Felhasználónév: Jelszó:

Hozzászólások - Let.

Tiszteletem

Damage
Ez az "összelegózom a tamagochim, amivel megütöm a ti összelegózott tamagochitokat" jellegű elgondolás szerinted mit eredményez?
1. Megszűnik az egyén teljesítménye a háborúban. Idáig legalább volt egy belső motiváció (ki hoz több pontot, kinek kell fejlődnie), de így semmi sem marad belőle.
2. Megszűnik a szövetségi összefogás, valósidejű koordináció, összedolgozás szerepe.
Ki a francnak lenne ez jó?


A kirohanásod alapján neked nem. Pusztán megemlíteném, hogy nem lehetséges, hogy "szövetségi összefogás, valósidejű koordináció, összedolgozás" mellett legyen egy olyan lehetőség, ami azoknak is jó, akik idáig szintjük, vagy valamilyen más jellemzőjük miatt nem tudtak a háborúban részt venni?
Tehát hozzászólásom arról szólt, hogy párhuzamosan fusson egy olyan lehetőség, mely több játékosnak ad lehetőséget egy háborúban való részvételre.
Mint írtam már, az utolsó háborúnk 70 győzelméből 49-et én arattam. 3 nap alatt nyertünk, úgy, hogy kb. 40 órát töltöttem gép mellett. Én nem várom ezt el másoktól. Remélem lesz olyan alternatíva, mely nem sérti senki szépérzékét.

Tamagocsi?
Hallgattassék meg a másik fél is. S itt nem magamra gondolok.


Let
Tiszteletem!


Idézet: gabibácsi - 2009.11.27. 17:32:29
Üdv,

ehhez nem kell kétszer kémgömbözni, hiszen 24 alatt gyógyul valaki 100%-ba, azaz Excellben egy jó kis függvénnyel ki lehet számoltatni, mp-re pontosan a megfelelő %-ot. (Én is így csinálom )


Bocsáss meg, de ellent kell, hogy mondjak. A 24 órát a hordán kívül a prémium státusz és a gyorsítás is módosítja. Egyik sem látható a karakterlapon. Természetesen lehetséges prémium tárgyakból és magas szintből mindkettő meglétére következtetni, de a 3. világon, 20 és 30 szint között, ahol én is vagyok (ahol egyébként 33%-al gyorsabb nem pihenve az életpont regeneráció) ez igen nehezen következtethető ki.


Let
Szervusztok!

Előző hozzászólásomhoz kiegészítés.
Mi lenne, ha minden szövetség elnevezhetné ezeket a lényeket, módosíthatnák a képességeiket, erejüket? Esetleg tárgyakat adhatnának nekik, különleges képességeket fejleszthetnének?


Let
Üdv!

Egyébként mi lenne, ha két szövetség "manifesztációja" küzdene meg egymással, azaz valamilyen, a háború idejére teremtett lény? Ennek megalkotásában mindenki részt vehetne, és míg a háború meg nem kezdődik, mindenki energiát fektethetne be, vérmérséklete szerint a megalkotásába.
Egyfajta "bajnokok küzdenek" módszer lenne ez, amit már javasoltak, anélkül, hogy egyes karakterek erősödnének, vagy gyengülnének (lásd segítő kéz).


Let
Dátum: 2009.11.27. 16:25:06
Tiszteletem!

Csak egyetlen dologra lettem figyelmes:

AZ SM jelentőségét a játékosok 90%-a felismeri, a VF-ét (mint ugye statisztikából kiderült) 40%. Hatalmas különbség.


Elnézést, de abban a maradék 60%-ban benne vannak azok is, akiknek nem elérhető -alacsony szint, vagy akadémia hiánya miatt- a VF, illetve azok akik tudatosan nem fejlesztették ki.

Egyébként úgy gondolom, hogy a lélekenergia jelentőségét egy játékos akkor ismeri fel, mikor a lélekenergiát elköltheti, a tapasztalati pontot nem.


Maradok
Let

Ui: Lényegében egyébként egyetértek! (még ha pl. 4* annyi lélekenergia/TP arányt csak két szakértelem maximális szintre fejlesztve, együtt ad)
Üdvözletem!

Idézet: Prisma - 2009.11.27. 15:55:24


A mindenit, ez nagyon durva. Én mondjuk teljesen kizártnak tartom, hogy valaki tényleg ül, és 1 órán keresztül nyomkodja másodperenként a gombot. Sokkal kézenfekvőbb, hogy scriptet használ, amit ugye tilos, és ezért lehet szólni a játékvezetésnek.

Abban viszont teljesen igazad van, hogy csak az ad jó megoldást, ha a 15% alól felbukkanó kap egy minimális haladékot.


Ha megengeded, megosztanám veled, hogy van egy módszer, mely nem igényel különösebb hozzáértést.
Megtámadom a karaktert, kémgömbbel megnézem a támadás utáni életerőpontjai számát. 1 óra múlva újra kémgömböt használok. Ekkor megtudom, hogy mennyi életerőpontot regenerál 1 óránként. Kiszámolom (szintjeink különbségét beszámítva) mennyi életerőpontnál válik támadhatóvá. A kémgömbtől kapott adatok szerint kiszámolom, ez mennyi idő múlva lesz. Beállítom az órát 2 perccel korábbra, majd szűkített kereséssel rákeresek X másodpercenként.
Háborúban kiváló módszer. Script biztosan nem kell hozzá. Természetesen az átöltözést, gyógyitalokat, stb. nem veszi figyelembe.
Néha érdemes egy szövetségi tagot megkérni, hogy a támadás előtt kémlelje ki az adott karaktert, csak hogy biztosra menjünk.
Egyébként gondolom ezzel a módszerrel nem mondtam újat!


Üdv
Let
Tiszteletem!

Az értéktelen, bónuszokat nem adó tárgyakról: amikor korábban egy játékos arról panaszkodott, hogy nincs mit építenie, akkor rámutattam, hogy a lélekpajzsot meg még ki tudja mit nem épitett fel. Amikor azt mondta, már nincs szaki, amit fejleszthetne, akkor rámutattam a tucatnyi nullás szakértelmére. És igy tovább. A válasz mindig az volt, hogy azzal minek foglalkozzon, nem ad elég tápot. Ha beraknánk olyan tárgyakat, amelyeknek semmi értelme nincs, akkor az a játékosoknak csak egy kisebb hányadát kötné le. A többiek, pont azok, akik a folyamatos fejlesztések után sírnak, azok nem foglalkoznának vele. Játékosok közötti kereskedelem nem lesz, ezt már korábban megbeszéltük, mert bár megdobná a játékot, de rengeteg csalási lehetőséghez vezetne. A kereskedelem jó dolog egy teljesen pve játékban, de megöl egy pvp játékot.


Megértem az álláspontodat.
Figyelmedbe ajánlanék -és remélem játékostársaim érdeklődését is felkelti- azonban néhány értekezést, kísérletet és kimutatást.

Jun-Sok Huhh: An Economic Analysis on Online Game Service (Seoul National University - School of Economics August 28, 2009)
http://papers.ssrn.com/sol3/papers.cfm?abstract_id=1335120
Az írás kielemzi az egyes üzleti modellek hatékonyságát, fő tárgya a Real-money Trading (RMT) és kiemeli a micropayment módszert.


Hao-Erl Yang, Chi-Chuan Wu Kuang-Cheng Wang: An empirical analysis of online game service satisfaction and loyalty (Expert Systems with Applications: An International Journal archive Volume 36 , Issue 2 (March 2009))
http://portal.acm.org/citation.cfm?id=1465014
Az írás tárgya 3 olyan tényező, mely alapvetően meghatározza az online játékokkal való elégedettséget és az ahhoz való lojalítást.

Boreum Choi et al.: The Effects of Users' Motivation on their Perception to Trading Systems of Digital Content Accessories: Focusing on Trading Items in Online Games (2006.01.03)
http://www.computer.org/portal/web/csdl/doi/10.1109/HICSS.2007.527
Az írás tárgya az online játékok tárgykereskedelme.

http://virtual-economy.org/
Az oldalon a farmolástól kezdve több különböző témában írt cikkek megtalálhatóak

Kaushar Ahmed: Trading in Massively Online Game makes Real Money in Virtual World (2008)
http://www.scribd.com/doc/3276258/Trading-in-Massively-Online-Game-makes-Real- Money-in-Virtual-World
A cikk azt tárgyalja, mennyire átlátható (és adóztatható) a virtuális kereskedelem.

Én még csak átfutottam a cikkeket, de remélem ugyanolyan gondolatébresztőnek találja mindenki, mint én.


Tisztelettel
Let
Dátum: 2009.11.27. 00:23:52
Szép estét!

Azt hiszem a VU találkozón a kialvatlan arcokat kell keresnem, hogy mindenkit azonosítsak.
Esetleg azokat akik egy furcsa, idegen eredetű tárgyat állnak körül és azon tanakodnak:
-Van benne LÉ?-?
The REAL Dreadlord (tm)


Let
Dátum: 2009.11.26. 19:08:32
Tiszteletem!

Aurri:
Nem akarom összeszámolni hogy hányan szólaltak fel a VF mellett és ellen (és itt nem darabszámra gondolok, hanem a különböző emberek véleményeire), sőt mintha valaki korábban már meg is tette volna...

Azt hiszem én voltam, aki vette a bátorságot.


Most még egyszer megtenném. Eddig 22 hozzászóló a VF maradása mellett, 2 ellene. Néhány hozzászólás értelmezése természetesen kérdéses.

De gustibus non est disputandum. ☻☺


Let
Dátum: 2009.11.25. 18:57:45
Tiszteletem!

Az úgynevezett segédanyagok a következők lehetnek:
Hatásfokozók, stabilizátorok és tartósítók
A hatásfokozók alapvetően az antigénre adott immunválaszt erősítik fel(1). Néhány esetben előfordul, hogy az alany egyáltalán nem reagál a vakcinára, ezt (is) akadályozza meg a fokozó. Habár az un. oltási szövődmények oka legtöbbször ismeretlen, kutatások alapján immunrendszer zavar, allergia vagy atópia (veleszületett allergiás túlérzékenység) lehet a kiváltó ok.
A stabilizátorok növelik a vakcina tartósságát, a tartósítók a beadhatóságot módosítják.
Többször is felmerültek problémák tartósítókkal, például a thiomersal - lal kapcsolatban (magas higanyszint miatt, illetve mivel kísérletek során az egereknél viselkedészavart okozott)(2), azonban sokszor elfelejtik megemlíteni, hogy alapvetően a tartósítók célja, hogy elkerüljük a mellékhatásokat(3).
A vakcinák egyébként tartalmazhatnak alumíniumot, formaldehidet (mely magában is tartósító), albumint, zselatint, antibiotikumokat és élesztő fehérjéket(4). Ezek mind kiválthatnak allergiás reakciót. Ha ezeket az anyagokat nem használnák például a legyengült immunrendszerű időseknél, a hatás kiszámíthatatlan lenne. Emulziók és receptor antagonisták segítségével -melyek ugyancsak adalékanyagok- próbálják a vakcinák hatékonyságát ilyen esetekben megnövelni(5).

Mindenkinek ajánlom figyelmébe a http://www.vaccines.org/ -ot, ahol nyomon lehet követni a vakcinakutatást. Rövid áttekintésem elsődleges forrása a PubMed.


(1) Badger J, Kubusek J, Hayney MS.:Safety of adjuvants and excipients in vaccines. In: J Am Pharm Assoc (2003). 2009 November-December 1;49(6):826-827.
(2) http://www.in-pharmatechnologist.com/Materials-Formulation/Vaccine-preservative- safety-questioned
(3) Kiváló példa az 1928-as stafilococcus gyerekoltás
(4) Stanley A. Plotkin, MD, Walter A. Orenstein, MD and Paul A. Offit, MD: Vaccines, 5th Edition, 2008
(5) Guy B.: Strategies to Improve the Effect of Vaccination in the Elderly: the Vaccine Producer's Perspective. In: J. Comp Pathol. 2009 Nov 6. [digitális formában a nyomtatás előtt megjelent]


Tisztelettel
Let
Dátum: 2009.11.25. 09:18:54
Üdv!

Visszaolvastam, hogy a kérdésemre választ találjak, de nem tudom, jól értem-e.
A játékba nincs beépítve, hogy habár nagyon kis esélyed van valamire (mondjuk térkapus csata esetén alacsony szerencsével tárgy találására), mégis bizonyos számú esemény (csata, vadászat) után mindenképpen "bejön"?


Let
Dátum: 2009.11.24. 19:46:44
Tiszteletem!

Köszönöm.


Let
Üdv!

Nem tudom jól összegzem-e, de úgy gondoljátok, hogy
- be kellene vonni a szövetség összes tagját egy háborúba, anélkül, hogy nem megérdemelten jutalmazunk
- a közvetlen építésről át kellene helyezni a hangsúlyt egyéb "nyereményekre"
- egy új erőforrás, kapcsolás egy új fejlesztéshez megoldást jelenthet.

Jól értem?


Let


Ui: Egy tanulmányt megérne, miket is pontoznak le. Ha kérdezel, az is rossz?
Dátum: 2009.11.24. 19:21:45
Tiszteletem!

Megtudhatnám, hogy a végzet medál "átvétele" hogyan működik?
Csak befizetéssel együtt?
Azért kérdezem, mert szövetségi fórumon felmerült, hogy lenne aki részt venne a találkozón, de nem fizetne be.


Let
Üdv!

V3
AZ ICCKAROSY SZOVETSEG

Az ICCKAROSY szövetseg célja hogy minden kezdö is szövetségbe tartozzon ez fontos hogy ne csak az eröss karaktereknek legyen lehetösége kiélvezni ezt az igényt



Szövetség - Mindenki ide való aki Végzetúron van:P

Off: Jó az anyag, mi?

Lépj be nyugodtan

KVIZ ( a választ írd meg levélben és lehetsz a segédem a szövetség fejlesztésében )

1. Mi váltotta fel a köztársaságot Rómában?

1. Semmi
2. Császárság
3. Csaták, harcok

2. Ki volt Agustus?

1. Császár
2. Fogoly
3. Rabszolga

Válaszolj


Szövetség - A végzet vörös sérkánya

Üdvözlök mindenki a szövecségemben. It mindent med kaptok és meg tudhatok.


Szövetség - Rityi-Rotty

Tag:
Reccs







Let
Üdv!

A 4. pontra lenne egy ötletem.
Egy új épületben idő, vagy energia ráfordítással termelődhetne egy olyan erőforrás, amit két szövetség háborújában összemérődne. Ezen két erőforrás aránya befolyásolná valamilyen módon a háború kimenetelét. A háború végeztével az erőforrás újra 0-ra csökkene.
Így az alacsony szintű, vagy a háborúban közvetlenül, harcban nem résztvevő karakterek is befolyással lehetnének a háború menetére, azonban ez nem csökkentené a harcoló felek teljesítményét.
Esetleg nem is kell új épület, hanem a dolog lehetne a Lélekkút használatának új aspektusa.

Let

Ui: Most látom, hogy a 6. pont valami hasonlót vet fel. A fenti ötlet alapvetően csak hatással lenne a háborúra, nem venné át a szerepét. Azt hiszem egyébként tényleg érdekes lenne megtudni, a játékosok mit is gondolnak a háborúkról...

Edit: kiegészítés
Dátum: 2009.11.22. 19:37:43
Üdv!

Azt hiszem jár a legjobb 2. hozzászólás díj!



Let

Ui: Jókedvre derít, hogy valaki ennyi energiát fektet abba, hogy lepontozzon! Köszönöm - megnevettetsz!
Dátum: 2009.11.22. 07:49:09
Üdv!

Lucas és csati777
Azt tudjuk, hogy a létezésünk végső célja az emberi faj fenntartása...


Az idézet az evolúciós pszichológia axiómájára utal.
A közgazdaságtan emberképe (homo oeconomicus) szerint például az ember olyan lény, mely haszna maximalizálására törekszik (Pareto 1906).
A szociológia emberképe (homo sociologicus) szerint pedig "az ember tevékenységében a társadalmi normákhoz igyekszik alkalmazkodni" (Andorka 1986).
A kettő kombinációja egyébként a socio-oeconomicus emberkép, eszerint "az ember racionálisan dönt egy adott tartományon belül, amit a társadalmi normák határoznak meg" (Lindenberg 1990).



Let
Dátum: 2009.11.21. 12:25:20
Üdv!

Darah: Értelek. Nem látok problémát abban, ami leírtál, remélem olvas fórumot és rájön. Kiegészítés: Pusztán azért írtam le, mert rá akartam világítani, hogy mást jelentett neki a "harcos", mint nekem.

Almási Viktor: Én eddig azt hittem, hogy nem felfelé, vagy lefelé kell portyázni, hanem a TP/Le arány a mérvadó. Nekem eddig a lefele mellett szólt, hogy kevesebb TP jut egy Le-re. Hmmm?


Let

Kiegészítés: Valaki kivételesen megmagyarázná, miért is adott 1 pontot erre a hozzászólásra? Tényleg érdekel! Akár PÜ-ben is. Talán a szavazatom korábbi megemlítése? Vagy túlzott elbizakodottság érezhető? Nem állt szándékomban senkit megsérteni, rengeteg nálam jobb játékos van.
Dátum: 2009.11.21. 12:13:53
Tiszteletem!

Azt hiszem megint el kell, hogy mondjam, hogy 22. szinten vagyok, V3-as szerveren. Én abból indulok ki, amit körülöttem látok. Úgy látom, az átlag játékos vadászgat, épít, belép egy szövetségbe, néha-néha portyázik egyet.
Az egyik korábbi postomban írtam:
Én (22. szint) vs. Valaki
Leütöttem kétszer.
Láthatatlanná vált.
Leütöttem.
Pihent (+láthatatlanság).
Leütöttem
Berakta a védelem italát (+pihenés, +láthatatlanság!).
Leütöttem.
Elbújt a katakombákba.
Most meglepődne, ha ott is leütném?


A szövetségük lapján a "Harcos" kategóriában van.
LE diff +13.000


Nem becsülöm le a játékost (az ellenfelet ?), sem a szövetségét, csak azt hiszem, jól tükröz bizonyos szemléletbeli különbséget. Valóban vannak bizonyos sarokpontok, de most döbbentettél rá, hogy lényegesen eltérő játékstílus van szervertől és szinttől függően. Itt pl. még nem játszik a felbukkan 15% alól, leütöm.

Aurri:
Amíg ez az alapvető szemléletbeli különbség fenáll az un. "jó játékosok" és a többi párezer játékos között addig nehéz lesz hasonló nézőpontokat találni.

A fenti problémára és az általad felvetettre is megoldást jelenthet egy összegző kimutatás. Szint, karakterek száma, TÖ, SZÖ szerint. Jobbán átláthatóvá tenni, milyen problémák kiket érintenek.
Szerintem pl. az 1-4 szint közötti karakterek legalább 20%-a az összesnek.


Let

Edit: fogalmazás, helyesírás