Felhasználónév: Jelszó:

Hozzászólások - Ricardo

Dátum: 2009.06.28. 18:49:51
Mivel Eraman MacLier az Észak Lángjai nevű mágus regény egyik szereplője (ezért adták ki kártyában is), ezért minden bizonnyal szerzőijog védett.
Dátum: 2009.06.28. 17:16:09
Anomáliák mindig vannak. Én a tendenciát mutattam be.
Dátum: 2009.06.28. 17:08:25
Ha nem lenne korlátja, akkor mivel szinte másnak van korlátja ez jelentené a kiugrási pontot a karaktereknél, ergó mindenki ezt tolná. Mivel magasabb szintű karakter több lét termel könnyebben növelné a kereskedelem szakértelmet, illetve szintjéből fakadóan is jobb cuccokhoz jut hozzá azonos kereskedelem szintnél. Tehát nem lehetne vele taktikázni, csak még jobban nyílna az olló, pár szinttel magasabbról az ember csak még nagyobb pofonokat kapna.

Szerk: helyesírás
Dátum: 2009.06.28. 16:53:09
Nem az a baj, hogy van korlátja a szakértelmeknek, hanem az, hogy túl könnyű őket maximalizálni. A karakterek alapból túl sok LÉ-t kapnak relatíve alacsony szinteken (alapból ugye a játék 100. szintig van kész, de elvileg végtelen), hiszen egy spm-et és/vagy a sajtolást 30-35. szintre simán ki lehet maxolni még úgy is, hogy TÖ-ben erős marad az ember. Az új fejlesztésekkel is az lett a probléma, hogy túl gyorsan ki lettek pörgetve. Én vártam azt, hogy tényleg komoly döntés elé állítanak minket (nem úgy mint a fertőzésnél) hogy most akkor kemény varázsló kari, komoly közelharcos, esetleg sok állattal operáló idomár. Ezzel szemben annyi lélekenergiát termelünk a szakértelmekhez és tulajdonságokhoz képest, hogy mindenki 4 állattal rohangál, jó közelharcban, de ráadásul még hatalmas kritikusokat is varázsol az ellenfélbe.

Az egész játék sokkal jobb és izgalmasabb lenne, ha tized annyi lét kaptunk volna minden szinten. Akkor nem lehetett volna mindent túrni, és lennének valóságos specializált karakterek.

Szerk: ez így egy javaslat is most már a V4-re vagy V5-re (nem a verseny szerverre), ahol ki lehetne próbálni a játékot úgy, hogy kevesebb lét termelnek a játékosok ugyanilyen tulajdonság és szakértelem árak mellett.
Dátum: 2009.06.28. 13:13:40
Ugyan már. Érdekel valakit, hogy mennyire unalmassá, monotonná és táporientáltá vált a küldetések teljesítése? Vagy hogy Sharpának meg Barrique-nak nincs már célja a játékban? A halhatatlanság egy tökéletes apró fejlesztés volt Miklósék részéről, amég azon csámcsogunk elfelejtünk reklamálni, panaszkodni, tüntetni meg ötletelni is.

Még mindig nem lehet több állatot gyógyítani, még 68. szinten is ugyanazt dobja a térkapu mindenkinek, a küldetések több, mint egy hónapja elfogytak, szövetségi küldetés még mindig nincs, a háborús rendszer még mindig rossz, még mindig nincs ép-je az emberek 99%-ának portyázni, még mindig drágák az ősköves felszerelések (főleg állatoknak) szvsz, stb.

Alig várom, hogy elinduljon a doomlord és figyelhessem a külföldi panaszokat, illetve azok megoldásának sebességét.
Dátum: 2009.06.28. 12:54:21
Mivel alacsony szinten a portya (jóval) több lét ad magas szinten meg a kínzókamra termel piszok sokat, ezért a hirtelen csak csp-ből felfejlesztett karakterek nem lennének életképesek.
Dátum: 2009.06.28. 10:49:57
Parádé. 48 helyes válaszom lett, mert akadt egy hibás kérdés, meg egy olyan amire a neten a 4 lehetséges válasz közül 3-at is jónak ítéltek meg.
Dátum: 2009.06.28. 09:46:15
Illetve fordítsuk meg a dolgot.

15 éves vagyok. HKK-zom és végzeturazom is rendszeresen, erre a kettőre költöm a zsebpénzem nagy részét, azért mert szeretem ezeket a játékokat. Néha-néha szerepjátékozom is a barátaimmal (mikor nem kártyázunk) és a kedvenc karakterem nevét adtam a végzeturas karakteremnek. Még csak 37. szintű vagyok, nem is olyan erős, de a dukátokat gyűjtögetem rendszeresen. Nagyon örülnék, ha rajta lehetne a karakterem egy HKK lapon, nekem ez mindent megérne, így licitálni is fogok rá ...

Most komolyan! Az ilyen embereket le fogjuk nézni, ha megnyerik a licitet, csak mert nem ismert karakterek?
Dátum: 2009.06.27. 17:42:37
Ez a százalék nagyon jó!
Dátum: 2009.06.27. 16:43:45
Jaj, lehet félreérthető voltam. Azzal nekem sincs bajom, ha itt megemlékezünk rólunk, csak a kártyára kerülésükért harcolni lehet, hogy "felesleges".

Az én kedvenceim:

Aranyalma, Nephila, Mási Valkitor, Nasdfil Sortenil, Sardullah Sharpa (lenne még nem egy karakter, akit kedvelek, de próbáltam én is 5-re szűrni.)
Dátum: 2009.06.27. 16:14:43
Pont amiatt mert ilyen sok karaktert nem lehet betenni a halhatatlanok csarnokába, mint amennyi jó és meghatározó játékos van a Végzetúrban jó az a rendszer amit kitaláltak Miklósék. Aki akar licitálhat, és lap készül(het) belőle, pont. Azok akik a mi játékunkat meghatározták-meghatározzák tanácsaikkal, tapasztalataikkal és újításaikkal azokra úgy is emlékszünk, ha nem kerülnek lapra.

Úgy érzem, hogy túlmisztifikáljuk ezt és egyfajta emócionális töltést helyezünk a dologba, még a játékfejlesztők célja inkább az lett volna, hogy aki nagyon szereti a karakterét az átmentheti a valóságba is, kártya formájában.
Dátum: 2009.06.27. 10:57:57
Idézet: Miklós - 2008.12.20. 08:38:37


Közeljövőben várható fejlesztések
- Térkapuból 30. szint felett essenek nyakláncba és gyűrűbe illeszthető fókuszkristályok (dokumentáció már elkészült)
- egyszerre több állatot is lehessen gyógyítani


Khm. Még mindig nem lehet több állatot gyógyítani. Nehezen hiszem el, hogy ez a fejlesztés ilyen nagy erőforrásokat igényelne.
Dátum: 2009.06.26. 21:02:30
Én itt most szeretném megkezdeni a gyűjtögetést!

Adjon mindenki egy aranydukátot, hogy megvehessük a jogokat egy Winnie nevű lapra. Szerintem mindenki örülne, ha lenne otthon egy saját.
Dátum: 2009.06.26. 19:30:51
Én pl a múltkor + 104 IQ-val és smaragd bónusszal sem tudtam eltalálni az ellenfelemet. (persze menteni sem tudtam a felém hajított varázslatot) Ez csak beho random.
Dátum: 2009.06.26. 18:31:32
Idézet: Sun13 - 2009.06.26. 17:56:43

Szerezz vadászataid során 20 kiégett őskövet! --- 10 elég lenne.


Komolyan, hányan vannak, akik ezt a küldetést megcsinálták? Minden tiszteletem az övék. Nem lehetne ennek is valami alternatívát kitalálni? Pl. legyen az egészséged 90? (Igen, most tényleg sírok, ettől a küldetéstől falnak tudnék szaladni.)
Dátum: 2009.06.26. 18:18:42
Hm, ez jóval konstuktívebb, mint az én ötletem. Ha nagyobb a választék akkor könnyebben megtalálja mindenki a neki "táposat". 10 pont.
Dátum: 2009.06.26. 14:32:53
Egy csatában 6x tudsz bénítani és egyszer kritikusat varázsolni. Ha jól tudom 30at kell a küldetéshez bénítani, még 15-öt kell a kritikusból összeszedni. Ha egy nap 15-öt portyázol, akkor a kritikusos éppenhogy meglehet, míg a bénításos 6x15, azaz 3x is összejöhet egy nap. (Persze mindkettőre igen kicsi az esély)

Emellett ha jól tudom az a bénítás is beleszámolódik a küldetésbe amit védekező félként szerzel, még a kritikus varázslatnál fixxen támadnod kell. Ezekután hiába érvelsz, émg mindig azt mondom, hogy a bénítós küldetést vagy ki kellene venni, vagy felvinni 50-re a célszámot.
Dátum: 2009.06.26. 11:46:05
Igen, de az anno volt. Akkor 1-1.5 millió lé portyából tudta pótolni a szinguláris miatt vadászat kiesésből származó deficitet. Most még Crimson is meggyengülne, ha megindulna őrült tempóban felfelé, annyit nőtt a vadászatból származó LE.

Szerk: azért örülök, hogy alátámasztottad állításaimat Crimson.
Dátum: 2009.06.26. 11:22:47
Hülyeségeket beszélsz.

ha szinte végigrepülöd a szinteket Visszafogott nélkül max szinguval, napi 25/40 portyával mert ugye megtehetnéd


Nincs az az isten, hogy napi 25-40 portyát nyerj, mikor a szinguláris fejlődés miatt jóval gyengébb vagy, mint a szinteden levők. Így nem lehet végigrepülni a játékon, nem lehet megtenni. Ha meglehetne nem egy ember már megcsinálta volna.

Mindamellett én most sem akarom leküzdeni a fertőzést.
Dátum: 2009.06.26. 11:03:36
Enyhe? 14 szint múlva érném el optimálisan a fertőzés leküzdését. Ezekután még 72 szinten keresztül vadásznék 5%-kal kevesebbet, sajtolnék 100%-kal kevesebbet, stb.

Ha szerinted ez enyhe, akkor nem ugyanazt a játékot játszuk.