Felhasználónév: Jelszó:
Oldal: 1234
Szerző
Topic neve: Hogyan lehetne "kecsegtetőbbé" tenni a normál sebességű szintlépést?
kedvelt tagBirkaFérfi
Végzetúr mester
4520 hozzászólás
Profil megtekintése
Hogyan lehetne "kecsegtetőbbé" tenni a normál sebességű szintlépést?
1. hozzászólás - 2009.11.21. 21:16:50
Sziasztok!

Némi problémát vet fel a jövőre nézve, hogy extrém sebességgel lehet szinteket lépni. (Mind gyorsabban, mind lassabban!)
Ennek egyik kiragadott eleme a napokban a VF "reform" volt, melyről drasztikus eredménnyel kiderült, hogy nem oldana meg semmit, valamint nem ez a problémák alapja.

Rengeteg jó ötlet hangzott el, mit lehetne, ha... Csakhogy senkinek nem célja az, hogy drasztikusan módosíúljon a jelenlegi játékmenet, vagy az általa kifejlesztett szakértelmeket lehúzhassa a budin egy nagybaltás "korrekció" kapcsán.

Egy korrekt önszabályozást lehetne elérni azzal, ha a szakértelmeket, a TP rendszert és egyébbjátékbeli taktikai elemeket (Lefelé farmolós lélekszívás, PÓK taktika, Láthatatlan vadászat+facsarás stbstbstb..) nem bántva ösztönöznénk a felhasználókat a "normál" sebességű szintlépésre.

Ki lehet számolni, mennyi nap alatt lehet "normál" ütemben szintet lépni. Amennyiben egy bizonyos (mondjuk +-24 óra) határon belül lép szintet valaki akkor a rendszer jutalmazza ezt olyan effektel, mely versenyképessé teszi az extrém taktikákkal szemben a "normál" szintlépési ütemet.

Jelenleg az emberek "félnek" szintet lépni, vagy lemaradni szintben (kérdés hol vannak a ranglistán), mivel, milyen elemekkel tudnánk ezt úgy ösztönözni, hogy "megérje" normál ütemben szinteket lépni, ezzel hosszú távon normalizálná magát a rendszer?
A hozzászólást Birka módosította 2009.11.21. 21:20:03-kor
Pontszám: 5.03
kedvelt tagBirkaFérfi
Végzetúr mester
4520 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Hogyan lehetne "kecsegtetőbbé" tenni a normál sebességű szintlépést?
2. hozzászólás - 2009.11.21. 21:21:47
Azt mindenképpen érdemes lenne betenni, hogy szintlépésnél az ÉP nem maxba megy, hanem a karakter kap egy tortát...
Pontszám: 6.94
kedvelt tagBirkaFérfi
Végzetúr mester
4520 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Hogyan lehetne "kecsegtetőbbé" tenni a normál sebességű szintlépést?
3. hozzászólás - 2009.11.21. 21:44:39
Elég elvetemült elképzelés, de szintlépésenként 1 maxos szakértelemre lehessen rakni +1-et max felé, természetesen ezzel se lehet a max nagyobb mint a sterilitás adta maximális +5-el.
A hozzászólást Birka módosította 2009.11.21. 21:45:56-kor
Pontszám: 4.85
fórumozóKrobFérfi
Végzetúr
64 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Hogyan lehetne "kecsegtetőbbé" tenni a normál sebességű szintlépést?
4. hozzászólás - 2009.11.21. 21:59:18
Ez komoly?
Pontszám: 6.28
kedvencAnababaNő
Végzetúr mester
484 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Hogyan lehetne "kecsegtetőbbé" tenni a normál sebességű szintlépést?
5. hozzászólás - 2009.11.21. 22:01:49 (Válasz Birka #1 hozzászólására.)
Idézet: Birka - 2009.11.21. 21:16:50
Amennyiben egy bizonyos (mondjuk +-24 óra) határon belül lép szintet valaki akkor a rendszer jutalmazza ezt olyan effektel, mely versenyképessé teszi az extrém taktikákkal szemben a "normál" szintlépési ütemet.


a "normál" ütemet hogy lövöd be? az a karatker a mérvadó aki egész nap játszik? akkor azokkal, akik hetente néhányszor jutnak hozzá mi lesz? folyamatosan negativan diszkriminálod? tehet ő arról, hogy nincs ideje minden nap egész nap játszani?
Pontszám: 7.31
fórumozóKrobFérfi
Végzetúr
64 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Hogyan lehetne "kecsegtetőbbé" tenni a normál sebességű szintlépést?
6. hozzászólás - 2009.11.21. 22:04:44
Tehát jutalmazzuk azokat a játékosokat, akik nem portyából élnek (pók), nem optimalizálják a LE/TP arányt (vf, sajtolás stb.), tehát nem fejlesztik valamilyen irányba a karakterüket, nem maxolják az ezekhez szükséges szakértelmeket... és mindezt olyan mértékben, hogy versenyben maradjanak azokkal, akik áldoznak arra, hogy "táposak" legyenek!

Hm... érdekes... had gondolkozzak... ööö... NEM! MINEK? MOST MI VAN?

Illetve csatlakozva az előttem szólóhoz: nem csak a géphez, nethez jutás a probléma, ha már belemegyünk ebbe a perverz ötletbe, hanem, hogy ki mennyit portyázik, prémes-e (több csp), licitpontot gyűjti-e, csp-ből térkapuzik, sajtol stb-stb...
Pontszám: 5.44
kedvelt tagBirkaFérfi
Végzetúr mester
4520 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Hogyan lehetne "kecsegtetőbbé" tenni a normál sebességű szintlépést?
7. hozzászólás - 2009.11.21. 22:09:49 (Válasz Anababa #5 hozzászólására.)
A "normal" utem elég jól kiszámolható megvan a szint tp igénye, megvan hogy menynit kapsz egy vadászatért, és van egy portya tp mennyiség is.
Ebből kijon egy szint/nap.

Ha valaki ennél sűrűbben lép szintet vf aki lasabban az szingu, megmarad a taktikázási lehetőség ezerrel, de mégis célszerű +-24 órán belül szintet lépni.

De természetesen bele lehet pakolni egy puffert is! Ha az előző 5 szintedet "normál" átlaggal lépted, akkor jön a "normál" bónusz

Az elven lehet finomítani, az összhatás legyen az, hogy akik a tervezett ütem közelében lépnek szintet, azok kapják az ösztönzőt, akik lassabban, azok élvezzék annak előnyét, akik gyorsabban azok annak, de legyen alternatíva a "normál" sebesség, mert jelenleg az a "szívó" ág, annak ellenére, hogy ez lenne a célravezető a játék jövője szempontjából...
Pontszám: 5.05
kedvelt tagBirkaFérfi
Végzetúr mester
4520 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Hogyan lehetne "kecsegtetőbbé" tenni a normál sebességű szintlépést?
8. hozzászólás - 2009.11.21. 22:14:32 (Válasz Krob #6 hozzászólására.)
Ép ezaz, lehet taktikázni onnan, gyűjtögetni a csp-t, pufferelni a trékaput, nagyobb szinguval lépni pár kört, esetleg csordítani a csp-t és még sorolhatnám.
Eldönthetnéd, hogy a meglevő taktikai elemeket használva betereled e a karaktert a "normál" időintervallumba, vagy te spec taktikával egyéb extrákra gyúrva kihasználod az extrém értékek adta előnyöket maximálisan...

Sokkal korrektebb azt mondani hogy a meglévő szakik és rendszer nem módosul, hanem még erősebb taktikai elemekké válnak esetlegesen, semmint kisbaltával nerfelni, "reformálni".
Pontszám: 5.25
kedvencAnababaNő
Végzetúr mester
484 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Hogyan lehetne "kecsegtetőbbé" tenni a normál sebességű szintlépést?
9. hozzászólás - 2009.11.21. 22:20:38 (Válasz Birka #7 hozzászólására.)
Jól értem, hogy a javaslatod 1 hét "hiányzást" is hátrányokkal fűszerez? nem beszélve esetleg kettőről?

napi átlag fél óra játéklehetőséggel mire juthat így egy karakter? főleg, ha erősen hektikusan vagy van 2 órája vagy nincs negyed sem?
Pontszám: 7.23
irritálóAlmási ViktorFérfi
Végzetúr mester
1277 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Hogyan lehetne "kecsegtetőbbé" tenni a normál sebességű szintlépést?
10. hozzászólás - 2009.11.21. 22:20:54 (Válasz Birka #7 hozzászólására.)
Birka nem mindenkinek van kedve mindig a VU előtt kockulni, ráadásul sokan vennének CSP-ből dukátot, gyorsítanának CSP-ből térkaput-sajtolást-turbót, mert nem akarnak-tudnak kockulni, vágod?
Ezeket mind büntetnéd, ez a valós időtényezős dolog egy hülyeség, már ne haragudj.
Lehet te számítógép előtt dolgozol és van időd a VU-t bújni egész nap, és ez kb. igaz még a játékosállomány 10%-ra.
Adtam is rá egy jó nagy egyest.

Inkább azon kéne agyalni hogy legyenek új küldetések (nem az ismételhetőek)
Legyenek fix magas szinteken bejövő eventek, amikből csak ott csak akkor ki lehet szedni valami egyedit.
A szintlépésre kell ösztönözni a népet, nem a kockulásra.
Zöld Szója Logan (V1)
http://forum.vegzetur.hu/index.php/topic,799.380#hsz384
Pontszám: 5.92
fórumozóKrobFérfi
Végzetúr
64 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Hogyan lehetne "kecsegtetőbbé" tenni a normál sebességű szintlépést?
11. hozzászólás - 2009.11.21. 22:27:12
Miért nem az elköltött, vagy megszerzett LE-mennyiség alapján sorolják be a karaktert szintekbe? Nem a tp-vel kéne bohóckodni... Így kvázi minden szinten azonos LE-felhasználású egyének lennének és az erejük mértéke egyedül attól függne, hogy mire költötték azt a bizonyost...

Ez az időfüggő szintlépés meg eleve egy elvetélt ötlet és még jobban beszabályozná a vuval eltöltött időmet... vagy ez egy "hajráunatkozóirodakukacok-akció"?
Pontszám: 4.08
kedvelt tagBirkaFérfi
Végzetúr mester
4520 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Hogyan lehetne "kecsegtetőbbé" tenni a normál sebességű szintlépést?
12. hozzászólás - 2009.11.21. 22:27:53 (Válasz Almási Viktor #10 hozzászólására.)
A túl gyors szintlépés se jó...

Term. azt belátom, hogy nem ülhet mindenki a gép előtt egész nap. De akkor mondj valami jobbat, ami nem valós idejű dolog, nézzünk LÉ/TP-t? (és annak %-os rangeét?)
Annak is van egy optimuma... (Szigorúan játékfejlesztői szemmel!) Azonnal nem kavar be az aukció, szabadság, csp-ből gyorsítás stb.
Pontszám: 5.90
fórumozóKrobFérfi
Végzetúr
64 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Hogyan lehetne "kecsegtetőbbé" tenni a normál sebességű szintlépést?
13. hozzászólás - 2009.11.21. 22:29:55
Ment az ötlet... egy csomó rpg-ben a tp-ből fejlesztesz, itt is lehetne ez az alap...
Pontszám: 5.37
kedvelt tagBirkaFérfi
Végzetúr mester
4520 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Hogyan lehetne "kecsegtetőbbé" tenni a normál sebességű szintlépést?
14. hozzászólás - 2009.11.21. 22:33:53 (Válasz Krob #13 hozzászólására.)
És utólag drasztikusan akarnád módosítani az alapokat?

Ezt nincs az az isten hogy támogatná bármelyik pók!

V5-ön el lehet vele játszadozni, van erre valahol egy topic. Itt van egy szorosan összefüggő lé/tp rendszer, melyet sajnos utólag baromi nehéz piszkálni WIPE-olni meg ötlet szinten se merne senki...
Pontszám: 5.90
irritálóAlmási ViktorFérfi
Végzetúr mester
1277 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Hogyan lehetne "kecsegtetőbbé" tenni a normál sebességű szintlépést?
15. hozzászólás - 2009.11.21. 22:34:13 (Válasz Birka #12 hozzászólására.)
Írtam szerintem mi lenne jó, de idemásolom mégegyszer:

Inkább azon kéne agyalni hogy legyenek új küldetések (nem az ismételhetőek)
Legyenek fix magas szinteken bejövő eventek, amikből csak ott csak akkor ki lehet szedni valami egyedit.

Ha tudná a karakter hogy X szint múlva történik valami új a karakterével, pl. X. szinten egy fix event, amiben részt vehet és valami egyedit szerezhet belőle, vagy ha lennének továbbra is küldetések, amikhez szintet kell lépni, különben elakadsz.
Zöld Szója Logan (V1)
http://forum.vegzetur.hu/index.php/topic,799.380#hsz384
Pontszám: 4.28
népszerűS0larisFérfi
Végzetúr mester
908 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Hogyan lehetne "kecsegtetőbbé" tenni a normál sebességű szintlépést?
16. hozzászólás - 2009.11.21. 22:39:04
szintlépésnél LE/TP arány figyelembevétele mellett lehetne jutalmazni a játékost. magasabb LE/TP-s játékos kisebb jutalmat kapna. az előző mondatba szándékosan nem írtam bele az "LE" szócskát. lehetne bevezetni olyan tárgyakat például amelyeknek dinamikus statjai vannak, minden szintlépésnél erősebbek lesznek, esetleg 10-20 szintenként bónuszstatot kapnak (pl "gyógyuló állatod is harcol" stb). LE-t adni az embereknek hiba volna. azt kéne valahogy megoldani hogy aki rohan előre szintben mint a meszes az ne legyen pár gyors szintlépés után takonyra verve könnyedén.
V1 - s0laris - Zugivó Italbarátok.

"Forged in blood, tempered in battle, we are the living weapons of humanity, the Space Marines."
http://www.youtube.com/watch?v=aFHKIFDjk9I&feature=fvw
Pontszám: 7.27
kedvelt tagBirkaFérfi
Végzetúr mester
4520 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Hogyan lehetne "kecsegtetőbbé" tenni a normál sebességű szintlépést?
17. hozzászólás - 2009.11.21. 22:40:31 (Válasz Almási Viktor #15 hozzászólására.)
X szint múlva van sterilitás, x szint múlva van küldetés, mégis 30. szinten betolom a maxos VF-et, mert annak összehasonlíthatatlanul több előnye van...

Ez egyszer becsődölt, mondj jobbat
Pontszám: 5.64
fórumozóRicardoFérfi
Végzetúr mester
1600 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Hogyan lehetne "kecsegtetőbbé" tenni a normál sebességű szintlépést?
18. hozzászólás - 2009.11.21. 22:42:52
Huhh. Nehogy valami olyat tegyünk be, ami a valós időhöz van kötve, mert akkot behuggyozok. (már bocsánat a fogalmazásért.) Én már azzal sem értek egyet, hogy a fertőzést a real-time-hoz kell kötni. Ha most még egy olyat is beteszünk, hogy csak akkor jutok hozzá a maximális erőforrásokhoz és játszok jól, ha pl. kedd éjszaka és szerda hajnalban elvadászok 200 csp-t (mondjuk a hétvégét végigbuliztam és nem volt időm/erőm a kezemet klaviatúrára tenni) akkor vagy nekiesek én is a VF-nek, vagy inkább regelek egy új karaktert első szintre.

Nem feltétlenül nyers táppal kellene jutalmazni azt, hogy valaki fejlődik. 68. szint óta nem csinálnak semmit a végzeturak, csak ülnek és néznek ki a fejükből. Semmi világesemény, semmi ami miatt érdemes lenne tovább fejlődnöm. Elvileg vagy ennek vagy egy másik világnak az ura szeretnék lenni (játékleírás) ehelyett van 50 portyacélpontom akikkel harcolok már 4 hónapja, teljesen értelmetlenül. Mikor beleolvasok a legendába azt látom, hogy hadakozok a kristály hordával, amit ha megerőltetem magam meg is tudok tenni (5-6 szintet minimum felfelé ütve), de aki 10 szinttel utánam jön (azaz mondjuk a szerver indulása után 2-3 hónappal regisztrált) az sosem fog velük találkozni. Néha még az ellenség elpusztításán is fáradozom a sok meggyógyult társammal (100%-os fertőzöttséggel is!) aztán most olvastam például a 74. szinthez tartozó legendában, hogy ébredezik valami ősi lény, valami Zarknod. Jah, fasza, naprakész. Főleg azoknak, akik mondjuk 1 év múlva jutnak el a 74. szintre.

Szóval ahogy én nézem, a galetkik legyőzték a fertőzést (vagy nem) és eljutottak oda, hogy nincs semmi dolguk. A bolygó nagy, a civilizáció kicsi, elférünk bőven a felszínen, nincsen semmi dolgunk. Mehetünk a tengerpartra koktélozni 100. szinten. Vagy legyen vége, vagy legyenek megújulú célok a játékban. Tudom, hogy ez nagy erőfeszítéseket igényel, de ha már van egy sztori mód a végtelenített játékban (ami mint fentebb említettem, hihetetlenül merev és emiatt nagyon rossz is), akkor gondolom tervbe volt/van véve az is hogy célok is legyenek.
Szabályosan játszom és mindent megteszek azért, hogy mások is így játszanak. Ha ez nem tetszik, nyugodtan nyomj az egyesre.

Hentes őrmester - Fekete Liga ~ a legridegebb gonosz
Pontszám: 9.18
kedvelt tagBirkaFérfi
Végzetúr mester
4520 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Hogyan lehetne "kecsegtetőbbé" tenni a normál sebességű szintlépést?
19. hozzászólás - 2009.11.21. 22:43:48 (Válasz S0laris #16 hozzászólására.)
Azaz büntetnéd azt a kevesebb bónusszal, aki portyázik, és jó a lé/tp aránya?

Mindenbe bele lehet kötni sajnos

De látom totális csőd a valós idő alapú szintlépés reformja is...

Nézzük a Lé/Tp-re lehet e húzni valami ösztönzőt
Pontszám: 5.45
kedvelt tagMaximussFérfi
Végzetúr tehetség
171 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Hogyan lehetne "kecsegtetőbbé" tenni a normál sebességű szintlépést?
20. hozzászólás - 2009.11.21. 22:47:22
Akinek az a célja, hogy a toplista tetején legyen, akkor csinálja, érje el. Rohanjon a szinteken felfelé. Ha ő lesz a legjobb és a többiek kiábrándulnak, akkor meg ücsörögjön ott egyedül és nézegesse, hogy ő a Nr. 1. Azért, mert másnak más a játékélmény, miért kell lehúzni azokat, akik mondjuk arra utaznak, hogy a saját szintje+-3 szint sugárban kevesen verjék el? Ha a rohanó kari lényegesen több tápot kap majd, mint egy VF-es például, akkor változni fog a helyzet? egy frászt, csak minimálisat....akkor meg mindenki rohanni fog, nem sűrűsödik a mezőny.
V1: MaximuSS - Azúr Légió
Pontszám: 7.05
Oldal: 1234
HKK - Zén minikiegészítő: Zén Legendái: A sötétség gyermekeiRésföld - a HKK legújabb kiegészítője