Hogyan lehetne "kecsegtetőbbé" tenni a normál sebességű szintlépést?
1. hozzászólás - 2009.11.21. 21:16:50
1. hozzászólás - 2009.11.21. 21:16:50
Sziasztok!
Némi problémát vet fel a jövőre nézve, hogy extrém sebességgel lehet szinteket lépni. (Mind gyorsabban, mind lassabban!)
Ennek egyik kiragadott eleme a napokban a VF "reform" volt, melyről drasztikus eredménnyel kiderült, hogy nem oldana meg semmit, valamint nem ez a problémák alapja.
Rengeteg jó ötlet hangzott el, mit lehetne, ha... Csakhogy senkinek nem célja az, hogy drasztikusan módosíúljon a jelenlegi játékmenet, vagy az általa kifejlesztett szakértelmeket lehúzhassa a budin egy nagybaltás "korrekció" kapcsán.
Egy korrekt önszabályozást lehetne elérni azzal, ha a szakértelmeket, a TP rendszert és egyébbjátékbeli taktikai elemeket (Lefelé farmolós lélekszívás, PÓK taktika, Láthatatlan vadászat+facsarás stbstbstb..) nem bántva ösztönöznénk a felhasználókat a "normál" sebességű szintlépésre.
Ki lehet számolni, mennyi nap alatt lehet "normál" ütemben szintet lépni. Amennyiben egy bizonyos (mondjuk +-24 óra) határon belül lép szintet valaki akkor a rendszer jutalmazza ezt olyan effektel, mely versenyképessé teszi az extrém taktikákkal szemben a "normál" szintlépési ütemet.
Jelenleg az emberek "félnek" szintet lépni, vagy lemaradni szintben (kérdés hol vannak a ranglistán), mivel, milyen elemekkel tudnánk ezt úgy ösztönözni, hogy "megérje" normál ütemben szinteket lépni, ezzel hosszú távon normalizálná magát a rendszer?
Némi problémát vet fel a jövőre nézve, hogy extrém sebességgel lehet szinteket lépni. (Mind gyorsabban, mind lassabban!)
Ennek egyik kiragadott eleme a napokban a VF "reform" volt, melyről drasztikus eredménnyel kiderült, hogy nem oldana meg semmit, valamint nem ez a problémák alapja.
Rengeteg jó ötlet hangzott el, mit lehetne, ha... Csakhogy senkinek nem célja az, hogy drasztikusan módosíúljon a jelenlegi játékmenet, vagy az általa kifejlesztett szakértelmeket lehúzhassa a budin egy nagybaltás "korrekció" kapcsán.
Egy korrekt önszabályozást lehetne elérni azzal, ha a szakértelmeket, a TP rendszert és egyébbjátékbeli taktikai elemeket (Lefelé farmolós lélekszívás, PÓK taktika, Láthatatlan vadászat+facsarás stbstbstb..) nem bántva ösztönöznénk a felhasználókat a "normál" sebességű szintlépésre.
Ki lehet számolni, mennyi nap alatt lehet "normál" ütemben szintet lépni. Amennyiben egy bizonyos (mondjuk +-24 óra) határon belül lép szintet valaki akkor a rendszer jutalmazza ezt olyan effektel, mely versenyképessé teszi az extrém taktikákkal szemben a "normál" szintlépési ütemet.
Jelenleg az emberek "félnek" szintet lépni, vagy lemaradni szintben (kérdés hol vannak a ranglistán), mivel, milyen elemekkel tudnánk ezt úgy ösztönözni, hogy "megérje" normál ütemben szinteket lépni, ezzel hosszú távon normalizálná magát a rendszer?
A hozzászólást Birka módosította 2009.11.21. 21:20:03-kor
Pontszám: 5.03