Felhasználónév: Jelszó:

Hozzászólások - Ricardo

Azért az havi fél - 1 millió + lé még jól jönne, amit a kh a legerősebbeknek csepegtet. Meg az a végestelen sok küldetés amit ki lehet rajtuk pörgetni.
Dátum: 2009.11.22. 17:09:37
Nem, nem. V3-on akkor vagy jó portyás, ha jó karakterként Nálad is rengeteg lé van, meg az ellenfélnél is, aki szintén jó karakter. Ha én támadok én nyerek, ha ő támad ő nyer. Mindkettőnknek nő az LE-je, mert bukni szinte semmit nem bukunk, nyerni viszont rengeteget. Amiért Csuhinak meg Egonnak leüvöltötték a fejét az a v3-on legális, sőt attól leszel jó.
Dátum: 2009.11.22. 16:56:34
Még annó Crimson mester alapította az Azúr légiót meg a Tyrantot is, hogy ha egyszer megindul felfelé, akkor legyen fent is farmja. Aztán mivel abbahagyta, így én megvettem tőle a karaktereket, terémszetesen kemény HUF-ért.
Dátum: 2009.11.22. 16:16:45
Idézet: Birka - 2009.11.22. 16:08:14
A teszt szervereken kiemelkedő léarányt csinálni csak kommunikáció, és "haverok" kérdése, míg v3-on folyamatos szisztematikus gyakás olyanokkal akik nem farmok! (A farmról szart se lehet hozni...)


Ez tisztán csak rágalom. Szerinted mindenki csaló és kiskapu kereső, aki jól portyázik az első két világon?

Idézet: Birka - 2009.11.22. 16:08:14
24. szintre lehet maxolni a létermelő szakikat, addigra rengeteg térkaput, portya lét stb. dobsz el magadtól, mel ymegint nem tejel a jövőben.


Nekem 20. szintre megvolt. (Talán az elementáris nem volt csak 30 körül, de az nem számít csak a top-on). A portya és térkapu LE a V3-on csak ront az LE/tp arányon alacsony szinten, így azok nem érik meg. (plusz tulajdonságot is fejleszteni kell hozzá, ami szintén pazarlás maxos ultraspec nélkül.)

A képletről én úgy emlékeztem, hogy ha nekem nagyon rossz az arányom, az ellenfélnek meg nagyon jó, akkor többet rabolhatok, mintha mindkettőnknek nagyon jó lenne az aránya. De ezt Te biztosan jobban tudod, erre valszeg rosszul emlékeztem.
Dátum: 2009.11.22. 15:57:33
Teljesen felesleges összehasonlítani a v3-at a másik két világgal. A v3, egy sokkal lazább szerver, sokkal könnyebben lesz valaki jó játékos benne. Az első 25-30 szinten keresztül egy portyát sem szabad nyerni, sőt minél többet kell elveszíteni (hogy később sokkal nagyobbat tudj nyerni), 20. szintre maxolod az összes léadó szakértelmet, és kész a komplett karakter. Azért a v1 és a v2 jóval összetettebb.
Dátum: 2009.11.22. 14:48:18
Idézet: Mortimer - 2009.11.22. 14:43:46
Dehogy, negyede-ötöde vihető, magas kivégzéssel akár a fele is. Ti egy homokozóban játszotok


A fele már nem. Ahogy én számolgattam és nézegettem, prémiumos gyémánttól szerezhető olyan 18%, nem prémiumos nem gyémánttól meg 33%. A többi állapot meg közte mozog. (ez persze nem szentírás, nehogy valaki annak vegye)

Szerk: természetesen magas kivégzéssel
Dátum: 2009.11.22. 12:45:49
Idézet: Kocos - 2009.11.22. 12:37:32
V1 lvl91 2688 karakter 369 kaland:
194. szintű tudatturbó próba
Tipikus peldaja a hibas extrapolacionak.


Nekem 74. szinten 170 a tudatturbóm, mire 91. szintű leszek, biztos meglesz a 200 is. Ez nem olyan nagy érték szerintem.
Idézet: Miklós - 2009.11.22. 10:17:17
Ahogy asszem Jerikó írta valahol, az egy tévedés, hogy egy pók azáltal, hogy lemarad, a játékban globálisan erősebb lesz, csakis lokálisan, a saját szintjéhez képest tud ezzel erősödni, az élmezőnyhöz képest egyre jobban lemarad.


Viszont a jelenlegi rendszerben a kutyát nem érdekli a karakter globális erőssége (mivel egy 30. szintű karakter és egy 90. szintű karakter között soha nem lesz interakció) viszont a lokális erőssége annál inkább.
Az nem a kamra hibája volt. A kamra az egyik legkorrektebben működő dolog a játékban, nem értem miért pont azt kellene megpiszkálni.
Ahogy olvasom, most itt már nem VF reform lesz, hanem vagy mindenki kifejleszti a VF-et, vagy aki nem, az töröl. Nagyszerű jövőkép, bár a beho legalább eléri amit szeretett volna.
Huhh. Nehogy valami olyat tegyünk be, ami a valós időhöz van kötve, mert akkot behuggyozok. (már bocsánat a fogalmazásért.) Én már azzal sem értek egyet, hogy a fertőzést a real-time-hoz kell kötni. Ha most még egy olyat is beteszünk, hogy csak akkor jutok hozzá a maximális erőforrásokhoz és játszok jól, ha pl. kedd éjszaka és szerda hajnalban elvadászok 200 csp-t (mondjuk a hétvégét végigbuliztam és nem volt időm/erőm a kezemet klaviatúrára tenni) akkor vagy nekiesek én is a VF-nek, vagy inkább regelek egy új karaktert első szintre.

Nem feltétlenül nyers táppal kellene jutalmazni azt, hogy valaki fejlődik. 68. szint óta nem csinálnak semmit a végzeturak, csak ülnek és néznek ki a fejükből. Semmi világesemény, semmi ami miatt érdemes lenne tovább fejlődnöm. Elvileg vagy ennek vagy egy másik világnak az ura szeretnék lenni (játékleírás) ehelyett van 50 portyacélpontom akikkel harcolok már 4 hónapja, teljesen értelmetlenül. Mikor beleolvasok a legendába azt látom, hogy hadakozok a kristály hordával, amit ha megerőltetem magam meg is tudok tenni (5-6 szintet minimum felfelé ütve), de aki 10 szinttel utánam jön (azaz mondjuk a szerver indulása után 2-3 hónappal regisztrált) az sosem fog velük találkozni. Néha még az ellenség elpusztításán is fáradozom a sok meggyógyult társammal (100%-os fertőzöttséggel is!) aztán most olvastam például a 74. szinthez tartozó legendában, hogy ébredezik valami ősi lény, valami Zarknod. Jah, fasza, naprakész. Főleg azoknak, akik mondjuk 1 év múlva jutnak el a 74. szintre.

Szóval ahogy én nézem, a galetkik legyőzték a fertőzést (vagy nem) és eljutottak oda, hogy nincs semmi dolguk. A bolygó nagy, a civilizáció kicsi, elférünk bőven a felszínen, nincsen semmi dolgunk. Mehetünk a tengerpartra koktélozni 100. szinten. Vagy legyen vége, vagy legyenek megújulú célok a játékban. Tudom, hogy ez nagy erőfeszítéseket igényel, de ha már van egy sztori mód a végtelenített játékban (ami mint fentebb említettem, hihetetlenül merev és emiatt nagyon rossz is), akkor gondolom tervbe volt/van véve az is hogy célok is legyenek.
Tudom, hogy volt már ennél nagyobb. LanMaffia klántársamnak ~170k a legnagyobb rablása, úgy emlékszem az a legnagyobb rablás, ami a játékban történt. (Az még a hőskorban volt a kreatív és a kivégzés korlátozása előtt.)
A lépre csalt áldozatok kategóriába tartozik a következő rablás, azért különleges mert nekem ez az első hat számjegyű.

Ellenfelednek egy gyors mozdulattal megadod a kegyelemdöfést.
Ellenfeled ájultan esik össze.

A csatában összesen 2765 sebzést okoztál, és 1161 sebzést kaptál. A csata során elloptál ellenfeledtől 2 kiégett őskövet! Elhurcoltad ellenfeledet a kínzókamrába.

Te nyerted a csatát, jutalmad 109904 lélekenergia és 37 TP!
Dátum: 2009.11.21. 18:27:29
Senki nem rohangál a normál világokon 500k Lével. V3-on lehet csak annyival, mert ott mindenkit megvéd a rendszer. (Mióta le lett korlátoztatva a szkarabeusz pláne.)
Dátum: 2009.11.21. 16:25:56
Idézet: Darah - 2009.11.21. 16:06:54
Nem egy horribilis összeg ez az ajánlósdi.


Ismerek olyan karaktert, akinek a usere saját honlapot futatt, ott rakta ki a linket és már több száz karakter regisztrált alá. Annyi lét kapott már ajánlásból, hogy mostanában már csak akkor jön, ha ő is vadászik/portyázik és növeli a maximális felhasznált LE-jét. Azért nem elhanyagolható mennyiség ez.
Idézet: Prisma - 2009.11.21. 14:05:16
Idézet: Ricardo - 2009.11.21. 13:48:23
Én a 4-6 órás alvás opciót javasoltam, ami kb egy naponta egyszer aktiválható 4-6 órás katakombának felel meg


Ez nem rossz ötlet, de ebben a formában túlságosan belepiszkálna a LE szerzési/védelmi dolgokba.


Ahogy írtam, ez olyan, mint a katakomba lenne. Tényleg elvonul a karakter se vadászat, se térkapu se semmi. Így szerintem nem sok köze lenne az LE szerzési/védelmi dolgokhoz. De a Te ötleted sem rossz, miszerint egy adott időben nem számít a karakteren hozott győzelem.
Idézet: Butchman - 2009.11.21. 13:01:33
2: Nálunk nagy gondot jelent, mivel nem akarunk senkit kirúgni, játékát korlátozni, ezáltal több viszonylag inaktív tagon sok pontot hoz az ellenfél. Meg lehetne azt oldani, hogyha olyat támadnának, akin már eddig is sok pontot hoztak (pl. 0:20-as arányú tag), akkor az csak minden második, harmadik, x-edik ütésre adjon az ellenfélnek pontot. Ezzel kompenzálható lenne az is, mint ami sok háborús szövetségnél van, hogy mindenki tudja a másik belépési kódját, és folyamatosan leveretik éjjel az üthető szövetségi társaikat. Ha ezt szintén továbbgondoljuk akkor egy brutális "verőlegény" fülöncsípése jelenthetne plusz pontot is, a győzelmi arányától függően.


Akár így, akár máshogy, de mindenképpen meg kell pédani, hogy a háborúzás ne csak arról szóljon ki mennyit tud onlájn lenni. (Én a 4-6 órás alvás opciót javasoltam, ami kb egy naponta egyszer aktiválható 4-6 órás katakombának felel meg. Elvégre biztosan van olyan, mikor a klán falain belül, teljes biztonságban pihenek, és nem tud megtámadni senki sem.)
Idézet: Butchman - 2009.11.21. 11:52:35
Bármennyire is hazabeszélek, de a háborús rendszert úgy lehetne érdekesebbé tenni, hogy hendikepp rendszert vezetünk be. Azt hiszem ezt már Damage felajánlotta számunkra, de nem fogadtuk el, mivel jelenleg nem a rendszer része, ezért megalázó lenne.
A túraautó bajnokságban (WTCC) úgy tették izgalmassá a futamokat, hogy aki nyer plusz sújt fog kapni. Ha ismét nyer, akkor még többet. (egy bizonyos határig) Persze most majd mondjátok, hogy miért jutalmazzuk a bénákat? Hát ne jutalmazzuk, csak akkor folyamatosan rajt-cél győzelem lesz a vége. Az elsők besöprik a jól megérdemelt jutalmukat mindig, de ne is reklamáljunk, hogy nincs kihívás.
Sajnos érdemi javaslatom nincs, hogy ezt hogyan lehetne megvalósítani, de gondolkodok a dolgon, ha nem azt tapasztalom, hogy mindenki automatikusan 1-est nyom a hozzászólásomra.


Ehhez csak annyi jutott eszembe, hogy ha a rendszer figyelné, hogy melyik klán melyiket mennyiszer győzte már le (lehet, hogy ez túl nagy felesleg adathalmaz) akkor ne m lenne olyan nehéz megvalósítani a handicap rendszert.
Dátum: 2009.11.21. 11:33:45
Idézet: Mortimer - 2009.11.21. 11:24:31
A karaktere sokkal erősebb lenne, gondolom ez nem vitatéma. Ha lenne egy alternatív Dutch karakter, amelyik nem használja fél éven át az aukciós házat, az 10-ből 9-szer elverné a mostani Dutchot. Ráadásul nem szenvedne ennyit a szövetsége epikusaival, sokkal könnyebben verné azokat.


A portyagömb olyan 250 csp-be került, annyit már szerintem visszahozott.

Egyébként az alternatív Dutch jócskán gyengébb lenne azáltal, hogy tőle szednél el a KH azt a lét, amit utána a legerősebb azúrosoknak ad, illetve, hogy a mostani Dutch kivégezné 15% ép határnál és lefosztaná.

Egyedül talán az epikusokat tudnám tényleg jobban ütni. Viszont a játékélményem jóval kisebb lenne.

(No de elég lesz a karakterem kivesézéséből.)
Dátum: 2009.11.21. 11:11:46
Nincs közepes szintű karakterem és a klánban sincsen most igazán pók aktivitás (mostanában, mintha Swind is tunyulna) így nem vagyok pontosan tisztában vele, hogy még 50. szint környékén is vannak-e farmok. Számomra mindig felfoghatatlan volt, hogy ezek a játékosok hogyan játszanak, nem hittem, hogy ilyen sokáig húzzák a karaktereiket.