Felhasználónév: Jelszó:

Hozzászólások - Kocos

Dátum: 2009.08.28. 13:29:48
Idézet: Nari77 - 2009.08.28. 13:13:51
Idézet: Kocos - 2009.08.28. 12:11:02
Idézet: Nari77 - 2009.08.28. 11:57:34
A varázslat probléma felvetését fogtam (nem tegnap) az első felvetés, miszerint a mágia adjon valamekkora varázslatelnyelést, le lett szavazva (ti azt mondtátok, nem jó ötlet, nem került be), mivel a probléma továbbra is fennállt, a döntés meghozataláig egy kis segitségként beraktuk a mágiaelnyelőt, és most itt az új szövetségi épület is.


Jah és ezzel a tárggyal szépen haza is vágtátok az én mananyelőmet! Pedig elég keményen be is bizonyítottam neked, hogy mennyivel erősebb az ingyenes mágiaelnyelő a mananyelőnél. Arról nem is beszélve, hogy a mananyelőhöz nekem tárgyakat is kell vásárolnom (és ha jó tárgyat is akarok, akkor még ősköveset is) és kereskedelmet is kell fejlesztenem, de a mágiaelnyelő önmagában is többet ad!


Ingyenes lett a magiaelonyelo? Hol vehetem at?


Mész Zarknodhoz manót ölni, nem kell sem bajnokit, sem kvízmedált, sem gyűrűket, sem fókuszkristály beváltanod érte! Nem kell több hónapon át gyűjtögetned és reménykedned, hogy MÁS EL NEM VESZI, mert jut mindenkinek! Napi egyszer így is úgyis be kell menned a manareg miatt. Ergó ingyen van!


Oooo. Lelomboztal. Nekem a manooles CSP-be kerul. Nem tudom neked hogy volt ingyen.
Ugyanakkor jo hir, hgy en ugy tudom nem kell napi egyszer bemenned a manareg miatt, mert akkor is regeneralsz, csak fele sebesseggel.
Olvasd el a szabalyokat. Focis kerdest nem fogadnak mar el, ha jo a kerdesed mar szerepeltet kapsz es irhatsz ujat.
Dátum: 2009.08.28. 13:03:34
Idézet: winnie - 2009.08.28. 12:57:04
Idézet: Timcsike - 2009.08.28. 12:55:50
Meddig tartana azt megcsinálni, hogy amikor kiesik egy tárgy, a szövetség eldönthesse, hogy akar-e még ilyet, vagy sem. Megfelelő számú szavazattal rendelkező tag csak benyomná azt a kapcsolót amitől az adott tárgy már nem eshetne az epikusból.


miért ne rögtön meg legessen határozni, hogy mi és mennyi essen ki?

ez benne a szép. lottósorsolás.


Javaslom vegyel Lottot akkor. Abban tenyleg a sorsolas a lenyeg.
Dátum: 2009.08.28. 12:11:02
Idézet: Nari77 - 2009.08.28. 11:57:34
A varázslat probléma felvetését fogtam (nem tegnap) az első felvetés, miszerint a mágia adjon valamekkora varázslatelnyelést, le lett szavazva (ti azt mondtátok, nem jó ötlet, nem került be), mivel a probléma továbbra is fennállt, a döntés meghozataláig egy kis segitségként beraktuk a mágiaelnyelőt, és most itt az új szövetségi épület is.


Jah és ezzel a tárggyal szépen haza is vágtátok az én mananyelőmet! Pedig elég keményen be is bizonyítottam neked, hogy mennyivel erősebb az ingyenes mágiaelnyelő a mananyelőnél. Arról nem is beszélve, hogy a mananyelőhöz nekem tárgyakat is kell vásárolnom (és ha jó tárgyat is akarok, akkor még ősköveset is) és kereskedelmet is kell fejlesztenem, de a mágiaelnyelő önmagában is többet ad!


Ingyenes lett a magiaelonyelo? Hol vehetem at?
Dátum: 2009.08.28. 11:35:11
Idézet: Miklós - 2009.08.28. 11:14:26
Idézet: Butchman - 2009.08.28. 07:52:06

Már eddig is a szövetségünk 30-40%-a ki volt zárva az epikus csatából, mert a varázslattal közel a maxÉP-jüket sebezte!

Ha jól látom a 69. epikusnál tartotok. Varázslattal ez most cirka 10%-kal fog többet sebezni, az új épülettel 20%kal csökkenthetitek a varázslat sebzést. De elismerem, hogy akinek 3000-4000 max. ép-je van, azon ez nem fog segíteni. Viszont az sosem volt cél, hogy 4000 ép-s karakterek 69. szintű epikust öljenek. Az egészséget ehhez mindenképpen növelni kell.


20%-ot az osszes 80. szintu tagjuk fog tudni csokkenteni, nem? :o
Dátum: 2009.08.28. 11:29:22
Idézet: Miklós - 2009.08.28. 11:14:26
Idézet: Kocos - 2009.08.27. 23:43:36
Masok neveben nem nyilatkozom, de nekem spec sokkal szimpatikusabb lenne egy tobb epikus, tobb sikerelmeny, tobb cucc, akar azon az aron is, hogy egy targyszet 20-30 apikon at el.
Mondjuk az jo lenne, ha teljesen ertelmetlen targyak, mint a 75-os szintu Aurum nem kerulnenek mar be a szorasba.

Ezt meg lehet oldani... Esetleg vmilyen módon lehetővé tesszük, hogy ugyanazt a szörnyet plusz 1-2 alkalommal meg lehessen ölni. Igy a randomot is kevéssé fogjátok szidni. Részleteket erről akkor, ha ez a post jó pontszámot kap... Az "értelmetlen" tárgyakról. Épp ez a gond, ezért irtam, hogy nem tudok lépést tartani a fejlesztéssel. Néhány új tárgy kitalálásával többnyire órákat töltök el, mert összehasonlítom az eddigi tárgyakkal őket, próbálom kitalálni, hogy mi az, ami tényleg hasznos, kicsit erősebb, mint az előző szet, de ugyanakkor mégsem boritja az egyensúlyt. És nyilván még igy is lesz olyan, amit nem itéltek annyira jónak.


Azt javaslom, hogy ha meg nincs logolva, ezutan logold, hogy melyik targy mennyiert megy el. Nyilvan az szovetsegi atlag KP-janak szazalekaban kell meghatarozni. Lesznek 200%-os es lesznek 15%-os targyak. Ebbol hosszu tavon le tudod vonni, hogy mi az ami hasznos es mi az ami teljesen szemet.
Volt egyebkent egy jo sor, talan az Alkusz nevu targy volt benne az egyetlen gyengebb, a tobbi kb. jol be volt love. Tel nyaklanc es Tel gyuru tuti, hogy abban a sorban volt.
Az nem baj, ha van gyengebb targy, de az baj, ha egy targy annyit er, mint 10 dukat.

A pontozas viszont visszas lehet, hiszen arukapcsolassal adtad a posztot.

Mit gondolsz egyeni epikusolesrol? Korabban felmerult otlet, hogy lehessen egyenileg megolni a regi epikusokat es bizonyos szamu gyozelem utan jarjon egy epikus targy is ertuk.
Dátum: 2009.08.28. 10:47:19
Idézet: Timcsike - 2009.08.28. 10:34:22
Azt pedig nem hiszem, hogy pl az Azúr Légió csak azért lassítana az epikus ölésen mert többet sebződnek. Majd szépen növelik a mágiát (a manakonstrukcióhoz is jól jön) az egészséget, és manaregenerációval kompenzálják a sebzésnövekményt.


Nyilvan meg fogjuk probalni, de azert ez nem feltetlenul lesz ennyire egyszeru. Kivulrol ugy nezhet ki, hogy az AL-nek ujjgyakorlat az epikus, de azert sokszor megszenvedunk am vele. Csak nalunk az a koncepcio, hogy hajlandoak vagyunk a szovetsegi erdekert aldozatokat hozni. A sok epikus targy meg szovetsegi erdek.

A szövetségek nagyrészének viszont komoly hátrányt jelent a változás, főleg ott ahol nagyon elterjedt a visszafogott fejlődés. Tehát az alap probléma (állandó tárgykészítés) megmarad, annyi kiegészítéssel, hogy még kevesebb szövetségnek lesznek elérhetők a tárgyak


A visszafogott eleve uti az epikusozast, aki visszafogottat fejleszt, az tudja, hogy idovel le kell mondania az epikusolesrol.
Dátum: 2009.08.28. 01:21:34
Idézet: Miklós - 2009.08.27. 23:26:11
2. hétfőn remélhetőleg elkészül a verem, ekkor el lehet kezdeni épiteni, és lecsökkenteni a varázslat sebzést max 20%kal (megfogadtuk a tanácsot amit vki irt, hogy épiteni bárki épithesse). ezzel együtt a 140+ epikusoknál (de csak náluk) betesszük a fizikai sebzés szorzót.


154+-os epikusnal rakjatok be inkabb.
Dátum: 2009.08.28. 01:09:40
Idézet: Miklós - 2009.08.27. 23:26:11
Ha a változás után a 140. szintü epikus szörny továbbra is 100-akat üt, mert melléerősitem a szakértelmet is, akkor a változás nem érte el ezt a célját. De megnézzük majd a pontos számokat.


Egyreszt a tovabbra is 100-akat uthoz ki kell gyurni egy szakit 50-re, ami azert nem ingyen van.
Masreszt csinaltam egy kis statisztikat, nezzuk a mai epikusban mennyit sebzodtem kozelharcban.
Nagyjabol 200-as elnyelesem van. Emellett kaptam utesenkent 281-et atlagban, csatankent 1688-at. Szoval azert nem 100 sebzesrol beszelunk.

488-as atlaga van, ha ez csak 50%-kal no, az 730, amibol lejon az elnyeles, 530. Ha kifejlesztem a szakit akkor ezt utesenkent 400 korulre tolna vissza.
Dátum: 2009.08.27. 23:46:33
Idézet: Miklós - 2009.08.27. 23:26:11
Vagy például azt se felejtsd el, hogy most már mindenkinek lesz mágiaelnyelője is, ami számítani fog a harcban.


Mindenkinek? Azt hittem annak, aki 200-400 CSP-t belerak a manozasba.
Raadasul az jo esetben felfog egy 200 sebzest, igy akkor majd nem 6000-et sebzodunk, hanem 5800-at. Es minden nagy!
Dátum: 2009.08.27. 23:43:36
Idézet: Miklós - 2009.08.27. 21:51:58
Idézet: Butchman - 2009.08.27. 16:27:01
Felhúztuk a kincseskamrát 15-re, hogy legyen valami élmény a játékban, és tudjunk akár naponta is epikust ölni.

Önmagában ezzel én is csak egyet tudok érteni, minél több a sikerélmény és a cél, annál jobb a játék. A gyakorlati problémát inkább a technikai akadályok, és a fent említett képlet hiányosság jelentik. Egyrészt, az erővel probléma van, és ennek egyik járuléka, ami leghamarabb kiütközött, hogy a magas szintű epikusok túl könnyűek. Ez lehet, hogy rövid távon nem zavar senkit, és hosszú távon is lehetne legyinteni rá, hogy legfeljebb az emberek nem fogják az erőt fejleszteni és az értelmét veszti, de ez sovány vigasz lesz annak, aki a rubin hordát választotta. Az már csak adalék, hogy az élmezőny tempójával a jelenlegi modellben egyszerűen nem tudok lépést tartani, az egy dolog, hogy folyamatosan gyártani kell az új kincseket (és ezek vagy tökegyforma erősek lesznek - ez esetben nem jelent a megszerzésük célt - vagy elszállnak velük a karakterek, és borul a játékegyensúly). Tehát vagy a nagyon magas szintű epikusokon kell nehezíteni, vagy a kincstáblát primitivebbé tenni azzal, hogy nem 10, hanem 30 epikusonként erősödik a tábla. Szerintem az előbbi szimpatikusabb nektek.


Masok neveben nem nyilatkozom, de nekem spec sokkal szimpatikusabb lenne egy tobb epikus, tobb sikerelmeny, tobb cucc, akar azon az aron is, hogy egy targyszet 20-30 apikon at el.

Mondjuk az jo lenne, ha teljesen ertelmetlen targyak, mint a 75-os szintu Aurum nem kerulnenek mar be a szorasba.
Elso szintu kari honnan tudja? Sehonnan. Raadasul ket jo valasz van.
Dátum: 2009.08.27. 18:50:15
Nem magadbol kene kiindulni sztem mert te is extrem ertek vagy. Egy atlag kari 100-200 korul sebez az allatokba verivel, amibol mar egy -50 is sokat szamit.
Dátum: 2009.08.27. 16:59:07
Idézet: Mortimer - 2009.08.27. 16:30:47
A játéknak minden olyan pontja, ahol fix, nem pedig százalékos érték van megadva kezdetben van értelme vagy táp, később pedig elveszti a jelentőségét. Ilyen például a láthatatlanság, a bénítás, a vastag bőr, a transzcendális projekció - és még hosszan sorolhatnám.


Vagy az allatok elnyelese .
Dátum: 2009.08.27. 16:56:18
Idézet: Birka - 2009.08.27. 15:36:16
-A taumaturgia bizonyos szint felett csökkenő %-al szorozza a sebzést. Azaz nem a közelharcot erősíteni, hanem a taumaturgiát helyrepakolni. Mondjuk 200 felett midnen 2. taumaturgia ad csak 2,5% sebzést... 300 felett minden 3. stb...


Oriasi hiba lenne, gyakorlatilag 200 fole nem fejlesztene senki a taut, majd amikor mar van 400-as alap IQ, akkor lehet, hogy felhuzna 300-ra, de ott a tau mar siman bevarna azt mig a tobbi tul 600-ig fejlodik.

-Az erő bizonyos szint felett NE a sebzést növelje, hanem adjon vampirizációt, mely által gyógyult sebek a harc végelszámolásába is beleszámítanak! Ezzel a közelharci találatok csökkentenék az elszenvedett varázslat sebzést...


A vampirizacio (gyogyulas az utes merteketol fuggoen) egy kivalo otlet, en a fegyverekhez raknek be ilyen bonuszt. Az ero pedig a sebzes novelesen keresztul fogja ezt novelni, mint a varazslatok speckojat a tau.

-A blökik iszonyatos elnyeléseket adnak (örülök, hogy beláttad...), valamint egyszerűen nem éri meg őket lecserélni Érdemes lenne bevezetni, hogy egy blöki max alapszintx2 fizikai elnyelést adhat, a felett minden kalkulált elnyelés mágia elnyelést ad...


En ugy latom, hogy a blokiket kotelezo cserelgetni. Az elnyeles amit adnak valoban magas. Mindig is az volt.

Amúgy csak rémálmaimban jutott eszembe, hogy az erő konstans értékkel növeli a sebzést Naívan azt hittem 5 szintenként ad 2,5%-ot mint a taumaturgia szintenként, csak ellensúlyoztad a dolgot 5 harci körre...


Pedig en ezt mondtam is neked.
Dátum: 2009.08.27. 16:51:12
Idézet: Solina - 2009.08.27. 15:29:31
A varazslat ellen a vastagbor ketesfel, vagy haromszoros mertekben hat. Emlekeim szerint.


Es kb. nem er semmit...


Neked hanyas van?
Dátum: 2009.08.27. 16:46:14
Idézet: Ezüstszél - 2009.08.27. 15:16:44
author=Nari77 date=1251288271-5% LE: Kvízmedállal pedig bármi kompenzálható! Főleg, hogy aukciós házban gyakori tárgy a kvízmedál, és egy idő után majdnem minden AKTÍV játékosnak lesz! Főleg, hogy csak 12 a max.


Nem tudom ki hogy van vele, de én nem adnék ki többszáz dukátot egy 10 dukátot érő kvízmedálért. (Bár most is megy egy 100 dukátot adó egyszeri hatású tétel bőven 200 dukát feletti licittel. Néha nem értem az embereket.)


Azt gondolnam, hogy a kvizmedal valamivel tobbet is jelent, mint 10 aranydukat.

Nagy gondom az is, hogy kvízmedált el lehet adni dukátért, mert korábban volt esélyem rá, hogy előbb utóbb az überkvízesek betelnek kvízmedállal, és nekem is fog csurranni egy-kettő. Mióta viszont el lehet adni dukátért, számomra gyakorlatilag lehetetlen hozzájutni kvízmedálhoz az olimpián, mivel nem tudok lenyomni 50 kérdést 10 perc alatt.


Siman ki lehetne szedni, mert ha egy targy olyan eros, hogy megerje eladni a kvizmedalt erte, az valoszinuleg mar tul eros. Eddig szerintem nem is volt ilyen targy.
Idézet: Gombi - 2009.08.27. 16:07:53
Mi a dezoxiribonukleinsav rövidítése?

DNS
Sósav
Oxi, a pattanástalanító
Dezodor

A kérdés "Rossz, hibás kérdés" értékelést kapott!
A kérdésre megadott válaszaid nem voltak egyértelműek ill. rosszak voltak.

Miért nem jó?


Hat peldaul 3 valasz nem rovidites. Meg olyan orditoan rossz valaszok, amivel egy kerdest nem lehet elfogadni. Szerintem.
Dátum: 2009.08.27. 15:27:54
Idézet: BaalCain - 2009.08.27. 15:14:15
Mondjuk, hha a fegyverek spec képessége szintén függne pl az erőtől, mint ahogy függ az egyéb hatás mértéke a tautól az sokat jelentene.


A LE szivas pont fugg.
Dátum: 2009.08.27. 15:27:11
Idézet: Mortimer - 2009.08.27. 15:11:15
A bénítást tényleg át kellene dolgozni. A -10 támadás nevetséges, meg kellene növelni valahogy szinttől/erőtől vagy valamely szakértelemtől függő mértékben. Jelenleg csak küldetéseknél van szerepe, egyébként zéró. Ha már átdolgozunk, bele lehetne venni ezt is.


Ha atdolgozod, azzal meg gyengited a kozelharcot. Inkabb +tamadast adjon a kabitas. Tobb ertelme lenne. Bar ez is egyfajta atdolgozas.