Felhasználónév: Jelszó:

Hozzászólások - Let.

Dátum: 2010.09.15. 11:47:28
Üdv Semelyik!

Annak ellenére hogy némileg tartok a jutalmazástól én is belevágtam, jó móka és sokat költöttem rá.
Nem esett még semmi sok próbálkozás után sem, de nem baj. Edit: Inspirátor hiányzik! <nevet> Most már tudok rajta nevetni.

Azonban folyamatos sikerélmény és átlátható dolgok jobbá, élvezetesebbé tesznek egy játékot. Csupán arra szeretném felhívni a figyelmet, hogy nincs értelme visszafogni a jutalmazást.
Simán lehet még az elköltött erőforrásokhoz mérten többet is adni mint amennyit a játékosok ráköltöttek.
Kinek lenne ez rossz?

Egyébként Kóc nekem azt mondta, hogy a sima vadászathoz mérhető volt Zarknod jutalma, de legfejlebb 80% körülire tippeli a végső megtérülést. Mindez lényegtelen "rinya" szempontból.
De végső soron kinek jó ez a lebutítás? Miért ne lehetne 100%-os megtérülés, csak erre hívnám fel a figyelmet....

Nem nyomom tovább a rizsát, vár az event. Mindenkinek jó játékot!


Let
Dátum: 2010.09.15. 11:34:50
Üdv!

Ajándékba küldenék mindenkinek aki így gondolja 1.000.000 Tp-t 0 Le mellett. <nevet>
Az le-t még mindig el lehet költeni, a TP-t nem.

Miklós

Nem lehetne szó róla, hogy LE/TP-ben is megérje a következő event? Nem sérülne senki ha így lenne és a játékosok is örülnének.
Tehát a játéknak is jó lenne meg a játékvezetésnek is.
Bevallom nem értem mi értelme van annak, hogy így le van butítva a Le szerzési lehetőség az event alatt.

Másrészt te is mondtad, hogy nem fogja annyira megérni mint a vadászat (végső elszámolásra gondolok). Ennek mi értelme van? Kinek jó ez?
Őszintén kérdezem, nem szeretnélek megbántani, mert nem gondolom hogy ez a játék érdekeit szolgálja.
Ha jobban megérné, legfeljebb mindenki részt vesz benne, ez nektek is jó meg a játékosoknak is.

Edit: Talán már ennél az eventnél is változtathatnátok egy kicsit az arányon. Miért pont 2 csp? Miért nem hatnak az Le növelő dolgok?
Kinek lenne rossz ha így lenne?
Szvsz senkinek. Egy kis dobbantás lehetne a karaktereknek.
Még egyszer idebiggyesztem, hogy legfeljebb mindenki részt venne benne, mert tudja hogy megéri. Nem mellékes hogy így nem lehet senkinek rossz szájíze.

Edit: Csak azért vetem fel ezt így és ilyen formában mert ezzel csökkenne a bizonytalansági faktor. Egy játékban pedig a biztonság, a szabályok ismerete elengedhetetlen. Az ismeretlen mindenkit megriaszt, félelemmel tölt el, még ha sokszor nem is tudatosan.

Let
Dátum: 2010.09.15. 10:01:56
Üdv!

Nem tudom költői kérdés volt-e de azért van egy gondolatom a témában.
Mert a PP pvp elem, arra van hogy játékos játékos ellen megmérettessen.
A csp meg CSELEKVÉS pont. Rengeteg játékbeli folyamatért lehet fizetni vele vadászat mellett de alapvetően egy pve elem igénybevételére szolgál. A jelenlegi event is pve, legalábbis nem látunk egyelőre kristályhordához hasonló kidolgozott npc-ket. Jut eszembe, vadászat közben is harcol a karakter a szörnyekkel.

A gyorsítások meg azért kerülnek csp-be hogy ha valaki nem akar pénzt rááldozni akkor játékbeli erőforrással ki tudja váltani. Korábban csak csp szvsz azért volt mert nem akart a JV a játékosok pénztárcájában turkálni.

Edit: Pont a napokban csacsogtunk a szövetségemben arról, hogy lehetne PP alapú event is. Pl. valami háborús megmérettetés, aminek a PP használatra koncentrálók is örülhetnének. Igazából ha arról szól a PP kontra CSP gondolat hogy miért nem gondolnak a portyásokra, maximálisan egyetértek.

Mehetne 3 különféle event
Zarknod típusú - CSP alapú
Térkép - vegyes felvágott
Háború - PP alapú

2 havonta egy és máris megvan a fél éves kör.


Let

Edit2: helyesírás
Dátum: 2010.09.14. 19:55:24
Kár, mert ezért hajtottam. Valahogy nem tudok veled nevetni.
Dátum: 2010.09.14. 12:00:45
Üdv!

Na az nagyon vicces hogy nem elég rengeteg Le-t betölteni hanem még iszonyatos mennyiségű TP-t is be kell nyelnem.
Kár.
A tápolás kisebb istenei most sírnak. <nevet>




Egyébként v3-on a Top10-ből egy ember kapta ki ezt a tárgyat és a betöltött Le listából, nem a csataszámból.


Let
Dátum: 2010.09.14. 11:34:20
Üdv!

Úgy látom annál nagyobb az esély tárgy találására, minél több LE-t tolsz be egy töltésbe.
Természetesen a sok kicsi sokra megy elvén is lehet próbálkozni.
Szintem * 200 Le-nél már italok minden második csatában estek.

Valaki erősítse meg vagy cáfolja.

Let
Dátum: 2010.09.09. 12:22:30
Üdv!

Jeriko felvetése azért is problémás, mert EH egy szakértelem, vadászat 3.

Ha meg mindenki csak EH-na akkor azok a játékosok kerülnének előnybe, akik nem több időt töltenek a játékkal, hanem portyaszűrőt használnak.
Miért lenne jobb ha mindenki rohan, mintha van aki visszamarad?
Kényszerítsünk mindenkit a másik támadására?
Egy hét és jeleznék a gyengébb karakterek játékosai, hogy már Le sincs náluk mégis ütik őket mint a vasat. <nevet>

Az erőviszonyokat ilyen durva módon kiegyengetni és a saját szájízünk szerint formálni a játékot értelmetlen. Még mindig nem látom a VF ördögét és a nagyobb jót. Lenne valaki olyan kedves és elmagyarázná tagoltan miért is a VF az ördög?


Let
Dátum: 2010.09.08. 22:04:32
Most jutott eszembe, hogy ha az EH-t használók keveslik a kapott Lélekenergiát, írjanak Miklósnak.
Gyakran hivatkozik arra, hogy a "mi kérésünkre".
Szerintem ha elegen írják, vagy ha egyszerűen jogosnak érzi növel a kapott LE-n. Én örülnék az elégedett játékosoknak és senki sem veszít vele (több le-t portya során). Egy próbát megér.
Dátum: 2010.09.08. 20:34:55
Üdv!

Igazad van. Minden igaz és az ellenkezője is.
Te mondtad korábban, hogy új pve elem kell és maximálisan támogatom. Legyen független a Vf-től és vadászattól/portyától és máris ott a régi dolgok nerfelése helyett egy új lehetőség...

Más.
Egyébként konkrétan a sok hozzászólást olvasva már nem értem hogy mi is a probléma. A vf és az eh szvsz nem a probléma gyökere.

Kevés a játékos?
Kevés a prémium játékos?


Válasz: Sorsolások prém játékosoknak. Őskövek, tárgyak, stb. Extra prém medálok, extra díszítő prém funkciók. Más játékokban egész jól működik. Sőt, a külföldi VU szerveren is.

Kevés az ellenfél adott szinten?

Ezen semmi sem segít, nagyjából mindenkinek megvan a stratégiája. Előre rohanni és visszamaradni lehet. Elsőt kevesen választják azért, hogy leüssék őket.

Kevés a portya LE?


Ha jól emlékszem Miklós mondta, hogy a PP nem erőforrás. Ez egy fun elem. Nem lehet a játékosokat arra kényszeríteni, hogy másoknak tálcán kínálják fel azt, amitől ők is fejlődnek.

Sok a gyenge karakter?

Akinek még mindig nem esett le, hogy akárcsak a való életben, ebben a játékban is kevés a tájékozatlan "játékos" az nyissa ki a szemét.
Ha a felét tudnák a kezdő játékosok a fórumon mindenki által ismert dolgoknak, ha ott lennének a példa karakterek előttük, ha a műhelytitkokat megtalálnák leírva mi lenne?

Ja, hogy ott van a wiki. Thx to Kóc and Birka.

Lehet még kényelmesebbé tenni az információ elérését ebben a rohanó világban, úgy hogy legyen beépítve a játékba. Kánaán vagy utópia? Most már azt sem tudom kell-e. <nevet>


Let

Ui: Ha Miklós rendszeres eventjei és Birka új pve eleme megjön, szerintem megint lesz izgalom és kitörési lehetőség. Ha valakinek vannak ötletei hogy lehet nem mások arcába mászva fejleszteni azért szívesen meghallgatnám...
Dátum: 2010.09.08. 11:53:16
Üdv!

Nem hiszem, hogy büntetni kell azokat, akik rengeteg lélekenergiát beleölve kifejlesztették a vf-et.
Kapcsolatokat építettek, bevállalták a hátrányait és most ott tartanak ahol.
Miért kellene azokat a játékosokat támogatni akik az ügyesen fejlesztetőkkel szemben elmaradnak? Ha a mókánál többet akarnak, úgyis látják, hogy "gyengék", kérdeznek és annak megfelelően fejlesztenek.

A megoldás inkább az lehetne, ha lennének fejlesztési tervek, ha a játékosok tájékoztatva lennének már a kezdetekkor ezekről a stratégiákról.
Mert ha mindenkiben korán tudatosult volna mi merre hány méter nem lenne ennyi töltelékkarakter.

De azért azt is mondjuk már el, hogy 100%, hogy az aki komolyan áldoz a játékra, az tisztában van pl. a vf hatásaival.
Ergo egész érdekes nézni mennyire próbáljátok a nem fizető tömeget felzárkóztatni a fizető, küzdő és taktikázó játékosok mellé.


Egyébként pedig a felzárkóztatásról jut eszembe:
Szabadságot a Galetkiknek!
Galetki power!

Csak hogy én is mozgalmat indítsak.

Let
Dátum: 2010.09.03. 21:58:18
2010. Szeptember v5 Bajnoki


A bajnoki viadal 1. kategóriájának győztese: Ravenlord
A bajnoki viadal 2. kategóriájának győztese: Tray
A bajnoki viadal 3. kategóriájának győztese: Yoda mester
A bajnoki viadal 4. kategóriájának győztese: Alucard
A bajnoki viadal 5. kategóriájának győztese: Wykos
A bajnoki viadal 6. kategóriájának győztese: Goold
A bajnoki viadal 7. kategóriájának győztese: Pilgrim
A bajnoki viadal 8. kategóriájának győztese: Nemeszisz
A bajnoki viadal 9. kategóriájának győztese: Makarion
A bajnoki viadal 10. kategóriájának győztese: DEVILBOY1
A bajnoki viadal 11. kategóriájának győztese: Isten Kardja
A bajnoki viadal 12. kategóriájának győztese: Rebecca

Köszönöm annak aki elküldte!
Dátum: 2010.09.03. 21:48:15
2010. Szeptember v2 Bajnoki

A bajnoki viadal 1. kategóriájának győztese: Vulture Sam
A bajnoki viadal 2. kategóriájának győztese: Merlin666
A bajnoki viadal 3. kategóriájának győztese: Meragor
A bajnoki viadal 4. kategóriájának győztese: Loreley
A bajnoki viadal 5. kategóriájának győztese: Mephistopheles
A bajnoki viadal 6. kategóriájának győztese: Vortexlovas Victórió
A bajnoki viadal 7. kategóriájának győztese: Lidércmedve
A bajnoki viadal 8. kategóriájának győztese: Eltörlő
A bajnoki viadal 9. kategóriájának győztese: Phobos
A bajnoki viadal 10. kategóriájának győztese: Kohinoor
A bajnoki viadal 11. kategóriájának győztese: Energiser
A bajnoki viadal 12. kategóriájának győztese: Teufel
A bajnoki viadal 13. kategóriájának győztese: Dark Knuth
A bajnoki viadal 14. kategóriájának győztese: PandÚr PetÚr
A bajnoki viadal 15. kategóriájának győztese: Gesztor
A bajnoki viadal 16. kategóriájának győztese: Dexion
A bajnoki viadal 17. kategóriájának győztese: Kisgyík
A bajnoki viadal 18. kategóriájának győztese: Lord Zero
A bajnoki viadal 19. kategóriájának győztese: ? (a kapott listán nem volt rajta)
A bajnoki viadal 20. kategóriájának győztese: ? (a kapott listán nem volt rajta)
A bajnoki viadal 21. kategóriájának győztese: ? (a kapott listán nem volt rajta)
A bajnoki viadal 22. kategóriájának győztese: ZsiVi
A bajnoki viadal 23. kategóriájának győztese: Noug
A bajnoki viadal 24. kategóriájának győztese: GlassEye
A bajnoki viadal 25. kategóriájának győztese: Xena
A bajnoki viadal 26. kategóriájának győztese: Viktor Meran

Aki tudja ki nyert a kimaradt kategóriákban megírhatná. Illetve várom a bátor jelentkezőket akik vállalnák, hogy minden hónapban egy adott világ nyerteseit feltennék. <mosoly> Csak v3-on játszom így innen van lehetőségem jelenteni.
Dátum: 2010.09.03. 19:05:34
Tiszteletem!

Nem vagyunkk mindennel elégedettek és néha (?) ezt szóvá is tesszük, de szeretném elmondani, hogy ennek csak az az oka szvsz hogy nem látjuk át a játékot igazán, az ember pedig fél az ismeretlentől és nem szereti a változást.

Igazából csak azért írok, mert örülök hogy a játékosok igényeihez igazodva fejlesztetek. Köszönöm. Amennyiben ez a kettő (és további kettő) fejlesztés megvalósul azt hiszem sokan új lendületet kapnak.

Két kérdésem lenne:

Mikorra várható a relikvia sorsolás?

Mikor indul a Mágia Mesterei, lesz-e nyílt előzetes teszt?
Edit: http://www.magiamesterei.hu/faq oldalon ott a válasz már.


Let
Dátum: 2010.09.03. 16:08:27
Üdv!

Nem gondolom, hogy konstruktív állandóan visszatérni ahhoz, hogy ki sír. Ha valaki rontana a játékélményemen szóvá is tenném, nehogy már azt higgye bárki hogy simán benyelem. Részemről meg nem tetszik a módszer.

Birka, azzal se értek egyet, hogy tele vagyunk pozitív fejlesztésekkel. Nagyjából egyik sem változtat a napi játékmeneten, ergo egy éve is azt csináltuk amit most.
Várható fejlesztésekben írtál egy új PvE lehetőségről, szerintem jó helyen tapogatsz...

Ha gyakorlatilag minden játékost egyformán érint egy negatív változás, és a változás hiánya semmiben nem befolyásolja a játék további menetét, egyensúlyát, akkor miért kell azt meglépni??????


Ez pedig szvsz nagyon is megállja a helyét, nem így kellene változtatni. Ilyenkor valamilyen szubjektív mércéhez képest túl erősek a játékosok és nem tetszik a JV-nek? Komolyan kíváncsi vagyok az ilyen jellegű változtatások okára, én pl. ezért nem engedem el.

Let


Edit: Egyébként kicsit eltértünk a topic eredeti témájától, de a lényeg az, hogy ilyen furcsa javításokkal az épületek sem azt a szerepet töltik be amire szánták őket.
Mármint hogy a játékosok örüljenek nekik. Inkább azt a szerepet, hogy legyen még mit építeni.
Dátum: 2010.09.03. 15:59:30
Üdv!

2010. Szeptember v3 Bajnoki

A bajnoki viadal 1. kategóriájának győztese: Bloodwolf
A bajnoki viadal 2. kategóriájának győztese: Kitiara
A bajnoki viadal 3. kategóriájának győztese: SenMor
A bajnoki viadal 4. kategóriájának győztese: Smaragdvámpír
A bajnoki viadal 5. kategóriájának győztese: Reekuccy
A bajnoki viadal 6. kategóriájának győztese: Sászió
A bajnoki viadal 7. kategóriájának győztese: Smaragd testvér
A bajnoki viadal 8. kategóriájának győztese: Mentorod
A bajnoki viadal 9. kategóriájának győztese: Jégszívű Diána
A bajnoki viadal 10. kategóriájának győztese: HerOoO
A bajnoki viadal 11. kategóriájának győztese: Syler
A bajnoki viadal 12. kategóriájának győztese: Dolores
A bajnoki viadal 13. kategóriájának győztese: Tüske
A bajnoki viadal 14. kategóriájának győztese: Dunadán
A bajnoki viadal 15. kategóriájának győztese: Kondor
A bajnoki viadal 16. kategóriájának győztese: Rendoz Romil
A bajnoki viadal 17. kategóriájának győztese: D'dy
A bajnoki viadal 18. kategóriájának győztese: Raon
A bajnoki viadal 19. kategóriájának győztese: Mészáros
A bajnoki viadal 20. kategóriájának győztese: Szeptimusz
A bajnoki viadal 21. kategóriájának győztese: XARDAS THE MAGIER
A bajnoki viadal 22. kategóriájának győztese: IV_Ulrich
A bajnoki viadal 23. kategóriájának győztese: Pumur2
A bajnoki viadal 24. kategóriájának győztese: Wart
A bajnoki viadal 25. kategóriájának győztese: Vanek úr
A bajnoki viadal 26. kategóriájának győztese: McPaul
A bajnoki viadal 27. kategóriájának győztese: Rabi Vastitán

Idebiggyesztenétek a többi világ bajnokait is (ha lehet kategória sorrendben)? Előre is köszönöm!


Let
Dátum: 2010.09.03. 10:32:42
Üdv!

Idézet: Kocos - 2010.09.03. 08:12:40
....mert volt mar, hogy egy konkret embertol elobbb megkaptam, hogy a VF-eseknek es igy teljesen rendben, nem akarnak ok gyorsabban fejlodni, maskor meg ugyanez az ember leirja, hogy a VF-nek komoly hatranyai is vannak. Valamennyi van az szinte biztos.


Szvsz ebben nincs logikai ellentmondás. Nem akarok gyorsabban fejlődni és bevállalom a hátrányait.
Egyébként Birkának igaza van pl kaland ügyben. Én minden kalandot dobok, amiben 4 próbából egynél több a harc, LE vagy ital használat és így is megvettem a legjobb csizmát, relikviákat és van 1.500 LGY-m. A környezetemben ugyanezt látom. Ugyanazért a játékélményért sokkal többet kell áldozni minden top karakterrel bíró játékosnak.

Idézet: Birka - 2010.09.03. 08:39:39
Márpedig ha döntened kell, hogy 1 vagy x, akkor döntened kell, még ha álmatlan éjszakáid is lesznek utána Ha kiugrik valaki az iskolabusz elé a hídon, akkor inkább elütöm, semmint fálrerántva a kormányt az egész gyereksereg lássa kárát...


Nekem ilyenkor az jut eszembe, hogy ez nem a való világ. Vagyis ilyen párhuzamot vonni enyhén szólva is sarkítás.

Én azt nem értem, hogy mennyiben káros a VF ha mindenkinek adott a lehetőség, hogy kifejlessze? A játékos kezében a döntés (Miklós szerint ehhez minden információja meg is van), akkor miről beszélünk?
Fegyverrel kényszerítik a játékosokat a VF kifejlesztésére? <nevet>

Magas szinten (Top100) pedig a játék több világon is haldoklik, egy-egy ember akár 4-5 karaktert helyettesít, vagy az adott játékosok csak nagyon ritkán lépnek be (ismerek olyat egyébként aki 4 karaktert visz és veszi nekik a köveket is). Aki megalapozottan más információkkal rendelkezik, az hallassa a hangját.

A konklúzióm az, hogy nincs szükség játék reformra, nem szükséges adott emberek csökkenő játékélménye miatt megreformálni a játékot. Tájékoztatni kell a játékosokat minden lehetőségről és ők aztán eldöntik mit választanak.
A játékélmény, vagyis az, hogy mennyire akar valaki játszani ki merem jelenteni hogy ettől az egész diskurzustól független. Új játékelemek, események fogják csak a régi játékosok játékát feldobni - lásd Viktor hozzászólása. Jeriko pedig már többször is utalt rá, nagyjából vakon tapogatózunk mert semmi alapja sincs annak, hogy bárki átlátná hányan, mennyit, miért és hogyan játszanak. Mindenki csak egy szűk keresztmetszetet lát.


Let
Dátum: 2010.09.02. 21:55:36
Üdv!

Azt hiszem már értelek.
Tehát úgy látod, hogy mivel közelebb hozná egymáshoz a karaktereket, ezért bármilyen jövőbeni fejlesztést könnyebb lenne elfogadtatni. Ez igaz is. Csak milyen áron?

Mondok egy sztorit, nem túl jelentős, de lehet hogy ide passzol. Pont az utóbbi két napban buktam 20/0-ás vizsgált nyerési arány után kétszer is. A környezetemnél 80 ponttal jobb Iq összeget tudnék bajnokira összehozni, kiszámolva pár millióval több Le van a karakteremben mint másokban a környezetemben. Gondoltam egy nagyot és elköltöttem a 2M epikus szakik után 1M Le-t kényelmi dolgokra. Jó móka lesz visszahozni a karaktert és bajnokit nyerni. Félre ne értsetek, senkinek sem jelentős az egész csak nekem.

Csak annyit szeretnék mondani, hogy ha valakit zavar hogy mindenkit ver, hogy túl erős, akkor butítson egy kicsit és máris lesz kihívás. Mellesleg kényelmesebb lesz közben a játék.

Egyébként kíváncsi vagyok Miklós hogy látja a játék jövőjét. Fogynak a játékosok? Kevesebb az aktív? Kellenek a változtatások?

Nem értek egyet veled Ariel. Nem az eseménnyel voltak pl. Zarknod esetében elégedetlenek a játékosok, hanem a jutalmazással. Előbb-utóbb minden karakter megmérettetik és szerintem ez nem is baj. Szívni azért mert jobb vagy, az baj.


Let
Dátum: 2010.09.02. 18:57:19
Még egy dolog. Lehetne mini-játékokkal (legrosszabb esetben egy jó válogatás másoktól még a Beholdernek is megérné), játékbeli tippekkel és fogadásokkal (hol van a külföldi szerverek őskő sorsolása, a beígért kisorsolt relikviák?), szövetségi szintű játékelemekkel (tárgyak, új fajta háború?) érdemben javítani a játékon.
Vadászat közben simán beleférne egy kis játék a játékban és ha nem lenne karakter értékekhez kapcsolva mindenkinek egyformán jópofa lehetne, még ha valamilyen minimális előnyt is adna (kristálypont, lélekgyémánt, tárgy, akármi).
Volt ezekről szó előző találkozón, sajnálatos, hogy nem valósultak meg. Pedig jó lenne akár szövetségi épületek formájában is egy olyan fejlesztés, ami túlmutat a napi rutinon. Mert sokszor már csak az marad, meg a várakozás egy újabb fejlesztésre, eseményre.


Let
Dátum: 2010.09.02. 18:49:47
Tiszteletem!

Először is nem értem ezt a változtatást. Két okból sem.
Egyrészt nem hiszem hogy ezzel bármilyen játékegyensúly helyreállna, mert a változtatás csak keveseket érint, olyanokat akik már nagyon sok időt és energiát fektettek abba, hogy elérjenek oda, ahol most tartanak.
Egyébként azért sem sajnálom a nagy lélekszívást senkitől, mert valóban, mikor például az én karakterem és az engem körülvevők elérnek odáig ahol a "top" tart, sokkal jobb Le/TP arányt érnek el, aminek csak része a lélekszívás.

Másrészt adottak a feltételek és a lehetőségek s mivel mindenkire egyformán vonatkoznak, egyre irreálisabb játékegyensúlyról beszélni. Nem Miklós jelentette ki, hogy elégséges a játékleírás? Hogy játék közben meg lehet ismerni a játékot?
Ebben az esetben igenis mindenkinek adott a lehetőség, hogy szintjén erős legyen. Vagy mégsem elégséges a leírás és Miklós tévesen ítéli meg a játékosokat?

Birka, ennek a szint alapú akárminek semmi értelme nincs szvsz. Ebben a játékban az elsődleges mutató a LE/TP minden szinten. A környezetedhez képest kell erősnek lenned, legyél bármilyen szintű is. Miért lenne jobb korlátok közé szorítani a fejlesztést és lebutítani a karaktereket, ha erősebbek az átlagnál a jelenlegi helyzetben? Ez mennyire lenne szükséges, vagy jó?

Azt pedig végképp nem értem, hogy felnőtt emberek annyira nem értenek a lélektanhoz, hogy mások játékát korlátozni, utána meg megértést kérni nagyjából értelmetlen. Az utóbbi időben sok olyan változtatás volt mely részben vagy egészében nehezítette egyesek játékát, lehetőségektől fosztott meg. Ez pedig szerintem érthető módon rombolja a játékélményt, rossz érzést okoz. Az ilyen játékelméleti fejtegetések helyett ideje lenni olyan új fejlesztéseket adni a játékosoknak, amik lényeges növelik a játékélményt.
Ez lenne olyan egyensúly, ami elégedetté tehetné a játékosokat és újra egy elfogadóbb közösséggel kerülne a játékvezetés is kapcsolatba.

Aki úgy érzi a fenti gondolatmenet hibádzik vagy el tudja mondani miért is lesz egy ilyen változtatástól jobb a játék, annak várom a válaszát.


Let
Dátum: 2010.08.31. 19:22:07
Tiszteletem!

A v3-as vadászó-optimalizáló játékosok nevében ki merem jelenteni, hogy egyrészt nem látom jogosnak hogy egy szakértelem (EH) gyenge hatásfoka miatt eltöröljenek egy stratégiát, másrészt ez a stratégia komoly játékélmény áldozatotokkal jár, harmadrészt már egyszer nerfelve volt a láthatatlan vadászat alatt kapott LE.

Ennek ellenére mivel mindenkire egyenlően vonatkozna és mintegy kényszerítené a játékosokat a gyorsabb játékra, van az érmének másik oldala is. De mivel kényszer és egy újabb stratégiát tesz semmissé megfontolást javaslok.


Let