kaland kérhetne 8 harcost, 4 mágust, 11 katonát meg 5 akármit és akkor lehetne teljesíteni. Az NPC városokat látogatva meg új küldetések jönnének, akár szintspecifikusan. És az egész sztoriszál így nagyjából elkülöníthető a karakterfejlődéstől, lehetne alternatív erőforrás bármire, ami nem LÉ és TÖ. De ha meg bekerül bármi, ami a natív karaktert erősíti, akkor kötelező játékelem lesz.

ui.: ez a fórum formázás nélkül nem bír el hosszú szöveget. De lehet, hogy az utóbbi idők social media függősége okozza, de kicsit nehéz volt elolvasni a posztot
Dátum: 2025.04.02. 16:09:31
Jóság!

Van valami olyan prekoncepció, ami megosztható? Igazából csak hogy ne legyen nagy félreértés a játéktervező célja és a játékosállomány között.
Dátum: 2024.10.16. 02:35:13
Köszi!
Dátum: 2024.07.15. 01:12:34
Idézet: Razor - 2024.07.14. 13:36:00

A gyakorlo arra van h elkoltsd a PP-t.
A token azert van mert reszt veszel a szovetseg eleteben koveted a kiirast es megprobalod vegrehajtani legjobb tudasod szerint.


Én ezzel tudok egyetérteni.
Dátum: 2024.07.11. 02:07:46
A gyakorló ütés gomb nekem is játékbantartó fejlesztés volt.

Na jó, igazából értem a dolognak a miértjét. Oké. Viszont így a taktikakészítők sokszoros munkát kaptak. Na meglátjuk hogy alakul ez majd a jövőben, lehet finomodik még ez ügyesen.
Dátum: 2024.07.10. 17:20:06
Köszi a munkát előre is!
Dátum: 2024.07.10. 17:19:27
Én komolyan nem értem az SZB problémát srácok. Vannak itt okos emberek, mi is itt a gond igazából? Az, hogy valaki gyakorlóba üt, az igazából kevesebb munka, mintha területre? Vagy az lenne a cél, hogy ne 1 emberes SZB legyen, hanem legyen rákényszerítve mindenki a taktika ütésre, aminek kvázi a jutalma a token? Mert ennek van értelme, de akkor meg nem kell ez a 3 ütés 1 ütés akármi.

A térkapus fejlesztést én sem értem, de nem voltam talin. Öreg hiba
Dátum: 2024.07.10. 02:28:20
Ez az új SZB változtatás most őszintén kinek lett jobb így?
Dátum: 2024.06.26. 00:18:49
Ezen gondolkoztam erősen. Igazából már a legfejlesztettebb relikviák sem adnak semmit. Választhatok egy kincsgyűjtőt, egy védelemgyűjtőt meg egy robbanásgyűjtőt kufár szinten úgy, hogy a mytok igazából maxosak. De még ha nem is lenne maxos, elképesztően jelentéktelen bónuszok ezek. Lenyomtam az eventet, de csak így nem is tudom... egóból, de se a ráfordított idő, se a PP-k, se semmi nem érte meg.
Dátum: 2024.06.25. 17:19:33
Ettől még kínzás nyomkodni
Dátum: 2024.06.25. 03:42:11
Ezt a kufár eventet ki lehetne venni. Kínzás nyomkodni.
A gyakorló ütések tokenmentesítése semennyire sem oldja meg azt, hogy alacsony taglétszámú szövetségek határozottan előnyben vannak ebben a stílusban. Igazából nem is tudom, hogy mit old meg. Üssön bele a mátrixba mindenki ötöt? És az úgy jó? Most jól meg lett mondva, hogy hát az az öt ütés kell? Nem az A gombra kattintasz ötször, hanem a B-re, ezért megérdemled a tokent. Nem ez fogja visszahozni az SZB-t.
Dátum: 2024.05.23. 15:04:39
Igazából sokunknál szerintem eltűntek a célok és már csak a napi automata kattintgatás van. Egy teljes napi bevételből lesz 1 IQ. De csak nálam, mert azoknak akik már 200 milliárdnál járnak negyed IQ se. A veremjárkálás annyira unalmas, hogy szavak nincsenek és az egész csak azt tudja, hogy költs őskövet pálcára meg mindenre, mert az a táp. Aztán pörgesd a pálcákkal a templomokat és költs ott is, mert máshogy nem lehet, mert csak ebből lehet bármennyi TÖt-t húzni. Most ott vagyok, hogy le kéne nyomni még a xenót meg a havi vermet meg iszonyat sok mindent és konkrétan nem látom hogy lesz hozzá kedvem
Dátum: 2024.05.23. 03:36:16
Mi azért beszélgettünk sokat, főleg a játék jövőjéről. Azt hiszem sok mindenben egyet kell értsek vele. Maedhros is törölt nemrég.
Dátum: 2024.05.08. 12:12:13
Azért remélem lesz valami visszamérés, hogy mennyien használják majd ezt az új fejlesztést. Én most egy esetben látom, előnyét: ha gyorsan el akarom pörgetni az erőforrásokat és mindig ugyanazokat csinálom. De igazából az a gond, hogy félek elkezdeni, mert mi van, ha mégse úgy működik ahogy szeretném és akkor majd lehet szerencsétlenkedni, meg tulajdonképpen spórol 3 kattintást és a végén még fizetek 2-300 őskövet.
Dátum: 2024.05.03. 11:13:29
Az automatizálós kijelentéssel egyetértek, ám ennek vannak határai. Igazából ha bármivel lehet időt spórolni, az win. A példád viszont elragaszkodott és nem kértünk hasonlót sem. És nem is szeretném, ha elvadászná, mert a veremben sokkal értékesebb a CSP. És ha már verem és időspórolás, ha kétszer olyan gyorsan mozogna az ember a veremben, már kevésbé érezné az embert azt, hogy idegileg kikészül. És tulajdonképpen semmi értelme nincs az oda-vissza kattintgatásnak egy verembejárásnál sem. Kell hozzá 3-4 megnyitott browser fül eleve, lép-lép-lép, csata, kész a küldi, átvált, átvesz, következő, verem, lép-lép-lép, csata, küldi, átvesz, stb. stb. Ezt pont át lehetne venni egyben, semmi nem változna, csak izomsok kattintás eltűnne és kényelmesebb lenne a játék. Nem support AI, automatizmus, csak kényelmi funkció.

Alapvetően egy szint után - és ha nincs event - akkor a játékosok 99%-a ugyanarra és kb. ugyanúgy költi a CSP-t és a PP-t. De ha nem is így van, a saját bejáratott útját járja újra és újra. Tehát megtette a döntését, majd megcsinálja az ismétlést napi 20-szor, majd ugyanezt a következő nap is. Na ennek az időnek a csökkentése sem automatizmus, hanem kényelmi faktor. Hiszen nem a gép dönt helyettem, én döntöttem, itt vagyok a gép előtt, én csinálom, csak legyen gyorsabb. Úgyis ide kattintanék, utána meg oda, utána meg oda. Ez legyen egyben.

Az erőforrásokkal nekem személy szerint nincs bajom. Szerintem az sose gond, ha van.
Dátum: 2024.04.28. 00:36:03
És most akkor térjünk vissza a küldetésreformra pls Már kezd alakulni az okosság, ne rontsuk el.