Felhasználónév: Jelszó:

Hozzászólások - McMad

Dátum: 2013.04.30. 13:15:58
A Varázslói mágia téma újra "kísért", visszatér.
Kissé messze került, ezért beidézem:

Idézet: Aurri - 2013.01.14. 00:07:05
... feljebb leírták kb mi a gond. Túl összetett, túl bonyolult, és túl szép hogy jó legyen amit felírtál. Ennyi varázslatot kitesztelni korrektre közel lehetetlen (legalábbis amíg nem Blizzardnak hívják a tesztelői csapatot). Harcra ott vannak a harci varázslatok, ezeket bővíteni esetleg lehet (pl. szintenkénti varázslatok, az eddigi 2szintenkéni helyett, nagyobb válaszutakkal), de szerintem is bőven elég ha kijönnek nagy manaigényű, kiszámítható, egyszeri, vagy statikus legfeljebb X ideig ható állandó varázslatok (ahol X módosítható egy AFK-val, de ennél feltétlenül több AFK-s vonzatot nem adnék a koncepciónak). Egyszerű, átlátható, kényelmi (pl. idomítás ideje feleződik x óráig, azonnal gyógyul minden állatod, entitás ellen többet gyógyulsz és nem buksz CSP-t a köv. X alkalommal, a következő eszenciád biztosan olyan lesz amilyen még nincs, stb stb) vagy apró tápot adó hatások kellenének (kb szerencsekeréken forgatható gyakori erejű hatások). Szerintem kb ennyi elég is lenne. Vannak a koncepciódban ilyen varázslatok (pl korrupt templomszolga nagyon jó), én ezeket mazsoláznám ki és ezen az úton folytatnám a fejlesztést.
Az új varázlatokat pedig nem AfK-hoz, meg bonyolult formulákhoz, hanem egyszerűen mágustorony szinthez kötném (eleinte akár egy szinthez többet is). Állandó felfedezni való és fejlesztési lehetőség lenne, mint anno volt az akadémia - nyilván az AZúr Légió túlgyorsulási effektusa előbb utóbb itt is fellépne, de időről időre lehetne tölteni a szinteket varikkal, akár a játékosok által felírt javaslatokból, és jó időre megoldaná az építési problémákat is (a sokkal bonyolultabb téglás-fás fejlesztés helyett/előtt).


Köszönöm a HSz-ed. Pontos, fontos meglátások, de...
Én inkább álmodom egy "nagyot" és a Behó, no meg ti megmondjátok, hogy mit vállalnátok be, látnátok szívesen.
Észrevételeiteket figyelembe véve előállnék egy új alapokra helyezett koncepcióval, amely talán könnyebben integrálható, kezelhetőbb, mint az előzők megtartva azok kombinatív oldalát:

VARÁZSLÓI MÁGIA (Fejlesztési javaslat) 3.03

Előtörténet:
Sokáig rejtély volt, hogy miért veszett el a Varázslói mágia óidőkben járatos használatának módja. Az egyre kiterjedtebb elméleti kutatásoknak köszönhetően rájöttek, hogy az „ellenséggel” lehet összefüggésben az, hogy a mágikus erők dimenziójának természete megváltozott. A hagyományos út /segédeszköz nélküli varázslás/ mára járhatatlanná vált. Ellenben a megfigyelések, kísérletek bizonyították, hogy az erős fókuszhoz /pl. manapilonokhoz, tekercsekhez/ kötött mágikus formulák még megbízhatóan működnek. Virágzásnak indult a varázstárgy készítés, melyre először a Kristály horda „állt rá”. Ennek egyik szembetűnő, letagadhatatlan bizonyítékai voltak azok a lebegő korongok, melyekkel képviselték magukat az ellenség elleni csatákban.
A többi horda is nekilátott a saját szájíze szerinti fókuszgyártásnak, a régi mágikus formulák felélesztésének.

Javasolt bevezetés:

Mágiaelmélet (Új AF képesség – röviden AFK):
Alkalmazhatod a Varázslói formulák közül azokat, melyek elérhetők számodra ezen AF képességed szintje alapján. (10 szint, 1. szint költsége 10 AFp, minden további szint az előző szint költsége +10 AFp, azaz 10/20/30/...).
Eddig egyezett meg az előzőekkel...

50. Mágustorony szint felett minden 10 szint feltétele egy új, RND formula megismerésének. 50. szint felett az építés költsége szintenként lehetne pl. 10 milló / a tagok Mágiaelmélet AFk értékének összege akkor, amikor elkészült az előző szint (min. 10) * elkészült épületszint érték. (pl. 60. szint költsége, ha a tagok AFK összege 50 volt az 59. szint elkészültekor: 10M/50*59=11,8M)
Tehát minél „képzettebb” a tagság, annál könnyebb, minél nagyobb az épület, annál nehezebb új formula kikísérletezése, ”előállítása”. Az épületnek maximuma nincs.
Alkimista labor 50. ÉS Mágustorony 50. után lehetőség nyílik a Varázslói formula befogadására alkalmas fókuszkristály elkészítésére. Javasolt az előállítást az Alkimista labor alá tenni egy új fülre /ritkább használat/. A befogadó fókuszkristály a Kufároktól vásárolható meg. Mérlegelés kérdése, hogy szükség van-e újfajta Fókuszkristályra, vagy felruházhatóak lehetnének a meglévők… Ebben az esetben viszont igencsak fokozódhatna az eddig meglátásom szerint általánosan hanyagolt fókuszkristályok használata (pl. manaköltség csökkentő fókuszkristályra kombózott erős manaigényű formula), a kombinációs lehetőségek száma.

A Varázslói mágiát tartalmazó fókuszkristályokról (röviden VFkristály):
Aktiválásukhoz Manára van szükség, a működési feltétel teljesülésekor AUTOMATIKUSAN levonódik. Ha nincs elég, akkor nem működik. Felvett tárgyhoz kötött kell legyen a működéshez.
CSAK fegyverhez, varázslathoz, vérthez, illetve pajzshoz köthető VFkristály.
A fókuszkristály azon a szinten működteti a formulát, amin megalkották, azaz nem erősödik a Mágiaelmélet képességgel. Ha több VISELT felszerelési tárgyban is van ugyanaz a formula, akkor a legerősebb /legmagasabb AFK-val előállított/ fog érvényesülni /nem adódik össze a hatás/.
Mérlegelendő, hogy lehet-e egyszerre 2-4 aktív VFkristály a játékoson, vagy ez AFK szinthez, új AF képességhez vagy relikhez legyen kötve.

Varázslói mágia és a Hordák (javasolt új hordaspecialitások):
Zafír: Vértbe illeszthető/illesztett Varázslói fókuszkristály AFK szinthez +1 adódik.
Smaragd: Varázslatba illeszthető/illesztett Varázslói fókuszkristály AFK szinthez +1 adódik.
Rubin: Fegyverbe illeszthető/illesztett Varázslói fókuszkristály AFK szinthez +1 adódik.
Gyémánt: Pajzsba illeszthető/illesztett Varázslói fókuszkristály AFK szinthez +1 adódik.
/Hordaváltók „tápolhatnak”, de a hordaváltási extraköltséges régi javaslatomat ebben az esetben feléleszteném, illetve leegyszerűsíteném úgy, hogy ha hordád nem egyezik meg a szövetséged hordájával, akkor mondjuk egy VFkristály előállítása 0,2 AFp-be is kerül./

Javasolt új AF képesség:
Struktúra erősítés: 5/AFK AFp-ért 1-el emelhető az elkészített/beillesztett VFkristályok hatásfoka, de AFK (hordabónuszos tárgyban AFK+1) fölé nem növelhető.

További Varázslói mágia formulajavaslatok a teljesség igénye nélkül:
/Az eddig többé-kevésbé „lábon maradtakat” lásd a 2. változatnál azzal a megjegyzéssel, hogy ezen új és alapvetően más felépítésű rendszerbe illeszthetőségüket még meg kell vizsgálni/

Entinél AFK*5% eséllyel nincs CsP vesztés 15% alá kerülés esetén.
AFK függő mértékű extraregen Epi/Enti ellen.
AFK függő mértékű extra Varázslatelnyelés/Elnyelés Epi/Enti ellen.

CsP vesztő – „büntető” tárgy hatásfokát erősítő formula (pl. AFK * 1 CsP).
CsP vesztő – „büntető” tárgy viselése estén nem CsP-t, hanem PP-t veszít az ellenfél.
Ezeknek természetesen lehetne egy védő változata is. ;-)
CsP vesztő – „büntető” tárgy viselése esetén AFK% eséllyel megkapja a tárgyat (és természetesen a formulát tartalmazó VFkristályt) viselő vesztes az erőforrást.

Idomítási idő AFK*15 mp-el kevesebb.
Erősebb változat jóval DURVÁBB manapont igénnyel: Idomítási idő 60/AFK másodperc.

Kronokomp minimum per pillanat 4 perc. Ez talán még elbírna 1-2 perc csökkentést, pl. -10 mp * AFK.

VFkristály törlésekor AFK*9% esély arra, hogy egy törölni kívánt VFkristály megmarad.

Portyában Manaszívás: AFK*Mágia mennyiségű mana a csata ELŐTT elszívódik a VFkristály tulajdonosa részére (max fölé nem mehet).

Egy gondolatkísérlet a topszintű karik célponthiány problémájának kezelésére:
Mi lenne, ha lenne egy olyan formula, amely a karaktert valamilyen módon időlegesen átalakítja alacsonyabb, pl. AFK*10-el kisebb szintűvé, amíg ezt a VFkristályt viseli?
/Manaköltség minden „akciónál” vonódik. Magas alapszintű formulának kell lennie./
Meredek, tudom. Azért elindulok a gondolatmeneten…
Ehhez a Behó végezhetne pl. félévente egy 10 szintenkénti Tulajdonság és Szakértelem átlagelemzést /a táblázat nyilvános/ és az „átváltozó” a tulajdonságaira/szakértelmeire annyi % mínuszt kap, amennyivel különbözik a saját szintkörnyezete az újtól. AF képességek maximum annyira működnek ilyen formában, amennyire az ellenfele értéke. Felszerelési tárgyat is csak olyat használhat, amit alacsonyabb szintjén is tud használni. Állatok alapszintje megegyező szintű lesz új szintjével (állatszakértelmek maximuma is ennek megfelelően alakul). CSAK portyázni/kihívásozni lehet a karakterrel.
Mondok egy alternatívát.
Megszállás: A VFkristály által adott szinttartományban ideiglenesen elfoglalhat a játékos egy szövivel nem rendelkező, legalább 2 hónapja inaktív karaktert (szövetségbe nem léphet vele) és a saját szövibónuszaival, a fent említett tul és szaki büntetővel sújtott értékeivel játszhat vele, amíg ezt a VFkristályt viseli. A felszerelését a játékos biztosítja (arra a szintre kell öltöznie, ha nem teszi, akkor leesik róla a nem viselhető és a megszállotté érvényesül). AF képességek a fenti menetrend szerint. Állatok alapszintje megegyező szintű lesz a megszállt karakter szintjével (állatszakértelmek maximuma is ennek megfelelően alakul). A főkari eközben elérhetetlen, de támadható. CSAK portyázni/kihívásozni lehet a megszállt karakterrel.
A nyert LE és TP felszorzódik szintarányosan mindkét alternatíva estében.
MÉG igensok oldala van a dolognak, de kár is mélyebben belemenni, ha nem szimpatikus a megoldás és/vagy a Behó nem vállalja be ennek a rendkívül összetett formulának a fejlesztését, tesztelését, karbantartását.

stb.-stb.
A formulalehetőségek száma végtelen, csak ki kellene találni őket használhatóra, rendszerbe illeszthetőre. ;-)

Várom az észrevételeket a javaslat tökéletesítéséhez, elfogadhatóságának kiszélesítéséhez.

THX Aurri, Beherit, Cras, Gigatesó, Ariel, Miklós, Büyük, Kocos.
Kieg.: Módosítások, új formulaötletek.
Dátum: 2013.03.29. 20:57:58
No erre így is volt példa.
BÁRKI megcsinálhatja most is.
Amíg fel nem tűnik valakinek...
Kieg.: Kivéve az azonos karakternevet... :-P
Dátum: 2013.03.29. 20:49:32
Idézet: Nagy02 - 2013.03.29. 18:54:27
... vagy ez is vitatéma lenne?...

Nincs vita.
Döntés van.
Valamint merengés és ötletelés a "másik" megoldásról, amire azért van esély.
Ez csak idő kérdése jelen állás szerint (2-5 év?). :S
Kieg.: Én merengek egy 3. megoldáson is, de... :-X
Dátum: 2013.03.29. 20:46:24
Idézet: Lanmandragoran - 2013.03.29. 18:17:48
...Én pl. mind a négy világon játszom. Hülye vagyok?...

Nem vagy hülye.
Csak időmilliomos és ez azért nem annyira jellemző... :-P
A többi felvetésedre már válaszoltak mások + ölég figyelemre méltó ötletekkel álltak elő... :-x
Kieg.: Akárhogy lesz, azt én pl. meg fogom "enni". Az íze meg az én egyéni szocproblémám(?).
Dátum: 2013.03.29. 16:06:37
Csak győzze kaviccsal... :S :-X
Kieg.: + Miklós szerint nincs jelentős különbség karierőben a szinteken pedig ugye 1. szinttől megtehető ez V3-on...
Tényleg annyit számítana? Pláne ennyi kavicsért? Hááát... :-X
Dátum: 2013.03.29. 16:06:03
Még valami...
Tételezzük fel, hogy X játékos játszik RENDSZERESEN VÚ-t.
Mikor nagyobb a játékélmény, interakció, közösségi élet, stb.?
Ha 1-2, vagy ha 4-5 világon játszik 1-2 karakterrel ez a játékosmennyiség?
Most hagyjuk azokat, akik 4-5 karival tolják, mert az több mint ritka és nem is nevezném se optimálisnak, se kifizetődőnek (egyéni és szövi szempontból sem).
A teljes értékű játék időigénye magas. Evvan. :S
A több világ optimális HA nem olyan mértékű a mezőnyszétnyúlás, mint a VÚ-ban.
Kissé össze is vagyok zavarodva...
Hol gyorsítani szeretnék a játékot, hol fékezni.
Mindkettőnek megvan az előnye és a hátránya. A Behó oldaláról nézve is.
No de ez nem ennek a topicnak a témája... :-X
Kieg.: Kemény téma... És hosszú is... :-D :-S :-X
Dátum: 2013.03.29. 15:16:44
Hmmm...
CSAK a magam nevében beszélek.
Kivel is versenyzem toplistákon, Eventeken?
MINIMÁLIS a verseny. Eddig ahol eldöntöttem, hogy felkerülök ott fel is kerültem.
A legutóbbi Xenón merő kalandvágyból a legtöbb csata és állatájuló toplistára is feltornáztam magam HOLOTT a kettő elméletileg öléggé egymást kizáró. Lenne, ha lenne annyi versenyezni IS vágyó.
Bajnoki?
Évek óta (megkockáztatom, hogy a rajt óta, habár sajnos bő 1 évvel később csatlakoztam) a Bajnoki kategóriák 1, MAXIMUM 2 bajnokesélyessel indulnak (a medálbünti rendszer bevezetés ezen nem változtatott jellemzően). Ez teljesen természetes okból van így - bajnoki optimalizáció. Az esélyesek arra is figyelnek, hogy mikor lépnek kategóriát. A FŐ probléma azonban NEM az, hogy alig billegtethető a kategóriesélyes, hanem a szétnyúlás, mert minimál létszámosak egyre inkább a kategóriák. Én mindkét végét "élvezem" a bajnokinak. Néha nyerek és gyakrabban vesztek. Azonban nem mindegy, hogy hogyan. Még nyerés esetén is zavar (ENGEM) ha minimális meccsel érek oda, ahova. Hát akkor mit mondjanak azok, akik évek óta 1, max 2 kört játszanak le. Lassan már csak a LE-ért, küldiért neveznek sokan. Erőteljesen fokozná a játékélményt egy sokfordulós bajnoki, de azt nehéz megvalósítani 1-10 fős kategóriákkal.
Mindegy.
A lényeg az, hogy én biza bevállalnám a világegyesülés miatti "nehéz" életet. :-X
Kieg.:
Amiben reménykedem: Az általad nem kizárt távoli világegyesítés NE várja meg azt a pillanatot, amikor már a kategóriaesélyesek sem erőltetik a sima élményt és.... Bele lehet unni a versenymentes életbe.
Dátum: 2013.03.29. 08:11:47
Minek erőlteted.
1. Akik társaságban szeretnek játszani azok előbb-utóbb összetömörülnek 3, később 2, végül 1 szövibe és utána egyenként átlépnek ők is.
2. Kavics nélkül gondolod? Mert kavicsosan sok szövetség kompletten átmenne? Vagy fizetik a tehetősebbek a többiek átvitelét?
3. A Szövetség komplett (fórum, épületek, stb.) átvitele érzésre nem 200 kavics "értékű" lenne az egyéni átvitelhez képest... :-X

Inkább Világegyesítés.
Dátum: 2013.03.29. 07:37:17
Idézet: Aurri - 2013.03.28. 23:58:08
...Azaz végül minden kicsit is kíváncsi játékos eljut a V1-re. ....

Rosszul mondod.
Azaz végül minden TÁRSASÁGBAN játszani, célpontokkal rendelkezni akaró KÉNYTELEN lesz V1-ig menetelni.
Csak ez így egy lassú folyamat lesz.

Nálunk (V3 - DDT - 34 fő) 40.-től 137. szintig minden 10-es szintre jut 2 játékos zömmel.
Ez is mutatja, hogy erőteljesen széthúzódott a mezőny.
Azonban mivel eddig még 1x sem panaszkodott nálunk senki célponthiányra, pedig jellemzően nem csúcsragadozók alkotják a szövetséget (ergo mééééég inkább kellene, hogy érződjön a verhető célpontok hiánya) ezért arra jutottam, hogy ez egy topszint probléma (szűk réteget érint). Ennek ellenére sajna erősen esélyes ezzel (átmozgás) és az eddigi tendenciákkal az amiről írtam.

SZUBJEKTÍV álláspontomat is kifejtem:
Személy szerint ennél (lassú haldoklás, hónapokig "élvezni" egy egyre döglöttebb világ életét) SOKKAL jobban "bejönne" egy gyors világegyesítés.
Még úgy is, hogy olyan világra kerülök, ahol nem "védett" a LE annyira.
CSAK a gyorsabb ÉP regent sajnálnám... :-X

Kieg.:
Az interdimenzionális Bajnoki is remek ötlet (a szándék remek), de ha már csak a V1 fog élni... :-X
No ez nem holnap fog bekövetkezni. Az odavezető út viszont ölég szívfájdító lesz...
Dátum: 2013.03.28. 22:27:17
Köszi az infót. Még rosszabb előérzetem lett... :-X :S
Dátum: 2013.03.28. 21:37:47
HA a célponthiány annyira kemény valakinek, hogy átviszi és ott jobban is érzi magát, akkor HURRÁ!
Ám ha nem lesz jobb a sora... :-X
Az egyiknek bejön, a másiknak nem. Garancia? Visszalépési lehetőség gondolom van. Újabb 200 kavics...
Tételezzük fel, hogy lesznek ilyen lépegetők és tovább csökken az elhagyott világ aktív (célpont) létszáma.
Létezik, hogy egyensúly marad? Kötve hiszem... :-X
Aaaaz biztos, hogy értelmesebb lenne a világösszevonás, mint ez az önkéntes, önadózó, egyik világot óóóóvatosan éltető, másik világot óóóóvatosan kipusztító "megoldás".
Ahogy népszerűbb lesz mondjuk /csak példa/ a V1 a V2-ről átmenő játékosok miatt, úgy lesz egyre rosszabb a helyzet V2-n. Ha a folyamat elindul, akkor öngerjesztő módon, gyorsuló lavinaként fog viselkedni a kezdeti, szinte láthatatlan egyéni mozgolódások után. Exponenciálisan? Így mondják? Addig fog tartani, amíg ez a "lavina" el nem söpör minimum 1 világot.
Nem szokásom csípőből rosszat feltételezni senkiről. A Behóról sem. A szándék alapja OK, de a hosszútávú hatása...
Ez így egy kissé "csináljátok meg ti, önként és fizessetek is érte" lassított világösszevonó megoldásnak néz ki. :S
NE legyen igazam, én nem szeretném ezt a végkifejletet látni, mert kísértetiesen emlékeztet a kormányaink árpolitikájára (ha lassú a kényes téma adagolása, akkor nincs számottevő ellenállás)... :-X
Kieg.: Inkább a világösszevonásra szavaznék, ha lenne szavazás megoldásra.
Dátum: 2013.03.25. 16:10:41

+3 fokozatú mennyiségért rengeteg darabot kell gyűjteni.
Ha valaki megkapja már +2 mennyiséggel is a legerősebb fokozatot, akkor a maradék +1 fokozatnyi mennyiség begyűjtése rendkívüli TP zabálás csak (és mások szekerének tolása).
Szinthuszárok/Építőmesterek előnyben, de tőlük se sajnálnám.
Előre a játékélményért!
Dátum: 2013.03.25. 16:03:11
TUTTI, hogy csak 1 reliket nyerhetsz a végén, melyet a kufárod elérhetővé tesz (1 régi és 1 új között kell döntened majd).
Dátum: 2013.03.25. 15:49:19
Tovább bátorkodom (mi az nekem. ).
Aki eléri a legmagasabb mennyiséghatárt patyára (nincs belőle haszna) az kaphatna valami plecsnit.
Pl. Végzetmedált.
Igazán nem nagy táp egy halom beszedett optolatlan TP-ért csak hogy támogatva legyen a lelkesedés, a játszó taktika is picinykét... :-X
Dátum: 2013.03.25. 15:19:41
Korrekt.

Pl. egy ilyen 6 kufár - 12 választható nyeremény is megfogalmazódott bennem:

IQ v. Mágia
Támadás v. VadászLE
Védekezés v. Szakifejlesztés
Erő v. AFp
Tau v. Szerencse
Egészség v. Tulfejlesztés

Kieg.: Az elv annyi (a verseny nyíltság érdekében), hogy ne legyen egyformán közkedvelt a páros mindkét tagja.
Dátum: 2013.03.25. 14:58:12
Nem vagyok illetékes, de a válasz 1értrelmű.
Egy relikre is optoló régi játékos választási lehetősége 0, 1 v. max 2 Kufárra szűkült mostanra.
Ez érinti a VÚ társadalom X%-át.
Így oldották meg.
Kieg.: Ők tudják, de lett volna még pár lehetőségük másképp is megoldani... :S :-X
Dátum: 2013.03.25. 14:26:52
Hát ez nem épp alacsony szintű barát változtatás.
No persze ha úgy nézzük, hogy a játékosállomány 80-85%-ának minden régi megvan már... :S
Beszállhattak volna a csajok is ismét a buliba és +3 fotogénebb Behó dolgozó is lehetőséget kaphatott volna (ha meg nincs már ilyen, akkor ott a fotoshop... :-P).
A verseny is nyitottabb lenne TALÁN több választási lehetőséggel.
Ha meg túl nagy lenne a terhelés sok csapattal, akkor lehetne összevonni nyereményeket:
Kieg.: 1 kufárnál: X (régi) relik vagy Y (új) relik helyezés függő nyereményfokozattal (vagy ez, vagy az választható, mindkettő nem)... :-X
+2 Kufárral meg már szinte le is lenne fedve minden lehetőség (1 teljesen új cucc bejövetele esetén)... :S
Dátum: 2013.03.20. 15:27:33
Milyen "jó", hogy rendszeresen csúsztatják a fizetésem (részletekben - kvázi "Ne', zseppíz, hogy be legyen tömve a szád" kapom meg) és így egy olcsóbb csomag még beleférhet hó végén... :S
Dátum: 2013.03.19. 09:16:06
No alaposan átgondolva a válaszaitokat arra a következtetésre jutottam, hogy mindkét kérdésemre a válaszotok IGEN.
Ez felettébb megdöbbentett (főleg az, hogy a Védekezés max PvE szinten számít valami minimális szinten), de "ez van", ehhez kell alkalmazkodni. :S
Apró megjegyzés: Egy tulajdonság (Tám-Véd-IQ), amit MESSZE nehezebb és drágább-kavicsosabb fejleszteni, mint a Szerencsét, azért számíthatna többet is a Szerencséhez képest... PLÁNE BVUV-n, hisz itt Fortunának azért kevesebb szerepet szántak tudtommal.
Vagy van olyan aki úgy gondolja, hogy az RND isten ereje csekély a harcrendszerben?
/Sebzések tól-ig, találatesély min-max, stb./

A "fájdalmas" témához:
Nemrég 1 db gyengébb állatot vittem csatába BVUV-n és erőteljesen elavult fegyverzetet, NEHOGY én nyerjek másodszor is abban a kategóriában, DE legyen minél több izgalmas meccsem. Az egyik nem jött be...
A kategóriagyőzelem elbukása... :S
Számomra egyáltalán nem fájdalom a vereség. Azonban a hogyan...

Kieg.: Ilyen feltételek mellett a győzelem is vicc kategória. Kezdem érteni, hogy mi az oka a "nagyon elvernek - nagyon nyerek karaktererőtől TELJESEN függetlenül" régi vesszőparipámnak.

Csak hogy értsétek: 16 Szerencse pont LE értéke vs. a szemben álló tulajok különbségének kb. 200 pontnyi LE értéke közötti "parányi" eltérés, a harcérték béli erőkülönbség DÖBBENETES.
Dátum: 2013.03.18. 15:58:11
Offs-Cras.
:S