Felhasználónév: Jelszó:

Hozzászólások - Ywgarrd

Dátum: 2012.05.03. 23:24:55
Off.

jobb szeretem ezt a módszert, nosztalgikus.
On.
Dátum: 2012.05.03. 18:14:56
Idézet: Fecsu123 - 2012.05.03. 14:02:00
Halló!!

Lesz valami a statokkal?? Hogy lehet így kiszúrni a változásokat az előző portyához képest? Vagy tudjuk le ezt is portya nerfnek? :s


Én pl. visszaálltam a jó öreg "kockás füzet"+toll kombóra. Kissé ironikus kényszer ez a XXI. században.
Dátum: 2012.05.03. 10:02:47
Minden állat megkapja a sebzést darabonként. Viszont a több állat nagyobb varázslatelnyelést jelent, ebből kifolyólag valamelyest csökken a varázslattal okozott sebzés is.
Dátum: 2012.05.01. 14:03:43
"A transzplantáció szakértelem - a többitől eltérően - nem növeli a szakértelmek fejlesztési költségét. Ez a tudaturbó adta növekményre NEM vonatkozik!!!"

De, ugyanúgy vonatkozik. A tudatturbó általi növekmény sem növeli a szakértelmek fejlesztési költségét.
Tesztelve:
SZÖ: 455 (transzplant 25, felejtés 5)
transzplant 25+25 (alap+turbó)
szakértelem fejlesztése 0 => 1, 3263 LE
[(455-30)*10+100]*0.75=3262.5~3263
Dátum: 2012.05.01. 12:10:47
A 4*4-es templom végső jutalmában nincs relikviakupon. Ez fix. Bőven nagy táp az a templom medál önmagában az alacsony szintűeknek is, ha hosszútávon gondolkozunk. Ami engem illet, nekem a jutalom kb. az ötöde a befektetett energiának ha LE tekintetében nézem (ez akár lehetne 1:10-hez is, ha más szakértelmeket kapok), de még így is bőven megéri a jutalom miatt.
Dátum: 2012.04.28. 13:04:40
Egyébként az elég szomorú, hogy lag miatt merül fel elsősorban a szkriptelők zárolásának szükségessége. Lag ide vagy oda, mindenképp büntetést kell(ene) eredményezzen a csalás.
Én pókként is maximálisan támogatom Jerikó ötletét, de hogy némi érdemi kiegészítést is hozzáfűzzek, szerintem a felmerült aggályok orvosolhatók a captcha időkorlátjának a kitolásával, mondjuk 5 percre. Vagy Miklós af képességet/szakértelmet csinál az idő bővítésére.

Edit: Most látom, Awenhai megelőzött.
Dátum: 2012.04.23. 21:10:56
Az alacsony szinten horror lgy költség és az 50-es szintkorláton kívül nincs értelme külön tárgyként megoldani. Azonban ezt a két tényezőt is figyelembe kell venni.
Dátum: 2012.04.23. 20:14:22
Láttam, sokaknak nem tetszik, hogy felesleges szakértelmeket kell fejleszteni horror LE-ért. Elhangzott pro és kontra is, nekem pedig az arany középút képe villant be (bocs, ha már szerepelt a javaslat, nem olvastam el minden hsz-t).

Legyen egy szabály, mely szerint olyan szakértelem hárommal való növelése nem lehet feladat a végzet templomában, mely egy bizonyos szintnél magasabb az adott karakternek. Pl tapasztalati szint/2. Nyilván van ennél megfelelőbb szám is, amit meg lehet határozni. Az ötletet csak irányadónak szánom.
Nem tudom, ez programozási és szerverterhelési szempontból mennyire necces, remélem csekély mértékben.

A másik ami sokakat zavar a tulajdonság növelése spec nélkül, ami szintén nagymértékű LE-pazarlás, váltogatni a specializációt pedig igen drága mulatság. Erre megoldást jelenthetne egy az indiana ostorához hasonló tárgy elérhetővé tétele x őskő vagy y lélekenergia áron, amely számottevően csökkenti a tulajdonságnövelés költségét ha az a végzet templom küldetés miatt történik. Pl 20-25 %-kal.
Vagy ugyanez a tárgy, de nem x %-os kedvezményt garantál, hanem a spec-váltás költségét csökkenti templom miatti esetekben a felére/harmadára/negyedére/ötödére.
De lehetne akár két különböző tárgy is ezekkel a funkciókkal.

Mód.: typo
Dátum: 2012.04.20. 13:44:25
Én másként büntetném a pár másodperces időzítésű szkripteket használókat, ha 15 %-os csekkolásról van szó, akkor +szint*100 TP és -szint*10000 LE.

Farmot nevelő/neveltető játékosoknál farmok száma*szint*5000 LE mínusz.

Előtte egy figyelmeztetés kimegy, azt követően egyetlen vétek is maga után vonja a büntetést.

Érdekesen tapasztaltam, hogy azok a karakterek, akiket törlésem előtt farmoltam, másfél- két évvel később mely pókokkal vannak tökéletes szinkronban szintileg manapság. Persze, véletlen, tudom. Mint ahogy az is tökéletesen megfigyelhető, ahogy az újabb termés pont bizonyos szinteken kezd elfelejteni játszani, ami meredek csökkenő LE-diff-ben (gyakran csökkenő SZÖ-ben is) nyilvánul meg. Ráadásul csodák csodájára a szintlépés üteme is szépen mindezzel összhangban kezd lassulni. (Arról ne is beszéljünk, ha ez szkript-időzítésekkel is össze van hangolva..)
Nahát, micsoda véletlenek vannak...

De gyanún felül állnak az ilyen esetek, mert nem egy IP-ről megy a dolog, és végső meggyőzésül - gondolom - áldoznak pénzt a játékra prémium tagság képében.

Nem véletlen az irónia. Nyilván mindenki tudja, hogy csalásról van szó, Csak az indoklás nevetséges, ami alapján ignorálásra kerül a dolog...
Amíg ez a szemlélet nem változik meg gyökeresen, addig semmiféle javulás nem lesz.
Dátum: 2012.04.19. 20:56:12
Miklós említette, hogy 2 hónapra kellene félretenni miden egyéb fejlesztést, hogy modernizálni lehessen informatikailag a játékot. Viszont az legalább végérvényesen megoldaná a problémát, nem pedig sebtapaszokkal próbálná egy súlyos vérzést elállítani (hogy egy hasonlattal éljek). Szerintem ez prioritást kell élvezzen, de ez csak egy vélemény.

Az eddigi próbálkozások túl nagy változást nem hoztak ebben a tekintetben, sajnos ugyanúgy lagol a szerver csúcsidőben.
Más szemszögből viszont romboló hatással van a portyázásra: a csatákból a statisztikák kivétele gyakorlatilag ellehetetlenítette a tudatosan sikeres portyázást. Kérésre szívesen részletezem pontosan miért is, de szerintem a nagy többség és a játékvezetés pontosan tudja, miről beszélek, hiszen rengetegszer le lett ez már írva.
Kérem szépen, legalább ezt a részét gondoljátok újra sok játékos és maga a végzetúr játékélménye miatt.
Dátum: 2010.10.25. 15:19:50
Idézet: Birka - 2010.10.25. 14:08:44

1400 csp-t lehet betartalékolni


Annak aki csp-ért gyorsított. Van aki kapásból kavicsból tolta..:/
Dátum: 2010.10.25. 14:02:45
Birka, csak egy kérdés: miért fáj az neked (vagy bárki másnak), hogy alternatív megoldást kérünk egy olyan küldetésre, ami bizonyos karaktereknek ténylegesen problémát okoz?
Egy másik előző hozzászólásra is reagálnék: tisztában vagyunk a játék adta lehetőségekkel és hogy mi miért alakul úgy ahogy. Tudom azt is, hogy 800-ig lehet tartalékolni a csp-t ha gyorsítok, ez is megvan. Ettől még az említett küldetések közül továbbra is 49. szinten teljesíthető az egyik legkorábban, mert +/-2-3 szint édeskevés ahhoz, hogy 30 TP-t szerezzen valaki ilyen tapasztalati szinten.
Én még szerencsés helyzetben vagyok, mert nem használtam el a küldetés tekercsét. Ennek ellenére elég durván és szándékosan belassítottam a küldetéseket, hogy ne kerüljek idejekorán én is hasonló szituációba.
Dátum: 2010.10.22. 11:22:41
Idézet: Miklós - 2010.10.05. 09:06:46
Ha valaki eljut olyan pontig, hogy mind a 3 küldije olyan, hogy belátható időn belül nem telesíthetőek, akkor szóljon, akkor tényleg tenni kell valamit.


Bekövetkezett a szituáció, 41. szinten a következő aktív küldetések vannak:
Szerezz egyetlen portyázásból legalább 30 tapasztalati pontot úgy, hogy te támadsz!
Tudd meg, hogy ki valójában a fehér lovag!
Szerezz egyetlen portyázásból legalább 40 tapasztalati pontot!

Csp-t tartalékolni túlcsordulás nélkül csak +/- 2 szintig lehet, a leghamarabb teljesíthető küldetés is még 8 szint, amit meglépni több mint egy hónapba telik. Hamarosan többen is lesznek, akik hasonló helyzetbe kerülnek.
Több játékos nevében is kérem, a dolog kezelését. Előre is köszönjük, és bízunk a probléma kezelésében, megoldásában.
Az is hatalmas segítség volna, ha a "lépj 5 szintet" küldetés kerülne előrébb.
Dátum: 2010.10.21. 21:24:58
Köszönöm a választ.
Dátum: 2010.10.21. 20:10:16
Az energiahasznosításra vonatkozik a támadhatósági százalék és a lefelé támadásból adódó módosító, vagy mindig fix LE-t ad a szakért * ellenf. szintje * 0,2 képlet függvényében a fenti tényezőket figyelmen kívül hagyva?
Dátum: 2010.10.16. 11:23:58
Javaslat új képességeknek:
fegyverismeret: minden szintje növeli a fegyver minimum sebzését 1 %-kal. AFP: x Max. szint: y
mágiaismeret: minden szintje növeli a varázslat minimum sebzését 1 %-kal AFP: x Max. szint: y
A kettő kizárja egymást.
Dátum: 2010.10.14. 11:40:47
V5:
170 leölt drakón, az összes cucc kiesett, kaptam pár térkapus dukátnak valót, az állatom szerzett 7650 TP-t, szereztem 34 kiégett kavicsot, a tulajdonságaimra +16-okat vagy +17-eket, +5 szerencsét (ezek nyers LE-ben nagyon szép összegek) és -5% fertőzést. Léptem közben 4 vagy 5 szintet, és a végére még az irányított vadászat is meglett, ami szintén plusz. Azokon a tulajdonságaimon, amiket egyébként nem növeltem volna, elfér ez a kis plusz, legalább később kell majd fejleszteni rajtuk, ami sok-sok őskövet spórol.
Számomra egyértelműen megérte a dolog, méghozzá nagyon nagy mértékben.

*A megtérülésen felüli plusz táp összesen 9 ősköves gyógy- és 2 ősköves manaitalomba (+ a menet közben talált) került, ez még hozzátartozik az összképhez.

Sajnálom azokat, akik nem így éreznek..
Dátum: 2010.10.13. 12:07:00
Idézet: Ariel - 2010.10.13. 12:02:38
Idézet: Miklós - 2010.10.13. 11:56:10
Sikerült az algoritmusba az égadta világon mindent belepréselni


Hatalom tornya?


Dicsőség medál?
Dátum: 2010.10.13. 07:40:55
Én a díjazási rendszert is módosítanám ha már a taglétszám is meg van nyirbálva, ezt írtam is valamelyik előző hsz-emben. Legalábbis azt hiszem.
Akár az 50. szintű V4-gyel is össze lehetne kombinálni, az is jó ötlet.

A lepontozóknak:
Engem a szövetségi feltételek már nem fognak érinteni, maradhat felőlem minden úgy ahogy volt. Sőt, a mostanira sem mentem, hanem hívtak segíteni. A fejlemények elég egyértelművé tették számomra, hogy többet az életben nem indulok szövetségi győzelemért.
Szóval nekem mindegy, akár maradhat minden ugyanígy. Nem saját magamnak akarom a versenyt változatosabbá/izgalmasabbá tenni..
Dátum: 2010.10.12. 22:12:41
Off
Fáradt vagyok. Megyek aludni inkább..
On