Felhasználónév: Jelszó:

Hozzászólások - Ywgarrd

Dátum: 2012.11.29. 13:11:56
Tehát ha jól értem, ha a 6 TP-s (5,5 felfelé kerekítve) láthatatlan vadászatot 49-es vf-fel tolom le, akkor hiába 3,06-ra jön ki a TP, csak az esetek 49 %-ában kapok 3 TP-t, 51 %-ban 4 TP lesz a vadászatom jutalma. Érdekesen működik, pont nem úgy mint a szinguláris ismereteknél.
Köszönöm a választ, azt hiszem nem kockáztatok, megy a vf 25-re.
Dátum: 2012.11.29. 12:57:03
Mielőtt az üsz-t terhelem ezzel a kérdéssel, megkérdezlek benneteket, hátha ki tudtok okosítani a témában.

Ha a vadászatért kapott TP-re tört szám jön ki, akkor az hogyan kerekítődik? A kerekítés normál szabályai szerint, vagy mindig felfelé/lefelé?

Illetve a vadászatért kapott TP képletébe hogy számítódik bele a a visszafogott fejlődés és a láthatatlanság együttese?

a,
Ha normális esetben 11 TP-t kapok egy vadászatért, akkor láthatatlanul 6 TP jár érte, mert 5,5-ről felfelé kerekít, és iszont ha van 50-es vf-em, akkor csak hármat?

b, 11 TP-s alapvadászatnál a láthatatlanság 5,5 TP-jére hat a vf kerekítés előtt, és akkor a 3 TP-s vadászathoz elég a 46-os vf is?
Köszönöm a választ. Fel is teszem a javasolt változtatásokkal (amit szintén köszönök).
Értem. Az avokádóban az "okád" szót nem megengedettnek vette, ezért kötőjelet raktam bele.
Ha így: "Melyik zöldség nevében NEM található meg az abszolút szolmizációs szótagok egyike?" teszem fel a kérdést, akkor azt elfogadjátok?
Melyik zöldség nevében NEM található meg a nyolc zenei alaphang egyike?

Répa
Avo-kádó
Karalábé
Paradicsom

A kérdés "Rossz, hibás kérdés" értékelést kapott!
Miért?
Idézet: Miklós - 2012.11.26. 12:12:37

Szint küldetések. A végzet templomához kapcsolódó feladatrendszer, amit szintenként egyszer lehet megcsinálni. Elsődleges célja hogy a kezdő játékosoknak több tennivalót adjon, de hozzáférhető lesz minden játékosnak. A kezdőket segítő egyéb tervezett lépések: gyorsabb vadászat, minimum LE mindenképp jár portyáért, szakértelmek 2. szinttől, kalandok 1. szinttől. Státusz: Fejlesztési dokumentáció elkészült.


Minimum LE-nek pont elég szint*10 LE, mint a vadászatnál, túlzásba sem kell esni. Illetve ha már elérhetők lesznek a kalandok 1. szinten, akkor a kihívás szintküszöbét is nyugodtan csökkenteni lehetne ugyanúgy 1. szintre. Hadd lehessen gyűjteni a kristálypontokat. A kihívás szintküszöbe egyébként is elavult, bevezetése óta nagyon megváltoztak a körülmények.


Nagy fókuszkristálynál kevesebb legyen a maximum (15-20). Viszont ha betelik, a leggyengébbet automatikusan adja el a gép aranydukátért. Ha ez megvan, lehet újakat csinálni.


Ez most komoly? A lusta játékosok segítése, a figyelmes, aprólékos játékosok kárára? Ez ebben a formában elég érdekes, inkább checkbox, vagy új kényelmi AF legyen belőle.


Szövetségi versenyes V4-en a szövetségek tagléglétszámát 6-ban korlátozni, hogy a verseny érdekesebb legyen (és hogy legyen verseny).


Ennél átgondolatlanabb megoldás nem is születhetne. Annyi történne, hogy kevesebb dicsőség medál kerülne a karakterekhez. Ugyanúgy meglennének a nagyobb csoportosulások, akik V!-enként forognak mindig a soron következő hatost segítve. 2-3 zsinórban bekövetkező győzelem után még kisebb lenne a verseny. Nem beszélve arról, hogyha valakik nagyon mókás kedvükben vannak, simán elhúzzák a szervert jó pár hónapig.
Inkább a szerver vonzerejét kellene visszaállítani, régebben sokkal több játékos és szövetség volt. Soha nem volt gond a 35 fő összeszedésével, előfordult, hogy 7-8*-os túljelentkezés volt a szerver indulása előtt.
Már évekkel ezelőtt volt róla szó, hogy (akkortól viszonyítva esetleg 1 éven belül) teljesen más győzelmi célok lesznek, mint az epik+HT. A háborúskodás bármilyen formája a rendszeréből fakadóan nem kivitelezhető semmilyen formában sem anélkül, hogy a normális játékot nem korlátozná, ugyanakkor a multizást kizárná. Amíg 1 fős szövetségekkel végig lehet verni bármelyik szövetséget, addig ez sajnos nem lehet megoldás.
Ha több játékost és több győzelemre eséllyel pályázó szövetséget szeretnénk, akkor legyen a cél a kastély x szintjének elérése, ha már kalandok úgyis lesznek 1. szinttől., és remélhetőleg az ésszerűség nevében a kihívások is elérhetők lesznek alacsony szinten is. A dukát 24-es szintlimitje nem jelenthet akadályt. Anno szövetségi küldetésese V4-ről volt szó egyébként is.
Új szabályok: Ha valaki(t) kilép/kirúgnak egy szövetségből, nem léphet vissza ugyanabba a szövetségbe.
Itt aztán lehetne taktikázni sok mindennel.

*
Világok közti portyázás egyelőre parkolópályán (ehelyett van a szubplazma)


Még valami. Mindenképp járjon érte TP! Nem találtam ezzel kapcsolatban infót, fog-e járni/nem..
Máskülönben ha egy alacsony szintű karakter lecsapja az ismerőse 80-nal magasabb szintű buzogány+vakító fényes a szerencsén és mágián kívül minden tulajdonságot alacsonyan tartó "csak vadászok+építek+manázok" karaktert, akkor a kínzókamrából extrém mennyiségű LE-t tud ingyen termelni.
Ha hozzávesszük, hogy hetente egyszer egybe nyomja el az öszes csp-t, és pont akkor kamrázza (ezt könnyen meg lehet beszélni), akkor még durvább a helyzet. Szubplazmához sem feltétlen kell vadászni, őskővásárlás mellé ajándéka is lehet szerezni. Van már elég ingyen LEforrás (viszonylag alacsonyÉP-vel/kamikazéval varázslat kör után ájulni a térkapuban, 15 harc nélküli kaland ismételhető küldetésként, lélekkút kisütése, ajánlás) a játékban, ne kerüljön bele egy újabb.
Dátum: 2012.11.29. 10:35:30
Ejnye-bejnye. A háború/béke csarnokát lerombolni sem vagytok képesek?
Dátum: 2012.11.22. 22:33:03
De jól hangzik.
Viszont pár megoldandó problémát magában is hordoz. A szolgaszövetségek idő kérdése és meg fognak szaporodni. Egész egyszerűen nem lesz elég aktív szövetség, hogy a nagyok téglaigényét kielégítse. V1-en az AL csak manából tud szerintem naponta pár téglát gyártani a LE-ről nem is beszélve. 1 hónapon belül nem lesz szövetség, mely energiatéglákat gyárt nekik.Nagyon el fog inflálódni a bűvös tégla akár már rövid távon is, ami az alfa szövetségek utáni nagy szövetségek dolgát nehezíti meg nagyon fa ügyben.
Ha már a "tudás fája" nevet viseli a dolog, akkor nem kellene öntözni is? Mondjuk manakonstival, és akkor a téglateremtés üteme lassulna valamennyit.

Illetve ez a tégla+tudás fa dolog alapja lehet a már nagyon régóta megoldásra váró háborús rendszer megreformálásának is.

*Még valami. Energiát semmiképpen se lehessen korlátlan mennyiségben vásárolni sima őskőért, mert akkor gyakorlatilag fel lesz találva a "hogyan vegyünk forintért fullos szövetséget".
Dátum: 2012.11.22. 22:16:48
Darabját 50 vadászatnak számolja a küldetésbe használatakor.
*Szívesen.
Dátum: 2012.11.18. 22:53:40
Nem tudom, mi zajlott le a háttérben, nem követtem nyomon az eseményeket. De azt hiszem, ennek a lehetőségnek sokan fognak örülni. V5-ön pl. biztos, mert könnyen lehet, hogy ezáltal a következő kh-frissítés után is lehet majd szopatni őket egy kicsit némi taktikázással.
Dátum: 2012.11.18. 22:43:13
Szerintem nem erre gondolt, itt a level 2:)

12, 42, 48, 168, 1722, 4542
Dátum: 2012.11.18. 22:40:40
Sok jó ötlet elhangzott, ilyen-olyan érvekkel-ellenérvekkel véleményezve. Ettől a részétől megkímélem magam és benneteket is. Íme pár ötlet részemről.

Adjon varázslatelnyelést és/vagy csökkentse az ellenfél varázslatelnyelését.
Adjon rezisztenciát és/vagy csökkentse az ellenfélét.
Varázslat- és/vagy harci körök végén, vagy csata végén adjon bizonyos mennyiségű vp-t.
Adjon a kh-s képességhez hasonlóan manaégetést és/vagy az ellen védelmet.

Az értékek megfelelő átgondolást igényelnek. Egyes képességek lehetnek önműködők, mások pedig AF-hez kötöttek (akár vagy-vagy alapon is a tüskés bőr és negatív aurához hasonló elven).
Hirtelen ennyi, remélem van benne valami hasznos is.
Dátum: 2012.11.11. 16:12:58
Ebben az esetben mi alapján tenne különbséget a rendszer a szándékos tömés és véletlen verség között? Gondolok pl. a döntetlenes küldetésre.
Illetve az eddigi tapasztalatokból kiindulva, biztosan nem lesz olyan esetben módosítás, ami ellen a játékban lehet védekezni. Mindegy ki mit vél igazságosnak, ez tény.
Dátum: 2012.11.11. 16:08:56
A szerencsekeréknél van konkrétan feltüntetve. Az alsó szinthatár pedig 30.
Dátum: 2012.11.10. 22:04:47
Idézet: Grotex - 2012.11.09. 16:28:53

Dikó István
Végzetúr Játékvezető
Dátum: 2012.11.08. 15:52:04
Köszönjük a választási lehetőségek bővítését.
Igazán nem kukacoskodni akarok, de ha a játék egészét és a probléma alapját nézem, egyik megoldás sem kezelné a problémát megfelelően. Ha javasolhatom, akkor inkább tartson tovább a helyzet megoldása, és szülessen egy minden szempontból elfogadható, kompromisszumos döntés, mint hogy hiányos legyen a végén, ami később valószínűleg problémához fog vezetni.
Úgy gondolom, ha ennyi embert ilyen mértékben megmozgatott a téma, akkor itt tényleg reformálásra van szükség, és (sajnos?) összetettebb megoldásra, amit a mostani választási lehetőségek egyike sem rejt magában különböző okokból kifolyólag. Mindkét tábor érvelésében van tényszerű igazság, köztesebb megoldásra volna szükség. A sokaság szerteágazó véleménye alapján és a szükségesség érdekében kérlek, gondold át még egyszer a javaslatot.
Dátum: 2012.11.08. 11:03:06
Az igazat megvallva továbbra sem értem, mi a baj azzal ,ha valaki a szintjéhez képest erősebb tárgyat visel. Elvégre egy szövetség lényege az összetartásban ls egymás segítésében rejllik. A kiugró eseteknél ez történik, nem hiszem, hogy 160-180. szintű rabszolga karakterek ütnék ki a kincseket a kisebbeknek. Ezek a javaslatok jelenlegi formájukban szövetségi nerfnek minősülnek. De ez a része már korábban eldöntetett, ezzel már nincs értelme foglalkozni.
Ahogy elnézem, sokan úgy vélik, a magas szintű epikus tárgyak szinte ingyen kerülnek viszonylag alacsony szintű karakterekhez. Szerintem sok esetben ez egyáltalán nem így van. Nem feltétlen egyszerű ám megszerezni a legtáposabb cuccokat egy szövetségben Ettől függetlenül a probléma valós és érthető. Megoldási javaslatnak a szavazásban két opció választható. Szerintetek mit érez egy olyan játékos, aki 100. szinten nagy nehezen megszerzett egy 200. szintű kincset 10.000 kincspontért, amire hónapokon keresztül keményen spórolt, és a mostani javaslat következményeként 1,5 évig nem használhatja?
Miklós, Birka és a többiek, szerintetek ez a 2 választási lehetőség tényleg korrekt volna minden esetben? Csodálkoztok rajta, hogy "lázong a nép", amikor már a szavazás kiírásával/akor kirekesztitek a játékosok egy jelentős részének a véleményét?

Javaslom, hogy a kiírásban meghatározott szinteket követő tárgyaknál legyen lehetőség továbbra is a viselésükre alacsonyabb szinteken is minimum kincspont-licitérték meghatározása mellett. Megfelelően belőtt értékek mellett hosszútávon sem okozhat problémát, ha valaki a szintjéhez mérten erős epikus relikviát visel, hiszen biztosított volna, hogy azért előzetesen keményen meg kellett dolgoznia, nem 1 kincspontért jutott hozzá. Ugyanezen elv alapján kellene visszamenőleg is kiértékelni a kiugró eseteket.
Fontos volna, hogy ezek az értékek ne csak a tárgy szintjétől függjenek, hanem a karakter szintjét, a vásárlásra kiszemelt tárgy szintjét, és a használható epik cucc szintjének és a megvásárolandó cucc szintjének különbségét is vegye figyelembe egyszerre. Biztos vagyok benne, hogy Birkának nem okozna nehézséget egy ilyen képlet felállítása.
A jelenlegi szemléletrendszer szerint, egy ilyen vagy ehhez hasonló alapú megoldás ellen senkinek sem lehetne kifogása.
Dátum: 2012.11.07. 22:12:59
Idézet: Birka - 2012.11.07. 20:09:31

...
-Megnézi VALÓJÁBAN mekkora a kár, mennyire érinti őt és a szövetségét, a komplex rendszerre milyen hatással van a módosítás. Javasol, alkalmazkodik, kihasznál.
...


Most már értem, miért ilyen érdekesek a "fejlesztései" javaslatok. Ha valamit a közepén kezd el valaki, annak biztos nem lesz jó vége - mint az immár többször bizonyosodott is a végzetúr történelmének folyamán.
Az egészt az előzményekkel kell kezdeni, mi miért van, hogy alakult. Ahogy elnézem, ez errefelé nem jellemző. Többek közt biztosan nem hangzana el olyan kijelentés tényként közölve, hogy 1 kp-ért a legtáposabb cuccok.
Ha valamit helyesen akarsz megoldani, akkor az adott témakör minden befolyásoló tényező teljes folyamatát kell vizsgálat alá vonni, és minden egyes szemszögből megvizsgálni. Amit javasolsz és ami alapján érvelsz, az édeskevés. Egy leendő hatást vázolsz fel az előzmények ignorálása mellett.

Jelen esetben: információt gyűjteni pontosan hogyan, milyen körülmények között, miért (stb.) alakult ki a jelenlegi helyzet. Nos, ez egyénenként erősen változó. Kihagyod az első lépést, normális előtanulmány nélkül akarsz standardizálni egy a játékot meghatározó tényezőt.

De biztosan rosszul gondolom, és kiválasztottak 10 szemmel többet látnak, mint a teljes végzeturas társadalom 1000 szeme.


*És igen, BaalCainnak igaza van abban, hogy jelenleg nincs olyan a cégnél, aki teljes mértékben átlátná azt.
A legszomorúbb az egészben, hogy hiába pótolná ezt a hiányosságot a játékközösség, egészen egyszerűen pár bennfentesen kívül figyelmen kívül van hagyva a véleményezés.
Dátum: 2012.11.07. 21:51:53
Off:
Utóbbi időben V5-ön voltam aktív elég intenzíven, ezzel a héttel bezárólag (új munkahely). Sajnos a kedvenc karakterem is részben emiatt nincs már jelen.
A V1-et egyéb okból kifolyólag adtam fel.
Dátum: 2012.11.07. 17:57:33
Inkább nem írok semmit. A méreg kijött belőlem, a játékot meg a hétvégével úgyis abbahagyom.